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ブラジルの小型家電市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別(掃除機、調理台、電気オーブン、エアフライヤー、電気シェーバー)、流通チャネル別(ハイパーマーケット/スーパーマーケット、家電量販店、独占ブランドアウトレット、オンライン)、およびセグメント別予測、2025年~2033年

ブラジルの小型家電市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別(掃除機、調理台、電気オーブン、エアフライヤー、電気シェーバー)、流通チャネル別(ハイパーマーケット/スーパーマーケット、家電量販店、独占ブランドアウトレット、オンライン)、およびセグメント別予測、2025年~2033年


Brazil Small Home Appliances Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Vacuum Cleaners, Cooktops, Electric Ovens, Air Fryers, Electric Shavers), By Distribution Channel (Hypermarkets/Supermarkets, Electronic Stores, Exclusive Brand Outlets, Online), And Segment Forecasts, 2025 - 2033

ブラジル小型家電市場の概要 ブラジルの小型家電市場規模は2024年に62.9億米ドルと推定され、2033年には92.2億米ドルに達すると予測され、2025年から2033年までの年平均成長率は4.4%である。都市生活における... もっと見る

 

 

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Grand View Research
グランドビューリサーチ
2025年10月8日 US$3,950
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サマリー

ブラジル小型家電市場の概要

ブラジルの小型家電市場規模は2024年に62.9億米ドルと推定され、2033年には92.2億米ドルに達すると予測され、2025年から2033年までの年平均成長率は4.4%である。都市生活におけるコンパクトで多機能な家電製品に対するニーズの高まりが、成長を促進する主な要因となっている。ブラジルの消費者がエネルギー効率の高い環境に優しい製品を重視する傾向が強まっていることも、この成長を支えるだろう。

さらに、オンラインや地域の小売チャネルが拡大し、消費者のさまざまな嗜好に対応している。ブラジルの家電市場は、中間所得層の増加による買い替えやアップグレードのニーズに大きく依存している。価格に敏感な消費者のなかには、コストと資金調達オプションを優先する者も少なくない。需要を牽引する主なトレンドは、急速な都市化、デジタル小売へのアクセス拡大、エネルギー効率と健康に対する意識の高まり、スマート家電へのシフトなどである。小売業界では、大手実店舗、総合オムニチャネル小売業者、大手オンラインマーケットプレイスが混在しており、価格設定や物流に影響を与えることが多くなっている。

エネルギー効率基準、ラベリング要件、公的なクリーン・クッキング・イニシアチブは、製品提供に影響を与える重要な要因であり、支持的な政策やインセンティブがある地域における定格およびIHユニットへの需要を増大させている。よりクリーンな調理ソリューションに補助金を出したり、電化を促進したりする政府プログラムの増加は、より多くの人々が最新のコンロや調理台を採用するのに役立っている。G20クリーン・クッキング・ロードマップは、電気、IH、認定クリーン燃料機器へのシフトを推進する政策の一例である。これは市場の成長を促進するだろう。

ブラジルの小型家電業界には、エレクトロラックスAB、ミデア、ワールプール(ブラステンプやコンシュルなどのブランドを展開)などのプレーヤーに加え、アトマやフィルコのような強力な地域ブランドやローカルブランドがある。グローバル・メーカーは、技術とプレミアム・ポジショニングで競争することが多いが、ローカル・ブランドは、競争力のある価格、幅広い流通網、カスタマイズされた製品提供に重点を置いている。多くの国際企業は、競争力を維持するために、現地生産、合弁事業、輸入モデルを利用している。

ブラジル小型家電市場レポート:セグメンテーション

本レポートでは、2021年から2033年にかけての国レベルでの数量と収益の成長を予測し、各サブセグメントにおける最新動向と機会の分析を提供しています。この調査レポートは、ブラジルの小型家電市場を製品別、流通チャネル別に分類しています:

- 製品の展望(数量、千台;売上高、百万米ドル、2021年~2033年)
- 掃除機
- ヘアドライヤー
- ジューサー、ミキサー
- 電気シェーバー
- フライヤー
- クッキングヒーター
- コーヒーメーカー
- アイロン
- サンドイッチ・メーカー
- 電気オーブン
- 電子レンジ
- 流通チャネルの展望(数量、千台;売上、百万米ドル、2021~2033年)
- ハイパーマーケット・スーパーマーケット
- 家電量販店
- ブランド専売店
- オンライン
- その他

