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2035年までのディスプレイ市場:製品タイプ別, 技術タイプ別, 特徴別, パネルサイズ別, エンドユーザー別, 解像度タイプ別, アスペクト比別, タッチ技術タイプ別, 輝度別, 視野角別, 消費電力別, 耐久性別, 主要地域別, 2035年までの分布:業界動向と世界予測

2035年までのディスプレイ市場:製品タイプ別, 技術タイプ別, 特徴別, パネルサイズ別, エンドユーザー別, 解像度タイプ別, アスペクト比別, タッチ技術タイプ別, 輝度別, 視野角別, 消費電力別, 耐久性別, 主要地域別, 2035年までの分布:業界動向と世界予測


Display Market, Till 2035: Distribution by Type of Product, Type of Technology, Feature, Panel Size, End User, Type of Resolution, Aspect Ratio, Type of Touch Technology, Brightness, Viewing Angle, Power Consumption, Durability, Key Geographical Regions: Industry Trends and Global Forecasts

世界のディスプレイ市場:概要 Roots Analysisによると、ディスプレイの世界市場規模は、現在の1,674億7,000万米ドルから2035年までに2,613億8,000万米ドルに成長し、2035年までの予測期間中のCAGRは4.13%にな... もっと見る

 

 

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Roots Analysis
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サマリー

世界のディスプレイ市場:概要
Roots Analysisによると、ディスプレイの世界市場規模は、現在の1,674億7,000万米ドルから2035年までに2,613億8,000万米ドルに成長し、2035年までの予測期間中のCAGRは4.13%になると予測されている。

ディスプレイ市場の機会は、以下のセグメントに分布している:
製品タイプ
- 自動車用ディスプレイ
- デジタルサイネージ&大判ディスプレイ
- インタラクティブ・モニター
- インタラクティブ・テーブル
- インタラクティブ・ビデオウォール
- インタラクティブホワイトボード
- PCモニターとノートパソコン
- スマートフォン
- スマートウェアラブル
- タブレット
- テレビ
- その他

技術の種類
- 直視型LED
- 電子ペーパー/インク・ディスプレイ
- 液晶ディスプレイ
- IPS LCD
- TFT-LCD
- TFT-LCD
- VA LCD
- その他
- LED
- マイクロLED
- 有機発光ダイオード(OLED)
- AMOLED
- マイクロLED
- ミニLED
- PMOLED
- その他
- OLED量子ドット
- 量子ドットディスプレイ
- その他

特徴
- フラットパネルディスプレイ
- フレキシブルパネルディスプレイ
- ノンタッチディスプレイ
- タッチパネル
- 透明パネルディスプレイ

パネルサイズ
- 大型ディスプレイ
- 中型ディスプレイ
- マイクロディスプレイ
- 小型ディスプレイ

エンドユーザー
- 航空宇宙/防衛
- BFSI
- 民生用電子機器
- 企業/工業
- 教育
- ヘルスケア
- 小売
- スポーツおよびエンターテイメント
- 運輸
- その他

解像度の種類
- フルHD(FHD)
- HD(高解像度)
- 4K(ウルトラハイビジョン)
- 8K(スーパーハイビジョン)
- その他の解像度

アスペクト比
- 4:3
- 16:9
- 16:10
- その他のアスペクト比

タッチ技術の種類
- 静電容量式タッチ
- 赤外線タッチ
- 抵抗膜方式タッチ
- その他のタッチ技術

明るさ
- 高輝度(500cd/m2以上)
- 低輝度(200 cd/m2未満)
- 中輝度(200~500 cd/m2)

視野角
- 狭視野角
- 超広視野角
- 広視野角

消費電力
- 高消費電力(5W以上)
- 低消費電力(1W未満)
- 中消費電力(1~5W)

耐久性
- 高耐久性
- 傷に強い
- 耐水性
- 中耐久性
- 低耐久性

地域
- 北米
- 米国
- カナダ
- メキシコ
- その他の北米諸国
- ヨーロッパ
- オーストリア
- ベルギー
- デンマーク
- フランス
- ドイツ
- アイルランド
- イタリア
- オランダ
- ノルウェー
- ロシア
- スペイン
- スウェーデン
- スイス
- 英国
- その他のヨーロッパ諸国
- アジア
- 中国
- インド
- 日本
- シンガポール
- 韓国
- その他のアジア諸国
- ラテンアメリカ
- ブラジル
- チリ
- コロンビア
- ベネズエラ
- その他のラテンアメリカ諸国
- 中東・北アフリカ
- エジプト
- イラン
- イラク
- イスラエル
- クウェート
- サウジアラビア
- アラブ首長国連邦
- その他のMENA諸国
- その他の国
- オーストラリア
- ニュージーランド
- その他の国

ディスプレイ市場:成長とトレンド
ディスプレイ分野におけるデジタル技術の進化は、企業が意図する視聴者とつながり、その関心を引くための比類ない機会を開いてきた。さまざまな分野で大画面化の傾向が強まり、先進的な3Dディスプレイから次世代のデジタルサイネージやビデオ監視システムまで、革新的なディスプレイ技術の導入と相まって、人々が情報やビジュアルコンテンツに接する方法が変化している。ディスプレイは、情報、データ、画像、映像を視覚的または触覚的な方法でユーザーに提示する装置として機能する。長年にわたり、洗練された技術の台頭により、液晶ディスプレイ(LCD)、発光ダイオード・ディスプレイ(LED)、有機発光ダイオード・ディスプレイ(OLED)など、さまざまな技術が生み出されてきた。これらのディスプレイは、タブレット、ノートパソコン、テレビ、モニター、デジタル・サイネージなど、数多くの機器で広く使用されている。

さらに、視覚的フィードバックを提供し、ユーザーと電子機器間のインタラクションを促進するディスプレイの役割は、さまざまな用途や分野でユーザー体験を向上させるため、ユーザーや企業から支持されている。また、折りたたみ可能なディスプレイ、フラットパネル、タッチスクリーン機能の魅力も、商業的なニーズに応える高品質のディスプレイを求める消費者を惹きつけている。さらに、小売業界におけるデジタル・ディスプレイ・ソリューションのトレンドの高まりは、企業が店内での体験を向上させるための新たな手段を生み出している。パーソナライズされた商品提案、リアルタイムの在庫更新、eコマース・プラットフォームとのシームレスな統合を提供するインテリジェントでデータ駆動型の小売ディスプレイは、最終的に売上を押し上げ、顧客ロイヤルティを育成する。こうしたことから、業界関係者は、記憶に残るインパクトを与え、進化し続けるデジタル環境で持続的な成功を収めるためのブランド価値を確立するために、こうした最先端のディスプレイ・ソリューションを採用している。


ディスプレイ市場:主要セグメント

製品タイプ別市場シェア
世界のディスプレイ市場は、製品タイプ別に、車載用ディスプレイ、デジタルサイネージ&大判ディスプレイ(インタラクティブキオスク、インタラクティブモニター、インタラクティブテーブル、インタラクティブビデオウォール、インタラクティブホワイトボード)、PCモニター&ノートPC、スマートウェアラブル、タブレット、テレビ、その他に区分される。当社の推定によると、現在、スマートフォン分野が市場の大半のシェアを占めている。これは、スマートフォンでOLEDやフレキシブルディスプレイの採用が拡大しているためであり、これらのディスプレイは、優れた色精度と鮮やかさを提供し、より豊かでリアルなビジュアルを実現する。しかし、ウェアラブル分野は予測期間中により高いCAGRで成長すると予想されている。

技術タイプ別市場シェア
ディスプレイ市場は、技術の種類に基づいて、直視型LED、電子ペーパー/電子インク、液晶ディスプレイ(LCD)(IPS LCD、TFT-LCD、VA LCD、その他)LED、マイクロLED、有機発光ダイオード(OLED)、AMOLED、マイクロLED、ミニLED、PMOLED)、量子ドット、その他に区分される。当社の推定によると、現在、OLEDディスプレイ・セグメントが市場の大半のシェアを占めている。これは、アップル、サムスン、グーグルなどの主要スマートフォンメーカーが、OLEDディスプレイの優れたディスプレイ品質とデザインの多様性により、携帯電話、タブレット、テレビなどのデバイスにOLEDディスプレイを搭載するケースが増えており、OLED技術の需要を押し上げているためである。しかし、マイクロLED分野は予測期間中により高いCAGRで成長すると予想されている。

機能別市場シェア
ディスプレイ市場は、機能別にフラットパネルディスプレイ、フレキシブルパネルディスプレイ、ノンタッチディスプレイ、タッチディスプレイ、透明パネルディスプレイに区分される。当社の推計によると、現在、フラットパネル・セグメントが市場の大半のシェアを占めている。これは、フラットパネルがテレビ、モニター、ノートパソコン、タブレット端末に広く使用されている標準的なディスプレイになっているためである。しかし、タッチスクリーンディスプレイ分野は、予測期間中により高いCAGRで成長すると予測されている。

