中南米のエッジバンディング材市場調査レポート:材料タイプ別(PVC、ABS、メラミン、単板、アクリル、木材、金属、ハイブリッド)幅別(15mm~30mm、31mm~40mm、41mm~55mm、55mm以上)厚さ別(0.1mm~1.5mm、1.6mm~2.0mm、2.0mm以上)最終用途別(住宅、商業、その他)地域別ラテンアメリカ2032年までの予測情報
Latin America Edge Banding Materials Market Research Report: Information By Material Type (PVC, ABS, Melamine, Veneer, Acrylic, Wood, Metal and Hybrid) By Width (15 mm - 30 mm, 31 mm - 40 mm, 41 mm - 55 mm and More Than 55 mm) By Thickness (0.1 mm - 1.5 mm, 1.6 mm - 2.0 mm and More Than 2.0 mm) By End Use (Residential, Commercial and Others) and By Region Latin America Forecast to 2032
中南米のエッジバンディング材市場調査レポート:材料タイプ別(PVC、ABS、メラミン、単板、アクリル、木材、金属、ハイブリッド)幅別(15mm~30mm、31mm~40mm、41mm~55mm、55mm以上)厚さ別(0.1mm~1.5mm、1... もっと見る
サマリー 中南米のエッジバンディング材市場調査レポート:材料タイプ別(PVC、ABS、メラミン、単板、アクリル、木材、金属、ハイブリッド)幅別(15mm~30mm、31mm~40mm、41mm~55mm、55mm以上)厚さ別(0.1mm~1.5mm、1.6mm~2.0mm、2.0mm以上)最終用途別(住宅、商業、その他)地域別ラテンアメリカ2032年までの予測情報
市場概要
エッジバンディング材市場は、2024年の5億2,300万米ドルから2032年には7億8,243万米ドルへと年平均成長率(CAGR)4.58%で推移すると予測されている。この成長は、2024年から2032年の予測期間中に起こると予想される。近年、エッジバンディング材市場は大幅な成長と発展を遂げている。ラテンアメリカのエッジバンディング市場に影響を与える広範な環境と特定のダイナミクスを理解するためには、マクロ要因とミクロ要因を分析することが不可欠です。地域的および世界的な業界動向は、経済状況、規制の枠組み、技術的進歩などのマクロ要因に影響され、全体的な市場展望を決定づけます。
エッジバンディング材市場を推進している主な要因の1つは、ラテンアメリカにおける家具製造業の拡大である。ブラジル、メキシコ、チリは、この地域の家具のほとんどを製造しているため、この市場の重要な参加者である。ブラジルの家具市場は、今後5年間で年平均成長率(CAGR)約4.0%を記録し、2024年には138億米ドルに達すると予想されている。この成長は、国内外の消費者からの旺盛な需要によるものである。
市場セグメント別インサイト
ラテンアメリカのエッジバンディング材市場は、材料タイプ別にPVC、ABS、メラミン、単板、アクリル、木材、金属、ハイブリッドに区分される。
また、幅によって15mm~30mm、31mm~40mm、41mm~55mm、55mm以上の4つのカテゴリーに分類されている。
ラテンアメリカのエッジバンディング材市場は3つのカテゴリーに区分されている: 0.1mm~1.5mm、1.6mm~2.0mm、2.0mm以上。
住宅用、商業用、その他は最終用途に基づく3つのカテゴリーである。
国別展望
ラテンアメリカのエッジバンディング材市場は、国別にブラジル、メキシコ、アルゼンチン、チリ、ペルー、コロンビア、パラグアイ、コスタリカ、その他の地域に区分される。予測期間中、ブラジルのエッジバンディング材市場はかなりの収益シェアを占め、最高市場シェアを維持すると予測される。ブラジルのエッジバンディング材市場は、建設・リフォーム部門の急速な拡大により需要が急増している。同時に可処分所得が増加し、見た目に美しい家具やキャビネットが好まれるようになったことも、エッジバンディング材の利用拡大を保証している。その他の市場拡大要因としては、環境的に持続可能な代替品への需要の高まりや接着剤の進歩が挙げられる。とはいえ、価格競争圧力、輸入依存、既存の景気変動などの結果、市場は障害に直面している。
主要プレーヤー