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目次

目次

第1章.方法論とスコープ
1.1.市場セグメンテーションとスコープ
1.2.市場の定義
1.3.情報調達
1.3.1.購入データベース
1.3.2.GVRの内部データベース
1.3.3.二次情報源と第三者の視点
1.3.4.一次調査
1.4.情報分析
1.4.1.データ分析モデル
1.5.市場形成とデータの可視化
1.6.データの検証と公開
第2章.エグゼクティブ・サマリー
2.1.市場展望
2.2.製品の展望
2.3.流通チャネルの展望
2.4.競合状況のスナップショット
第3章 ブラジルの小型家電市場ブラジルの小型家電市場の変数、動向と範囲
3.1.市場の系譜
3.1.1.親市場の展望
3.2.普及・成長見通しマッピング
3.3.産業バリューチェーン分析
3.3.1.各段階における主要ステークホルダーのリスト
3.3.2.原材料の動向
3.3.3.製造・技術動向
3.3.4.販売/小売チャネル分析
3.3.5.販売チャネル分析
3.3.6.利益率分析
3.4.市場ダイナミクス
3.4.1.市場促進要因分析
3.4.2.市場阻害要因分析
3.4.3.業界の課題
3.4.4.産業機会
3.5.事業環境分析
3.5.1.産業分析 - ポーターの分析
3.5.2.SWOT分析
3.6.市場参入戦略
3.7.小型家電の価格分析、2024年
第4章.世界の生産データ、2018年~2024年
4.1.小型家電別世界推定生産データ(2018~2024年)(百万台
4.1.1.コーヒーメーカー
4.1.2.トースター
4.1.3.ジューサー/ブレンダー/フードプロセッサー
4.1.4.ヘアードライヤー
4.1.5.アイロン
4.1.6.ディープフライヤー
4.1.7.スペースヒーター
4.1.8.電気トリマー&シェーバー
4.1.9.空気清浄機
4.1.10.加湿器・除湿器
4.1.11.炊飯器・スチーマー
4.1.12.エアフライヤー
4.2.家電製品別主要プレーヤー別生産台数予測データ(2024年)(百万台
4.2.1.ワールプール
4.2.2.エレクトロラックスAB
4.2.3.サムスン電子
4.2.4.LGエレクトロニクス
4.2.5.ハイアール・スマートホーム株式会社
4.2.6.パナソニック株式会社
4.2.7.ミーレ&Cie.KG
4.2.8.ボッシュ(BSH Hausgeräte)
4.2.9.ダイキン工業
4.2.10.シャープ株式会社
4.2.11. アイロボット株式会社
4.2.12.ミディアグループ
4.2.13.グリー電器株式会社
第5章 消費者行動分析消費者行動分析
5.1.デモグラフィック分析
5.2.消費者の動向と嗜好
5.3.購買決定に影響を与える要因
5.4.消費者の製品採用
5.5.考察と提言
第6章.ブラジルの小型家電市場製品の推定と動向分析
6.1.ブラジルの小型家電市場:製品別主要製品(百万米ドル、千台)
6.2.製品動向分析と市場シェア、2024年・2033年(売上高)(数量)
6.3.ブラジルの小型家電市場:製品別予測・市場シェア(百万米ドル、千台)
6.4.掃除機
6.4.1.2021~2033年市場の推定と予測(百万米ドル、千台)
6.5.ヘアドライヤー
6.5.1.2021~2033年の市場の推定と予測(百万米ドル、千台)
6.6.ジューサー、ブレンダー、ミキサー
6.6.1.市場の推定と予測、2021~2033年(百万米ドル、千台)
6.7.電気シェーバー
6.7.1.市場の推定と予測、2021~2033年(百万米ドル、千台)
6.8.エアフライヤー
6.8.1.市場の推定と予測、2021~2033年(百万米ドル、千台)
6.9.クッキングヒーター
6.9.1.市場の推定と予測、2021~2033年 (百万米ドル、千台)
6.10.コーヒーメーカー
6.10.1.市場の推定と予測、2021~2033年 (百万米ドル、千台)
6.11.アイロン
6.11.1.市場の推定と予測、2021~2033年 (百万米ドル、千台)
6.12.サンドイッチメーカー
6.12.1.市場の推定と予測、2021~2033年 (百万米ドル、千台)
6.13.電気オーブン
