射撃場市場(タイプ:屋内射撃場と屋外射撃場;および用途:世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
Shooting Ranges Market (Type: Indoor Shooting Range and Outdoor Shooting Range; and Application: Military and Recreational) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034
射撃場市場 - レポートの範囲
TMRの調査レポート「世界の射撃場市場」は、2024年から2034年までの予測期間中に市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています... もっと見る
サマリー 射撃場市場 - レポートの範囲
TMRの調査レポート「世界の射撃場市場」は、2024年から2034年までの予測期間中に市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。当レポートでは、2024年を基準年、2034年を予測年として、2018年から2034年までの世界の射撃場市場の収益を提供しています。また、2024年から2034年までの世界の射撃場市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。
このレポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、射撃場市場を理解するために主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書を参照しました。
二次調査には、インターネット情報源、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれる。アナリストは、世界の射撃場市場の様々な属性を調査するために、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチの組み合わせを採用しました。
本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、このレポートは世界の射撃場市場における競争ダイナミクスの変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場プレーヤーだけでなく、世界の射撃場市場への参入に関心のある事業体にとっても貴重なツールとなります。
当レポートでは、世界の射撃場市場の競争状況について掘り下げています。世界の射撃場市場で事業を展開する主要企業が特定され、これらの各企業が様々な属性の観点からプロファイルされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、このレポートで紹介されている世界の射撃場市場のプレーヤーの属性です。
射撃場の世界市場レポートで回答された主な質問
- 予測期間中の全地域における射撃場が生み出す売上高/収益は?
- 世界の射撃場市場における機会は何か?
- 市場における主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2034年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?
射撃場市場 - 調査目的と調査アプローチ
射撃場の世界市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業展開している主要ベンダーや流通業者、製品承認のための規制シナリオについて詳細に解説しています。
本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。
当レポートでは、世界の射撃場市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析しています。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2034年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察は、市場関係者が世界の射撃場市場への投資のための情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことを可能にします。
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目次 1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件
3.調査方法
4.エグゼクティブサマリー
5.市場概要
5.1.市場ダイナミクス
5.1.1.促進要因
5.1.2.阻害要因
5.1.3.機会
5.2.主要トレンド分析
5.2.1.需要サイドの分析
5.2.2.供給サイドの分析
5.3.主要市場指標
5.4.ポーターのファイブフォース分析
5.5.バリューチェーン分析
5.6.規格と規制
5.7.PESTEL分析
5.8.射撃場の世界市場分析と予測、2020年~2034年
5.8.1.市場価値予測(US$ Mn)
5.8.2.市場数量予測(千台)
6.射撃場の世界市場分析・予測(タイプ別
6.1.射撃場の世界市場規模(百万米ドル・千台):タイプ別、2020年~2034年
6.1.1.屋内射撃場
6.1.1.1.仮想シミュレーター
6.1.1.2.ターゲット
6.1.1.2.1.ムービングターゲット
6.1.1.2.1.1.デュアル・ムービング・ターゲット
6.1.1.2.1.2.ポップアップターゲット
