欧州ダイカスト玩具市場(製品:自動車、バイク・二輪車、スケール:1:18、1:12、1:43、1:64、1:87、素材:金属、プラスチック、その他) - 産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2023-2031年
Europe Die-cast Toys Market (Products - Cars, and Bikes & Motorcycles; Scale - 1:18, 1:12, 1:43, 1:64, and 1:87; and Material - Metal, Plastic, and Others) - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2023-2031
欧州のダイカスト玩具市場 - レポートの範囲
TMRの欧州ダイカスト玩具市場に関する調査レポートは、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成... もっと見る
サマリー 欧州のダイカスト玩具市場 - レポートの範囲
TMRの欧州ダイカスト玩具市場に関する調査レポートは、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。レポートでは、2023年を基準年、2031年を予測年として、2017年から2031年までの欧州ダイカスト玩具市場の収益を提供します。また、2023年から2031年までの欧州ダイカスト玩具市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。
本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、ダイカスト玩具市場を理解するために、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書を参照しました。
二次調査には、インターネット情報源、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれる。アナリストは、欧州のダイカスト玩具市場の様々な属性を調査するために、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチの組み合わせを採用しました。
本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、欧州ダイカスト玩具市場における競争ダイナミクスの変化にも光を当てています。これらは既存の市場関係者だけでなく、欧州ダイカスト玩具市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。
本レポートでは、欧州ダイカスト玩具市場の競争状況について掘り下げています。欧州ダイカスト玩具市場で事業を展開する主要企業が特定され、その各企業が様々な属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTなどが本レポートで紹介されている欧州ダイカスト玩具市場のプレイヤーの属性です。
欧州ダイカスト玩具市場レポートが回答した主要な質問
- 予測期間中の全地域におけるダイカスト玩具の売上高/収益は?
- 欧州のダイカスト玩具市場におけるビジネスチャンスは?
- 市場における主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場は?
- 2031年に欧州で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 欧州市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?
欧州のダイカスト玩具市場 - 調査目的と調査アプローチ
欧州のダイカスト玩具市場に関する包括的なレポートは、まず概要から始まり、次に調査範囲と目的について説明しています。本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品認可のための規制シナリオについて詳しく解説しています。
本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。
本レポートでは、欧州のダイカスト玩具市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2031年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察により、市場関係者は欧州ダイカスト玩具市場への投資について十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。
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目次 1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件
3.調査方法
4.エグゼクティブサマリー
5.市場概要
5.1.市場ダイナミクス
5.1.1.促進要因
5.1.2.阻害要因
5.1.3.機会
5.2.主要トレンド分析
5.2.1.需要サイドの分析
5.2.2.供給サイドの分析
5.3.主要市場指標
5.4.ポーターのファイブフォース分析
5.5.バリューチェーン分析
5.6.業界SWOT分析
5.7.素材分析
5.8.規格と規制
5.9.欧州ダイカスト玩具市場の分析と予測、2017年~2031年
5.9.1.市場価値予測(US$ Mn)
5.9.2.市場数量予測(千個)
6.欧州ダイカスト玩具市場の分析と予測、製品別
6.1.ダイカスト玩具市場規模(百万米ドル、千台)、製品別、2017年〜2031年
6.1.1.自動車
6.1.1.1.ロードカー
6.1.1.2.スポーツカー
6.1.1.3.スーパーカー
6.1.1.4.フォーミュラ1カー
6.1.1.5.その他(ビンテージカー、パトカーなど)
6.1.2.バイク・二輪車
6.1.2.1.スポーツバイク
6.1.2.2.クルーザーバイク