6.13.1.市場の推定と予測、2021~2033年 (百万米ドル、千台)
6.14.電子レンジ
6.14.1.市場の推定と予測、2021~2033年(百万米ドル、千台)
第7章.ブラジルの小型家電市場流通チャネルの推定と動向分析
7.1.ブラジルの小型家電市場:流通経路別主要データ(百万米ドル、千台)
7.2.流通チャネルの動向分析と市場シェア(2024年・2033年
7.3.ブラジルの小型家電市場予測:流通チャンネル別(百万米ドル、千台)
7.4.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
7.4.1.2021~2033年市場の推定と予測(百万米ドル、千台)
7.5.電子店舗
7.5.1.2021~2033年市場の推計と予測(百万米ドル、千台)
7.6.専売ブランドアウトレット
7.6.1.2021~2033年の市場の推計と予測(百万米ドル、千台)
7.7.オンライン
7.7.1.2021~2033年の市場の推定と予測(百万米ドル、千台)
7.8.その他
7.8.1.2021~2033年の市場の推定と予測(百万米ドル、千台)
第8章.競合分析
8.1.主要市場参入企業の最新動向と影響分析
8.2.企業分類
8.3.参入企業の概要
8.4.財務実績
8.5.製品ポートフォリオ
8.6.企業市場シェア分析, 2024 (%)
8.7.企業ヒートマップ分析
8.8.戦略マッピング
8.9.企業プロフィール
8.9.1.サムスン電子
8.9.1.1.会社概要
8.9.1.2.業績
8.9.1.3.製品ポートフォリオ
8.9.1.4.戦略的イニシアティブ
8.9.2.ABエレクトロラックス
8.9.2.1.会社概要
8.9.2.2.業績
8.9.2.3.製品ポートフォリオ
8.9.2.4.戦略的イニシアティブ
8.9.3.LGエレクトロニクス
8.9.3.1.会社概要
8.9.3.2.業績
8.9.3.3.製品ポートフォリオ
8.9.3.4.戦略的イニシアティブ
8.9.4.パナソニック株式会社
8.9.4.1.会社概要
8.9.4.2.業績
8.9.4.3.製品ポートフォリオ
8.9.4.4.戦略的イニシアティブ
8.9.5.ミーレ&Cie.KG
8.9.5.1.会社概要
8.9.5.2.業績
8.9.5.3.製品ポートフォリオ
8.9.5.4.戦略的イニシアティブ
8.9.6.ロバート・ボッシュ GmbH
8.9.6.1.会社概要
8.9.6.2.業績
8.9.6.3.製品ポートフォリオ
8.9.6.4.戦略的イニシアティブ
8.9.7.シャープ株式会社
8.9.7.1.会社概要
8.9.7.2.業績
8.9.7.3.製品ポートフォリオ
8.9.7.4.戦略的イニシアティブ
8.9.8. アイロボットコーポレーション
8.9.8.1.会社概要
8.9.8.2.業績
8.9.8.3.製品ポートフォリオ
8.9.8.4.戦略的イニシアティブ
8.9.9.ミデアグループ
8.9.9.1.会社概要
8.9.9.2.業績
8.9.9.3.製品ポートフォリオ
8.9.9.4.戦略的イニシアティブ
8.9.10.ハイアール・グループ
8.9.10.1.会社概要
8.9.10.2.業績
8.9.10.3.製品ポートフォリオ
8.9.10.4.戦略的イニシアティブ
8.9.11.ブリタニア・エコムSA
8.9.11.1.会社概要
8.9.11.2.業績
8.9.11.3.製品ポートフォリオ
8.9.11.4.戦略的イニシアティブ
8.9.12.Koninklijke Philips N.V.
8.9.12.1.会社概要
8.9.12.2.業績
8.9.12.3.製品ポートフォリオ
8.9.12.4.戦略的イニシアティブ
8.9.13.ブレビル・グループ・リミテッド
8.9.13.1.会社概要
8.9.13.2.業績
8.9.13.3.製品ポートフォリオ
8.9.13.4.戦略的イニシアティブ
8.9.14.モンディアル
8.9.14.1.会社概要
8.9.14.2.業績
8.9.14.3.製品ポートフォリオ
8.9.14.4.戦略的イニシアティブ
8.9.15.ワールプール
8.9.15.1.会社概要
8.9.15.2.業績
8.9.15.3.製品ポートフォリオ
8.9.15.4.戦略的イニシアティブ

