ガラス食器市場(タイプ-食器、ドリンクウェア、サーブウェア、その他(コーヒーメーカー、保存瓶など))エンドユース-家庭用、商業用(ホテル・レストラン、バー、カフェ、その他(ビストロ、リゾートなど)); - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
Glass Tableware Market (Type- Dinnerware, Drinkware, Serveware, Others (Coffee Brewers, Storage Jars, etc.) End-use- Residential, Commercial (Hotels and Restaurants, Bars, Cafes, Others (Bistro, Resorts, etc.)); - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034
ガラス食器市場 - レポートの範囲
TMRの調査レポート「世界のガラス食器市場」は、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調... もっと見る
サマリー ガラス食器市場 - レポートの範囲
TMRの調査レポート「世界のガラス食器市場」は、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。2024年を基準年、2034年を予測年として、2018年から2034年までの世界のガラス食器市場の収益を提供しています。また、2024年から2034年までの世界のガラス食器市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。
本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書などを参照し、ガラス食器市場を理解しました。
二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体も含まれる。アナリストは、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチを組み合わせて、世界のガラス食器市場の様々な属性を調査しました。
本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、本レポートは、世界のガラス食器市場における競争ダイナミクスの変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場プレーヤーだけでなく、世界のガラス食器市場への参入に関心のある事業体にとっても貴重なツールとなります。
本レポートでは、世界のガラス食器市場の競争環境について掘り下げています。世界のガラス食器市場で事業を展開する主要企業が特定され、それぞれの企業が様々な属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートで紹介されている世界のガラス食器市場のプレーヤーの属性です。
ガラス食器の世界市場レポートで回答された主な質問
- 予測期間中の全地域におけるガラス食器が生み出す売上/収益は?
- ガラス食器の世界市場におけるビジネスチャンスは?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2034年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?
ガラス食器市場 - 調査目的と調査アプローチ
ガラス食器の世界市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業展開している主要ベンダーや流通業者、製品認可のための規制シナリオについて詳しく解説しています。
本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴えかける。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。
本レポートでは、世界のガラス食器市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2034年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察は、市場関係者が世界のガラス食器市場への投資のための情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことを可能にします。
ページTOPに戻る
目次 1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件
3.調査方法
4.エグゼクティブサマリー
5.市場概要
5.1.市場ダイナミクス
5.1.1.促進要因
5.1.2.阻害要因
5.1.3.機会
5.2.主要トレンド分析
5.2.1.需要サイドの分析
5.2.2.供給サイドの分析
5.3.主要市場指標
5.4.ポーターのファイブフォース分析
5.5.バリューチェーン分析
5.6.PESTEL分析
5.7.ガラス食器の世界市場分析と予測、2020年~2034年
5.7.1.市場価値予測(億米ドル)
5.7.2.市場数量予測(千単位)
6.ガラス食器の世界市場分析・予測:タイプ別
6.1.ガラス食器の市場規模(億米ドル・千台):タイプ別、2020年~2034年
6.1.1.ディナーウェア
6.1.1.1.皿
6.1.1.2.ボウル
6.1.1.3.トレー
6.1.2.ドリンクウェア
6.1.2.1.ノンアルコール飲料
6.1.2.1.1.水用グラス
6.1.2.1.2.ジュースグラス
6.1.2.1.3.タンブラー
6.1.2.1.4.その他
6.1.2.2.アルコール飲料
6.1.2.2.1.ビールグラス
6.1.2.2.2.マティーニグラス
6.1.2.2.3.ハイボール&コリンズグラス
6.1.2.2.4.ショットグラス
6.1.2.2.5.マルガリータグラス
6.1.2.2.6.シャンパングラス
6.1.2.2.7.ロックグラス
6.1.2.2.8.ワイングラス
6.1.2.2.9.その他
6.1.2.3.カップ&ソーサー
6.1.2.4.ピッチャー
6.1.2.5.ボトル
6.1.2.6.その他
6.1.3.サーブウェア
6.1.3.1.ロースター
6.1.3.2.キャセロール
6.1.3.3.ベークウェア
6.1.3.4.その他
6.1.4.その他
6.2.増加機会分析(タイプ別
7.ガラス食器の世界市場分析と予測:最終用途別
7.1.ガラス食器の市場規模(億米ドル、千単位)、最終用途別、2020年~2034年
7.1.1.住宅用
7.1.2.商業用
7.1.2.1.ホテル、レストラン
7.1.2.2.バー
7.1.2.3.カフェ
7.1.2.4.その他
7.2.増加機会分析(最終用途別
8.ガラス食器の世界市場分析と予測:価格別
8.1.ガラス食器の市場規模(億米ドル、千単位)、価格別、2020年~2034年
8.1.1.低価格
8.1.2.中位
8.1.3.高
8.2.価格別増加機会分析
9.ガラス食器の世界市場分析と予測:流通チャネル別
9.1.ガラス食器の市場規模(億米ドル・千個):流通チャネル別、2020年~2034年
9.1.1.オンライン
9.1.1.1.電子商取引サイト
9.1.1.2.直営ウェブサイト
9.1.2.オフライン
9.1.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
9.1.2.2.専門店
9.1.2.3.その他小売店
9.1.2.4.百貨店
9.1.2.5.ディスカウントストア
9.1.3.直接販売
9.1.3.1.販促品・法人ギフト
9.1.3.2.ホリカ
9.1.3.3.その他店舗・オフィス
9.2.販売チャネル別機会増大分析
10.ガラス食器の世界市場分析と予測:地域別
