ドライミックスモルタル市場調査レポート:タイプ別(接着剤ドライミックスモルタル、壁・タイル用ドライミックスモルタル、グラウトドライミックスモルタル、コンクリートドライミックスモルタル)、組成別(有機ドライミックスモルタル、無機ドライミックスモルタル)、用途別(住宅用、商業用、工業用)、流通チャネル別(直販、小売販売、オンライン販売)、地域別(北米、欧州、南米、アジア太平洋地域、中東・アフリカ):2032年までの予測
Dry Mix Mortar Market Research Report By Type (Adhesive Dry Mix Mortar, Wall and Tile Dry Mix Mortar, Grout Dry Mix Mortar, Concrete Dry Mix Mortar), By Composition (Organic Dry Mix Mortar, Inorganic Dry Mix Mortar), By Application (Residential, Commercial, Industrial), By Distribution Channel (Direct Sales, Retail Sales, Online Sales) and By Regional (North America, Europe, South America, Asia-Pacific, Middle East and Africa) Forecast to 2032
ドライミックスモルタル市場調査レポート:タイプ別(接着剤ドライミックスモルタル、壁・タイル用ドライミックスモルタル、グラウトドライミックスモルタル、コンクリートドライミックスモルタル)、組成別(有... もっと見る
サマリー ドライミックスモルタル市場調査レポート:タイプ別(接着剤ドライミックスモルタル、壁・タイル用ドライミックスモルタル、グラウトドライミックスモルタル、コンクリートドライミックスモルタル)、組成別(有機ドライミックスモルタル、無機ドライミックスモルタル)、用途別(住宅用、商業用、工業用)、流通チャネル別(直販、小売販売、オンライン販売)、地域別(北米、欧州、南米、アジア太平洋地域、中東・アフリカ):2032年までの予測
市場概要
予測期間中、ドライミックスモルタル市場のCAGR(成長率)は約5.3%と予測される。
都市化、政府のインフラ構想、建築活動の活発化がドライミックスモルタル市場を推進する主な要因である。さらに、プレハブ建築の人気の高まりや、環境に優しい建築材料への需要の高まりが、市場の拡大を促進すると予想される。
ドライミックスモルタル市場を促進している主な要因の1つは、リーズナブルな価格の住宅に対するニーズの高まりである。人口が増加するにつれて新しい住宅に対するニーズが高まり、安価な住宅オプションの利用がより重要になる。このニーズを満たす経済的で効果的な建材のひとつがドライミックスモルタルである。ドライミックスモルタルは、シェルターを必要としている人々に迅速かつ簡単に提供できるため、災害救援や紛争後の復興に特に適している。さらに、持続可能な建設資材に対するニーズは、グリーン・ビルディング技術の受け入れ拡大に後押しされており、ドライ・ミックス・モルタルは、従来のモルタルに代わる環境に優しい選択肢を提供している。
市場セグメントの展望
コンクリート用ドライミックスモルタル、グラウト用ドライミックスモルタル、壁・タイル用ドライミックスモルタル、接着剤用ドライミックスモルタルなど、ドライミックスモルタルには市場を構成する多くの種類がある。
有機成分と無機成分に有機的に分割された構成は、ドライミックスモルタル市場のセグメンテーションに関する洞察を提供する。
市場は用途によって、住宅用、商業用、工業用の3つのセグメントに分けられる。
ドライミックスモルタル市場では、流通チャネル分野がかなり重要である。ドライミックスモルタルの主な流通経路は、直接販売、小売販売、インターネット販売の3つである。
地域の視点
北米、欧州、APAC、南米、MEAがドライミックスモルタル市場の異なるセグメントを構成している。北米市場は2023年に63.2億米ドルと推定され、年平均成長率(CAGR)4.5%で成長し、2032年には93.7億米ドルに達すると予測されている。欧州の市場価値は、年平均成長率(CAGR)4.3%で、2023年の58億4,000万米ドルから2032年には85億1,000万米ドルに増加すると予測される。APAC地域の市場価値は2023年に75億6,000万米ドルで、年平均成長率(CAGR)4.9%で成長し、2032年には112億7,000万米ドルに達すると予測される。南米市場は2023年に12.3億米ドルと推定され、年平均成長率(CAGR)4.2%で増加し、2032年には17.9億米ドルに達すると予測される。MEA地域の市場価値は、年平均成長率(CAGR)4.4%で、2023年の11.2億米ドルから2032年には16.5億米ドルに増加すると予測されている。
主要プレーヤー
Mapei、BASF、Sika、Sopro、Saint-Gobain、Chryso、Quickmix、Weber、Henkel、Laticrete、Wacker Chemie、Ardex、Parex、Mtecがドライミックスモルタル市場の重要なプレーヤーである。
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5.2.3 代替品の脅威
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10.2.2 カナダ......89
10.2.3 メキシコ92
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10.3.3 フランス .............................................................................................................................................................................................