パネルサイズ別市場シェア
パネルサイズに基づき、ディスプレイ市場は大型ディスプレイ、中型ディスプレイ、マイクロディスプレイ、小型ディスプレイに区分される。当社の推定によると、現在、マイクロディスプレイ分野が市場の大半のシェアを占めている。小型スクリーンを必要とするスマートウォッチやニア・トゥ・アイ・デバイスのようなウェアラブル技術におけるマイクロディスプレイの使用は、マイクロディスプレイが提供する利点から大きな利益を得ている。さらに、マイクロディスプレイを利用する特殊な医療機器も市場拡大に貢献すると予想される。しかし、予測期間中、中型ディスプレイパネル分野はより高いCAGRで成長すると予測される。

エンドユーザー別市場シェア
ディスプレイ市場は、エンドユーザー別に航空宇宙/防衛、BFSI、家電、企業/産業、教育、ヘルスケア、小売、スポーツ&エンターテインメント、輸送、その他に区分される。当社の推定によると、現在、民生用電子機器セグメントが市場の大半のシェアを占めている。これは、スマートフォン需要の増加や、特に高精細および超高精細(4Kおよび8K)コンテンツの利用可能性の増加に伴い、より没入感のある視聴体験を提供する大画面に対する消費者の嗜好の高まり、さらにゲーム体験を向上させるための大型ディスプレイに対するゲーマーの嗜好など、いくつかの要因によるものと考えられる。しかし、スポーツおよびエンターテインメント分野は、予測期間中により高いCAGRで成長すると予想される。

解像度タイプ別市場シェア
解像度の種類によって、ディスプレイ市場はHD、4K(超高精細)、8K(超高精細)、その他の解像度に区分される。当社の推計によると、現在、4K(超高精細)セグメントが市場の大半のシェアを占めている。これは、特にストリーミングサービスやコンテンツ制作のために、4K解像度ディスプレイの需要が増加しているためである。しかし、フルHD解像度ディスプレイ分野は、予測期間中により高いCAGRで成長すると予想される。

アスペクト比別市場シェア
アスペクト比によって、ディスプレイ市場は4:3、16:9、16:10、その他に区分される。当社の推定によると、現在、アスペクト比16:9のセグメントが市場の大半を占めている。これは、テレビ、モニター、スマートフォンなど、ほとんどの家電製品で広く利用されている標準的なアスペクト比であることに起因している。さらに、コンテンツの消費と制作の両方で最も頻繁にサポートされているアスペクト比でもある。しかし、16:10のアスペクト比セグメントは予測期間中、より高いCAGRで成長すると予想される。

タッチ技術の種類別市場シェア
タッチ技術の種類によって、ディスプレイ市場は静電容量式タッチ、赤外線タッチ、抵抗膜式タッチ、その他のタッチ技術に区分される。当社の推計によると、現在、静電容量式タッチ技術が市場の大半を占めている。スマートフォン、パソコン、タブレット端末など、タッチ感度とユーザーエクスペリエンスに高い性能が求められる家電製品の増加が、このセグメントの拡大を後押ししている。その結果、このセグメントは予測期間中に成長すると予測されている。

輝度別市場シェア
輝度によって、ディスプレイ市場は高輝度(500cd/m2以上)、低輝度(200cd/m2未満)、中輝度(200-500cd/m2)に区分される。中輝度(200~500cd/m2)は、特にテレビ、モバイル機器、タブレット、iPadなどの家電製品で圧倒的なシェアを占めている。さらに、明るい場所や屋外での視認性の向上、ハイダイナミックレンジ(HDR)性能の向上といったメリットもあり、予測期間中にかなりのCAGRで大きな成長が見込まれている。

視聴タイプ別市場シェア
視野角の種類によって、ディスプレイ市場は狭視野角、超広視野角、広視野角に区分される。当社の推定によると、現在、広視野角分野が市場の大半のシェアを占めている。広視野角は、共有視聴が頻繁に行われる家電製品で一般的に使用されており、その多様な色の明るさの一貫性が、このセグメントで最大の市場シェアを占める要因となっている。さらに、ハイエンドおよび業務用スクリーンの需要が市場の成長を後押ししている。しかし、超広視野角セグメントは予測期間中により高いCAGRで成長すると予想される。

消費電力別市場シェア
消費電力に基づき、ディスプレイ市場は高消費電力(5W以上)、低消費電力(1W未満)、中消費電力(1~5W)に区分される。当社の推定によると、現在、中消費電力(1-5W)セグメントが市場の大半のシェアを占めている。これは、性能と効率に優れ、エネルギー効率を高める設計により、さまざまな家電製品に適しているためと考えられる。

耐久性別市場シェア
ディスプレイ市場は耐久性によって高耐久性(耐傷性、耐水性)、低耐久性、中耐久性に区分される。当社の推計によると、現在、高耐久性ディスプレイ分野が市場の大半のシェアを占めている。これは、日常的な摩耗や偶発的な損傷に耐える堅牢で信頼性の高いデバイスに対する消費者の需要が高まっているためである。この機能は、携帯電話、ウェアラブル端末、タブレット端末において特に重要であり、これらの端末は特に傷や水濡れに弱いからである。

地域別市場シェア
地域別に見ると、ディスプレイ市場は北米、欧州、アジア、中南米、中東・北アフリカ、その他の地域に区分される。当社の推定によると、現在、北米が市場の大半のシェアを占めている。これは、高解像度と視聴者エンゲージメントの強化により、企業、小売、教育分野でインタラクティブ・ディスプレイの需要が強いためと考えられる。さらに、多様な製品を揃える業界リーダーの存在が、この地域の市場成長に寄与している。しかし、アジアの市場シェアは予測期間中により高いCAGRで成長すると予測されている。

ディスプレイ市場のプレーヤー例
- AUO株式会社
- BOEテクノロジー・グループ
- ボックスライト株式会社
- 奇美股份有限公司
- イノラックス株式会社
- ジャパンディスプレイ
- ライヤード・オプトエレクトロニクス
- LGディスプレイ
- マーベル・テクノロジー
- ミンダ工業
- 三菱電機
- 日本電気株式会社
- パナソニック株式会社
- サムスン電子
- シャープ株式会社
- 三菱電機株式会社

ディスプレイ市場:調査範囲
本レポートでは、ディスプレイ市場に関する以下のような様々なセクションに関する考察を掲載しています:
- 市場規模と機会分析:A]製品の種類、[B]技術の種類、[C]特徴、[D]パネルサイズ、[E]エンドユーザーの種類、[F]解像度の種類、[G]アスペクト比、[H]タッチ技術の種類、[I]輝度、[J]視野角、[K]消費電力、[L]耐久性、[M]地域など、主要な市場セグメントに焦点を当てたディスプレイ市場の詳細分析。
- 競争環境:A]設立年、[B]企業規模、[C]本社所在地、[D]所有構造などの関連パラメータに基づいて、ディスプレイ市場に従事する企業を包括的に分析。
- 企業プロフィール:A]本社所在地、[B]企業規模、[C]企業使命、[D]企業フットプリント、[E]経営陣、[F]連絡先詳細、[G]財務情報、[H]事業セグメント、[I]ディスプレイ・ポートフォリオ、[J]堀分析、[K]最近の動向、および情報に基づいた将来の見通しに関する詳細を提供します。
- SWOT分析:洞察に満ちたSWOTフレームワークで、その領域の強み、弱み、機会、脅威を強調します。さらに、各SWOTパラメータの相対的な影響を強調するハーベイボール分析を提供します。

本レポートで答えている主な質問
- 現在ディスプレイ市場に参入している企業は何社あるか?
- この市場の主要企業はどこか?
- この市場の進化に影響を与えそうな要因は何か?
- 現在と将来の市場規模は?
- この市場のCAGRは?
- 現在および将来の市場機会は、主要市場セグメントにどのように分配されそうか?
- 市場を支配すると予想されるディスプレイのタイプは?

