アラブ首長国連邦のファッションイベント市場 タイプ別(ファッションショー、見本市/展示会、ファッションコンテスト、その他) 、収益源別(チケット販売、スポンサーシップ、その他) 主催者別(ファッションハウス、ファッションデザイナー、イベント管理会社、その他) :ビジネスチャンス分析と産業予測、2024-2034年
United Arab Emirates Fashion Events Market By Type (Fashion Shows, Trade Shows/Exhibitions, Fashion Contests, Others) , By Revenue Source (Ticket Sale, Sponsorship, Others) By Organizer (Fashion Houses, Fashion Designers, Event Management Companies, Others) : Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2024-2034
アラブ首長国連邦のファッションイベント市場
アラブ首長国連邦のファッションイベント市場は、2023年に15億ドルと評価され、2024年から2034年までの年平均成長率は9%で、2034年には38億ドルに達すると予測され... もっと見る
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サマリー アラブ首長国連邦のファッションイベント市場
アラブ首長国連邦のファッションイベント市場は、2023年に15億ドルと評価され、2024年から2034年までの年平均成長率は9%で、2034年には38億ドルに達すると予測されている。
ファッション・イベントとは、デザイナーやブランドが服やジュエリー、アクセサリーの最新コレクションを披露するために行うショーのことである。これらのイベントの観客には、ファッション愛好家、業界関係者、メディア関係者などが含まれる。ファッションイベントには、ランウェイショー、ポップアップイベント、トレードショー、ファッションウィーク、チャリティイベント、テーマ展示会など、さまざまな種類がある。このようなイベントを実施する目的は、ブランドのプロモーション、トレンドセッター、ネットワークの機会を作ることである。
UAEは、高級服やアクセサリーを好む富裕層が多い国である。そのため、デザイナーがショーを行い、消費者を増やすための主要な拠点となっており、市場の発展を後押ししている。さらに、ドバイ・デザイン・ウィークやドバイ・ファッション・フォワードのようなイベントの開催に対する政府の支援は、アラブ首長国連邦のファッション・イベント市場の主要な推進力となっている。現在アラブ首長国連邦のファッションイベントを刺激している顕著なトレンドは、国内外の才能の融合による控えめなデザインの表現である。職人たちは伝統的な服装と最新のスタイルを融合させ、消費者が服装を通して自分のアイデンティティを反映できるようにしている。
しかし、文化的な認識や伝統的な規範の遵守を確保することが、革新の自由を制限し、アラブ首長国連邦のファッションイベント市場の発展を妨げている。さらに、パリやミラノのようなファッション大国との厳しい競争が市場の成長を大きく抑制している。それとは反対に、持続可能性のような卓越した大義とファッションイベントの同化は、市場に新たな道を開くと予測される。ブランドやファッションデザイナーは、持続可能な慣行を事業に取り入れ、環境に優しいファッションを推進しようと努力している。例えば、ダイナミックなファッションハブであるドバイ・デザイン・ディストリクト(d3)は、2020年に「ドバイ・サステイナブル・ファッション協定」を立ち上げた。
セグメント別レビュー
アラブ首長国連邦のファッションイベント市場は、タイプ、収益源、主催者に区分される。タイプ別では、ファッションショー、見本市/展示会、ファッションコンテスト、その他に分けられる。収益源によって、チケット販売、スポンサーシップ、その他に分類される。主催者別では、ファッションハウス、ファッションデザイナー、イベント運営会社、その他に分類される。
主な調査結果
タイプ別では、ファッションショー分野が2023年に高いシェアを占めた。
収益源別では、スポンサーシップ・セグメントが2023年に最も高いCAGRを獲得した。
主催者別では、ファッションハウス分野が2023年に市場で高いシェアを獲得した。
競争分析
アラブ首長国連邦のファッション・イベント市場で事業を展開している大手企業には、Arab fashion council、Dubai Design District (d3)、Fashion Forward Dubai、The Modist、MAF Fashion、Style Dubai、Dubai Events、Luxe Fashion Group、Fashion House Dubai、Fashion Arabiaなどがある。これらの大手企業は、競争市場における足場を固めるため、事業拡大、新製品発売、パートナーシップなど、様々な主要開発戦略を採用している。
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クライアントの関心に応じた企業プロファイルの追加
国または地域の追加分析-市場規模と予測
企業プロファイルの拡張リスト
過去の市場データ
主要市場セグメント
タイプ別
ファッションショー
見本市・展示会
ファッションコンテスト
その他
収益源別
チケット販売
スポンサーシップ
その他
主催者別
ファッションハウス
ファッションデザイナー
イベント運営会社
その他
主なマーケットプレイヤー
アラブ・ファッション協議会
ドバイ・デザイン・ディストリクト(d3)
ファッション・フォワード・ドバイ
ザ・モディスト
MAFファッション
スタイル・ドバイ
ドバイ・イベント
リュクス・ファッション・グループ
ファッションハウス・ドバイ
ファッションアラビア
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目次 第1章:序論
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:要旨
2.1.CXOの視点
第3章 市場環境
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主要投資先
3.2.2.上位の勝ち組戦略
3.3.ポーターのファイブフォース分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力
3.3.2.新規参入者の脅威
3.3.3.代替品の脅威
3.3.4.競争上のライバル
3.3.5.買い手の交渉力
3.4.市場ダイナミクス
3.4.1.促進要因
3.4.2.阻害要因
3.4.3.機会
第4章 アラブ首長国連邦のファッションイベント市場:タイプ別
4.1.市場概要
4.1.1 市場規模および予測、タイプ別
