世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

欧州・CISのアルミニウム押出製品市場は、製品タイプ別(ミル仕上げ、陽極酸化処理、粉体塗装)、エンドユーズ産業別(建築・建設、自動車・輸送、電気・電子、耐久消費財、その他)、合金タイプ別(1000シリーズ、2000シリーズ、3000シリーズ、5000シリーズ、6000シリーズ、7000シリーズ)、製品形状別(複合製品形状、ロッド・バー、パイプ・チューブ)、国別、競争予測・機会、2016-2026年で構成されています。


Europe & CIS Aluminium-Extruded Products Market, By Product Type (Mill-Finished, Anodized and Powder-Coated), By End-Use Industry (Building & Construction, Automotive & Transportation, Electrical & Electronics, Consumer Durables and Others), By Alloy Type (1000 Series, 2000 Series, 3000 Series, 5000 Series, 6000 Series and 7000 Series), By Product Shape (Composite Product Shapes, Rods & Bars and Pipes & Tubes), By Country, Competition Forecast & Opportunities, 2016-2026

欧州・CISのアルミニウム押出製品市場は、2020年には1億4,649.24万米ドルとなり、2026年には2億1,885.05万米ドルに達すると予測されています。これは、バス、トラック、トレーラーなどの自動車の性能向上、燃費向... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2021年11月11日 US$4,400
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
168 英語

 

サマリー

欧州・CISのアルミニウム押出製品市場は、2020年には1億4,649.24万米ドルとなり、2026年には2億1,885.05万米ドルに達すると予測されています。これは、バス、トラック、トレーラーなどの自動車の性能向上、燃費向上、積載量増加のために、アルミニウム押出製品の使用が増加しているためです。この成長は、さまざまなエンドユーザー分野でアルミニウム押出製品の使用が急速に増加していることにも起因しています。輸送・物流、建築・建設、電気・電子、その他の耐久消費財などへの利用が、欧州・CISにおけるアルミニウム押出製品市場の成長に寄与しています。

アルミニウム押出成形は、アルミニウム合金を消費者や産業市場向けの非常に多様な製品に変えます。アルミニウム押出製品は、軽量で、湿気や熱などの過酷な条件下でも効率的に機能するため、電子機器、自動車、公共交通機関、橋梁デッキなどの多くの最終用途産業で使用されています。

用途別では、建築・建設、自動車・輸送、電気・電子、耐久消費財、その他に分類されます。建築・建設業は、2020年に49.72%のシェアを持つアルミニウム押出製品市場の主要な最終使用産業です。これは、中堅・大手建設業者が高層ビルや超高層ビルの建設にアルミニウム押出製品を採用するケースが増えているためです。建築物にアルミ押出製品を使用することで、基礎への負荷が軽減されるため、不動産開発業者の間で人気が高まっています。

合金タイプ別に、市場は(1000シリーズ、2000シリーズ、3000シリーズ、5000シリーズ、6000シリーズ、7000シリーズ)に分類されます。2020年には、6000系合金セグメントが35.99%のシェアを占め、市場を支配しています。これは、その汎用性、高い成形性、溶接性、高強度、優れた耐食性などの性質によるものです。これらの特性により、アルミニウム押出製品の建築物や構造物への用途が拡大しています。6000系合金の押出製品は、インフラストラクチャーや建築用途の第一選択肢となっています。

国別では、ドイツが2020年のアルミニウム押出製品市場で最大のシェア(22.23%)を占めています。これは、ドイツでは自動車産業や建設産業が発達しており、アルミニウム押出製品市場に有利な成長機会をもたらしているためです。さらに、ドイツでは「デジタルレール・ジャーマニー」プロジェクトなど、鉄道、道路、港湾の整備に継続的に予算が投入されており、予測期間中にアルミニウム押出製品の需要が増加すると予想されます。