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10.3.6 スペイン .......................................................................................
10.3.7 オーストリア..............................................
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10.3.10 デンマーク ....................................................... 138
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10.4.6 タイ
10.4.7 インドネシア .................................. 176
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10.4.9 ニュージーランド .................................
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10.5.2 南アフリカ ............................................... 200
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10.6.1 ブラジル
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11.3 226
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11.6 主な破壊者と革新者 ...........................................................................................................................................................
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12.3 マペイS.P.A....................... 242
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12.6 サイアムシティセメント公社........................................................................................ 254
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Summary Dry Mix Mortar Market Research Report By Type (Adhesive Dry Mix Mortar, Wall and Tile Dry Mix Mortar, Grout Dry Mix Mortar, Concrete Dry Mix Mortar), By Composition (Organic Dry Mix Mortar, Inorganic Dry Mix Mortar), By Application (Residential, Commercial, Industrial), By Distribution Channel (Direct Sales, Retail Sales, Online Sales) and By Regional (North America, Europe, South America, Asia-Pacific, Middle East and Africa) Forecast to 2032
Overview of the Market
Over the course of the forecast period, the dry mix mortar market's CAGR (growth rate) is anticipated to be approximately 5.3%.
Urbanization, government infrastructure initiatives, and rising building activity are the main factors propelling the dry mix mortar market. Furthermore, the growing popularity of prefabricated buildings and the increased demand for environmentally friendly building materials are anticipated to propel market expansion.
One of the main factors propelling the dry mix mortar market is the rising need for reasonably priced houses. The need for new housing rises as the population grows, and the availability of inexpensive housing options becomes more crucial. One economical and effective building material that can assist in satisfying this need is dry mix mortar. Since it can be swiftly and simply deployed to offer shelter to those in need, it is especially ideal for use in disaster relief and post-conflict reconstruction. Furthermore, the need for sustainable construction materials is being driven by the growing acceptance of green building techniques, and dry mix mortar offers an eco-friendlier alternative to conventional mortar.
Perspectives on Market Segments Concrete dry mix mortar, grout dry mix mortar, wall and tile dry mix mortar, and adhesive dry mix mortar are the many types of dry mix mortar that make up the market.
The composition, which is organically divided into organic and inorganic components, provides insight into the dry mix mortar market's segmentation.
The market is divided into three segments based on application: residential, commercial, and industrial.
In the dry mix mortar market, the distribution channel sector is quite important. The three main ways that dry mix mortar is distributed are through direct sales, retail sales, and internet sales.
Regional Perspectives
North America, Europe, APAC, South America, and MEA make up the different segments of the dry mix mortar market. The North American market was estimated to be worth USD 6.32 billion in 2023 and is projected to grow at a compound annual growth rate (CAGR) of 4.5% to reach USD 9.37 billion by 2032. At a compound annual growth rate (CAGR) of 4.3%, Europe's market value is expected to increase from USD 5.84 billion in 2023 to USD 8.51 billion by 2032. The market value of the APAC area was USD 7.56 billion in 2023 and is projected to grow at a compound annual growth rate (CAGR) of 4.9% to reach USD 11.27 billion by 2032. The market in South America was estimated to be worth USD 1.23 billion in 2023 and is expected to increase at a compound annual growth rate (CAGR) of 4.2% to reach USD 1.79 billion by 2032. With a compound annual growth rate (CAGR) of 4.4%, the MEA region's market value is projected to increase from USD 1.12 billion in 2023 to USD 1.65 billion by 2032.
