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デオドラント・制汗剤原料市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2032年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ)

デオドラント・制汗剤原料市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2032年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ)


Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)

世界のデオドラント・制汗剤原料市場は、個人衛生意識の高まりと消費者の嗜好の進化によって大きな成長を遂げている。Fairfield Market Research社は、同市場が2025年までに約350億米ドルに達し、2032年までに530... もっと見る

 

 

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Fairfield Market Research
フェアフィールドマーケットリサーチ
2025年6月18日 US$4,995
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サマリー

世界のデオドラント・制汗剤原料市場は、個人衛生意識の高まりと消費者の嗜好の進化によって大きな成長を遂げている。Fairfield Market Research社は、同市場が2025年までに約350億米ドルに達し、2032年までに530億米ドル以上に拡大し、予測期間中に6.11%の安定したCAGRを記録すると予測している。

市場インサイト

デオドラント剤と制汗剤は、体臭や発汗を抑えることで身だしなみを整える上で重要な役割を果たしている。デオドラント剤が臭いの原因となる細菌の活動を抑制するのに対し、制汗剤は汗腺を塞ぐことで汗を抑える。これらの製品には、アルミニウム化合物、アルコール、抗菌剤、香料、保湿剤などの有効成分が含まれており、一日中爽やかで衛生的な空間を提供する。

健康志向のライフスタイルへのシフトが、特に都市部の人々の間で、これらの製品に対する需要を加速させている。製剤と包装の革新により、デオドラントと制汗剤はより魅力的で効果的なものとなっている。

主な市場牽引要因

市場の成長を支えているのは、可処分所得の増加と手頃な価格のパーソナルケア製品に対する需要の増加である。デオドラントと制汗剤は高価な香水よりも好まれ、特に実用的で予算に合ったグルーミング・ソリューションを求める若い消費者に支持されている。

シクロメチコンやジメチコンなどの先進的な成分は、よりスムーズな塗布と優れた皮膚コンディショニングを提供することで、製品の性能を高めている。さらに、抗菌成分や肌に優しい成分を使用することで、良好な使用感を実現し、リピート購入を後押ししている。

成長の機会

ターゲット層の拡大は、メーカーにとって重要な機会である。若年層が主要な消費者であることに変わりはないが、子供や高齢者向けの製品にも可能性が広がっている。敏感肌にはよりマイルドな処方、アクティブユーザーには長時間の保護など、各グループには独自のニーズがある。

アルミニウムフリーの天然デオドラント代替品への需要の高まりも、チャンスとなる分野だ。消費者の成分への意識が高まるにつれ、清潔で持続可能な処方を優先するブランドが人気を集めるだろう。

地域別概要

東アジア、特に中国は、大規模な消費者基盤、経済発展、個人衛生意識の高まりにより、有力な市場として台頭しつつある。都市化の進展と低コスト製造の可能性が、この地域の市場成長をさらに後押ししている。

北米では、一人当たりの支出が高く、衛生と健康を重視するライフスタイルの変化により、米国が圧倒的なシェアを占めている。便利で長持ちし、手頃な価格の製品を好む傾向が引き続き市場を牽引している。製品のイノベーションと天然成分の増加傾向も市場拡大に寄与している。

欧州では、持続可能なパッケージングのトレンドと環境意識の高い消費者の選択により、デオドラントと制汗剤への関心が再燃している。成熟市場では、成分の革新が需要の回復に貢献している。

主要プレーヤー

競争分析では、定評のあるグローバル企業と新興のローカル企業の両方が注目される。各社は差別化を図るため、研究開発、製品設計に投資している。主なプレーヤーは以下の通り:

- ユニリーバ

- プロクター・アンド・ギャンブル

- ロレアル

- ゴドレイ・コンシューマー・プロダクツ

- バイヤスドルフ

- エイボン・プロダクツ

- ヘンケルAG & Co.KGaA

- キャビンケア社

例えばユニリーバは、新しいグリーン・エアゾール・システムを開発し、1缶あたりの二酸化炭素排出量を25%削減した。プロクター・アンド・ギャンブルは、特許取得済みの成分を使用した臭気中和技術を導入し、保護効果が長期間持続し、健康志向のユーザーにアピールしている。

