世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

北米スポーツ用品市場


North America Sporting Goods Market

北米のスポーツ用品市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行した北米スポーツ用品に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供していま... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2024年9月26日 US$2,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
315 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

北米のスポーツ用品市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行した北米スポーツ用品に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

流通チャネル別

- オンライン
- オフライン

スポーツタイプ別

- ラケットスポーツ
- ボールスポーツ

地域別

- 北米

レポートのチャプター

エグゼクティブサマリー

北米スポーツ用品市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向のほか、車両レーダーテストシステムに関するFMI分析および推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、北米スポーツ用品市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、北米スポーツ用品市場レポートの市場カバレッジを読者が理解するのに役立つ、市場範囲、分類、制限を紹介します。

第02章 市場の背景

この章では、流通チャネル別の処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオに関する詳細な分析を掲載しています。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界GDP成長率見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 北米スポーツ用品の世界市場需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(1,487億5,000万米ドル)および数量(8.5%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 北米スポーツ用品の世界市場:価格分析

流通チャネル別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 北米スポーツ用品の世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:流通チャネル別

流通チャネル別に北米のスポーツ用品市場をオンライン、オフラインに区分。また、上記の流通チャネル別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第06章 北米スポーツ用品の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:スポーツタイプ別

スポーツタイプ別に、北米のスポーツ用品市場はラケットスポーツ、ボールスポーツに区分されます。また、「スポーツタイプ別」に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記のスポーツタイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 北米スポーツ用品市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年 (地域別

地域別に北米のスポーツ用品市場を北米、米国に区分します。また、地域別に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の地域別市場規模予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第08章 主要国北米スポーツ用品市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米スポーツ用品市場が世界の主要国でどのように成長すると予想されるかについての洞察を提供します。

第09章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレーヤーの企業シェア分析、2022E、競合ベンチマーキング-マトリックスを掲載しています。

第10章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業の流通チャネル別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査している企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーは、Nike Inc.、Adidas AG、Under Armour Inc.、Puma SE、New Balance Athletics Inc.、Columbia Sportswear Company、VF Corporation、Skechers USA Inc.、ASICS Corporation、The North Face Inc.、YETI Holdings Inc.、Callaway Golf Company、Dick's Sporting Goods Inc.、Hibbett Sports Inc.、Academy Sports + Outdoorsなどである。

第11章 前提条件と頭字語

本章では、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報や統計の基礎となる略語や仮定の一覧を示す。

第12章 調査方法

この章では、北米のスポーツ用品市場に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために行った調査方法を読者に理解していただきます。


ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブサマリー|北米スポーツ用品市場

1.1.北米市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.機会マップ分析

3.4.製品ライフサイクル分析

3.5.サプライチェーン分析

3.5.1.供給側の参加者とその役割

3.5.1.1.生産者

3.5.1.2.中間レベルの参加者(トレーダー/エージェント/ブローカー)

3.5.1.3.卸売業者および流通業者

3.5.2.サプライチェーンにおける付加価値と創出価値

3.5.3.原材料サプライヤー一覧

3.5.4.既存および潜在的バイヤーのリスト

3.6.投資可能性マトリックス

3.7.バリューチェーン分析

3.7.1.利益率分析

3.7.2.卸売業者と販売業者

3.7.3.小売業者

3.8.PESTLE分析とポーター分析

3.9.規制情勢

3.9.1.主要地域別

3.9.2.主要国別

3.10.地域別親市場展望

3.11.生産と消費の統計

3.12.輸出入統計

4.2018年から2022年までの市場分析と2023年から2033年までの予測

4.1.過去の市場規模金額(百万米ドル)&数量(台数)分析、2018年~2022年

4.2.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(台数)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.市場分析2018~2022年、予測2023~2033年、スポーツタイプ別

5.1.はじめに / 主要調査結果

5.2.2018年から2022年までのスポーツタイプ別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(ユニット)分析

5.3.スポーツタイプ別の現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(台)分析・予測:2023年~2033年

5.3.1.ボールスポーツ

5.3.1.1.アメリカンフットボール

5.3.1.2.ゴルフ

5.3.1.3.野球

5.3.1.4.ホッケー

5.3.1.5.サッカー

5.3.1.6.バレーボール

5.3.1.7.その他

5.3.2.ラケットスポーツ

5.3.2.1.テニス

5.3.2.2.バドミントン

5.3.2.3.卓球

5.3.2.4.スカッシュ

5.3.2.5.その他

5.4.スポーツタイプ別前年比成長トレンド分析(2018年~2022年

5.5.スポーツタイプ別絶対額機会分析、2023~2033年

6.市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:流通チャネル別

6.1.はじめに / 主要調査結果

6.2.2018年から2022年までの流通チャネル別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)分析

6.3.流通チャネル別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(台)分析と予測、2023年~2033年