6.1.2.3.チョッパーバイク
6.1.2.4.ツーリングバイク
6.1.2.5.その他(ダートバイク、ビンテージバイクなど)
6.2.製品別増加機会分析
7.欧州ダイキャスト玩具市場の分析と予測、規模別
7.1.ダイカスト玩具市場規模(百万米ドル、千台)、規模別、2017〜2031年
7.1.1.1:18スケール
7.1.2.1:12スケール
7.1.3.1:43スケール
7.1.4.1:64スケール
7.1.5.1:87スケール
7.2.増分機会分析, スケール別
8.欧州ダイカスト玩具市場の分析と予測、素材別
8.1.ダイカスト玩具市場規模(百万米ドル、千個)、素材別、2017〜2031年
8.1.1.金属
8.1.2.プラスチック
8.1.3.その他(ゴムなど)
8.2.増加機会分析、材料別
9.欧州ダイカスト玩具市場の分析と予測:動力源別
9.1.ダイカスト玩具市場規模(百万米ドル、千ユニット):動力源別、2017年~2031年
9.1.1.電池式
9.1.2.風力発電
9.2.増加機会分析, 電源別
10.欧州ダイカスト玩具市場の分析と予測:制御方法別
10.1.ダイカスト玩具市場規模(百万米ドル、千台)、制御方法別、2017年~2031年
10.1.1.プルバックアクション
10.1.2.リモートコントロール
10.1.3.デジタル・コントロール
10.2.増加機会分析(制御方法別
11.欧州ダイカスト玩具市場の分析と予測:最終用途別
11.1.ダイカスト玩具市場規模(百万米ドル、千台)、最終用途別、2017〜2031年
11.1.1.パーソナル
11.1.2.商業用
11.1.2.1.オートショーおよび展示会
11.1.2.2.教育目的
11.1.2.3.自動車博物館
11.1.2.4.その他(ホビーショップ、玩具店など)
11.2.増加機会分析(最終用途別
12.欧州ダイキャスト玩具市場の分析と予測:流通チャネル別
12.1.ダイカスト玩具市場規模(百万米ドル、千台):流通チャネル別、2017年〜2031年
12.1.1.オンライン
12.1.1.1.電子商取引サイト
12.1.1.2.直営ウェブサイト
12.1.2.オフライン
12.1.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
12.1.2.2.専門店
12.1.2.3.その他小売店
12.2.販売チャネル別の機会増大分析
13.欧州ダイキャスト玩具市場の分析と予測:国別
13.1.ダイカスト玩具市場規模(百万米ドル、千台)、国別、2017年〜2031年
13.1.1.ドイツ
13.1.2.イギリス
13.1.3.フランス
13.1.4.イタリア
13.1.5.その他のヨーロッパ
13.2.国別増加機会分析
14.ドイツのダイキャスト玩具市場の分析と予測
14.1.国別スナップショット
14.2.人口統計概要
14.3.主要トレンド分析
14.4.市場シェア分析(%)
14.4.1.現地メーカー vs 輸入
14.5.消費者の購買行動分析
14.6.価格分析
14.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
14.7.ダイカスト玩具市場規模(百万米ドル、千個)、製品別、2017年~2031年
14.7.1.自動車
14.7.1.1.ロードカー
14.7.1.2.スポーツカー
14.7.1.3.スーパーカー
14.7.1.4.フォーミュラ1カー
14.7.1.5.その他(ビンテージカー、パトカーなど)
14.7.2.バイク・二輪車
14.7.2.1.スポーツバイク
14.7.2.2.クルーザーバイク
14.7.2.3.チョッパーバイク
14.7.2.4.ツーリングバイク
14.7.2.5.その他(ダートバイク、ビンテージバイクなど)
14.8.ダイキャスト玩具市場規模(百万米ドル、千台)、規模別、2017年〜2031年
14.8.1.1:18スケール
14.8.2.1:12スケール
14.8.3.1:43スケール
14.8.4.1:64スケール
14.8.5.1:87スケール
14.9.ダイキャスト玩具市場規模(百万米ドルおよび千単位)、素材別、2017年~2031年
14.9.1.金属
14.9.2.プラスチック
14.9.3.その他(ゴムなど)
14.10.ダイカスト玩具市場規模(百万米ドル、千ユニット):動力源別、2017~2031年
14.10.1.電池式
14.10.2.風力発電
14.11.ダイカスト玩具市場規模(百万米ドル、千台)、制御方法別、2017~2031年
14.11.1.プルバックアクション
14.11.2.リモートコントロール
14.11.3.デジタル・コントロール
14.12.ダイカスト玩具市場規模(百万米ドル、千台)、最終用途別、2017~2031年
14.12.1.パーソナル
14.12.2.商業用
14.12.2.1.オートショーおよび展示会
14.12.2.2.教育目的
14.12.2.3.自動車博物館
14.12.2.4.その他(ホビーショップ、玩具店など)
14.13.ダイキャスト玩具市場規模(百万米ドル、千台):流通チャネル別、2017年〜2031年
14.13.1.オンライン
14.13.1.1.電子商取引ウェブサイト
14.13.1.2.直営ウェブサイト
14.13.2.オフライン
14.13.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
14.13.2.2.専門店
14.13.2.3.その他小売店
14.14.事業機会の増加分析
15.イギリスのダイキャスト玩具市場の分析と予測
15.1.国別スナップショット
15.2.人口統計概要
15.3.主要トレンド分析
15.4.市場シェア分析(%)
15.4.1.現地メーカー vs 輸入
15.5.消費者の購買行動分析
15.6.価格分析
15.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
15.7.ダイカスト玩具市場規模(百万米ドル、千個)、製品別、2017年~2031年
15.7.1.自動車
15.7.1.1.ロードカー
15.7.1.2.スポーツカー
15.7.1.3.スーパーカー
