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ミネラルボールの世界市場インサイト、2031年までの予測

ミネラルボールの世界市場インサイト、2031年までの予測


Global Mineral Balls Market Insights, Forecast to 2031

世界のミネラルボール市場は、2025年の5億7700万米ドルから2031年には7億7300万米ドルに成長し、予測期間中の年間平均成長率(CAGR)は5.0%になると予測されている。 進化する米国の関税政策は、世界市場に大... もっと見る

 

 

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サマリー

世界のミネラルボール市場は、2025年の5億7700万米ドルから2031年には7億7300万米ドルに成長し、予測期間中の年間平均成長率(CAGR)は5.0%になると予測されている。

進化する米国の関税政策は、世界市場に大きな変動リスクをもたらした。本レポートは、貿易障壁の拡大と国境を越えた対抗戦略を包括的に評価し、産業競争パターン、地理的経済統合、国境を越えたバリューチェーンの再編成に対する多次元的な影響を分析している。
ミネラルボールは、トルマリン、麦飯石、ゲルマニウム、ゼオライト、粘土などの天然鉱物から作られた小さな球状のペレットであり、水質浄化、ヘルスケア、美容などの用途で一般的に使用されている。これらのボールは通常、粉末状の鉱物をバインダーと混合し、高温で成形・焼成して製造される。多孔質構造とミネラルの含有量により、有益なイオンを放出し、pHを調整し、不純物を除去し、必須微量元素を水に添加することができる。ミネラルボールは、その自然なイオン交換と吸着特性により、アルカリウォーターフィルター、スパトリートメント、洗濯機フィルター、さらには足のデトックスセラピーに広く使用されています。

米国とカナダのミネラルボール市場は、2025年の百万ドルから2031年には百万ドルに達すると推定され、2025年から2031年の予測期間中に年平均成長率%で増加する。
ミネラルボールの中国市場は、2025年の100万ドルから2031年には100万ドルに達すると推定され、2025年から2031年の予測期間中の年平均成長率は%である。
ミネラルボールのヨーロッパ市場は、2025年の百万ドルから2031年には百万ドルに達すると推定され、2025年から2031年の予測期間中に%のCAGRで増加する。

ミネラルボールの世界の主要メーカーは、Biocera Co.(韓国)、Taiyuan Lanlang Technology Industrial Corp.(中国)、Dongyang City South Water Purification Materials Co.(中国)、塩城創源環境科技有限公司(中国)、エターナルミネラル社(中国)などがある。(中国)、Eternal Mineral(中国)、Hidrotek(中国)、Ningbo EonJoy International Trade Co.(中国)、Greenfield Water Solutions(米国)、Jay Ganesh Minerals(インド)、Crystal Quest(米国)などである。2024年、世界の上位5社の売上高シェアは約 %であった。
生産面では、2020年から2025年まで、2031年までの予測で、ミネラルボールの生産量、成長率、メーカー別市場シェア、地域別市場シェア(地域レベル、国レベル)を調査しています。
消費面では、ミネラルボールの地域別(地域レベル、国レベル)、企業別、タイプ別、用途別の売上高を2020年から2025年まで、2031年までの予測で調査しています。

このレポートでは、ミネラルボールの世界市場の概要、生産能力、生産高、収益、価格を紹介しています。2020年~2025年の過去の市場収益/販売データ、2025年の予測、2031年までのCAGR予測で世界市場動向を分析。
このレポートでは、ミネラルボールの主要生産者を調査し、主要地域と国の消費量も掲載しています。ミネラルボールの今後の市場可能性のハイライトと、この市場を様々なセグメントとサブセグメントに予測するための主要地域/国の注目点。米国、カナダ、メキシコ、ブラジル、中国、日本、韓国、東南アジア、インド、ドイツ、英国、イタリア、中東、アフリカ、その他の国々の国別データと市場価値分析。

本レポートでは、2020年から2025年までのデータについて、主要メーカーのミネラルボールの売上高、収益、市場シェア、業界ランキングに焦点を当てています。世界のミネラルボール市場における主要ステークホルダーの特定、および最近の動向とセグメント別の収益に基づく競争環境と市場ポジショニングの分析。本レポートは、利害関係者が競争状況を理解し、より多くの洞察を得て、より良い方法で事業と市場戦略を位置づけるのに役立ちます。
本レポートでは、2020年から2031年までのタイプ別、用途別のセグメントデータ、売上高、収益、価格を分析しています。ミネラルボールの販売、予測成長動向、生産技術、用途、エンドユーザー産業の市場規模の評価と予測。
Biocera Co.(Ltd.(韓国)、Taiyuan Lanlang Technology Industrial Corp.(中国)、Dongyang City South Water Purification Materials Co.(Ltd.(中国)、Yancheng Chuangyuan Environmental Tech Co.(中国)、Eternal Mineral(中国)、Hidrotek(中国)、Ningbo EonJoy International Trade Co.(中国)、Greenfield Water Solutions(米国)、Jay Ganesh Minerals(インド)、Crystal Quest(米国)など。