本レポートを購入する理由
- 本レポートは包括的な市場分析を提供し、市場全体と特定のサブセグメントに関する詳細な収益予測を提供します。この情報は、すでに市場をリードしている企業にとっても、新規参入企業にとっても貴重なものです。
- 利害関係者は、市場内の競争力学をより深く理解するためにレポートを活用することができます。競合状況を分析することで、企業は市場でのポジショニングを最適化し、効果的な市場参入戦略を策定するための情報に基づいた意思決定を行うことができます。
- 当レポートは、主要な促進要因、障壁、機会、課題など、市場の包括的な概要を関係者に提供します。この情報により、関係者は市場動向を把握し、成長の見込みを活用するためのデータ主導の意思決定を行うことができます。

その他の特典
- レポート内の全分析モジュールの無料エクセルデータパック
- 10%の無料コンテンツカスタマイズ
- 調査チームによる詳細レポートのウォークスルーセッション
- レポートが6-12ヶ月以上前の場合、無料更新レポート

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目次

1.はじめに
1.1.はじめに
1.2.市場シェア
1.3.主要市場インサイト
1.4.レポート範囲
1.5.回答された主な質問
1.6.各章の概要

2.研究方法論
2.1.章の概要
2.2.調査の前提
2.3.データベースの構築
2.3.1.データ収集
2.3.2.データの検証
2.3.3.データ分析

2.4.プロジェクトの方法論
2.4.1.二次調査
2.4.1.1.年次報告書
2.4.1.2.学術研究論文
2.4.1.3.企業ウェブサイト
2.4.1.4.投資家向けプレゼンテーション
2.4.1.5.規制当局への届出
2.4.1.6.ホワイトペーパー
2.4.1.7.業界出版物
2.4.1.8.会議およびセミナー
2.4.1.9.政府ポータル
2.4.1.10.メディアおよびプレスリリース
2.4.1.11.ニュースレター
2.4.1.12.業界データベース
2.4.1.13.ルーツ独自のデータベース
2.4.1.14.有料データベースと情報源
2.4.1.15.ソーシャルメディア・ポータル
2.4.1.16.その他の二次情報源

2.4.2.一次調査
2.4.2.1.はじめに
2.4.2.2.種類
2.4.2.2.1.質的
2.4.2.2.2.量的
2.4.2.3.利点
2.4.2.4.テクニック
2.4.2.4.1.インタビュー
2.4.2.4.2.アンケート調査
2.4.2.4.3.フォーカス・グループ
2.4.2.4.4.観察調査
2.4.2.4.5.ソーシャルメディア交流
2.4.2.5.ステークホルダー
2.4.2.5.1.企業幹部(CXO)
2.4.2.5.2.取締役会
2.4.2.5.3.社長および副社長
2.4.2.5.4.主要オピニオンリーダー
2.4.2.5.4.研究開発責任者
2.4.2.5.2.技術専門家
2.4.2.5.3.サブジェクト・マター・エキスパート
2.4.2.5.4.科学者
2.4.2.5.4.医師およびその他の医療提供者
2.4.2.6.倫理と誠実さ
2.4.2.6.1.研究倫理
2.4.2.6.2.データの完全性

2.4.3.分析ツールとデータベース

3.経済的およびその他のプロジェクト特有の考慮事項
3.1.予測方法
3.1.1.トップダウン・アプローチ
3.1.2.ボトムアップアプローチ
3.1.3.ハイブリッド・アプローチ

3.2.市場評価の枠組み
3.2.1.総アドレス可能市場(TAM)
3.2.2.サービス可能市場(SAM)
3.2.3.サービス可能市場(SOM)
3.2.4.現在獲得可能な市場(CAM)

3.3.予測ツールと技法
3.3.1.定性的予測
3.3.2.相関
3.2.3.回帰
3.3.4.時系列分析
3.3.5.外挿
3.3.6.収束
3.3.7.予測誤差分析
3.3.8.データの可視化
3.3.9.シナリオプランニング
3.3.10.感度分析

3.4.主な検討事項
3.4.1.人口統計
3.4.2.市場アクセス
3.4.3.償還シナリオ
3.4.4.業界再編

3.5.強固な品質管理
3.6.主な市場セグメント
3.7. 制限事項

4.マクロ経済指標
4.1.章の概要
4.2.市場ダイナミクス
4.2.1.期間
4.2.1.1.過去のトレンド
4.2.1.2.現状と予測

4.2.2.通貨カバー率
4.2.2.1.市場に影響を与える主要通貨の概要
4.2.2.2.通貨変動の業界への影響

4.2.3.為替の影響
4.2.3.1.為替レートの評価と市場への影響
4.2.3.2.為替リスク軽減のための戦略

4.2.4.景気後退
4.2.4.1.過去の不況の歴史的分析と教訓
4.2.4.2.現在の経済状況の評価と市場への潜在的影響

4.2.5.インフレ
4.2.5.1.経済におけるインフレ圧力の測定と分析
4.2.5.2.インフレが市場に与える潜在的影響

4.2.6.金利
4.2.5.1.金利の概要と市場への影響
4.2.5.2.金利リスク管理戦略

4.2.7.商品フロー分析
4.2.7.1.商品の種類
4.2.7.2.原産地と仕向地
4.2.7.3.価値と重量
4.2.7.4.輸送手段

4.2.8.世界貿易のダイナミクス
4.2.8.1.輸入シナリオ
4.2.8.2.輸出シナリオ

4.2.9.戦争の影響分析
4.2.9.1.ロシア・ウクライナ戦争
4.2.9.2.イスラエル・ハマス戦争

4.2.10.COVIDの影響/関連要因
4.2.10.1.世界経済への影響
4.2.10.2.産業別インパクト
4.2.10.3.政府の対応と景気刺激策
4.2.10.4.今後の見通しと適応戦略

4.2.11.その他の指標
4.2.11.1.財政政策
4.2.11.2.個人消費
4.2.11.3.国内総生産(GDP)
4.2.11.4.雇用
4.2.11.5.税金
4.2.11.6.研究開発イノベーション
4.2.11.7.株式市場のパフォーマンス
4.2.11.8.サプライチェーン
4.2.11.9.クロスボーダー・ダイナミクス

5.要旨

6.はじめに
6.1.章の概要
6.2.ディスプレイの概要
6.2.1.製品の種類
6.2.2.技術の種類
6.2.3.機能の種類
6.2.4.解像度の種類
6.3.将来の展望

7.競争環境
7.1.各章の概要
7.2.ディスプレイ市場の全体像
7.2.1.設立年別分析
7.2.2.企業規模別分析
7.2.3.本社所在地別分析
7.2.4.所有形態別分析

8.会社概要
8.1.各章の概要
8.2.1.AUO株式会社*.
8.2.1.1.会社概要
8.2.1.2.企業使命
8.2.1.3.フットプリント
8.2.1.4.経営陣
8.2.1.5.連絡先
8.2.1.6.財務実績
8.2.1.7.事業セグメント
8.2.1.7.サービス/製品ポートフォリオ(プロジェクト別)
8.2.1.9.MOAT分析
8.2.1.10.最近の動向と将来展望

* その他の下記企業についても、公開情報に基づき同様の詳細を記載している。

8.2.2.BOEテクノロジーグループ
8.2.3.ボックスライト株式会社
8.2.4.チーメイコーポレーション
8.2.5.イノラックス株式会社
8.2.6.ジャパンディスプレイ
8.2.7.日本板硝子
8.2.8.マーベル・テクノロジー
8.2.9.ミンダ工業
8.2.10.サムスン電子


9.バリューチェーン分析

10.SWOT分析

11.世界ディスプレイ市場
11.1.概要
11.2.主要前提条件と方法論
11.3.市場に影響を与えるトレンドの混乱
11.4.世界のディスプレイ市場、過去の動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
11.5.多変量シナリオ分析
11.5.1.保守的シナリオ
11.5.2.楽観的シナリオ
11.6.主要市場セグメント

12.製品の種類に基づく市場機会
12.1.概要
12.2.主要前提条件と方法論
12.3.収益シフト分析
12.4.市場の動き分析
12.5.普及-成長(P-G)マトリックス
12.6.車載ディスプレイ市場過去の推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
12.7.デジタルサイネージ・大型ディスプレイ市場過去の推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
12.8.PCモニター・ノートPC向けディスプレイ市場:過去の推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
12.9.スマートフォン向けディスプレイ市場歴史的推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
12.10.スマートウェアラブル向けディスプレイ市場歴史的推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
12.11.タブレット向けディスプレイ市場歴史的推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
12.12.テレビ用ディスプレイ市場歴史的推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
12.9.データの三角測量と検証

13.技術の種類に基づく市場機会
13.1.各章の概要
13.2.主要前提条件と方法論
13.3.収益シフト分析
13.4.市場の動き分析
13.5.普及-成長(P-G)マトリックス
13.6.直視型LEDのディスプレイ市場過去の推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
13.7.電子ペーパー/電子ペーパーインクのディスプレイ市場:歴史推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
13.8.LCD用ディスプレイ市場歴史推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
13.9.マイクロLEDのディスプレイ市場:歴史推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
13.10.OLEDのディスプレイ市場:歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
13.11.量子ドットのディスプレイ市場歴史的推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
13.12.その他のディスプレイ市場過去の推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
13.13.データの三角測量と検証