エッジバンディング材市場の主要プレーヤーは、REHAU Group、TECE、EGGER、Kronospan、Hraniplex、Cantisa S.A.U.、Häfele、Módulo 60、Betzler Group B.V.などである。
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目次 目次
1 エグゼクティブ・サマリー
1.1 主要ハイライト
2 市場紹介
2.1 定義
2.2 調査範囲
2.3 調査目的
2.4 市場構造
3 調査方法
3.1 概要
3.2 データフロー
3.2.1 データマイニングプロセス
3.3 購入したデータベース
3.4 二次ソース
3.4.1 二次調査データの流れ
3.5 一次調査
3.5.1 一次調査のデータフロー
3.5.2 一次調査:インタビュー実施数
3.5.3 一次調査:対象地域
3.6 市場規模推定のためのアプローチ
3.6.1 消費・貿易アプローチ
3.6.2 収益分析アプローチ
3.7 データ予測
3.7.1 データ予測手法
3.8 データモデリング
3.8.1 ミクロ経済要因分析
3.8.2 データモデリング
3.9 チームとアナリストの貢献
4 マーケットダイナミクス
4.1 はじめに
4.2 ドライバ
4.2.1 家具産業の成長
4.2.2 住宅建設市場の成長
4.3 制約要因
4.3.1 原材料価格の高騰
4.4 チャンス
4.4.1 新興ラテンアメリカ市場への地理的拡大
4.4 トレンド
4.4.1 多様な消費者ニーズに応える製品の多様化
5 市場要因分析
5.1 サプライチェーン分析
5.1.1 参加者(異なるノード)
5.1.1.1 原材料サプライヤー
5.1.1.2 メーカー
5.1.1.3 流通チャネル
5.1.1.4 エンドユーザー
5.2 ポーターの5力モデル
5.2.1 供給者の交渉力
5.2.2 買い手の交渉力
5.2.3 新規参入の脅威
5.2.4 代替品の脅威
5.2.5 ライバルの激しさ
6 ラテンアメリカのエッジバンディング材料市場:材料タイプ別
6.1 はじめに
6.2 PVC
6.3 ABS
6.4 メラミン
6.5 ベニヤ
6.6 アクリル
6.7 木
6.8 金属
6.9 ハイブリッド
7 ラテンアメリカのエッジバンディング材市場:幅別
7.1 はじめに
7.2 15 mm - 30 mm
7.3 31 mm - 40 mm
7.4 41 mm - 55 mm
7.5 55mm以上
8 ラテンアメリカのエッジバンディング材市場:厚さ別
8.1 はじめに
8.2 0.1 mm - 1.5 mm
8.3 1.6 mm - 2.0 mm
8.4 2.0mm以上
9 ラテンアメリカのエッジバンディング材市場:最終用途別
9.1 はじめに
9.2 住宅用
9.3 商業
9.4 その他
10 ラテンアメリカのエッジバンディング材市場:国別
10.1 概要
10.1.1 ブラジル
10.1.2 メキシコ
10.1.3 アルゼンチン
10.1.4 チリ
10.1.5 ペルー
10.1.6 コロンビア
10.1.7 パラグアイ
10.1.8 コスタリカ
10.1.9 その他のラタム諸国
11 競争環境
11.1 はじめに
11.2 競争ダッシュボード
11.2.1 製品ポートフォリオ
11.2.2 地域的プレゼンス
11.2.3 戦略的提携
11.2.4 業界における経験
11.3 市場リーダーが採用している戦略
12 企業プロフィール
12.1 レハウ・グループ
12.1.1 会社概要
12.1.2 財務概要
12.1.3 提供製品
12.1.4 主要開発製品
12.1.5 swot分析
12.1.6 主要戦略
12.2 テック
12.2.1 会社概要
12.2.2 財務概要
12.2.3 提供製品
12.2.4 主要開発
12.2.5 swot分析
12.2.6 主要戦略
12.3 エガー
12.3.1 会社概要
12.3.2 提供製品
12.3.3 主要開発
12.3.4 主要戦略
12.4 クロノスパン
12.4.1 会社概要
12.4.2 財務概要
12.4.3 提供製品
12.4.4 主要開発製品
12.4.5 swot分析
12.4.6 主要戦略
12.5 プロアデック
12.5.1 会社概要
12.5.2 財務概要
12.5.3 提供製品
12.5.4 主要開発製品
12.5.5 swot分析 127
12.5.6 主要戦略
12.6 HRANIPLEX
12.6.1 会社概要
12.6.2 財務概要
12.6.3 提供製品
12.6.4 主要開発
12.6.5 swot分析
12.6.6 主要戦略
12.7 カンティーサS.A.U.