10.1.ガラス食器の市場規模(億米ドル、千単位)、地域別、2020年~2034年
10.1.1.北米
10.1.2.欧州
10.1.3.アジア太平洋
10.1.4.中東・アフリカ
10.1.5.南米
10.2.地域別増加機会分析
11.北米ガラス食器市場の分析と予測
11.1.地域別スナップショット
11.2.人口統計概要
11.3.市場シェア分析(%)
11.4.消費者の購買行動分析
11.5.主要トレンド分析
11.6.価格分析
11.6.1.加重平均販売価格(米ドル)別
11.7.ガラス食器市場規模(億米ドル、千単位)、タイプ別、2020年~2034年
11.7.1.ディナーウェア
11.7.1.1.皿
11.7.1.2.ボウル
11.7.1.3.トレー
11.7.2.ドリンクウェア
11.7.2.1.ノンアルコール飲料
11.7.2.1.1.水用グラス
11.7.2.1.2.ジュースグラス
11.7.2.1.3.タンブラー
11.7.2.1.4.その他
11.7.2.2.アルコール飲料
11.7.2.2.1.ビールグラス
11.7.2.2.2.マティーニグラス
11.7.2.2.3.ハイボール&コリンズグラス
11.7.2.2.4.ショットグラス
11.7.2.2.5.マルガリータグラス
11.7.2.2.6.シャンパングラス
11.7.2.2.7.ロックグラス
11.7.2.2.8.ワイングラス
11.7.2.2.9.その他
11.7.2.3.カップ&ソーサー
11.7.2.4.ピッチャー
11.7.2.5.ボトル
11.7.2.6.その他
11.7.3.サーブウェア
11.7.3.1.ロースター
11.7.3.2.キャセロール
11.7.3.3.ベークウェア
11.7.3.4.その他
11.7.4.その他
11.8.ガラス食器の市場規模(億米ドル、千単位):最終用途別、2020~2034年
11.8.1.住宅用
11.8.2.商業用
11.8.2.1.ホテル、レストラン
11.8.2.2.バー
11.8.2.3.カフェ
11.8.2.4.その他
11.9.ガラス食器市場規模(億米ドル、千単位):価格別、2020~2034年
11.9.1.低価格
11.9.2.中位
11.9.3.高
11.10.ガラス食器の市場規模(億米ドル、千単位):流通チャネル別、2020~2034年
11.10.1.オンライン
11.10.1.1.電子商取引サイト
11.10.1.2.自社サイト
11.10.2.オフライン
11.10.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
11.10.2.2.専門店
11.10.2.3.その他の小売店
11.10.2.4.百貨店
11.10.2.5.ディスカウントストア
11.10.3.直接販売
11.10.3.1.プロモーショナルセールス&コーポレートギフト
11.10.3.2.ホリカ
11.10.3.3.その他店舗・オフィス
11.11.ガラス食器市場規模(億米ドル、千単位):国別、2020~2034年
11.11.1.米国
11.11.2.カナダ
11.11.3.その他の北米地域
11.12.機会増の分析
12.欧州ガラス食器市場の分析と予測
12.1.地域別スナップショット
12.2.人口統計概要
12.3.市場シェア分析(%)
12.4.消費者の購買行動分析
12.5.主要トレンド分析
12.6.価格分析
12.6.1.加重平均販売価格(米ドル)別
12.7.ガラス食器市場規模(億米ドル、千単位)、タイプ別、2020年~2034年
12.7.1.ディナーウェア
12.7.1.1.皿
12.7.1.2.ボウル
12.7.1.3.トレー
12.7.2.ドリンクウェア
12.7.2.1.ノンアルコール飲料
12.7.2.1.1.水用グラス
12.7.2.1.2.ジュースグラス
12.7.2.1.3.タンブラー
12.7.2.1.4.その他
12.7.2.2.アルコール飲料
12.7.2.2.1.ビールグラス
12.7.2.2.2.マティーニグラス
12.7.2.2.3.ハイボール&コリンズグラス
12.7.2.2.4.ショットグラス
12.7.2.2.5.マルガリータグラス
12.7.2.2.6.シャンパングラス
12.7.2.2.7.ロックグラス
12.7.2.2.8.ワイングラス
12.7.2.2.9.その他
12.7.2.3.カップ&ソーサー
12.7.2.4.ピッチャー
12.7.2.5.ボトル
12.7.2.6.その他
12.7.3.サーブウェア
12.7.3.1.ロースター
12.7.3.2.キャセロール
12.7.3.3.ベークウェア
12.7.3.4.その他
12.7.4.その他
12.8.ガラス食器の市場規模(億米ドル、千単位):最終用途別、2020~2034年
12.8.1.住宅用
12.8.2.商業用
12.8.2.1.ホテル、レストラン
12.8.2.2.バー
12.8.2.3.カフェ
12.8.2.4.その他
12.9.ガラス食器市場規模(億米ドル、千単位):価格別、2020~2034年
12.9.1.低価格
12.9.2.中位
12.9.3.高
12.10.ガラス食器の市場規模(億米ドル、千単位):流通チャネル別、2020~2034年
12.10.1.オンライン
12.10.1.1.電子商取引サイト
12.10.1.2.自社サイト
12.10.2.オフライン
12.10.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
12.10.2.2.専門店
12.10.2.3.その他の小売店
12.10.2.4.百貨店
12.10.2.5.ディスカウントストア
12.10.3.直接販売
12.10.3.1.プロモーショナルセールス&コーポレートギフト
12.10.3.2.ホリカ
12.10.3.3.その他店舗・オフィス
12.11.ガラス食器市場規模(億米ドル、千単位):国別、2020~2034年
12.11.1.英国
12.11.2.ドイツ
12.11.3.フランス
12.11.4.イタリア
12.11.5.スペイン
12.11.6.オランダ
12.11.7.その他のヨーロッパ
12.12.ビジネスチャンスの増加分析
13.アジア太平洋地域のガラス食器市場の分析と予測
13.1.地域別スナップショット
13.2.人口統計概要
13.3.市場シェア分析(%)
13.4.消費者の購買行動分析
13.5.主要トレンド分析
13.6.価格分析
13.6.1.加重平均販売価格(米ドル)別
13.7.ガラス食器市場規模(億米ドル、千単位)、タイプ別、2020年~2034年
13.7.1.ディナーウェア
13.7.1.1.皿
13.7.1.2.ボウル
13.7.1.3.トレー
13.7.2.ドリンクウェア
13.7.2.1.ノンアルコール飲料
13.7.2.1.1.水用グラス
13.7.2.1.2.ジュースグラス
13.7.2.1.3.タンブラー
13.7.2.1.4.その他
13.7.2.2.アルコール飲料
13.7.2.2.1.ビールグラス
13.7.2.2.2.マティーニグラス
13.7.2.2.3.ハイボール&コリンズグラス
13.7.2.2.4.ショットグラス
13.7.2.2.5.マルガリータグラス
13.7.2.2.6.シャンパングラス
13.7.2.2.7.ロックグラス
13.7.2.2.8.ワイングラス
13.7.2.2.9.その他
13.7.2.3.カップ&ソーサー
13.7.2.4.ピッチャー
13.7.2.5.ボトル
13.7.2.6.その他
13.7.3.サーブウェア
13.7.3.1.ロースター
13.7.3.2.キャセロール
13.7.3.3.ベークウェア
13.7.3.4.その他
13.7.4.その他
13.8.ガラス食器の市場規模(億米ドル、千単位):最終用途別、2020~2034年
13.8.1.住宅用
13.8.2.商業用
13.8.2.1.ホテル、レストラン
13.8.2.2.バー
13.8.2.3.カフェ
13.8.2.4.その他
