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ナノグラフィック印刷の世界市場規模調査&予測、基材別(紙ベース、プラスチック、金属、ガラス)、用途別(商業、パッケージング、広告、出版)、地域別予測 2022-2032

ナノグラフィック印刷の世界市場規模調査&予測、基材別(紙ベース、プラスチック、金属、ガラス)、用途別(商業、パッケージング、広告、出版)、地域別予測 2022-2032


Global Nanographic Printing Market Size Study & Forecast, by Substrate (Paper-based, Plastic, Metal, Glass) by Application (Commercial, Packaging, Advertising, Publishing) and Regional Forecasts 2022-2032

世界のナノグラフィック印刷市場の2024年の市場規模は約27億9000万米ドルで、予測期間2025-2035年には年平均成長率(CAGR)9.40%で成長すると予測されている。印刷業界における画期的なブレークスルーであるナノ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2025年6月9日 US$4,950
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サマリー

世界のナノグラフィック印刷市場の2024年の市場規模は約27億9000万米ドルで、予測期間2025-2035年には年平均成長率(CAGR)9.40%で成長すると予測されている。印刷業界における画期的なブレークスルーであるナノグラフィックプリンティングは、ナノ顔料ベースのインクと洗練されたデジタルワークフローを活用して、さまざまな基材に高速かつ高品質な印刷を実現する。デジタル印刷の柔軟性とオフセット印刷の効率性のギャップを埋め、小ロットから中ロットの用途に理想的なソリューションとなっている。企業が顧客体験をパーソナライズし、市場投入までの時間を短縮しようとする中、ナノグラフィック印刷は、特にパッケージング、出版、商業印刷の分野で、戦略的な実現手段として浮上してきた。
ナノグラフィ印刷の勢いは、持続可能で高解像度、コスト効率の高い印刷技術に対する需要の高まりに後押しされている。前処理なしで紙、プラスチック、金属、ガラスなど多様な基材に印刷できるナノグラフィック印刷は、材料の無駄と生産時間を削減する。この能力により、企業はカスタマイズ印刷や可変データ印刷を非常に機敏に扱うことができる。さらに、電子商取引の成長とカスタマイズされたパッケージング・ソリューションに対するニーズの高まりが相まって、企業は革新的な印刷技術に軸足を移さざるを得なくなっている。しかし、ナノグラフィックプリンターは資本集約的な性質があり、中小企業における認知度は限定的であるため、導入初期の数年間は市場浸透がやや妨げられる可能性がある。
地域別では、技術的成熟度、確立された商業印刷エコシステム、革新的印刷技術の早期導入に後押しされ、北米が2024年に圧倒的なシェアを占めた。特に米国は、ナノグラフィック印刷がスピードと優れた印刷品質を保証するパッケージングと広告用途でリードし続けている。一方、欧州は、特に印刷の精度と鮮やかさが最重要視される高級品と出版分野で有望な成長を示している。アジア太平洋地域は、工業化の進展、消費者製品分野の成長、中国、日本、インドなどの経済圏における印刷自動化への投資の高まりに牽引され、予測期間中に最も速い成長を遂げる見込みである。この地域の中間層の拡大と製品のパーソナライゼーションに対する旺盛な需要は、今後も採用を加速させるだろう。
本レポートに含まれる主な市場プレイヤー
- ランダ・コーポレーション
- ヒューレット・パッカード・デベロップメント・カンパニーL.P.
- コニカミノルタ株式会社
- 富士フイルムホールディングス株式会社
- キヤノン株式会社
- イーストマン・コダック・カンパニー
- 株式会社リコー
- ゼロックス株式会社
- 小森コーポレーション
- アグファ・ゲバルト・グループ
- Durst Phototechnik AG
- セラドロップ(MGIデジタル・グラフィック・テクノロジー)
- インカ・デジタル・プリンターズ・リミテッド
- ドミノ・プリンティング・サイエンス
- スクリーンホールディングス
世界のナノグラフィック印刷市場レポートスコープ:
- 過去データ-2023年、2024年
- 予測基準年 - 2024年
- 予測期間 - 2025-2035
- レポート対象範囲:売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向
- 地域範囲 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東・アフリカ
- カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間相当まで)。国、地域、セグメントスコープ*の追加または変更
本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面を盛り込むよう設計されています。また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
基材別
- 紙ベース
- プラスチック
- 金属
- ガラス
用途別
- 業務用
- パッケージング
- 広告
- 出版
地域別
北米
- 米国
- カナダ
ヨーロッパ
- 英国
- ドイツ
- フランス
- スペイン
- イタリア
- その他のヨーロッパ
アジア太平洋
- 中国
- インド
- 日本
- オーストラリア
- 韓国
- その他のアジア太平洋地域
ラテンアメリカ
- ブラジル
- メキシコ
中東・アフリカ
- UAE
- サウジアラビア
- 南アフリカ
- その他の中東・アフリカ
主な内容
- 2025年から2035年までの10年間の市場推定と予測。
- 各市場セグメントの年換算収益と地域レベル分析。
- 主要地域の国レベル分析による地理的展望の詳細分析。
- 市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
- 主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
- 市場の競争構造の分析
- 市場の需要サイドと供給サイドの分析