欧州・CISのアルミニウム押出製品市場に参入している主要企業には、United Company RUSAL、Rio Tinto、Norsk Hydro ASA、Constellium SE、Impol、ETEM GROUP、BOAL GROUP、Aluminiumwerk Unna AG、Alusic s.r.l、Permtsvetmet、METRA SpAなどがあります。
このレポートで検討した年数
ヒストリカルイヤー: 2016-2019
ベースイヤー: 2020
推定期間: 2021E
予測期間: 2022F-2026F
本調査の目的
- 2016年から2020年までの欧州・CISのアルミニウム-押出製品市場の市場規模の過去の成長を分析すること。
- 2021年から2026年までの欧州&CISのアルミニウム-押出製品市場規模と2026年までの成長率を推定・予測する。
- ドイツ、フランス、イギリス、イタリア、ロシア、スペイン、オランダ、カザフスタン、ウクライナ、ベラルーシ、ウズベキスタンなど、欧州・CISのアルミニウム押出成形品市場の各国の市場構造を把握する。
- 欧州・CISのアルミニウム押出製品市場に影響を与える主な要因についての詳細情報を確認する。
- 欧州・CISのアルミニウム押出成形品市場における競争力のある価格、市場平均販売価格、利益率を評価する。
- 欧州・CIS諸国のアルミニウム押出成形品市場における新規参入者、政府の政策、投資などの競争上の動きを調べる。
- 欧州・CIS諸国のアルミニウム押出製品市場における主要企業を戦略的に紹介する。
欧州・CISのアルミニウム押出成形品市場を分析・予測するために、トップダウンとボトムアップの両方のアプローチを用いた。主要企業の複数の従業員に電話インタビューを行い、情報源から収集した情報の抽出と検証を行っています。また、欧州・CISのアルミニウム押出成形品市場で活動する主要企業についても簡単に調査しました。データを抽出するために、業界の主要プレーヤーやステークホルダーに一次調査を実施しました。主要プレイヤーの将来性を調査し、国内で委託されているプロジェクトを特定しました。
また、企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書などの様々な二次資料も調査しました。
主な対象者
- アルミニウム押出製品のメーカー
- 原材料の供給者および製造者。

- 研究機関、コンサルティング会社

- トレーダー、ディストリビューター、サプライヤー

- 市場調査会社、コンサルティング会社
本調査は、アルミニウム押出製品の企業、顧客、政策立案者などの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供するのに役立ちます。また、投資を戦略的に行い、成長機会を活かすために、今後数年間でどの市場セグメントをターゲットにすべきかについて、有益な洞察を提供しています。
レポートの範囲
本レポートでは、欧州・CISのアルミニウム押出製品市場を、業界動向に加えて以下のカテゴリーに分類しています。

- 欧州・CISのアルミニウム押出成形品市場、製品タイプ別。
o 工場出荷時仕上げ
o 陽極酸化
o 粉体塗装
- 欧州・CISのアルミニウム押出製品市場:エンドユーザー産業別
o 建築・建設
o 自動車・輸送機器
o 電気・電子機器
o 耐久消費財
o その他
- 欧州・CISのアルミニウム押出製品市場:合金タイプ別
o 1000シリーズ
o 2000シリーズ
o 3000シリーズ
o 5000シリーズ
o 6000シリーズ
o 7000シリーズ
- 欧州およびCISのアルミニウム押出製品市場、製品形状別
o 複合製品形状
o ロッド&バー
o パイプ・チューブ
- 欧州・CIS諸国のアルミニウム押出製品市場:国別
o ドイツ
o フランス
o イギリス
o イタリア
o ロシア
o スペイン
オランダ
o デンマーク
o カザフスタン
o ウクライナ
o ウズベキスタン
o ベラルーシ
o トルクメニスタン
o アゼルバイジャン
o グルジア
アルメニア
モルドバ
o Tajikistan
o キルギスタン
o その他