14.特徴に基づく市場機会
14.1.章の概要
14.2.主な仮定と方法論
14.3.収益シフト分析
14.4.市場の動き分析
14.5.普及-成長(P-G)マトリックス
14.6.フラットパネルディスプレイのディスプレイ市場過去の推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
14.7.フレキシブルパネルディスプレイ市場歴史的推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
14.8.ノンタッチディスプレイのディスプレイ市場歴史推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
14.9.タッチディスプレイ向けディスプレイ市場歴史的推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
14.10.透明パネルディスプレイ市場歴史的推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
14.11.データの三角測量と検証

15.パネルサイズに基づく市場機会
15.1.各章の概要
15.2.主な仮定と方法論
15.3.収益シフト分析
15.4.市場の動き分析
15.5.普及-成長(P-G)マトリックス
15.6.大型ディスプレイ市場過去の推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
15.7.中型ディスプレイ市場歴史的推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
15.8.マイクロディスプレイ用ディスプレイ市場歴史的推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
15.9.小型ディスプレイ市場歴史的推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
15.10.データの三角測量と検証

16.エンドユーザーに基づく市場機会
16.1.各章の概要
16.2.主要前提条件と方法論
16.3.収益シフト分析
16.4.市場の動き分析
16.5.普及-成長(P-G)マトリックス
16.6.航空宇宙/防衛向けディスプレイ市場:過去の動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
16.7.BFSI向けディスプレイ市場:歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
16.8.家電向けディスプレイ市場:歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
16.8.法人/産業企業向けディスプレイ市場:歴史推移(2019年以降)と予測(2035年まで) 8:歴史的推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
16.9.教育向けディスプレイ市場歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
16.10.ヘルスケア向けディスプレイ市場歴史的推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
16.11.小売業向けディスプレイ市場歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
16.12.スポーツ・エンターテインメント向けディスプレイ市場歴史的推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
16.13.輸送用ディスプレイ市場歴史的推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
16.14.その他向けディスプレイ市場歴史的推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
16.15.データの三角測量と検証

17.解像度の種類に基づく市場機会
17.1.各章の概要
17.2.主要前提条件と方法論
17.3.収益シフト分析
17.4.市場の動き分析
17.5.普及-成長(P-G)マトリックス
17.6.4K(超高精細)ディスプレイ市場:過去の推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
17.7.8K(超高精細)ディスプレイ市場:過去の推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
17.8.フルHD向けディスプレイ市場:歴史推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
17.9.HD(高精細)向けディスプレイ市場:過去の推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
17.10.その他の解像度のディスプレイ市場過去の推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
17.11.データの三角測量と検証

18.アスペクト比に基づく市場機会
18.1.各章の概要
18.2.主な仮定と方法論
18.3.収益シフト分析
18.4.市場の動き分析
18.5.普及-成長(P-G)マトリックス
18.6.4:3のディスプレイ市場:過去の推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
18.7.16:9ディスプレイ市場過去の推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
18.8.16:10のディスプレイ市場:歴史的推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
18.9.その他のアスペクト比のディスプレイ市場過去の推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
18.10.データの三角測量と検証

19.タッチ技術の種類に基づく市場機会
19.1.各章の概要
19.2.主要前提条件と方法論
19.3.収益シフト分析
19.4.市場の動き分析
19.5.普及-成長(P-G)マトリックス
19.6.静電容量式タッチ用ディスプレイ市場:過去の動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
19.7.赤外線タッチのディスプレイ市場:歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
19.8.抵抗膜式タッチのディスプレイ市場:歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
19.9.その他のタッチ技術のディスプレイ市場歴史的推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
19.10.データの三角測量と検証

20. 明るさに基づく市場機会
20.1.章の概要
20.2.主要な前提条件と方法論
20.3.収益シフト分析
20.4.市場の動き分析
20.5.普及-成長(P-G)マトリックス
20.6.高輝度(500cd/m²以上)ディスプレイ市場:過去の推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
20.7.低輝度(200cd/m²未満)ディスプレイ市場:過去の推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
20.8.中輝度(200~500cd/m²)ディスプレイ市場:過去の推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
20.9.データの三角測量と検証

21.視野角に基づく市場機会
21.1.各章の概要
21.2.主要前提条件と方法論
21.3.収益シフト分析
21.4.市場の動き分析
21.5.普及-成長(P-G)マトリックス
21.6.狭視野角ディスプレイ市場:過去の推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
21.7.超広視野角ディスプレイ市場:過去の推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
21.8.広視野角ディスプレイ市場:過去の推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
21.9.データの三角測量と検証

22.消費電力に基づく市場機会
22.1.各章の概要
22.2.主要前提条件と方法論
22.3.収益シフト分析
22.4.市場の動き分析
22.5.普及-成長(P-G)マトリックス
22.6.高消費電力(5W以上)ディスプレイ市場:過去の推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
22.7.低消費電力(1W未満)ディスプレイ市場:過去の推移(2019年以降)と予測(2035年まで) 7:過去の推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
22.8.中消費電力(1~5W)向けディスプレイ市場:歴史推移(2019年以降)と予測(2035年まで) 8:過去の推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
22.9.データの三角測量と検証

23.耐久性に基づく市場機会
23.1.各章の概要
23.2.主要前提条件と方法論
23.3.収益シフト分析
23.4.市場の動き分析
23.5.普及-成長(P-G)マトリックス
23.6.高耐久性ディスプレイ市場:過去の推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
23.7.低耐久性ディスプレイ市場:過去の推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
23.8.中耐久性ディスプレイ市場の歴史推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
23.9.データの三角測量と検証

24.企業規模に基づく市場機会
24.1.各章の概要
24.2.主要前提条件と方法論
24.3.収益シフト分析
24.4.市場の動き分析
24.5.普及-成長(P-G)マトリックス
24.6.中小企業向けディスプレイ市場過去の推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
24.7.大企業向けディスプレイ市場:過去の推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
24.8.データの三角測量と検証

25.北米におけるディスプレイの市場機会
25.1.各章の概要
25.2.主要前提条件と方法論
25.3.収益シフト分析
25.4.市場の動き分析
25.5.普及-成長(P-G)マトリックス
25.6.北米のディスプレイ市場:過去の動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
25.6.1.米国のディスプレイ市場過去の推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
25.6.2.カナダのディスプレイ市場過去の推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
25.6.3.メキシコのディスプレイ市場過去の推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
25.6.4.その他の北米諸国のディスプレイ市場過去の推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
25.7.データの三角測量と検証

26.欧州におけるディスプレイの市場機会
26.1.各章の概要
26.2.主要前提条件と方法論
26.3.収益シフト分析
26.4.市場の動き分析
26.5.普及-成長(P-G)マトリックス
26.6.欧州のディスプレイ市場:過去の動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
26.6.1.オーストリアのディスプレイ市場:歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
26.6.2.ベルギーのディスプレイ市場歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
26.6.3.デンマークのディスプレイ市場デンマークのディスプレイ市場:歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
26.6.4.フランスのディスプレイ市場フランスのディスプレイ市場:歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
26.6.5.ドイツのディスプレイ市場:歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
26.6.6.アイルランドのディスプレイ市場アイルランドのディスプレイ市場の歴史推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
26.6.7.イタリアのディスプレイ市場:歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
26.6.8.オランダのディスプレイ市場オランダのディスプレイ市場の歴史推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
26.6.9.ノルウェーのディスプレイ市場ノルウェーのディスプレイ市場:歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
26.6.10.ロシアのディスプレイ市場ロシアのディスプレイ市場:歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
26.6.11.スペインのディスプレイ市場スペインのディスプレイ市場:歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
26.6.12.スウェーデンのディスプレイ市場:歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
26.6.13.スイスのディスプレイ市場スイスのディスプレイ市場の歴史推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
26.6.14.イギリスのディスプレイ市場過去の推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
26.6.15.その他の欧州諸国のディスプレイ市場過去の推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
26.7.データの三角測量と検証

27.アジアにおけるディスプレイの市場機会
27.1.各章の概要
27.2.主要前提条件と方法論
27.3.収益シフト分析
24.4.市場の動き分析
27.5.普及-成長(P-G)マトリックス
27.6.アジアのディスプレイ市場:過去の動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
27.6.1.中国のディスプレイ市場:歴史推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
27.6.2.インドのディスプレイ市場過去の推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
27.6.3.日本のディスプレイ市場過去の推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
27.6.4.シンガポールのディスプレイ市場:歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
27.6.5.韓国のディスプレイ市場:歴史推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
27.6.6.その他アジア諸国のディスプレイ市場歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
27.7.データの三角測量と検証

