スマートエレベータ市場調査レポート:タイプ別(旅客、貨物、耐火)、コンポーネント別(保守、制御、通信)、サービス別(設置、近代化、保守)、速度別、用途別(商業、インフラ、産業、住宅、施設、その他)、2032年までの予測
Smart Elevator Market Research Report, by Type (Passenger, Freight and Fire-proof), by Component (Maintenance, Control, and Communication), by Service (Installation, Modernization and Maintenance), by Speed and by Application (Commercial, Infrastructure, Industrial, Residential, Institutional, and Others) Forecast till 2032
スマートエレベータ市場調査レポート:タイプ別(旅客、貨物、耐火)、コンポーネント別(保守、制御、通信)、サービス別(設置、近代化、保守)、速度別、用途別(商業、インフラ、産業、住宅、施設、その他)... もっと見る
サマリー スマートエレベータ市場調査レポート:タイプ別(旅客、貨物、耐火)、コンポーネント別(保守、制御、通信)、サービス別(設置、近代化、保守)、速度別、用途別(商業、インフラ、産業、住宅、施設、その他)、2032年までの予測
市場概要
2023年のスマートエレベーター市場規模は164億5,370万米ドル。スマートエレベーター産業は、2024年の185億3,510万米ドルから2032年には488億3,990万米ドルに増加し、予測期間(2024年~2032年)の複合年間成長率(CAGR)は12.87%になると予測される。都市化の急速な進展は、いくつかの新興経済国におけるスマート都市コミュニティなど、いくつかの創造的イニシアチブの進展に大きな影響を与えている。様々な都市部に住む人々の数が増えるにつれ、プロジェクト作業員や製造業者は大都市圏に大規模な構造物を建設する気になり、その結果、住宅用エレベーター市場への関心が急上昇している。
スマート・エレベーター市場の調査によると、混雑した都市は非常に高い建物で構成されており、一般的にオフィスと住宅の両方の機能に使用されている。その結果、これらの大きなビルは、エレベーターで長時間待たなければならないため、一般市民にとって大きな困難を引き起こしている。さらに、既存の古いバージョンのエレベーターは、運転コストが高い。その結果、エネルギー効率の高いソリューションに対するニーズの高まりが、住宅用エレベーター市場の成長の主な原動力となっている。
市場セグメンテーション
スマートエレベーター市場の専門家によると、スマートエレベーターシステム市場は、コンポーネント、速度、アプリケーション、エンドユーザー、地域の5つのセグメントに分けられる。
スマートエレベーターシステム市場のコンポーネントカテゴリーは、制御システム、エレベーター、セキュリティ、アクセス、センサー、メンテナンス、通信システムに分けられる。
スマートエレベーター産業の速度カテゴリーは、高速、超高速、低速、高速の4つに分けられる。
スマートエレベーター産業の用途区分は、商業、インフラ、産業、住宅、施設、その他に分けられる。
スマートエレベーター産業のエンドユーザーカテゴリーの異なる部門は、政府機関、スマートエレベーターに関連する組織、規制当局、民間建設、ソフトウェアベンダー、スマートエレベーターに関連するフォーラム、調査会社、スマートエレベーターサービスプロバイダー、スマートエレベーターに関連する団体、政策立案者、スマートエレベーターに関連するアライアンス、ビル所有者、および様々な政府機関である。
地域分析
スマートエレベーターの市場分析によると、世界のスマートエレベーター市場は4つの主要地域に分けられる:アジア太平洋、北米、欧州、その他の地域である。スマートエレベーターの市場分析によると、ヨーロッパと北米は世界のスマートエレベーター市場で一貫した成長を遂げると予測されている。
さらに、スマートエレベーターの市場分析によると、アジア太平洋地域は予測期間中にスマートエレベーターの市場成長が最も速いと予測されている。これは、ベトナム、バングラデシュ、インドネシアなどの成長国が常に生活環境を改善しており、これらのスマート技術を使用した建物の建設や都市化が増加するためである。
さらに、スマートエレベーターの市場分析によると、アジア太平洋地域は予測期間中にスマートエレベーター市場が最も急速に成長すると予測されている。これは、ベトナム、バングラデシュ、インドネシアなどの成長国が絶えず生活環境を改善しているためで、こうしたスマート技術を利用した建物の建設や都市化が進むことになる。
主要プレーヤー
ThyssenKrupp AG(ドイツ)、Otis Elevator Company(米国)、Schindler Group(スイス)、KONE Corporation(フィンランド)、Johnson Controls Inc.(米国)、Motion Control Engineering(米国)、三菱電機(日本)、現代エレベーター(韓国)、日立製作所(日本)、フジテック(日本)、Hyundai Elevator Co.Ltd.(イラン)などが、スマート・エレベーター市場における主要企業である。
ページTOPに戻る
目次 目次
2.