Key Players
Mapei, BASF, Sika, Sopro, Saint-Gobain, Chryso, Quickmix, Weber, Henkel, Laticrete, Wacker Chemie, Ardex, Parex, and Mtec are important players in the dry mix mortar market.
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Table of Contents TABLE OF CONTENTS 1 EXECUTIVE SUMMARY ............................................................................................................... 24 2 MARKET INTRODUCTION ............................................................................................................ 26 2.1 DEFINITION .................................................................................................................................................................. 26 2.2 SCOPE OF THE STUDY .............................................................................................................................................. 26 2.3 RESEARCH OBJECTIVE ............................................................................................................................................ 26 2.4 MARKET STRUCTURE .............................................................................................................................................. 27 3 RESEARCH METHODOLOGY ...................................................................................................... 28 3.1 OVERVIEW .................................................................................................................................................................... 28 3.2 DATA FLOW .................................................................................................................................................................. 30 3.2.1 Data Mining Process ....................................................................................................................................... 30 3.3 PURCHASED DATABASE: ......................................................................................................................................... 31 3.4 SECONDARY SOURCES: ............................................................................................................................................ 32 3.4.1 Secondary Research data flow: ........................................................................................................................ 33 3.5 PRIMARY RESEARCH: ............................................................................................................................................... 34 3.5.1 Primary Research DATA FLOW: ....................................................................................................................... 35 3.5.2 Primary Research: Number of Interviews conducted ........................................................................................ 36 3.5.3 Primary Research: Regional Coverage ............................................................................................................. 36 3.6 APPROACHES FOR MARKET SIZE ESTIMATION: ........................................................................................... 37 3.6.1 Revenue Analysis Approach ............................................................................................................................ 37 3.7 DATA FORECASTING................................................................................................................................................. 38 3.7.1 Data forecasting Technique ............................................................................................................................ 38 3.8 DATA MODELING ........................................................................................................................................................ 39 3.8.1 microeconomic factor analysis: ....................................................................................................................... 39 3.8.2 Data modeling: ............................................................................................................................................... 40 3.9 TEAMS AND ANALYST CONTRIBUTION ........................................................................................................... 41 4 MARKET DYNAMICS .................................................................................................................... 42 4.1 INTRODUCTION ........................................................................................................................................................... 42 4.2 MARKET TRENDS AND GROWTH-AFFECTING FACTORS ........................................................................... 43 4.3 DRIVERS ......................................................................................................................................................................... 43 4.3.1 Construction Industry Spurring The Growth ...................................................................................................... 43 4.3.2 Surging Renovation Activities .......................................................................................................................... 