13.9.ガラス食器市場規模(億米ドル、千単位):価格別、2020~2034年
13.9.1.低価格
13.9.2.中位
13.9.3.高
13.10.ガラス食器の市場規模(億米ドル、千単位):流通チャネル別、2020~2034年
13.10.1.オンライン
13.10.1.1.電子商取引サイト
13.10.1.2.自社サイト
13.10.2.オフライン
13.10.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
13.10.2.2.専門店
13.10.2.3.その他の小売店
13.10.2.4.百貨店
13.10.2.5.ディスカウントストア
13.10.3.直接販売
13.10.3.1.プロモーショナルセールス&コーポレートギフト
13.10.3.2.ホリカ
13.10.3.3.その他店舗・オフィス
13.11.ガラス食器市場規模(億米ドル、千単位):国別、2020~2034年
13.11.1.中国
13.11.2.インド
13.11.3.日本
13.11.4.オーストラリア
13.11.5.韓国
13.11.6.ASEAN
13.11.7.その他のアジア太平洋地域
13.12.事業機会の増加分析
14.中東・アフリカのガラス食器市場分析と予測
14.1.地域別スナップショット
14.2.人口統計概要
14.3.市場シェア分析(%)
14.4.消費者の購買行動分析
14.5.主要トレンド分析
14.6.価格分析
14.6.1.加重平均販売価格(米ドル)別
14.7.ガラス食器市場規模(億米ドル、千単位)、タイプ別、2020年~2034年
14.7.1.ディナーウェア
14.7.1.1.皿
14.7.1.2.ボウル
14.7.1.3.トレー
14.7.2.ドリンクウェア
14.7.2.1.ノンアルコール飲料
14.7.2.1.1.水用グラス
14.7.2.1.2.ジュースグラス
14.7.2.1.3.タンブラー
14.7.2.1.4.その他
14.7.2.2.アルコール飲料
14.7.2.2.1.ビールグラス
14.7.2.2.2.マティーニグラス
14.7.2.2.3.ハイボール&コリンズグラス
14.7.2.2.4.ショットグラス
14.7.2.2.5.マルガリータグラス
14.7.2.2.6.シャンパングラス
14.7.2.2.7.ロックグラス
14.7.2.2.8.ワイングラス
14.7.2.2.9.その他
14.7.2.3.カップ&ソーサー
14.7.2.4.ピッチャー
14.7.2.5.ボトル
14.7.2.6.その他
14.7.3.サーブウェア
14.7.3.1.ロースター
14.7.3.2.キャセロール
14.7.3.3.ベークウェア
14.7.3.4.その他
14.7.4.その他
14.8.ガラス食器の市場規模(億米ドル、千単位):最終用途別、2020~2034年
14.8.1.住宅用
14.8.2.商業用
14.8.2.1.ホテル、レストラン
14.8.2.2.バー
14.8.2.3.カフェ
14.8.2.4.その他
14.9.ガラス食器市場規模(億米ドル、千単位):価格別、2020~2034年
14.9.1.低価格
14.9.2.中位
14.9.3.高
14.10.ガラス食器の市場規模(億米ドル、千単位):流通チャネル別、2020~2034年
14.10.1.オンライン
14.10.1.1.電子商取引サイト
14.10.1.2.自社サイト
14.10.2.オフライン
14.10.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
14.10.2.2.専門店
14.10.2.3.その他の小売店
14.10.2.4.百貨店
14.10.2.5.ディスカウントストア
14.10.3.直接販売
14.10.3.1.プロモーショナルセールス&コーポレートギフト
14.10.3.2.ホリカ
14.10.3.3.その他店舗・オフィス
14.11.ガラス食器市場規模(億米ドル、千単位):国別、2020~2034年
14.11.1.アラブ首長国連邦
14.11.2.サウジアラビア
14.11.3.カタール
14.11.4.クウェート
14.11.5.ナイジェリア
14.11.6.南アフリカ
14.11.7.その他の中東・アフリカ
14.12.機会分析
15.南米のガラス食器市場分析と予測
15.1.地域別スナップショット
15.2.人口統計概要
15.3.市場シェア分析(%)
15.4.消費者の購買行動分析
15.5.主要トレンド分析
15.6.価格分析
15.6.1.加重平均販売価格(米ドル)別
15.7.ガラス食器市場規模(億米ドル、千単位)、タイプ別、2020年~2034年
15.7.1.ディナーウェア
15.7.1.1.皿
15.7.1.2.ボウル
15.7.1.3.トレー
15.7.2.ドリンクウェア
15.7.2.1.ノンアルコール飲料
15.7.2.1.1.水用グラス
15.7.2.1.2.ジュースグラス
15.7.2.1.3.タンブラー
15.7.2.1.4.その他
15.7.2.2.アルコール飲料
15.7.2.2.1.ビールグラス
15.7.2.2.2.マティーニグラス
15.7.2.2.3.ハイボール&コリンズグラス
15.7.2.2.4.ショットグラス
15.7.2.2.5.マルガリータグラス
15.7.2.2.6.シャンパングラス
15.7.2.2.7.ロックグラス
15.7.2.2.8.ワイングラス
15.7.2.2.9.その他
15.7.2.3.カップ&ソーサー
15.7.2.4.ピッチャー
15.7.2.5.ボトル
15.7.2.6.その他
15.7.3.サーブウェア
15.7.3.1.ロースター
15.7.3.2.キャセロール
15.7.3.3.ベークウェア
15.7.3.4.その他
15.7.4.その他
15.8.ガラス食器の市場規模(億米ドル、千単位):最終用途別、2020~2034年
15.8.1.住宅用
15.8.2.商業用
15.8.2.1.ホテル、レストラン
15.8.2.2.バー
15.8.2.3.カフェ
15.8.2.4.その他
15.9.ガラス食器市場規模(億米ドル、千単位):価格別、2020~2034年
15.9.1.低価格
15.9.2.中位
15.9.3.高
15.10.ガラス食器の市場規模(億米ドル、千単位):流通チャネル別、2020~2034年
15.10.1.オンライン
15.10.1.1.電子商取引サイト
15.10.1.2.自社サイト
15.10.2.オフライン
15.10.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
15.10.2.2.専門店
15.10.2.3.その他の小売店
15.10.2.4.百貨店
15.10.2.5.ディスカウントストア
15.10.3.直接販売
15.10.3.1.プロモーショナルセールス&コーポレートギフト
15.10.3.2.ホリカ
15.10.3.3.その他店舗・オフィス
15.11.ガラス食器市場規模(億米ドル、千単位):国別、2020~2034年
15.11.1.ブラジル
15.11.2.アルゼンチン
15.11.3.その他の南米地域
15.12.事業機会の増加分析
16.競争環境
16.1.市場プレーヤー - 競争ダッシュボード
16.2.ブランド別市場シェア分析(%)、2023年
16.3.企業プロフィール
16.3.1.アンカーホッキングLLC
16.3.1.1.会社概要
16.3.1.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.1.3.製品ポートフォリオ
16.3.1.4.主要財務データ
16.3.1.5.戦略と事業概要
16.3.2.アーク・インターナショナルS.A.
16.3.2.1.会社概要
16.3.2.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.2.3.製品ポートフォリオ
16.3.2.4.主要財務
16.3.2.5.戦略と事業概要
16.3.3.ボルミオリ・ロッコ社