2.
2.
2.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
4.
4.
4.38 2.1 エネルギー効率の高い持続可能なソリューションへの需要の高まり ..............................................................................
4.2.2 都市化の進展とスマートシティがスマートエレベーターの普及を促進 38
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.6.1.4 コンプライアンスと品質保証
5.
5.
5.
5.
6.
6.
6.
6.
6.2.2.1 監視カメラ
6.
6.
6.
6.
6.
6.
6.
6.
6.
6.
7.
7.
7.3 メンテナンス ....................................................
7.
8.
8.
8.
8.
9.
9.
9.
9.
9.
9.
9.3.1 ドイツ ......................... 92
9.3.2 フランス ......................................... 94
9.3.3 イギリス .............................. 96
9.
9.
9.
9.
9.
9.4.3 インド ....................................... 109
9.
9.
9.5.1 ブラジル......116
9.
9.
9.
9.6.1 サウジアラビア..........................
9.6.2 アラブ首長国連邦 ......................... 127
9.
9.
10.
10.
10.
10.
10.
10.
10.
10.
10.
10.
10.
11.1 フジテック(FUJITEC CO.株式会社フジテック
11.
11.1.2 財務概要 フジテック株式会社
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.3.2 財務概要 ハネウェル:財務概要スナップショット................................ 149
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.4.2 財務概要 三菱電機株式会社:財務概要スナップショット....................... 152
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.6 日立製作所......... 159
11.
11................................ 160
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.7.2 財務概要 シュナイダーグループ:財務概要スナップショット.................... 163
11.
11.
11.
11.8 オーチス・ワールドワイド 165
11.
11.8.2 財務概要AB:財務概要スナップショット................................................. 166
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.9.2 財務概要 コネックス株式会社:財務概要スナップショット................. 170
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
ページTOPに戻る
Summary Smart Elevator Market Research Report, by Type (Passenger, Freight and Fire-proof), by Component (Maintenance, Control, and Communication), by Service (Installation, Modernization and Maintenance), by Speed and by Application (Commercial, Infrastructure, Industrial, Residential, Institutional, and Others) Forecast till 2032
Market Overview In 2023, the smart elevator market was valued at USD 16,453.7 million. The Smart Elevator industry is expected to increase from USD 18,535.1 million in 2024 to USD 48,839.9 million by 2032, with a compound yearly growth rate (CAGR) of 12.87% over the forecast period (2024-2032). The rapid development in urbanization has a significant impact on the advancements of several creative initiatives, such as smart urban communities in a few emerging economies. As the number of people living in various urban areas grows, project workers and manufacturers are inspired to build larger structures in metropolitan areas, resulting in a surge in interest in the Residential Elevator Market. According to the Smart Elevator Market study, crowded cities are made up of very tall buildings that are typically used for both office and residential functions. As a result, these large buildings cause significant difficulty for the general public because they must wait for long periods of time in the elevator. Furthermore, the existing old versions of elevators require higher operational costs. As a result, the increasing need for energy-efficient solutions is the primary driver of the Residential Elevator Market's growth.