45 4.3.3 Shortage of Skilled Workforce ......................................................................................................................... 45 4.4 RESTRAINTS ................................................................................................................................................................ 46 4.4.1 Concern Regarding The Extraction & Processing of Raw Materials .................................................................... 46 4.4.2 Fluctuations in The Prices of Key Raw Materials............................................................................................... 47 4.5 OPPORTUNITY ............................................................................................................................................................. 48 4.5.1 Expansion in Emerging Markets ....................................................................................................................... 48 4.5.2 Rising Focus on Green Building Certifications .................................................................................................. 48 4.6 IMPACT ANALYSIS OF COVID-19 .......................................................................................................................... 49 4.6.1 Impact On Overall Construction Industry .......................................................................................................... 49 4.6.2 Impact On Global Dry-mix mortar market .......................................................................................................... 49 4.6.3 Impact On THE Supply Chain Of Dry-mix mortar market .................................................................................... 49 4.6.4 Impact On Market Demand Of Dry-mix mortar market ....................................................................................... 50 4.6.5 Impact On Pricing Of Dry-mix mortar market .................................................................................................... 50 4.7 IMPACT OF CO2 REDUCTIONS ............................................................................................................................... 51 4.8 GEOPOLITICAL INFLUENCE.......................................................................... 51 4.9 IMPACT OF THE RUSSIAN-UKRAINIAN WAR ON ENERGY AND INVESTMENT COSTS .................. 52 4.10 INFLUENCE OF THE GAZA-ISRAEL CONFLICT ON THE DRY-MIX MARKET ........................................ 52 4.11 STRATEGIES FOR COPING WITH GEOPOLITICAL DISRUPTIONS IN THE INDUSTRY ........................ 53 5 MARKET FACTOR ANALYSIS ...................................................................................................... 54 5.1 SUPPLY CHAIN ANALYSIS.............................................................................. 54 5.1.1 Participants (At different Nodes) ................................................. 54 5.1.1.1 Raw Material Procurement..................................................... 54 5.1.1.2 Manufacturing .......... 54 5.1.1.3 Packaging & Storage..................................................................... 55 5.1.1.4 Distribution & Logistics.......................................................... 55 5.1.1.5 End User ........... 55 5.2 PORTER’S FIVE FORCES MODEL............................................................. 56 5.2.1 Threat of New Entrants..................................................................... 56 5.2.2 Bargaining Power of Suppliers............................................................... 57 5.2.3 Threat of Substitutes ...... 57 5.2.4 Bargaining Power of Buyers ......................................................................... 57 5.2.5 Intensity of Rivalry ......... 57 6 GLOBAL DRY MIX MORTAR MARKET, BY PRODUCT TYPE ..................................................... 59 6.1 INTRODUCTION .......................... 59 6.2 CEMENT-BASED MORTARS............................................................................ 60 6.3 GYPSUM-BASED MORTARS..... 61 6.4 LIME-BASED MORTARS ........................................................................................................................................... 61 6.5 SPECIALTY MORTARS .............................................................................................................................................. 62 6.6 OTHERS .......................................................................................................................................................................... 62 7 GLOBAL DRY MIX MORTAR MARKET, BY PLASTICIZER TYPE ............................................... 64 7.1 INTRODUCTION ........................................................................................................................................................... 64 7.2 POLYCARBOXYLATE ETHER (PCE) ...................................................................................................................... 65 7.3 NAPHTHALENE SULFONATE FORMALDEHYDE (NSF) ................................................................................ 