28.中東・北アフリカにおけるディスプレイの市場機会
28.1.各章の概要
28.2.主要前提条件と方法論
28.3.収益シフト分析
28.4.市場の動き分析
28.5.普及-成長(P-G)マトリックス
28.6.中東・北アフリカ(MENA)のディスプレイ市場過去の推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
28.6.1.エジプトのディスプレイ市場過去の推移(218年以降)と予測(205年まで)
28.6.2.イランのディスプレイ市場過去の推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
28.6.3.イラクのディスプレイ市場イラクのディスプレイ市場の歴史推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
28.6.4.イスラエルのディスプレイ市場歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
25.6.5.クウェートのディスプレイ市場:歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
28.6.6.サウジアラビアのディスプレイ市場サウジアラビアのディスプレイ市場の歴史推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
28.6.7.アラブ首長国連邦(UAE)のディスプレイ市場歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
28.6.8.その他のMENA諸国のディスプレイ市場歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
28.7.データの三角測量と検証

29.ラテンアメリカにおけるディスプレイの市場機会
29.1.各章の概要
22.2.主要前提条件と方法論
29.3.収益シフト分析
29.4.市場の動き分析
29.5.普及-成長(P-G)マトリックス
29.6.中南米のディスプレイ市場:過去の動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
29.6.1.アルゼンチンのディスプレイ市場:歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
29.6.2.ブラジルのディスプレイ市場歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
29.6.3.チリのディスプレイ市場歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
29.6.4.コロンビアのディスプレイ市場:歴史推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
29.6.5.ベネズエラのディスプレイ市場:歴史的推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
29.6.6.その他の中南米諸国のディスプレイ市場歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
29.7.データの三角測量と検証

30.その他の地域におけるディスプレイの市場機会
30.1.各章の概要
30.2.主要前提条件と方法論
30.3.収益シフト分析
30.4.市場の動き分析
30.5.普及-成長(P-G)マトリックス
30.6.その他の地域のディスプレイ市場:過去の動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
30.6.1.オーストラリアのディスプレイ市場過去の推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
30.6.2.ニュージーランドのディスプレイ市場歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
30.6.3.その他の国のディスプレイ市場
30.7.データの三角測量と検証

31.集計データ
32.企業・団体リスト
33.カスタマイズの機会
34.ルーツサブスクリプションサービス
35.著者詳細

 

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Summary

GLOBAL DISPLAY MARKET: OVERVIEW
As per Roots Analysis, the global display market size is estimated to grow from USD 167.47 billion in the current year to USD 261.38 billion by 2035, at a CAGR of 4.13% during the forecast period, till 2035.

The opportunity for display market has been distributed across the following segments:
Type of Product
- Automotive Display
- Digital Signage & Large Format Displays
- Interactive Monitor
- Interactive Table
- Interactive Video Wall
- Interactive Whiteboard
- PC Monitor and Laptop
- Smartphones
- Smart Wearable
- Tablet
- Television
- Others

Type of Technology
- Direct-View LED
- E-Paper/E-Ink Display
- Liquid Crystal Display (LCD)
- IPS LCD
- TFT-LCD
- TFT-LCD
- VA LCD
- Others
- LED
- Micro-LED
- Organic Light-Emitting Diode (OLED)
- AMOLED
- Micro-LED
- Mini-LED
- PMOLED
- Others
- OLEDQuantum DOT
- Quantum Dot Display
- Others

Feature
- Flat Panel Display
- Flexible Panel Display
- Non-Touch Display
- Touch Display
- Transparent Panel Display

Panel Size
- Large display
- Medium display
- Micro-display
- Small display

End-User
- Aerospace / Defense
- BFSI
- Consumer Electronic
- Corporate / Industrial Enterprises
- Education
- Healthcare
- Retail
- Sports & Entertainment
- Transport
- Others

Type of Resolution
- Full HD (FHD)
- HD (High Definition)
- 4K (Ultra High Definition)
- 8K (Super High Definition)
- Other Resolution

Aspect Ratio
- 4:3
- 16:9
- 16:10
- Other Aspect Ratios

Type of Touch Technology
- Capacitive Touch
- Infrared Touch
- Resistive Touch
- Other Touch Technologies

Brightness
- High Brightness (More than 500 cd/m2)
- Low Brightness (Less than 200 cd/m2)
- Medium Brightness (200-500 cd/m2)

Viewing Angle
- Narrow Viewing Angle
- Ultra-Wide Viewing Angle
- Wide Viewing Angle

Power Consumption
- High Power Consumption (More than 5W)
- Low Power Consumption (Less than 1W)
- Medium Power Consumption (1-5W)

Durability
- High Durability
- Scratch Resistant,
- Water Resistant
- Medium Durability
- Low Durability

Geographical Regions
- North America
- US
- Canada
- Mexico
- Other North American countries
- Europe
- Austria
- Belgium
- Denmark
- France
- Germany
- Ireland
- Italy
- Netherlands
- Norway
- Russia
- Spain
- Sweden
- Switzerland
- UK
- Other European countries
- Asia
- China
- India
- Japan
- Singapore
- South Korea
- Other Asian countries
- Latin America
- Brazil
- Chile
- Colombia
- Venezuela
- Other Latin American countries
- Middle East and North Africa
- Egypt
- Iran
- Iraq
- Israel
- Kuwait
- Saudi Arabia
- UAE
- Other MENA countries
- Rest of the World
- Australia
- New Zealand
- Other countries

DISPLAY MARKET: GROWTH AND TRENDS
The evolution of digital technology in the display sector has opened up unparalleled opportunities for companies to connect with and engage their intended audiences. The increasing trend towards larger screens across various fields, coupled with the introduction of innovative display technologies from advanced 3D displays to next-generation digital signage and video surveillance systems is transforming how people interact with information and visual content. Displays serve as devices that present information, data, images, and videos in a visual or tactile manner for users. Over the years, the rise of sophisticated technology has resulted in a range of technologies, including liquid crystal displays (LCDs), light-emitting diode displays (LEDs), organic light-emitting diode displays (OLEDs), and more. These displays are widely used in numerous devices, encompassing tablets, laptops, televisions, monitors, and digital signage.

Moreover, the role of displays in providing visual feedback and facilitating interaction between users and electronic devices enhances user experience across various applications and sectors, making them a favored option among users and businesses alike. The appeal of foldable displays, flat panels, and touchscreen functionality also attract consumers in search of high-quality displays for their commercial needs. Additionally, the rising trend of digital display solutions in the retail industry has generated new avenues for companies to improve their in-store experiences. Intelligent, data-driven retail displays that offer personalized product suggestions, real-time inventory updates, and seamless integration with e-commerce platforms ultimately boost sales and foster customer loyalty. Given these factors, industry participants are adopting these state-of-the-art display solutions to create a memorable impact and establish their brand value for sustainable success in the ever-evolving digital environment, which will likely enhance the market's growth potential during the forecast period, till 2035.


DISPLAY MARKET: KEY SEGMENTS

Market Share by Type of Product
Based on the type of product, the global display market is segmented into automotive displays, digital signage & large format displays (interactive kiosks, interactive monitors, interactive tables, interactive video walls, interactive whiteboards), PC monitors and laptops, smart wearables, tablets, television, and others. According to our estimates, currently, smartphones segment captures the majority share of the market. This can be attributed to the growing adoption of OLED and flexible displays in smartphones, which provide outstanding color precision and vibrancy, delivering richer and more lifelike visuals. However, wearable segment is anticipated to grow at a higher CAGR during the forecast period.

Market Share by Type of Technology
Based on the type of technology, the display market is segmented into direct-view LED, E-Paper / E-Ink, Liquid Crystal Display (LCD) (IPS LCD, TFT-LCD, TFT-LCD, VA LCD, Others) LED, Micro-LED, Organic Light-Emitting Diode (OLED), AMOLED, Micro-LED, Mini-LED, PMOLED), quantum dot, and others. According to our estimates, currently, OLED displays segment captures the majority share of the market. This can be attributed to the fact that major smartphone manufacturers, including Apple, Samsung, and Google, are increasingly incorporating OLED displays into their devices such as mobiles, tablets, and TVs due to their superior display quality and design versatility, which boosts demand for OLED technology. However, micro-LED segment is anticipated to grow at a higher CAGR during the forecast period.

Market Share by Feature
Based on the feature, the display market is segmented into flat panel display, flexible panel display, non-touch display, touch display, and transparent panel display. According to our estimates, currently, flat panels segment captures the majority share of the market, owing to the fact that flat panels have become standard displays widely used in TVs, monitors, laptops, and tablets. However, touchscreen displays segment is anticipated to grow at a higher CAGR during the forecast period.