セグメンテーションの概要

製品タイプ別

- 消臭剤:エアゾール、ロールオン、スティック、固体

- 制汗剤エアゾール、ロールオン、スティック、固体

- クリーム&ワイプ

形態別

- エアゾール:アルコール、アルミニウム、抗菌剤、香料、コンディショナー、基剤、パラベン&プロペラント、その他

- ロールオン:アルコール、アルミニウム、抗菌剤、香料、コンディショナー、基剤、パラベン&プロペラント、その他

- スティックとソリッドアルコール、アルミニウム、抗菌剤、香料、コンディショナー、基剤、パラベン&プロペラント、その他

- クリーム&ワイプアルコール、抗菌剤、香料、コンディショナー、基剤、パラベン&プロペラント、その他

成分タイプ別

- アルコール

- アルミニウム

- 抗菌剤

- 香料

- コンディショナー&モイスチャライザー

- 基剤

- パラベン&プロペラント

- その他

地域別

- 北米

- ラテンアメリカ

- ヨーロッパ

- 東アジア

- 南アジア・太平洋

- 中東・アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.デオドラント・制汗剤原料の世界市場スナップショット
1.2.将来予測
1.3.主要市場動向
1.4.地域別スナップショット(金額別、2025年
1.5.アナリストの推奨
2.市場概要
2.1.市場の定義とセグメント
2.2.市場ダイナミクス
2.2.1.促進要因
2.2.2.阻害要因
2.2.3.市場機会
2.3.バリューチェーン分析
2.4.ポーターのファイブフォース分析
2.5.COVID-19インパクト分析
2.5.1.供給
2.5.2.需要
2.6.ウクライナ・ロシア紛争の影響
2.7.経済概況
2.7.1.世界経済予測
2.8.PESTLE分析
3.デオドラント・制汗剤原料の世界市場展望、2019-2032年
3.1.デオドラント・制汗成分の世界市場展望:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(個)、2019-2032年
3.1.1.主要ハイライト
3.1.1.1.デオドラント
3.1.1.2.制汗剤
3.2.デオドラント・制汗剤成分の世界市場展望、形態別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
3.2.1.主要ハイライト
3.2.1.1.エアゾール
3.2.1.2.ロールオン
3.2.1.3.スティック・固形
3.2.1.4.クリームとワイプ
3.3.デオドラント・制汗剤成分の世界市場展望、成分タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
3.3.1.主要ハイライト
3.3.1.1.化学成分
3.3.1.1.1.アルミニウム化合物
3.3.1.1.2.パラベン
3.3.1.1.3.トリクロサン
3.3.1.1.4.香料
3.3.1.1.5.その他
3.3.1.2.天然成分
3.3.1.2.1.植物エキス
3.3.1.2.2.エッセンシャルオイル
3.3.1.2.3.重曹
3.3.1.2.4.コーンスターチ
3.3.1.2.5.その他
3.4.デオドラント・制汗剤原料の世界市場展望、地域別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
3.4.1.主要ハイライト
3.4.1.1.北米
3.4.1.2.欧州
3.4.1.3.アジア太平洋
3.4.1.4.ラテンアメリカ
3.4.1.5.中東・アフリカ
4.北米のデオドラント・制汗剤原料市場の展望、2019〜2032年
4.1.北米のデオドラント・制汗成分市場の展望:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
4.1.1.主要ハイライト
4.1.1.1.デオドラント
4.1.1.2.制汗剤
4.2.北米のデオドラント・制汗剤原料市場の展望、形態別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
4.2.1.主要ハイライト
4.2.1.1.エアゾール
4.2.1.2.ロールオン
4.2.1.3.スティック・固形
4.2.1.4.クリームとワイプ
4.3.北米のデオドラント・制汗剤成分市場展望:成分タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
4.3.1.主要ハイライト
4.3.1.1.化学成分
4.3.1.1.1.アルミニウム化合物
4.3.1.1.2.パラベン
4.3.1.1.3.トリクロサン
4.3.1.1.4.香料
4.3.1.1.5.その他
4.3.1.2.天然成分
4.3.1.2.1.植物エキス
4.3.1.2.2.エッセンシャルオイル
4.3.1.2.3.重曹
4.3.1.2.4.コーンスターチ
4.3.1.2.5.その他
4.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
4.4.北米のデオドラント・制汗剤原料市場の展望:国別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
4.4.1.主要ハイライト
4.4.1.1.米国のデオドラント・制汗剤成分市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
4.4.1.2.米国のデオドラント・制汗剤成分市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
4.4.1.3.米国のデオドラント・制汗剤成分市場:成分タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
4.4.1.4.カナダのデオドラント・制汗剤成分市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
4.4.1.5.カナダのデオドラント・制汗剤成分市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
4.4.1.6.カナダのデオドラント・制汗剤成分市場:成分タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
4.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
5.欧州のデオドラント・制汗剤成分市場の展望、2019-2032年
5.1.欧州のデオドラント・制汗成分市場の展望:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
5.1.1.主要ハイライト
5.1.1.1.デオドラント
5.1.1.2.制汗剤
5.2.欧州のデオドラント・制汗剤原料市場の展望、形態別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
5.2.1.主要ハイライト
5.2.1.1.エアゾール
5.2.1.2.ロールオン
5.2.1.3.スティック・固形
5.2.1.4.クリームとワイプ
5.3.欧州のデオドラント・制汗剤成分市場の展望、成分タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
5.3.1.主要ハイライト
5.3.1.1.化学成分
5.3.1.1.1.アルミニウム化合物
5.3.1.1.2.パラベン
5.3.1.1.3.トリクロサン
5.3.1.1.4.香料
5.3.1.1.5.その他
5.3.1.2.天然成分
5.3.1.2.1.植物エキス
5.3.1.2.2.エッセンシャルオイル
5.3.1.2.3.重曹
5.3.1.2.4.コーンスターチ
5.3.1.2.5.その他
5.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
5.4.欧州のデオドラント・制汗剤原料市場の展望、国別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
5.4.1.主要ハイライト
5.4.1.1.ドイツのデオドラント・制汗剤成分市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
5.4.1.2.ドイツのデオドラント・制汗剤成分市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
5.4.1.3.ドイツのデオドラント・制汗剤成分市場:成分タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
5.4.1.4.イギリスのデオドラント・制汗剤成分市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
5.4.1.5.イギリスのデオドラント・制汗剤成分市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
5.4.1.6.イギリスのデオドラント・制汗剤成分市場:成分タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
