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医療用リニアアクチュエータ市場調査レポート:製品タイプ別(電気式リニアアクチュエータ、空気圧式リニアアクチュエータ、油圧式リニアアクチュエータ、機械式リニアアクチュエータ)、用途別(医療用ベッド、患者位置決めシステム、手術台装置、画像診断装置、歯科用チェア装置、リハビリ用移動装置)、エンドユーザー別(病院クリニック、診断センター、外来手術センター、リハビリセンター)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米):2035年までの予測

医療用リニアアクチュエータ市場調査レポート:製品タイプ別(電気式リニアアクチュエータ、空気圧式リニアアクチュエータ、油圧式リニアアクチュエータ、機械式リニアアクチュエータ)、用途別(医療用ベッド、患者位置決めシステム、手術台装置、画像診断装置、歯科用チェア装置、リハビリ用移動装置)、エンドユーザー別(病院クリニック、診断センター、外来手術センター、リハビリセンター)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米):2035年までの予測


Linear Actuators for Healthcare Market Research Report by Product Type (Electric Linear Actuators, Pneumatic Linear Actuators, Hydraulic Linear Actuators, Mechanical Linear Actuators), by Application (Medical Beds Patient Positioning systems, Surgical Tables Equipment, Diagnostic Imaging Equipment, Dental Chairs Equipment, Rehabilitation Mobility Devices), by End User (Hospitals Clinics, Diagnostic Centers, ambulatory Surgical Centers, Rehabilitation Centers), by Region (North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America) Forecast till 2035

医療用リニアアクチュエータ市場調査レポート:製品タイプ別(電気式リニアアクチュエータ、空気圧式リニアアクチュエータ、油圧式リニアアクチュエータ、機械式リニアアクチュエータ)、用途別(医療用ベッド、... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Market Research Future
マーケットリサーチフューチャー (MRFR)
2025年6月15日 US$4,950
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サマリー

医療用リニアアクチュエータ市場調査レポート:製品タイプ別(電気式リニアアクチュエータ、空気圧式リニアアクチュエータ、油圧式リニアアクチュエータ、機械式リニアアクチュエータ)、用途別(医療用ベッド、患者位置決めシステム、手術台装置、画像診断装置、歯科用チェア装置、リハビリ用移動装置)、エンドユーザー別(病院クリニック、診断センター、外来手術センター、リハビリセンター)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米):2035年までの予測

市場概要
医療用リニアアクチュエータの世界市場規模は、2024年に79億2,250万米ドルと推定され、2024年から2035年にかけて年平均成長率(CAGR)8.4%で増加し、187億4,870万米ドルに達すると予測される。
主な促進要因は、患者ケアの精度と効率を高める高度医療機器に対する需要の高まりである。世界人口の高齢化と慢性疾患の増加も、自動化された信頼性の高い医療ソリューションの必要性を高めている。これと並行して、アクチュエーション・システムの技術的進歩により、さまざまな医療用途に適した、よりコンパクトで静かでエネルギー効率の高い機器が実現されている。さらに、先進国と発展途上国の両方で医療支出が増加し、より良い患者の転帰を促進する規制上の支援も、こうした技術の採用を後押しし続けている。
同市場は、導入にかかる初期コストの高さや医療従事者の認知度の低さなど、顕著な阻害要因に直面している。代替ソリューションの利用可能性や複雑な規制要件が、さらに成長の妨げとなっている。
カスタムメイド医療機器の開発、リハビリテーション技術の拡大、在宅医療機器への需要の高まりにビジネスチャンスがあり、この分野は将来の投資と技術革新に有望である。

市場セグメント
医療用リニアアクチュエータの世界市場は、電動リニアアクチュエータ、空気圧式リニアアクチュエータ、油圧式リニアアクチュエータ、機械式リニアアクチュエータなどの製品タイプ別に分類されている。
アプリケーションのバリエーションに基づいて、世界市場は、医療用ベッド患者ポジショニングシステム、手術台機器、画像診断機器、歯科用椅子機器、リハビリテーションモビリティデバイスにセグメント化されます。
エンドユーザーのタイプ別では、医療用リニアアクチュエータの世界市場は、病院クリニック、診断センター、外来手術センター、リハビリセンターに分類される。