15.7.1.4.フォーミュラ1カー
15.7.1.5.その他(ビンテージカー、パトカーなど)
15.7.2.バイク・二輪車
15.7.2.1.スポーツバイク
15.7.2.2.クルーザーバイク
15.7.2.3.チョッパーバイク
15.7.2.4.ツーリングバイク
15.7.2.5.その他(ダートバイク、ビンテージバイクなど)
15.8.ダイキャスト玩具市場規模(百万米ドル、千台)、規模別、2017年〜2031年
15.8.1.1:18スケール
15.8.2.1:12スケール
15.8.3.1:43スケール
15.8.4.1:64スケール
15.8.5.1:87スケール
15.9.ダイキャスト玩具市場規模(百万米ドルおよび千単位)、素材別、2017年~2031年
15.9.1.金属
15.9.2.プラスチック
15.9.3.その他(ゴムなど)
15.10.ダイカスト玩具市場規模(百万米ドル、千ユニット):動力源別、2017~2031年
15.10.1.電池式
15.10.2.風力発電
15.11.ダイカスト玩具市場規模(百万米ドル、千台)、制御方法別、2017~2031年
15.11.1.プルバックアクション
15.11.2.リモートコントロール
15.11.3.デジタル・コントロール
15.12.ダイカスト玩具市場規模(百万米ドル、千台)、最終用途別、2017~2031年
15.12.1.パーソナル
15.12.2.商業用
15.12.2.1.オートショーおよび展示会
15.12.2.2.教育目的
15.12.2.3.自動車博物館
15.12.2.4.その他(ホビーショップ、玩具店など)
15.13.ダイキャスト玩具市場規模(百万米ドル、千台):流通チャネル別、2017年〜2031年
15.13.1.オンライン
15.13.1.1.電子商取引ウェブサイト
15.13.1.2.直営ウェブサイト
15.13.2.オフライン
15.13.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
15.13.2.2.専門店
15.13.2.3.その他小売店
15.14.事業機会の増加分析
16.フランスダイカスト玩具市場の分析と予測
16.1.国別スナップショット
16.2.人口統計概要
16.3.主要トレンド分析
16.4.市場シェア分析(%)
16.4.1.現地メーカー vs 輸入
16.5.消費者の購買行動分析
16.6.価格分析
16.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
16.7.ダイカスト玩具市場規模(百万米ドル、千個)、製品別、2017年~2031年
16.7.1.自動車
16.7.1.1.ロードカー
16.7.1.2.スポーツカー
16.7.1.3.スーパーカー
16.7.1.4.フォーミュラ1カー
16.7.1.5.その他(ビンテージカー、パトカーなど)
16.7.2.バイク・二輪車
16.7.2.1.スポーツバイク
16.7.2.2.クルーザーバイク
16.7.2.3.チョッパーバイク
16.7.2.4.ツーリングバイク
16.7.2.5.その他(ダートバイク、ビンテージバイクなど)
16.8.ダイキャスト玩具市場規模(百万米ドル、千台)、規模別、2017年〜2031年
16.8.1.1:18スケール
16.8.2.1:12スケール
16.8.3.1:43スケール
16.8.4.1:64スケール
16.8.5.1:87スケール
16.9.ダイキャスト玩具市場規模(百万米ドルおよび千単位)、素材別、2017年~2031年
16.9.1.金属
16.9.2.プラスチック
16.9.3.その他(ゴムなど)
16.10.ダイカスト玩具市場規模(百万米ドル、千ユニット):動力源別、2017~2031年
16.10.1.電池式
16.10.2.風力発電
16.11.ダイカスト玩具市場規模(百万米ドル、千台)、制御方法別、2017~2031年
16.11.1.プルバックアクション
16.11.2.リモートコントロール
16.11.3.デジタル・コントロール
16.12.ダイカスト玩具市場規模(百万米ドル、千台)、最終用途別、2017~2031年
16.12.1.パーソナル
16.12.2.商業用
16.12.2.1.オートショーおよび展示会
16.12.2.2.教育目的
16.12.2.3.自動車博物館
16.12.2.4.その他(ホビーショップ、玩具店など)
16.13.ダイキャスト玩具市場規模(百万米ドル、千台):流通チャネル別、2017年〜2031年
16.13.1.オンライン
16.13.1.1.電子商取引ウェブサイト
16.13.1.2.直営ウェブサイト
16.13.2.オフライン
16.13.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
16.13.2.2.専門店
16.13.2.3.その他小売店
16.14.事業機会の増加分析
17.イタリアのダイキャスト玩具市場の分析と予測
17.1.国別スナップショット
17.2.人口統計概要
17.3.主要トレンド分析
17.4.市場シェア分析(%)
17.4.1.現地メーカー vs 輸入
17.5.消費者の購買行動分析
17.6.価格分析
17.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
17.7.ダイカスト玩具市場規模(百万米ドル、千個)、製品別、2017年~2031年
17.7.1.自動車
17.7.1.1.ロードカー
17.7.1.2.スポーツカー
17.7.1.3.スーパーカー
17.7.1.4.フォーミュラ1カー
17.7.1.5.その他(ビンテージカー、パトカーなど)
17.7.2.バイク・二輪車
17.7.2.1.スポーツバイク
17.7.2.2.クルーザーバイク
17.7.2.3.チョッパーバイク
17.7.2.4.ツーリングバイク
17.7.2.5.その他(ダートバイク、ビンテージバイクなど)
17.8.ダイキャスト玩具市場規模(百万米ドル、千台)、規模別、2017年〜2031年
17.8.1.1:18スケール
17.8.2.1:12スケール
17.8.3.1:43スケール