5.4.1.7.フランスのデオドラント・制汗剤成分市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
5.4.1.8.フランスのデオドラント・制汗剤成分市場:形態別、金額(億米ドル)、数量(個)、2019-2032年
5.4.1.9.フランスのデオドラント・制汗剤成分市場:成分タイプ別、金額(億米ドル)、数量(ユニット)、2019-2032年
5.4.1.10.イタリアのデオドラント・制汗剤成分市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
5.4.1.11.イタリアのデオドラント・制汗剤成分市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
5.4.1.12.イタリアのデオドラント・制汗剤成分市場:成分タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
5.4.1.13.トルコのデオドラント・制汗剤成分市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
5.4.1.14.トルコのデオドラント・制汗剤成分市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
5.4.1.15.トルコのデオドラント・制汗剤成分市場:成分タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
5.4.1.16.ロシアのデオドラント・制汗剤成分市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2032年
5.4.1.17.ロシアのデオドラント・制汗剤原料市場:形態別、金額(億米ドル)、数量(個)、2019-2032年
5.4.1.18.ロシアのデオドラント・制汗剤成分市場:成分タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
5.4.1.19.その他のヨーロッパのデオドラント・制汗剤成分市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
5.4.1.20.その他のヨーロッパのデオドラント・制汗剤成分市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
5.4.1.21.その他のヨーロッパのデオドラント・制汗剤成分市場:成分タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
5.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
6.アジア太平洋地域のデオドラント・制汗剤成分市場の展望、2019-2032年
6.1.アジア太平洋地域のデオドラント・制汗剤原料市場の展望:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
6.1.1.主要ハイライト
6.1.1.1.デオドラント
6.1.1.2.制汗剤
6.2.アジア太平洋地域のデオドラント・制汗剤原料市場の展望、形態別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
6.2.1.主要ハイライト
6.2.1.1.エアゾール
6.2.1.2.ロールオン
6.2.1.3.スティック・固形
6.2.1.4.クリームとワイプ
6.3.アジア太平洋地域のデオドラント・制汗剤成分市場の展望:成分タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
6.3.1.主要ハイライト
6.3.1.1.1.化学成分
6.3.1.1.2.アルミニウム化合物
6.3.1.1.3.パラベン
6.3.1.1.4.トリクロサン
6.3.1.1.5.香料
6.3.1.1.6.その他
6.3.1.2.天然成分
6.3.1.2.1.植物エキス
6.3.1.2.2.エッセンシャルオイル
6.3.1.2.3.重曹
6.3.1.2.4.コーンスターチ
6.3.1.2.5.その他
6.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
6.4.アジア太平洋地域のデオドラント・制汗剤原料市場の展望:国別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
6.4.1.主要ハイライト
6.4.1.1.中国のデオドラント・制汗剤成分市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
6.4.1.2.中国のデオドラント・制汗剤成分市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年〜2032年
6.4.1.3.中国のデオドラント・制汗剤成分市場:成分タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
6.4.1.4.日本のデオドラント・制汗剤成分市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年〜2032年
6.4.1.5.日本のデオドラント・制汗成分市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(個)、2019年〜2032年
6.4.1.6.日本のデオドラント・制汗剤成分市場:成分タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年〜2032年
6.4.1.7.韓国のデオドラント・制汗剤成分市場:製品タイプ別、金額(億ドル)・数量(ユニット)、2019年~2032年
6.4.1.8.韓国のデオドラント・制汗剤成分市場:形態別、金額(億ドル)・数量(ユニット)、2019年~2032年
6.4.1.9.韓国のデオドラント・制汗剤成分市場:成分タイプ別、金額(億ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
6.4.1.10.インドのデオドラント・制汗剤成分市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
6.4.1.11.インドのデオドラント・制汗剤成分市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
6.4.1.12.インドのデオドラント・制汗剤成分市場:成分タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
6.4.1.13.東南アジアのデオドラント・制汗剤成分市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2032年
6.4.1.14.東南アジアのデオドラント・制汗剤成分市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(個)、2019年~2032年
6.4.1.15.東南アジアのデオドラント・制汗剤成分市場:成分タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2032年
6.4.1.16.その他のアジア太平洋地域のデオドラント・制汗剤成分市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
6.4.1.17.アジア太平洋地域の残りのデオドラント・制汗剤成分市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
6.4.1.18.アジア太平洋地域の残りのデオドラント・制汗剤成分市場:成分タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
6.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
7.ラテンアメリカのデオドラント・制汗剤成分市場の展望、2019年-2032年
7.1.ラテンアメリカのデオドラント・制汗成分市場の展望:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
7.1.1.主要ハイライト
7.1.1.1.デオドラント
7.1.1.2.制汗剤
7.2.ラテンアメリカのデオドラント・制汗剤原料市場の展望、形態別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
7.2.1.1.エアゾール
7.2.1.2.ロールオン
7.2.1.3.スティック・固形
7.2.1.4.クリームとワイプ
7.3.ラテンアメリカのデオドラント・制汗剤成分市場展望:成分タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
7.3.1.主要ハイライト
7.3.1.1.化学成分
7.3.1.1.1.アルミニウム化合物
7.3.1.1.2.パラベン
7.3.1.1.3.トリクロサン
7.3.1.1.4.香料
7.3.1.1.5.その他
7.3.1.2.天然成分
7.3.1.2.1.植物エキス
7.3.1.2.2.エッセンシャルオイル
7.3.1.2.3.重曹