地域別の洞察
ヘルスケア用リニアアクチュエータの世界市場は、様々なレベルの技術導入と医療インフラ整備によって、多様な地域別成長パターンを示している。北米、特に米国とカナダは、確立された医療制度、外科手術用ロボットの早期統合、先端医療技術への多額の投資を背景に、引き続き市場をリードしている。
欧州では、強固な医療体制、CEやMDRなどの厳しい規制基準、低侵襲手術への強い関心が、病床、画像診断装置、リハビリテーションシステム、手術ロボットへのリニアアクチュエータの使用を加速させている。
アジア太平洋(APAC)地域では、医療費の増加、高齢化、医療オートメーションの導入増加により、市場は急速に拡大している。中国、インド、日本、韓国などの国々は、スマート病院やロボット手術システムなどの取り組みを通じて、医療インフラの近代化に多額の投資を行っている。
南米の医療用アクチュエータ市場は、民間医療投資の増加と先進医療技術の幅広い受容に後押しされ、徐々に成長している。
一方、中東とアフリカは混在したシナリオを示しており、GCC諸国は経済的に脆弱なアフリカ地域よりも速いペースで最先端ソリューションを採用している。

主要プレイヤー
Thomson Industries Inc.、Parker Hannifin Corporation、LINA A/S、Firgelli Automations Inc.、TIMOTION Technology Co.Ltd.、Actounix Motion Devices Inc.、Tolomatic Inc.、SKF Group、Festo AG & Co.KG.、SMC Corporationが医療用リニアアクチュエータの世界市場の主要企業である。