6.1.1.2.1.3.ターニングターゲット
6.1.1.2.2.固定ターゲット
6.1.1.2.2.1.電子ターゲット
6.1.1.2.2.2.ノックダウン標的
6.1.2.屋外射撃場
6.1.2.1.ムービングターゲット
6.1.2.1.1.ターニングターゲット
6.1.2.1.2.多目的ターゲット
6.1.2.1.3.ポップアップターゲット
6.1.2.1.4.スマートターゲット
6.1.2.2.固定ターゲット
6.2.インクリメンタル・オポチュニティ分析(タイプ別
7.射撃場の世界市場分析と予測、用途別
7.1.射撃場の世界市場規模(百万米ドル、千台)、用途別、2020年~2034年
7.1.1.軍事用
7.1.2.娯楽用
7.2.アプリケーション別増加機会分析
8.射撃場の世界市場分析と予測、地域別
8.1.射撃場の世界市場規模(百万米ドル、千台)、地域別、2020年~2034年
8.1.1.北米
8.1.2.欧州
8.1.3.アジア太平洋
8.1.4.中東・アフリカ
8.1.5.南米
8.2.地域別増加機会分析
9.北米射撃場市場の分析と予測
9.1.地域別スナップショット
9.2.人口統計概要
9.3.市場シェア分析(%)
9.4.消費者の購買行動分析
9.5.主要トレンド分析
9.5.1.需要サイド分析
9.5.2.供給サイドの分析
9.6.価格動向分析
9.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
9.7.射撃場市場規模(百万米ドル、千台)、タイプ別、2020年~2034年
9.7.1.屋内射撃場
9.7.1.1.仮想シミュレーター
9.7.1.2.ターゲット
9.7.1.2.1.ムービングターゲット
9.7.1.2.1.1.デュアル・ムービング・ターゲット
9.7.1.2.1.2.ポップアップターゲット
9.7.1.2.1.3.ターニングターゲット
9.7.1.2.2.固定ターゲット
9.7.1.2.2.1.電子ターゲット
9.7.1.2.2.2.ノックダウン標的
9.7.2.屋外射撃場
9.7.2.1.移動標的
9.7.2.1.1.回転標的
9.7.2.1.2.多目的ターゲット
9.7.2.1.3.ポップアップターゲット
9.7.2.1.4.スマートターゲット
9.7.2.2.固定ターゲット
9.8.射撃場の市場規模(百万米ドル、千台)、用途別、2020~2034年
9.8.1.軍事用
9.8.2.レクリエーション
9.9.射撃場の市場規模(百万米ドルおよび千台)、国別、2020~2034年
9.9.1.米国
9.9.2.カナダ
9.9.3.その他の北米地域
9.10.事業機会の増加分析
10.欧州射撃場市場の分析と予測
10.1.地域別スナップショット
10.2.人口統計概要
10.3.市場シェア分析(%)
10.4.消費者の購買行動分析
10.5.主要トレンド分析
10.5.1.需要サイド分析
10.5.2.供給サイドの分析
10.6.価格動向分析
10.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
10.7.射撃場市場規模(百万米ドル、千台)、タイプ別、2020年~2034年
10.7.1.屋内射撃場
10.7.1.1.仮想シミュレーター
10.7.1.2.ターゲット
10.7.1.2.1.ムービングターゲット
10.7.1.2.1.1.デュアル・ムービング・ターゲット
10.7.1.2.1.2.ポップアップターゲット
10.7.1.2.1.3.ターニングターゲット
10.7.1.2.2.固定ターゲット
10.7.1.2.2.1.電子ターゲット
10.7.1.2.2.2.ノックダウン標的
10.7.2.屋外射撃場
10.7.2.1.移動標的
10.7.2.1.1.回転標的
10.7.2.1.2.多目的ターゲット
10.7.2.1.3.ポップアップターゲット
10.7.2.1.4.スマートターゲット
10.7.2.2.固定ターゲット
10.8.射撃場の市場規模(百万米ドル、千台)、用途別、2020~2034年
10.8.1.軍事用
10.8.2.レクリエーション
10.9.射撃場の市場規模(百万米ドル、千台)、国別、2020年~2034年
10.9.1.英国
10.9.2.ドイツ
10.9.3.フランス
10.9.4.イタリア
10.9.5.スペイン
10.9.6.オランダ
10.9.7.その他のヨーロッパ
10.10.ビジネスチャンスの増加分析
11.アジア太平洋地域の射撃場市場の分析と予測
11.1.地域別スナップショット
11.2.人口統計概要
11.3.市場シェア分析(%)
11.4.消費者の購買行動分析
11.5.主要トレンド分析
11.5.1.需要サイド分析
11.5.2.供給サイドの分析
11.6.価格動向分析
11.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
11.7.射撃場市場規模(百万米ドル、千台)、タイプ別、2020年~2034年
11.7.1.屋内射撃場
11.7.1.1.仮想シミュレーター
11.7.1.2.ターゲット
11.7.1.2.1.ムービングターゲット
11.7.1.2.1.1.デュアル・ムービング・ターゲット
11.7.1.2.1.2.ポップアップターゲット
11.7.1.2.1.3.ターニングターゲット
11.7.1.2.2.固定ターゲット
11.7.1.2.2.1.電子ターゲット
11.7.1.2.2.2.ノックダウン標的
11.7.2.屋外射撃場
11.7.2.1.移動標的
11.7.2.1.1.回転標的
11.7.2.1.2.多目的ターゲット
11.7.2.1.3.ポップアップターゲット
11.7.2.1.4.スマートターゲット
11.7.2.2.固定ターゲット
11.8.射撃場の市場規模(百万米ドル、千台)、用途別、2020~2034年