7.3.1.2.4.コーンスターチ
7.3.1.2.5.その他
7.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
7.4.ラテンアメリカのデオドラント・制汗剤原料市場の展望:国別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
7.4.1.主要ハイライト
7.4.1.1.ブラジルのデオドラント・制汗剤成分市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
7.4.1.2.ブラジルのデオドラント・制汗剤成分市場:形態別、金額(億米ドル)、数量(個)、2019-2032年
7.4.1.3.ブラジルのデオドラント・制汗剤成分市場:成分タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
7.4.1.4.メキシコのデオドラント・制汗剤成分市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
7.4.1.5.メキシコのデオドラント・制汗剤成分市場:形態別、金額(億米ドル)、数量(ユニット)、2019-2032年
7.4.1.6.メキシコのデオドラント・制汗剤成分市場:成分タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
7.4.1.7.アルゼンチンのデオドラント・制汗剤成分市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2032年
7.4.1.8.アルゼンチンのデオドラント・制汗剤成分市場:形態別、金額(億ドル)・数量(ユニット)、2019年~2032年
7.4.1.9.アルゼンチンのデオドラント・制汗剤成分市場:成分タイプ別、金額(億ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
7.4.1.10.ラテンアメリカのその他の地域のデオドラント・制汗剤成分市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
7.4.1.11.ラテンアメリカのその他の地域のデオドラント・制汗剤成分市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
7.4.1.12.ラテンアメリカの残りのデオドラント・制汗剤成分市場:成分タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
7.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
8.中東・アフリカのデオドラント・制汗成分市場の展望(2019年〜2032年
8.1.中東・アフリカのデオドラント・制汗剤原料市場の展望:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
8.1.1.主要ハイライト
8.1.1.1.デオドラント
8.1.1.2.制汗剤
8.2.中東・アフリカのデオドラント・制汗剤原料市場の展望、形態別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
8.2.1.主なハイライト
8.2.1.1.エアゾール
8.2.1.2.ロールオン
8.2.1.3.スティック・固形
8.2.1.4.クリームとワイプ
8.3.中東・アフリカのデオドラント・制汗剤成分市場展望:成分タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
8.3.1.主要ハイライト
8.3.1.1.化学成分
8.3.1.1.1.アルミニウム化合物
8.3.1.1.2.パラベン
8.3.1.1.3.トリクロサン
8.3.1.1.4.香料
8.3.1.1.5.その他
8.3.1.2.天然成分
8.3.1.2.1.植物エキス
8.3.1.2.2.エッセンシャルオイル
8.3.1.2.3.重曹
8.3.1.2.4.コーンスターチ
8.3.1.2.5.その他
8.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
8.4.中東・アフリカのデオドラント・制汗剤原料市場の展望:国別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
8.4.1.主要ハイライト
8.4.1.1.GCCのデオドラント・制汗剤成分市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
8.4.1.2.GCCのデオドラント・制汗剤成分市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
8.4.1.3.GCCのデオドラント・制汗剤成分市場:成分タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
8.4.1.4.南アフリカのデオドラント・制汗剤成分市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2032年
8.4.1.5.南アフリカのデオドラント・制汗剤成分市場:形態別、金額(億米ドル)、数量(ユニット)、2019-2032年
8.4.1.6.南アフリカのデオドラント・制汗剤成分市場:成分タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
8.4.1.7.エジプトのデオドラント・制汗剤成分市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2032年
8.4.1.8.エジプトのデオドラント・制汗剤成分市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019年~2032年
8.4.1.9.エジプトのデオドラント・制汗剤成分市場:成分タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
8.4.1.10.その他の中東・アフリカのデオドラント・制汗剤成分市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
8.4.1.11.中東・アフリカのデオドラント・制汗剤成分市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
8.4.1.12.中東・アフリカの残りのデオドラント・制汗剤成分市場:成分タイプ別、金額(億米ドル)・数量(ユニット)、2019-2032年
8.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
9.競争環境
9.1.成分タイプ別対形態別ヒートマップ
9.2.メーカー対形態別ヒートマップ
9.3.企業市場シェア分析、2025年
9.4.競合ダッシュボード
9.5.企業プロフィール
9.5.1.ロレアル S.A.
9.5.1.1.会社概要
9.5.1.2.製品ポートフォリオ
9.5.1.3.財務概要
9.5.1.4.事業戦略と展開
9.5.2.ユニリーバ・カンパニー
9.5.2.1.会社概要
9.5.2.2.製品ポートフォリオ
9.5.2.3.財務概要
9.5.2.4.事業戦略と展開
9.5.3.プロクター・アンド・ギャンブル社
9.5.3.1.会社概要
9.5.3.2.製品ポートフォリオ
9.5.3.3.財務概要
9.5.3.4.事業戦略と展開
9.5.4.ゴドレイ・コンシューマー・プロダクツ社
9.5.4.1.会社概要
9.5.4.2.製品ポートフォリオ
9.5.4.3.財務概要
9.5.4.4.事業戦略と展開
9.5.5.ノボファイバーパネルボード(ヤンリン)有限公司
9.5.5.1.会社概要
9.5.5.2.製品ポートフォリオ
9.5.5.3.財務概要
9.5.5.4.事業戦略と展開
9.5.6.バイヤスドルフAG
9.5.6.1.会社概要
9.5.6.2.製品ポートフォリオ
9.5.6.3.財務概要
9.5.6.4.事業戦略と展開
9.5.7.エイボン・プロダクツ
9.5.7.1.会社概要
9.5.7.2.製品ポートフォリオ
9.5.7.3.財務概要
9.5.7.4.事業戦略と展開
9.5.8.ヘンケルAG&カンパニーKGaA
9.5.8.1.会社概要
9.5.8.2.製品ポートフォリオ
9.5.8.3.財務概要
9.5.8.4.事業戦略と展開
9.5.9.キャビンケア社
9.5.9.1.会社概要
9.5.9.2.製品ポートフォリオ
9.5.9.3.財務概要
9.5.9.4.事業戦略と展開
9.5.10.ジョンソン・エンド・ジョンソン
9.5.10.1.会社概要
9.5.10.2.製品ポートフォリオ
9.5.10.3.財務概要
9.5.10.4.事業戦略と展開
9.5.11.レブロン
9.5.11.1.会社概要
9.5.11.2.製品ポートフォリオ
9.5.11.3.財務概要
9.5.11.4.事業戦略と展開
9.5.12.チャーチ・アンド・ドワイト社
9.5.12.1.会社概要
9.5.12.2.製品ポートフォリオ
9.5.12.3.財務概要
9.5.12.4.事業戦略と展開
10.付録
10.1.調査方法
10.2.報告書の前提条件
10.3.頭字語および略語