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目次

目次
第1章.世界のナノグラフィック印刷市場レポート範囲と方法論
1.1.調査目的
1.2.調査方法
1.2.1.予測モデル
1.2.2.デスクリサーチ
1.2.3.トップダウン・アプローチとボトムアップ・アプローチ
1.3.リサーチの属性
1.4.研究の範囲
1.4.1.市場の定義
1.4.2.市場セグメンテーション
1.5.調査の前提
1.5.1.包含と除外
1.5.2.制限事項
1.5.3.調査対象年
第2章.要旨
2.1.CEO/CXOの立場
2.2.戦略的洞察
2.3.ESG分析
2.4.主な調査結果
第3章.世界のナノグラフィック印刷市場勢力分析
3.1.ナノグラフィック印刷の世界市場を形成する市場勢力(2024-2035年)
3.2.推進要因
3.2.1.短期間でのカスタマイズ需要の高まり
3.2.2.持続可能性義務と廃棄物削減
3.3.抑制要因
3.3.1.ナノグラフィープレスの高額設備投資
3.3.2.中小企業における認知度の低さ
3.4.機会
3.4.1.電子商取引パッケージの拡大
3.4.2.新興地域市場への参入
第4章.世界のナノグラフィック印刷産業分析
4.1.ポーターのファイブフォースモデル
4.1.1.バイヤーの交渉力
4.1.2.サプライヤーの交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競争上のライバル
4.2.ポーターのファイブフォース予測モデル(2024年~2035年)
4.3.PESTEL分析
4.3.1.政治的要因
4.3.2.経済
4.3.3.社会
4.3.4.技術
4.3.5.環境
4.3.6.法律
4.4.主な投資機会
4.5.トップ勝ち組戦略(2025年)
4.6.市場シェア分析(2024-2025)
4.7.世界の価格分析と動向(2025年
4.8.アナリストの提言と結論
第5章.ナノグラフィックプリンティングの世界市場規模・基材別予測 2025-2035
5.1.市場概要
5.2.世界市場の実績-ポテンシャル分析(2025年)
5.3.紙ベース
5.3.1.上位国の内訳推定と予測、2024年~2035年
5.3.2.市場規模分析、地域別、2025-2035年
5.4.プラスチック
5.4.1.上位国別内訳の推定と予測、2024~2035年
5.4.2.市場規模分析、地域別、2025~2035年
5.5.金属
5.5.1.上位国別内訳の推定と予測、2024~2035年
5.5.2.市場規模分析、地域別、2025~2035年
5.6.ガラス
5.6.1.上位国別内訳の推定と予測、2024~2035年
5.6.2.市場規模分析、地域別、2025-2035年
第6章.ナノグラフィック印刷の世界市場規模&用途別予測、2025-2035年
6.1.市場概要
6.2.世界市場の実績-ポテンシャル分析(2025年)
6.3.商業
6.3.1.上位国の内訳推定と予測、2024~2035年
6.3.2.市場規模分析、地域別、2025-2035年
6.4.包装
6.4.1.上位国別内訳の推定と予測、2024~2035年
6.4.2.市場規模分析、地域別、2025~2035年
6.5.広告
6.5.1.上位国別内訳の推定と予測、2024-2035年
6.5.2.市場規模分析、地域別、2025-2035年
6.6.出版
6.6.1.上位国別内訳の推定と予測、2024~2035年
6.6.2.市場規模分析、地域別、2025-2035年
第7章.ナノグラフィック印刷の世界市場規模&地域別予測、2025年〜2035年
7.1.世界市場、地域別スナップショット
7.2.主要国と新興国
7.3.北米市場
7.3.1.米国市場
7.3.1.1.基板の内訳サイズと予測、2025~2035年
7.3.1.2.用途別市場規模・予測、2025-2035年
7.3.2.カナダ市場
7.3.2.1.基材の内訳サイズと予測、2025-2035年
7.3.2.2.用途別市場規模&予測、2025-2035年
7.4.欧州市場
7.4.1.イギリス市場
7.4.1.1.基板の内訳サイズと予測、2025~2035年