11.8.1.軍事用
11.8.2.レクリエーション
11.9.射撃場の市場規模(百万米ドル、千台)、国別、2020年~2034年
11.9.1.中国
11.9.2.インド
11.9.3.日本
11.9.4.オーストラリア
11.9.5.韓国
11.9.6.ASEAN
11.9.7.その他のアジア太平洋地域
11.10.ビジネスチャンスの増加分析
12.中東・アフリカの射撃場市場の分析と予測
12.1.地域別スナップショット
12.2.人口統計概要
12.3.市場シェア分析(%)
12.4.消費者の購買行動分析
12.5.主要トレンド分析
12.5.1.需要サイド分析
12.5.2.供給サイドの分析
12.6.価格動向分析
12.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
12.7.射撃場市場規模(百万米ドル、千台)、タイプ別、2020年~2034年
12.7.1.屋内射撃場
12.7.1.1.仮想シミュレーター
12.7.1.2.ターゲット
12.7.1.2.1.ムービングターゲット
12.7.1.2.1.1.デュアル・ムービング・ターゲット
12.7.1.2.1.2.ポップアップターゲット
12.7.1.2.1.3.ターニングターゲット
12.7.1.2.2.固定ターゲット
12.7.1.2.2.1.電子ターゲット
12.7.1.2.2.2.ノックダウン標的
12.7.2.屋外射撃場
12.7.2.1.移動標的
12.7.2.1.1.回転標的
12.7.2.1.2.多目的ターゲット
12.7.2.1.3.ポップアップターゲット
12.7.2.1.4.スマートターゲット
12.7.2.2.固定ターゲット
12.8.射撃場の市場規模(百万米ドル、千台)、用途別、2020~2034年
12.8.1.軍事用
12.8.2.レクリエーション
12.9.射撃場の市場規模(百万米ドル、千台)、国別、2020年~2034年
12.9.1.アラブ首長国連邦
12.9.2.サウジアラビア
12.9.3.カタール
12.9.4.クウェート
12.9.5.ナイジェリア
12.9.6.南アフリカ
12.9.7.その他の中東・アフリカ
12.10.機会増の分析
13.南米の射撃場市場の分析と予測
13.1.地域別スナップショット
13.2.人口統計概要
13.3.市場シェア分析(%)
13.4.消費者の購買行動分析
13.5.主要トレンド分析
13.5.1.需要サイド分析
13.5.2.供給サイドの分析
13.6.価格動向分析
13.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
13.7.射撃場市場規模(百万米ドル、千台)、タイプ別、2020年~2034年
13.7.1.屋内射撃場
13.7.1.1.仮想シミュレーター
13.7.1.2.ターゲット
13.7.1.2.1.ムービングターゲット
13.7.1.2.1.1.デュアル・ムービング・ターゲット
13.7.1.2.1.2.ポップアップターゲット
13.7.1.2.1.3.ターニングターゲット
13.7.1.2.2.固定ターゲット
13.7.1.2.2.1.電子ターゲット
13.7.1.2.2.2.ノックダウン標的
13.7.2.屋外射撃場
13.7.2.1.移動標的
13.7.2.1.1.回転標的
13.7.2.1.2.多目的ターゲット
13.7.2.1.3.ポップアップターゲット
13.7.2.1.4.スマートターゲット
13.7.2.2.固定ターゲット
13.8.射撃場の市場規模(百万米ドル、千台)、用途別、2020~2034年
13.8.1.軍事用
13.8.2.レクリエーション
13.9.射撃場の市場規模(百万米ドルおよび千台)、国別、2020~2034年
13.9.1.ブラジル
13.9.2.アルゼンチン
13.9.3.その他の南米諸国
13.10.ビジネスチャンスの増加分析
14.競争環境
14.1.市場プレーヤー - 競争ダッシュボード
14.2.ブランド別市場シェア分析(%)、2023年
14.3.企業プロフィール
14.3.1.アクションターゲット社
14.3.1.1.会社概要
14.3.1.2.販売地域/地理的プレゼンス
14.3.1.3.製品ポートフォリオ
14.3.1.4.主要財務データ
14.3.1.5.戦略と事業概要
14.3.2.アドバンスト・トレーニング・システムズ LLC
14.3.2.1.会社概要
14.3.2.2.販売地域/地理的プレゼンス
14.3.2.3.製品ポートフォリオ
14.3.2.4.主要財務
14.3.2.5.戦略と事業概要
14.3.3.エイペックス・ターゲット・システムズ LLC
14.3.3.1.会社概要
14.3.3.2.販売地域/地理的プレゼンス
14.3.3.3.製品ポートフォリオ
14.3.3.4.主要財務状況
14.3.3.5.戦略と事業概要
14.3.4.キュービック・コーポレーション
14.3.4.1.会社概要
14.3.4.2.販売地域/地理的プレゼンス
14.3.4.3.製品ポートフォリオ
14.3.4.4.主要財務データ
14.3.4.5.戦略と事業概要
14.3.5.ELIミリタリーシミュレーション
14.3.5.1.会社概要
14.3.5.2.販売地域/地理的プレゼンス
14.3.5.3.製品ポートフォリオ
14.3.5.4.主要財務データ
14.3.5.5.戦略と事業概要
14.3.6.インベリス・トレーニング・ソリューションズ
14.3.6.1.会社概要
14.3.6.2.販売地域/地理的プレゼンス
14.3.6.3.製品ポートフォリオ
14.3.6.4.主要財務データ
14.3.6.5.戦略と事業概要
14.3.7.レーザーショット
14.3.7.1.会社概要
14.3.7.2.販売地域/地理的プレゼンス
14.3.7.3.製品ポートフォリオ