Market Segmentation According to the Smart Elevator Market Expert, the Smart Elevator System Market is divided into five segments: component, speed, application, end-user, and region. The component category of the Smart Elevator System market is divided into the following categories: control system, elevator, security, access, sensors, maintenance, and communication system. The Smart Elevator Industry's speed category is divided into four categories: fast, super-fast, low speed, and high speed. The Smart Elevator Industry's application categories are divided into Commercial, Infrastructure, Industrial, Residential, Institutional, and Others. The different divisions of the end-user category of the Smart Elevator Industry are government agencies, organizations associated with smart elevators, regulating authorities, private construction, software vendors, forums associated with smart elevators, research firms, Smart Elevator Service Providers, associations associated with smart elevators, policymakers, alliances associated with smart elevators, building owners, and various governmental bodies that undergo the
Regional Analysis According to Smart Elevator Market Analysis, the global smart elevator market is divided into four primary regions: Asia Pacific, North America, Europe, and the Rest of the World. According to the Smart Elevator Market Analysis, Europe and North America are predicted to have consistent growth in the global Smart Elevator market. Furthermore, according to Smart Elevator Market Analysis, the Asia Pacific region is predicted to have the fastest Smart Elevator Market Growth over the forecast period. This is because growing nations such as Vietnam, Bangladesh, and Indonesia are constantly improving their living conditions, which will lead to increased construction and urbanization of buildings using these smart technologies. Furthermore, according to Smart Elevator Market Analysis, the Asia Pacific region is predicted to have the fastest Smart Elevator Market Growth over the forecast period. This is because growing nations such as Vietnam, Bangladesh, and Indonesia are constantly improving their living conditions, which will lead to increased construction and urbanization of buildings using these smart technologies.
Key Players ThyssenKrupp AG (Germany), Otis Elevator Company (U.S.), Schindler Group (Switzerland), KONE Corporation (Finland), Johnson Controls Inc. (U.S.), Motion Control Engineering (U.S.), Mitsubishi Electric (Japan), Hyundai Elevator (South Korea), Hitachi (Japan), Fujitec (Japan), and Hyundai Elevator Co. Ltd (Iran) are among the key major companies in the smart elevator market.
ページTOPに戻る
Table of Contents TABLE OF CONTENTS 1 EXECUTIVE SUMMARY ............................................................................................................... 17 2 MARKET INTRODUCTION ............................................................................................................ 20 2.1 DEFINITION................ 20 2.2 SCOPE OF THE STUDY .......................................................................................................................... 20 2.3 RESEARCH OBJECTIVE ......................................................................................................................... 20 2.4 MARKET STRUCTURE ............................................................................................................................ 21 3 RESEARCH METHODOLOGY ...................................................................................................... 22 3.1 OVERVIEW............................................................................................................................................... 22 3.2 DATA FLOW ............. 24 3.2.1 Data Mining Process ............................................................................................................................. 24 3.3 PURCHASED DATABASE: ...................................................................................................................... 25 3.4 SECONDARY SOURCES: ....................................................................................................................... 26 3.4.1 Secondary Research data flow: ............................................................................................................ 27 3.5 PRIMARY RESEARCH: ........................................................................................................................... 