7.4.1.2.用途別市場規模&予測、2025-2035年
7.4.2.ドイツ市場
7.4.2.1.基板の内訳サイズと予測、2025-2035年
7.4.2.2.用途別市場規模&予測、2025-2035年
7.4.3.フランス市場
7.4.3.1.基板の市場規模&予測、2025-2035年
7.4.3.2.用途別市場規模&予測、2025-2035年
7.4.4.スペイン市場
7.4.4.1.基板の市場規模&予測、2025-2035年
7.4.4.2.用途別市場規模&予測、2025-2035年
7.4.5.イタリア市場
7.4.5.1.基板の市場規模&予測、2025-2035年
7.4.5.2.用途別市場規模&予測、2025-2035年
7.4.6.その他の欧州市場
7.4.6.1.基板の市場規模&予測、2025-2035年
7.4.6.2.用途別市場規模&予測、2025-2035年
7.5.アジア太平洋市場
7.5.1.中国市場
7.5.1.1.基板内訳サイズと予測、2025-2035年
7.5.1.2.アプリケーションの内訳サイズと予測、2025-2035年
7.5.2.インド市場
7.5.2.1.基板の市場規模&予測、2025-2035年
7.5.2.2.用途別市場規模&予測、2025-2035年
7.5.3.日本市場
7.5.3.1.基板の市場規模&予測、2025-2035年
7.5.3.2.用途別市場規模&予測、2025-2035年
7.5.4.オーストラリア市場
7.5.4.1.基板内訳の市場規模&予測、2025-2035年
7.5.4.2.用途別市場規模&予測、2025-2035年
7.5.5.韓国市場
7.5.5.1.基板の市場規模&予測、2025-2035年
7.5.5.2.アプリケーションの市場規模&予測、2025-2035年
7.5.6.その他のアジア太平洋地域市場
7.5.6.1.基板の市場規模&予測、2025-2035年
7.5.6.2.用途別市場規模&予測、2025-2035年
7.6.中南米市場
7.6.1.ブラジル市場
7.6.1.1.基板内訳サイズと予測、2025~2035年
7.6.1.2.用途別市場規模&予測、2025-2035年
7.6.2.メキシコ市場
7.6.2.1.基板の市場規模&予測、2025~2035年
7.6.2.2.用途別市場規模&予測、2025-2035年
7.7.中東・アフリカ市場
7.7.1.アラブ首長国連邦市場
7.7.1.1.基板内訳の規模と予測、2025~2035年
7.7.1.2.アプリケーションの市場規模&予測、2025-2035年
7.7.2.サウジアラビア市場
7.7.2.1.基板の市場規模&予測、2025-2035年
7.7.2.2.用途別市場規模&予測、2025-2035年
7.7.3.南アフリカ市場
7.7.3.1.基板の市場規模&予測、2025~2035年
7.7.3.2.アプリケーションの市場規模&予測、2025-2035年
7.7.4.その他の中東・アフリカ市場
7.7.4.1.基板の市場規模&予測、2025-2035年
7.7.4.2.用途別市場規模&予測、2025-2035年
第8章.コンペティティブ・インテリジェンス
8.1.トップ市場戦略
8.2.ランダ・コーポレーション
8.2.1.会社概要
8.2.2.主要役員
8.2.3.会社概要
8.2.4.財務実績(データの入手可能性による)
8.2.5.製品/サービスポートフォリオ
8.2.6.最近の開発状況
8.2.7.市場戦略
8.2.8.SWOT分析
8.3.ヒューレット・パッカード・デベロップメント・カンパニーL.P.
8.4.コニカミノルタ株式会社
8.5.富士フイルムホールディングス株式会社
8.6.キヤノン株式会社
8.7.イーストマン・コダック・カンパニー
8.8.株式会社リコー
8.9.ゼロックスコーポレーション
8.10.小森コーポレーション
8.11.アグファ・ゲバルト・グループ
8.12.デュルストフォトテクニックAG
8.13.セラドロップ(MGIデジタル・グラフィック・テクノロジー)
8.14.インカ・デジタル・プリンターズ・リミテッド
8.15.ドミノ・プリンティング・サイエンス
8.16.スクリーンホールディングス