14.3.7.4.主要財務状況
14.3.7.5.戦略と事業概要
14.3.8.ポリトロニック・インターナショナルAG
14.3.8.1.会社概要
14.3.8.2.販売地域/地理的プレゼンス
14.3.8.3.製品ポートフォリオ
14.3.8.4.主要財務
14.3.8.5.戦略と事業概要
14.3.9.サベージ・レンジシステムズ
14.3.9.1.会社概要
14.3.9.2.販売地域
14.3.9.3.製品ポートフォリオ
14.3.9.4.主要財務データ
14.3.9.5.戦略と事業概要
14.3.10.ティッセン トレーニング システムズ GmbH
14.3.10.1.会社概要
14.3.10.2.販売地域/地理的プレゼンス
14.3.10.3.製品ポートフォリオ
14.3.10.4.主要財務データ
14.3.10.5.戦略と事業概要
14.3.11.その他の主要プレーヤー
14.3.11.1.会社概要
14.3.11.2.販売地域/地理的プレゼンス
14.3.11.3.製品ポートフォリオ
14.3.11.4.主要財務データ
14.3.11.5.戦略と事業概要
15.市場参入戦略
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Summary Shooting Ranges Market – Scope of Report TMR’s report on the global shooting ranges market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2034. The report provides revenue of the global shooting ranges market for the period 2018–2034, considering 2024 as the base year and 2034 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global shooting ranges market from 2024 to 2034.
The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the shooting ranges market.
Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global shooting ranges market.
The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global shooting ranges market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global shooting ranges market.
The report delves into the competitive landscape of the global shooting ranges market. Key players operating in the global shooting ranges market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global shooting ranges market profiled in this report.
Key Questions Answered in Global shooting ranges Market Report • What is the sales/revenue generated by shooting ranges across all regions during the forecast period? • What are the opportunities in the global shooting ranges market? • What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market? • Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period? • Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2034? • Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period? • What are the market positions of different companies operating in the global market?
Shooting Ranges Market – Research Objectives and Research Approach The comprehensive report on the global shooting ranges market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.
For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.
The report analyzes the global shooting ranges market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2034 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global shooting ranges market.