17.8.4.1:64スケール
17.8.5.1:87スケール
17.9.ダイキャスト玩具市場規模(百万米ドルおよび千単位)、素材別、2017年~2031年
17.9.1.金属
17.9.2.プラスチック
17.9.3.その他(ゴムなど)
17.10.ダイカスト玩具市場規模(百万米ドル、千ユニット):動力源別、2017~2031年
17.10.1.電池式
17.10.2.風力発電
17.11.ダイカスト玩具市場規模(百万米ドル、千台)、制御方法別、2017~2031年
17.11.1.プルバックアクション
17.11.2.リモートコントロール
17.11.3.デジタル・コントロール
17.12.ダイカスト玩具市場規模(百万米ドル、千台)、最終用途別、2017~2031年
17.12.1.パーソナル
17.12.2.商業用
17.12.2.1.オートショーおよび展示会
17.12.2.2.教育目的
17.12.2.3.自動車博物館
17.12.2.4.その他(ホビーショップ、玩具店など)
17.13.ダイキャスト玩具市場規模(百万米ドル、千台):流通チャネル別、2017年〜2031年
17.13.1.オンライン
17.13.1.1.電子商取引ウェブサイト
17.13.1.2.直営ウェブサイト
17.13.2.オフライン
17.13.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
17.13.2.2.専門店
17.13.2.3.その他小売店
17.14.事業機会の増加分析
18.競争環境
18.1.市場プレーヤー - 競争ダッシュボード
18.2.市場シェア分析(%), 2022
18.3.企業プロフィール(詳細 - 会社概要, 販売地域/地理的プレゼンス, 収入, 戦略と事業概要)
18.3.1.アマルガム・コレクション
18.3.1.1.会社概要
18.3.1.2.販売地域
18.3.1.3.地理的プレゼンス
18.3.1.4.売上高
18.3.1.5.戦略と事業概要
18.3.2.BBR専用車モデル
18.3.2.1.会社概要
18.3.2.2.販売地域
18.3.2.3.地理的プレゼンス
18.3.2.4.売上高
18.3.2.5.戦略と事業概要
18.3.3.BBURAGO
18.3.3.1.会社概要
18.3.3.2.販売地域
18.3.3.3.地理的プレゼンス
18.3.3.4.売上高
18.3.3.5.戦略と事業概要
18.3.4.エクソト
18.3.4.1.会社概要
18.3.4.2.販売地域
18.3.4.3.地理的プレゼンス
18.3.4.4.売上高
18.3.4.5.戦略と事業概要
18.3.5.ホーンビーホビーズ社
18.3.5.1.会社概要
18.3.5.2.販売地域
18.3.5.3.地理的プレゼンス
18.3.5.4.売上高
18.3.5.5.戦略と事業概要
18.3.6.ジャックス・パシフィック
18.3.6.1.会社概要
18.3.6.2.販売地域
18.3.6.3.地理的プレゼンス
18.3.6.4.売上高
18.3.6.5.戦略と事業概要
18.3.7.マテル
18.3.7.1.会社概要
18.3.7.2.販売地域
18.3.7.3.地理的プレゼンス
18.3.7.4.売上高
18.3.7.5.戦略と事業概要
18.3.8.リベル
18.3.8.1.会社概要
18.3.8.2.販売地域
18.3.8.3.地理的プレゼンス
18.3.8.4.売上高
18.3.8.5.戦略と事業概要
18.3.9.シンバ・ディッキー・グループ
18.3.9.1.会社概要
18.3.9.2.販売地域
18.3.9.3.地理的プレゼンス
18.3.9.4.売上高
18.3.9.5.戦略と事業概要
18.3.10.スピンマスター
18.3.10.1.会社概要
18.3.10.2.販売地域
18.3.10.3.地理的プレゼンス
18.3.10.4.売上高
18.3.10.5.戦略と事業概要
18.3.11.ウェリー・ダイカスト・ファクトリー・リミテッド
18.3.11.1.会社概要
18.3.11.2.販売地域
18.3.11.3.地理的プレゼンス
18.3.11.4.売上高
18.3.11.5.戦略と事業概要
19.市場参入戦略
19.1.潜在市場スペースの特定
19.2.顧客の購買プロセスの理解
19.3.望ましい販売・マーケティング戦略
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Summary Europe Die-cast Toys Market – Scope of Report TMR’s report on the Europe die-cast toys market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2023 to 2031. The report provides revenue of the Europe die-cast toys market for the period 2017–2031, considering 2023 as the base year and 2031 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the Europe die-cast toys market from 2023 to 2031.
The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the die-cast toys market.
Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the Europe die-cast toys market.
The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the Europe die-cast toys market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the Europe die-cast toys market.