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図表リスト

テーブル一覧

1.ブラジルの小型家電市場:主要市場牽引要因分析
2.ブラジル小型家電市場 - 主な市場阻害要因分析
3.ブラジルの小型家電市場:2021~2033年製品別予測・市場規模(百万米ドル、千台)
4.ブラジルの小型家電市場:流通チャネル別2021年~2033年予測・比較(USD Million, Thousand Units)
5.ブラジル小型家電市場の国別売上高推計と予測:2021年~2033年(USD Million, Thousand Units)
6.ブラジルのマクロ経済推移図表一覧

1.ブラジルの小型家電市場スナップショット
2.ブラジルの小型家電市場のセグメンテーションと市場規模
3.ブラジル小型家電市場の浸透度と成長展望マッピング
4.ブラジル小型家電市場のバリューチェーン分析
5.ブラジル小型家電市場のダイナミクス
6.ブラジル小型家電市場ポーターの5つの力分析
7.ブラジルの小型家電市場製品移動分析、2024年および2033年 (%)
8.ブラジルの掃除機市場の推定と予測、2021年〜2033年 (百万米ドル、千台)
9.ブラジルのヘアドライヤー市場の推計と予測、2021~2033年 (百万米ドル、千台)
10.ジューサー、ブレンダー、ミキサーのブラジル市場の推定と予測、2021~2033年 (百万米ドル、千台)
11.ブラジルの電気シェーバー市場の推定と予測、2021~2033年 (百万米ドル、千台)
12.ブラジルの空気フライヤー市場の推定と予測、2021~2033年 (百万米ドル、千台)
13.ブラジルクックトップ市場の予測・推移、2021~2033年 (百万米ドル、千台)
14.ブラジルのアイロン市場の推計と予測、2021~2033年 (百万米ドル、千台)
15.サンドイッチメーカー市場の推定と予測、2021~2033年 (百万米ドル、千台)
16.電気オーブンレンジのブラジル市場2021~2033年予測・予想(百万米ドル、千台)
17.ブラジルの電子レンジ市場の推計と予測、2021~2033年 (百万米ドル、千台)
18.ブラジルの小型家電市場流通チャネルの動き分析、2023年・2033年 (%)
19.ブラジルの小型家電市場:ハイパーマーケット/スーパーマーケット経由の推定と予測:2021年~2033年(USD Million, Thousand Units)
20.ブラジルの小型家電市場:家電量販店経由の推計と予測:2021年~2033年(USD Million, Thousand Units)
21.専売ブランドアウトレットによるブラジル小型家電市場の予測・2021年~2033年(USD Million, Thousand Units)
22.ブラジルの小型家電市場:オンライン経由の推計と予測:2021年~2033年(USD Million, Thousand Units)
23.ブラジルの小型家電市場の2021年~2033年予測:その他(USD Million, Thousand Units)
24.ブラジルの小型家電市場:国別動向分析、2024年・2033年 (%)

 

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Summary

Brazil Small Home Appliances Market Summary

The Brazil small home appliances market size was estimated at USD 6.29 billion in 2024 and is projected to reach USD 9.22 billion in 2033, growing at a CAGR of 4.4% from 2025 to 2033. The increasing need for compact, multifunctional appliances for city living is a key factor driving the growth. Brazilian consumers' growing focus on energy-efficient and eco-friendly products will support this growth.

Additionally, online and regional retail channels are expanding and catering to a variety of consumer preferences. The Brazilian home appliances market largely relies on replacement and upgrade needs from a growing middle-income group. A notable number of price-sensitive consumers prioritize cost and financing options. The major trends driving demand include rapid urbanization, more access to digital retail, heightened awareness of energy efficiency and health, and a shift towards smart appliances. The retail landscape features a mix of major physical stores, integrated omnichannel retailers, and leading online marketplaces that increasingly affect pricing and logistics.

Energy efficiency standards, labeling requirements, and public clean-cooking initiatives are important factors influencing product offerings and increasing demand for rated and induction units in regions with supportive policies and incentives. The growing government programs that subsidize cleaner cooking solutions or promote electrification help more people adopt modern stoves and cooktops. The G20 clean-cooking roadmap is one example of a policy pushing for a shift toward electric, induction, and certified clean-fuel appliances. This would propel the market growth.

The Brazil small home appliances industry includes players such as Electrolux AB, Midea, and Whirlpool (which operates brands such as Brastemp and Consul), as well as strong regional and local brands like Atma and Philco. Global manufacturers often compete on technology and premium positioning, while local brands focus on competitive pricing, broad distribution networks, and customized product offerings. Many international companies use local manufacturing, joint ventures, or import models to stay competitive.