競争状況

企業プロフィール。欧州・CISのアルミニウム押出製品市場に参入している主要企業の詳細な分析を行っています。
利用可能なカスタマイズ。
与えられた市場データをもとに、TechSci Researchは企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供します。レポートには以下のカスタマイズオプションが用意されています。
企業情報
- 追加の市場プレーヤー(最大5社)の詳細な分析とプロファイリング。

ページTOPに戻る


目次

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Executive Summary
4. Impact of COVID-19 on Europe & CIS Aluminium-Extruded Products Market
5. Voice of Customer
5.1. Brand Awareness & Brand Recall
5.2. Factors Considered While Selecting a Supplier
5.3. Satisfaction Level
5.4. Major Challenges Faced Post Purchase
6. Europe & CIS Aluminium-Extruded Products Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value & Volume
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Type (Mill-Finished, Anodized and Powder-Coated)
6.2.2. By End-Use Industry (Building & Construction, Automotive & Transportation, Electrical & Electronics, Consumer Durables and Others)
6.2.3. By Alloy Type (1000 Series, 2000 Series, 3000 Series, 5000 Series, 6000 Series and 7000 Series)
6.2.4. By Product Shape (Composite Product Shapes, Rods & Bars and Pipes & Tubes)
6.2.5. By Country
6.2.6. By Company (2020)
6.3. Product Market Map
7. Europe (excluding CIS) Aluminium-Extruded Products Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value & Volume
8. CIS Aluminium-Extruded Products Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value & Volume
9. Germany Aluminium-Extruded Products Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Product Type
9.2.2. By End-Use Industry
9.2.3. By Alloy Type
10. France Aluminium-Extruded Products Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Product Type
10.2.2. By End-Use Industry
10.2.3. By Alloy Type
11. United Kingdom Aluminium-Extruded Products Market Outlook
11.1. Market Size & Forecast
11.1.1. By Value
11.2. Market Share & Forecast
11.2.1. By Product Type
11.2.2. By End-Use Industry
11.2.3. By Alloy Type
12. Italy Aluminium-Extruded Products Market Outlook
12.1. Market Size & Forecast
12.1.1. By Value
12.2. Market Share & Forecast
12.2.1. By Product Type
12.2.2. By End-Use Industry
12.2.3. By Alloy Type
13. Russia Aluminium-Extruded Products Market Outlook
13.1. Market Size & Forecast
13.1.1. By Value
13.2. Market Share & Forecast
13.2.1. By Product Type
13.2.2. By End-Use Industry
13.2.3. By Alloy Type
14. Spain Aluminium-Extruded Products Market Outlook
14.1. Market Size & Forecast
14.1.1. By Value
14.2. Market Share & Forecast
14.2.1. By Product Type
14.2.2. By End-Use Industry
14.2.3. By Alloy Type
15. Netherlands Aluminium-Extruded Products Market Outlook
15.1. Market Size & Forecast
15.1.1. By Value
15.2. Market Share & Forecast
15.2.1. By Product Type
15.2.2. By End-Use Industry
15.2.3. By Alloy Type
16. Denmark Aluminium-Extruded Products Market Outlook
16.1. Market Size & Forecast