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目次

目次
1 エグゼクティブサマリー ............................................... 19
1.1 市場概要 ............................................................... 20
1.2 市場セグメンテーション ............................................... 20
1.3 競合状況 ............................................................... 20
1.4 将来展望 ............................................................... 21
2 市場概要 ............................................................... 23
2.1 定義 ............................................................... 23
2.2 調査範囲 ............................................................... 23
2.3 調査目的 ............................................................... 23
2.4 市場構造 ............................................................... 24
3 調査方法論 ............................................................... 25
3.1 概要 ............................................................... 25
3.2 データフロー ............................................................... 27
3.2.1 データマイニングプロセス ............................................... 27
3.3購入したデータベース: .................................... 28
3.4 二次情報源: ............................................... 29
3.4.1 二次調査データフロー: .................................. 30
3.5 一次調査: ............................................... 31
3.5.1 一次調査データフロー: .................................. 32
3.5.2 一次調査: 実施インタビュー数 ............................................... 33
3.5.3 一次調査: 地域範囲 ............................................... 33
3.6 市場エンドユーザー推定のアプローチ: .................................. 34
3.6.1 収益分析アプローチ ............................................... 34
3.6.2 データ予測 ............................................................... 35
3.6.3 データ予測手法............................... 35
3.7 データモデリング .................................................. 36
3.7.1 ミクロ経済要因分析: .................................. 36
3.7.2 データモデリング: .............................................. 37
3.8 チームとアナリストの貢献 .................................. 38
4 市場のダイナミクス .................................................. 40
4.1 はじめに .................................................................. 40
4.2 推進要因 .................................................................. 41
4.2.1 高度医療機器への需要の高まり .................................................. 41
4.2.2 人口の高齢化と慢性疾患の増加 .................................................. 41
4.2.3 アクチュエーションシステムの技術進歩 .................................................. 41
4.2.4 医療費の増加 ................................................ 42
4.2.5 患者ケアの向上に向けた規制支援 ................ ...在宅ヘルスケアソリューション向け .................................................................. 46
4.5 COVID-19の影響分析 .................................................. 47
4.6 ヘルスケア市場向けリニアアクチュエータの市場需要への影響 .................................. 47
5 市場要因分析 .................................................................. 48
5.1 サプライチェーン分析 .................................................................. 48
5.1.1 原材料調達と部品製造 ........................................................... 49
5.1.2 アクチュエータの生産と組立 .................................................. 49
5.1.3 医療機器への統合とエンドユーザーへの展開 .................................................. 49
5.1.4 展開とエンドユーザーへの適用 .................................................. 49
5.2 ポーターズファイブフォースモデル .................................................. 50
5.2.1 競争(高~中程度) ............................................................... 50
5.2.2 新規参入の脅威(中~低程度) ............................................................... 51
5.2.3 サプライヤーの交渉力(中程度) ............................................................... 51
5.2.4 バイヤーの交渉力(高程度) ............................................... 51
5.2.5 代替品の脅威(低~中程度) ............................................... 51
6 世界のヘルスケア向けリニアアクチュエータ市場(製品タイプ別) .................................................. 53
6.1 はじめに .................................................................................. 53
6.2 電動リニアアクチュエータ .................................................. 54
6.3 空気圧リニアアクチュエータアクチュエータ................................ 54
6.4 油圧リニアアクチュエータ .................. 55
6.5 機械式リニアアクチュエータ ............................... 55
7 医療分野向けリニアアクチュエータの世界市場(用途別) .................. 56
7.1 はじめに .............................................. 56
7.2 医療用ベッド患者位置決めシステム ............................... 57
7.3 手術台関連機器 ............................................... 57
7.4 診断用画像装置 ............................................... 57
7.5 歯科用椅子関連機器 ............................................... 58
7.6 リハビリテーション移動装置 .................................. 58
8 世界のヘルスケア向けリニアアクチュエータ市場(エンドユーザー別) .................................................................. 59
8.1 はじめに .................................................................. 59
8.2 病院・クリニック .................................................. 60
8.3 診断センター .................................................. 60
8.4 外来手術センター .................................................. 60
8.5 リハビリテーションセンター .................................................. 60
9 世界のヘルスケア向けリニアアクチュエータ市場(地域別) .................................................. 61
9.1 世界全体 .................................................................. 61
9.2 北米 .................................................................. 62
9.2.1 米国 ....................................................................... 67
9.2.2 カナダ ................................................................ 69
9.3 ヨーロッパ ................................. 71
9.3.1 イギリス ............................................... 76
9.3.2 ドイツ ............................................................... 78
9.3.3 フランス ... 80
9.3.4 イタリア ...... 82
9.3.5 スペイン .... 84
9.3.6 ロシア .................................................... 86
9.3.7 その他のヨーロッパ .................................................. 88
9.4 アジア太平洋地域 ...... 90
9.4.1 中国 ...... 95
9.4.2 韓国 ............................................... 97
9.4.3 インド ..... 99
9.4.4 日本 ... 101
9.4.5 インドネシア .................................................. 103
9.4.6 マレーシア .................................................. 105
9.4.7タイ ............................................................... 107
9.4.8 その他のアジア太平洋地域 .......................................... 109
9.5 南米 ............................................................... 111
9.5.1 ブラジル ............... 116
9.5.2 メキシコ .............................................. 118
9.5.3 アルゼンチン ............................................... 120
9.5.4 その他の南米地域 ............................................... 122
9.6 中東およびアフリカ ............................................... 124
9.6.1 GCC諸国 ........................................................ 128
9.6.2 南アフリカ ........................................................ 130
9.6.3 その他の中東およびアフリカ地域 ............................... 132
10 競争環境 ............................................................... 134
10.1 はじめに........................................................... 134
10.2 市場シェア分析(2024年).................................. 134
10.3 競合ダッシュボード......................................... 135
11 会社概要 ............................................... 136
11.1 THOMSON INDUSTRIES, INC. ................................. 136
11.1.1 会社概要 ............................................... 136
11.1.2 財務概要 ............................................... 137
11.1.3 提供製品 ............................................... 137
11.1.4 主要動向 ............................................... 138
11.1.5 SWOT分析 ............................................... 138
11.1.6 主要戦略 ............................................... 139
11.2 PARKER HANNIFIN CORPORATION .............. 140
11.2.1 会社概要 .............................................. 140
11.2.2 財務概要 ............................................... 141
11.2.3 提供製品 ............................................... 141
11.2.4 主要開発 ............................................... 142
11.2.5 SWOT分析 ............................................... 142
11.2.6 主要戦略 ............................................... 143
11.3 LINAK A/S ............. 144
11.3.1 会社概要 ............................................... 144
11.3.2 提供製品 ............................................... 145
11.3.3 主要開発 ............................................... 145
11.3.4 SWOT分析 ............................................... 146
11.3.5 主要戦略 ............................................... 146
11.4 FIRGELLI AUTOMATIONS INC. ............................... 147
11.4.1 会社概要 ............................................... 147
11.4.2 提供製品 ............................................... 148
11.4.3 主要開発 ............................................... 148
11.4.4 SWOT分析 ............................................... 149
11.4.5 主要戦略 ............................................... 149
11.5 TIMOTION TECHNOLOGY CO., LTD. ................ 150
11.5.1 会社概要 ............................................... 150
11.5.2 提供製品 ............................................... 151
11.5.3 主要開発状況 ............................................... 151
11.5.4 SWOT分析 ............................................... 152
11.5.5 主要戦略 ............................................... 152
11.6 アクチュオニックス・モーション・デバイス社 ................ 153
11.6.1 会社概要 ............................... 153
11.6.2 提供製品 ................................ 154
11.6.3 主な開発動向 ................................ 154
11.6.4 SWOT分析 ...................................... 155
11.6.5 主要戦略 ................................. ............ 155
11.7 TOLOMATIC, INC. .................................................. 156
11.7.1 会社概要 ................................................ 156
11.7.2 提供製品 ................................................ 157
11.7.3 主な展開 ................................ 157
11.7.4 SWOT 分析 ...................................... 158
11.8 SKF GROUP .......... 159
11.8.1 会社概要 ............................... 159
11.8.2 財務概要 ..................................... 160
11.8.3 提供製品 ................................ 160
11.8.4 主要な動向 ................................ 160
11.8.5 SWOT分析 ................................. ..... 161
11.9 フェスト AG & CO. KG ............................................... 162
11.9.1 会社概要 ............. .................. 162
11.9.2 財務概要 ..................................... 163
11.9.3 提供製品 ............................................................... 163
11.9.4 主要開発 ............................................................... 163
11.9.5 SWOT分析 ............................................................... 164
11.9.6 主要戦略 ............................................................... 164
11.10 SMC株式会社 ............................................................... 165
11.10.1 会社概要 ............................................................... 165
11.10.2 財務概要 ............................................................... 166
11.10.3 提供製品 ............................................................... 166
11.10.4 主要開発 ............................................................... 167
11.10.5 SWOT分析 ............................................................... 167
11.10.6 主要戦略 ............................................................... 168