市場セグメンテーション
企業別
Biocera Co.韓国
太原蘭朗科技実業有限公司(中国)
東陽市南浄水材料有限公司(中国(中国)
塩城壮源環境科技有限公司(中国(中国)
エターナルミネラル(中国)
ヒドロテック(中国)
寧波恩馳国際貿易有限公司(中国(中国)
グリーンフィールド・ウォーター・ソリューションズ(米国)
ジェイ・ガネッシュ・ミネラルズ(インド)
クリスタルクエスト(米国)
タイタンウォータープロ(米国)
鄭州クリーンケミカル(中国中国
ピュアプロウォーター社(台湾)
寧夏匯亨活性炭有限公司(中国中国
タイプ別
セラミックボール
麦飯石ボール
ゲルマニウムボール
ゼオライトボール
その他
用途別セグメント
水のろ過と処理
健康&ウェルネス
美容・パーソナルケア
農業
その他
地域別生産量
北米
欧州
中国
日本
インド
東南アジア
地域別売上高
米国およびカナダ
米国
カナダ
中国
アジア(中国を除く)
日本
韓国
中国 台湾
東南アジア
欧州
ドイツ
フランス
英国
イタリア
ロシア
中東、アフリカ、中南米
ブラジル
メキシコ
トルコ
イスラエル

各章の概要
第1章:報告書のスコープ、各市場セグメント(タイプ別、用途別など)の市場規模、今後の発展可能性などのエグゼクティブサマリーを紹介。市場の現状と短期・中期・長期的な発展可能性についてハイレベルな見解を提供します。
第2章:世界と主要生産者(地域/国)のミネラルボール生産/アウトプット各生産者の生産量、今後6年間の発展可能性を定量的に分析している。
第3章:世界、地域レベル、国レベルでのミネラルボールの販売(消費)、収益。各地域と主要国の市場規模と発展可能性を定量的に分析し、世界各国の市場発展、将来発展展望、市場空間を紹介する。
第4章:ミネラルボールメーカーの競争環境、価格、売上高、市場シェアと業界ランキング、最新の開発計画、合併、買収情報などを詳しく分析する。
第5章:タイプ別の様々な市場セグメントの分析を提供し、各市場セグメントの売上高、収益、平均価格、発展の可能性をカバーし、読者が異なる市場セグメントでブルーオーシャン市場を見つけるのに役立ちます。
第6章:アプリケーション別の様々な市場セグメントの分析を提供し、各市場セグメントの売上高、収益、平均価格、発展可能性をカバーし、読者が異なる下流市場のブルーオーシャン市場を見つけるのに役立ちます。
第7章 北米(米国・カナダ):タイプ別、用途別、国別、セグメント別の売上高、収益。
第8章:ヨーロッパ:タイプ別、用途別、国別、セグメント別の売上高と収益。
第9章:中国:タイプ別、用途別、セグメント別の売上高と収益。
第10章:アジア(中国を除く):タイプ別、アプリケーション別、地域別、セグメント別の売上高、収益。
第11章:中東、アフリカ、中南米:タイプ別、用途別、国別、セグメント別の売上高、収益。
第12章:主要メーカーのプロフィールを提供し、製品の説明と仕様、ミネラルボールの売上高、収益、価格、粗利益率、最近の開発など、市場の主要企業の基本的な状況を詳細に紹介する。
第13章:産業チェーン、販売チャネル、主要原材料、流通業者と顧客の分析。
第14章:市場力学、市場の最新動向、市場の推進要因と制限要因、業界のメーカーが直面する課題とリスク、業界の関連政策の分析を紹介する。
第15章:レポートの要点と結論。