 

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Summary

The Global Nanographic Printing Market is valued at approximately USD 2.79 billion in 2024 and is expected to grow with a compound annual growth rate (CAGR) of 9.40% over the forecast period 2025–2035. Nanographic printing, a revolutionary breakthrough in the printing industry, leverages nanopigment-based inks and sophisticated digital workflows to deliver high-speed, high-quality prints across an array of substrates. It bridges the gap between digital flexibility and offset efficiency, making it an ideal solution for short-to-medium run applications. As companies seek to personalize customer experiences and reduce time-to-market, nanographic printing has emerged as a strategic enabler, especially in packaging, publishing, and commercial printing domains.
The momentum behind nanographic printing is being driven by the increasing demand for sustainable, high-resolution, and cost-effective printing techniques. With its ability to print on diverse substrates such as paper, plastic, metal, and glass without pre-treatment, nanographic printing reduces material waste and production time. This capability empowers companies to handle customized or variable data printing with exceptional agility. Furthermore, the growth in e-commerce, coupled with the rising need for customized packaging solutions, has compelled businesses to pivot toward innovative print technologies. However, the capital-intensive nature of nanographic printers and the limited awareness among small- and mid-sized enterprises could slightly hamper market penetration during the initial years of adoption.
Regionally, North America held the dominant share in 2024, fueled by technological maturity, a well-established commercial printing ecosystem, and early adoption of innovative print technologies. The U.S., in particular, continues to lead in packaging and advertising applications where nanographic printing ensures speed and superior print quality. Meanwhile, Europe showcases promising growth, especially in the luxury goods and publishing segments where print precision and vibrancy are paramount. The Asia Pacific region is poised for the fastest growth over the forecast period, driven by increasing industrialization, growth in consumer product sectors, and rising investments in print automation across economies like China, Japan, and India. The region's expanding middle class and robust demand for product personalization will continue to accelerate adoption.
Major market player included in this report are:
• Landa Corporation
• Hewlett-Packard Development Company, L.P.
• Konica Minolta, Inc.
• Fujifilm Holdings Corporation
• Canon Inc.
• Eastman Kodak Company
• Ricoh Company, Ltd.
• Xerox Corporation
• Komori Corporation
• Agfa-Gevaert Group
• Durst Phototechnik AG
• Ceradrop (MGI Digital Graphic Technology)
• Inca Digital Printers Limited
• Domino Printing Sciences
• Screen Holdings Co., Ltd.
Global Nanographic Printing Market Report Scope:
• Historical Data – 2023, 2024
• Base Year for Estimation – 2024
• Forecast period – 2025-2035
• Report Coverage – Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
• Regional Scope – North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
• Customization Scope – Free report customization (equivalent up to 8 analysts’ working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values for the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within the countries involved in the study. The report also provides detailed information about crucial aspects, such as driving factors and challenges, which will define the future growth of the market. Additionally, it incorporates potential opportunities in micro-markets for stakeholders to invest, along with a detailed analysis of the competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segments of the market are explained below:
By Substrate:
• Paper-based
• Plastic
• Metal
• Glass
By Application:
• Commercial
• Packaging
• Advertising
• Publishing
By Region:
North America
• U.S.
• Canada
Europe
• UK
• Germany
• France
• Spain
• Italy
• Rest of Europe
Asia Pacific
• China
• India
• Japan
• Australia
• South Korea
• Rest of Asia Pacific
Latin America
• Brazil
• Mexico
Middle East & Africa
• UAE
• Saudi Arabia
• South Africa
• Rest of Middle East & Africa
Key Takeaways:
• Market Estimates & Forecast for 10 years from 2025 to 2035.
• Annualized revenues and regional level analysis for each market segment.
• Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
• Competitive landscape with information on major players in the market.
• Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
• Analysis of competitive structure of the market.
• Demand side and supply side analysis of the market.