 

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Summary

The global deodorant & antiperspirant ingredients market is witnessing substantial growth driven by heightened personal hygiene awareness and evolving consumer preferences. Fairfield Market Research projects the market to reach approximately US$ 35 billion by 2025 and expand to over US$ 53 billion by 2032, registering a steady CAGR of 6.11% during the forecast period.

Market Insights

Deodorants and antiperspirants play a crucial role in personal grooming by controlling body odor and perspiration. While deodorants inhibit bacterial activity responsible for odor, antiperspirants reduce sweat by blocking sweat glands. These products contain active ingredients such as aluminum compounds, alcohol, antimicrobial agents, fragrances, and moisturizers, offering all-day freshness and hygiene.

The shift toward health-conscious lifestyles has accelerated the demand for these products, particularly among urban populations. Innovations in formulation and packaging are making deodorants and antiperspirants more appealing and effective.

Key Market Drivers

The market's growth is supported by rising disposable incomes and increasing demand for affordable personal care products. Deodorants and antiperspirants are preferred over expensive perfumes, especially by younger consumers who seek practical and budget-friendly grooming solutions.

Advanced ingredients such as cyclomethicone and dimethicone are enhancing product performance by providing smoother application and better skin conditioning. Furthermore, the use of antibacterial and skin-friendly compounds ensures a positive user experience, fueling repeat purchases.

Opportunities for Growth

Expanding target demographics is a key opportunity for manufacturers. While young adults remain the primary consumers, there is growing potential in catering to children and older adults. Each group has unique needs—such as milder formulas for sensitive skin or long-lasting protection for active users.

The rise in demand for aluminum-free and natural deodorant alternatives is another area of opportunity. As consumers become more ingredient-conscious, brands that prioritize clean and sustainable formulations are likely to gain traction.

Regional Overview

East Asia, particularly China, is emerging as a prominent market due to a large consumer base, economic development, and increased awareness of personal hygiene. Rising urbanization and the availability of low-cost manufacturing are further supporting regional market growth.

In North America, the United States holds a commanding share due to high per capita spending and lifestyle shifts emphasizing hygiene and wellness. The preference for convenient, long-lasting, and affordable products continues to drive the market. Product innovations and the growing trend of natural ingredients also contribute to market expansion.