4.2.ファッションショー
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.見本市・展示会
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.4.ファッションコンテスト
4.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.5.その他
4.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
第5章 アラブ首長国連邦のファッションイベント市場(収益源別
5.1.市場概要
5.1.1 収益源別市場規模及び予測
5.2.チケット販売
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.スポンサーシップ
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.4.その他
5.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
第6章 アラブ首長国連邦のファッションイベント市場(主催者別
6.1.市場概要
6.1.1 オーガナイザー別市場規模及び予測
6.2.ファッションハウス
6.2.1.主要市場動向、成長要因、機会
6.3.ファッションデザイナー
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.4.イベント管理会社
6.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.5.その他
6.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
第7章 競争環境
7.1.序論
7.2.上位の勝利戦略
7.3.トップ10選手の製品マッピング
7.4.競合ダッシュボード
7.5.競合ヒートマップ
7.6.トッププレーヤーのポジショニング(2023年
第8章 企業プロフィール
8.1.アラブファッション協議会
8.1.1.会社概要
8.1.2.主要役員
8.1.3.会社概要
8.1.4.事業セグメント
8.1.5.製品ポートフォリオ
8.1.6.業績
8.1.7.主な戦略的動きと展開
8.2.ドバイ・デザイン・ディストリクト(d3)
8.2.1.会社概要
8.2.2.主要役員
8.2.3.会社概要
8.2.4.事業セグメント
8.2.5.製品ポートフォリオ
8.2.6.業績
8.2.7.主な戦略的動きと展開
8.3.ファッション・フォワード・ドバイ
8.3.1.会社概要
8.3.2.主要役員
8.3.3.会社概要
8.3.4.事業セグメント
8.3.5.製品ポートフォリオ
8.3.6.業績
8.3.7.主な戦略的動きと展開
8.4.モディスト
8.4.1.会社概要
8.4.2.主要役員
8.4.3.会社概要
8.4.4.事業セグメント
8.4.5.製品ポートフォリオ
8.4.6.業績
8.4.7.主な戦略的動きと展開
8.5.MAFファッション
8.5.1.会社概要
8.5.2.主要役員
8.5.3.会社概要
8.5.4.事業セグメント
8.5.5.製品ポートフォリオ
8.5.6.業績
8.5.7.主な戦略的動きと展開
8.6.スタイル・ドバイ
8.6.1.会社概要
8.6.2.主要役員
8.6.3.会社概要
8.6.4.事業セグメント
8.6.5.製品ポートフォリオ
8.6.6.業績
8.6.7.主な戦略的動きと展開
8.7.ドバイのイベント
8.7.1.会社概要
8.7.2.主要役員
8.7.3.スナップショット
8.7.4.事業セグメント
8.7.5.製品ポートフォリオ
8.7.6.業績
8.7.7.主な戦略的動きと展開
8.8.リュクス・ファッション・グループ
8.8.1.会社概要
8.8.2.主要役員
8.8.3.スナップショット
8.8.4.事業セグメント
8.8.5.製品ポートフォリオ
8.8.6.業績
8.8.7.主な戦略的動きと展開
8.9.ファッションハウス・ドバイ
8.9.1.会社概要
8.9.2.主要役員
8.9.3.スナップショット
8.9.4.事業セグメント
8.9.5.製品ポートフォリオ
8.9.6.業績
8.9.7.主な戦略的動きと展開
8.10.ファッションアラビア
8.10.1.会社概要
8.10.2.主要役員
8.10.3.会社概要
8.10.4.事業セグメント
8.10.5.製品ポートフォリオ
8.10.6.業績
8.10.7.主な戦略的動きと展開
表一覧
表1.アラブ首長国連邦のファッション・イベント市場、タイプ別、2024年~2034年(10億ドル)
表2.アラブ首長国連邦ファッションイベント市場:収益源別、2024年~2034年(10億ドル)
表3.アラブ首長国連邦ファッションイベント市場:主催者別、2024年~2034年(10億ドル)
表 4.アラブ・ファッション協議会:主要役員
表5.アラブ・ファッション協議会:企業スナップショット
表6.アラブ・ファッション協議会:事業セグメント
表7.アラブ・ファッション協議会:製品ポートフォリオ
表 8.アラブ・ファッション協議会:主な戦略的動きと展開
表9.ドバイ・デザイン・ディストリクト(D3):主要役員
表10.ドバイ・デザイン・ディストリクト(D3):会社概要
表11.ドバイ・デザイン・ディストリクト(D3):営業セグメント
表12.ドバイ・デザイン・ディストリクト(D3):製品ポートフォリオ
表13.ドバイ・デザイン・ディストリクト(D3):主な戦略的動きと展開
表14.ファッション・フォワード・ドバイ:主要役員
表15.ファッション・フォワード・ドバイ:会社概要
表16.ファッション・フォワード・ドバイ:事業セグメント
表17.ファッション・フォワード・ドバイ:製品ポートフォリオ
表18.ファッション・フォワード・ドバイ:主な戦略的動きと展開
表 19.モディスト主要役員
表 20.モディスト企業スナップショット
表21.モディスト:事業セグメント
表22:製品ポートフォリオ
表23.モデスト:主な戦略的動きと展開
表24.マフファッション:主要役員
表25.マフファッション:会社概要
表26.マフファッション:事業セグメント
表27.マフファッション:製品ポートフォリオ
表28.マフファッション:主な戦略的動きと展開
表29.スタイルドバイ:主要役員
表30.スタイルドバイ:会社概要
表31.スタイルドバイ:事業セグメント
表32.スタイルドバイ:製品ポートフォリオ
表33.スタイルドバイ:主な戦略的動きと展開
表34.ドバイのイベント:主要役員
表35.ドバイ・イベントス:会社概要
表36.DUBAI EVENTS:事業セグメント
表37.ドバイ・イベントス:製品ポートフォリオ
表38.ドバイ・イベントス:主な戦略的動きと展開
表39.リュクス・ファッション・グループ:主要役員
表40.リュクス・ファッション・グループ:会社概要
表 41.リュクス・ファッション・グループ事業セグメント