28 3.5.1 Primary Research DATA FLOW: ......................................................................................................... 29 3.5.2 Primary Research: Number of Interviews conducted .......................................................................... 30 3.5.3 Primary Research: Regional Coverage ............................................................................................... 30 3.6 APPROACHES FOR MARKET SIZE ESTIMATION: ............................................................................... 31 3.6.1 Consumption & Net Trade Approach .................................................................................................... 31 3.6.2 Revenue Analysis Approach ................................................................................................................. 31 3.7 DATA FORECASTING ............................................................................................................................. 32 3.7.1 Data forecasting Technique .................................................................................................................. 32 3.8 DATA MODELING .................................................................................................................................... 33 3.8.1 microeconomic factor analysis: ............................................................................................................. 33 3.8.2 Data modeling: ........ 34 3.9 TEAMS AND ANALYST CONTRIBUTION ............................................................................................... 36 4 MARKET DYNAMICS .................................................................................................................... 37 4.1 INTRODUCTION ...................................................................................................................................... 37 4.2 DRIVERS ............... 38 4.2.1 GROWING DEMAND FOR ENERGY-EFFICIENT AND SUSTAINABLE SOLUTIONS TRIGGERS THE MARKET ............................. 38 4.2.2 INCREASING URBANIZATION AND SMART CITIES PROMOTING SMART ELEVATOR ADOPTION 38 4.2.3 IMPACT OF AGING POPULATION AND GROWING ACCESSIBILITY DEMANDS .......................... 39 4.3 RESTRAINTS ........................................................................................................................................... 40 4.3.1 High Cost of Smart Elevators Limits Adoption ...................................................................................... 40 4.3.2 Fluctuations in Raw Material Costs ...................................................................................................... 40 4.4 OPPORTUNITY ........ 40 4.4.1 INTEGRATION WITH SMART BUILDING SYSTEMS CREATES OPPORTUNITY ............................ 40 4.4.2 DEMAND FOR ENERGY-EFFICIENT AND SUSTAINABLE SOLUTIONS SHOWS PROMISING FUTURE ....................... 40 4.5 IMPACT OF COVID-19 ANALYSIS .......................................................................................................... 41 4.5.1 IMPACT ON ELEVATOR INDUSTRY .................................................................................................. 41 4.5.1.1 Global Economic Uncertainty .............................................................................................. 41 4.5.1.2 Potential Long-Term Impact on Elevator Companies .................................................. 42 4.5.1.3 Risk for debt Sustainability in developing countries ................................................... 42 4.5.2 IMPACT ON SMART ELEVATOR INDUSTRY .................................................................................... 43 4.5.2.1 Delays in Raw Material Supplies ....................................................................................... 43 4.5.2.2 Contractor and Labor Impacts ............................................................................................ 43 4.5.2.3 Production Shutdown ............................................................................................................. 43 4.5.2.4 Cash Flow Constraints .......................................................................................................... 43 4.5.2.5 Impact on World Trade .......................................................................................................... 43 4.5.3 IMPACT ON MARKET DEMAND OF SMART ELEVATOR INDUSTRY .............................................. 44 4.5.3.1 Impact due to restriction/lockdown ................................................................................... 