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Table of Contents 1. Preface 1.1. Market Definition and Scope 1.2. Market Segmentation 1.3. Key Research Objectives 1.4. Research Highlights 2. Assumptions 3. Research Methodology 4. Executive Summary 5. Market Overview 5.1. Market Dynamics 5.1.1. Drivers 5.1.2. Restraints 5.1.3. Opportunities 5.2. Key Trends Analysis 5.2.1. Demand Side Analysis 5.2.2. Supply Side Analysis 5.3. Key Market Indicators 5.4. Porter’s Five Forces Analysis 5.5. Value Chain Analysis 5.6. Standards & Regulations 5.7. PESTEL Analysis 5.8. Global Shooting Ranges Market Analysis and Forecast, 2020-2034 5.8.1. Market Value Projections (US$ Mn) 5.8.2. Market Volume Projections (Thousand Units) 6. Global Shooting Ranges Market Analysis and Forecast, by Type 6.1. Global Shooting Ranges Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Type, 2020 - 2034 6.1.1. Indoor Shooting Range 6.1.1.1. Virtual Simulators 6.1.1.2. Targets 6.1.1.2.1. Moving Target 6.1.1.2.1.1. Dual Moving Targets 6.1.1.2.1.2. Pop Up Targets 6.1.1.2.1.3. Turning Targets 6.1.1.2.2. Fixed Targets 6.1.1.2.2.1. Electronic Targets 6.1.1.2.2.2. Knock-Down Targets 6.1.2. Outdoor Shooting Ranges 6.1.2.1. Moving Target 6.1.2.1.1. Turning Targets 6.1.2.1.2. Multi-Purpose Targets 6.1.2.1.3. Pop-Up Targets 6.1.2.1.4. Smart Targets 6.1.2.2. Fixed Targets 6.2. Incremental Opportunity Analysis, by Type 7. Global Shooting Ranges Market Analysis and Forecast, by Application 7.1. Global Shooting Ranges Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Application, 2020 - 2034 7.1.1. Military 7.1.2. Recreational 7.2. Incremental Opportunity Analysis, by Application 8. Global Shooting Ranges Market Analysis and Forecast, by Region 8.1. Global Shooting Ranges Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Region, 2020 - 2034 8.1.1. North America 8.1.2. Europe 8.1.3. Asia Pacific 8.1.4. Middle East & Africa 8.1.5. South America 8.2. Incremental Opportunity Analysis, by Region 9. North America Shooting Ranges Market Analysis and Forecast 9.1. Regional Snapshot 9.2. Demographic Overview 9.3. Market Share Analysis (%) 9.4. Consumer Buying Behavior Analysis 9.5. Key Trends Analysis 9.5.1. Demand Side Analysis 9.5.2. Supply Side Analysis 9.6. Price Trend Analysis 9.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 9.7. Shooting Ranges Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Type, 2020 - 2034 9.7.1. Indoor Shooting Range 9.7.1.1. Virtual Simulators 9.7.1.2. Targets 9.7.1.2.1. Moving Target 9.7.1.2.1.1. Dual Moving Targets 9.7.1.2.1.2. Pop Up Targets 9.7.1.2.1.3. Turning Targets 9.7.1.2.2. Fixed Targets 9.7.1.2.2.1. Electronic Targets 9.7.1.2.2.2. Knock-Down Targets 9.7.2. Outdoor Shooting Ranges 9.7.2.1. Moving Target 9.7.2.1.1. Turning Targets 9.7.2.1.2. Multi-Purpose Targets 9.7.2.1.3. Pop-Up Targets 9.7.2.1.4. Smart Targets 9.7.2.2. Fixed Targets 9.8. Shooting Ranges Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Application, 2020 - 2034 9.8.1. Military 9.8.2. Recreational 9.9. Shooting Ranges Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Country, 2020 - 2034 9.9.1. U.S. 9.9.2. Canada 9.9.3. Rest of North America 9.10. Incremental Opportunity Analysis 10. Europe Shooting Ranges Market Analysis and Forecast 10.1. Regional Snapshot 10.2. Demographic Overview 10.3. Market Share Analysis (%) 10.4. Consumer Buying Behavior Analysis 10.5. Key Trends Analysis 10.5.1. Demand Side Analysis 10.5.2. Supply Side Analysis 10.6. Price Trend Analysis 10.