Market Share by Panel Size
Based on the panel size, the display market is segmented into large display, medium display, micro-display, and small display. According to our estimates, currently, micro display segment captures the majority share of the market. The use of micro-displays in wearable technology like smartwatches and near-to-eye devices, which require compact screens, greatly benefits from the advantages offered by micro-displays. Additionally, specialized medical devices that utilize micro-displays are anticipated to contribute to market expansion. However, medium display panels segment is anticipated to grow at a higher CAGR during the forecast period.

Market Share by End User
Based on end user, the display market is segmented into aerospace / defense, BFSI, consumer electronics, corporate / industrial enterprises, education, healthcare, retail, sports & entertainment, transport, and others. According to our estimates, currently, consumer electronic segment captures the majority share of the market. This can be attributed to several factors, including the increasing demand for smartphones and consumers' growing preference for larger screens that offer a more immersive viewing experience, especially with the increasing availability of high-definition and ultra-high-definition (4K and 8K) content, along with gamers' preferences for larger displays to enhance their gaming experiences. However, sports and entertainment segment is anticipated to grow at a higher CAGR during the forecast period.

Market Share by Type of Resolution
Based on type of resolution, the display market is segmented into HD, 4K (ultra high definition), 8K (super high definition), and other resolutions. According to our estimates, currently, 4K (ultra-high definition) segment captures the majority share of the market. This can be attributed to the increasing demand for 4K resolution displays, particularly for streaming services and content creation. However, full HD resolution displays segment is anticipated to grow at a higher CAGR during the forecast period.

Market Share by Aspect Ratio
Based on aspect ratio, the display market is segmented into 4:3, 16:9, 16:10, and others. According to our estimates, currently, 16:9 aspect ratio segment captures the majority share of the market. This can be attributed to its status as the standard aspect ratio widely utilized in most consumer electronics such as televisions, monitors, and smartphones. Additionally, it is the most frequently supported aspect ratio for both content consumption and creation. However, 16:10 aspect ratio segment is anticipated to grow at a higher CAGR during the forecast period.

Market Share by Type of Touch Technology
Based on type of touch technology, the display market is segmented into capacitive touch, infrared touch, resistive touch, and other touch technologies. According to our estimates, currently, capacitive touch segment captures the majority share of the market. The rise in consumer electronics, such as smartphones, computers, tablets, and other devices that demand high performance in touch sensitivity and user experience, drives the expansion of this segment. As a result, the segment is projected to grow during the forecast period.

Market Share by Brightness
Based on brightness, the display market is segmented into high brightness (more than 500 cd/m2, low brightness (less than 200 cd/m2), and medium brightness (200-500 cd/m2). Medium brightness (200-500 cd/m2) is particularly dominant in consumer electronics such as TVs, mobile devices, tablets, and iPads, leading to its majority share in the market. Additionally, its benefits in providing better visibility in bright and outdoor settings, as well as improved high dynamic range (HDR) performance, are expected to lead to significant growth at a considerable CAGR during the forecast period.

Market Share by Type of Viewing
Based on type of viewing, the display market is segmented into narrow viewing angles, ultra-wide viewing angles, and wide viewing angles. According to our estimates, currently, wide viewing angles segment captures the majority share of the market. Wide viewing angles are commonly used in consumer electronics where shared viewing happens frequently, and their varied color brightness consistency contributes to them holding the largest market share in this segment. Moreover, the demand for high-end and professional screens boosts market growth. However, ultra-wide viewing angles segment is anticipated to grow at a higher CAGR during the forecast period.

Market Share by Power Consumption
Based on power consumption, the display market is segmented into high power consumption (more than 5W), low power consumption (less than 1W), and medium power consumption (1-5W). According to our estimates, currently, medium power consumption (1-5W) segment captures the majority share of the market. This can be attributed to their well-rounded performance and efficiency, making them well-suited for a variety of consumer electronics, with designs that enhance energy efficiency.

Market Share by Durability
Based on durability, the display market is segmented into high durability (scratch-resistant, water-resistant), low durability, and medium durability. According to our estimates, currently, high-durability displays segment captures the majority share of the market. This can be attributed to the rising consumer demand for robust, reliable devices that can withstand daily wear and accidental damage. This feature is especially important in mobiles, wearables, and tablets, as these devices are particularly vulnerable to scratches and water exposure.

Market Share by Geographical Regions
Based on the geographical regions, the display market is segmented into North America, Europe, Asia, Latin America, Middle East and North Africa, and Rest of the World. According to our estimates, currently, North America captures the majority share of the market. This can be attributed to the strong demand for interactive displays in corporate, retail, and educational sectors due to their high resolution and enhanced audience engagement. Further, the presence of industry leaders with a diverse range of products contributes to the growth of the market in this region. However, the market share in Asia is anticipated to grow at a higher CAGR during the forecast period.

Example Players in Display Market
- AUO Corporation
- BOE Technology Group
- Box Light Corporation
- Chi Mei Corporation
- Innolux Corporation
- Japan Display
- Leyard Optoelectronic
- LG Display
- Marvel Technology
- Minda Industries
- Mitsubishi Electric
- NEC Corporation
- Panasonic Corporation
- Samsung Electronics
- Sharp Corporation
- Sony Corporation

DISPLAY MARKET: RESEARCH COVERAGE
The report on the display market features insights on various sections, including:
- Market Sizing and Opportunity Analysis: An in-depth analysis of the display market, focusing on key market segments, including [A] type of products, [B] type of technology, [C] feature, [D] panel size, [E] type of end-user, [F] type of resolution, [G] aspect ratio, [H] type of touch technology, [I] brightness, [J] viewing angle, [K] power consumption, [L] durability and [M] geographical regions.
- Competitive Landscape: A comprehensive analysis of the companies engaged in the Display market, based on several relevant parameters, such as [A] year of establishment, [B] company size, [C] location of headquarters, [D] ownership structure.
- Company Profiles: Elaborate profiles of prominent players engaged in the Display market, providing details on [A] location of headquarters, [B]company size, [C] company mission, [D] company footprint, [E] management team, [F] contact details, [G] financial information, [H] operating business segments, [I] display portfolio, [J] moat analysis, [K] recent developments, and an informed future outlook.
- SWOT Analysis: An insightful SWOT framework, highlighting the strengths, weaknesses, opportunities and threats in the domain. Additionally, it provides Harvey ball analysis, highlighting the relative impact of each SWOT parameter.

KEY QUESTIONS ANSWERED IN THIS REPORT
- How many companies are currently engaged in display market?
- Which are the leading companies in this market?
- What factors are likely to influence the evolution of this market?
- What is the current and future market size?
- What is the CAGR of this market?
- How is the current and future market opportunity likely to be distributed across key market segments?
- Which type of display is expected to dominate the market?

REASONS TO BUY THIS REPORT
- The report provides a comprehensive market analysis, offering detailed revenue projections of the overall market and its specific sub-segments. This information is valuable to both established market leaders and emerging entrants.
- Stakeholders can leverage the report to gain a deeper understanding of the competitive dynamics within the market. By analyzing the competitive landscape, businesses can make informed decisions to optimize their market positioning and develop effective go-to-market strategies.
- The report offers stakeholders a comprehensive overview of the market, including key drivers, barriers, opportunities, and challenges. This information empowers stakeholders to stay abreast of market trends and make data-driven decisions to capitalize on growth prospects.

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Table of Contents

1. PREFACE
1.1. Introduction
1.2. Market Share Insights
1.3. Key Market Insights
1.4. Report Coverage
1.5. Key Questions Answered
1.6. Chapter Outlines

2. RESEARCH METHODOLOGY
2.1. Chapter Overview
2.2. Research Assumptions
2.3. Database Building
2.3.1. Data Collection
2.3.2. Data Validation
2.3.3. Data Analysis

2.4. Project Methodology
2.4.1. Secondary Research
2.4.1.1. Annual Reports
2.4.1.2. Academic Research Papers
2.4.1.3. Company Websites
2.4.1.4. Investor Presentations
2.4.1.5. Regulatory Filings
2.4.1.6. White Papers
2.4.1.7. Industry Publications
2.4.1.8. Conferences and Seminars
2.4.1.9. Government Portals
2.4.1.10. Media and Press Releases
2.4.1.11. Newsletters
2.4.1.12. Industry Databases
2.4.1.13. Roots Proprietary Databases
2.4.1.14. Paid Databases and Sources
2.4.1.15. Social Media Portals
2.4.1.16. Other Secondary Sources