16.1.1. By Value
16.2. Market Share & Forecast
16.2.1. By Product Type
16.2.2. By End-Use Industry
16.2.3. By Alloy Type
17. Kazakhstan Aluminium-Extruded Products Market Outlook
17.1. Market Size & Forecast
17.1.1. By Value
17.2. Market Share & Forecast
17.2.1. By Product Type
17.2.2. By End-Use Industry
17.2.3. By Alloy Type
18. Ukraine Aluminium-Extruded Products Market Outlook
18.1. Market Size & Forecast
18.1.1. By Value
18.2. Market Share & Forecast
18.2.1. By Product Type
18.2.2. By End-Use Industry
18.2.3. By Alloy Type
19. Uzbekistan Aluminium-Extruded Products Market Outlook
19.1. Market Size & Forecast
19.1.1. By Value
19.2. Market Share & Forecast
19.2.1. By Product Type
19.2.2. By End-Use Industry
19.2.3. By Alloy Type
20. Belarus Aluminium-Extruded Products Market Outlook
20.1. Market Size & Forecast
20.1.1. By Value
20.2. Market Share & Forecast
20.2.1. By Product Type
20.2.2. By End-Use Industry
20.2.3. By Alloy Type
21. Turkmenistan Aluminium-Extruded Products Market Outlook
21.1. Market Size & Forecast
21.1.1. By Value
21.2. Market Share & Forecast
21.2.1. By Product Type
21.2.2. By End-Use Industry
21.2.3. By Alloy Type
22. Azerbaijan Aluminium-Extruded Products Market Outlook
22.1. Market Size & Forecast
22.1.1. By Value
22.2. Market Share & Forecast
22.2.1. By Product Type
22.2.2. By End-Use Industry
22.2.3. By Alloy Type
23. Georgia Aluminium-Extruded Products Market Outlook
23.1. Market Size & Forecast
23.1.1. By Value
23.2. Market Share & Forecast
23.2.1. By Product Type
23.2.2. By End-Use Industry
23.2.3. By Alloy Type
24. Armenia Aluminium-Extruded Products Market Outlook
24.1. Market Size & Forecast
24.1.1. By Value
24.2. Market Share & Forecast
24.2.1. By Product Type
24.2.2. By End-Use Industry
24.2.3. By Alloy Type
25. Moldova Aluminium-Extruded Products Market Outlook
25.1. Market Size & Forecast
25.1.1. By Value
25.2. Market Share & Forecast
25.2.1. By Product Type
25.2.2. By End-Use Industry
25.2.3. By Alloy Type
26. Tajikistan Aluminium-Extruded Products Market Outlook
26.1. Market Size & Forecast
26.1.1. By Value
26.2. Market Share & Forecast
26.2.1. By Product Type
26.2.2. By End-Use Industry
26.2.3. By Alloy Type
27. Kyrgyzstan Aluminium-Extruded Products Market Outlook
27.1. Market Size & Forecast
27.1.1. By Value
27.2. Market Share & Forecast
27.2.1. By Product Type
27.2.2. By End-Use Industry
27.2.3. By Alloy Type
28. Market Dynamics
28.1. Drivers
28.2. Challenges
29. Market Trends and Developments
30. Company Profiles
30.1. United Company RUSAL
30.2. Rio Tinto Plc
30.3. Norsk Hydro ASA
30.4. Constellium SE
30.5. Impol, d.o.o.
30.6. ETEM Group
30.7. BOAL Group
30.8. Alueuropa S.A.
30.9. Aluminiumwerk Unna AG
30.10. Alusic s.r.l
30.11. Permtsvetmet
30.12. METRA SpA
31. Strategic Recommendations
32. About Us & Disclaimer