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 10.7. Shooting Ranges Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Type, 2020 - 2034 10.7.1. Indoor Shooting Range 10.7.1.1. Virtual Simulators 10.7.1.2. Targets 10.7.1.2.1. Moving Target 10.7.1.2.1.1. Dual Moving Targets 10.7.1.2.1.2. Pop Up Targets 10.7.1.2.1.3. Turning Targets 10.7.1.2.2. Fixed Targets 10.7.1.2.2.1. Electronic Targets 10.7.1.2.2.2. Knock-Down Targets 10.7.2. Outdoor Shooting Ranges 10.7.2.1. Moving Target 10.7.2.1.1. Turning Targets 10.7.2.1.2. Multi-Purpose Targets 10.7.2.1.3. Pop-Up Targets 10.7.2.1.4. Smart Targets 10.7.2.2. Fixed Targets 10.8. Shooting Ranges Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Application, 2020 - 2034 10.8.1. Military 10.8.2. Recreational 10.9. Shooting Ranges Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Country, 2020 - 2034 10.9.1. U.K. 10.9.2. Germany 10.9.3. France 10.9.4. Italy 10.9.5. Spain 10.9.6. The Netherlands 10.9.7. Rest of Europe 10.10. Incremental Opportunity Analysis 11. Asia Pacific Shooting Ranges Market Analysis and Forecast 11.1. Regional Snapshot 11.2. Demographic Overview 11.3. Market Share Analysis (%) 11.4. Consumer Buying Behavior Analysis 11.5. Key Trends Analysis 11.5.1. Demand Side Analysis 11.5.2. Supply Side Analysis 11.6. Price Trend Analysis 11.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 11.7. Shooting Ranges Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Type, 2020 - 2034 11.7.1. Indoor Shooting Range 11.7.1.1. Virtual Simulators 11.7.1.2. Targets 11.7.1.2.1. Moving Target 11.7.1.2.1.1. Dual Moving Targets 11.7.1.2.1.2. Pop Up Targets 11.7.1.2.1.3. Turning Targets 11.7.1.2.2. Fixed Targets 11.7.1.2.2.1. Electronic Targets 11.7.1.2.2.2. Knock-Down Targets 11.7.2. Outdoor Shooting Ranges 11.7.2.1. Moving Target 11.7.2.1.1. Turning Targets 11.7.2.1.2. Multi-Purpose Targets 11.7.2.1.3. Pop-Up Targets 11.7.2.1.4. Smart Targets 11.7.2.2. Fixed Targets 11.8. Shooting Ranges Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Application, 2020 - 2034 11.8.1. Military 11.8.2. Recreational 11.9. Shooting Ranges Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Country, 2020 - 2034 11.9.1. China 11.9.2. India 11.9.3. Japan 11.9.4. Australia 11.9.5. South Korea 11.9.6. ASEAN 11.9.7. Rest of Asia Pacific 11.10. Incremental Opportunity Analysis 12. Middle East & Africa Shooting Ranges Market Analysis and Forecast 12.1. Regional Snapshot 12.2. Demographic Overview 12.3. Market Share Analysis (%) 12.4. Consumer Buying Behavior Analysis 12.5. Key Trends Analysis 12.5.1. Demand Side Analysis 12.5.2. Supply Side Analysis 12.6. Price Trend Analysis 12.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 12.7. Shooting Ranges Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Type, 2020 - 2034 12.7.1. Indoor Shooting Range 12.7.1.1. Virtual Simulators 12.7.1.2. Targets 12.7.1.2.1. Moving Target 12.7.1.2.1.1. Dual Moving Targets 12.7.1.2.1.2. Pop Up Targets 12.7.1.2.1.3. Turning Targets 12.7.1.2.2. Fixed Targets 12.7.1.2.2.1. Electronic Targets 12.7.1.2.2.2. Knock-Down Targets 12.7.2. Outdoor Shooting Ranges 12.7.2.1. Moving Target 12.7.2.1.1. Turning Targets 12.7.2.1.2. Multi-Purpose Targets 12.7.2.1.3. Pop-Up Targets 12.7.2.1.4. Smart Targets 12.7.2.2. Fixed Targets 12.8. Shooting Ranges Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Application, 2020 - 2034 12.8.1. Military 12.8.2. Recreational 12.9. Shooting Ranges Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Country, 2020 - 2034 12.9.1. UAE 12.9.2. Saudi Arabia 12.9.3. Qatar 12.9.4. Kuwait 12.9.5. Nigeria 12.9.6. South Africa 12.9.7. Rest of Middle East & Africa 12.10. Incremental Opportunity Analysis 13. South America Shooting Ranges Market Analysis and Forecast 13.1. Regional Snapshot 13.2. Demographic Overview 13.3. Market Share Analysis (%) 13.4. Consumer Buying Behavior Analysis 13.5. Key Trends Analysis 13.5.1. Demand Side Analysis 13.5.2. Supply Side Analysis 13.6. Price Trend Analysis 13.