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トピックス別レポート一覧 その他の市場調査レポート

このリストは全ての既存のカテゴリーにはいらないものに関連するレポートを新着順に紹介しています。

 

コロンビアのメンズグルーミング事情
コロンビアのメンズグルーミング事情
Men's Grooming in Colombia
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
The pandemic hit men’s shaving in 2020, due to home seclusion and reduced offline traffic, seeing a slight retail volume decline and slow current value growth. In 2021, despite flexible working arrangements still preventing the full recovery of mobility, …
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中国におけるメンズグルーミング
中国におけるメンズグルーミング
Men's Grooming in China
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Men’s grooming registered significant growth in 2021, which far exceeded sales achieved pre-pandemic, therefore overcoming the downturn related to restrictions and home seclusion in 2020. Particularly dynamic performers were premium men’s fragrances, men’…
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チリのメンズグルーミング
チリのメンズグルーミング
Men's Grooming in Chile
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
In year-on-year terms, 2020 represented the first year in which mass skin care outperformed premium skin care since 2010, with mass products seeing value growth, while premium products were in decline. Mass continued to outperform premium skin care in 202…
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英国におけるマスビューティ&パーソナルケア
英国におけるマスビューティ&パーソナルケア
Mass Beauty and Personal Care in the United Kingdom
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
COVID-19 continues to benefit demand for specific products within mass beauty and personal care while a premiumisation trend within the mass segment also supported growth in the category in 2021. The growing presence of, and growing interest in, dermocosm…
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イギリスのホームウェア
イギリスのホームウェア
Homewares in the United Kingdom
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Middle Eastern cuisine generally comprises steamed, boiled and rice dishes. Therefore, both stove top cookware and ovenware are seen as essential in every household. These categories saw declines in 2020, as consumers reined in their discretionary spendin…
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英国におけるホームインプルーブメント
英国におけるホームインプルーブメント
Home Improvement in the United Kingdom
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
The COVID-19 pandemic hit the economy of the United Arab Emirates hard in 2020, and this had a considerable negative impact on consumer spending power for much of the year, with concerns rising throughout the country and consumers saving their money. As s…
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イギリスのホームファニシング
イギリスのホームファニシング
Home Furnishings in the United Kingdom
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Retail current value sales of home furnishings declined for the first time in more than a decade during 2020. The economic shock of the pandemic had a significant negative effect on consumer confidence. This led some local consumers to reduce their discre…
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イギリスのホーム&ガーデン
イギリスのホーム&ガーデン
Home and Garden in the United Kingdom
価格 US$ 2,100  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Overall home and garden saw a notable current value decline in the United Arab Emirates in 2020. The economic shock of the COVID-19 pandemic had a significant negative effect on consumer confidence. This led many local consumers to reduce their discretion…
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イギリスのヘアケア事情
イギリスのヘアケア事情
Hair Care in the United Kingdom
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Thai consumers still remained beauty conscious during 2021 despite ongoing home seclusion and a lack of opportunities to socialise and an increased focus on health and hygiene. Stuck at home for long periods some consumers looked to pamper themselves to r…
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イギリスでのガーデニング
イギリスでのガーデニング
Gardening in the United Kingdom
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
The emergence of the COVID-19 pandemic in the United Arab Emirates in 2020 led consumers to look for new hobbies during the time spent secluded at home. This continued in 2021, as consumers took up gardening or continued this as a hobby due to its benefit…
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イギリスのフレグランス
イギリスのフレグランス
Fragrances in the United Kingdom
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Fragrances witnessed a steep decline in demand during the COVID-19 pandemic in Thailand in 2020 and the category witnessed little improvement in 2021. There was a reduced need for these products as most Thai consumers stayed at home, with limited opportun…
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オーストラリアのドッグフード
オーストラリアのドッグフード
Dog Food in Australia
価格 US$ 1,325  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Supply chain localisation, e-commerce boom and growing focus on sustainability initiatives are driving changes in the logistics industry. The briefing examines how digital tools, process automation and autonomous driving technologies can help logistics pr…
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英国における脱毛剤
英国における脱毛剤
Depilatories in the United Kingdom
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Consumer interest in depilatories remained relatively low in Thailand in 2021, despite the category seeing an improved performance compared with 2020. This is largely because many women do not engage in frequent hair removal, with this being reflected by …
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イギリスのデオドラント製品
イギリスのデオドラント製品
Deodorants in the United Kingdom
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Demand for deodorants took a severe hit from the COVID-19 pandemic in 2020 and the measures introduced by the Thai government to try to limit the spread of the virus. As many Thais were forced to work and study from home, their usage of deodorants decline…
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台湾のコンシューマーフーズサービス
台湾のコンシューマーフーズサービス
Consumer Foodservice in Taiwan
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
The most significant change in consumers’ dining behaviour in 2021 was the shift to takeaway and home delivery. Due to the COVID-19 restrictions, more Taiwanese consumers ordered food via delivery platforms, and tried takeaway services. Restaurants rolled…
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コンシューマーフーズサービス 台湾の地域別
コンシューマーフーズサービス 台湾の地域別
Consumer Foodservice By Location in Taiwan
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Within beauty and personal care, colour cosmetics was the category most negatively impacted by the pandemic in 2020. In 2021, despite the ongoing restrictions linked to the pandemic, demand for colour cosmetics returned to growth thanks to more occasions …
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イギリスのカラーコスメティック
イギリスのカラーコスメティック
Colour Cosmetics in the United Kingdom
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Demand for colour cosmetics continued to be hindered by the new normal lifestyle seen in Thailand since the start of the pandemic. People continued to wear face masks in public, while many people continued to work from home where possible and socialized l…
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イギリスのビューティ&パーソナルケア
イギリスのビューティ&パーソナルケア
Beauty and Personal Care in the United Kingdom
価格 US$ 2,650  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
COVID-19 has been the catalyst for a rapid change in consumer behaviour in Thailand, with the pandemic impacting the local economy, the ability for consumers to move freely and restricting entry to inbound tourism. Further waves of COVID-19 hit Thailand i…
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イギリスのバス&シャワー
イギリスのバス&シャワー
Bath and Shower in the United Kingdom
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Bath and shower continued to benefit from the impact of the COVID-19 pandemic on sales in 2021, with all categories recording growth in current value terms. With Thailand continuing to face the threat of further waves of COVID-19 in 2021 demand for both l…
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英国におけるベビー・子供向け製品
英国におけるベビー・子供向け製品
Baby and Child-Specific Products in the United Kingdom
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Baby and child-specific products witnessed strong growth in current value terms in 2021. This was backed up by new product innovation such as use of herbal and organic ingredients and foam shampoos. Many Thais continued to voice concerns over the chemical…
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