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Europe & CIS Aluminium-Extruded Products Market stood at USD14649.24 million in 2020 and is projected to grow at a CAGR of 6.53% to reach USD21885.05 million by 2026, owing to the increased usage of aluminium extruded products in automobiles like buses, trucks, and trailers to improve their performance, fuel economy and increase their load-carrying capacity. The growth can also be attributed to the rapid increase in application of aluminium-extruded products by different end-user verticals. Usage in transportation and logistics, building and construction, electrical and electronics, and other consumer durables are the other major factors contributing to the growth of the aluminium-extruded products market in Europe and CIS.

Aluminium extrusion transforms aluminium alloy into an extraordinary variety of products for consumers and industrial markets. Aluminium-extruded products are light weight and perform efficiently under extreme conditions like humidity, heat and therefore, find application in numerous end use industries such as electronics, automotive, mass transit, bridge decking.

Based on End-Use Industry the market is segmented into Building & Construction, Automotive & Transportation, Electrical & Electronics, Consumer Durables and Others. Building & Construction is the leading End-Use Industry in the Aluminium-Extruded Products Market with a share of 49.72% in 2020. This is due to the increasing adoption of extruded aluminium products by medium and large builders for the construction of high-rise buildings and skyscrapers. The use of aluminium-extruded products in construction reduces the load on foundations, which has made it popular among real estate developers.

On the basis of Alloy Type, the market is segmented into (1000 Series, 2000 Series, 3000 Series, 5000 Series, 6000 Series and 7000 Series). In 2020, 6000 series alloy segment was the dominating segment in the market with a share of 35.99%. This is due to its versatile, highly formable, weldable, high strength and excellent corrosion resistance nature. These properties increase the application of aluminium-extruded products in architectural and structural purposes. Extruded products from 6000 series alloy are the first choice for infrastructural and architectural applications.

Based on country, Germany accounted for the largest share of 22.23% in the aluminium-extruded products market in 2020, owing to well-established automobile and construction industries in this country, which generates lucrative growth opportunities for the aluminium-extruded products market. Moreover, continuous government budgetary allocation towards improvement of rail, road and ports in Germany, such as the project “Digital Rail Germany,” is expected to propel the demand for aluminium-extruded products in the forecast period.

Some of the major players operating in the Europe & CIS Aluminium-Extruded Products Market are United Company RUSAL, Rio Tinto, Norsk Hydro ASA, Constellium SE, Impol, ETEM GROUP, BOAL GROUP, Aluminiumwerk Unna AG, Alusic s.r.l, Permtsvetmet, METRA SpA, among others.
Years Considered for this Report:
Historical Years: 2016-2019
Base Year: 2020
Estimated Year: 2021E
Forecast Period: 2022F-2026F
Objective of the Study:
• To analyze historical growth in market size of Europe & CIS Aluminium-Extruded Products Market from 2016 to 2020.
• To estimate and forecast the market size of Europe & CIS Aluminium-Extruded Products Market from 2021 to 2026 and growth rate until 2026.
• To understand the respective country market structure of Europe & CIS Aluminium-Extruded Products Market, namely – Germany, France, United Kingdom, Italy, Russia, Spain, Netherlands, Kazakhstan, Ukraine, Belarus, Uzbekistan among others.
• To identify the detailed information about the prime factors affecting Europe & CIS Aluminium-Extruded Products Market
• To evaluate competitive pricing, average market selling prices and margins in Europe & CIS Aluminium-Extruded Products Market.
• To examine competitive developments such as new entrants, government policy and investments in Europe & CIS Aluminium-Extruded Products Market.
• To strategically profile the leading players in the Europe & CIS Aluminium-Extruded Products Market.
To analyze and forecast Europe & CIS Aluminium-Extruded Products Market, both top-down and bottom-up approaches have been used. Multiple employees from the leading companies have been interviewed through telephonic conversations to extract and verify the information being collected at the source. A brief study of the major players operating in Europe & CIS Aluminium-Extruded Products Market was also undertaken. To extract data, primary surveys were conducted with key players and stakeholders in the industry. The future of major players was studied and projects which have commissioned in the country were identified.
Various secondary sources such as company websites, news articles, press releases, company annual reports, investor presentations and financial reports were also studied by TechSci Research.
Key Target Audience:
• Manufacturers of aluminium-extruded products.
• Raw materials suppliers and manufacturers.

• Research organizations and consulting companies.

• Traders, distributors, and suppliers.