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 13.7. Shooting Ranges Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Type, 2020 - 2034 13.7.1. Indoor Shooting Range 13.7.1.1. Virtual Simulators 13.7.1.2. Targets 13.7.1.2.1. Moving Target 13.7.1.2.1.1. Dual Moving Targets 13.7.1.2.1.2. Pop Up Targets 13.7.1.2.1.3. Turning Targets 13.7.1.2.2. Fixed Targets 13.7.1.2.2.1. Electronic Targets 13.7.1.2.2.2. Knock-Down Targets 13.7.2. Outdoor Shooting Ranges 13.7.2.1. Moving Target 13.7.2.1.1. Turning Targets 13.7.2.1.2. Multi-Purpose Targets 13.7.2.1.3. Pop-Up Targets 13.7.2.1.4. Smart Targets 13.7.2.2. Fixed Targets 13.8. Shooting Ranges Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Application, 2020 - 2034 13.8.1. Military 13.8.2. Recreational 13.9. Shooting Ranges Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Country, 2020 - 2034 13.9.1. Brazil 13.9.2. Argentina 13.9.3. Rest of South America 13.10. Incremental Opportunity Analysis 14. Competition Landscape 14.1. Market Player – Competition Dashboard 14.2. Market Share Analysis (%), by Brand 2023 14.3. Company Profiles 14.3.1. Action Target, Inc. 14.3.1.1. Company Overview 14.3.1.2. Sales Area/Geographical Presence 14.3.1.3. Product Portfolio 14.3.1.4. Key Financials 14.3.1.5. Strategy & Business Overview 14.3.2. Advanced Training Systems LLC 14.3.2.1. Company Overview 14.3.2.2. Sales Area/Geographical Presence 14.3.2.3. Product Portfolio 14.3.2.4. Key Financials 14.3.2.5. Strategy & Business Overview 14.3.3. Apex Target Systems LLC 14.3.3.1. Company Overview 14.3.3.2. Sales Area/Geographical Presence 14.3.3.3. Product Portfolio 14.3.3.4. Key Financials 14.3.3.5. Strategy & Business Overview 14.3.4. Cubic Corporation 14.3.4.1. Company Overview 14.3.4.2. Sales Area/Geographical Presence 14.3.4.3. Product Portfolio 14.3.4.4. Key Financials 14.3.4.5. Strategy & Business Overview 14.3.5. ELI Military Simulations Ltd. 14.3.5.1. Company Overview 14.3.5.2. Sales Area/Geographical Presence 14.3.5.3. Product Portfolio 14.3.5.4. Key Financials 14.3.5.5. Strategy & Business Overview 14.3.6. InVeris Training Solutions 14.3.6.1. Company Overview 14.3.6.2. Sales Area/Geographical Presence 14.3.6.3. Product Portfolio 14.3.6.4. Key Financials 14.3.6.5. Strategy & Business Overview 14.3.7. Laser Shot Inc. 14.3.7.1. Company Overview 14.3.7.2. Sales Area/Geographical Presence 14.3.7.3. Product Portfolio 14.3.7.4. Key Financials 14.3.7.5. Strategy & Business Overview 14.3.8. Polytronic International AG 14.3.8.1. Company Overview 14.3.8.2. Sales Area/Geographical Presence 14.3.8.3. Product Portfolio 14.3.8.4. Key Financials 14.3.8.5. Strategy & Business Overview 14.3.9. Savage Range Systems 14.3.9.1. Company Overview 14.3.9.2. Sales Area/Geographical Presence 14.3.9.3. Product Portfolio 14.3.9.4. Key Financials 14.3.9.5. Strategy & Business Overview 14.3.10. Theissen Training Systems GmbH 14.3.10.1. Company Overview 14.3.10.2. Sales Area/Geographical Presence 14.3.10.3. Product Portfolio 14.3.10.4. Key Financials 14.3.10.5. Strategy & Business Overview 14.3.11. Other Key Players 14.3.11.1. Company Overview 14.3.11.2. Sales Area/Geographical Presence 14.3.11.3. Product Portfolio 14.3.11.4. Key Financials 14.3.11.5. Strategy & Business Overview 15. Go To Market Strategy
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