北米(NAFTA)の家電小売市場の概要、競合分析、予測:2017年~2026年
North America (NAFTA) Consumer Electronics Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026
北米(NAFTA)の家電小売市場の概要、競合分析、予測:2017年~2026年
概要
北米(NAFTA)の家電小売業界プロファイルは、市場規模(2017-21年、2026年予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を... もっと見る
サマリー 北米(NAFTA)の家電小売市場の概要、競合分析、予測:2017年~2026年
概要
北米(NAFTA)の家電小売業界プロファイルは、市場規模(2017-21年、2026年予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業の説明も掲載しています。
主要ハイライト
- 北米自由貿易協定(NAFTA)は、北米諸国(米国、カナダ、メキシコ)間の貿易協定である。NAFTA諸国内の家電小売業界の2021年の市場総額は4,084億6,100万ドルであった。メキシコは最も急成長している国で、2017年から21年のCAGRは3.5%であった。
- 家電小売業界では、米国がNAFTA圏の中でトップであり、2021年の市場収益は3491億100万ドルであった。次いでメキシコが302億260万ドル、カナダが291億5,740万ドルである。
- NAFTA圏の家電小売業界は、2026年には米国が3,995億4,800万ドルで首位となり、メキシコが378億9,320万ドル、カナダが345億2,540万ドルでこれに続くと予想される。
スコープ
- NAFTA家電小売市場の規模、成長、主要セグメント、主要企業を特定することで、入門レベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、NAFTA家電小売市場の競争激しさとその魅力を把握
- 主要企業のプロファイルから、NAFTA家電小売市場の主要企業の事業および財務実績の詳細を明らかにします。
- NAFTA家電小売市場の今後の成長見通しを5年予測で把握することで、プレゼンテーションや売り込みに重みを加えます。
- 米国、カナダ、メキシコのデータを比較し、それぞれの国について個別の章を設けています。
購入の理由
- 2021年のNAFTA家電小売市場規模(金額ベース)は?
- 2026年のNAFTA家電小売市場規模は?
- NAFTA家電小売市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- NAFTA家電小売市場を構成する主要セグメントは?
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目次 Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 NAFTA Consumer Electronics Retail
2.1. Industry Outlook
3 Consumer Electronics Retail in Canada
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Consumer Electronics Retail in Mexico
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Consumer Electronics Retail in The United States
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Company Profiles
9.1. Mercado Libre Inc
9.2. Coppel SA de CV
9.3. Amazon.com, Inc.
9.4. Best Buy Co Inc
9.5. Apple Inc
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. About MarketLine
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Summary North America (NAFTA) Consumer Electronics Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026
Summary
The NAFTA Consumer Electronics Retail industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2017-21, and forecast to 2026). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.
Key Highlights
- The North American Free Trade Agreement (NAFTA) is a trade agreement between the countries in North America: the US, Canada and Mexico. The consumer electronics retail industry within the NAFTA countries had a total market value of $408,461.0 million in 2021.The Mexico was the fastest growing country, with a CAGR of 3.5% over the 2017-21 period. - Within the consumer electronics retail industry, the US is the leading country among the NAFTA bloc, with market revenues of $349,101.0 million in 2021. This was followed by Mexico and Canada, with a value of $30,202.6 and $29,157.4 million, respectively. - The US is expected to lead the consumer electronics retail industry in the NAFTA bloc, with a value of $399,548.0 million in 2026, followed by Mexico and Canada with expected values of $37,893.2 and $34,525.4 million, respectively.
Scope
- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the NAFTA consumer electronics retail market - Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the NAFTA consumer electronics retail market - Leading company profiles reveal details of key consumer electronics retail market players’ NAFTA operations and financial performance - Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the NAFTA consumer electronics retail market with five year forecasts - Compares data from the US, Canada and Mexico, alongside individual chapters on each country
Reasons to Buy
- What was the size of the NAFTA consumer electronics retail market by value in 2021? - What will be the size of the NAFTA consumer electronics retail market in 2026? - What factors are affecting the strength of competition in the NAFTA consumer electronics retail market? - How has the market performed over the last five years? - What are the main segments that make up the NAFTA consumer electronics retail market?
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Table of Contents Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 NAFTA Consumer Electronics Retail
2.1. Industry Outlook
3 Consumer Electronics Retail in Canada
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Consumer Electronics Retail in Mexico
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Consumer Electronics Retail in The United States
