欧州家電小売市場の概要、競合分析、2027年までの予測
Europe Consumer Electronics Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027
欧州家電小売市場の概要、競合分析、2027年までの予測
概要
欧州の家電小売業界プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2017~22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの質的および量的... もっと見る
サマリー 欧州家電小売市場の概要、競合分析、2027年までの予測
概要
欧州の家電小売業界プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2017~22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業の説明も掲載しています。
主要ハイライト
- コンシューマーエレクトロニクス小売市場は、通信機器、コンピュータハードウェアおよびソフトウェア、家電製品、家庭用電化製品、写真機器の販売で構成されている。
- 欧州家電市場の2022年の総売上高は3,027億ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は4.2%であった。
- 2022年には家電セグメントが市場最大の割合を占め、総売上高は876億ドルで、市場全体の29%に相当する。
- 欧州市場は2022年に世界の家電市場の20.2%を占めた。
スコープ
- 欧州の家電小売市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを明らかにすることで、入門レベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、欧州の家電小売市場の競争力および魅力を把握
- 主要企業のプロファイルから、家電小売市場の主要プレイヤーのグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- 欧州家電小売市場の今後の成長見通しを、金額・数量ともに5年間の予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。
購入の理由
- 2022年の欧州家電小売市場規模(金額ベース)は?
- 2027年の欧州家電小売市場規模は?
- 欧州家電小売市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- 欧州家電小売市場における競合上位企業は?
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目次 Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What are the key strengths of the leading players?
7.3. Are any disruptors posing a threat to the incumbents?
7.4. What is the rationale for the recent M&A activity?
8 Company Profiles
8.1. Amazon.com, Inc.
8.2. MediaMarktSaturn Retail Group
8.3. Currys plc
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine
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Summary Europe Consumer Electronics Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027
Summary
Consumer Electronics Retail in Europe industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value and volume 2017-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.
Key Highlights
- The consumer electronics retail market comprises the sales of communications equipment, computer hardware and software, consumer electronics, household appliances, and photographic equipment. - The European consumer electronics market had total revenues of $302.7 billion in 2022, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 4.2% between 2017 and 2022. - The household appliances segment accounted for the market's largest proportion in 2022, with total revenues of $87.6 billion, equivalent to 29% of the market's overall value. - European market accounted for 20.2% of the global consumer electronics market in 2022.
Scope
- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the consumer electronics retail market in Europe - Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the consumer electronics retail market in Europe - Leading company profiles reveal details of key consumer electronics retail market players’ global operations and financial performance - Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Europe consumer electronics retail market with five year forecasts by both value and volume
Reasons to Buy
- What was the size of the Europe consumer electronics retail market by value in 2022? - What will be the size of the Europe consumer electronics retail market in 2027? - What factors are affecting the strength of competition in the Europe consumer electronics retail market? - How has the market performed over the last five years? - Who are the top competitors in Europe's consumer electronics retail market?
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Table of Contents Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What are the key strengths of the leading players?
