がん領域の栄養市場(栄養:経腸栄養と非経口栄養;およびフォーミュラ:栄養:経腸栄養、非経口栄養、フォーミュラ:標準フォーミュラ、要素フォーミュラ、特殊フォーミュラ) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2023-2031年
Oncology Nutrition Market (Nutrition: Enteral Nutrition and Parenteral Nutrition; and Formula: Standard Formula, Elemental Formula, and Specialized Formula) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2023-2031
腫瘍栄養市場 - レポートの範囲
TMR社のがん領域向け栄養剤の世界市場に関する調査レポートは、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動... もっと見る
サマリー 腫瘍栄養市場 - レポートの範囲
TMR社のがん領域向け栄養剤の世界市場に関する調査レポートは、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。本レポートでは、2023年を基準年、2031年を予測年として、2017年から2031年までの世界の腫瘍用栄養剤市場の収益を提供しています。また、2023年から2031年までの世界の腫瘍用栄養剤市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。
本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、主要企業の製品資料、アニュアルレポート、プレスリリース、関連文書などを参照し、腫瘍栄養市場を理解しました。
二次調査には、インターネット情報源、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれた。アナリストは、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチを組み合わせて、世界のがん栄養市場のさまざまな属性を調査した。
本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、本レポートは、世界の腫瘍栄養市場における競争力学の変化に光を投げかけている。これらは、既存の市場プレーヤーだけでなく、世界の腫瘍栄養市場への参入に関心のある事業体にとっても貴重なツールとなります。
本レポートでは、世界の腫瘍栄養市場の競争状況について掘り下げています。世界の腫瘍用栄養剤市場で事業を展開する主要企業が特定され、これらの各企業が様々な属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートでプロファイリングされた世界の腫瘍栄養市場におけるプレーヤーの属性である。
腫瘍用栄養剤の世界市場レポートで回答された主な質問
- 予測期間中の全地域における腫瘍用栄養剤の売上高/収益は?
- 世界の腫瘍用栄養剤市場における機会は何か?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2031年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?
腫瘍用栄養剤市場 - 調査目的と調査アプローチ
腫瘍用栄養剤の世界市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業展開する主要ベンダーおよび販売業者、製品承認に関する規制シナリオについて詳細に解説しています。
本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。
本レポートでは、世界の腫瘍用栄養剤市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2031年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載している。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界の腫瘍用栄養剤市場への投資について十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。
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目次 1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件と調査方法