12.7.1 会社概要
12.7.2 財務概要
12.7.3 提供製品
12.7.4 主要開発
12.7.5 主要戦略
12.8 ヘーフェレ
12.8.1 会社概要
12.8.2 財務概要
12.8.3 製品
12.8.4 主要開発製品
12.8.5 主要戦略
12.9 モジュロ60
12.9.1 会社概要
12.9.2 財務概要
12.9.3 提供製品
12.9.4 主要な開発
12.9.5 主要戦略
12.10 ベッツラーグループ
12.10.1 会社概要
12.10.2 財務概要
12.10.3 提供製品
12.10.4 主要開発
12.10.5 主要戦略
12.11 関連レポート
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Summary Latin America Edge Banding Materials Market Research Report: Information By Material Type (PVC, ABS, Melamine, Veneer, Acrylic, Wood, Metal and Hybrid) By Width (15 mm - 30 mm, 31 mm - 40 mm, 41 mm - 55 mm and More Than 55 mm) By Thickness (0.1 mm - 1.5 mm, 1.6 mm - 2.0 mm and More Than 2.0 mm) By End Use (Residential, Commercial and Others) and By Region Latin America Forecast to 2032
Market Overview The Edge Banding Materials Market industry is anticipated to experience a compound annual growth rate (CAGR) of 4.58% from USD 523 million in 2024 to USD 782.43 million by 2032. This growth is expected to occur over the forecast period of 2024 to 2032. In recent years, the Edge Banding Materials market has experienced substantial growth and development. It is imperative to analyze macro and micro factors in order to comprehend the broader environment and the specific dynamics that affect the Latin America edge banding market. Regional and global industry trends are influenced by macro factors, including economic conditions, regulatory frameworks, and technological advancements, which define the overall market landscape. One of the primary factors propelling the edge banding materials market is the expansion of the furniture manufacturing industry in Latin America. Brazil, Mexico, and Chile are significant participants in this market, as they manufacture most of the furniture in the region. The furniture market in Brazil is anticipated to experience a compound annual growth rate (CAGR) of approximately 4.0% over the next five years, with a value of USD 13.8 billion in 2024. This growth is attributed to the robust demand from both domestic and foreign consumers.
Market segment insights The Latin America Edge Banding Materials Market has been segmented into PVC, ABS, Melamine, Veneer, Acrylic, Wood, Metal, and Hybrid based on the material type. The market has been divided into four categories based on width: 15 mm - 30 mm, 31 mm - 40 mm, 41 mm - 55 mm, and More Than 55 mm. The Latin American Edge Banding Materials market has been segmented into three categories: 0.1 mm - 1.5 mm, 1.6 mm - 2.0 mm, and More Than 2.0 mm, based on thickness. Residential, Commercial, and Other are the three categories into which the market has been divided based on End Use.
Country Perspectives The Latin America Edge Banding Materials market is segmented by country, including Brazil, Mexico, Argentina, Chile, Peru, Columbia, Paraguay, Costa Rica, and the Rest of LATAM. During the forecast period, the Brazil Edge Banding Materials market is anticipated to account for a substantial revenue share and maintain the highest market share. The Brazilian market for edge banding materials is experiencing a surge in demand due to the rapid expansion of the construction and renovation sectors. A concurrent increase in disposable incomes, coupled with a greater preference for visually appealing furniture and cabinetry, guarantees an increased utilization of edge banding materials. Other factors contributing to market expansion include the increasing demand for environmentally sustainable alternatives and the advancement of adhesives. Nevertheless, the market is confronted with obstacles as a result of competitive pricing pressures, import dependencies, and existing economic fluctuations.