44 4.5.3.2 Impact on New Residential and Commercial Projects ................................................ 44 4.5.4 POST COVID-19 SMART ELEVATOR MARKET ................................................................................ 44 4.5.4.1 Funding Schemes for small businesses .......................................................................... 44 4.5.4.2 Cash Flow Forecasting .......................................................................................................... 44 4.6 IMPACT ANALYSIS OF COVID-19 .......................................................................................................... 45 4.6.1 Impact 0n CONSTRUCTION AND INFRASTRUCTURE Industry ....................................................... 45 4.6.1.1 Economic Impact ..................................................................................................................... 45 4.6.2 Impact on Supply Chain of SMART ELEVATOR .................................................................................. 46 4.6.3 Impact on Market Demand of Smart Elevator ...................................................................................... 46 4.6.3.1 Impact Due to Restrictions/Lockdown .............................................................................. 46 4.6.3.2 Consumer Sentiments ............................................................................................................ 46 4.6.4 Impact on Pricing of Smart Elevator ..................................................................................................... 46 5 MARKET FACTOR ANALYSIS ...................................................................................................... 48 5.1 VALUE CHAIN ANALYSIS ....................................................................................................................... 48 5.1.1 Raw Materials ....... 48 5.1.2 Manufacturing / Production/ Processing ............................................................................................... 48 5.1.3 Packing .............. 49 5.1.4 distribution ............... 49 5.1.5 end-user ............. 49 5.2 SUPPLY CHAIN ANALYSIS ..................................................................................................................... 50 5.2.1 Participants (At different Nodes) ........................................................................................................... 50 5.2.1.1 Raw Material suppliers .................................................................................................................. 50 5.2.1.2 Manufacturers ............................................................................................................................... 50 5.2.1.3 Distribution Channel ...................................................................................................................... 50 5.2.1.4 End-user ........................................................................................................................................ 50 5.2.2 integration levels ................................................................................................................................... 51 5.2.3 Key Issues Addressed (Key Success Factors).. 51 5.3 PORTER’S FIVE FORCES MODEL............................. 52 5.3.1 Bargaining Power of Suppliers...................................... 52 5.3.2 Bargaining Power of Buyers............................................. 53 5.3.3 Threat of New Entrants............................... 53 5.3.4 Threat of Substitutes................................................. 53 5.3.5 Intensity of Rivalry.............. 53 5.4 REGULATORY FRAMEWORK, BY REGION............... 54 5.4.1 North America ........ 54 5.4.2 Europe .............. 54 5.4.3 Asia-Pacific.......................... 54 5.4.4 Rest of The World................................................... 54 5.5 TECHNOLOGY LANDSCAPE................................... 54 5.6 PRODUCTION COST ANALYSIS......................................... 55 5.6.1 COST COMPONENT BREAKDOW............................. 55 5.6.1.1 Raw Materials and Electronics.............................. 55 5.6.1.2 Manufacturing and Assembly................................ 55 5.6.1.3 Research & Development.................................. 55 5.6.1.4 Compliance and Quality Assurance................ 55 5.6.2 Cost Drivers................................................. 55 5.6.2.1 Supply Chain Dynamics............................... 