3.エグゼクティブサマリー:がん領域向け栄養食品の世界市場
4.市場概要
4.1.序論
4.1.1.製品の定義
4.1.2.業界の進化/発展
4.2.概要
4.3.市場ダイナミクス
4.3.1.促進要因
4.3.2.阻害要因
4.3.3.機会
4.4.世界のがん栄養市場の分析と予測、2017-2031年
5.主な洞察
5.1.パイプライン分析
5.2.主要製品/ブランド分析
5.3.主要M&A
5.4.COVID-19パンデミックの業界への影響
6.がん栄養の世界市場分析と予測、がんタイプ別
6.1.序論と定義
6.2.主な調査結果/開発
6.3.市場価値予測、がんタイプ別、2017年~2031年
6.3.1.頭頸部がん
6.3.2.大腸がん
6.3.3.血液がん
6.3.4.前立腺癌
6.3.5.乳がん
6.3.6.消化器癌
6.3.7.肺がん
6.3.8.膵臓がん
6.3.9.その他
6.4.市場の魅力、がんタイプ別
7.がん領域用栄養剤の世界市場分析と予測、栄養剤別
7.1.序論と定義
7.2.主な調査結果/開発
7.3.市場価値予測(栄養成分別、2017~2031年
7.3.1.経腸栄養
7.3.2.非経口栄養
7.4.市場の魅力(栄養剤別
8.がん領域用栄養剤の世界市場分析と予測、配合剤別
8.1.序論と定義
8.2.主な調査結果/開発
8.3.2017~2031年のフォーミュラ別市場価値予測
8.3.1.スタンダードフォーミュラ
8.3.2.エレメンタルフォーミュラ
8.3.3.特殊式
8.4.フォーミュラ別市場魅力度
9.がん栄養の世界市場分析と予測:流通チャネル別
9.1.序論と定義
9.2.主な調査結果/開発
9.3.市場価値予測、流通チャネル別、2017~2031年
9.3.1.入院患者の栄養
9.3.2.外来患者栄養
9.4.市場の魅力(流通チャネル別
10.がん栄養の世界市場分析と予測、地域別
10.1.主な調査結果
10.2.地域別市場価値予測、2017-2031年
10.2.1.北米
10.2.2.欧州
10.2.3.アジア太平洋
10.2.4.ラテンアメリカ
10.2.5.中東・アフリカ
10.3.市場の魅力(地域別
11.北米のがん栄養市場の分析と予測
11.1.序論
11.1.1.主な調査結果
11.2.市場価値予測、がんタイプ別、2017年~2031年
11.2.1.頭頸部がん
11.2.2.大腸がん
11.2.3.血液がん
11.2.4.前立腺癌
11.2.5.乳がん
11.2.6.消化器癌
11.2.7.肺がん
11.2.8.膵臓がん
11.2.9.その他
11.3.市場魅力度、がんタイプ別
11.4.市場価値予測、栄養剤別、2017年~2031年
11.4.1.経腸栄養
11.4.2.非経口栄養
11.5.市場の魅力(栄養剤別
11.6.市場価値予測、フォーミュラ別、2017~2031年
11.6.1.スタンダードフォーミュラ
11.6.2.エレメンタルフォーミュラ
11.6.3.特殊式
11.7.フォーミュラ別市場魅力度
11.8.市場価値予測:流通チャネル別
11.8.1.入院患者栄養
11.8.2.外来患者栄養
11.9.市場の魅力(流通チャネル別
11.10.市場価値予測、国/小地域別、2017~2031年
11.10.1.米国
11.10.2.カナダ
11.11.市場魅力度分析
11.11.1.がんタイプ別
11.11.2.栄養成分別
11.11.3.フォーミュラ別
11.11.4.流通チャネル別
11.11.5.国別
12.欧州のがん栄養市場の分析と予測
12.1.はじめに
12.1.1.主な調査結果
12.2.市場価値予測、がんタイプ別、2017年~2031年
12.2.1.頭頸部がん
12.2.2.大腸がん
12.2.3.血液がん
12.2.4.前立腺癌
12.2.5.乳がん
12.2.6.消化器癌
12.2.7.肺がん
12.2.8.膵臓がん
12.2.9.その他
12.3.市場魅力度、がんタイプ別
12.4.市場価値予測、栄養剤別、2017年~2031年
12.4.1.経腸栄養
12.4.2.非経口栄養
12.5.市場の魅力(栄養剤別
12.6.市場価値予測、フォーミュラ別、2017~2031年
12.6.1.スタンダードフォーミュラ
12.6.2.エレメンタルフォーミュラ
12.6.3.特殊式
12.7.フォーミュラ別市場魅力度
12.8.市場価値予測、流通チャネル別、2017~2031年
12.8.1.入院患者栄養
12.8.2.外来患者栄養
12.9.市場の魅力(流通チャネル別
12.10.市場価値予測、国/小地域別、2017~2031年
12.10.1.ドイツ
12.10.2.イギリス
12.10.3.フランス
12.10.4.イタリア
12.10.5.スペイン
12.10.6.その他のヨーロッパ