表 42.リュクス・ファッション・グループ:製品ポートフォリオ
表 43.リュクス・ファッション・グループ:主な戦略的動きと展開
表 44.ファッションハウス・ドバイ:主要役員
表45.ファッションハウス・ドバイ:会社概要
表46.ファッションハウス・ドバイ:事業セグメント
表47.ファッションハウス・ドバイ:製品ポートフォリオ
表48.ファッションハウス・ドバイ:主な戦略的動きと展開
表 49.ファッションアラビア主要役員
表 50.ファッションアラビア会社概要
表51.ファッションアラビア:事業セグメント
表52.ファッションアラビア:製品ポートフォリオ
表53.ファッションアラビア:主な戦略的動きと展開
図表一覧
図1.アラブ首長国連邦のファッション・イベント市場,2024 - 2034
図2.アラブ首長国連邦ファッションイベント市場のセグメンテーション,2024 - 2034年
図3. アラブ首長国連邦ファッション・イベント市場における上位投資市場,2024 - 2034年
図4.買い手の適度な交渉力
図5.供給者の交渉力は中程度
図6. 新規参入者の脅威は中程度
図 7.代替の脅威は低い
図8.高い競合関係
図9.機会、阻害要因、促進要因:アラブ首長国連邦のファッションイベント市場
図10.アラブ首長国連邦のファッションイベント市場:タイプ別,2024年~2034年(10億ドル)
図11.アラブ首長国連邦のファッションイベント市場:収益源別,2024 - 2034年(10億ドル)
図12.アラブ首長国連邦ファッションイベント市場:主催者別,2024 - 2034年(10億ドル)
図13.トップ勝ち組戦略、年別、2021年~2023年*。
図14.上位勝ち組戦略(開発別)、2021~2023年*。
図15.上位勝ち組戦略、企業別、2021~2023年*。
図16.上位10社の製品マッピング
図17.競合ダッシュボード
図18.競争ヒートマップ:アラブ首長国連邦のファッションイベント市場
図19.トッププレーヤーのポジショニング,2023
図 20.アラブ・ファッション協議会:売上高、2021~2023年(10億ドル)
図21.アラブファッション協議会:アラブ・ファッション協議会:売上高シェア、セグメント別、2023年(%)
図22:アラブ・ファッション協議会:地域別売上シェア、2023年(%)
図23.ドバイ・デザイン・ディストリクト(D3):売上高, 2021-2023 (億ドル)
図24.ドバイ・デザイン・ディストリクト(D3):収益シェア、セグメント別、2023年(%)
図25.ドバイのデザイン地区(D3):収益シェア、地域別, 2023年(%)
図26.ファッション・フォワード・ドバイ:売上高, 2021-2023 ($billion)
図27.ファッション・フォワード・ドバイ:セグメント別売上高シェア、2023年(%)
図28.ファッション・フォワード・ドバイ:売上高シェア、地域別(%)
図29.モディスト:売上高, 2021-2023 (億ドル)
図30.モディスト:収益シェア、セグメント別、2023年(%)
図31.モディスト:地域別収益シェア、2023年(%)
図32.マフファッション:売上高, 2021-2023 (億ドル)
図33.マフファッション:セグメント別売上高シェア、2023年(%)
図34.マフファッション:地域別売上シェア, 2023年(%)
図35.スタイルドバイ:売上高, 2021-2023 (億ドル)
図36.スタイルドバイ:セグメント別売上高シェア、2023年(%)
図37.スタイルドバイ:地域別売上高シェア、2023年(%)
図38.ドバイのイベント:売上高, 2021-2023 (億ドル)
図39.ドバイのイベント:収益シェア、セグメント別、2023年(%)
図40.ドバイのイベント:地域別収益シェア, 2023 (%)
図41.ルクス・ファッション・グループ:売上高、2021年~2023年(10億ドル)
図42.LUXE FASHION GROUP:セグメント別売上高シェア、2023年(%)
図43.リュクス・ファッション・グループ:地域別収益シェア、2023年(%)
図44.ファッションハウス・ドバイ:売上高, 2021-2023 ($billion)
図45.ファッションハウス・ドバイ:セグメント別売上高シェア、2023年(%)
図46.ファッションハウス・ドバイ:地域別売上高シェア、2023年(%)
図47.ファッションアラビア:売上高, 2021-2023 (億ドル)
図48.ファッションアラビア:セグメント別売上高シェア、2023年(%)
図49.ファッションアラビア:ファッションアラビア:地域別売上シェア、2023年(%)
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Summary United Arab Emirates Fashion Events Market The United Arab Emirates fashion events market was valued at $1.5 billion in 2023 and is projected to reach $3.8 billion by 2034, growing at a CAGR of 9% from 2024 to 2034. Fashion events are shows conducted by designers and brands to showcase their latest collection of clothing, jewelry, or accessories. The audience for these events includes fashion enthusiasts, industry professionals, and media people. There are different types of fashion events such as runway shows, pop-up events, trade shows, fashion weeks, charity events, and thematic exhibitions. The aim of conducting such events involves brand promotion, trendsetting, and creating network opportunities.