Major Players Key players in the edge banding materials market include REHAU Group, TECE, EGGER, Kronospan, Hraniplex, Cantisa S.A.U., Häfele, Módulo 60, and Betzler Group B.V.
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Table of Contents TABLE OF CONTENTS 1 EXECUTIVE SUMMARY 1.1 KEY HIGHLIGHTS 2 MARKET INTRODUCTION 2.1 DEFINITION 2.2 SCOPE OF THE STUDY 2.3 RESEARCH OBJECTIVE 2.4 MARKET STRUCTURE 3 RESEARCH METHODOLOGY 3.1 OVERVIEW 3.2 DATA FLOW 3.2.1 DATA MINING PROCESS 3.3 PURCHASED DATABASE: 3.4 SECONDARY SOURCES: 3.4.1 SECONDARY RESEARCH DATA FLOW 3.5 PRIMARY RESEARCH: 3.5.1 PRIMARY RESEARCH DATA FLOW: 3.5.2 PRIMARY RESEARCH: NUMBER OF INTERVIEWS CONDUCTED 3.5.3 PRIMARY RESEARCH: REGIONAL COVERAGE 3.6 APPROACHES FOR MARKET SIZE ESTIMATION: 3.6.1 CONSUMPTION & NET TRADE APPROACH 3.6.2 REVENUE ANALYSIS APPROACH 3.7 DATA FORECASTING 3.7.1 DATA FORECASTING TECHNIQUE 3.8 DATA MODELING 3.8.1 MICROECONOMIC FACTOR ANALYSIS: 3.8.2 DATA MODELING: 3.9 TEAMS AND ANALYST CONTRIBUTION 4 MARKET DYNAMICS 4.1 INTRODUCTION 4.2 DRIVERS 4.2.1 GROWTH IN FURNITURE INDUSTRY 4.2.2 GROWING RESIDENTIAL CONSTRUCTION MARKET 4.3 RESTRAINTS 4.3.1 SPIRALING RAW MATERIAL PRICES 4.4 OPPORTUNITY 4.4.1 GEOGRAPHICAL EXPANSION INTO EMERGING LATIN AMERICAN MARKETS 4.4 TRENDS 4.4.1 PRODUCT DIVERSIFICATION TO MEET DIVERSE CONSUMER NEEDS 5 MARKET FACTOR ANALYSIS 5.1 SUPPLY CHAIN ANALYSIS 5.1.1 PARTICIPANTS (AT DIFFERENT NODES) 5.1.1.1 RAW MATERIAL SUPPLIERS 5.1.1.2 MANUFACTURERS 5.1.1.3 DISTRIBUTION CHANNEL 5.1.1.4 END-USER 5.2 PORTER’S FIVE FORCES MODEL 5.2.1 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS 5.2.2 BARGAINING POWER OF BUYERS 5.2.3 THREAT OF NEW ENTRANTS 5.2.4 THREAT OF SUBSTITUTES 5.2.5 INTENSITY OF RIVALRY 6 LATIN AMERICA EDGE BANDING MATERIALS MARKET, BY MATERIAL TYPE 6.1 INTRODUCTION 6.2 PVC 6.3 ABS 6.4 MELAMINE 6.5 VENEER 6.6 ACRYLIC 6.7 WOOD 6.8 METAL 6.9 HYBRID 7 LATIN AMERICA EDGE BANDING MATERIALS MARKET, BY WIDTH 7.1 INTRODUCTION 7.2 15 MM - 30 MM 7.3 31 MM - 40 MM 7.4 41 MM - 55 MM 7.5 MORE THAN 55 MM 8 LATIN AMERICA EDGE BANDING MATERIALS MARKET, BY THICKNESS 8.1 INTRODUCTION 8.2 0.1 MM - 1.5 MM 8.3 1.6 MM - 2.0 MM 