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目次

1 研究範囲
1.1 ミネラルボール製品紹介
1.2 タイプ別市場
1.2.1 タイプ別ミネラルボールの世界市場規模、2020 VS 2024 VS 2031
1.2.2 セラミックボール
1.2.3 麦飯石ボール
1.2.4 ゲルマニウムボール
1.2.5 ゼオライトボール
1.2.6 その他
1.3 用途別市場
1.3.1 用途別ミネラルボールの世界市場規模、2020 VS 2024 VS 2031
1.3.2 水のろ過と処理
1.3.3 健康&ウェルネス
1.3.4 美容・パーソナルケア
1.3.5 農業
1.3.6 その他
1.4 前提条件と限界
1.5 研究目的
1.6 考慮された年
2 世界のミネラルボール生産量
2.1 世界のミネラルボール生産能力 (2020-2031)
2.2 ミネラルボールの世界地域別生産量:2020年 VS 2024年 VS 2031年
2.3 世界の地域別生産量
2.3.1 ミネラルボールの世界地域別生産量 (2020-2031)
2.3.2 ミネラルボールの世界地域別生産量シェア (2020-2031)
2.4 北米
2.5 欧州
2.6 中国
2.7 日本
2.8 インド
2.9 東南アジア
3 エグゼクティブサマリー
3.1 ミネラルボールの世界売上高推計と予測 2020-2031
3.2 世界の地域別売上高
3.2.1 ミネラルボールの地域別世界収益:2020年 VS 2024年 VS 2031年
3.2.2 ミネラルボールの地域別世界収益(2020-2031)
3.2.3 世界のミネラルボールの地域別売上シェア(2020-2031年)
3.3 ミネラルボールの世界売上高推定と予測 2020-2031
3.4 世界の地域別売上
3.4.1 ミネラルボールの地域別世界売上高:2020年 VS 2024年 VS 2031年
3.4.2 ミネラルボールの地域別世界売上高 (2020-2031)
3.4.3 ミネラルボールの地域別世界売上高市場シェア (2020-2031)
3.5 米国・カナダ
3.6 ヨーロッパ
3.7 中国
3.8 アジア(中国を除く)
3.9 中東、アフリカ、中南米
4 メーカー別競争
4.1 世界のメーカー別売上高
4.1.1 世界のメーカー別ミネラルボール売上高 (2020-2025)
4.1.2 世界のミネラルボール販売市場 メーカー別シェア (2020-2025)
4.1.3 2024年におけるミネラルボールの世界トップ10およびトップ5最大メーカー
4.2 世界のメーカー別売上高
4.2.1 世界のミネラルボールのメーカー別売上高 (2020-2025)
4.2.2 世界のミネラルボールのメーカー別売上シェア(2020-2025 年)
4.2.3 2024年における世界のミネラルボール収益上位10社および上位5社
4.3 世界のミネラルボール メーカー別販売価格 (2020-2025)
4.4 ミネラルボールの世界主要プレーヤー、産業ランキング、2023 VS 2024
4.5 競争環境の分析
4.5.1 メーカー市場集中率(CR5とHHI)
4.5.2 ミネラルボールの世界市場タイプ別シェア(ティア1、ティア2、ティア3)
4.6 ミネラルボールの世界主要メーカー、製造拠点分布と本社
4.7 ミネラルボールの世界の主要メーカー、提供製品と用途
4.8 ミネラルボールの世界主要メーカー、この業界への参入日
4.9 M&A、事業拡大計画
5 タイプ別市場規模
5.1 世界のタイプ別売上高
5.1.1 世界のタイプ別ミネラルボール歴史的売上高(2020-2025)
5.1.2 世界のミネラルボールのタイプ別販売予測(2026-2031)
5.1.3 世界のミネラルボールのタイプ別売上高市場シェア(2020-2031)
5.2 世界のタイプ別売上高
5.2.1 世界のタイプ別ミネラルボール歴史的収益(2020-2025)
5.2.2 世界のミネラルボールのタイプ別予測収益(2026-2031)
5.2.3 世界のミネラルボールのタイプ別収入市場シェア (2020-2031)
5.3 世界のタイプ別価格
5.3.1 世界のミネラルボールのタイプ別価格(2020-2025)
5.3.2 世界のミネラルボールのタイプ別価格予測(2026-2031)
6 用途別市場規模
6.1 世界の用途別売上高
6.1.1 世界のミネラルボール歴史的用途別売上 (2020-2025)
6.1.2 世界のミネラルボールの用途別販売予測(2026-2031)
6.1.3 世界のミネラルボール用途別売上高市場シェア(2020-2031)
6.2 世界の用途別売上高
6.2.1 世界のミネラルボール歴史的用途別収益(2020-2025)