The report delves into the competitive landscape of the Europe die-cast toys market. Key players operating in the Europe die-cast toys market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the Europe die-cast toys market profiled in this report.
Key Questions Answered in Europe die-cast toys Market Report • What is the sales/revenue generated by die-cast toys across all regions during the forecast period? • What are the opportunities in the Europe die-cast toys market? • What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market? • Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period? • Which segment is expected to generate the highest revenue Europely in 2031? • Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period? • What are the market positions of different companies operating in the Europe market?
Europe Die-cast Toys Market – Research Objectives and Research Approach The comprehensive report on the Europe die-cast toys market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.
For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.
The report analyzes the Europe die-cast toys market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2031 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the Europe die-cast toys market.
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Table of Contents 1. Preface 1.1. Market Definition and Scope 1.2. Market Segmentation 1.3. Key Research Objectives 1.4. Research Highlights 2. Assumptions 3. Research Methodology 4. Executive Summary 5. Market Overview 5.1. Market Dynamics 5.1.1. Drivers 5.1.2. Restraints 5.1.3. Opportunities 5.2. Key Trends Analysis 5.2.1. Demand Side Analysis 5.2.2. Supply Side Analysis 5.3. Key Market Indicators 5.4. Porter’s Five Forces Analysis 5.5. Value Chain Analysis 5.6. Industry SWOT Analysis 5.7. Material Analysis 5.8. Standards and Regulations 5.9. Europe Die-cast Toys Market Analysis and Forecast, 2017 - 2031 5.9.1. Market Value Projections (US$ Mn) 5.9.2. Market Volume Projections (Thousand Units) 6. Europe Die-cast Toys Market Analysis and Forecast, By Product 6.1. Die-cast Toys Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Product, 2017 - 2031 6.1.1. Cars 6.1.1.1. Road Cars 6.1.1.2. Sports Cars 6.1.1.3. Super Cars 6.1.1.4. Formula 1 Cars 6.1.1.5. Others (Vintage Cars, Police Cars, Etc.) 6.1.2. Bikes & Motorcycles 6.1.2.1. Sport Bikes 6.1.2.2. Cruiser Bikes 6.1.2.3. Chopper Bikes 6.1.2.4. Touring Bikes 6.1.2.5. Others (Dirt Bikes, Vintage Bikes, Etc.) 6.2. Incremental Opportunity Analysis, By Product 7. Europe Die-cast Toys Market Analysis and Forecast, By Scale 7.1. Die-cast Toys Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Scale, 2017 - 2031 7.1.1. 1:18 Scale 7.1.2. 1:12 Scale 7.1.3. 1: 43 Scale 7.1.4. 1:64 Scale 7.1.5. 1:87 Scale 7.2. Incremental Opportunity Analysis, By Scale 8. Europe Die-cast Toys Market Analysis and Forecast, By Material 8.1. Die-cast Toys Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Material, 2017 - 2031 8.1.1. Metal 8.1.2. Plastic 8.1.3. Others (Rubbers, Etc.) 8.2. Incremental Opportunity Analysis, By Material 9. Europe Die-cast Toys Market Analysis and Forecast, By Power Source 9.1. Die-cast Toys Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Power Source, 2017 - 2031 9.1.1. Battery Powered 9.1.2. Wind Powered 9.2. Incremental Opportunity Analysis, By Power Source 10. Europe Die-cast Toys Market Analysis and Forecast, By Control Method 10.1. Die-cast Toys Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Control Method, 2017 - 2031 10.1.1. Pull Back Action 10.1.2. Remote Control 10.1.3. Digital Control 10.2. Incremental Opportunity Analysis, By Control Method 11. Europe Die-cast Toys Market Analysis and Forecast, By End-use 11.1. Die-cast Toys Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By End-use, 2017 - 2031 11.1.1. Personal 11.1.2. Commercial 11.1.2.1. Auto Shows and Exhibitions 11.1.2.2. Educational Purposes 11.1.2.3. Automotive Museums 11.1.2.4. Others (Hobby Shops, Toy Stores, Etc.) 11.2. Incremental Opportunity Analysis, By End-use 12. Europe Die-cast Toys Market Analysis and Forecast, by Distribution Channel 12.1. Die-cast Toys Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2017 - 2031 12.1.1. Online 12.1.1.1. E-commerce Websites 12.1.1.2. Company-owned Websites 12.1.2. Offline 12.1.2.1. Supermarkets/Hypermarkets 12.1.2.2. Specialty Stores 12.1.2.3. Other Retail Stores 12.2. Incremental Opportunity Analysis, by Distribution Channel 13. Europe Die-cast Toys Market Analysis and Forecast, by Country 13.1. Die-cast Toys Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Country, 2017 - 2031 13.1.1. Germany 13.1.2. UK 13.1.3. France 13.1.4. Italy 13.1.5. Rest of Europe 13.2. Incremental Opportunity Analysis, by Country 14. Germany Die-cast Toys Market Analysis and Forecast 14.1. Country Snapshot 14.2. Demographic Overview 14.3. Key Trend Analysis 14.4. Market Share Analysis (%) 14.4.1. Local Manufacturers vs Import 14.5. Consumer Buying Behavior Analysis 14.6. Pricing Analysis 14.