カスタマー・エンゲージメント:世界予測2025-2030Customer engagement: worldwide forecast 20252030 「顧客エンゲージメント市場の収益成長は、技術進歩に牽引され堅調に推移する見込み」 本レポートでは、2025年?2030年における通信事業者の顧客エンゲージメントソリューションと関連サービス... もっと見る
サマリー
「顧客エンゲージメント市場の収益成長は、技術進歩に牽引され堅調に推移する見込み」
本レポートでは、2025年?2030年における通信事業者の顧客エンゲージメントソリューションと関連サービスへの支出予測を示している。また、ベンダーと通信事業者に対する提言も行っている。
本予測レポートと付属のデータアネックスは以下を提供します。
Summary
"Revenue growth in the customer engagement market is expected to be strong, driven by technological advances."
This report provides forecasts for telecoms operator spending on customer engagement solutions and related services for 2025–2030. The report also provides recommendations for vendors and operators.
This forecast report and the accompanying data annex provide:
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