65 7.4 MELAMINE SULFONATE FORMALDEHYDE (MSF) ........................................................................................ 66 7.5 LIGNOSULFONATES (LSF) ....................................................................................................................................... 66 7.6 CASEIN ........................................................................................................................................................................... 67 8 GLOBAL DRY MIX MORTAR MARKET, BY APPLICATION ......................................................... 68 8.1 INTRODUCTION ........................................................................................................................................................... 68 8.2 PLASTER ........................................................................................................................................................................ 69 8.3 TILE ADHESIVES ..................... 70 8.4 RENDER ..................................... 70 8.5 GROUT............... 71 8.6 WATERPROOFING SLURRIES............................................................................ 71 8.7 INSULATION AND FINISHING SYSTEMS.................................... 72 8.8 CONCRETE PROTECTION AND RENOVATION .................................................................................................. 72 8.9 OFFSHORE ANCHORING GROUTS ......................................................................................................................... 73 8.10 OTHERS............. 73 9 GLOBAL DRY MIX MORTAR MARKET, BY BINDER SYSTEM ................................................... 75 9.1 INTRODUCTION ........................ 75 9.2 PORTLAND CEMENT.......................................................................................... 76 9.3 BLENDED/ALTERNATIVE CEMENTS .................................................................................................................. 76 9.4 LIME............. 77 9.5 GYPSUM ..................................... 77 9.6 OTHERS ....................................... 78 10 GLOBAL DRY MIX MORTAR MARKET, BY REGION .................................................................. 79 10.1 OVERVIEW.... 79 10.2 NORTH AMERICA .............. 81 10.2.1 US............................ 85 10.2.2 canada.... 89 10.2.3 mexico. 92 10.3 EUROPE .......................................................................................................................................................................... 96 10.3.1 Germany ........................................................................................................................................................ 102 10.3.2 uk .................................................................................................................................................................. 106 10.3.3 france ............................................................................................................................................................ 110 10.3.4 russia ............................................................................................................................................................ 114 10.3.5 italy ............................................................................................................................................................... 118 10.3.6 spain ................................ 122 10.3.7 austria .......................... 126 10.3.8 greece.......................... 130 10.3.9 poland .............................. 134 10.3.10 denmark .......................... 138 10.3.11 rest of europe .................... 142 10.4 ASIA-PACIFIC .............................. 145 10.4.1 China .......................... 152 10.4.2 india ............................... 156 10.4.3 japan ................................. 160 10.4.4 south korea ..................... 164 10.4.5 malaysia ......................... 168 10.4.6 thailand ........................ 172 10.4.7 Indonesia ..................... 176 10.4.8 Australia ........................ 180 10.4.9 new Zealand ............... 184 10.4.10 rest of Asia-pacific ......................................................................................................................................... 188 10.5 MIDDLE EAST & AFRICA ........................ 192 10.5.1 gcc countries ................ 196 10.5.2 south Africa ............... 200 10.5.3 rest of middle east & africa .......................................................................... 204 10.6 SOUTH AMERICA ..................... 208 10.6.1 brazil ......................... 212 10.6.2 argentina...................... 216 10.6.3 rest of south america................................................................................. 220 11 COMPETITIVE LANDSCAPE.............................. 224 11.1 INTRODUCTION ........................... 224 11.2 LIST OF KEY PLAYERS OF POWDER SUPERPLASTICIZERS ........................................................................ 224 11.3 226 11.4 COMPETITION DASHBOARD......................................................................... 