• Market research and consulting firms.
The study is useful in providing answers to several critical questions that are important for industry stakeholders, such as aluminium-extruded products companies, customers and policymakers. The report also provides useful insights about which market segments should be targeted over the coming years in order to strategize investments and capitalize on growth opportunities.
Report Scope:
In this report Europe & CIS Aluminium-Extruded Products Market has been segmented into the following categories in addition to the industry trends which have also been listed below:

• Europe & CIS Aluminium-Extruded Products Market, By Product Type:
o Mill-Finished
o Anodized
o Powder-Coated
• Europe & CIS Aluminium-Extruded Products Market, By End-Use Industry:
o Building & Construction
o Automotive & Transportation
o Electrical & Electronics
o Consumer Durables
o Others
• Europe & CIS Aluminium-Extruded Products Market, By Alloy Type:
o 1000 Series
o 2000 Series
o 3000 Series
o 5000 Series
o 6000 Series
o 7000 Series
• Europe & CIS Aluminium-Extruded Products Market, By Product Shape:
o Composite Product Shapes
o Rods & Bars
o Pipes & Tubes
• Europe & CIS Aluminium-Extruded Products Market, By Country:
o Germany
o France
o United Kingdom
o Italy
o Russia
o Spain
o Netherlands
o Denmark
o Kazakhstan
o Ukraine
o Uzbekistan
o Belarus
o Turkmenistan
o Azerbaijan
o Georgia
o Armenia
o Moldova
o Tajikistan
o Kyrgyzstan
o Others