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 14.7. Die-cast Toys Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Product, 2017 - 2031 14.7.1. Cars 14.7.1.1. Road Cars 14.7.1.2. Sports Cars 14.7.1.3. Super Cars 14.7.1.4. Formula 1 Cars 14.7.1.5. Others (Vintage Cars, Police Cars, Etc.) 14.7.2. Bikes & Motorcycles 14.7.2.1. Sport Bikes 14.7.2.2. Cruiser Bikes 14.7.2.3. Chopper Bikes 14.7.2.4. Touring Bikes 14.7.2.5. Others (Dirt Bikes, Vintage Bikes, Etc.) 14.8. Die-cast Toys Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Scale, 2017 - 2031 14.8.1. 1:18 Scale 14.8.2. 1:12 Scale 14.8.3. 1: 43 Scale 14.8.4. 1:64 Scale 14.8.5. 1:87 Scale 14.9. Die-cast Toys Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Material, 2017 - 2031 14.9.1. Metal 14.9.2. Plastic 14.9.3. Others (Rubbers, Etc.) 14.10. Die-cast Toys Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Power Source, 2017 - 2031 14.10.1. Battery Powered 14.10.2. Wind Powered 14.11. Die-cast Toys Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Control Method, 2017 - 2031 14.11.1. Pull Back Action 14.11.2. Remote Control 14.11.3. Digital Control 14.12. Die-cast Toys Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By End-use, 2017 - 2031 14.12.1. Personal 14.12.2. Commercial 14.12.2.1. Auto Shows and Exhibitions 14.12.2.2. Educational Purposes 14.12.2.3. Automotive Museums 14.12.2.4. Others (Hobby Shops, Toy Stores, Etc.) 14.13. Die-cast Toys Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2017 - 2031 14.13.1. Online 14.13.1.1. E-commerce Websites 14.13.1.2. Company-owned Websites 14.13.2. Offline 14.13.2.1. Supermarkets/Hypermarkets 14.13.2.2. Specialty Stores 14.13.2.3. Other Retail Stores 14.14. Incremental Opportunity Analysis 15. UK Die-cast Toys Market Analysis and Forecast 15.1. Country Snapshot 15.2. Demographic Overview 15.3. Key Trend Analysis 15.4. Market Share Analysis (%) 15.4.1. Local Manufacturers vs Import 15.5. Consumer Buying Behavior Analysis 15.6. Pricing Analysis 15.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 15.7. Die-cast Toys Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Product, 2017 - 2031 15.7.1. Cars 15.7.1.1. Road Cars 15.7.1.2. Sports Cars 15.7.1.3. Super Cars 15.7.1.4. Formula 1 Cars 15.7.1.5. Others (Vintage Cars, Police Cars, Etc.) 15.7.2. Bikes & Motorcycles 15.7.2.1. Sport Bikes 15.7.2.2. Cruiser Bikes 15.7.2.3. Chopper Bikes 15.7.2.4. Touring Bikes 15.7.2.5. Others (Dirt Bikes, Vintage Bikes, Etc.) 15.8. Die-cast Toys Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Scale, 2017 - 2031 15.8.1. 1:18 Scale 15.8.2. 1:12 Scale 15.8.3. 1: 43 Scale 15.8.4. 1:64 Scale 15.8.5. 1:87 Scale 15.9. Die-cast Toys Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Material, 2017 - 2031 15.9.1. Metal 15.9.2. Plastic 15.9.3. Others (Rubbers, Etc.) 15.10. Die-cast Toys Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Power Source, 2017 - 2031 15.10.1. Battery Powered 15.10.2. Wind Powered 15.11. Die-cast Toys Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Control Method, 2017 - 2031 15.11.1. Pull Back Action 15.11.2. Remote Control 15.11.3. Digital Control 15.12. Die-cast Toys Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By End-use, 2017 - 2031 15.12.1. Personal 15.12.2. Commercial 15.12.2.1. Auto Shows and Exhibitions 15.12.2.2. Educational Purposes 15.12.2.3. Automotive Museums 15.12.2.4. Others (Hobby Shops, Toy Stores, Etc.) 15.13. Die-cast Toys Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2017 - 2031 15.13.1. Online 15.13.1.1. E-commerce Websites 15.13.1.2. Company-owned Websites 15.13.2. Offline 15.13.2.1. Supermarkets/Hypermarkets 15.13.2.2. Specialty Stores 15.13.2.3. Other Retail Stores 15.14. Incremental Opportunity Analysis 16. France Die-cast Toys Market Analysis and Forecast 16.1. Country Snapshot 16.2. Demographic Overview 16.3. Key Trend Analysis 16.4. Market Share Analysis (%) 16.4.1. Local Manufacturers vs Import 16.5. Consumer Buying Behavior Analysis 16.6. Pricing Analysis 16.