Brazil Small Home Appliances Market Report Segmentation

This report forecasts volume & revenue growth at the country level and provides an analysis of the latest trends and opportunities in each of the sub-segments from 2021 to 2033. For this study, Grand View Research has segmented the Brazil small home appliances market report based on product and distribution channel:

• Product Outlook (Volume, Thousand Units; Revenue, USD Million, 2021 - 2033)
• Vacuum Cleaners
• Hair Dryers
• Juicers, Blenders and Mixers
• Electric Shavers
• Air Fryers
• Cooktops
• Coffee Makers
• Irons
• Sandwich Makers
• Electric Ovens
• Microwaves
• Distribution Channel Outlook (Volume, Thousand Units; Revenue, USD Million, 2021 - 2033)
• Hypermarkets & Supermarkets
• Electronic Stores
• Exclusive Brand Outlets
• Online
• Others



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Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation & Scope
1.2. Market Definition
1.3. Information Procurement
1.3.1. Purchased Database
1.3.2. GVR’s Internal Database
1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
1.3.4. Primary Research
1.4. Information Analysis
1.4.1. Data Analysis Models
1.5. Market Formulation & Data Visualization
1.6. Data Validation & Publishing
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Outlook
2.2. Product Outlook
2.3. Distribution Channel Outlook
2.4. Competitive Landscape Snapshot
Chapter 3. Brazil Small Home Appliances Market Variables, Trends & Scope
3.1. Market Lineage Outlook
3.1.1. Parent Market Outlook
3.2. Penetration and Growth Prospect Mapping
3.3. Industry Value Chain Analysis
3.3.1. List Of Key Stakeholders At Each Stage
3.3.2. Raw Component Trends Outlooks
3.3.3. Manufacturing & Technology Trends
3.3.4. Sales/Retail Channel Analysis
3.3.5. Sales Channel Analysis
3.3.6. Profit Margin Analysis
3.4. Market Dynamics
3.4.1. Market Driver Analysis
3.4.2. Market Restraint Analysis
3.4.3. Industry Challenges
3.4.4. Industry Opportunities
3.5. Business Environment Analysis
3.5.1. Industry Analysis - Porter’s
3.5.2. SWOT Analysis
3.6. Market Entry Strategies
3.7. Small Home Appliances Pricing Analysis, 2024
Chapter 4. Global Production Data, 2018-2024
4.1. Global Estimated Production Data, By Small Appliances, 2018 - 2024 (Million Units)
4.1.1. Coffee Makers
4.1.2. Toasters
4.1.3. Juicers / Blenders / Food Processors
4.1.4. Hair Dryers
4.1.5. Irons
4.1.6. Deep Fryers
4.1.7. Space Heaters
4.1.8. Electric Trimmers & Shavers
4.1.9. Air Purifiers
4.1.10. Humidifiers & Dehumidifiers
4.1.11. Rice Cookers & Steamers
4.1.12. Air Fryers
4.2. Estimated Production Data, by Home Appliances, by Key Players, 2024 (Million Units)
4.2.1. Whirlpool Corporation
4.2.2. Electrolux AB
4.2.3. Samsung Electronics Co., Ltd.
4.2.4. LG Electronics Inc.
4.2.5. Haier Smart Home Co., Ltd.
4.2.6. Panasonic Corporation
4.2.7. Miele & Cie. KG
4.2.8. Bosch (BSH Hausgeräte)
4.2.9. Daikin Industries Ltd.
4.2.10. Sharp Corporation
4.2.11. iRobot Corporation
4.2.12. Midea Group
4.2.13. Gree Electric Appliances Inc.
Chapter 5. Consumer Behavior Analysis
5.1. Demographic Analysis
5.2. Consumer Trends and Preferences
5.3. Factors Affecting Buying Decision
5.4. Consumer Product Adoption
5.5. Observations & Recommendations
Chapter 6. Brazil Small Home Appliances Market: Product Estimates & Trend Analysis
6.1. Brazil Small Home Appliances Market, by Product: Key Takeaways (USD Million, Thousand Units)
6.2. Product Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2033 (Revenue) (Volume)
6.3. Brazil Small Home Appliances Market Estimates & Forecast By Product (USD Million, Thousand Units)
6.4. Vacuum Cleaners
6.4.1. Market estimates and forecast, 2021 - 2033 (USD Million, Thousand Units)
6.5. Hair Dryers
6.5.1. Market estimates and forecast, 2021 - 2033 (USD Million, Thousand Units)
6.6. Juicers, Blenders and Mixers
6.6.1. Market estimates and forecast, 2021 - 2033 (USD Million, Thousand Units)
6.7.Electric Shavers
6.7.1. Market estimates and forecast, 2021 - 2033 (USD Million, Thousand Units)