227 11.4.1 PRODUCT PORTFOLIO............................................................................ 228 11.4.2 REGIONAL PRESENCE ..................................................................................................................................... 228 11.4.3 STRATEGIC ALLIANCES..................................................................... 228 11.4.4 INDUSTRY EXPERIENCES....................................................................... 228 11.5 MARKET SHARE ANALYSIS, 2023..................................................... 229 11.6 WHO ARE THE MAJOR DISRUPTORS & INNOVATORS ....................................................................... 229 11.7 WHAT STRATEGIES ARE BEING ADOPTED BY MARKET LEADERS ........................................................ 229 11.8 COMPARATIVE ANALYSIS: KEY PLAYERS FINANCIAL .............................................................................. 230 11.9 LIST OF KEY PLAYERS/BRANDS, BY REGION .................................................................................................. 230 11.10 KEY DEVELOPMENTS & GROWTH STRATEGIES ............................................................................................ 231 11.10.1 Product Launch ............. 231 11.10.2 Merger & Acquisition .............. 231 11.10.3 Expansion ....................... 232 11.11 LIST OF SME’S PLAYERS ........ 232 12 COMPANY PROFILES .................................................................................................................. 235 12.1 HOLCIM ....................................... 235 12.1.1 COMPANY OVERVIEW................................................................................ 235 12.1.2 FINANCIAL OVERVIEW.................................................................................... 236 12.1.3 PRODUCTS OFFERed....... 237 12.1.4 KEY DEVELOPMENTS............................................................. 237 12.1.5 SWOT ANALYSIS ........ 238 12.1.6 Key Strategy ................ 238 12.2 ARDEX GROUP ........................ 239 12.2.1 COMPANY OVERVIEW............................................................................. 239 12.2.2 FINANCIAL OVERVIEW................................................................................. 240 12.2.3 PRODUCTS OFFERed........ 240 12.2.4 KEY DEVELOPMENTS.......................................................................... 240 12.2.5 SWOT ANALYSIS ................ 241 12.2.6 Key Strategy .............. 241 12.3 MAPEI S.P.A........................... 242 12.3.1 COMPANY OVERVIEW........................................................................... 242 12.3.2 FINANCIAL OVERVIEW..................................................................... 243 12.3.3 PRODUCTS OFFERed........ 244 12.3.4 KEY DEVELOPMENTS............................................................................. 244 12.3.5 SWOT ANALYSIS ........ 244 12.3.6 Key Strategy ............. 244 12.4 SAINT-GOBAIN ............................................................................................................................................................ 246 12.4.1 COMPANY OVERVIEW ..................................................................................................................................... 246 12.4.2 FINANCIAL OVERVIEW .................................................................................................................................... 247 12.4.3 PRODUCTS OFFERed....................................................................................................................................... 248 12.4.4 KEY DEVELOPMENTS ...................................................................................................................................... 248 12.4.5 SWOT ANALYSIS ............................................................................................................................................ 248 12.4.6 Key Strategy ................................................................................................................................................... 249 12.5 ACC LIMITED ................................................................................................................................................................ 250 12.5.1 COMPANY OVERVIEW ..................................................................................................................................... 250 12.5.2 FINANCIAL OVERVIEW .................................................................................................................................... 251 12.5.3 PRODUCTS OFFERed....................................................................................................................................... 252 12.5.4 KEY DEVELOPMENTS ...................................................................................................................................... 252 12.5.5 SWOT ANALYSIS ............................................................................................................................................ 252 12.5.6 Key Strategy ................................................................................................................................................... 