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Company Profiles
9.1. Mercado Libre Inc
9.2. Coppel SA de CV
9.3. Amazon.com, Inc.
9.4. Best Buy Co Inc
9.5. Apple Inc
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. About MarketLine
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- 【年間サービス】倉庫管理とフルフィルメント
- Romania Cosmetics Market Research Report by Product Type (Face Cosmetics, Eye Cosmetics, Lip Cosmetics, Skin Care, Fragrance, Others), by Gender (Men, Women, Unisex), by Category (Regular, Organic), by Price Range (Economy/ Mass, Premium), by End User (Residential/Retail, Commercial/ Professional), and by Distribution Channel (Supermarkets & Hypermarkets, Specialty Stores, Pharmacy, Drugstore, Online, Others) Forecast till 2032
- North America & South America Track and Field Equipment Market Research Report by Equipment Type [Pole Vault (Pole Vault Pits, Pole Vault Pit Standards, Pole Vault Pit Accessories), High Jump (High Jump Pits, High Jump Pits Standards, High Jump Pits Accessories), Hurdles Sprints, Water Jump Barrier, Steeplechase, Long Jumps Equipment, Throwing Implements, Throwing Cages, Track Curbing Gate, Others], by Material (Metal, Wood, Plastic, Composite Materials, Other Materials), by Price Range (Low-End, Mid-Range, High-End), by Distribution Channel (Online, Offline), and by End User (Schools and Universities, Track and Field Clubs, Fitness Centers, Other End-Users) Forecast till 2035
- Tanzania Mobile Money Market Size, Share, Trends and Forecast by Technology, Business Model, and Transaction Type, 2025-2033
- Saudi Arabia Luxury Market Report by Distribution Channel (Mono-brand Stores, Multi-brand Stores, Online Stores, and Others), Category (Travel and Hotel, Cars, Personal Luxury Goods, Food and Drinks, and Others), Gender (Male, Female) 2025-2033
- Pan Masala Market in India Report by Type (Pan Masala with Tobacco, Plain Pan Masala, Flavored Pan Masala, and Others), Price (Premium, Non-Premium), Packaging (Pouch, Cans, and Others), and State 2025-2033
- Indonesia Recliner Chair Market Report by Product (Wall Hugging Recliner, Push Back Recliner, Massage Recliner, Riser Recliner, and Others), Seating Arrangement (Single Seater Recliner, Multi-Seater Recliner), Material (Leather, Fabric, and Others), Distribution Channel (Furniture and Furnishing Stores, Hypermarkets, E-Retailers, and Others), End User (Residential, Commercial, and Others) 2025-2033
- Indonesia Cigarette Lighter Market Report by Product (Flint Cigarette Lighter, Electronic Cigarette Lighter, and Others), Material (Plastic, Metal, and Others), Distribution Channel (Tobacco Shops, Supermarkets and Hypermarkets, Convenience Stores, Online Stores, and Others) 2025-2033
- Indian Textile and Apparel Market Size, Share, Trends and Forecast by Raw Material, Application, Product Type, and State, 2025-2033
- Indian Biodegradable Sanitary Napkin Market Size, Share, Trends and Forecast by Material Type, Distributional Channel, and Region, 2025-2033
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Indian Honey Market Report by Flavor (Multiflora Honey, Eucalyptus Honey, Ajwain Honey, Sidr Honey, and Others), Seasonality (Autumn and Spring Season, Winter Season, Summer and Monsoon Season), Distribution Channel (Business to Consumer, Business to Business), and State 2025-2033
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欧州とトルコのメンズラウンジウェア市場調査レポート:素材別(天然、合成/混紡)、価格帯別(エコノミー/大衆、プレミアム/高級)、タイプ別(トラックスーツ&リラックスパンツ、Tシャツ、パーカー&スエット、ジョガー、その他)、消費者グループ別(アルファ世代、Z世代、ミレニアル世代、X世代、ベビーブーマー)、流通経路別(オフラインとオンライン)、2032年までの予測
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消費者向け書籍出版市場:タイプ別(印刷書籍出版、デジタル書籍出版)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、エンドユーザー別(子供、大人)、地域別レポート:2025-2033年
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欧州スニーカー市場調査レポート:製品別(ローカットスニーカー、ミッドトップスニーカー、ハイカットスニーカー)、価格帯別(エコノミー/マス、プレミアム)、消費者グループ別(Z世代、X世代、ミレニアル世代、ブーマー)、素材別(レザー、コットン、デニム、その他)、タイプ別(カジュアルシューズ、スポーツファッション、スポーツシューズ、スポーツパフォーマンス、サステイナブル)、流通別(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、専門店、オンライン、その他)、2032年までの予測
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スポーツフィッシング用品市場レポート:製品タイプ別(フィッシングロッド、フィッシングリール、フィッシングフック、フィッシングルアー、フィッシングライン、フィッシングリグ、フィッシングジグヘッド、その他)、用途別(淡水フィッシング、海水フィッシング)、エンドユーザー別(個人消費者、クラブ、スポーツ主催者)、流通チャネル別(専門店・スポーツ店、百貨店・ディスカウントストア、オンラインストア、その他)、地域別 2024-2032
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中東家電小売市場の概要、競合分析、2027年までの予測
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南米の家電小売市場の概要、競合分析、2027年までの予測
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北米家電小売市場の概要、競合分析、2027年までの予測
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欧州家電小売市場の概要、競合分析、2027年までの予測
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アジア太平洋地域(APAC)の家電小売市場の概要、競合分析、2027年までの予測
よくあるご質問
MarketLine社はどのような調査会社ですか?
マーケットライン(MarketLine)は、世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版しています。
マーケットライン(MarketLine)はGlobalDataの... もっと見る
調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?
在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。
注文の手続きはどのようになっていますか?
1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
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5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。
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お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。
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