2.4.2. Primary Research
2.4.2.1. Introduction
2.4.2.2. Types
2.4.2.2.1. Qualitative
2.4.2.2.2. Quantitative
2.4.2.3. Advantages
2.4.2.4. Techniques
2.4.2.4.1. Interviews
2.4.2.4.2. Surveys
2.4.2.4.3. Focus Groups
2.4.2.4.4. Observational Research
2.4.2.4.5. Social Media Interactions
2.4.2.5. Stakeholders
2.4.2.5.1. Company Executives (CXOs)
2.4.2.5.2. Board of Directors
2.4.2.5.3. Company Presidents and Vice Presidents
2.4.2.5.4. Key Opinion Leaders
2.4.2.5.4. Research and Development Heads
2.4.2.5.2. Technical Experts
2.4.2.5.3. Subject Matter Experts
2.4.2.5.4. Scientists
2.4.2.5.4. Doctors and Other Healthcare Providers
2.4.2.6. Ethics and Integrity
2.4.2.6.1. Research Ethics
2.4.2.6.2. Data Integrity

2.4.3. Analytical Tools and Databases

3. ECONOMIC AND OTHER PROJECT SPECIFIC CONSIDERATIONS
3.1. Forecast Methodology
3.1.1. Top-Down Approach
3.1.2. Bottom-Up Approach
3.1.3. Hybrid Approach

3.2. Market Assessment Framework
3.2.1. Total Addressable Market (TAM)
3.2.2. Serviceable Addressable Market (SAM)
3.2.3. Serviceable Obtainable Market (SOM)
3.2.4. Currently Acquired Market (CAM)

3.3. Forecasting Tools and Techniques
3.3.1. Qualitative Forecasting
3.3.2. Correlation
3.2.3. Regression
3.3.4. Time Series Analysis
3.3.5. Extrapolation
3.3.6. Convergence
3.3.7. Forecast Error Analysis
3.3.8. Data Visualization
3.3.9. Scenario Planning
3.3.10. Sensitivity Analysis

3.4. Key Considerations
3.4.1. Demographics
3.4.2. Market Access
3.4.3. Reimbursement Scenarios
3.4.4. Industry Consolidation

3.5. Robust Quality Control
3.6. Key Market Segmentations
3.7 Limitations

4. MACRO-ECONOMIC INDICATORS
4.1. Chapter Overview
4.2. Market Dynamics
4.2.1. Time Period
4.2.1.1. Historical Trends
4.2.1.2. Current and Forecasted Estimates

4.2.2. Currency Coverage
4.2.2.1. Overview of Major Currencies Affecting the Market
4.2.2.2. Impact of Currency Fluctuations on the Industry

4.2.3. Foreign Exchange Impact
4.2.3.1. Evaluation of Foreign Exchange Rates and Their Impact on Market
4.2.3.2. Strategies for Mitigating Foreign Exchange Risk

4.2.4. Recession
4.2.4.1. Historical Analysis of Past Recessions and Lessons Learnt
4.2.4.2. Assessment of Current Economic Conditions and Potential Impact on the Market

4.2.5. Inflation
4.2.5.1. Measurement and Analysis of Inflationary Pressures in the Economy
4.2.5.2. Potential Impact of Inflation on the Market Evolution

4.2.6. Interest Rates
4.2.5.1. Overview of Interest Rates and Their Impact on the Market
4.2.5.2. Strategies for Managing Interest Rate Risk

4.2.7. Commodity Flow Analysis
4.2.7.1. Type of Commodity
4.2.7.2. Origins and Destinations
4.2.7.3. Values and Weights
4.2.7.4. Modes of Transportation

4.2.8. Global Trade Dynamics
4.2.8.1. Import Scenario
4.2.8.2. Export Scenario

4.2.9. War Impact Analysis
4.2.9.1. Russian-Ukraine War
4.2.9.2. Israel-Hamas War

4.2.10. COVID Impact / Related Factors
4.2.10.1. Global Economic Impact
4.2.10.2. Industry-specific Impact
4.2.10.3. Government Response and Stimulus Measures
4.2.10.4. Future Outlook and Adaptation Strategies

4.2.11. Other Indicators
4.2.11.1. Fiscal Policy
4.2.11.2. Consumer Spending
4.2.11.3. Gross Domestic Product (GDP)
4.2.11.4. Employment
4.2.11.5. Taxes
4.2.11.6. R&D Innovation
4.2.11.7. Stock Market Performance
4.2.11.8. Supply Chain
4.2.11.9. Cross-Border Dynamics

5. EXECUTIVE SUMMARY

6. INTRODUCTION
6.1. Chapter Overview
6.2. Overview of Display
6.2.1. Type of Product
6.2.2. Type of Technology
6.2.3. Type of Feature
6.2.4. Type of Resolution
6.3. Future Perspective

7. COMPETITIVE LANDSCAPE
7.1. Chapter Overview
7.2. Display: Overall Market Landscape
7.2.1. Analysis by Year of Establishment
7.2.2. Analysis by Company Size
7.2.3. Analysis by Location of Headquarters
7.2.4. Analysis by Ownership Structure

8. COMPANY PROFILES
8.1. Chapter Overview
8.2.1. AUO Corporation*
8.2.1.1. Company Overview
8.2.1.2. Company Mission
8.2.1.3. Company Footprint
8.2.1.4. Management Team
8.2.1.5. Contact Details
8.2.1.6. Financial Performance
8.2.1.7. Operating Business Segments
8.2.1.7. Service / Product Portfolio (project specific)
8.2.1.9. MOAT Analysis
8.2.1.10. Recent Developments and Future Outlook

* similar detail is presented for other below mentioned companies based on information in the public domain

8.2.2. BOE Technology Group
8.2.3. Box Light Corporation
8.2.4. Chi Mei Corporation
8.2.5. Innolux Corporation
8.2.6. Japan Display
8.2.7. Nippon Sheet Glass
8.2.8. Marvel Technology
8.2.9. Minda Industries
8.2.10. Samsung Electronics


9. VALUE CHAIN ANALYSIS

10. SWOT ANALYSIS

11. GLOBAL Display MARKET
11.1. Chapter Overview
11.2. Key Assumptions and Methodology
11.3. Trends Disruption Impacting Market
11.4. Global Display Market, Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
11.5. Multivariate Scenario Analysis
11.5.1. Conservative Scenario
11.5.2. Optimistic Scenario
11.6. Key Market Segmentations

12. MARKET OPPORTUNITIES BASED ON TYPE OF PRODUCT
12.1. Chapter Overview
12.2. Key Assumptions and Methodology
12.3. Revenue Shift Analysis
12.4. Market Movement Analysis
12.5. Penetration-Growth (P-G) Matrix
12.6. Display Market for Automotive Display: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
12.7. Display Market for Digital Signage & Large Format Displays: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
12.8. Display Market for PC Monitor and Laptop: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
12.9. Display Market for Smartphones: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
12.10. Display Market for Smart Wearable: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
12.11. Display Market for Tablet: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
12.12. Display Market for Television: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
12.9. Data Triangulation and Validation

13. MARKET OPPORTUNITIES BASED ON TYPE OF TECHNOLOGY
13.1. Chapter Overview
13.2. Key Assumptions and Methodology
13.3. Revenue Shift Analysis
13.4. Market Movement Analysis
13.5. Penetration-Growth (P-G) Matrix
13.6. Display Market for Direct-View LED: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
13.7. Display Market for E-Paper / E-Paper Ink: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
13.8. Display Market for LCD: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
13.9. Display Market for Micro-LED: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
13.10. Display Market for OLED: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
13.11. Display Market for Quantum DOT: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
13.12. Display Market for Others: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
13.13. Data Triangulation and Validation

14. MARKET OPPORTUNITIES BASED ON FEATURE
14.1. Chapter Overview
14.2. Key Assumptions and Methodology
14.3. Revenue Shift Analysis
14.4. Market Movement Analysis
14.5. Penetration-Growth (P-G) Matrix
14.6. Display Market for Flat Panel Display: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
14.7. Display Market for Flexible Panel Display: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
14.8. Display Market for Non-Touch Display: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
14.9. Display Market for Touch Display: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
14.10. Display Market for Transparent Panel Display: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
14.11. Data Triangulation and Validation

15. MARKET OPPORTUNITIES BASED ON PANEL SIZE
15.1. Chapter Overview
15.2. Key Assumptions and Methodology
15.3. Revenue Shift Analysis
15.4. Market Movement Analysis
15.5. Penetration-Growth (P-G) Matrix
15.6. Display Market for Large Display: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
15.7. Display Market for Medium Display: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
15.8. Display Market for Micro-display: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
15.9. Display Market for Small Display: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
15.10. Data Triangulation and Validation

16. MARKET OPPORTUNITIES BASED ON END-USER
16.1. Chapter Overview
16.2. Key Assumptions and Methodology
16.3. Revenue Shift Analysis
16.4. Market Movement Analysis
16.5. Penetration-Growth (P-G) Matrix
16.6. Display Market for Aerospace/ Defense: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
16.7. Display Market for BFSI: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
16.8. Display Market for Consumer Electronic: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
16.8. Display Market for Corporate/ Industrial Enterprises: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
16.9. Display Market for Education: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
16.10. Display Market for Healthcare: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
16.11. Display Market for Retail: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
16.12. Display Market for Sports & Entertainment: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
16.13. Display Market for Transport: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
16.14. Display Market for Others: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
16.15. Data Triangulation and Validation

