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トピックス別レポート一覧 その他の市場調査レポート

このリストは全ての既存のカテゴリーにはいらないものに関連するレポートを新着順に紹介しています。

 

Corporate Wellness Market: Segmented: By Source (Health Risk Assessment, Fitness, Smoking Cessation, Biometric Screening, Nutrition & Weight Management, Stress Management, Alcohol & Drug Abuse Services, And Others); By Category (Fitness & Nutrition Consultants, Psychological Therapists, And Organizations); , And Region – Global Analysis of Market Size, Share & Trends For 2019–2020 And Forecasts To 2031
Corporate Wellness Market: Segmented: By Source (Health Risk Assessment, Fitness, Smoking Cessation, Biometric Screening, Nutrition & Weight Management, Stress Management, Alcohol & Drug Abuse Services, And Others); By Category (Fitness & Nutrition Consultants, Psychological Therapists, And Organizations); , And Region – Global Analysis of Market Size, Share & Trends For 2019–2020 And Forecasts To 2031
コーポレート・ウェルネス市場セグメント別。ソース別(健康リスク評価、フィットネス、禁煙、生体検査、栄養・体重管理、ストレス管理、アルコール・薬物乱用サービス、その他)、カテゴリー別(フィットネス・栄養コンサルタント、心理療法士、組織)、 、地域別 - 2019-2020年の市場規模、シェア、動向、2031年までの予測に関する世界的な分析
価格 US$ 4,950  |  Fatpos Global | 2022年6月 | 英文レポート
[ 170 + Pages Research Report ] Corporate Wellness Market to surpass USD 12.3 billion by 2031 from USD 6.4 billion in 2021 at a CAGR of 8.9% in the coming years, i.e., 2021-31.Product OverviewCorporate wellness is a program that supports employees and the…
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Stretch Marks Treatment Market: Segmented: By Treatment (Topical Products, Laser, Microdermabrasion), By End User (Hospital, Clinic, Specialty Dermatology Centers, Home-Use), And Region – Global Analysis of Market Size, Share & Trends For 2019–2021 And Forecasts To 2031
Stretch Marks Treatment Market: Segmented: By Treatment (Topical Products, Laser, Microdermabrasion), By End User (Hospital, Clinic, Specialty Dermatology Centers, Home-Use), And Region – Global Analysis of Market Size, Share & Trends For 2019–2021 And Forecasts To 2031
ストレッチマーク治療市場セグメント化されています。治療法別(局所製品、レーザー、マイクロダーマブレーション)、エンドユーザー別(病院、クリニック、皮膚科専門センター、家庭用)、地域別 - 市場規模、シェア&トレンドの世界分析(2019-2021年および2031年までの予測
価格 US$ 4,950  |  Fatpos Global | 2022年6月 | 英文レポート
[170+ pages Report] Stretch Marks Treatment Market to surpass USD 5.4 billion by 2031 from USD 2.5 billion in 2021 at a CAGR of 8.3% in the coming years, i.e., 2021-2031. Product OverviewStretch marks are indentations on your stomach, breasts, hips, butto…
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Large Format Printers Market: Segmented: By Ink Type (Aqueous, Solvent, UV-Curable, Dye Sublimation, Latex, Others); By Technology (Ink-Based, Toner-Based); , And Region – Global Analysis of Market Size, Share & Trends For 2019–2020 And Forecasts To 2031
Large Format Printers Market: Segmented: By Ink Type (Aqueous, Solvent, UV-Curable, Dye Sublimation, Latex, Others); By Technology (Ink-Based, Toner-Based); , And Region – Global Analysis of Market Size, Share & Trends For 2019–2020 And Forecasts To 2031
大判プリンター市場。セグメント別。インクタイプ別(水性、溶剤、UV硬化、昇華、ラテックス、その他);技術別(インクベース、トナーベース);そして地域別 - 2019-2020年の市場規模、シェア、トレンド、2031年までの予測に関するグローバルな分析
価格 US$ 4,950  |  Fatpos Global | 2022年6月 | 英文レポート
[ 170 + Pages Research Report ] Large Format Printers Market to surpass USD 12.7 billion by 2031 from USD 8.9 billion in 2021 at a CAGR of 4.6% in the coming years, i.e., 2021-31.Product OverviewPrint materials that are too large to be printed on the most…
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プレミアムビューティー&パーソナルケア(イギリス
プレミアムビューティー&パーソナルケア(イギリス
Premium Beauty and Personal Care in the United Kingdom
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
COVID-19 continued to shape consumer behaviour when purchasing premium beauty and personal care in 2021. With people spending more time at home there was a greater focus on skin care products and less on make-up, with consumers becoming more concerned wit…
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その他のペットフード(オーストラリア
その他のペットフード(オーストラリア
Other Pet Food in Australia
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Mouthwashes/dental rinses continued its ascent in 2021. There are three main reasons behind this. First, the focus on health and hygiene, led by COVID-19, led many consumers to prioritise a full oral care regime. Second, consumers were increasingly confro…
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英国におけるオーラルケア
英国におけるオーラルケア
Oral Care in the United Kingdom
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Oral care performed well in 2021, with most product areas continuing healthy growth. This was supported by the renewed emphasis on personal cleanliness and hygiene brought about by the COVID-19 pandemic, with many Thais regarding these products as an impo…
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イギリスのメンズグルーミング事情
イギリスのメンズグルーミング事情
Men's Grooming in the United Kingdom
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Men’s grooming saw a return to growth in 2021 in value and volume terms buoyed by consumers leading more active lifestyles. Prior to the outbreak of COVID-19 men’s grooming had been on an upward trajectory with an ever growing range of products designed s…
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タイにおけるメンズグルーミング
タイにおけるメンズグルーミング
Men's Grooming in Thailand