 

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Summary

Linear Actuators for Healthcare Market Research Report by Product Type (Electric Linear Actuators, Pneumatic Linear Actuators, Hydraulic Linear Actuators, Mechanical Linear Actuators), by Application (Medical Beds Patient Positioning systems, Surgical Tables Equipment, Diagnostic Imaging Equipment, Dental Chairs Equipment, Rehabilitation Mobility Devices), by End User (Hospitals Clinics, Diagnostic Centers, ambulatory Surgical Centers, Rehabilitation Centers), by Region (North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America) Forecast till 2035

Market Overview
Global linear actuators for the healthcare market were estimated to be worth USD 7,922.5 million in 2024 and is projected to increase at a compound annual growth rate (CAGR) of 8.4% from 2024 to 2035, reaching USD 18,748.7 million.
A primary driver is the growing demand for advanced medical equipment that enhances precision and efficiency in patient care. The aging global population and the rising incidence of chronic diseases have also fueled the need for automated and reliable healthcare solutions. In parallel, technological advancements in actuation systems have enabled more compact, quieter, and energy-efficient devices suitable for various healthcare applications. Moreover, increased healthcare spending across both developed and developing economies, along with regulatory support promoting better patient outcomes, continues to encourage the adoption of such technologies.
The market faces notable restraints, including high initial costs of implementation and limited awareness among healthcare professionals. The availability of alternative solutions and complex regulatory requirements further hinder growth.
Opportunities lie in the development of customized medical devices, the expansion of rehabilitation technologies, and the growing demand for home healthcare equipment, making the sector promising for future investment and innovation.

Market Segmentations
Global linear actuators for the healthcare market have been divided by the product type, such as electric linear actuators, pneumatic linear actuators, hydraulic linear actuators, mechanical linear actuators.
Based on application variation, the global market is segmented into medical beds patient positioning systems, surgical tables equipment, diagnostic imaging equipment, dental chairs equipment, and rehabilitation mobility devices.
In terms of end user type, global liner actuators for the healthcare market have been categorized into hospitals clinics, diagnostic centers, ambulatory surgical centers, and rehabilitation centers.