16.3.3.1.会社概要
16.3.3.2.販売地域
16.3.3.3.製品ポートフォリオ
16.3.3.4.主要財務状況
16.3.3.5.戦略と事業概要
16.3.4.クリスター
16.3.4.1.会社概要
16.3.4.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.4.3.製品ポートフォリオ
16.3.4.4.主要財務データ
16.3.4.5.戦略と事業概要
16.3.5.デュラレックスUSA
16.3.5.1.会社概要
16.3.5.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.5.3.製品ポートフォリオ
16.3.5.4.主要財務データ
16.3.5.5.戦略と事業概要
16.3.6.ガラス
16.3.6.1.会社概要
16.3.6.2.販売地域
16.3.6.3.製品ポートフォリオ
16.3.6.4.主要財務データ
16.3.6.5.戦略と事業概要
16.3.7. グラシア(ヒダルグラス社)
16.3.7.1.会社概要
16.3.7.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.7.3.製品ポートフォリオ
16.3.7.4.主要財務状況
16.3.7.5.戦略と事業概要
16.3.8.レノックス・コーポレーション リビー・インク
16.3.8.1.会社概要
16.3.8.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.8.3.製品ポートフォリオ
16.3.8.4.主要財務
16.3.8.5.戦略と事業概要
16.3.9.ナディール・フィゲイレド
16.3.9.1.会社概要
16.3.9.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.9.3.製品ポートフォリオ
16.3.9.4.主要財務データ
16.3.9.5.戦略と事業概要
16.3.10.リゴロー社
16.3.10.1.会社概要
16.3.10.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.10.3.製品ポートフォリオ
16.3.10.4.主要財務データ
16.3.10.5.戦略と事業概要
16.3.11.サントスデコール
16.3.11.1.会社概要
16.3.11.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.11.3.製品ポートフォリオ
16.3.11.4.主要財務データ
16.3.11.5.戦略と事業概要
16.3.12.シセカム・グループ(パサバフチェ)
16.3.12.1.会社概要
16.3.12.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.12.3.製品ポートフォリオ
16.3.12.4.主要財務データ
16.3.12.5.戦略と事業概要
16.3.13.その他の主要プレーヤー
16.3.13.1.会社概要
16.3.13.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.13.3.製品ポートフォリオ
16.3.13.4.主要財務データ
16.3.13.5.戦略と事業概要
17.市場参入戦略
ページTOPに戻る
Summary Glass Tableware Market – Scope of Report TMR’s report on the global glass tableware market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2034. The report provides revenue of the global glass tableware market for the period 2018–2034, considering 2024 as the base year and 2034 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global glass tableware market from 2024 to 2034.
The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the glass tableware market.
Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global glass tableware market.
The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global glass tableware market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global glass tableware market.
The report delves into the competitive landscape of the global glass tableware market. Key players operating in the global glass tableware market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global glass tableware market profiled in this report.
Key Questions Answered in Global glass tableware Market Report • What is the sales/revenue generated by glass tableware across all regions during the forecast period? • What are the opportunities in the global glass tableware market? • What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market? • Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period? • Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2034? • Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period? • What are the market positions of different companies operating in the global market?
Glass Tableware Market – Research Objectives and Research Approach The comprehensive report on the global glass tableware market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.
For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.
The report analyzes the global glass tableware market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2034 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global glass tableware market.