7.3. Are any disruptors posing a threat to the incumbents?
7.4. What is the rationale for the recent M&A activity?
8 Company Profiles
8.1. Amazon.com, Inc.
8.2. MediaMarktSaturn Retail Group
8.3. Currys plc
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine
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- 【年間サービス】倉庫管理とフルフィルメント
- Romania Cosmetics Market Research Report by Product Type (Face Cosmetics, Eye Cosmetics, Lip Cosmetics, Skin Care, Fragrance, Others), by Gender (Men, Women, Unisex), by Category (Regular, Organic), by Price Range (Economy/ Mass, Premium), by End User (Residential/Retail, Commercial/ Professional), and by Distribution Channel (Supermarkets & Hypermarkets, Specialty Stores, Pharmacy, Drugstore, Online, Others) Forecast till 2032
- North America & South America Track and Field Equipment Market Research Report by Equipment Type [Pole Vault (Pole Vault Pits, Pole Vault Pit Standards, Pole Vault Pit Accessories), High Jump (High Jump Pits, High Jump Pits Standards, High Jump Pits Accessories), Hurdles Sprints, Water Jump Barrier, Steeplechase, Long Jumps Equipment, Throwing Implements, Throwing Cages, Track Curbing Gate, Others], by Material (Metal, Wood, Plastic, Composite Materials, Other Materials), by Price Range (Low-End, Mid-Range, High-End), by Distribution Channel (Online, Offline), and by End User (Schools and Universities, Track and Field Clubs, Fitness Centers, Other End-Users) Forecast till 2035
- Tanzania Mobile Money Market Size, Share, Trends and Forecast by Technology, Business Model, and Transaction Type, 2025-2033
- Saudi Arabia Luxury Market Report by Distribution Channel (Mono-brand Stores, Multi-brand Stores, Online Stores, and Others), Category (Travel and Hotel, Cars, Personal Luxury Goods, Food and Drinks, and Others), Gender (Male, Female) 2025-2033
- Pan Masala Market in India Report by Type (Pan Masala with Tobacco, Plain Pan Masala, Flavored Pan Masala, and Others), Price (Premium, Non-Premium), Packaging (Pouch, Cans, and Others), and State 2025-2033
- Indonesia Recliner Chair Market Report by Product (Wall Hugging Recliner, Push Back Recliner, Massage Recliner, Riser Recliner, and Others), Seating Arrangement (Single Seater Recliner, Multi-Seater Recliner), Material (Leather, Fabric, and Others), Distribution Channel (Furniture and Furnishing Stores, Hypermarkets, E-Retailers, and Others), End User (Residential, Commercial, and Others) 2025-2033
- Indonesia Cigarette Lighter Market Report by Product (Flint Cigarette Lighter, Electronic Cigarette Lighter, and Others), Material (Plastic, Metal, and Others), Distribution Channel (Tobacco Shops, Supermarkets and Hypermarkets, Convenience Stores, Online Stores, and Others) 2025-2033
- Indian Textile and Apparel Market Size, Share, Trends and Forecast by Raw Material, Application, Product Type, and State, 2025-2033
- Indian Biodegradable Sanitary Napkin Market Size, Share, Trends and Forecast by Material Type, Distributional Channel, and Region, 2025-2033
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Indian Honey Market Report by Flavor (Multiflora Honey, Eucalyptus Honey, Ajwain Honey, Sidr Honey, and Others), Seasonality (Autumn and Spring Season, Winter Season, Summer and Monsoon Season), Distribution Channel (Business to Consumer, Business to Business), and State 2025-2033
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欧州とトルコのメンズラウンジウェア市場調査レポート:素材別(天然、合成/混紡)、価格帯別(エコノミー/大衆、プレミアム/高級)、タイプ別(トラックスーツ&リラックスパンツ、Tシャツ、パーカー&スエット、ジョガー、その他)、消費者グループ別(アルファ世代、Z世代、ミレニアル世代、X世代、ベビーブーマー)、流通経路別(オフラインとオンライン)、2032年までの予測
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消費者向け書籍出版市場:タイプ別(印刷書籍出版、デジタル書籍出版)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、エンドユーザー別(子供、大人)、地域別レポート:2025-2033年
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欧州スニーカー市場調査レポート:製品別(ローカットスニーカー、ミッドトップスニーカー、ハイカットスニーカー)、価格帯別(エコノミー/マス、プレミアム)、消費者グループ別(Z世代、X世代、ミレニアル世代、ブーマー)、素材別(レザー、コットン、デニム、その他)、タイプ別(カジュアルシューズ、スポーツファッション、スポーツシューズ、スポーツパフォーマンス、サステイナブル)、流通別(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、専門店、オンライン、その他)、2032年までの予測
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スポーツフィッシング用品市場レポート:製品タイプ別(フィッシングロッド、フィッシングリール、フィッシングフック、フィッシングルアー、フィッシングライン、フィッシングリグ、フィッシングジグヘッド、その他)、用途別(淡水フィッシング、海水フィッシング)、エンドユーザー別(個人消費者、クラブ、スポーツ主催者)、流通チャネル別(専門店・スポーツ店、百貨店・ディスカウントストア、オンラインストア、その他)、地域別 2024-2032
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中東家電小売市場の概要、競合分析、2027年までの予測
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南米の家電小売市場の概要、競合分析、2027年までの予測
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北米家電小売市場の概要、競合分析、2027年までの予測
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アジア太平洋地域(APAC)の家電小売市場の概要、競合分析、2027年までの予測
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家電小売の世界市場概要、競合分析、2027年までの予測
よくあるご質問
MarketLine社はどのような調査会社ですか?
マーケットライン(MarketLine)は、世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版しています。
マーケットライン(MarketLine)はGlobalDataの... もっと見る
調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?
在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。
注文の手続きはどのようになっていますか?
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3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
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5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。
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