6.8.Air Fryers
6.8.1. Market estimates and forecast, 2021 - 2033 (USD Million, Thousand Units)
6.9.Cooktops
6.9.1. Market estimates and forecast, 2021 - 2033 (USD Million, Thousand Units)
6.10. Coffee Makers
6.10.1. Market estimates and forecast, 2021 - 2033 (USD Million, Thousand Units)
6.11. Irons
6.11.1. Market estimates and forecast, 2021 - 2033 (USD Million, Thousand Units)
6.12. Sandwich Makers
6.12.1. Market estimates and forecast, 2021 - 2033 (USD Million, Thousand Units)
6.13. Electric Ovens
6.13.1. Market estimates and forecast, 2021 - 2033 (USD Million, Thousand Units)
6.14. Microwaves
6.14.1. Market estimates and forecast, 2021 - 2033 (USD Million, Thousand Units)
Chapter 7. Brazil Small Home Appliances Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis
7.1. Brazil Small Home Appliances Market, by Distribution Channel: Key Takeaways (USD Million, Thousand Units)
7.2. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2033
7.3. Brazil Small Home Appliances Market Estimates & Forecast, By Distribution Channel (USD Million, Thousand Units)
7.4. Hypermarkets/Supermarkets
7.4.1. Market estimates and forecast, 2021 - 2033 (USD Million, Thousand Units)
7.5. Electronic Stores
7.5.1. Market estimates and forecast, 2021 - 2033 (USD Million, Thousand Units)
7.6. Exclusive Brand Outlets
7.6.1. Market estimates and forecast, 2021 - 2033 (USD Million, Thousand Units)
7.7. Online
7.7.1. Market estimates and forecast, 2021 - 2033 (USD Million, Thousand Units)
7.8. Others
7.8.1. Market estimates and forecast, 2021 - 2033 (USD Million, Thousand Units)
Chapter 8. Competitive Analysis
8.1. Recent developments & impact analysis by key market participants
8.2. Company Categorization
8.3. Participant’s Overview
8.4. Financial Performance
8.5. Product Portfolios
8.6. Company Market Share Analysis, 2024 (%)
8.7. Company Heat Map Analysis
8.8. Strategy Mapping
8.9. Company Profiles
8.9.1. Samsung Electronics Co., Ltd.
8.9.1.1. Company Overview
8.9.1.2. Financial Performance
8.9.1.3. Product Portfolios
8.9.1.4. Strategic Initiatives
8.9.2. AB Electrolux
8.9.2.1. Company Overview
8.9.2.2. Financial Performance
8.9.2.3. Product Portfolios
8.9.2.4. Strategic Initiatives
8.9.3. LG Electronics
8.9.3.1. Company Overview
8.9.3.2. Financial Performance
8.9.3.3. Product Portfolios
8.9.3.4. Strategic Initiatives
8.9.4. Panasonic Corporation
8.9.4.1. Company Overview
8.9.4.2. Financial Performance
8.9.4.3. Product Portfolios
8.9.4.4. Strategic Initiatives
8.9.5. Miele & Cie. KG
8.9.5.1. Company Overview
8.9.5.2. Financial Performance
8.9.5.3. Product Portfolios
8.9.5.4. Strategic Initiatives
8.9.6. Robert Bosch GmbH
8.9.6.1. Company Overview
8.9.6.2. Financial Performance
8.9.6.3. Product Portfolios
8.9.6.4. Strategic Initiatives
8.9.7. Sharp Corporation
8.9.7.1. Company Overview
8.9.7.2. Financial Performance
8.9.7.3. Product Portfolios
8.9.7.4. Strategic Initiatives
8.9.8. iRobot Corporation
8.9.8.1. Company Overview
8.9.8.2. Financial Performance
8.9.8.3. Product Portfolios
8.9.8.4. Strategic Initiatives
8.9.9. Midea Group
8.9.9.1. Company Overview
8.9.9.2. Financial Performance
8.9.9.3. Product Portfolios
8.9.9.4. Strategic Initiatives
8.9.10. Haier Group
8.9.10.1. Company Overview
8.9.10.2. Financial Performance
8.9.10.3. Product Portfolios
8.9.10.4. Strategic Initiatives
8.9.11. Britânia Ecom SA
8.9.11.1. Company Overview
8.9.11.2. Financial Performance
8.9.11.3. Product Portfolios
8.9.11.4. Strategic Initiatives
8.9.12. Koninklijke Philips N.V.
8.9.12.1. Company Overview
8.9.12.2. Financial Performance
8.9.12.3. Product Portfolios
8.9.12.4. Strategic Initiatives
8.9.13. Breville Group Limited
8.9.13.1. Company Overview
8.9.13.2. Financial Performance
8.9.13.3. Product Portfolios
8.9.13.4. Strategic Initiatives
8.9.14. Mondial
8.9.14.1. Company Overview
8.9.14.2. Financial Performance
8.9.14.3. Product Portfolios
8.9.14.4. Strategic Initiatives
8.9.15. Whirlpool Corporation
8.9.15.1. Company Overview
8.9.15.2. Financial Performance
8.9.15.3. Product Portfolios
8.9.15.4. Strategic Initiatives