8.4 MORE THAN 2.0 MM 9 LATIN AMERICA EDGE BANDING MATERIALS MARKET, BY END USE 9.1 INTRODUCTION 9.2 RESIDENTIAL 9.3 COMMERCIAL 9.4 OTHERS 10 LATIN AMERICA EDGE BANDING MATERIALS MARKET, BY COUNTRY 10.1 OVERVIEW 10.1.1 BRAZIL 10.1.2 MEXICO 10.1.3 ARGENTINA 10.1.4 CHILE 10.1.5 PERU 10.1.6 COLUMBIA 10.1.7 PARAGUAY 10.1.8 COSTA RICA 10.1.9 REST OF LATAM 11 COMPETITIVE LANDSCAPE 11.1 INTRODUCTION 11.2 COMPETITION DASHBOARD 11.2.1 PRODUCT PORTFOLIO 11.2.2 REGIONAL PRESENCE 11.2.3 STRATEGIC ALLIANCE 11.2.4 INDUSTRY EXPERIENCE 11.3 WHAT STRATEGIES ARE BEING ADOPTED BY MARKET LEADERS 12 COMPANY PROFILES 12.1 REHAU GROUP 12.1.1 COMPANY OVERVIEW 12.1.2 FINANCIAL OVERVIEW 12.1.3 PRODUCTS OFFERED 12.1.4 KEY DEVELOPMENTS 12.1.5 SWOT ANALYSIS 12.1.6 KEY STRATEGY 12.2 TECE 12.2.1 COMPANY OVERVIEW 12.2.2 FINANCIAL OVERVIEW 12.2.3 PRODUCTS OFFERED 12.2.4 KEY DEVELOPMENTS 12.2.5 SWOT ANALYSIS 12.2.6 KEY STRATEGY 12.3 EGGER 12.3.1 COMPANY OVERVIEW 12.3.2 PRODUCTS OFFERED 12.3.3 KEY DEVELOPMENTS 12.3.4 KEY STRATEGY 12.4 KRONOSPAN 12.4.1 COMPANY OVERVIEW 12.4.2 FINANCIAL OVERVIEW 12.4.3 PRODUCTS OFFERED 12.4.4 KEY DEVELOPMENTS 12.4.5 SWOT ANALYSIS 12.4.6 KEY STRATEGY 12.5 PROADEC 12.5.1 COMPANY OVERVIEW 12.5.2 FINANCIAL OVERVIEW 12.5.3 PRODUCTS OFFERED 12.5.4 KEY DEVELOPMENTS 12.5.5 SWOT ANALYSIS 127 12.5.6 KEY STRATEGY 12.6 HRANIPLEX 12.6.1 COMPANY OVERVIEW 12.6.2 FINANCIAL OVERVIEW 12.6.3 PRODUCTS OFFERED 12.6.4 KEY DEVELOPMENTS 12.6.5 SWOT ANALYSIS 12.6.6 KEY STRATEGY 12.7 CANTISA S.A.U. 12.7.1 COMPANY OVERVIEW 12.7.2 FINANCIAL OVERVIEW 12.7.3 PRODUCTS OFFERED 12.7.4 KEY DEVELOPMENTS 12.7.5 KEY STRATEGY 12.8 HÄFELE 12.8.1 COMPANY OVERVIEW 12.8.2 FINANCIAL OVERVIEW 12.8.3 PRODUCTS OFFERED 12.8.4 KEY DEVELOPMENTS 12.8.5 KEY STRATEGY 12.9 MÓDULO 60 12.9.1 COMPANY OVERVIEW 12.9.2 FINANCIAL OVERVIEW 12.9.3 PRODUCTS OFFERED 12.9.4 KEY DEVELOPMENTS 12.9.5 KEY STRATEGY 12.10 BETZLER GROUP B.V. 12.10.1 COMPANY OVERVIEW 12.10.2 FINANCIAL OVERVIEW 12.10.3 PRODUCTS OFFERED 12.10.4 KEY DEVELOPMENTS 12.10.5 KEY STRATEGY 12.11 RELATED REPORTS
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よくあるご質問
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