6.2.2 世界のミネラルボールの用途別予測収益(2026-2031)
6.2.3 世界のミネラルボールの用途別収入市場シェア(2020-2031)
6.3 世界の用途別価格
6.3.1 世界のミネラルボールの用途別価格(2020-2025)
6.3.2 用途別ミネラルボールの世界価格予測(2026-2031)
7 米国・カナダ
7.1 タイプ別米国・カナダ市場規模
7.1.1 米国&カナダ ミネラルボールのタイプ別売上高(2020-2031)
7.1.2 米国&カナダ ミネラルボールのタイプ別売上高 (2020-2031)
7.2 米国とカナダの市場規模:用途別
7.2.1 米国&カナダ ミネラルボール用途別売上高(2020-2031)
7.2.2 米国&カナダ ミネラルボールの用途別売上高(2020-2031)
7.3 米国とカナダの国別市場規模
7.3.1 米国とカナダの国別ミネラルボール売上高:2020年 VS 2024年 VS 2031年
7.3.2 米国とカナダの国別ミネラルボール売上高(2020-2031)
7.3.3 米国とカナダの国別ミネラルボール売上高 (2020-2031)
7.3.4 米国
7.3.5 カナダ
8 欧州
8.1 ヨーロッパのタイプ別市場規模
8.1.1 欧州ミネラルボールのタイプ別売上高(2020-2031)
8.1.2 欧州 ミネラルボール タイプ別売上高 (2020-2031)
8.2 欧州市場規模:用途別
8.2.1 欧州ミネラルボール用途別売上高(2020-2031)
8.2.2 欧州ミネラルボールの用途別売上高(2020-2031)
8.3 欧州の国別市場規模
8.3.1 国別欧州ミネラルボール売上高:2020 VS 2024 VS 2031
8.3.2 欧州ミネラルボールの国別売上 (2020-2031)
8.3.3 欧州ミネラルボールの国別売上収益(2020-2031)
8.3.4 ドイツ
8.3.5 フランス
8.3.6 イギリス
8.3.7 イタリア
8.3.8 ロシア
9 中国
9.1 タイプ別中国市場規模
9.1.1 タイプ別中国ミネラルボール売上高(2020-2031)
9.1.2 タイプ別中国ミネラルボール売上高(2020-2031)
9.2 中国の市場規模:用途別
9.2.1 中国 ミネラルボール用途別売上高 (2020-2031)
9.2.2 中国のミネラルボールの用途別収入(2020-2031)
10 アジア(中国を除く)
10.1 アジアのタイプ別市場規模
10.1.1 アジアのタイプ別ミネラルボール売上高(2020-2031)
10.1.2 タイプ別アジアミネラルボール売上高(2020-2031)
10.2 アジア市場規模:用途別
10.2.1 アジアのミネラルボール用途別売上高(2020-2031)
10.2.2 アジアのミネラルボールの用途別売上高(2020-2031)
10.3 地域別アジア市場規模
10.3.1 ミネラルボールの地域別売上高:2020年 VS 2024年 VS 2031年
10.3.2 アジアのミネラルボールの地域別収益(2020-2031)
10.3.3 アジアの地域別ミネラルボール売上高 (2020-2031)
10.3.4 日本
10.3.5 韓国
10.3.6 中国 台湾
10.3.7 東南アジア
10.3.8 インド
11 中東・アフリカ・中南米
11.1 中東、アフリカ、ラテンアメリカの市場規模:タイプ別
11.1.1 中東・アフリカ・中南米 ミネラルボールのタイプ別売上高(2020-2031)
11.1.2 中東、アフリカ、中南米 ミネラルボールのタイプ別売上 (2020-2031)
11.2 中東、アフリカ、ラテンアメリカの市場規模:用途別
11.2.1 中東・アフリカ・中南米 ミネラルボール用途別売上高(2020-2031)
11.2.2 中東、アフリカ、中南米 ミネラルボールの用途別売上高 (2020-2031)
11.3 中東、アフリカ、中南米の国別市場規模
11.3.1 中東、アフリカ、中南米の国別ミネラルボール売上高:2020 VS 2024 VS 2031
11.3.2 中東、アフリカ、ラテンアメリカの国別ミネラルボール収益(2020-2031)
11.3.3 中東、アフリカ、ラテンアメリカ:国別ミネラルボール売上高(2020-2031)
11.3.4 ブラジル
11.3.5 メキシコ
11.3.6 トルコ
11.3.7 イスラエル
11.3.8 GCC諸国
12 会社概要
12.1 Biocera Co.韓国
12.1.1 Biocera Co.(韓国)の会社情報
12.1.2 Biocera Co.(韓国)の概要
12.1.3 Biocera Co.(韓国) ミネラルボールの生産能力、販売、価格、収益、粗利率 (2020-2025)