12.11.市場魅力度分析
12.11.1.がんタイプ別
12.11.2.栄養成分別
12.11.3.フォーミュラ別
12.11.4.流通チャネル別
12.11.5.国・地域別
13.アジア太平洋地域のがん栄養市場の分析と予測
13.1.はじめに
13.1.1.主な調査結果
13.2.市場価値予測、がんタイプ別、2017年~2031年
13.2.1.頭頸部がん
13.2.2.大腸がん
13.2.3.血液がん
13.2.4.前立腺癌
13.2.5.乳がん
13.2.6.消化器癌
13.2.7.肺がん
13.2.8.膵臓がん
13.2.9.その他
13.3.市場魅力度、がんタイプ別
13.4.市場価値予測、栄養剤別、2017年~2031年
13.4.1.経腸栄養
13.4.2.非経口栄養
13.5.市場の魅力(栄養剤別
13.6.市場価値予測、フォーミュラ別、2017~2031年
13.6.1.スタンダードフォーミュラ
13.6.2.エレメンタルフォーミュラ
13.6.3.特殊式
13.7.フォーミュラ別市場魅力度
13.8.市場価値予測、流通チャネル別、2017~2031年
13.8.1.入院患者栄養
13.8.2.外来患者栄養
13.9.市場の魅力(流通チャネル別
13.10.市場価値予測、国/小地域別、2017~2031年
13.10.1.中国
13.10.2.日本
13.10.3.インド
13.10.4.オーストラリア&ニュージーランド
13.10.5.その他のアジア太平洋地域
13.11.市場魅力度分析
13.11.1.がんタイプ別
13.11.2.栄養成分別
13.11.3.フォーミュラ別
13.11.4.流通チャネル別
13.11.5.国・地域別
14.ラテンアメリカのがん栄養市場の分析と予測
14.1.はじめに
14.1.1.主な調査結果
14.2.市場価値予測、がんタイプ別、2017年~2031年
14.2.1.頭頸部がん
14.2.2.大腸がん
14.2.3.血液がん
14.2.4.前立腺癌
14.2.5.乳がん
14.2.6.消化器癌
14.2.7.肺がん
14.2.8.膵臓がん
14.2.9.その他
14.3.市場魅力度、がんタイプ別
14.4.市場価値予測、栄養剤別、2017年~2031年
14.4.1.経腸栄養
14.4.2.非経口栄養
14.5.市場の魅力(栄養剤別
14.6.市場価値予測、フォーミュラ別、2017~2031年
14.6.1.スタンダードフォーミュラ
14.6.2.エレメンタルフォーミュラ
14.6.3.特殊式
14.7.フォーミュラ別市場魅力度
14.8.市場価値予測、流通チャネル別、2017~2031年
14.8.1.入院患者栄養
14.8.2.外来患者栄養
14.9.市場の魅力(流通チャネル別
14.10.市場価値予測、国/小地域別、2017~2031年
14.10.1.ブラジル
14.10.2.メキシコ
14.10.3.その他のラテンアメリカ
14.11.市場魅力度分析
14.11.1.がんタイプ別
14.11.2.栄養成分別
14.11.3.フォーミュラ別
14.11.4.流通チャネル別
14.11.5.国・地域別
15.中東・アフリカのがん栄養市場の分析と予測
15.1.はじめに
15.1.1.主な調査結果
15.2.市場価値予測、がんタイプ別、2017年~2031年
15.2.1.頭頸部がん
15.2.2.大腸がん
15.2.3.血液がん
15.2.4.前立腺癌
15.2.5.乳がん
15.2.6.消化器癌
15.2.7.肺がん
15.2.8.膵臓がん
15.2.9.その他
15.3.市場魅力度、がんタイプ別
15.4.市場価値予測、栄養剤別、2017年~2031年
15.4.1.経腸栄養
15.4.2.非経口栄養
15.5.市場の魅力(栄養剤別
15.6.市場価値予測、フォーミュラ別、2017~2031年
15.6.1.スタンダードフォーミュラ
15.6.2.エレメンタルフォーミュラ
15.6.3.特殊式
15.7.フォーミュラ別市場魅力度
15.8.市場価値予測、流通チャネル別、2017~2031年
15.8.1.入院患者栄養
15.8.2.外来患者栄養
15.9.市場の魅力(流通チャネル別
15.10.市場価値予測、国/小地域別、2017~2031年
15.10.1.GCC諸国
15.10.2.南アフリカ
15.10.3.その他の中東・アフリカ
15.11.市場魅力度分析
15.11.1.がんタイプ別
15.11.2.栄養成分別
15.11.3.フォーミュラ別
15.11.4.流通チャネル別
15.11.5.国・地域別
16.競争環境
16.1.市場プレイヤー - 競争マトリックス(企業階層別、企業規模別)
16.2.企業別市場シェア分析(2022年)
16.3.企業プロフィール
16.3.1.ダノンS.A.