ページTOPに戻る
Table of Contents 1. Preface 1.1. Market Definition and Scope 1.2. Market Segmentation 1.3. Key Research Objectives 1.4. Research Highlights 2. Assumptions 3. Research Methodology 4. Executive Summary 5. Market Overview 5.1. Market Dynamics 5.1.1. Drivers 5.1.2. Restraints 5.1.3. Opportunities 5.2. Key Trends Analysis 5.2.1. Demand Side Analysis 5.2.2. Supply Side Analysis 5.3. Key Market Indicators 5.4. Porter’s Five Forces Analysis 5.5. Value Chain Analysis 5.6. PESTEL Analysis 5.7. Global Glass Tableware Market Analysis and Forecast, 2020-2034 5.7.1. Market Value Projections (US$ Bn) 5.7.2. Market Volume Projections (Thousand Units) 6. Global Glass Tableware Market Analysis and Forecast, by Type 6.1. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Type, 2020-2034 6.1.1. Dinnerware 6.1.1.1. Plates 6.1.1.2. Bowls 6.1.1.3. Trays 6.1.2. Drinkware 6.1.2.1. Non-alcoholic Beverages 6.1.2.1.1. Water Glasses 6.1.2.1.2. Juice Glasses 6.1.2.1.3. Tumblers 6.1.2.1.4. Others 6.1.2.2. Alcoholic Beverages 6.1.2.2.1. Beer Glasses 6.1.2.2.2. Martini Glasses 6.1.2.2.3. Highball & Collins Glasses 6.1.2.2.4. Shot Glasses 6.1.2.2.5. Margarita Glasses 6.1.2.2.6. Champagne Glasses 6.1.2.2.7. Rock Glasses 6.1.2.2.8. Wine Glasses 6.1.2.2.9. Others 6.1.2.3. Cups & Saucer 6.1.2.4. Pitchers 6.1.2.5. Bottles 6.1.2.6. Others 6.1.3. Serve ware 6.1.3.1. Roasters 6.1.3.2. Casseroles 6.1.3.3. Bakeware 6.1.3.4. Others 6.1.4. Others 6.2. Incremental Opportunity Analysis, by Type 7. Global Glass Tableware Market Analysis and Forecast, by End-use 7.1. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By End-use, 2020-2034 7.1.1. Residential 7.1.2. Commercial 7.1.2.1. Hotels and Restaurants 7.1.2.2. Bars 7.1.2.3. Cafes 7.1.2.4. Others 7.2. Incremental Opportunity Analysis, by End-use 8. Global Glass Tableware Market Analysis and Forecast, By Price 8.1. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Price, 2020-2034 8.1.1. Low 8.1.2. Medium 8.1.3. High 8.2. Incremental Opportunity Analysis, By Price 9. Global Glass Tableware Market Analysis and Forecast, by Distribution Channel 9.1. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034 9.1.1. Online 9.1.1.1. E-commerce Websites 9.1.1.2. Company-owned Websites 9.1.2. Offline 9.1.2.1. Hypermarket/Supermarket 9.1.2.2. Specialty Stores 9.1.2.3. Other Retail Stores 9.1.2.4. Departmental Stores 9.1.2.5. Discount Stores 9.1.3. Direct Sales 9.1.3.1. Promotional Sales & Corporate Gifts 9.1.3.2. HoReCa 9.1.3.3. Other Stores and Offices 9.2. Incremental Opportunity Analysis, by Distribution Channel 10. Global Glass Tableware Market Analysis and Forecast, by Region 10.1. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Region, 2020-2034 10.1.1. North America 10.1.2. Europe 10.1.3. Asia Pacific 10.1.4. Middle East & Africa 10.1.5. South America 10.2. Incremental Opportunity Analysis, by Region 11. North America Glass Tableware Market Analysis and Forecast 11.1. Regional Snapshot 11.2. Demographic Overview 11.3. Market Share Analysis (%) 11.4. Consumer Buying Behavior Analysis 11.5. Key Trends Analysis 11.6. Pricing Analysis 11.6.1. By Weighted Average Selling Price (US$) 11.7. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Type, 2020-2034 11.7.1. Dinnerware 11.7.1.1. Plates 11.7.1.2. Bowls 11.7.1.3. Trays 11.7.2. Drinkware 11.7.2.1. Non-alcoholic Beverages 11.7.2.1.1. Water Glasses 11.7.2.1.2. Juice Glasses 11.7.2.1.3. Tumblers 11.7.2.1.4. Others 11.7.2.2. Alcoholic Beverages 11.7.2.2.1. Beer Glasses 11.7.2.2.2. Martini Glasses 11.7.2.2.3. Highball & Collins Glasses 11.7.2.2.4. Shot Glasses 11.7.2.2.5. Margarita Glasses 11.7.2.2.6. Champagne Glasses 11.7.2.2.7. Rock Glasses 11.7.2.2.8. Wine Glasses 11.7.2.2.9. Others 11.7.2.3. Cups & Saucer 11.7.2.4. Pitchers 11.7.2.5. Bottles 11.7.2.6. Others 11.7.3. Serve ware 11.7.3.1. Roasters 11.7.3.2. Casseroles 11.7.3.3. Bakeware 11.7.3.4. Others 11.7.4. Others 11.8. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By End-use, 2020-2034 11.8.1. Residential 11.8.2. Commercial 11.8.2.1. Hotels and Restaurants 11.8.2.2. Bars 11.8.2.3. Cafes 11.8.2.4. Others 11.9. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Price, 2020-2034 11.9.1. Low 11.9.2. Medium 11.9.3. High 11.10. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034 11.10.1. Online 11.10.1.1. E-commerce Websites 11.10.1.2. Company-owned Websites 11.10.2. Offline 11.10.2.1. Hypermarket/Supermarket 11.10.2.2. Specialty Stores 11.10.2.3. Other Retail Stores 11.10.2.4. Departmental Stores 11.10.2.5. Discount Stores 11.10.3. Direct Sales 11.10.3.1. Promotional Sales & Corporate Gifts 11.10.3.2. HoReCa 11.10.3.3. Other Stores and Offices 11.11. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Country, 2020-2034 11.11.1. The U.S. 11.11.2. Canada 11.11.3. Rest of North America 11.12. Incremental Opportunity Analysis 12. Europe Glass Tableware Market Analysis and Forecast 12.1. Regional Snapshot 12.2. Demographic Overview 12.3. Market Share Analysis (%) 12.4. Consumer Buying Behavior Analysis 12.5. Key Trends Analysis 12.6. Pricing Analysis 12.6.1. By Weighted Average Selling Price (US$) 12.7. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Type, 2020-2034 12.7.1. Dinnerware 12.7.1.1. Plates 12.7.1.2. Bowls 12.7.1.3. Trays 12.7.2. Drinkware 12.7.2.1. Non-alcoholic Beverages 12.7.2.1.1. Water Glasses 12.7.2.1.2. Juice Glasses 12.7.2.1.3. Tumblers 12.7.2.1.4. Others 12.7.2.2. Alcoholic Beverages 12.7.2.2.1. Beer Glasses 12.7.2.2.2. Martini Glasses 12.7.2.2.3. Highball & Collins Glasses 12.7.2.2.4. Shot Glasses 12.7.2.2.5. Margarita Glasses 12.7.2.2.6. Champagne Glasses 12.7.2.2.7. Rock Glasses 12.7.2.2.8. Wine Glasses 12.7.2.2.9. Others 12.7.2.3. Cups & Saucer 12.7.2.4. Pitchers 12.7.2.5. Bottles 12.7.2.6. Others 12.7.3. Serve ware 12.7.3.1. Roasters 12.7.3.2. Casseroles 12.7.3.3. Bakeware 12.7.3.4. Others 12.7.4. Others 12.8. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By End-use, 2020-2034 12.8.1. Residential 12.8.2. Commercial 12.8.2.1. Hotels and Restaurants 12.8.2.2. Bars 12.8.2.3. Cafes 12.8.2.4. Others 12.9. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Price, 2020-2034 12.9.1. Low 12.9.2. Medium 12.9.3. High 12.10. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034 12.10.1. Online 12.10.1.1. E-commerce Websites 12.10.1.2. Company-owned Websites 12.10.2. Offline 12.10.2.1. Hypermarket/Supermarket 12.10.2.2. Specialty Stores 12.10.2.3. Other Retail Stores 12.10.2.4. Departmental Stores 12.10.2.5. Discount Stores 12.10.3. Direct Sales 12.10.3.1. Promotional Sales & Corporate Gifts 12.10.3.2. HoReCa 12.10.3.3. Other Stores and Offices 12.11. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Country, 2020-2034 12.11.1. U.K. 12.11.2. Germany 12.11.3. France 12.11.4. Italy 12.11.5. Spain 12.11.6. The Netherlands 12.11.7. Rest of Europe 12.12. Incremental Opportunity Analysis 13. Asia Pacific Glass Tableware Market Analysis and Forecast 13.1. Regional Snapshot 13.2. Demographic Overview 13.3. Market Share Analysis (%) 13.4. Consumer Buying Behavior Analysis 13.5. Key Trends Analysis 13.6. Pricing Analysis 13.6.1. By Weighted Average Selling Price (US$) 13.7. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Type, 2020-2034 13.7.1. Dinnerware 13.7.1.1. Plates 13.7.1.2. Bowls 13.7.1.3. Trays 13.7.2. Drinkware 13.7.2.1. Non-alcoholic Beverages 13.7.2.1.1. Water Glasses 13.7.2.1.2. Juice Glasses 13.7.2.1.3. Tumblers 13.7.2.1.4. Others 13.7.2.2. Alcoholic Beverages 13.7.2.2.1. Beer Glasses 13.7.2.2.2. Martini Glasses 13.7.2.2.3. Highball & Collins Glasses 13.7.2.2.4. Shot Glasses 13.7.2.2.5. Margarita Glasses 13.7.2.2.6. Champagne Glasses 13.7.2.2.7. Rock Glasses 13.7.2.2.8. Wine Glasses 13.7.2.2.9. Others 13.7.2.3. Cups & Saucer 13.7.2.4. Pitchers 13.7.2.5. Bottles 13.7.2.6. Others 13.7.3. Serve ware 13.7.3.1. Roasters 13.7.3.2. Casseroles 13.7.3.3. Bakeware 13.7.3.4. Others 13.7.4. Others 13.8. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By End-use, 2020-2034 13.8.1. Residential 13.8.2. Commercial 13.8.2.1. Hotels and Restaurants 13.8.2.2. Bars 13.8.2.3. Cafes 13.8.2.4. Others 13.9. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Price, 2020-2034 13.9.1. Low 13.9.2. Medium 13.9.3. High 13.10. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034 13.10.1. Online 13.10.1.1. E-commerce Websites 13.10.1.2. Company-owned Websites 13.10.2. Offline 13.10.2.1. Hypermarket/Supermarket 13.10.2.2. Specialty Stores 13.10.2.3. Other Retail Stores 13.10.2.4. Departmental Stores 13.10.2.5. Discount Stores 13.10.3. Direct Sales 13.10.3.1. Promotional Sales & Corporate Gifts 13.10.3.2. HoReCa 13.10.3.3. Other Stores and Offices 13.11. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Country, 2020-2034 13.11.1. China 13.11.2. India 13.11.3. Japan 13.11.4. Australia 13.11.5. South Korea 13.11.6. ASEAN 13.11.7. Rest of Asia Pacific 13.12. Incremental Opportunity Analysis 14. Middle East & Africa Glass Tableware Market Analysis and Forecast 14.1. Regional Snapshot 14.2. Demographic Overview 14.3. Market Share Analysis (%) 14.4. Consumer Buying Behavior Analysis 14.5. Key Trends Analysis 14.6. Pricing Analysis 14.6.1. By Weighted Average Selling Price (US$) 14.7. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Type, 2020-2034 14.7.1. Dinnerware 14.7.1.1. Plates 14.7.1.2. Bowls 14.7.1.3. Trays 14.7.2. Drinkware 14.7.2.1. Non-alcoholic Beverages 14.7.2.1.1. Water Glasses 14.7.2.1.2. Juice Glasses 14.7.2.1.3. Tumblers 14.7.2.1.4. Others 14.7.2.2. Alcoholic Beverages 14.7.2.2.1. Beer Glasses 14.7.2.2.2. Martini Glasses 14.7.2.2.3. Highball & Collins Glasses 14.7.2.2.4. Shot Glasses 14.7.2.2.5. Margarita Glasses 14.7.2.2.6. Champagne Glasses 14.7.2.2.7. Rock Glasses 14.7.2.2.8. Wine Glasses 14.7.2.2.9. Others 14.7.2.3. Cups & Saucer 14.7.2.4. Pitchers 14.7.2.5. Bottles 14.7.2.6. Others 14.7.3. Serve ware 14.7.3.1. Roasters 14.7.3.2. Casseroles 14.7.3.3. Bakeware 14.7.3.4. Others 14.7.4. Others 14.8. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By End-use, 2020-2034 14.8.1. Residential 14.8.2. Commercial 14.8.2.1. Hotels and Restaurants 14.8.2.2. Bars 14.8.2.3. Cafes 14.8.2.4. Others 14.9. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Price, 2020-2034 14.9.1. Low 14.9.2. Medium 14.9.3. High 14.10. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034 14.10.1. Online 14.10.1.1. E-commerce Websites 14.10.1.2. Company-owned Websites 14.10.2. Offline 14.10.2.1. Hypermarket/Supermarket 14.10.2.2. Specialty Stores 14.10.2.3. Other Retail Stores 14.10.2.4. Departmental Stores 14.10.2.5. Discount Stores 14.10.3. Direct Sales 14.10.3.1. Promotional Sales & Corporate Gifts 14.10.3.2. HoReCa 14.10.3.3. Other Stores and Offices 14.11. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Country, 2020-2034 14.11.1. UAE 14.11.2. Saudi Arabia 14.11.3. Qatar 14.11.4. Kuwait 14.11.5. Nigeria 14.11.6. South Africa 14.11.7. Rest of Middle East & Africa 14.12. Incremental Opportunity Analysis 15. South America Glass Tableware Market Analysis and Forecast 15.1. Regional Snapshot 15.2. Demographic Overview 15.3. Market Share Analysis (%) 15.4. Consumer Buying Behavior Analysis 15.5. Key Trends Analysis 15.6. Pricing Analysis 15.6.1. By Weighted Average Selling Price (US$) 15.7. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Type, 2020-2034 15.7.1. Dinnerware 15.7.1.1. Plates 15.7.1.2. Bowls 15.7.1.3. Trays 15.7.2. Drinkware 15.7.2.1. Non-alcoholic Beverages 15.7.2.1.1. Water Glasses 15.7.2.1.2. Juice Glasses 15.7.2.1.3. Tumblers 15.7.2.1.4. Others 15.7.2.2. Alcoholic Beverages 15.7.2.2.1. Beer Glasses 15.7.2.2.2. Martini Glasses 15.7.2.2.3. Highball & Collins Glasses 15.7.2.2.4. Shot Glasses 15.7.2.2.5. Margarita Glasses 15.7.2.2.6. Champagne Glasses 15.7.2.2.7. Rock Glasses 15.7.2.2.8. Wine Glasses 15.7.2.2.9. Others 15.7.2.3. Cups & Saucer 15.7.2.4. Pitchers 15.7.2.5. Bottles 15.7.2.6. Others 15.7.3. Serve ware 15.7.3.1. Roasters 15.7.3.2. Casseroles 15.7.3.3. Bakeware 15.7.3.4. Others 15.7.4. Others 15.8. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By End-use, 2020-2034 15.8.1. Residential 15.8.2. Commercial 15.8.2.1. Hotels and Restaurants 15.8.2.2. Bars 15.8.2.3. Cafes 15.8.2.4. Others 15.9. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Price, 2020-2034 15.9.1. Low 15.9.2. Medium 15.9.3. High 15.10. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034 15.10.1. Online 15.10.1.1. E-commerce Websites 15.10.1.2. Company-owned Websites 15.10.2. Offline 15.10.2.1. Hypermarket/Supermarket 15.10.2.2. Specialty Stores 15.10.2.3. Other Retail Stores 15.10.2.4. Departmental Stores 15.10.2.5. Discount Stores 15.10.3. Direct Sales 15.10.3.1. Promotional Sales & Corporate Gifts 15.10.3.2. HoReCa 15.10.3.3. Other Stores and Offices 15.11. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Country, 2020-2034 15.11.1. Brazil 15.11.2. Argentina 15.11.3. Rest of South America 15.12. Incremental Opportunity Analysis 16. Competition Landscape 16.1. Market Player - Competition Dashboard 16.2. Market Share Analysis (%), by Brand 2023 16.3. Company Profiles 16.3.1. Anchor Hocking LLC 16.3.1.1. Company Overview 16.3.1.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.1.3. Product Portfolio 16.3.1.4. Key Financials 16.3.1.5. Strategy & Business Overview 16.3.2. ARC International S.A. 16.3.2.1. Company Overview 16.3.2.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.2.3. Product Portfolio 16.3.2.4. Key Financials 16.3.2.5. Strategy & Business Overview 16.3.3. Bormioli Rocco SpA 16.3.3.1. Company Overview 16.3.3.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.3.3. Product Portfolio 16.3.3.4. Key Financials 16.3.3.5. Strategy & Business Overview 16.3.4. Cristar 16.3.4.1. Company Overview 16.3.4.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.4.3. Product Portfolio 16.3.4.4. Key Financials 16.3.4.5. Strategy & Business Overview 16.3.5. Duralex USA 16.3.5.1. Company Overview 16.3.5.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.5.3. Product Portfolio 16.3.5.4. Key Financials 16.3.5.5. Strategy & Business Overview 16.3.6. GLASS&GLASS 16.3.6.1. Company Overview 16.3.6.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.6.3. Product Portfolio 16.3.6.4. Key Financials 16.3.6.5. Strategy & Business Overview 16.3.7. glassia (Hidalglass S.A. de C.V.) 16.3.7.1. Company Overview 16.3.7.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.7.3. Product Portfolio 16.3.7.4. Key Financials 16.3.7.5. Strategy & Business Overview 16.3.8. Lenox Corporation Libbey Inc. 16.3.8.1. Company Overview 16.3.8.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.8.3. Product Portfolio 16.3.8.4. Key Financials 16.3.8.5. Strategy & Business Overview 16.3.9. Nadir Figueiredo 16.3.9.1. Company Overview 16.3.9.