Europe shows renewed interest in deodorants and antiperspirants, driven by sustainable packaging trends and eco-conscious consumer choices. Innovation in ingredients is helping revive demand in mature markets.

Key Players

The competitive Analysis features both established global corporations and emerging local players. Companies are investing in research, development, and product design to differentiate their offerings. Major players include:

• Unilever

• Procter & Gamble

• L’Oréal

• Godrej Consumer Products

• Beiersdorf AG

• Avon Products Inc.

• Henkel AG & Co. KGaA

• CavinKare Pvt. Ltd.

Unilever, for example, has developed a new green aerosol system, reducing carbon emissions by 25% per can. Procter & Gamble has introduced odor-neutralizing technology using patented ingredients, offering long-lasting protection and appealing to health-conscious users.

Segmentation Overview

By Product Type:

• Deodorants: Aerosol, Roll-On, Sticks and Solids

• Antiperspirants: Aerosol, Roll-On, Sticks and Solids

• Creams & Wipes

By Form:

• Aerosol: Alcohol, Aluminum, Antimicrobials, Fragrances, Conditioners, Base Substances, Parabens & Propellants, Others

• Roll-On: Alcohol, Aluminum, Antimicrobials, Fragrances, Conditioners, Base Substances, Parabens & Propellants, Others

• Sticks and Solids: Alcohol, Aluminum, Antimicrobials, Fragrances, Conditioners, Base Substances, Parabens & Propellants, Others

• Creams & Wipes: Alcohol, Antimicrobials, Fragrances, Conditioners, Base Substances, Parabens & Propellants, Others

By Ingredient Type:

• Alcohol

• Aluminum

• Antimicrobials

• Fragrances

• Conditioners & Moisturizers

• Base Substances

• Parabens & Propellants

• Others

By Region:

• North America

• Latin America

• Europe

• East Asia

• South Asia & Pacific

• Middle East & Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market Snapshot
1.2. Future Projections
1.3. Key Market Trends
1.4. Regional Snapshot, by Value, 2025
1.5. Analyst Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Definitions and Segmentations
2.2. Market Dynamics
2.2.1. Drivers
2.2.2. Restraints
2.2.3. Market Opportunities
2.3. Value Chain Analysis
2.4. Porter’s Five Forces Analysis
2.5. COVID-19 Impact Analysis
2.5.1. Supply
2.5.2. Demand
2.6. Impact of Ukraine-Russia Conflict
2.7. Economic Overview
2.7.1. World Economic Projections
2.8. PESTLE Analysis
3. Global Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market Outlook, 2019-2032
3.1. Global Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market Outlook, by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
3.1.1. Key Highlights
3.1.1.1. Deodorants
3.1.1.2. Antiperspirants
3.2. Global Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market Outlook, by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
3.2.1. Key Highlights
3.2.1.1. Aerosol
3.2.1.2. Roll On
3.2.1.3. Sticks and Solids
3.2.1.4. Cream & Wipes
3.3. Global Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market Outlook, by Ingredient Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
3.3.1. Key Highlights
3.3.1.1. Chemical Ingredients
3.3.1.1.1. Aluminum Compounds
3.3.1.1.2. Parabens
3.3.1.1.3. Triclosan
3.3.1.1.4. Fragrances
3.3.1.1.5. Others
3.3.1.2. Natural Ingredients
3.3.1.2.1. Plant Extracts
3.3.1.2.2. Essential Oils
3.3.1.2.3. Baking Soda
3.3.1.2.4. Cornstarch
3.3.1.2.5. Others
3.4. Global Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market Outlook, by Region, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
3.4.1. Key Highlights
3.4.1.1. North America
3.4.1.2. Europe
3.4.1.3. Asia Pacific
3.4.1.4. Latin America
3.4.1.5. Middle East & Africa
4. North America Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market Outlook, 2019-2032
4.1. North America Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market Outlook, by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
4.1.1. Key Highlights
4.1.1.1. Deodorants
4.1.1.2. Antiperspirants
4.2. North America Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market Outlook, by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
4.2.1. Key Highlights
4.2.1.1. Aerosol
4.2.1.2. Roll On
4.2.1.3. Sticks and Solids
4.2.1.4. Cream & Wipes
4.3. North America Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market Outlook, by Ingredient Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
4.3.1. Key Highlights
4.3.1.1. Chemical Ingredients
4.3.1.1.1. Aluminum Compounds
4.3.1.1.2. Parabens
4.3.1.1.3. Triclosan
4.3.1.1.4. Fragrances
4.3.1.1.5. Others
4.3.1.2. Natural Ingredients
4.3.1.2.1. Plant Extracts
4.3.1.2.2. Essential Oils
4.3.1.2.3. Baking Soda
4.3.1.2.4. Cornstarch
4.3.1.2.5. Others
4.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
4.4. North America Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
4.4.1. Key Highlights
4.4.1.1. U.S. Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
4.4.1.2. U.S. Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
4.4.1.3. U.S. Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Ingredient Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
4.4.1.4. Canada Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
4.4.1.5. Canada Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
4.4.1.6. Canada Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Ingredient Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
4.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
5. Europe Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market Outlook, 2019-2032
5.1. Europe Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market Outlook, by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
5.1.1. Key Highlights
5.1.1.1. Deodorants
5.1.1.2. Antiperspirants
5.2. Europe Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market Outlook, by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
5.2.1. Key Highlights
5.2.1.1. Aerosol
5.2.1.2. Roll On
5.2.1.3. Sticks and Solids
5.2.1.4. Cream & Wipes
5.3. Europe Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market Outlook, by Ingredient Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
5.3.1. Key Highlights
5.3.1.1. Chemical Ingredients
5.3.1.1.1. Aluminum Compounds
5.3.1.1.2. Parabens
5.3.1.1.3. Triclosan
5.3.1.1.4. Fragrances
5.3.1.1.5. Others
5.3.1.2. Natural Ingredients
5.3.1.2.1. Plant Extracts
5.3.1.2.2. Essential Oils
5.3.1.2.3. Baking Soda
5.3.1.2.4. Cornstarch
5.3.1.2.5. Others
5.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
5.4. Europe Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
5.4.1. Key Highlights
5.4.1.1. Germany Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
5.4.1.2. Germany Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
5.4.1.3. Germany Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Ingredient Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
5.4.1.4. U.K. Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
5.4.1.5. U.K. Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
5.4.1.6. U.K. Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Ingredient Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
5.4.1.7. France Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
5.4.1.8. France Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
5.4.1.9. France Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Ingredient Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
5.4.1.10. Italy Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
5.4.1.11. Italy Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
5.4.1.12. Italy Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Ingredient Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
5.4.1.13. Turkey Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
5.4.1.14. Turkey Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
5.4.1.15. Turkey Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Ingredient Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
5.4.1.16. Russia Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
5.4.1.17. Russia Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
5.4.1.18. Russia Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Ingredient Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
5.4.1.19. Rest of Europe Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
5.4.1.20. Rest of Europe Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
5.4.1.21. Rest of Europe Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Ingredient Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
5.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
6. Asia Pacific Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market Outlook, 2019-2032
6.1. Asia Pacific Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market Outlook, by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
6.1.1. Key Highlights
6.1.1.1. Deodorants
6.1.1.2. Antiperspirants
6.2. Asia Pacific Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market Outlook, by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
6.2.1. Key Highlights
6.2.1.1. Aerosol
6.2.1.2. Roll On
6.2.1.3. Sticks and Solids
6.2.1.4. Cream & Wipes
6.3. Asia Pacific Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market Outlook, by Ingredient Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
6.3.1. Key Highlights
6.3.1.1.1. Chemical Ingredients
6.3.1.1.2. Aluminum Compounds
6.3.1.1.3. Parabens
6.3.1.1.4. Triclosan
6.3.1.1.5. Fragrances
6.3.1.1.6. Others
6.3.1.2. Natural Ingredients
6.3.1.2.1. Plant Extracts
6.3.1.2.2. Essential Oils
6.3.1.2.3. Baking Soda
6.3.1.2.4. Cornstarch
6.3.1.2.5. Others
6.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
6.4. Asia Pacific Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
6.4.1. Key Highlights
6.4.1.1. China Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
6.4.1.2. China Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
6.4.1.3. China Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Ingredient Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
6.4.1.4. Japan Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
6.4.1.5. Japan Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