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List of Tables/Graphs

List of Tables

1. Brazil Small Home Appliances Market - Key market driver analysis
2. Brazil Small Home Appliances Market - Key market restraint analysis
3. Brazil Small Home Appliances Market estimates and forecast by product 2021 - 2033 (USD Million, Thousand Units)
4. Brazil Small Home Appliances Market estimates and forecast by distribution channel 2021 - 2033 (USD Million, Thousand Units)
5. Brazil Small Home Appliances Market revenue estimates and forecast by country, 2021 - 2033 (USD Million, Thousand Units)
6. Brazil macro-economic outlayList of Figures

1. Brazil Small Home Appliances Market snapshot
2. Brazil Small Home Appliances Market segmentation & scope
3. Brazil Small Home Appliances Market penetration & growth prospect mapping
4. Brazil Small Home Appliances Market value chain analysis
5. Brazil Small Home Appliances Market Dynamics
6. Brazil Small Home Appliances Market Porter's Five Forces analysis
7. Brazil Small Home Appliances Market: Product movement analysis, 2024 & 2033 (%)
8. Brazil Vacuum Cleaners market estimates and forecast, 2021 - 2033 (USD Million, Thousand Units)
9. Brazil Hair Dryers market estimates and forecast, 2021 - 2033 (USD Million, Thousand Units)
10. Brazil Juicers, Blenders and Mixers market estimates and forecast, 2021 - 2033 (USD Million, Thousand Units)
11. Brazil Electric Shavers market estimates and forecast, 2021 - 2033 (USD Million, Thousand Units)
12. Brazil Air Fryers market estimates and forecast, 2021 - 2033 (USD Million, Thousand Units)
13. Brazil Cooktops market estimates and forecast, 2021 - 2033 (USD Million, Thousand Units)
14. Brazil Irons market estimates and forecast, 2021 - 2033 (USD Million, Thousand Units)
15. Brazil Sandwich Makers market estimates and forecast, 2021 - 2033 (USD Million, Thousand Units)
16. Brazil Electric Ovens market estimates and forecast, 2021 - 2033 (USD Million, Thousand Units)
17. Brazil Microwaves market estimates and forecast, 2021 - 2033 (USD Million, Thousand Units)
18. Brazil Small Home Appliances Market: Distribution Channel movement analysis, 2023 & 2033 (%)
19. Brazil Small Home Appliances Market estimates and forecast through Hypermarkets/Supermarkets, 2021 - 2033 (USD Million, Thousand Units)
20. Brazil Small Home Appliances Market estimates and forecast through Electronic Stores, 2021 - 2033 (USD Million, Thousand Units)
21. Brazil Small Home Appliances Market estimates and forecast through Exclusive Brand Outlets, 2021 - 2033 (USD Million, Thousand Units)
22. Brazil Small Home Appliances Market estimates and forecast through Online, 2021 - 2033 (USD Million, Thousand Units)
23. Brazil Small Home Appliances Market estimates and forecast through Others, 2021 - 2033 (USD Million, Thousand Units)
24. Brazil Small Home Appliances Market: country movement analysis, 2024 & 2033 (%)

 

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