6.3.1.現代貿易

6.3.2.百貨店

6.3.3.専門店

6.3.4.モノブランド店

6.3.5.オンライン小売

6.4.流通チャネル別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

6.5.流通チャネル別絶対額機会分析、2023~2033年

7.市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別

7.1.はじめに

7.2.2018年から2022年までの地域別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(台)分析

7.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)&数量(ユニット)分析と予測、2023年~2033年

7.3.1.北米

7.4.地域別市場魅力度分析

8.2018年から2022年までの市場分析と2023年から2033年までの市場予測(国別

8.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)&数量(Units)動向分析

8.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)予測、2023年~2033年

8.2.1.国別

8.2.1.1.アメリカ

8.2.1.2.カナダ

8.2.1.3.メキシコ

8.2.2.スポーツタイプ別

8.2.3.流通チャネル別

8.3.市場魅力度分析

8.3.1.国別

8.3.2.スポーツタイプ別

8.3.3.流通チャネル別

8.4.主要項目

9.主要国市場分析

9.1.アメリカ

9.1.1.価格分析

9.1.2.市場シェア分析、2022年

9.1.2.1.スポーツタイプ別

9.1.2.2.流通チャネル別

9.2.カナダ

9.2.1.価格分析

9.2.2.市場シェア分析、2022年

9.2.2.1.スポーツタイプ別

9.2.2.2.流通チャネル別

9.3.メキシコ

9.3.1.価格分析

9.3.2.市場シェア分析、2022年

9.3.2.1.スポーツタイプ別

9.3.2.2.流通チャネル別

10.市場構造分析

10.1.競争ダッシュボード

10.2.コンペティション・ベンチマーク

10.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

10.3.1.地域別

10.3.2.スポーツタイプ別

10.3.3.流通チャネル別

11.競合分析

11.1.競争の深堀り

11.1.1.ナイキ

11.1.1.1.概要

11.1.1.2.製品ポートフォリオ

11.1.1.3.市場セグメント別の収益性

11.1.1.4.販売拠点

11.1.1.5.戦略の概要

11.1.1.5.1.マーケティング戦略

11.1.1.5.2.製品戦略

11.1.1.5.3.チャネル戦略

11.1.2.アディダスAG

11.1.2.1.概要

11.1.2.2.製品ポートフォリオ

11.1.2.3.市場セグメント別の収益性

11.1.2.4.販売拠点

11.1.2.5.戦略の概要

11.1.2.5.1.マーケティング戦略

11.1.2.5.2.製品戦略

11.1.2.5.3.チャネル戦略

11.1.3.プーマSE

11.1.3.1.概要

11.1.3.2.製品ポートフォリオ

11.1.3.3.市場セグメント別収益性

11.1.3.4.販売拠点

11.1.3.5.戦略の概要

11.1.3.5.1.マーケティング戦略

11.1.3.5.2.製品戦略

11.1.3.5.3.チャネル戦略

11.1.4.コロンビア・スポーツウェア・カンパニー

11.1.4.1.概要

11.1.4.2.製品ポートフォリオ

11.1.4.3.市場セグメント別の収益性

11.1.4.4.販売拠点

11.1.4.5.戦略の概要

11.1.4.5.1.マーケティング戦略

11.1.4.5.2.製品戦略

11.1.4.5.3.チャネル戦略

11.1.5.アンダーアーマー

11.1.5.1.概要

11.1.5.2.製品ポートフォリオ

11.1.5.3.市場セグメント別収益性

11.1.5.4.販売拠点

11.1.5.5.戦略の概要

11.1.5.5.1.マーケティング戦略

11.1.5.5.2.製品戦略

11.1.5.5.3.チャネル戦略

11.1.6.ルルレモン・アスレティカInc.