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 16.7. Die-cast Toys Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Product, 2017 - 2031 16.7.1. Cars 16.7.1.1. Road Cars 16.7.1.2. Sports Cars 16.7.1.3. Super Cars 16.7.1.4. Formula 1 Cars 16.7.1.5. Others (Vintage Cars, Police Cars, Etc.) 16.7.2. Bikes & Motorcycles 16.7.2.1. Sport Bikes 16.7.2.2. Cruiser Bikes 16.7.2.3. Chopper Bikes 16.7.2.4. Touring Bikes 16.7.2.5. Others (Dirt Bikes, Vintage Bikes, Etc.) 16.8. Die-cast Toys Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Scale, 2017 - 2031 16.8.1. 1:18 Scale 16.8.2. 1:12 Scale 16.8.3. 1: 43 Scale 16.8.4. 1:64 Scale 16.8.5. 1:87 Scale 16.9. Die-cast Toys Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Material, 2017 - 2031 16.9.1. Metal 16.9.2. Plastic 16.9.3. Others (Rubbers, Etc.) 16.10. Die-cast Toys Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Power Source, 2017 - 2031 16.10.1. Battery Powered 16.10.2. Wind Powered 16.11. Die-cast Toys Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Control Method, 2017 - 2031 16.11.1. Pull Back Action 16.11.2. Remote Control 16.11.3. Digital Control 16.12. Die-cast Toys Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By End-use, 2017 - 2031 16.12.1. Personal 16.12.2. Commercial 16.12.2.1. Auto Shows and Exhibitions 16.12.2.2. Educational Purposes 16.12.2.3. Automotive Museums 16.12.2.4. Others (Hobby Shops, Toy Stores, Etc.) 16.13. Die-cast Toys Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2017 - 2031 16.13.1. Online 16.13.1.1. E-commerce Websites 16.13.1.2. Company-owned Websites 16.13.2. Offline 16.13.2.1. Supermarkets/Hypermarkets 16.13.2.2. Specialty Stores 16.13.2.3. Other Retail Stores 16.14. Incremental Opportunity Analysis 17. Italy Die-cast Toys Market Analysis and Forecast 17.1. Country Snapshot 17.2. Demographic Overview 17.3. Key Trend Analysis 17.4. Market Share Analysis (%) 17.4.1. Local Manufacturers vs Import 17.5. Consumer Buying Behavior Analysis 17.6. Pricing Analysis 17.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 17.7. Die-cast Toys Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Product, 2017 - 2031 17.7.1. Cars 17.7.1.1. Road Cars 17.7.1.2. Sports Cars 17.7.1.3. Super Cars 17.7.1.4. Formula 1 Cars 17.7.1.5. Others (Vintage Cars, Police Cars, Etc.) 17.7.2. Bikes & Motorcycles 17.7.2.1. Sport Bikes 17.7.2.2. Cruiser Bikes 17.7.2.3. Chopper Bikes 17.7.2.4. Touring Bikes 17.7.2.5. Others (Dirt Bikes, Vintage Bikes, Etc.) 17.8. Die-cast Toys Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Scale, 2017 - 2031 17.8.1. 1:18 Scale 17.8.2. 1:12 Scale 17.8.3. 1:43 Scale 17.8.4. 1:64 Scale 17.8.5. 1:87 Scale 17.9. Die-cast Toys Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Material, 2017 - 2031 17.9.1. Metal 17.9.2. Plastic 17.9.3. Others (Rubbers, Etc.) 17.10. Die-cast Toys Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Power Source, 2017 - 2031 17.10.1. Battery Powered 17.10.2. Wind Powered 17.11. Die-cast Toys Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Control Method, 2017 - 2031 17.11.1. Pull Back Action 17.11.2. Remote Control 17.11.3. Digital Control 17.12. Die-cast Toys Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By End-use, 2017 - 2031 17.12.1. Personal 17.12.2. Commercial 17.12.2.1. Auto Shows and Exhibitions 17.12.2.2. Educational Purposes 17.12.2.3. Automotive Museums 17.12.2.4. Others (Hobby Shops, Toy Stores, Etc.) 17.13. Die-cast Toys Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2017 - 2031 17.13.1. Online 17.13.1.1. E-commerce Websites 17.13.1.2. Company-owned Websites 17.13.2. Offline 17.13.2.1. Supermarkets/Hypermarkets 17.13.2.2. Specialty Stores 17.13.2.3. Other Retail Stores 17.14. Incremental Opportunity Analysis 18. Competition Landscape 18.1. Market Player – Competition Dashboard 18.2. Market Share Analysis (%), 2022 18.3. Company Profiles (Details – Company Overview, Sales Area/Geographical Presence, Revenue, Strategy & Business Overview) 18.3.1. Amalgam Collection 18.3.1.1. Company Overview 18.3.1.2. Sales Area 18.3.1.3. Geographical Presence 18.3.1.4. Revenue 18.3.1.5. Strategy & Business Overview 18.3.2. BBR Exclusive Car Models 18.3.2.1. Company Overview 18.3.2.2. Sales Area 18.3.2.3. Geographical Presence 18.3.2.4. Revenue 18.3.2.5. Strategy & Business Overview 18.3.3. BBURAGO 18.3.3.1. Company Overview 18.3.3.2. Sales Area 18.3.3.3. Geographical Presence 18.3.3.4. Revenue 18.3.3.5. Strategy & Business Overview 18.3.4. Exoto Inc. 18.3.4.1. Company Overview 18.3.4.2. Sales Area 18.3.4.3. Geographical Presence 18.3.4.4. Revenue 18.3.4.5. Strategy & Business Overview 18.3.5. Hornby Hobbies Limited 18.3.5.1. Company Overview 18.3.5.2. Sales Area 18.3.5.3. Geographical Presence 18.3.5.4. Revenue 18.3.5.5. Strategy & Business Overview 18.3.6. JAKKS Pacific, Inc. 18.3.6.1. Company Overview 18.3.6.2. Sales Area 18.3.6.3. Geographical Presence 18.3.6.4. Revenue 18.3.6.5. Strategy & Business Overview 18.3.7. Mattel 18.3.7.1. Company Overview 18.3.7.2. Sales Area 18.3.7.3. Geographical Presence 18.3.7.4. Revenue 18.3.7.5. Strategy & Business Overview 18.3.8. Revell 18.3.8.1. Company Overview 18.3.8.2. Sales Area 18.3.8.3. Geographical Presence 18.3.8.4. Revenue 18.3.8.5. Strategy & Business Overview 18.3.9. SIMBA DICKIE GROUP 18.3.9.1. Company Overview 18.3.9.2. Sales Area 18.3.9.3. Geographical Presence 18.3.9.4. Revenue 18.3.9.5. Strategy & Business Overview 18.3.10. Spin Master 18.3.10.1. Company Overview 18.3.10.2. Sales Area 18.3.10.3. Geographical Presence 18.3.10.4. Revenue 18.3.10.5. Strategy & Business Overview 18.3.11. Welly Die-casting Factory Limited 18.3.11.1. Company Overview 18.3.11.2. Sales Area 18.3.11.3. Geographical Presence 18.3.11.4. Revenue 18.3.11.5. Strategy & Business Overview 19. Go To Market Strategy 19.1. Identification of Potential Market Spaces 19.2. Understanding the Buying Process of Customers 19.3. Preferred Sales & Marketing Strategy
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- Candle Market Global Industry Size, Share, Trends, Opportunity and Forecast, By Product Type (Votive, Pillars, Tapers, Container, Others), By Distribution Channel (Online, Offline), By Region & Competition, 2020-2030F
- Saudi Arabia Perfume & Deodorants Market By Type (Perfumes, Deodorants), By Packaging (Below 50 ml, 50-100 ml, 101-150 ml, 151-200 ml, Above 200 ml), By Category (Mass, Premium), By Gender (Unisex, Male, Female), By Distribution Channel (Supermarkets & Hypermarkets, Apparel & Beauty Stores, Specialty Stores Pharmacies, Online, Others), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2020-2030F
- United States Dishwashing Detergent Market, By Product (Machine Dishwashing Detergents, Hand Dishwashing Detergents, Others), By Distribution Channel (Offline, Online), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2020-2030F
- United States Kids Wear Market By Product Type (Apparel, Footwear, Accessories, Others), By Category (Boys, Girls, Unisex), By Distribution Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Specialty Stores, Exclusive Stores, Online, Others), By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2020-2030F
- United States Cycling Helmets Market, By Type (Conventional Helmet, Smart Helmet), By Distribution Channel (Online, Department & discount stores, Specialty & sports shops), By Region & Competition, Forecast & Opportunities, 2020-2030F
- United States Baby Safety Products Market By Product Type (Car Seats, Strollers, Monitors, Others), By Distribution Channel (Offline, Online), By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2020-2030F
- United States Mens Metal Wedding Bands Market By Material (Gold, Platinum, Diamond, Silver, Others), By Sales Channel (Jewelry Showrooms, Company Exclusive Showrooms, Online, Others), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2020-2030F
- United States Heatless Hair Curler Market By Type (Flexi Rods, Ribbon Curls, Foam Rollers, Others), By Application (Residential, Commercial), By Sales Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Multi-Branded Stores, Online, Others), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2020-2030F
- India Costume Jewelry Market, By Product Type (Necklaces & Chains, Earrings, Rings, Bracelets, Others), By Distribution Channel (Online, Offline), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2021-2031F
- India Footwear Market By Product Type (Non-Athletic Footwear, Athletic Footwear), By Material (Rubber, Leather, Plastic, Others), By Distribution Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Multi-Branded Stores, Online, Others), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2021-2031F
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