16.3.1.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.1.2.製品ポートフォリオ
16.3.1.3.財務概要
16.3.1.4.SWOT分析
16.3.1.5.戦略的概要
16.3.2.ファイザー
16.3.2.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.2.2.製品ポートフォリオ
16.3.2.3.財務概要
16.3.2.4.SWOT分析
16.3.2.5.戦略的概要
16.3.3.B.ブラウン・メルサンゲンAG
16.3.3.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.3.2.製品ポートフォリオ
16.3.3.3.財務概要
16.3.3.4.SWOT分析
16.3.3.5.戦略的概要
16.3.4.フレゼニウス・カビAG
16.3.4.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.4.2.製品ポートフォリオ
16.3.4.3.財務概要
16.3.4.4.SWOT分析
16.3.4.5.戦略的概要
16.3.5.グリフォルスS.A.
16.3.5.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.5.2.製品ポートフォリオ
16.3.5.3.財務概要
16.3.5.4.SWOT分析
16.3.5.5.戦略的概要
16.3.6.バクスター・インターナショナル
16.3.6.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.6.2.製品ポートフォリオ
16.3.6.3.財務概要
16.3.6.4.SWOT分析
16.3.6.5.戦略的概要
16.3.7.ネスレS.A.
16.3.7.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.7.2.製品ポートフォリオ
16.3.7.3.財務概要
16.3.7.4.SWOT分析
16.3.7.5.戦略的概要
16.3.8.アボット・ラボラトリーズ
16.3.8.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.8.2.製品ポートフォリオ
16.3.8.3.財務概要
16.3.8.4.SWOT分析
16.3.8.5.戦略的概要
16.3.9.アッヴィ社
16.3.9.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.9.2.製品ポートフォリオ
16.3.9.3.財務概要
16.3.9.4.SWOT分析
16.3.9.5.戦略的概要
16.3.10.四川ケルン製薬有限公司
16.3.10.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.10.2.製品ポートフォリオ
16.3.10.3.財務概要
16.3.10.4.SWOT分析
16.3.10.5.戦略的概要
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Summary Oncology Nutrition Market – Scope of Report TMR’s report on the global oncology nutrition market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2023 to 2031. The report provides revenue of the global oncology nutrition market for the period 2017–2031, considering 2023 as the base year and 2031 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global oncology nutrition market from 2023 to 2031.
The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the oncology nutrition market.
Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global oncology nutrition market.
The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global oncology nutrition market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global oncology nutrition market.
The report delves into the competitive landscape of the global oncology nutrition market. Key players operating in the global oncology nutrition market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global oncology nutrition market profiled in this report.
Key Questions Answered in Global oncology nutrition Market Report • What is the sales/revenue generated by oncology nutrition across all regions during the forecast period? • What are the opportunities in the global oncology nutrition market? • What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market? • Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period? • Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2031? • Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period? • What are the market positions of different companies operating in the global market?
Oncology Nutrition Market – Research Objectives and Research Approach The comprehensive report on the global oncology nutrition market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.
For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.
The report analyzes the global oncology nutrition market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2031 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global oncology nutrition market.