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Table of Contents

Table of Contents
Chapter 1. Global Nanographic Printing Market Report Scope & Methodology
1.1. Research Objective
1.2. Research Methodology
1.2.1. Forecast Model
1.2.2. Desk Research
1.2.3. Top-Down and Bottom-Up Approach
1.3. Research Attributes
1.4. Scope of the Study
1.4.1. Market Definition
1.4.2. Market Segmentation
1.5. Research Assumptions
1.5.1. Inclusion & Exclusion
1.5.2. Limitations
1.5.3. Years Considered for the Study
Chapter 2. Executive Summary
2.1. CEO/CXO Standpoint
2.2. Strategic Insights
2.3. ESG Analysis
2.4. Key Findings
Chapter 3. Global Nanographic Printing Market Forces Analysis
3.1. Market Forces Shaping the Global Nanographic Printing Market (2024–2035)
3.2. Drivers
3.2.1. Rising Demand for Short-Run Customization
3.2.2. Sustainability Mandates and Waste Reduction
3.3. Restraints
3.3.1. High Capital Expenditure on Nanographic Presses
3.3.2. Limited Awareness in SMEs
3.4. Opportunities
3.4.1. Expansion in E-commerce Packaging
3.4.2. Entry into Emerging Regional Markets
Chapter 4. Global Nanographic Printing Industry Analysis
4.1. Porter’s Five Forces Model
4.1.1. Bargaining Power of Buyers
4.1.2. Bargaining Power of Suppliers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s Five Forces Forecast Model (2024–2035)
4.3. PESTEL Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economic
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top Investment Opportunities
4.5. Top Winning Strategies (2025)
4.6. Market Share Analysis (2024–2025)
4.7. Global Pricing Analysis and Trends 2025
4.8. Analyst Recommendations & Conclusion
Chapter 5. Global Nanographic Printing Market Size & Forecasts by Substrate 2025–2035
5.1. Market Overview
5.2. Global Market Performance – Potential Analysis (2025)
5.3. Paper-based
5.3.1. Top Countries Breakdown Estimates & Forecasts, 2024–2035
5.3.2. Market Size Analysis, by Region, 2025–2035
5.4. Plastic
5.4.1. Top Countries Breakdown Estimates & Forecasts, 2024–2035
5.4.2. Market Size Analysis, by Region, 2025–2035
5.5. Metal
5.5.1. Top Countries Breakdown Estimates & Forecasts, 2024–2035
5.5.2. Market Size Analysis, by Region, 2025–2035
5.6. Glass
5.6.1. Top Countries Breakdown Estimates & Forecasts, 2024–2035
5.6.2. Market Size Analysis, by Region, 2025–2035
Chapter 6. Global Nanographic Printing Market Size & Forecasts by Application 2025–2035
6.1. Market Overview
6.2. Global Market Performance – Potential Analysis (2025)
6.3. Commercial
6.3.1. Top Countries Breakdown Estimates & Forecasts, 2024–2035
6.3.2. Market Size Analysis, by Region, 2025–2035
6.4. Packaging
6.4.1. Top Countries Breakdown Estimates & Forecasts, 2024–2035
6.4.2. Market Size Analysis, by Region, 2025–2035
6.5. Advertising
6.5.1. Top Countries Breakdown Estimates & Forecasts, 2024–2035
6.5.2. Market Size Analysis, by Region, 2025–2035
6.6. Publishing
6.6.1. Top Countries Breakdown Estimates & Forecasts, 2024–2035
6.6.2. Market Size Analysis, by Region, 2025–2035
Chapter 7. Global Nanographic Printing Market Size & Forecasts by Region 2025–2035
7.1. Global Market, Regional Snapshot
7.2. Top Leading & Emerging Countries
7.3. North America Market
7.3.1. U.S. Market
7.3.1.1. Substrate Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
7.3.1.2. Application Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
7.3.2. Canada Market
7.3.2.1. Substrate Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
7.3.2.2. Application Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
7.4. Europe Market
7.4.1. UK Market
7.4.1.1. Substrate Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
7.4.1.2. Application Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
7.4.2. Germany Market