Regional Insights
Global linear actuators for healthcare market exhibits diverse regional growth patterns driven by varying levels of technological adoption and healthcare infrastructure development. North America, particularly the United States and Canada, continues to lead the market, bolstered by a well-established healthcare system, early integration of surgical robotics, and significant investments in advanced medical technologies.
In Europe, robust healthcare frameworks, stringent regulatory standards such as CE and MDR, and a strong focus on minimally invasive procedures have accelerated the use of linear actuators in hospital beds, imaging devices, rehabilitation systems, and surgical robots.
In the Asia-Pacific (APAC) region, the market is witnessing rapid expansion due to rising healthcare spending, an aging demographic, and increasing adoption of medical automation. Countries like China, India, Japan, and South Korea are heavily investing in modernizing healthcare infrastructure through initiatives such as smart hospitals and robotic surgical systems.
The South American healthcare actuator market is gradually growing, propelled by increased private healthcare investments and broader acceptance of advanced medical technologies.
Meanwhile, the Middle East and Africa present a mixed scenario, with GCC nations adopting cutting-edge solutions at a faster pace than economically weaker African regions, reflecting significant intra-regional disparities in market penetration.

Major Players
Thomson Industries Inc., Parker Hannifin Corporation, LINA A/S, Firgelli Automations Inc., TIMOTION Technology Co. Ltd., Actounix Motion Devices Inc., Tolomatic Inc., SKF Group, Festo AG & Co. KG., SMC Corporation are the key companies of global linear actuators for healthcare market.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1 EXECUTIVE SUMMARY ........... 19
1.1 MARKET OVERVIEW: ......................................... 20
1.2 MARKET SEGMENTATION ............................... 20
1.3 COMPETITIVE LANDSCAPE .............................. 20
1.4 FUTURE OUTLOOK ............................................... 21
2 MARKET INTRODUCTION ....... 23
2.1 DEFINITION ......... 23
2.2 SCOPE OF THE STUDY ........................................ 23
2.3 RESEARCH OBJECTIVE ...................................... 23
2.4 MARKET STRUCTURE ........................................ 24
3 RESEARCH METHODOLOGY .. 25
3.1 OVERVIEW ........... 25
3.2 DATA FLOW ......... 27
3.2.1 DATA MINING PROCESS ................................. 27
3.3 PURCHASED DATABASE: ................................... 28
3.4 SECONDARY SOURCES: ...................................... 29
3.4.1 SECONDARY RESEARCH DATA FLOW: ................. 30
3.5 PRIMARY RESEARCH: ......................................... 31
3.5.1 PRIMARY RESEARCH DATA FLOW: ................. 32
3.5.2 PRIMARY RESEARCH: NUMBER OF INTERVIEWS CONDUCTED ...................................... 33
3.5.3 PRIMARY RESEARCH: REGIONAL COVERAGE ........ 33
3.6 APPROACHES FOR MARKET END USER ESTIMATION: ............................ 34
3.6.1 REVENUE ANALYSIS APPROACH ...................... 34
3.6.2 DATA FORECASTING ....................................... 35
3.6.3 DATA FORECASTING TECHNIQUE ...................... 35
3.7 DATA MODELING .................................................. 36
3.7.1 MICROECONOMIC FACTOR ANALYSIS: ................. 36
3.7.2 DATA MODELING: ......................................... 37
3.8 TEAMS AND ANALYST CONTRIBUTION ..... 38
4 MARKET DYNAMICS ................ 40
4.1 INTRODUCTION ..................................................... 40
4.2 DRIVERS ................ 41
4.2.1 GROWING DEMAND FOR ADVANCED MEDICAL EQUIPMENT ....................................... 41
4.2.2 AGING POPULATION AND INCREASED CHRONIC DISEASES ........................................ 41
4.2.3 TECHNOLOGICAL ADVANCEMENTS IN ACTUATION SYSTEMS ...................................... 41
4.2.4 RISING HEALTHCARE EXPENDITURE ................... 42
4.2.5 REGULATORY SUPPORT FOR ENHANCED PATIENT CARE .............................................. 42
4.3 RESTRAINTS ....... 44
4.3.1 HIGH INITIAL INVESTMENT COSTS..................... 44
4.3.2 LIMITED AWARENESS AMONG HEALTHCARE PROVIDERS .......................................... 44