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Each year in Taiwan on Father's Day, leading retailers including department stores start to promote products that are deemed to be suitable gifts. Traditionally, men’s shaving products tend to be a leading gift choice for the event, but pandemic-induced h…
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台湾のメンズグルーミング事情
台湾のメンズグルーミング事情
Men's Grooming in Taiwan
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Having declined at a double-digit rate during 2020, men’s grooming retail constant value sales recovered only partially in 2021. Men’s fragrances, particularly premium men’s fragrances were the main driver of this recovery, as Spanish men spent less time …
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スペインのメンズグルーミング
スペインのメンズグルーミング
Men's Grooming in Spain
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Sales of men’s grooming products took a hit in 2020 due to the effects of restrictions resulting from the outbreak of COVID-19. With many men working from home due to the pandemic, and social activities largely put on hold, this resulted in a decline in d…
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シンガポールでのメンズグルーミング
シンガポールでのメンズグルーミング
Men's Grooming in Singapore
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
The concept of men’s skin care continues to evolve from shaving creams and the occasional use of moisturisers to include other important products as part of modern skin care routines, such as cleansers, scrubs, toners, serums, eye creams, wrinkle creams, …
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ニュージーランドのメンズグルーミング
ニュージーランドのメンズグルーミング
Men's Grooming in New Zealand
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Having plunged by almost a fifth in 2020, retail constant value sales (2021 prices) of men’s grooming stabilised in 2021. Unsurprisingly, men’s fragrances performed particularly weakly during 2020 due to the fact that local consumers were spending much mo…
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モロッコのメンズグルーミング事情
モロッコのメンズグルーミング事情
Men's Grooming in Morocco
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Men’s grooming demonstrated strong growth in 2021, driven not only by a relaxation of COVID-19 related restrictions in the course of the year as the threat level of COVID-19 declined, which saw a greater return to the workplace and socialising, but also b…
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マレーシアのメンズグルーミング
マレーシアのメンズグルーミング
Men's Grooming in Malaysia
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Men’s grooming witnessed a partial recovery in current value terms in 2021 after the double-digit decline witnessed in 2020. The sharp decline in 2020 was mainly linked to the drastic changes to consumer lifestyles and the reduced social activity due to t…
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イタリアのメンズグルーミング
イタリアのメンズグルーミング
Men's Grooming in Italy
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Men’s grooming returned to positive current value growth in 2021 with socialising allowed for some of the year and the removal of working from home orders in Q4. While men’s fragrances recorded an improvement compared to 2020’s declines, the most consiste…
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アイルランドのメンズグルーミング
アイルランドのメンズグルーミング
Men's Grooming in Ireland
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
While, on the one hand, the removal of physical social interaction undermined consumers’ participation in day-to-day beauty and personal care routines during the COVID-19 crisis, on the other, the increased amount of time that consumers spent at home and …
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インドネシアにおける男性の身だしなみ
インドネシアにおける男性の身だしなみ
Men's Grooming in Indonesia
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Since the pandemic, more men have focused on health and wellness. Combined with increased time spent at home due to flexible working arrangements in 2021, men had more time to spend improving their overall wellbeing and caring for themselves. Men’s pre-sh…
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中国・香港のメンズグルーミング事情
中国・香港のメンズグルーミング事情
Men's Grooming in Hong Kong, China
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Retail constant value sales (2021 prices) of men’s grooming declined sharply in 2020, with demand for fragrances particularly weak. Lockdowns and the prominence of remote working led French men to pay less attention to their home hair and beauty routines.…
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フランスのメンズグルーミング
フランスのメンズグルーミング
Men's Grooming in France
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
As men spent more time at home and less time in the office, at the gym or outside socialising in 2021, the volume of men’s grooming products sold continued to fall, a trend that first began in 2020 as the COVID-19 pandemic impacted Denmark. The categories…
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デンマークのメンズグルーミング
デンマークのメンズグルーミング
Men's Grooming in Denmark
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Men’s grooming struggled to recover to pre-pandemic sales levels in 2021 after recording a steep decline in 2020. This was partly due to the increasing number of men sporting beards due to home seclusion, with this leading to a further drop in demand for …
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