17. MARKET OPPORTUNITIES BASED ON TYPE OF RESOLUTION
17.1. Chapter Overview
17.2. Key Assumptions and Methodology
17.3. Revenue Shift Analysis
17.4. Market Movement Analysis
17.5. Penetration-Growth (P-G) Matrix
17.6. Display Market for 4K (Ultra High Definition): Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
17.7. Display Market for 8K (Super High Definition): Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
17.8. Display Market for Full HD: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
17.9. Display Market for HD (High Definition): Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
17.10. Display Market for Other Resolutions: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
17.11. Data Triangulation and Validation

18. MARKET OPPORTUNITIES BASED ON ASPECT RATIO
18.1. Chapter Overview
18.2. Key Assumptions and Methodology
18.3. Revenue Shift Analysis
18.4. Market Movement Analysis
18.5. Penetration-Growth (P-G) Matrix
18.6. Display Market for 4:3: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
18.7. Display Market for 16:9: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
18.8. Display Market for16:10: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
18.9. Display Market for Other Aspect Ratios: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
18.10. Data Triangulation and Validation

19. MARKET OPPORTUNITIES BASED ON TYPE OF TOUCH TECHNOLOGY
19.1. Chapter Overview
19.2. Key Assumptions and Methodology
19.3. Revenue Shift Analysis
19.4. Market Movement Analysis
19.5. Penetration-Growth (P-G) Matrix
19.6. Display Market for Capacitive Touch: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
19.7. Display Market for Infrared Touch: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
19.8. Display Market for Resistive Touch: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
19.9. Display Market for Other Touch Technologies: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
19.10. Data Triangulation and Validation

20. MARKET OPPORTUNITIES BASED ON BRIGHTNESS
20.1. Chapter Overview
20.2. Key Assumptions and Methodology
20.3. Revenue Shift Analysis
20.4. Market Movement Analysis
20.5. Penetration-Growth (P-G) Matrix
20.6. Display Market for High Brightness (More than 500 cd/m²): Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
20.7. Display Market for Low Brightness (Less than 200 cd/m²): Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
20.8. Display Market for Medium Brightness (200-500 cd/m²): Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
20.9. Data Triangulation and Validation

21. MARKET OPPORTUNITIES BASED ON VIEWING ANGLE
21.1. Chapter Overview
21.2. Key Assumptions and Methodology
21.3. Revenue Shift Analysis
21.4. Market Movement Analysis
21.5. Penetration-Growth (P-G) Matrix
21.6. Display Market for Narrow Viewing Angle: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
21.7. Display Market for Ultra-Wide Viewing Angle: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
21.8. Display Market for Wide Viewing Angle: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
21.9. Data Triangulation and Validation

22. MARKET OPPORTUNITIES BASED ON POWER CONSUMPTION
22.1. Chapter Overview
22.2. Key Assumptions and Methodology
22.3. Revenue Shift Analysis
22.4. Market Movement Analysis
22.5. Penetration-Growth (P-G) Matrix
22.6. Display Market for High Power Consumption (More than 5W): Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
22.7. Display Market for Low Power Consumption (Less than 1W): Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
22.8. Display Market for Medium Power Consumption (1-5W): Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
22.9. Data Triangulation and Validation

23. MARKET OPPORTUNITIES BASED ON DURABILITY
23.1. Chapter Overview
23.2. Key Assumptions and Methodology
23.3. Revenue Shift Analysis
23.4. Market Movement Analysis
23.5. Penetration-Growth (P-G) Matrix
23.6. Display Market for High Durability: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
23.7. Display Market for Low Durability: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
23.8. Display Market for Medium Durability: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
23.9. Data Triangulation and Validation

24. MARKET OPPORTUNITIES BASED ON COMPANY SIZE
24.1. Chapter Overview
24.2. Key Assumptions and Methodology
24.3. Revenue Shift Analysis
24.4. Market Movement Analysis
24.5. Penetration-Growth (P-G) Matrix
24.6. Display Market for Small and Medium-sized Enterprises (SMEs): Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
24.7. Display Market for Large Enterprises: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
24.8. Data Triangulation and Validation

25. MARKET OPPORTUNITIES FOR DISPLAY IN NORTH AMERICA
25.1. Chapter Overview
25.2. Key Assumptions and Methodology
25.3. Revenue Shift Analysis
25.4. Market Movement Analysis
25.5. Penetration-Growth (P-G) Matrix
25.6. Display Market in North America: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
25.6.1. Display Market in the US: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
25.6.2. Display Market in Canada: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
25.6.3. Display Market in Mexico: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
25.6.4. Display Market in Other North American Countries: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
25.7. Data Triangulation and Validation

26. MARKET OPPORTUNITIES FOR DISPLAY IN EUROPE
26.1. Chapter Overview
26.2. Key Assumptions and Methodology
26.3. Revenue Shift Analysis
26.4. Market Movement Analysis
26.5. Penetration-Growth (P-G) Matrix
26.6. Display Market in Europe: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
26.6.1. Display Market in the Austria: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
26.6.2. Display Market in Belgium: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
26.6.3. Display Market in Denmark: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
26.6.4. Display Market in France: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
26.6.5. Display Market in Germany: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
26.6.6. Display Market in Ireland: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
26.6.7. Display Market in Italy: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
26.6.8. Display Market in Netherlands: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
26.6.9. Display Market in Norway: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
26.6.10. Display Market in Russia: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
26.6.11. Display Market in Spain: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
26.6.12. Display Market in Sweden: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
26.6.13. Display Market in Switzerland: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
26.6.14. Display Market in the UK: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
26.6.15. Display Market in Other European Countries: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
26.7. Data Triangulation and Validation

27. MARKET OPPORTUNITIES FOR DISPLAY IN ASIA
27.1. Chapter Overview
27.2. Key Assumptions and Methodology
27.3. Revenue Shift Analysis
24.4. Market Movement Analysis
27.5. Penetration-Growth (P-G) Matrix
27.6. Display Market in Asia: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
27.6.1. Display Market in China: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
27.6.2. Display Market in India: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
27.6.3. Display Market in Japan: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
27.6.4. Display Market in Singapore: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
27.6.5. Display Market in South Korea: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
27.6.6. Display Market in Other Asian Countries: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
27.7. Data Triangulation and Validation

28. MARKET OPPORTUNITIES FOR DISPLAY IN MIDDLE EAST AND NORTH AFRICA
28.1. Chapter Overview
28.2. Key Assumptions and Methodology
28.3. Revenue Shift Analysis
28.4. Market Movement Analysis
28.5. Penetration-Growth (P-G) Matrix
28.6. Display Market in Middle East and North Africa (MENA): Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
28.6.1. Display Market in Egypt: Historical Trends (Since 218) and Forecasted Estimates (Till 205)
28.6.2. Display Market in Iran: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
28.6.3. Display Market in Iraq: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
28.6.4. Display Market in Israel: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
25.6.5. Display Market in Kuwait: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
28.6.6. Display Market in Saudi Arabia: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
28.6.7. Display Market in United Arab Emirates (UAE): Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
28.6.8. Display Market in Other MENA Countries: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
28.7. Data Triangulation and Validation

29. MARKET OPPORTUNITIES FOR DISPLAY IN LATIN AMERICA
29.1. Chapter Overview
22.2. Key Assumptions and Methodology
29.3. Revenue Shift Analysis
29.4. Market Movement Analysis
29.5. Penetration-Growth (P-G) Matrix
29.6. Display Market in Latin America: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
29.6.1. Display Market in Argentina: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
29.6.2. Display Market in Brazil: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
29.6.3. Display Market in Chile: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
29.6.4. Display Market in Colombia Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
29.6.5. Display Market in Venezuela: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
29.6.6. Display Market in Other Latin American Countries: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
29.7. Data Triangulation and Validation

30. MARKET OPPORTUNITIES FOR DISPLAY IN REST OF THE WORLD
30.1. Chapter Overview
30.2. Key Assumptions and Methodology
30.3. Revenue Shift Analysis
30.4. Market Movement Analysis
30.5. Penetration-Growth (P-G) Matrix
30.6. Display Market in Rest of the World: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
30.6.1. Display Market in Australia: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
30.6.2. Display Market in New Zealand: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
30.6.3. Display Market in Other Countries
30.7. Data Triangulation and Validation

31. TABULATED DATA
32. LIST OF COMPANIES AND ORGANIZATIONS
33. CUSTOMIZATION OPPORTUNITIES
34. ROOTS SUBSCRIPTION SERVICES
35. AUTHOR DETAIL

 

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