4.3.3 COMPETITION FROM ALTERNATIVE SOLUTIONS ..... 44
4.3.4 REGULATORY COMPLIANCE CHALLENGES ............ 45
4.4 OPPORTUNITY .... 46
4.4.1 EMERGENCE OF CUSTOMIZED MEDICAL DEVICES .................................................. 46
4.4.2 GROWTH IN REHABILITATION AND ASSISTIVE TECHNOLOGIES ..................................... 46
4.4.3 INCREASING DEMAND FOR HOME HEALTHCARE SOLUTIONS ....................................... 46
4.5 IMPACT ANALYSIS OF COVID – 19 ................. 47
4.6 IMPACT ON MARKET DEMAND OF LINEAR ACTUATORS FOR HEALTHCARE MARKET ............... 47
5 MARKET FACTOR ANALYSIS .. 48
5.1 SUPPLY CHAIN ANALYSIS ............................... 48
5.1.1 RAW MATERIAL SOURCING & COMPONENT MANUFACTURING ..................................... 49
5.1.2 ACTUATOR PRODUCTION & ASSEMBLY ............... 49
5.1.3 INTEGRATION INTO MEDICAL DEVICES & END-USER DEPLOYMENT ............................... 49
5.1.4 DEPLOYMENT AND END-USER APPLICATION ....... 49
5.2 PORTER’S FIVE FORCES MODEL ..................... 50
5.2.1 COMPETITIVE RIVALRY (HIGH TO MODERATE) ...... 50
5.2.2 THREAT OF NEW ENTRANTS (MODERATE TO LOW) .................................................... 51
5.2.3 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS (MODERATE) .................................................... 51
5.2.4 BARGAINING POWER OF BUYERS (HIGH) ............ 51
5.2.5 THREAT OF SUBSTITUTES (LOW TO MODERATE) .... 51
6 GLOBAL LINEAR ACTUATORS FOR HEALTHCARE MARKET, BY PRODUCT TYPE ................ 53
6.1 INTRODUCTION ..................................................... 53
6.2 ELECTRIC LINEAR ACTUATORS ..................... 54
6.3 PNEUMATIC LINEAR ACTUATORS................ 54
6.4 HYDRAULIC LINEAR ACTUATORS ................. 55
6.5 MECHANICAL LINEAR ACTUATORS ............. 55
7 GLOBAL LINEAR ACTUATORS FOR HEALTHCARE MARKET, BY APPLICATION .................... 56
7.1 INTRODUCTION ..................................................... 56
7.2 MEDICAL BEDS PATIENT POSITIONING SYSTEMS .................................... 57
7.3 SURGICAL TABLES EQUIPMENT .................... 57
7.4 DIAGNOSTIC IMAGING EQUIPMENT ............. 57
7.5 DENTAL CHAIRS EQUIPMENT ....................... 58
7.6 REHABILITATION MOBILITY DEVICES ........ 58
8 GLOBAL LINEAR ACTUATORS FOR HEALTHCARE MARKET, BY END USER ......................... 59
8.1 INTRODUCTION ..................................................... 59
8.2 HOSPITALS CLINICS ............................................ 60
8.3 DIAGNOSTIC CENTERS ....................................... 60
8.4 AMBULATORY SURGICAL CENTERS ............. 60
8.5 REHABILITATION CENTERS ............................ 60
9 GLOBAL LINEAR ACTUTORS FOR HEALTHCARE MARKET, BY REGION ................................ 61
9.1 GLOBAL ................. 61
9.2 NORTH AMERICA ................................................. 62
9.2.1 USA ...... 67
9.2.2 CANADA .................................................. 69
9.3 EUROPE ................. 71
9.3.1 UNITED KINGDOM......................................... 76
9.3.2 GERMANY ................................................... 78
9.3.3 FRANCE ... 80
9.3.4 ITALY ...... 82
9.3.5 SPAIN .... 84
9.3.6 RUSSIA .................................................... 86
9.3.7 REST OF EUROPE ........................................... 88
9.4 ASIA PACIFIC ...... 90
9.4.1 CHINA..... 95
9.4.2 SOUTH KOREA ............................................. 97
9.4.3 INDIA ..... 99
9.4.4 JAPAN ... 101
9.4.5 INDONESIA ................................................. 103
9.4.6 MALAYSIA .................................................. 105
9.4.7 THAILAND .................................................... 107
9.4.8 REST OF ASIA PACIFIC .................................... 109
9.5 SOUTH AMERICA ................................................. 111
9.5.1 BRAZIL .... 116
9.5.2 MEXICO ..................................................... 118
9.5.3 ARGENTINA.................................................. 120
9.5.4 REST OF SOUTH AMERICA ................................ 122
9.6 MIDDEL EAST AND AFRICA .............................. 124
9.6.1 GCC COUNTRIES ........................................... 128
9.6.2 SOUTH AFRICA .............................................. 130
9.6.3 REST OF MIDDLE EAST & AFRICA ....................... 132