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.9.3. Product Portfolio 16.3.9.4. Key Financials 16.3.9.5. Strategy & Business Overview 16.3.10. Rigolleau S.A. 16.3.10.1. Company Overview 16.3.10.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.10.3. Product Portfolio 16.3.10.4. Key Financials 16.3.10.5. Strategy & Business Overview 16.3.11. Santos Décor 16.3.11.1. Company Overview 16.3.11.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.11.3. Product Portfolio 16.3.11.4. Key Financials 16.3.11.5. Strategy & Business Overview 16.3.12. Sisecam Group (Pasabahce) 16.3.12.1. Company Overview 16.3.12.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.12.3. Product Portfolio 16.3.12.4. Key Financials 16.3.12.5. Strategy & Business Overview 16.3.13. Other Key Players 16.3.13.1. Company Overview 16.3.13.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.13.3. Product Portfolio 16.3.13.4. Key Financials 16.3.13.5. Strategy & Business Overview 17. Go To Market Strategy
ページTOPに戻る
本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
- Europe Equine Insurance Market - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2025-2035
- Second-hand Products Market (Type - Clothing, Footwear, Accessories, Sporting and Exercise Goods & Equipment, Furniture, Home Dcor, Beauty products, Musical Equipment, Tools & Home care products, Electronics, Others (Toys, Books, etc.)); Brand Type Luxury brands, Non-Luxury brands) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2025-2035
- North America Self-Propelled Cordless Lawn Mower Market (Cutting Width - Under 14 inches, 14 to 20 inches, Above 20 inches; and Battery Capacity- Up to 5.0 Ah, Above 5.0 Ah; End Use- Residential, Commercial; Distribution Channel- Direct to Customers, Online Sales, Offline Sales) - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2025-2035
- Lab Grown Diamonds Market Size, Share, Trends, Industry Analysis, and Forecast (2025 2031)
- Trail Running Shoes Market Size, Share, Trends, Industry Analysis, and Forecast (2025 2031)
- Extended Stay Hotel Market Size, Share, Trends, Industry Analysis, and Forecast (2025 2031)
- ベビーケア用おむつの世界市場レポートと予測 2020-2031
- 大人用介護おむつの世界市場レポート、歴史と2020-2031年予測
- 母乳保存容器-世界市場シェア・ランキング、全体売上高・需要予測 2025-2031
- 電気安全手袋-世界市場シェア・ランキング、全体売上高・需要予測 2025-2031
Transparency Market Research社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート
-
Europe Equine Insurance Market - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2025-2035
-
Second-hand Products Market (Type - Clothing, Footwear, Accessories, Sporting and Exercise Goods & Equipment, Furniture, Home Dcor, Beauty products, Musical Equipment, Tools & Home care products, Electronics, Others (Toys, Books, etc.)); Brand Type Luxury brands, Non-Luxury brands) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2025-2035
-
North America Self-Propelled Cordless Lawn Mower Market (Cutting Width - Under 14 inches, 14 to 20 inches, Above 20 inches; and Battery Capacity- Up to 5.0 Ah, Above 5.0 Ah; End Use- Residential, Commercial; Distribution Channel- Direct to Customers, Online Sales, Offline Sales) - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2025-2035
-
コネクテッドアパレル市場(製品タイプ:衣料品、フットウェア、技術統合:センサー内蔵、BluetoothおよびWi-Fi接続、データ分析、クラウド統合、消費者グループ:男性、女性、流通チャネル:オンライン小売、オフライン小売) - 2024-2034年の世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測
-
ウェルネス不動産市場(物件タイプ:住宅、商業施設、複合施設;ウェルネスの特徴:ウェルネス機能:フィジカルウェルネス、メンタルウェルネス、エモーショナルウェルネス、栄養ウェルネス、スピリチュアルウェルネス、環境ウェルネス;ロケーション:都市部、郊外部、農村部):都市部, 郊外部, 農村部) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
ワークプレイスウェルネス市場(タイプ-フィジカルウェルネス、メンタル/エモーショナルウェルネス、ファイナンシャルウェルネス、ソーシャルウェルネス、スピリチュアルウェルネス;サービス提供-オンサイト、オフサイト、バーチャル)-世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
セクシャル・ウェルネス製品市場(製品タイプ-コンドーム、潤滑剤、性玩具、女性用避妊薬(OTC)、インティメイト・ハイジーン製品、セクシャル・ウェルネス・サプリメント、勃起不全製品、不妊・排卵製品、その他;消費者グループ-男性、女性)-世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
オーガニック生理用品市場(製品タイプ-生理用パッド、月経カップ、タンポン、生理用ショーツ、その他)(年齢層-20歳未満、20-30歳、31-40歳、41-50歳、51-60歳、60歳以上)-世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
ゴルフウェア・シューズ市場(製品タイプ:ゴルフウェア、ゴルフシューズ);エンドユーザー:男性、女性、子供;流通チャネル:オンラインストア、ハイパーマーケット・スーパーマーケット、ブランドストア、マルチブランドストア、専門店、その他小売店) - 世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
アジア太平洋地域の除湿機市場(製品タイプ:製品タイプ:冷媒/凝縮式除湿機、デシカント式除湿機、ペルチェ式(熱電式);水分除去能力:30パイント/日まで, 30~60パイント/日まで, 60~100パイント/日まで, 100~500パイント/日まで, 500パイント/日以上) - 産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024年~2034年
本レポートと同じKEY WORD(glass)の最新刊レポート
よくあるご質問
Transparency Market Research社はどのような調査会社ですか?
トレンスペアレンシーマーケットリサーチ(Transparency Market Research /TMR)は市場参入やホワイトスペースの特定、新商品や新サービスの立ち上げ、戦略的M&Aなどの実現のた... もっと見る
調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?
在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。
注文の手続きはどのようになっていますか?
1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?
納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。
データリソース社はどのような会社ですか?
当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。
|
|