55 5.6.2.2 Technological Integration........................................... 56 5.6.2.3 Regulatory Compliance............................................ 56 6 GLOBAL SMART ELEVATOR MARKET, BY COMPONENT ......................................................... 57 6.1 INTRODUCTION........................................................................................... 57 6.2 CONTROL SYSTEMS.................................................. 59 6.2.1 Elevator control systems.......................................................... 60 6.2.2 Security control systems................................ 60 6.2.2.1 Surveillance camera....................................................... 61 6.2.2.2 Intruder camera system......................................... 62 6.2.2.3 Fire alarm system................................. 63 6.2.2.4 Visitor management system........................................... 64 6.2.3 Access control systemS................................................................ 65 6.2.3.1 Biometrics access control systems...................... 65 6.2.3.2 Card-based access control systems...................... 66 6.2.3.3 Touch-screen & keypad based access control systems .............................. 67 6.2.4 Sensors ............. 67 6.3 MAINTENANCE SYSTEMS..................................... 69 6.4 COMMUNICATION SYSTEMS............................... 70 7 GLOBAL SMART ELEVATOR MARKET, BY SERVICE ................................................................ 71 7.1 INTRODUCTION............................... 71 7.2 NEW INSTALLATION.................................................................. 72 7.3 MAINTENANCE ................... 73 7.4 RENOVATION ................ 73 8 GLOBAL SMART ELEVATOR MARKET, BY APPLICATION......................................................... 75 8.1 INTRODUCTION ................. 75 8.2 RESIDENTIAL .................. 76 8.3 COMMERCIAL ........................... 77 8.4 INDUSTRIAL............ 77 9 GLOBAL SMART ELEVATOR MARKET, BY REGION .................................................................. 79 9.1 OVERVIEW................. 79 9.2 NORTH AMERICA ............. 79 9.2.1 U.S. ........................ 83 9.2.2 CANADA ............. 85 9.2.3 MEXICO ............... 87 9.3 EUROPE ..................... 89 9.3.1 GERMANY ........ 92 9.3.2 FRANCE .............. 94 9.3.3 UK ......................... 96 9.3.4 ITALY .................... 98 9.3.5 REST OF EUROPE .............................................................................................................................. 100 9.4 ASIA PACIFIC ...... 102 9.4.1 China ...................... 105 9.4.2 Japan .................................... 107 9.4.3 India ..................... 109 9.4.4 Rest of Asia pacific.............................................................................. 111 9.5 SOUTH AMERICA .. 113 9.5.1 Brazil........... 116 9.5.2 Argentina............................. 118 9.5.3 Rest of South America................................................................... 120 9.6 MIDDLE EAST & AFRICA........................................................................ 122 9.6.1 Saudi Arabia ......... 125 9.6.2 UAE ....... 127 9.6.3 South Africa........................................................................................... 129 9.6.4 Rest of Middle East & Africa......................................................... 131 10 COMPETITIVE LANDSCAPE............................................... 133 10.1 INTRODUCTION ............................... 133 10.2 COMPETITION DASHBOARD..................................................... 133 10.3 COMPANY MARKET SHARE ANALYSIS, 2023 ..................................................................................... 134 10.4 COMPETITIVE BENCHMARKING............................................ 135 10.5 LEADING PLAYERS IN TERMS OF THE NUMBER OF DEVELOPMENTS IN THE SMART ELEVATORS MARKET .......................... 136 10.6 KEY DEVELOPMENTS & GROWTH STRATEGIES ....................... 137 10.6.1 Expansion .................................. 137 10.6.2 New Product Launch................................................................ 137 10.6.3 Acquisition ............... 138 10.6.4 Collaboration ......................... 138 10.6.5 Service Deployment.......................................................................... 139 11 COMPETITIVE LANDSCAPE............................................ 140 11.1 FUJITEC CO. LTD. ........................ 140 11.1.1 COMPANY OVERVIEW ....................................................................................................................... 