10 COMPETITIVE LANDSCAPE .... 134
10.1 INTRODUCTION ..................................................... 134
10.2 MARKET SHARE ANALYSIS, 2024 ................. 134
10.3 COMPETITOR DASHBOARD............................... 135
11 COMPANY PROFILES .............. 136
11.1 THOMSON INDUSTRIES, INC. ........................... 136
11.1.1 COMPANY OVERVIEW ............................... 136
11.1.2 FINANCIAL OVERVIEW .............................. 137
11.1.3 PRODUCTS OFFERED ................................ 137
11.1.4 KEY DEVELOPMENTS ................................ 138
11.1.5 SWOT ANALYSIS ...................................... 138
11.1.6 KEY STRATEGY ............................................. 139
11.2 PARKER HANNIFIN CORPORATION .............. 140
11.2.1 COMPANY OVERVIEW ............................... 140
11.2.2 FINANCIAL OVERVIEW .............................. 141
11.2.3 PRODUCTS OFFERED ................................ 141
11.2.4 KEY DEVELOPMENTS ................................ 142
11.2.5 SWOT ANALYSIS ...................................... 142
11.2.6 KEY STRATEGY ............................................. 143
11.3 LINAK A/S ............ 144
11.3.1 COMPANY OVERVIEW ............................... 144
11.3.2 PRODUCTS OFFERED ................................ 145
11.3.3 KEY DEVELOPMENTS ................................ 145
11.3.4 SWOT ANALYSIS ...................................... 146
11.3.5 KEY STRATEGY ............................................. 146
11.4 FIRGELLI AUTOMATIONS INC. ........................ 147
11.4.1 COMPANY OVERVIEW ............................... 147
11.4.2 PRODUCTS OFFERED ................................ 148
11.4.3 KEY DEVELOPMENTS ................................ 148
11.4.4 SWOT ANALYSIS ...................................... 149
11.4.5 KEY STRATEGY ............................................. 149
11.5 TIMOTION TECHNOLOGY CO., LTD. ................ 150
11.5.1 COMPANY OVERVIEW ............................... 150
11.5.2 PRODUCTS OFFERED ................................ 151
11.5.3 KEY DEVELOPMENTS ................................ 151
11.5.4 SWOT ANALYSIS ...................................... 152
11.5.5 KEY STRATEGY ............................................. 152
11.6 ACTUONIX MOTION DEVICES INC. ................ 153
11.6.1 COMPANY OVERVIEW ............................... 153
11.6.2 PRODUCTS OFFERED ................................ 154
11.6.3 KEY DEVELOPMENTS ................................ 154
11.6.4 SWOT ANALYSIS ...................................... 155
11.6.5 KEY STRATEGY ............................................. 155
11.7 TOLOMATIC, INC. .................................................. 156
11.7.1 COMPANY OVERVIEW ............................... 156
11.7.2 PRODUCTS OFFERED ................................ 157
11.7.3 KEY DEVELOPMENTS ................................ 157
11.7.4 SWOT ANALYSIS ...................................... 158
11.8 SKF GROUP .......... 159
11.8.1 COMPANY OVERVIEW ............................... 159
11.8.2 FINANCIAL OVERVIEW ..................................... 160
11.8.3 PRODUCTS OFFERED ................................ 160
11.8.4 KEY DEVELOPMENTS ................................ 160
11.8.5 SWOT ANALYSIS ...................................... 161
11.9 FESTO AG & CO. KG ............................................... 162
11.9.1 COMPANY OVERVIEW ............................... 162
11.9.2 FINANCIAL OVERVIEW ..................................... 163
11.9.3 PRODUCTS OFFERED ................................ 163
11.9.4 KEY DEVELOPMENTS ................................ 163
11.9.5 SWOT ANALYSIS ...................................... 164
11.9.6 KEY STRATEGY ............................................. 164
11.10 SMC CORPORATION ............................................. 165
11.10.1 COMPANY OVERVIEW ............................... 165
11.10.2 FINANCIAL OVERVIEW ..................................... 166
11.10.3 PRODUCTS OFFERED ................................ 166
11.10.4 KEY DEVELOPMENTS ................................ 167
11.10.5 SWOT ANALYSIS ...................................... 167
11.10.6 KEY STRATEGY ............................................. 168

 

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