7.4.2.1. Substrate Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
7.4.2.2. Application Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
7.4.3. France Market
7.4.3.1. Substrate Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
7.4.3.2. Application Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
7.4.4. Spain Market
7.4.4.1. Substrate Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
7.4.4.2. Application Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
7.4.5. Italy Market
7.4.5.1. Substrate Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
7.4.5.2. Application Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
7.4.6. Rest of Europe Market
7.4.6.1. Substrate Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
7.4.6.2. Application Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
7.5. Asia Pacific Market
7.5.1. China Market
7.5.1.1. Substrate Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
7.5.1.2. Application Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
7.5.2. India Market
7.5.2.1. Substrate Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
7.5.2.2. Application Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
7.5.3. Japan Market
7.5.3.1. Substrate Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
7.5.3.2. Application Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
7.5.4. Australia Market
7.5.4.1. Substrate Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
7.5.4.2. Application Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
7.5.5. South Korea Market
7.5.5.1. Substrate Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
7.5.5.2. Application Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
7.5.6. Rest of Asia Pacific Market
7.5.6.1. Substrate Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
7.5.6.2. Application Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
7.6. Latin America Market
7.6.1. Brazil Market
7.6.1.1. Substrate Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
7.6.1.2. Application Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
7.6.2. Mexico Market
7.6.2.1. Substrate Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
7.6.2.2. Application Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
7.7. Middle East & Africa Market
7.7.1. UAE Market
7.7.1.1. Substrate Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
7.7.1.2. Application Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
7.7.2. Saudi Arabia Market
7.7.2.1. Substrate Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
7.7.2.2. Application Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
7.7.3. South Africa Market
7.7.3.1. Substrate Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
7.7.3.2. Application Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
7.7.4. Rest of Middle East & Africa Market
7.7.4.1. Substrate Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
7.7.4.2. Application Breakdown Size & Forecasts, 2025–2035
Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Top Market Strategies
8.2. Landa Corporation
8.2.1. Company Overview
8.2.2. Key Executives
8.2.3. Company Snapshot
8.2.4. Financial Performance (Subject to Data Availability)
8.2.5. Product/Services Portfolio
8.2.6. Recent Development
8.2.7. Market Strategies
8.2.8. SWOT Analysis
8.3. Hewlett-Packard Development Company, L.P.
8.4. Konica Minolta, Inc.
8.5. Fujifilm Holdings Corporation
8.6. Canon Inc.
8.7. Eastman Kodak Company
8.8. Ricoh Company, Ltd.
8.9. Xerox Corporation
8.10. Komori Corporation
8.11. Agfa-Gevaert Group
8.12. Durst Phototechnik AG
8.13. Ceradrop (MGI Digital Graphic Technology)
8.14. Inca Digital Printers Limited
8.15. Domino Printing Sciences
8.16. Screen Holdings Co., Ltd.

 

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