![]() タイにおけるマスビューティ&パーソナルケアMass Beauty and Personal Care in Thailand 台湾におけるパンデミックの全体的な状況は、2021年前半は比較的安定しており、市民の移動に大きな柔軟性をもたらしていました。しかし、5月15日に警戒レベル3が実施された後、消費者の大衆美容とパーソナルケア... もっと見る
サマリー台湾におけるパンデミックの全体的な状況は、2021年前半は比較的安定しており、市民の移動に大きな柔軟性をもたらしていました。しかし、5月15日に警戒レベル3が実施された後、消費者の大衆美容とパーソナルケアの優先順位が変化し、カラー化粧品(ネイル製品を除く)は前年に比べてかなり強い減少を記録したが、スキンケアは2021年も安定した成長を記録し、金額売上への最大の貢献者であることに変わりがない。金額サ...ユーロモニター インターナショナルの台湾のマスビューティ&パーソナルケアレポートは、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供します。2017年から2021年の最新の小売販売データを提供し、成長を促進する部門を特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。 製品のカバー範囲マス大人用サンケア、マスベビー・子供用製品、マスバス・シャワー、マスカラー化粧品、マスデオドラント、マスフレグランス 、マスヘアケア、マススキンケア。 データカバレッジ: 市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * マスビューティ&パーソナルケア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野をピンポイントで特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Mass Beauty and Personal Care in TaiwanEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables MASS BEAUTY AND PERSONAL CARE IN TAIWAN KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Value sales in overall mass beauty and personal care are flat with mixed performances Drugstores partner with delivery platform operators to launch home delivery services and boost sales Consumer demand for mass skin care soars, with a further switch to online shopping PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Store-based retailing will remain important, leading to further expansion of outlets and improving the consumer experience Growth through drugstores will be driven by further ageing of Taiwanese population Taiwanese ingredients can provide local brands with opportunity to create unique selling point CATEGORY DATA Table 1 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN TAIWAN EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 12 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryThe overall status of the pandemic in Taiwan was relatively stable in the first half of 2021, offering greater flexibility to citizens in terms of mobility. However, after the implementation of Alert Level 3 on 15 May, consumers’ mass beauty and personal care priorities changed, with colour cosmetics (except for nail products) recording much stronger declines compared to the previous year, while skin care remained the greatest contributor to value sales, recording stable growth in 2021. Value sa... Table of ContentsMass Beauty and Personal Care in TaiwanEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables MASS BEAUTY AND PERSONAL CARE IN TAIWAN KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Value sales in overall mass beauty and personal care are flat with mixed performances Drugstores partner with delivery platform operators to launch home delivery services and boost sales Consumer demand for mass skin care soars, with a further switch to online shopping PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Store-based retailing will remain important, leading to further expansion of outlets and improving the consumer experience Growth through drugstores will be driven by further ageing of Taiwanese population Taiwanese ingredients can provide local brands with opportunity to create unique selling point CATEGORY DATA Table 1 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN TAIWAN EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 12 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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