11.1.6.1.概要

11.1.6.2.製品ポートフォリオ

11.1.6.3.市場セグメント別収益性

11.1.6.4.販売拠点

11.1.6.5.戦略の概要

11.1.6.5.1.マーケティング戦略

11.1.6.5.2.製品戦略

11.1.6.5.3.チャネル戦略

11.1.7.ヨネックス

11.1.7.1.概要

11.1.7.2.製品ポートフォリオ

11.1.7.3.市場セグメント別収益性

11.1.7.4.販売拠点

11.1.7.5.戦略の概要

11.1.7.5.1.マーケティング戦略

11.1.7.5.2.製品戦略

11.1.7.5.3.チャネル戦略

11.1.8.ニューバランス アスレチックス

11.1.8.1.概要

11.1.8.2.製品ポートフォリオ

11.1.8.3.市場セグメント別収益性

11.1.8.4.販売拠点

11.1.8.5.戦略の概要

11.1.8.5.1.マーケティング戦略

11.1.8.5.2.製品戦略

11.1.8.5.3.チャネル戦略

11.1.9.キャロウェイゴルフ社

11.1.9.1.概要

11.1.9.2.製品ポートフォリオ

11.1.9.3.市場セグメント別収益性

11.1.9.4.販売拠点

11.1.9.5.戦略の概要

11.1.9.5.1.マーケティング戦略

11.1.9.5.2.製品戦略

11.1.9.5.3.チャネル戦略

11.1.10.アンタ・スポーツ・プロダクツ・リミテッド

11.1.10.1.概要

11.1.10.2.製品ポートフォリオ

11.1.10.3.市場セグメント別の収益性

11.1.10.4.販売拠点

11.1.10.5.戦略の概要

11.1.10.5.1.マーケティング戦略

11.1.10.5.2.製品戦略

11.1.10.5.3.チャネル戦略

12.前提条件と略語

13.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

North America Sporting Goods Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on North America Sporting Goods offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Distribution Channel:

• Online
• Offline

By Sports Type:

• Racquet Sports
• Ball Sports

By Region:

• North America

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the North America Sporting Goods Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the North America Sporting Goods Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of North America Sporting Goods Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Distribution Channel processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global North America Sporting Goods Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 148.75 billion) and volume (8.5%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global North America Sporting Goods Market - Pricing Analysis

Based on By Distribution Channel, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global North America Sporting Goods Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Distribution Channel

Based on By Distribution Channel, North America Sporting Goods Market is segmented into Online, Offline. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Distribution Channel.

Chapter 06 - Global North America Sporting Goods Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Sports Type

Based on By Sports Type, North America Sporting Goods Market is segmented into Racquet Sports, Ball Sports. This section also offers market attractiveness analysis based on By Sports Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Sports Type.

Chapter 07 - North America Sporting Goods Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, North America Sporting Goods Market is segmented into North America, The United States. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 08 - Key Countries North America Sporting Goods Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the North America Sporting Goods Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 09 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 10 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Distribution Channel portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Nike Inc., Adidas AG, Under Armour Inc., Puma SE, New Balance Athletics Inc., Columbia Sportswear Company, VF Corporation, Skechers USA Inc., ASICS Corporation, The North Face Inc., YETI Holdings Inc., Callaway Golf Company, Dick's Sporting Goods Inc., Hibbett Sports Inc., Academy Sports + Outdoors.

Chapter 11 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 12 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on North America Sporting Goods Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary | North America Sporting Goods Market

1.1. North America Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Opportunity Map Analysis

3.4. Product Life Cycle Analysis

3.5. Supply Chain Analysis

3.5.1. Supply Side Participants and their Roles

3.5.1.1. Producers

3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers)

3.5.1.3. Wholesalers and Distributors

3.5.2. Value Added and Value Created at Node in the Supply Chain

3.5.3. List of Raw Material Suppliers

3.5.4. List of Existing and Potential Buyer’s

3.6. Investment Feasibility Matrix

3.7. Value Chain Analysis

3.7.1. Profit Margin Analysis

3.7.2. Wholesalers and Distributors

3.7.3. Retailers

3.8. PESTLE and Porter’s Analysis

3.9. Regulatory Landscape

3.9.1. By Key Regions

3.9.2. By Key Countries

3.10. Regional Parent Market Outlook

3.11. Production and Consumption Statistics

3.12. Import and Export Statistics

4. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Sports Type

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis By Sports Type, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Sports Type, 2023 to 2033

5.3.1. Ball Sports

5.3.1.1. American Football/Gridiron Football

5.3.1.2. Golf

5.3.1.3. Baseball

5.3.1.4. Hockey

5.3.1.5. Soccer

5.3.1.6. Volleyball

5.3.1.7. Others

5.3.2. Racquet sports

5.3.2.1. Tennis

5.3.2.2. Badminton

5.3.2.3. Table Tennis

5.3.2.4. Squash

5.3.2.5. Others

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Sports Type, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Sports Type, 2023 to 2033

6. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Distribution Channel

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis By Distribution Channel, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2023 to 2033

6.3.1. Modern Trade

6.3.2. Departmental Stores

6.3.3. Specialty Stores

6.3.4. Mono Brand Stores

6.3.5. Online Retail

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Distribution Channel, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Distribution Channel, 2023 to 2033

7. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

7.1. Introduction

7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis By Region, 2018 to 2022

7.3. Current Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

7.3.1. North America

7.4. Market Attractiveness Analysis By Region

8. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

8.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

8.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

8.2.1. By Country

8.2.1.1. The USA

8.2.1.2. Canada

8.2.1.3. Mexico

8.2.2. By Sports Type

8.2.3. By Distribution Channel

8.3. Market Attractiveness Analysis

8.3.1. By Country

8.3.2. By Sports Type

8.3.3. By Distribution Channel

8.4. Key Takeaways

9. Key Countries Market Analysis

9.1. USA

9.1.1. Pricing Analysis

9.1.2. Market Share Analysis, 2022

9.1.2.1. By Sports Type

9.1.2.2. By Distribution Channel

9.2. Canada

9.2.1. Pricing Analysis

9.2.2. Market Share Analysis, 2022

9.2.2.1. By Sports Type

9.2.2.2. By Distribution Channel

9.3. Mexico

9.3.1. Pricing Analysis

9.3.2. Market Share Analysis, 2022

9.3.2.1. By Sports Type

9.3.2.2. By Distribution Channel

10. Market Structure Analysis

10.1. Competition Dashboard

10.2. Competition Benchmarking

10.3. Market Share Analysis of Top Players

10.3.1. By Regional

10.3.2. By Sports Type

10.3.3. By Distribution Channel

11. Competition Analysis

11.1. Competition Deep Dive

11.1.1. Nike, Inc.

11.1.1.1. Overview

11.1.1.2. Product Portfolio

11.1.1.3. Profitability by Market Segments

11.1.1.4. Sales Footprint

11.1.1.5. Strategy Overview

11.1.1.5.1. Marketing Strategy

11.1.1.5.2. Product Strategy

11.1.1.5.3. Channel Strategy

11.1.2. Adidas AG

11.1.2.1. Overview

11.1.2.2. Product Portfolio

11.1.2.3. Profitability by Market Segments

11.1.2.4. Sales Footprint

11.1.2.5. Strategy Overview

11.1.2.5.1. Marketing Strategy

11.1.2.5.2. Product Strategy

11.1.2.5.3. Channel Strategy

11.1.3. PUMA SE

11.1.3.1. Overview

11.1.3.2. Product Portfolio

11.1.3.3. Profitability by Market Segments

11.1.3.4. Sales Footprint

11.1.3.5. Strategy Overview

11.1.3.5.1. Marketing Strategy

11.1.3.5.2. Product Strategy

11.1.3.5.3. Channel Strategy

11.1.4. Columbia Sportswear Company

11.1.4.1. Overview

11.1.4.2. Product Portfolio

11.1.4.3. Profitability by Market Segments

11.1.4.4. Sales Footprint

11.1.4.5. Strategy Overview

11.1.4.5.1. Marketing Strategy

11.1.4.5.2. Product Strategy

11.1.4.5.3. Channel Strategy

11.1.5. Under Armour, Inc.

11.1.5.1. Overview

11.1.5.2. Product Portfolio

11.1.5.3. Profitability by Market Segments

11.1.5.4. Sales Footprint

11.1.5.5. Strategy Overview

11.1.5.5.1. Marketing Strategy

11.1.5.5.2. Product Strategy

11.1.5.5.3. Channel Strategy

11.1.6. Lululemon Athletica Inc.

11.1.6.1. Overview

11.1.6.2. Product Portfolio

11.1.6.3. Profitability by Market Segments

11.1.6.4. Sales Footprint

11.1.6.5. Strategy Overview

11.1.6.5.1. Marketing Strategy

11.1.6.5.2. Product Strategy

11.1.6.5.3. Channel Strategy

11.1.7. Yonex Co., Ltd.

11.1.7.1. Overview

11.1.7.2. Product Portfolio

11.1.7.3. Profitability by Market Segments

11.1.7.4. Sales Footprint

11.1.7.5. Strategy Overview

11.1.7.5.1. Marketing Strategy

11.1.7.5.2. Product Strategy

11.1.7.5.3. Channel Strategy

11.1.8. New Balance Athletics, Inc.

11.1.8.1. Overview

11.1.8.2. Product Portfolio

11.1.8.3. Profitability by Market Segments

11.1.8.4. Sales Footprint

11.1.8.5. Strategy Overview

11.1.8.5.1. Marketing Strategy

11.1.8.5.2. Product Strategy

11.1.8.5.3. Channel Strategy

11.1.9. Callaway Golf Company

11.1.9.1. Overview

11.1.9.2. Product Portfolio

11.1.9.3. Profitability by Market Segments

11.1.9.4. Sales Footprint

11.1.9.5. Strategy Overview

11.1.9.5.1. Marketing Strategy

11.1.9.5.2. Product Strategy

11.1.9.5.3. Channel Strategy

11.1.10. ANTA Sports Products Limited

11.1.10.1. Overview

11.1.10.2. Product Portfolio

11.1.10.3. Profitability by Market Segments

11.1.10.4. Sales Footprint

11.1.10.5. Strategy Overview

11.1.10.5.1. Marketing Strategy

11.1.10.5.2. Product Strategy

11.1.10.5.3. Channel Strategy

12. Assumptions & Acronyms Used

13. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/03 10:26

150.96 円

158.85 円

193.76 円

ページTOPに戻る