UAE houses a notably affluent population with a high preference for luxury clothing and accessories. This makes the country a major hub for designers to conduct shows and increase their consumers, propelling the development of the market. Furthermore, support by the government for the organization of such events such as Dubai Design Week and Dubai Fashion Forward acts as a key driver of the United Arab Emirates fashion events market. A prominent trend currently inspiring fashion events in the UAE is the representation of modest designs by the fusion of local and international talents. The artisans are blending traditional apparel with the latest styles, enabling the consumers to reflect their identity through their attire. However, navigating the cultural perception and ensuring adherence to traditional norms restricts the liberty of innovation, hampering the development of the United Arab Emirates fashion events market. Moreover, stringent competition from fashion-dominant countries such as Paris and Milan restrains the market growth significantly. On the contrary, the assimilation of fashion events with eminent causes such as sustainability is projected to open new avenues for the market. Brands and fashion designers are striving to incorporate sustainable practices into their operations and promote eco-friendly fashion. For instance, Dubai Design District (d3)—a dynamic fashion hub—launched the Dubai Sustainable Fashion Pact in 2020, which is its commitment to promoting sustainable practices in the fashion industry.
Segment Review The United Arab Emirates fashion events market is segmented into type, revenue source, and organizer. On the basis of type, the market is divided into fashion shows, trade shows/exhibitions, fashion contests, and others. Depending on revenue source, it is classified into ticket sale, sponsorship, and others. According to organizer, it is categorized into fashion houses, fashion designers, event management companies, and others. Key Findings On the basis of type, the fashion shows segment held a high share of the market in 2023. Depending on revenue source, the sponsorship segment garnered the highest CAGR in 2023. According to organizer, the fashion houses segment acquired a high stake in the market in 2023. Competition Analysis The leading players operating in the United Arab Emirates fashion events market include Arab fashion council, Dubai Design District (d3), Fashion Forward Dubai, The Modist, MAF Fashion, Style Dubai, Dubai Events, Luxe Fashion Group, Fashion House Dubai, and Fashion Arabia. These major players have adopted various key development strategies such as business expansion, new product launches, and partnerships to strengthen their foothold in the competitive market.
Additional benefits you will get with this purchase are: ● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price) ● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update. ● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License. ● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries) ● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once) ● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report) ● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older. ● 24-hour priority response* ● Free Industry updates and white papers.
Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more) ● Additional company profiles with specific to client's interest ● Additional country or region analysis- market size and forecast ● Expanded list for Company Profiles ● Historic market data Key Market Segments By Type ● Fashion Shows ● Trade Shows/Exhibitions ● Fashion Contests ● Others By Revenue Source ● Ticket Sale ● Sponsorship ● Others By Organizer ● Fashion Houses ● Fashion Designers ● Event Management Companies ● Others ● Key Market Players ○ arab fashion council ○ Dubai Design District (d3) ○ fashion forward dubai ○ the modist ○ MAF Fashion ○ Style Dubai ○ Dubai Events ○ Luxe Fashion Group ○ Fashion House Dubai ○ Fashion Arabia
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Table of Contents CHAPTER 1: INTRODUCTION 1.1. Report Description 1.2. Key Market Segments 1.3. Key Benefits 1.4. Research Methodology 1.4.1. Primary Research 1.4.2. Secondary Research 1.4.3. Analyst Tools and Models CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY 2.1. CXO Perspective CHAPTER 3: MARKET LANDSCAPE 3.1. Market Definition and Scope 3.2. Key Findings 3.2.1. Top Investment Pockets 3.2.2. Top Winning Strategies 3.3. Porter's Five Forces Analysis 3.3.1. Bargaining Power of Suppliers 3.3.2. Threat of New Entrants 3.3.3. Threat of Substitutes 3.3.4. Competitive Rivalry 3.3.5. Bargaining Power among Buyers 3.4. Market Dynamics 3.4.1. Drivers 3.4.2. Restraints 3.4.3. Opportunities CHAPTER 4: UNITED ARAB EMIRATES FASHION EVENTS MARKET, BY TYPE 4.1. Market Overview 4.1.1 Market Size and Forecast, By Type 4.2. Fashion Shows 4.2.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities 4.3. Trade Shows/Exhibitions 4.3.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities 4.4. Fashion Contests 4.4.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities 4.5. Others 4.5.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities CHAPTER 5: UNITED ARAB EMIRATES FASHION EVENTS MARKET, BY REVENUE SOURCE 5.1. Market Overview 5.1.1 Market Size and Forecast, By Revenue Source 5.2. Ticket Sale 5.2.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities 5.3. Sponsorship 5.3.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities 5.4. Others 5.4.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities CHAPTER 6: UNITED ARAB EMIRATES FASHION EVENTS MARKET, BY ORGANIZER 6.1. Market Overview 6.1.1 Market Size and Forecast, By Organizer 6.2. Fashion Houses 6.2.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities 6.3. Fashion Designers 6.3.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities 6.4. Event Management Companies 6.4.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities 6.5. Others 6.5.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities CHAPTER 7: COMPETITIVE LANDSCAPE 7.1. Introduction 7.2. Top Winning Strategies 7.3. Product Mapping Of Top 10 Player 7.4. Competitive Dashboard 7.5. Competitive Heatmap 7.6. Top Player Positioning,2023 CHAPTER 8: COMPANY PROFILES 8.1. Arab Fashion Council 8.1.1. Company Overview 8.1.2. Key Executives 8.1.3. Company Snapshot 8.1.4. Operating Business Segments 8.1.5. Product Portfolio 8.1.6. Business Performance 8.1.7. Key Strategic Moves and Developments 8.2. Dubai Design District (d3) 8.2.1. Company Overview 8.2.2. Key Executives 8.2.3. Company Snapshot 8.2.4. Operating Business Segments 8.2.5. Product Portfolio 8.2.6. Business Performance 8.2.7. Key Strategic Moves and Developments 8.3. Fashion Forward Dubai 8.3.1. Company Overview 8.3.2. Key Executives 8.3.3. Company Snapshot 8.3.4. Operating Business Segments 8.3.5. Product Portfolio 8.3.6. Business Performance 8.3.7. Key Strategic Moves and Developments 8.4. The Modist 8.4.1. Company Overview 8.4.2. Key Executives 8.4.3. Company Snapshot 8.4.4. Operating Business Segments 8.4.5. Product Portfolio 8.4.6. Business Performance 8.4.7. Key Strategic Moves and Developments 8.5. MAF Fashion 8.5.1. Company Overview 