西欧の美容・パーソナルケア
Beauty and Personal Care in Western Europe
2020年にパンデミックの影響でカラーコスメティックスとフレグランスの売上が大きく落ち込んだ後、両カテゴリーはその後回復しており、西欧の美容・パーソナルケア全体の業績を牽引している。しかし、実質金額ベ... もっと見る
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サマリー 2020年にパンデミックの影響でカラーコスメティックスとフレグランスの売上が大きく落ち込んだ後、両カテゴリーはその後回復しており、西欧の美容・パーソナルケア全体の業績を牽引している。しかし、実質金額ベースの成長率は2023年の方が前年よりはるかに強く、特に2022年はこの地域の多くの市場で見られる高インフレにより大きな打撃を受けた。予測期間中はプラス成長が続くとみられる。
ユーロモニター・インターナショナルの『西ヨーロッパのビューティー&パーソナルケア』世界ブリーフィングは、ビューティー&パーソナルケア市場の規模と形状を洞察し、話題のトピック、新興地域、カテゴリーとトレンド、業界の喫緊の課題とホワイトスペースを浮き彫りにします。主要企業やブランドを特定し、新製品開発、パッケージの革新、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格設定など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。予測では、市場がどのように変化していくのか、成功の基準を示している。また、プレミアムセグメントとマス/マステージセグメントの動向、斬新な美容コンセプトの進化についても調査している。
対象製品ベビー&子供用製品, バス&シャワー, カラー化粧品, デオドラント, 脱毛剤, 皮膚化粧品 ビューティ&パーソナルケア, フレグランス, ヘアケア, マスビューティ&パーソナルケア, メンズグルーミング, オーラルケア, 電動歯ブラシを除くオーラルケア, プレミアムビューティ&パーソナルケア, プレステージビューティ&パーソナルケア, スキンケア, サンケア.
データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。
このレポートを購入する理由
* ビューティ&パーソナルケア市場の詳細な把握;
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する;
* 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。
ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。
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目次 Introduction
Regional overview
Leading companies and brands
Forecast projections
Country snapshots
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Summary Following the major declines in sales of colour cosmetics and fragrances in 2020 due to the pandemic, both categories have since been recovering, helping to drive the overall beauty and personal care performance in Western Europe. The growth in real value terms was much stronger in 2023 than a year earlier, however, with 2022 particularly badly hit by the high inflation being seen across many markets in the region. Positive growth is expected to continue being seen over the forecast period.
Euromonitor International's Beauty and Personal Care in Western Europe global briefing offers an insight into to the size and shape of the Beauty and Personal Care market and highlights buzz topics, emerging geographies, categories and trends as well as pressing industry issues and white spaces. It identifies the leading companies and brands, offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, packaging innovations, economic/lifestyle influences, distribution or pricing issues. Forecasts illustrate how the market is set to change and criteria for success. The report also explores developments in the premium vs mass/masstige segments, and the evolution of novel beauty concepts.
Product coverage: Baby and Child-specific Products, Bath and Shower, Colour Cosmetics, Deodorants, Depilatories, Dermocosmetics Beauty and Personal Care, Fragrances, Hair Care, Mass Beauty and Personal Care, Men's Grooming, Oral Care, Oral Care Excl Power Toothbrushes, Premium Beauty and Personal Care, Prestige Beauty and Personal Care, Skin Care, Sun Care.
Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.
Why buy this report? * Get a detailed picture of the Beauty and Personal Care market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.
Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.
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Table of Contents Introduction
Regional overview
Leading companies and brands
Forecast projections
Country snapshots
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- Closed Heel Nursing Shoe Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2025 - 2032
- Feminine Hygiene Product Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2025 - 2032
- U.S. Instant Coffee Market by Product Type, Application, and End-Use: Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2025 - 2032
- Argan Oil Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2025 - 2032
- Baby Nipples/Teats Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2025 - 2032
- キャンドルの世界市場規模、シェア、動向、機会、予測、製品タイプ別(ボーティブ、ピラー、テーパー、コンテナ、その他)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別&競合、2020-2030F
- サウジアラビアの香水・デオドラント市場:タイプ別(香水、デオドラント)、包装形態別(50ml未満、50-100ml、101-150ml、151-200ml、200ml以上)、カテゴリー別(マス、プレミアム)、性別(ユニセックス、男性、女性)、流通チャネル別(スーパーマーケット・ハイパーマーケット、アパレル・ビューティーストア、専門店薬局、オンライン、その他)、地域別、市場競争率、予測、機会、2020-2030年度
- 米国食器用洗剤市場:製品別(洗濯機用洗剤、手洗い用洗剤、その他)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別、競争、予測、機会、2020-2030F
- 米国子供服市場:製品タイプ別(アパレル、フットウェア、アクセサリー、その他)、カテゴリー別(男の子、女の子、ユニセックス)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、専門店、専売店、オンライン、その他)、地域別、市場競争予測&機会、2020-2030F
- 米国サイクリングヘルメット市場:タイプ別(従来型ヘルメット、スマートヘルメット)、流通チャネル別(オンライン、百貨店・ディスカウントストア、専門店・スポーツショップ)、地域別・競合別、予測・機会、2020-2030F
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