6.4.1.6. Japan Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Ingredient Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
6.4.1.7. South Korea Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
6.4.1.8. South Korea Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
6.4.1.9. South Korea Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Ingredient Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
6.4.1.10. India Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
6.4.1.11. India Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
6.4.1.12. India Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Ingredient Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
6.4.1.13. Southeast Asia Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
6.4.1.14. Southeast Asia Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
6.4.1.15. Southeast Asia Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Ingredient Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
6.4.1.16. Rest of Asia Pacific Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
6.4.1.17. Rest of Asia Pacific Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
6.4.1.18. Rest of Asia Pacific Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Ingredient Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
6.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
7. Latin America Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market Outlook, 2019-2032
7.1. Latin America Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market Outlook, by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
7.1.1. Key Highlights
7.1.1.1. Deodorants
7.1.1.2. Antiperspirants
7.2. Latin America Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market Outlook, by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
7.2.1.1. Aerosol
7.2.1.2. Roll On
7.2.1.3. Sticks and Solids
7.2.1.4. Cream & Wipes
7.3. Latin America Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market Outlook, by Ingredient Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
7.3.1. Key Highlights
7.3.1.1. Chemical Ingredients
7.3.1.1.1. Aluminum Compounds
7.3.1.1.2. Parabens
7.3.1.1.3. Triclosan
7.3.1.1.4. Fragrances
7.3.1.1.5. Others
7.3.1.2. Natural Ingredients
7.3.1.2.1. Plant Extracts
7.3.1.2.2. Essential Oils
7.3.1.2.3. Baking Soda
7.3.1.2.4. Cornstarch
7.3.1.2.5. Others
7.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
7.4. Latin America Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
7.4.1. Key Highlights
7.4.1.1. Brazil Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
7.4.1.2. Brazil Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
7.4.1.3. Brazil Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Ingredient Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
7.4.1.4. Mexico Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
7.4.1.5. Mexico Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
7.4.1.6. Mexico Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Ingredient Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
7.4.1.7. Argentina Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
7.4.1.8. Argentina Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
7.4.1.9. Argentina Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Ingredient Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
7.4.1.10. Rest of Latin America Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
7.4.1.11. Rest of Latin America Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
7.4.1.12. Rest of Latin America Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Ingredient Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
7.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
8. Middle East & Africa Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market Outlook, 2019-2032
8.1. Middle East & Africa Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market Outlook, by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
8.1.1. Key Highlights
8.1.1.1. Deodorants
8.1.1.2. Antiperspirants
8.2. Middle East & Africa Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market Outlook, by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
8.2.1. Key Highlights
8.2.1.1. Aerosol
8.2.1.2. Roll On
8.2.1.3. Sticks and Solids
8.2.1.4. Cream & Wipes
8.3. Middle East & Africa Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market Outlook, by Ingredient Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
8.3.1. Key Highlights
8.3.1.1. Chemical Ingredients
8.3.1.1.1. Aluminum Compounds
8.3.1.1.2. Parabens
8.3.1.1.3. Triclosan
8.3.1.1.4. Fragrances
8.3.1.1.5. Others
8.3.1.2. Natural Ingredients
8.3.1.2.1. Plant Extracts
8.3.1.2.2. Essential Oils
8.3.1.2.3. Baking Soda
8.3.1.2.4. Cornstarch
8.3.1.2.5. Others
8.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
8.4. Middle East & Africa Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
8.4.1. Key Highlights
8.4.1.1. GCC Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
8.4.1.2. GCC Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
8.4.1.3. GCC Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Ingredient Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
8.4.1.4. South Africa Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
8.4.1.5. South Africa Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
8.4.1.6. South Africa Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Ingredient Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
8.4.1.7. Egypt Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
8.4.1.8. Egypt Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
8.4.1.9. Egypt Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Ingredient Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
8.4.1.10. Rest of Middle East & Africa Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
8.4.1.11. Rest of Middle East & Africa Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
8.4.1.12. Rest of Middle East & Africa Deodorant and Antiperspirant Ingredients Market by Ingredient Type, Value (US$ Bn) and Volume (Units), 2019-2032
8.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
9. Competitive Landscape
9.1. By Ingredient Type vs by Form Heat map
9.2. Manufacturer vs by Form Heatmap
9.3. Company Market Share Analysis, 2025
9.4. Competitive Dashboard
9.5. Company Profiles
9.5.1. L'Oréal S.A.
9.5.1.1. Company Overview
9.5.1.2. Product Portfolio
9.5.1.3. Financial Overview
9.5.1.4. Business Strategies and Development
9.5.2. Unilever Company
9.5.2.1. Company Overview
9.5.2.2. Product Portfolio
9.5.2.3. Financial Overview
9.5.2.4. Business Strategies and Development
9.5.3. Procter & Gamble Company
9.5.3.1. Company Overview
9.5.3.2. Product Portfolio
9.5.3.3. Financial Overview
9.5.3.4. Business Strategies and Development
9.5.4. Godrej Consumer Products Ltd.
9.5.4.1. Company Overview
9.5.4.2. Product Portfolio
9.5.4.3. Financial Overview
9.5.4.4. Business Strategies and Development
9.5.5. Novofibre Panel Board (Yangling) Co., Ltd.
9.5.5.1. Company Overview
9.5.5.2. Product Portfolio
9.5.5.3. Financial Overview
9.5.5.4. Business Strategies and Development
9.5.6. Beiersdorf AG
9.5.6.1. Company Overview
9.5.6.2. Product Portfolio
9.5.6.3. Financial Overview
9.5.6.4. Business Strategies and Development
9.5.7. Avon Products Inc.
9.5.7.1. Company Overview
9.5.7.2. Product Portfolio
9.5.7.3. Financial Overview
9.5.7.4. Business Strategies and Development
9.5.8. Henkel AG & Company KGaA
9.5.8.1. Company Overview
9.5.8.2. Product Portfolio
9.5.8.3. Financial Overview
9.5.8.4. Business Strategies and Development
9.5.9. CavinKare Pvt. Ltd.
9.5.9.1. Company Overview
9.5.9.2. Product Portfolio
9.5.9.3. Financial Overview
9.5.9.4. Business Strategies and Development
9.5.10. Johnson & Johnson
9.5.10.1. Company Overview
9.5.10.2. Product Portfolio
9.5.10.3. Financial Overview
9.5.10.4. Business Strategies and Development
9.5.11. Revlon Inc.
9.5.11.1. Company Overview
9.5.11.2. Product Portfolio
9.5.11.3. Financial Overview
9.5.11.4. Business Strategies and Development
9.5.12. Church & Dwight Co., Inc.
9.5.12.1. Company Overview
9.5.12.2. Product Portfolio
9.5.12.3. Financial Overview
9.5.12.4. Business Strategies and Development
10. Appendix
10.1. Research Methodology
10.2. Report Assumptions
10.3. Acronyms and Abbreviations

 

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