8.5.2. Key Executives 8.5.3. Company Snapshot 8.5.4. Operating Business Segments 8.5.5. Product Portfolio 8.5.6. Business Performance 8.5.7. Key Strategic Moves and Developments 8.6. Style Dubai 8.6.1. Company Overview 8.6.2. Key Executives 8.6.3. Company Snapshot 8.6.4. Operating Business Segments 8.6.5. Product Portfolio 8.6.6. Business Performance 8.6.7. Key Strategic Moves and Developments 8.7. Dubai Events 8.7.1. Company Overview 8.7.2. Key Executives 8.7.3. Company Snapshot 8.7.4. Operating Business Segments 8.7.5. Product Portfolio 8.7.6. Business Performance 8.7.7. Key Strategic Moves and Developments 8.8. Luxe Fashion Group 8.8.1. Company Overview 8.8.2. Key Executives 8.8.3. Company Snapshot 8.8.4. Operating Business Segments 8.8.5. Product Portfolio 8.8.6. Business Performance 8.8.7. Key Strategic Moves and Developments 8.9. Fashion House Dubai 8.9.1. Company Overview 8.9.2. Key Executives 8.9.3. Company Snapshot 8.9.4. Operating Business Segments 8.9.5. Product Portfolio 8.9.6. Business Performance 8.9.7. Key Strategic Moves and Developments 8.10. Fashion Arabia 8.10.1. Company Overview 8.10.2. Key Executives 8.10.3. Company Snapshot 8.10.4. Operating Business Segments 8.10.5. Product Portfolio 8.10.6. Business Performance 8.10.7. Key Strategic Moves and Developments LIST OF TABLES TABLE 1. UNITED ARAB EMIRATES FASHION EVENTS MARKET, BY TYPE, 2024 - 2034 ($BILLION) TABLE 2. UNITED ARAB EMIRATES FASHION EVENTS MARKET, BY REVENUE SOURCE, 2024 - 2034 ($BILLION) TABLE 3. UNITED ARAB EMIRATES FASHION EVENTS MARKET, BY ORGANIZER, 2024 - 2034 ($BILLION) TABLE 4. ARAB FASHION COUNCIL: KEY EXECUTIVES TABLE 5. ARAB FASHION COUNCIL: COMPANY SNAPSHOT TABLE 6. ARAB FASHION COUNCIL: OPERATING SEGMENTS TABLE 7. ARAB FASHION COUNCIL: PRODUCT PORTFOLIO TABLE 8. ARAB FASHION COUNCIL: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS TABLE 9. DUBAI DESIGN DISTRICT (D3): KEY EXECUTIVES TABLE 10. DUBAI DESIGN DISTRICT (D3): COMPANY SNAPSHOT TABLE 11. DUBAI DESIGN DISTRICT (D3): OPERATING SEGMENTS TABLE 12. DUBAI DESIGN DISTRICT (D3): PRODUCT PORTFOLIO TABLE 13. DUBAI DESIGN DISTRICT (D3): KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS TABLE 14. FASHION FORWARD DUBAI: KEY EXECUTIVES TABLE 15. FASHION FORWARD DUBAI: COMPANY SNAPSHOT TABLE 16. FASHION FORWARD DUBAI: OPERATING SEGMENTS TABLE 17. FASHION FORWARD DUBAI: PRODUCT PORTFOLIO TABLE 18. FASHION FORWARD DUBAI: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS TABLE 19. THE MODIST: KEY EXECUTIVES TABLE 20. THE MODIST: COMPANY SNAPSHOT TABLE 21. THE MODIST: OPERATING SEGMENTS TABLE 22. THE MODIST: PRODUCT PORTFOLIO TABLE 23. THE MODIST: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS TABLE 24. MAF FASHION: KEY EXECUTIVES TABLE 25. MAF FASHION: COMPANY SNAPSHOT TABLE 26. MAF FASHION: OPERATING SEGMENTS TABLE 27. MAF FASHION: PRODUCT PORTFOLIO TABLE 28. MAF FASHION: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS TABLE 29. STYLE DUBAI: KEY EXECUTIVES TABLE 30. STYLE DUBAI: COMPANY SNAPSHOT TABLE 31. STYLE DUBAI: OPERATING SEGMENTS TABLE 32. STYLE DUBAI: PRODUCT PORTFOLIO TABLE 33. STYLE DUBAI: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS TABLE 34. DUBAI EVENTS: KEY EXECUTIVES TABLE 35. DUBAI EVENTS: COMPANY SNAPSHOT TABLE 36. DUBAI EVENTS: OPERATING SEGMENTS TABLE 37. DUBAI EVENTS: PRODUCT PORTFOLIO TABLE 38. DUBAI EVENTS: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS TABLE 39. LUXE FASHION GROUP: KEY EXECUTIVES TABLE 40. LUXE FASHION GROUP: COMPANY SNAPSHOT TABLE 41. LUXE FASHION GROUP: OPERATING SEGMENTS TABLE 42. LUXE FASHION GROUP: PRODUCT PORTFOLIO TABLE 43. LUXE FASHION GROUP: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS TABLE 44. FASHION HOUSE DUBAI: KEY EXECUTIVES TABLE 45. FASHION HOUSE DUBAI: COMPANY SNAPSHOT TABLE 46. FASHION HOUSE DUBAI: OPERATING SEGMENTS TABLE 47. FASHION HOUSE DUBAI: PRODUCT PORTFOLIO TABLE 48. FASHION HOUSE DUBAI: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS TABLE 49. FASHION ARABIA: KEY EXECUTIVES TABLE 50. FASHION ARABIA: COMPANY SNAPSHOT TABLE 51. FASHION ARABIA: OPERATING SEGMENTS TABLE 52. FASHION ARABIA: PRODUCT PORTFOLIO TABLE 53. FASHION ARABIA: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS LIST OF FIGURES FIGURE 1. UNITED ARAB EMIRATES FASHION EVENTS MARKET,2024 - 2034 FIGURE 2. SEGMENTATION OF UNITED ARAB EMIRATES FASHION EVENTS MARKET,2024 - 2034 FIGURE 3. TOP INVESTMENT POCKET IN UNITED ARAB EMIRATES FASHION EVENTS MARKET,2024 - 2034 FIGURE 4. MODERATE BARGAINING POWER OF BUYERS FIGURE 5. MODERATE BARGAINING POWER OF SUPPLIERS FIGURE 6. MODERATE THREAT OF NEW ENTRANTS FIGURE 7. LOW THREAT OF SUBSTITUTION FIGURE 8. HIGH COMPETITIVE RIVALRY FIGURE 9. OPPORTUNITIES, RESTRAINTS AND DRIVERS: UNITED ARAB EMIRATES FASHION EVENTS MARKET FIGURE 10. UNITED ARAB EMIRATES FASHION EVENTS MARKET , BY TYPE,2024 - 2034 ($BILLION) FIGURE 11. UNITED ARAB EMIRATES FASHION EVENTS MARKET , BY REVENUE SOURCE,2024 - 2034 ($BILLION) FIGURE 12. UNITED ARAB EMIRATES FASHION EVENTS MARKET , BY ORGANIZER,2024 - 2034 ($BILLION) FIGURE 13. TOP WINNING STRATEGIES, BY YEAR, 2021-2023* FIGURE 14. TOP WINNING STRATEGIES, BY DEVELOPMENT, 2021-2023* FIGURE 15. TOP WINNING STRATEGIES, BY COMPANY, 2021-2023* FIGURE 16. PRODUCT MAPPING OF TOP 10 PLAYERS FIGURE 17. COMPETITIVE DASHBOARD FIGURE 18. COMPETITIVE HEATMAP: UNITED ARAB EMIRATES FASHION EVENTS MARKET FIGURE 19. TOP PLAYER POSITIONING,2023 FIGURE 20. ARAB FASHION COUNCIL: NET SALES, 2021-2023 ($BILLION) FIGURE 21. ARAB FASHION COUNCIL: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2023 (%) FIGURE 22. ARAB FASHION COUNCIL: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%) FIGURE 23. DUBAI DESIGN DISTRICT (D3): NET SALES, 2021-2023 ($BILLION) FIGURE 24. DUBAI DESIGN DISTRICT (D3): REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2023 (%) FIGURE 25. DUBAI DESIGN DISTRICT (D3): REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%) FIGURE 26. FASHION FORWARD DUBAI: NET SALES, 2021-2023 ($BILLION) FIGURE 27. FASHION FORWARD DUBAI: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2023 (%) FIGURE 28. FASHION FORWARD DUBAI: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%) FIGURE 29. THE MODIST: NET SALES, 2021-2023 ($BILLION) FIGURE 30. THE MODIST: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2023 (%) FIGURE 31. THE MODIST: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%) FIGURE 32. MAF FASHION: NET SALES, 2021-2023 ($BILLION) FIGURE 33. MAF FASHION: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2023 (%) FIGURE 34. MAF FASHION: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%) FIGURE 35. STYLE DUBAI: NET SALES, 2021-2023 ($BILLION) FIGURE 36. STYLE DUBAI: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2023 (%) FIGURE 37. STYLE DUBAI: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%) FIGURE 38. DUBAI EVENTS: NET SALES, 2021-2023 ($BILLION) FIGURE 39. DUBAI EVENTS: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2023 (%) FIGURE 40. DUBAI EVENTS: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%) FIGURE 41. LUXE FASHION GROUP: NET SALES, 2021-2023 ($BILLION) FIGURE 42. LUXE FASHION GROUP: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2023 (%) FIGURE 43. LUXE FASHION GROUP: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%) FIGURE 44. FASHION HOUSE DUBAI: NET SALES, 2021-2023 ($BILLION) FIGURE 45. FASHION HOUSE DUBAI: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2023 (%) FIGURE 46. FASHION HOUSE DUBAI: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%) FIGURE 47. FASHION ARABIA: NET SALES, 2021-2023 ($BILLION) FIGURE 48. FASHION ARABIA: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2023 (%) FIGURE 49. FASHION ARABIA: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%)