253 12.6 SIAM CITY CEMENT PUBLIC COMPANY LIMITED. ........................................................................................ 254 12.6.1 COMPANY OVERVIEW ..................................................................................................................................... 254 12.6.2 FINANCIAL OVERVIEW .................................................................................................................................... 255 12.6.3 PRODUCTS OFFERed... 256 12.6.4 KEY DEVELOPMENTS ...................................................................................................................................... 256 12.6.5 SWOT ANALYSIS ......... 256 12.6.6 Key Strategy ................ 257 12.7 KNAUF GROUP ......................... 258 12.7.1 COMPANY OVERVIEW................................................................... 258 12.7.2 FINANCIAL OVERVIEW..................................................... 259 12.7.3 PRODUCTS OFFERed........ 259 12.7.4 KEY DEVELOPMENTS................................................. 259 12.7.5 Key Strategy ............. 259 12.8 GRUPO PUMA ......................... 260 12.8.1 COMPANY OVERVIEW..................................................................... 260 12.8.2 FINANCIAL OVERVIEW.............................................................. 261 12.8.3 PRODUCTS OFFERed.................... 261 12.8.4 KEY DEVELOPMENTS.................................................... 261 12.8.5 Key Strategy ..................... 261 12.9 SAMPYO GROUP ...................... 263 12.9.1 COMPANY OVERVIEW............................................................ 263 12.9.2 FINANCIAL OVERVIEw........................................................................... 264 12.9.3 PRODUCTS OFFERed....... 264 12.9.4 KEY DEVELOPMENTS...................................................................... 264 12.9.5 Key Strategy ..................... 264 12.10 CEMEX S.A.B DE C.V................................................................................. 265 12.10.1 COMPANY OVERVIEW................................................................... 265 12.10.2 FINANCIAL OVERVIEW......................................................................... 266 12.10.3 PRODUCTS OFFERed............ 267 12.10.4 KEY DEVELOPMENTs................................................................... 267 12.10.5 SWOT ANALYSIS .......... 267 12.10.6 KEY stratergy ............ 267
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塗工紙市場調査レポート情報 塗工プロセス別(押出、分散)、用途別(袋・パウチ、カップ、ラベル、印刷、トレイ)、最終用途別(建築・建設、化粧品、食品・飲料、医薬品、その他最終用途)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋、その他地域) 2032年までの市場予測
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木質系パネルの市場調査レポート情報:製品別(MDF、HDF、OSB、パーティクルボード、合板、その他)、原材料別(針葉樹、広葉樹、再生木材、農業ベース繊維、竹、その他)、用途別(建築、家具、包装、用途別(建築、家具、包装、装飾、フローリング、その他)、サイズ別(8mm、8~20mm、20mm以上)、流通チャネル別(直販、小売、オンラインストア、卸売)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他の地域) 2032年までの予測
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欧州の軽量プレキャストコンクリート壁市場調査レポート:用途別(住宅、商業ビル、工業ビル、その他)、技術別(セラミックベース/発泡粘土軽量コンクリート、EPS(発泡ポリスチレン)コンクリート、発泡コンクリート/気泡軽量コンクリート(ALC)、繊維補強軽量コンクリート、その他)、建設タイプ別(従来の現場建設、プレハブ/モジュール建設)、製品タイプ別(無垢壁パネル、中空コアパネル) 2032年までの予測
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プレハブ市場調査レポート:製品タイプ別(パネル、モジュール、フレーム、桁、その他)、材料別(コンクリート、スチール、木材、プラスチック、その他)、建築タイプ別(パネル化建築、モジュール建築、バイエンジニアリング建築、その他建築タイプ)、プレハブ形態別(フル、パーシャル)、用途別(住宅、非住宅)、地域別(北米、ヨーロッパ、アジア太平洋地域、南米、中東・アフリカ)、2032年までの市場予測
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カリフォルニア州の構造用断熱パネル市場調査レポート 材料タイプ別情報 (パネル材料 (配向性ストランドボード (OSB)、ファイバーセメントボード、合板、酸化マグネシウムボード、金属 (例、断熱芯材(発泡ポリスチレン(EPS)、ポリウレタン(PUR)、ポリイソシアヌレート(PIR)、押出ポリスチレン(XPS)、ミネラルウール、その他)、製品タイプ別(壁パネル、屋根パネル、床パネル、その他)、厚さ別(4インチ未満、4~6インチ、6~8インチ、8インチ以上)、用途別(住宅(戸建て住宅、集合住宅)、商業(オフィス、小売ビル、ホスピタリティ、その他)、工業(倉庫、冷蔵倉庫、その他)、施設(学校、医療施設、その他))、最終用途別(新築、改修・改装):2032年までの予測
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接着剤塗布装置市場:取り付けタイプ別(ハンドヘルド、システム取り付け)、動力源別(空気圧、手動、電気)、接着剤タイプ別(コールドアドヒーシブシステム、ホットメルトアドヒーシブシステム)、エンドユーザー別(自動車、エレクトロニクス、パッケージング、医療、木工、建設、その他)、接着剤コンポーネントタイプ別(1K、2K):世界の機会分析と産業予測、2024-2033年
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ラミネートラベルの世界市場規模調査、素材別(ポリエステル、ビニール、ポリカーボネート、ポリプロピレン)、形態別(ロール、シート)、タイプ別(粘着剤、フェースストック、剥離ライナー)、用途別(食品・飲料、医薬品、パーソナルケア・化粧品、耐久消費財、小売ラベル)、地域別予測(2022-2032年
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外装断熱仕上げシステム(EIFS)市場:タイプ(PB、PM)、断熱材(EPS、MW)、最終用途(住宅、非住宅)、コンポーネント(接着剤、断熱ボード)、厚さ(1~2インチ、3~6インチ)、地域別 - 2028年までの世界予測
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Cross Laminated Timber Market by Type (Adhesive Bonded, and Mechanically Fastened), Industry (Residential, and Non-residential), End Use (Structural, and Non-structural), & Region (North America, Europe, APAC, South America, MEA) - Global Forecast to 2028
よくあるご質問
Market Research Future社はどのような調査会社ですか?
マーケットリサーチフューチャー(Market Research Future)は世界市場を幅広く調査し、主要分野、地域、国レベルの調査レポートを出版しています。
下記分野については、分野毎に専... もっと見る
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データリソース社はどのような会社ですか?
当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
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