140 11.1.2 FINANCIAL OVERVIEW FUJITEC CO. LTD.: FINANCIAL OVERVIEW SNAPSHOT. ....................... 141 11.1.3 PRODUCTS OFFERed ........................................................................................................................ 142 11.1.4 KEY DEVELOPMENTS ........................................................................................................................ 142 11.1.5 SWOT ANALYSIS.................. 143 11.1.6 Key Strategy ................... 143 11.2 TOSHIBA CORPORATION ...................................................................................................................... 144 11.2.1 COMPANY OVERVIEW ....................................................................................................................... 144 11.2.2 FINANCIAL OVERVIEW TOSHIBA CORPORATION: FINANCIAL OVERVIEW SNAPSHOT. .......... 145 11.2.3 PRODUCTS OFFERed ........................................................................................................................ 145 11.2.4 KEY DEVELOPMENTS ........................................................................................................................ 145 11.2.5 SWOT ANALYSIS......... 146 11.2.6 Key Strategy .................. 146 11.3 HONEYWELL ............. 148 11.3.1 COMPANY OVERVIEW ....................................................................................................................... 148 11.3.2 FINANCIAL OVERVIEW HONEYWELL: FINANCIAL OVERVIEW SNAPSHOT. ............................... 149 11.3.3 PRODUCTS OFFERed ................................ 149 11.3.4 KEY DEVELOPMENTS ........................ 149 11.3.5 SWOT ANALYSIS.............. 150 11.3.6 Key Strategy ........ 150 11.4 MITSUBISHI ELECTRIC CORPORATION ........................ 151 11.4.1 COMPANY OVERVIEW ....................... 151 11.4.2 FINANCIAL OVERVIEW MITSUBISHI ELECTRIC CORPORATION: FINANCIAL OVERVIEW SNAPSHOT. ....................... 152 11.4.3 PRODUCTS OFFERed .............................. 152 11.4.4 KEY DEVELOPMENTS .......................................... 153 11.4.5 SWOT ANALYSIS................ 154 11.4.6 Key Strategy ......... 154 11.5 HYUNDAI ELEVATORS ........................... 156 11.5.1 COMPANY OVERVIEW ............................................. 156 11.5.2 PRODUCTS OFFERed .............................................. 157 11.5.3 SWOT ANALYSIS....... 157 11.5.4 Key Strategy ............. 158 11.6 HITACHI LTD. ......... 159 11.6.1 COMPANY OVERVIEW ....................................................................................................................... 159 11.6.2 FINANCIAL OVERVIEW HITACHI LTD.: FINANCIAL OVERVIEW SNAPSHOT. ............................... 160 11.6.3 PRODUCTS OFFERed ................................ 160 11.6.4 KEY DEVELOPMENTS ........................... 160 11.6.5 SWOT ANALYSIS...... 161 11.6.6 Key Strategy ........ 161 11.7 SCHNEIDER GROUP .................................................... 162 11.7.1 COMPANY OVERVIEW.......................................................................... 162 11.7.2 FINANCIAL OVERVIEW SCHNEIDER GROUP: FINANCIAL OVERVIEW SNAPSHOT. ................... 163 11.7.3 PRODUCTS OFFERed ................................. 163 11.7.4 SWOT ANALYSIS............................. 164 11.7.5 Key Strategy ....... 164 11.8 OTIS WORLDWIDE 165 11.8.1 COMPANY OVERVIEW ............................... 165 11.8.2 FINANCIAL OVERVIEWABB: FINANCIAL OVERVIEW SNAPSHOT. ................................................ 166 11.8.3 PRODUCTS OFFERed ........................................................................................................................ 166 11.8.4 KEY DEVELOPMENTS ........................................................................................................................ 167 11.8.5 SWOT ANALYSIS................................................................................................................................. 167 11.8.6 Key Strategy ......................................................................................................................................... 168 11.9 KONE CORPORATION ............................................................................................................................ 169 11.9.1 COMPANY OVERVIEW ....................................................................................................................... 169 11.9.2 FINANCIAL OVERVIEW KONE CORPORATION: FINANCIAL OVERVIEW SNAPSHOT. ................ 