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カスタマー・エンゲージメント:世界予測2025-2030

カスタマー・エンゲージメント:世界予測2025-2030


Customer engagement: worldwide forecast 20252030

「顧客エンゲージメント市場の収益成長は、技術進歩に牽引され堅調に推移する見込み」   本レポートでは、2025年?2030年における通信事業者の顧客エンゲージメントソリューションと関連サービス... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Analysys Mason
アナリシスメイソン
2025年10月30日 US$8,799
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2営業日程度 13 英語

 

サマリー

「顧客エンゲージメント市場の収益成長は、技術進歩に牽引され堅調に推移する見込み」
 
本レポートでは、2025年?2030年における通信事業者の顧客エンゲージメントソリューションと関連サービスへの支出予測を示している。また、ベンダーと通信事業者に対する提言も行っている。
 
本予測レポートと付属のデータアネックスは以下を提供します。
  • 顧客エンゲージメント市場への支出に関する6年間の詳細な世界予測を
    • 4つの主要アプリケーションサブセグメント: オファーライフサイクル管理とカタログ、セールス&マーケティングリード管理、カスタマージャーニー管理、顧客体験管理
    • 2つの提供タイプ:製品関連とプロフェッショナルサービス(PS)
    • 4つの通信サービス:モバイル、IoT、コンシューマー向け固定、ビジネス向け固定
    • 8つの地域: 中東欧(CEE)、先進アジア太平洋(DVAP)、新興アジア太平洋(EMAP)、中南米(LATAM)、中東・北アフリカ(MENA)、北米(NA)、サハラ以南アフリカ(SSA)、西ヨーロッパ(WE)
  • 主要な市場推進要因の検証と、それらが予測期間中の支出に与える影響
  • 顧客エンゲージメント市場に影響を与える事業環境と地域的動向の分析
  • 詳細な市場定義
  • 事業者およびベンダー向け提言


 

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Summary

"Revenue growth in the customer engagement market is expected to be strong, driven by technological advances."
 
This report provides forecasts for telecoms operator spending on customer engagement solutions and related services for 2025–2030. The report also provides recommendations for vendors and operators.
 
This forecast report and the accompanying data annex provide:
  • a detailed, 6-year worldwide forecast for spending in the customer engagement market, split into:
    • four main application sub-segments: offer lifecycle management and catalogues, sales and marketing lead management, customer journey management and customer experience management
    • two delivery types: product-related and professional services (PS)
    • four telecoms services: mobile, IoT, consumer fixed and business fixed
    • eight geographical regions: Central and Eastern Europe (CEE), developed Asia–Pacific (DVAP), emerging Asia–Pacific (EMAP), Latin America (LATAM), the Middle East and North Africa (MENA), North America (NA), Sub-Saharan Africa (SSA) and Western Europe (WE)
  • an examination of the key market drivers and how they will affect spending during the forecast period
  • analysis of the business environment and regional dynamics that will influence the customer engagement market
  • a detailed market definition
  • recommendations for operators and vendors.


 

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