Competitive Landscape

Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in Europe & CIS Aluminium-Extruded Products Market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Executive Summary
4. Impact of COVID-19 on Europe & CIS Aluminium-Extruded Products Market
5. Voice of Customer
5.1. Brand Awareness & Brand Recall
5.2. Factors Considered While Selecting a Supplier
5.3. Satisfaction Level
5.4. Major Challenges Faced Post Purchase
6. Europe & CIS Aluminium-Extruded Products Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value & Volume
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Type (Mill-Finished, Anodized and Powder-Coated)
6.2.2. By End-Use Industry (Building & Construction, Automotive & Transportation, Electrical & Electronics, Consumer Durables and Others)
6.2.3. By Alloy Type (1000 Series, 2000 Series, 3000 Series, 5000 Series, 6000 Series and 7000 Series)
6.2.4. By Product Shape (Composite Product Shapes, Rods & Bars and Pipes & Tubes)
6.2.5. By Country
6.2.6. By Company (2020)
6.3. Product Market Map
7. Europe (excluding CIS) Aluminium-Extruded Products Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value & Volume
8. CIS Aluminium-Extruded Products Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value & Volume
9. Germany Aluminium-Extruded Products Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Product Type
9.2.2. By End-Use Industry
9.2.3. By Alloy Type
10. France Aluminium-Extruded Products Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Product Type
10.2.2. By End-Use Industry
10.2.3. By Alloy Type
11. United Kingdom Aluminium-Extruded Products Market Outlook
11.1. Market Size & Forecast
11.1.1. By Value
11.2. Market Share & Forecast
11.2.1. By Product Type
11.2.2. By End-Use Industry
11.2.3. By Alloy Type
12. Italy Aluminium-Extruded Products Market Outlook
12.1. Market Size & Forecast
12.1.1. By Value
12.2. Market Share & Forecast
12.2.1. By Product Type
12.2.2. By End-Use Industry
12.2.3. By Alloy Type
13. Russia Aluminium-Extruded Products Market Outlook
13.1. Market Size & Forecast
13.1.1. By Value
13.2. Market Share & Forecast
13.2.1. By Product Type
13.2.2. By End-Use Industry
13.2.3. By Alloy Type
14. Spain Aluminium-Extruded Products Market Outlook
14.1. Market Size & Forecast
14.1.1. By Value
14.2. Market Share & Forecast
14.2.1. By Product Type
14.2.2. By End-Use Industry
14.2.3. By Alloy Type
15. Netherlands Aluminium-Extruded Products Market Outlook
15.1. Market Size & Forecast
15.1.1. By Value
15.2. Market Share & Forecast
15.2.1. By Product Type
15.2.2. By End-Use Industry
15.2.3. By Alloy Type
16. Denmark Aluminium-Extruded Products Market Outlook
16.1. Market Size & Forecast
16.1.1. By Value
16.2. Market Share & Forecast
16.2.1. By Product Type
16.2.2. By End-Use Industry
16.2.3. By Alloy Type
17. Kazakhstan Aluminium-Extruded Products Market Outlook
17.1. Market Size & Forecast
17.1.1. By Value
17.2. Market Share & Forecast
17.2.1. By Product Type
17.2.2. By End-Use Industry
17.2.3. By Alloy Type
18. Ukraine Aluminium-Extruded Products Market Outlook
18.1. Market Size & Forecast
18.1.1. By Value
18.2. Market Share & Forecast
18.2.1. By Product Type
18.2.2. By End-Use Industry
18.2.3. By Alloy Type
19. Uzbekistan Aluminium-Extruded Products Market Outlook
19.1. Market Size & Forecast
19.1.1. By Value
19.2. Market Share & Forecast
19.2.1. By Product Type
19.2.2. By End-Use Industry
19.2.3. By Alloy Type
20. Belarus Aluminium-Extruded Products Market Outlook
20.1. Market Size & Forecast
20.1.1. By Value
20.2. Market Share & Forecast
20.2.1. By Product Type
20.2.2. By End-Use Industry
20.2.3. By Alloy Type
21. Turkmenistan Aluminium-Extruded Products Market Outlook
21.1. Market Size & Forecast
21.1.1. By Value
21.2. Market Share & Forecast
21.2.1. By Product Type
21.2.2. By End-Use Industry
21.2.3. By Alloy Type
22. Azerbaijan Aluminium-Extruded Products Market Outlook
22.1. Market Size & Forecast
22.1.1. By Value
22.2. Market Share & Forecast
22.2.1. By Product Type
22.2.2. By End-Use Industry
22.2.3. By Alloy Type
23. Georgia Aluminium-Extruded Products Market Outlook
23.1. Market Size & Forecast
23.1.1. By Value
23.2. Market Share & Forecast
23.2.1. By Product Type
23.2.2. By End-Use Industry
23.2.3. By Alloy Type
24. Armenia Aluminium-Extruded Products Market Outlook
24.1. Market Size & Forecast
24.1.1. By Value
24.2. Market Share & Forecast
24.2.1. By Product Type
24.2.2. By End-Use Industry
24.2.3. By Alloy Type
25. Moldova Aluminium-Extruded Products Market Outlook
25.1. Market Size & Forecast
25.1.1. By Value
25.2. Market Share & Forecast
25.2.1. By Product Type
25.2.2. By End-Use Industry
25.2.3. By Alloy Type
26. Tajikistan Aluminium-Extruded Products Market Outlook
26.1. Market Size & Forecast
26.1.1. By Value
26.2. Market Share & Forecast
26.2.1. By Product Type
26.2.2. By End-Use Industry
26.2.3. By Alloy Type
27. Kyrgyzstan Aluminium-Extruded Products Market Outlook
27.1. Market Size & Forecast
27.1.1. By Value
27.2. Market Share & Forecast
27.2.1. By Product Type
27.2.2. By End-Use Industry
27.2.3. By Alloy Type
28. Market Dynamics
28.1. Drivers
28.2. Challenges
29. Market Trends and Developments
30. Company Profiles
30.1. United Company RUSAL
30.2. Rio Tinto Plc
30.3. Norsk Hydro ASA
30.4. Constellium SE
30.5. Impol, d.o.o.
30.6. ETEM Group
30.7. BOAL Group
30.8. Alueuropa S.A.
30.9. Aluminiumwerk Unna AG
30.10. Alusic s.r.l
30.11. Permtsvetmet
30.12. METRA SpA
31. Strategic Recommendations
32. About Us & Disclaimer

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

TechSci Research 社の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


TechSci Research社はどのような調査会社ですか?


テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/06/14 10:27

158.31 円

170.44 円

204.62 円

ページTOPに戻る