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- United States Dishwashing Detergent Market, By Product (Machine Dishwashing Detergents, Hand Dishwashing Detergents, Others), By Distribution Channel (Offline, Online), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2020-2030F
- United States Kids Wear Market By Product Type (Apparel, Footwear, Accessories, Others), By Category (Boys, Girls, Unisex), By Distribution Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Specialty Stores, Exclusive Stores, Online, Others), By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2020-2030F
- United States Cycling Helmets Market, By Type (Conventional Helmet, Smart Helmet), By Distribution Channel (Online, Department & discount stores, Specialty & sports shops), By Region & Competition, Forecast & Opportunities, 2020-2030F
- United States Baby Safety Products Market By Product Type (Car Seats, Strollers, Monitors, Others), By Distribution Channel (Offline, Online), By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2020-2030F
- United States Mens Metal Wedding Bands Market By Material (Gold, Platinum, Diamond, Silver, Others), By Sales Channel (Jewelry Showrooms, Company Exclusive Showrooms, Online, Others), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2020-2030F
- United States Heatless Hair Curler Market By Type (Flexi Rods, Ribbon Curls, Foam Rollers, Others), By Application (Residential, Commercial), By Sales Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Multi-Branded Stores, Online, Others), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2020-2030F
- India Costume Jewelry Market, By Product Type (Necklaces & Chains, Earrings, Rings, Bracelets, Others), By Distribution Channel (Online, Offline), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2021-2031F
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イベント産業市場:タイプ別(音楽コンサート、フェスティバル、スポーツ、展示会・会議、企業イベント・セミナー、その他)、収益源別(チケット販売、スポンサーシップ、飲食、広告、商品販売、会費、参加費、メディア・ライセンス収入、その他), 主催者別 (企業, スポーツ, 教育, エンターテインメント, その他), 年齢層別 (20歳未満, 21〜40歳, 40歳以上), 参加者の出身地別 (国内, 大陸, 大陸横断), イベント開催地別 (ティア1都市, ティア2都市, ティア3都市):2024-2035年の世界市場機会分析と産業予測
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音楽イベント市場:収益源別(チケット、スポンサーシップ、その他)、ジャンル別(ロック、ポップス、EDM、その他)、タイプ別(音楽フェスティバル、音楽コンサート、音楽ショー、その他)、年齢層別(20歳未満、21〜40歳、40歳以上)、性別(男性、女性):2024-2035年、世界の機会分析と産業予測
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企業イベント市場:イベントタイプ別(会議/セミナー、展示会/見本市、インセンティブプログラム、社内会議、その他)、産業別(金融サービス、情報技術、不動産・インフラ、自動車、その他)、プラットフォーム別(バーチャルイベント、ハイブリッドイベント、フィジカルイベント)、開催地別(ティア1都市、ティア2都市、ティア3都市):2024-2035年、世界の機会分析と産業予測
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メイクブラシ市場:製品タイプ別(ファンデーションブラシ、パウダーブラシ、アイシャドウブラシ、チークブラシ、その他) , 素材タイプ別(天然繊維、合成繊維、混合繊維) , 価格帯別(低価格、中価格、高価格) , 流通チャネル別(ハイパーマーケット・スーパーマーケット、専門店、オンライン販売チャネル、その他) :2024-2033年の世界機会分析と産業予測
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ぬいぐるみ市場:製品タイプ別(漫画玩具、伝統的なぬいぐるみ、人形とプレイセット、カスタマイズ可能なぬいぐるみ、アクションフィギュアと模型遊び、特殊機能ぬいぐるみとパペット) , 価格帯別(低価格、中価格、高価格) , 流通チャネル別(ハイパーマーケット/スーパーマーケット、マルチブランドストア、専売店、ホビー・手芸店、オンライン小売店、その他) :2024-2033年 世界の機会分析と産業予測
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ヘッドランプ市場:タイプ別(200ルーメン以下、200~500ルーメン、500~1200ルーメン、1200ルーメン以上) 、用途別(屋外、産業、その他) :世界の機会分析と産業予測、2024-2033年
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ジーンズ市場 タイプ別(レギュラーフィット、スリムフィット、ルーズフィット、スキニーフィット、その他) , エンドユーザー別(男性、女性、子供) , 流通チャネル別(オフライン、オンライン) :世界の機会分析と産業予測、2024-2033年
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インドネシアの地域密着型観光市場:旅行者タイプ別(単独、グループ)、年齢別(X世代、Y世代、Z世代)、販売チャネル別(旅行会社、直接) :2024-2034年の機会分析と産業予測
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タイのコミュニティ・ベースド・ツーリズム市場:旅行者タイプ別(ソロ、グループ)、年齢別(X世代、Y世代、Z世代)、販売チャネル別(旅行代理店、ダイレクト) :ビジネスチャンス分析と産業予測、2024年~2034年
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アジア太平洋オンラインコーチング市場 タイプ別(学術、企業、その他) , 年齢層別(10歳未満、1017歳、1830歳、30歳以上) , 提供者別(教授/教員、教育機関、フリーランサー、その他) :ビジネスチャンス分析と産業予測、2024-2034年
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よくあるご質問
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但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
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