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Table of Contents 1. Preface 1.1. Market Definition and Scope 1.2. Market Segmentation 1.3. Key Research Objectives 1.4. Research Highlights 2. Assumptions and Research Methodology 3. Executive Summary: Global Oncology Nutrition Market 4. Market Overview 4.1. Introduction 4.1.1. Product Definition 4.1.2. Industry Evolution / Developments 4.2. Overview 4.3. Market Dynamics 4.3.1. Drivers 4.3.2. Restraints 4.3.3. Opportunities 4.4. Global Oncology Nutrition Market Analysis and Forecast, 2017–2031 5. Key Insights 5.1. Pipeline Analysis 5.2. Key Product/Brand Analysis 5.3. Key Mergers & Acquisitions 5.4. COVID-19 Pandemic Impact on Industry 6. Global Oncology Nutrition Market Analysis and Forecast, by Cancer Type 6.1. Introduction and Definitions 6.2. Key Findings/Developments 6.3. Market Value Forecast, by Cancer Type, 2017–2031 6.3.1. Head and Neck Cancer 6.3.2. Colorectal Cancer 6.3.3. Hematology Cancer 6.3.4. Prostate Cancer 6.3.5. Breast Cancer 6.3.6. Gastrointestinal Cancer 6.3.7. Lung Cancer 6.3.8. Pancreatic Cancer 6.3.9. Others 6.4. Market Attractiveness, by Cancer Type 7. Global Oncology Nutrition Market Analysis and Forecast, by Nutrition 7.1. Introduction and Definitions 7.2. Key Findings/Developments 7.3. Market Value Forecast, by Nutrition, 2017–2031 7.3.1. Enteral Nutrition 7.3.2. Parenteral Nutrition 7.4. Market Attractiveness, by Nutrition 8. Global Oncology Nutrition Market Analysis and Forecast, by Formula 8.1. Introduction and Definitions 8.2. Key Findings/Developments 8.3. Market Value Forecast, by Formula, 2017–2031 8.3.1. Standard Formula 8.3.2. Elemental Formula 8.3.3. Specialized Formula 8.4. Market Attractiveness, by Formula 9. Global Oncology Nutrition Market Analysis and Forecast, by Distribution Channel 9.1. Introduction and Definitions 9.2. Key Findings/Developments 9.3. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2017–2031 9.3.1. Inpatient Nutrition 9.3.2. Outpatient Nutrition 9.4. Market Attractiveness, by Distribution Channel 10. Global Oncology Nutrition Market Analysis and Forecast, by Region 10.1. Key Findings 10.2. Market Value Forecast, by Region, 2017–2031 10.2.1. North America 10.2.2. Europe 10.2.3. Asia Pacific 10.2.4. Latin America 10.2.5. Middle East & Africa 10.3. Market Attractiveness, by Region 11. North America Oncology Nutrition Market Analysis and Forecast 11.1. Introduction 11.1.1. Key Findings 11.2. Market Value Forecast, by Cancer Type, 2017–2031 11.2.1. Head and Neck Cancer 11.2.2. Colorectal Cancer 11.2.3. Hematology Cancer 11.2.4. Prostate Cancer 11.2.5. Breast Cancer 11.2.6. Gastrointestinal Cancer 11.2.7. Lung Cancer 11.2.8. Pancreatic Cancer 11.2.9. Others 11.3. Market Attractiveness, by Cancer Type 11.4. Market Value Forecast, by Nutrition, 2017–2031 11.4.1. Enteral Nutrition 11.4.2. Parenteral Nutrition 11.5. Market Attractiveness, by Nutrition 11.6. Market Value Forecast, by Formula, 2017–2031 11.6.1. Standard Formula 11.6.2. Elemental Formula 11.6.3. Specialized Formula 11.7. Market Attractiveness, by Formula 11.8. Market Value Forecast, by Distribution Channel 11.8.1. Inpatient Nutrition 11.8.2. Outpatient Nutrition 11.9. Market Attractiveness, by Distribution Channel 11.10. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2017–2031 11.10.1. U.S. 11.10.2. Canada 11.11. Market Attractiveness Analysis 11.11.1. By Cancer Type 11.11.2. By Nutrition 11.11.3. By Formula 11.11.4. By Distribution Channel 11.11.5. By Country 12. Europe Oncology Nutrition Market Analysis and Forecast 12.1. Introduction 12.1.1. Key Findings 12.2. Market Value Forecast, by Cancer Type, 2017–2031 12.2.1. Head and Neck Cancer 12.2.2. Colorectal Cancer 12.2.3. Hematology Cancer 12.2.4. Prostate Cancer 12.2.5. Breast Cancer 12.2.6. Gastrointestinal Cancer 12.2.7. Lung Cancer 12.2.8. Pancreatic Cancer 12.2.9. Others 12.3. Market Attractiveness, by Cancer Type 12.4. Market Value Forecast, by Nutrition, 2017–2031 12.4.1. Enteral Nutrition 12.4.2. Parenteral Nutrition 12.5. Market Attractiveness, by Nutrition 12.6. Market Value Forecast, by Formula, 2017–2031 12.6.1. Standard Formula 12.6.2. Elemental Formula 12.6.3. Specialized Formula 12.7. Market Attractiveness, by Formula 12.8. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2017–2031 12.8.1. Inpatient Nutrition 12.8.2. Outpatient Nutrition 12.9. Market Attractiveness, by Distribution Channel 12.10. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2017–2031 12.10.1. Germany 12.10.2. U.K. 12.10.3. France 12.10.4. Italy 12.10.5. Spain 12.10.6. Rest of Europe 12.11. Market Attractiveness Analysis 12.11.1. By Cancer Type 12.11.2. By Nutrition 12.11.3. By Formula 12.11.4. By Distribution Channel 12.11.5. By Country/Sub-region 13. Asia Pacific Oncology Nutrition Market Analysis and Forecast 13.1. Introduction 13.1.1. Key Findings 13.2. Market Value Forecast, by Cancer Type, 2017–2031 13.2.1. Head and Neck Cancer 13.2.2. Colorectal Cancer 13.2.3. Hematology Cancer 13.2.4. Prostate Cancer 13.2.5. Breast Cancer 13.2.6. Gastrointestinal Cancer 13.2.7. Lung Cancer 13.2.8. Pancreatic Cancer 13.2.9. Others 13.3. Market Attractiveness, by Cancer Type 13.4. Market Value Forecast, by Nutrition, 2017–2031 13.4.1. Enteral Nutrition 13.4.2. Parenteral Nutrition 13.5. Market Attractiveness, by Nutrition 13.6. Market Value Forecast, by Formula, 2017–2031 13.6.1. Standard Formula 13.6.2. Elemental Formula 13.6.3. Specialized Formula 13.7. Market Attractiveness, by Formula 13.8. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2017–2031 13.8.1. Inpatient Nutrition 13.8.2. Outpatient Nutrition 13.9. Market Attractiveness, by Distribution Channel 13.10. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2017–2031 13.10.1. China 13.10.2. Japan 13.10.3. India 13.10.4. Australia & New Zealand 13.10.5. Rest of Asia Pacific 13.11. Market Attractiveness Analysis 13.11.1. By Cancer Type 13.11.2. By Nutrition 13.11.3. By Formula 13.11.4. By Distribution Channel 13.11.5. By Country/Sub-region 14. Latin America Oncology Nutrition Market Analysis and Forecast 14.1. Introduction 14.1.1. Key Findings 14.2. Market Value Forecast, by Cancer Type, 2017–2031 14.2.1. Head and Neck Cancer 14.2.2. Colorectal Cancer 14.2.3. Hematology Cancer 14.2.4. Prostate Cancer 14.2.5. Breast Cancer 14.2.6. Gastrointestinal Cancer 14.2.7. Lung Cancer 14.2.8. Pancreatic Cancer 14.2.9. Others 14.3. Market Attractiveness, by Cancer Type 14.4. Market Value Forecast, by Nutrition, 2017–2031 14.4.1. Enteral Nutrition 14.4.2. Parenteral Nutrition 14.5. Market Attractiveness, by Nutrition 14.6. Market Value Forecast, by Formula, 2017–2031 14.6.1. Standard Formula 14.6.2. Elemental Formula 14.6.3. Specialized Formula 14.7. Market Attractiveness, by Formula 14.8. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2017–2031 14.8.1. Inpatient Nutrition 14.8.2. Outpatient Nutrition 14.9. Market Attractiveness, by Distribution Channel 14.10. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2017–2031 14.10.1. Brazil 14.10.2. Mexico 14.10.3. Rest of Latin America 14.11. Market Attractiveness Analysis 14.11.1. By Cancer Type 14.11.2. By Nutrition 14.11.3. By Formula 14.11.4. By Distribution Channel 14.11.5. By Country/Sub-region 15. Middle East & Africa Oncology Nutrition Market Analysis and Forecast 15.1. Introduction 15.1.1. Key Findings 15.2. Market Value Forecast, by Cancer Type, 2017–2031 15.2.1. Head and Neck Cancer 15.2.2. Colorectal Cancer 15.2.3. Hematology Cancer 15.2.4. Prostate Cancer 15.2.5. Breast Cancer 15.2.6. Gastrointestinal Cancer 15.2.7. Lung Cancer 15.2.8. Pancreatic Cancer 15.2.9. Others 15.3. Market Attractiveness, by Cancer Type 15.4. Market Value Forecast, by Nutrition, 2017–2031 15.4.1. Enteral Nutrition 15.4.2. Parenteral Nutrition 15.5. Market Attractiveness, by Nutrition 15.6. Market Value Forecast, by Formula, 2017–2031 15.6.1. Standard Formula 15.6.2. Elemental Formula 15.6.3. Specialized Formula 15.7. Market Attractiveness, by Formula 15.8. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2017–2031 15.8.1. Inpatient Nutrition 15.8.2. Outpatient Nutrition 15.9. Market Attractiveness, by Distribution Channel 15.10. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2017–2031 15.10.1. GCC Countries 15.10.2. South Africa 15.10.3. Rest of Middle East & Africa 15.11. Market Attractiveness Analysis 15.11.1. By Cancer Type 15.11.2. By Nutrition 15.11.3. By Formula 15.11.4. By Distribution Channel 15.11.5. By Country/Sub-region 16. Competition Landscape 16.1. Market Player – Competition Matrix (By Tier and Size of Companies) 16.2. Market Share Analysis, by Company (2022) 16.3. Company Profiles 16.3.1. Danone S.A. 16.3.1.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength) 16.3.1.2. Product Portfolio 16.3.1.3. Financial Overview 16.3.1.4. SWOT Analysis 16.3.1.5. Strategic Overview 16.3.2. Pfizer Inc. 16.3.2.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength) 16.3.2.2. Product Portfolio 16.3.2.3. Financial Overview 16.3.2.4. SWOT Analysis 16.3.2.5. Strategic Overview 16.3.3. B. Braun Melsungen AG 16.3.3.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength) 16.3.3.2. Product Portfolio 16.3.3.3. Financial Overview 16.3.3.4. SWOT Analysis 16.3.3.5. Strategic Overview 16.3.4. Fresenius Kabi AG 16.3.4.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength) 16.3.4.2. Product Portfolio 16.3.4.3. Financial Overview 16.3.4.4. SWOT Analysis 16.3.4.5. Strategic Overview 16.3.5. Grifols S.A. 16.3.5.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength) 16.3.5.2. Product Portfolio 16.3.5.3. Financial Overview 16.3.5.4. SWOT Analysis 16.3.5.5. Strategic Overview 16.3.6. Baxter International, Inc. 16.3.6.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength) 16.3.6.2. Product Portfolio 16.3.6.3. Financial Overview 16.3.6.4. SWOT Analysis 16.3.6.5. Strategic Overview 16.3.7. Nestle S.A. 16.3.7.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength) 16.3.7.2. Product Portfolio 16.3.7.3. Financial Overview 16.3.7.4. SWOT Analysis 16.3.7.5. Strategic Overview 16.3.8. Abbott Laboratories 16.3.8.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength) 16.3.8.2. Product Portfolio 16.3.8.3. Financial Overview 16.3.8.4. SWOT Analysis 16.3.8.5. Strategic Overview 16.3.9. AbbVie, Inc. 16.3.9.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength) 16.3.9.2. Product Portfolio 16.3.9.3. Financial Overview 16.3.9.4. SWOT Analysis 16.3.9.5. Strategic Overview 16.3.10. Sichuan Kelun Pharmaceutical Co., Ltd. 16.3.10.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength) 16.3.10.2. Product Portfolio 16.3.10.3. Financial Overview 16.3.10.4. SWOT Analysis 16.3.10.5. Strategic Overview
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