170 11.9.3 PRODUCTS OFFERed ........................................................................................................................ 170 11.9.4 KEY DEVELOPMENTS ........................................................................................................................ 170 11.9.5 SWOT ANALYSIS................................................................................................................................. 171 11.9.6 Key Strategy ......................................................................................................................................... 171 11.10 ROBERT BOSCH GMBH ......................................................................................................................... 172 11.10.1 COMPANY OVERVIEW .......................................................................................................... 172 11.10.2 FINANCIAL OVERVIEW ROBERT BOSCH GMBH: FINANCIAL OVERVIEW SNAPSHOT. 173 11.10.3 PRODUCTS OFFERed ........................................................................................................... 173 11.10.4 SWOT ANALYSIS ................................................................................................................... 174 11.10.5 Key Strategy ............................................................................................................................ 174 11.11 DATA CITATIONS .................................................................................................................................... 175
ページTOPに戻る
Market Research Future社の 建築分野 での最新刊レポート
-
Skid Steer Attachment Market Research Report by Attachment (Buckets, Augers Drills, Grapples, Forks, Snow Blowers Plows, Others), by Mounting Type (Mechanical Attachment, Hydraulic Attachment, Universal Quick Attach System), by Loader [Small Frame (Up To 1,750 LBS), Medium Frame (1,7502,200 LBS), Large Frame (Above 2,200 LBS)], and by Application (Construction, Agriculture Forestry, Landscaping Ground Maintenance, Mining Quarrying, Waste Management Recycling) Forecast till 2035
-
Polycarbonate Panels Market Research Report by Type (Solid Panel, Multiwall Panel, Corrugate Panel), by End-Use Industry (Packaging, Building & Construction, Electrical & Electronics, Automotive, Agriculture, Others), and by Region (North America, Europe, Asia-Pacific, Middle East & Africa, South America) Forecast till 2030
-
ポストテンショニングシステム市場調査レポート:システムタイプ別(ボンドポストテンショニングシステム、アンボンドポストテンショニングシステム)、材料別(鋼材、コンクリート、その他)、用途別(ビル、インフラ、エネルギー、その他)、材料別(鋼材、コンクリート、FRP)、製品別(テンドン、アンカーシステム、ダクト、グラウト材、その他)、最終用途別(新築、改修) 2032年までの予測
-
エレベータ市場調査レポート:技術別(トラクションエレベータ、機械室レストラクションエレベータ、油圧式)、サービス別(新設、保守・修理、近代化)、用途別(商業用、施設用、住宅用)、タイプ別(乗客用エレベータ、物品用エレベータ、カプセルエレベータ、自動車用エレベータ、その他)、2032年までの市場予測
-
オーニング市場調査レポート:タイプ別(固定式、開閉式)、製品別(パティオ、窓、自立式、その他オーニング)、エンドユーザー別(住宅、非住宅)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中東・アフリカ、南米)、2032年までの市場予測
-
塗工紙市場調査レポート情報 塗工プロセス別(押出、分散)、用途別(袋・パウチ、カップ、ラベル、印刷、トレイ)、最終用途別(建築・建設、化粧品、食品・飲料、医薬品、その他最終用途)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋、その他地域) 2032年までの市場予測
-
木質系パネルの市場調査レポート情報:製品別(MDF、HDF、OSB、パーティクルボード、合板、その他)、原材料別(針葉樹、広葉樹、再生木材、農業ベース繊維、竹、その他)、用途別(建築、家具、包装、用途別(建築、家具、包装、装飾、フローリング、その他)、サイズ別(8mm、8~20mm、20mm以上)、流通チャネル別(直販、小売、オンラインストア、卸売)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他の地域) 2032年までの予測
-
欧州の軽量プレキャストコンクリート壁市場調査レポート:用途別(住宅、商業ビル、工業ビル、その他)、技術別(セラミックベース/発泡粘土軽量コンクリート、EPS(発泡ポリスチレン)コンクリート、発泡コンクリート/気泡軽量コンクリート(ALC)、繊維補強軽量コンクリート、その他)、建設タイプ別(従来の現場建設、プレハブ/モジュール建設)、製品タイプ別(無垢壁パネル、中空コアパネル) 2032年までの予測
-
プレハブ市場調査レポート:製品タイプ別(パネル、モジュール、フレーム、桁、その他)、材料別(コンクリート、スチール、木材、プラスチック、その他)、建築タイプ別(パネル化建築、モジュール建築、バイエンジニアリング建築、その他建築タイプ)、プレハブ形態別(フル、パーシャル)、用途別(住宅、非住宅)、地域別(北米、ヨーロッパ、アジア太平洋地域、南米、中東・アフリカ)、2032年までの市場予測
-
カリフォルニア州の構造用断熱パネル市場調査レポート 材料タイプ別情報 (パネル材料 (配向性ストランドボード (OSB)、ファイバーセメントボード、合板、酸化マグネシウムボード、金属 (例、断熱芯材(発泡ポリスチレン(EPS)、ポリウレタン(PUR)、ポリイソシアヌレート(PIR)、押出ポリスチレン(XPS)、ミネラルウール、その他)、製品タイプ別(壁パネル、屋根パネル、床パネル、その他)、厚さ別(4インチ未満、4~6インチ、6~8インチ、8インチ以上)、用途別(住宅(戸建て住宅、集合住宅)、商業(オフィス、小売ビル、ホスピタリティ、その他)、工業(倉庫、冷蔵倉庫、その他)、施設(学校、医療施設、その他))、最終用途別(新築、改修・改装):2032年までの予測
よくあるご質問
Market Research Future社はどのような調査会社ですか?
マーケットリサーチフューチャー(Market Research Future)は世界市場を幅広く調査し、主要分野、地域、国レベルの調査レポートを出版しています。
下記分野については、分野毎に専... もっと見る
調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?
在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。
注文の手続きはどのようになっていますか?
1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?
納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。
データリソース社はどのような会社ですか?
当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。
|
|