12.1.4 Biocera Co.(韓国) ミネラルボール製品の型番、写真、説明および仕様
12.1.5 Biocera Co.(韓国)の最近の動向
12.2 太原蘭藍科技実業有限公司(中国)
12.2.1 太原蘭朗科技工業股份有限公司(中国)の企業情報
12.2.2 太原蘭朗科技工業公司(中国)の概要
12.2.3 太原蘭藍科技(中国)有限公司のミネラルボール生産能力、売上高、価格、収益、粗利率 (2020-2025)
12.2.4 Taiyuan Lanlang Technology Industrial Corp.(中国)のミネラルボール製品のモデル番号、写真、説明、仕様
12.2.5 太原蘭朗科技工業公司(中国)の最近の動向
12.3 東陽市南浄水材料有限公司(中国中国
12.3.1 東陽市南浄水材料有限公司(中国(中国)の会社情報
12.3.2 東陽市南方浄水材料有限公司(中国)概要(中国)の概要
12.3.3 東陽市南方浄水材料有限公司(中国)ミネラルボール容量(中国) ミネラルボールの生産能力、売上高、価格、収益、粗利率 (2020-2025)
12.3.4 Dongyang City South Water Purification Materials Co.(中国)ミネラルボール製品の型番、写真、説明、仕様
12.3.5 Dongyang City South Water Purification Materials Co.(中国)の最近の動向
12.4 塩城荘源環境科技有限公司(中国(Ltd.(中国)
12.4.1 Yancheng Chuangyuan Environmental Tech Co.(中国)の会社情報
12.4.2 Yancheng Chuangyuan Environmental Tech Co.(中国)の概要
12.4.3 Yancheng Chuangyuan Environmental Tech Co.(中国) ミネラルボールの生産能力、売上高、価格、収益、粗利率 (2020-2025)
12.4.4 Yancheng Chuangyuan Environmental Tech Co.(中国) ミネラルボール製品の型番、写真、説明、仕様
12.4.5 Yancheng Chuangyuan Environmental Tech Co.(中国)の最近の動向
12.5 エターナルミネラル(中国)
12.5.1 エターナルミネラル(中国)の会社情報
12.5.2 エターナルミネラル(中国)の概要
12.5.3 エターナルミネラル(中国)のミネラルボール生産能力、販売、価格、収益、粗利率(2020-2025)
12.5.4 エターナルミネラル(中国)ミネラルボール製品の型番、写真、説明、仕様
12.5.5 エターナルミネラル(中国)の最近の動向
12.6 ヒドロテック(中国)
12.6.1 Hidrotek(中国)の会社情報
12.6.2 Hidrotek(中国)の概要
12.6.3 Hidrotek(中国)のミネラルボール生産能力、販売、価格、収益、粗利率(2020-2025)
12.6.4 Hidrotek(中国)のミネラルボール製品の型番、写真、説明、仕様
12.6.5 Hidrotek(中国)の最近の動向
12.7 寧波英駿国際貿易有限公司(中国中国
12.7.1 Ningbo EonJoy International Trade Co.(中国)の会社情報
12.7.2 Ningbo EonJoy International Trade Co.(Ltd.(中国)の概要
12.7.3 Ningbo EonJoy International Trade Co.(中国) ミネラルボール生産能力、販売、価格、収益、粗利率 (2020-2025)
12.7.4 Ningbo EonJoy International Trade Co.(中国) ミネラルボール製品の型番、写真、説明、仕様
12.7.5 Ningbo EonJoy International Trade Co.(中国)の最近の動向
12.8 グリーンフィールド・ウォーター・ソリューションズ(米国)
12.8.1 グリーンフィールド・ウォーター・ソリューションズ(アメリカ)の会社情報
12.8.2 グリーンフィールド・ウォーター・ソリューションズ(米国)の概要
12.8.3 Greenfield Water Solutions (USA) ミネラルボール生産能力、販売、価格、収益、粗利率 (2020-2025)
12.8.4 Greenfield Water Solutions (USA) のミネラルボール製品モデル番号、写真、説明、仕様
12.8.5 グリーンフィールド・ウォーター・ソリューションズ社(米国)の最近の動向
12.9 ジェイ・ガネッシュ・ミネラルズ(インド)
12.9.1 Jay Ganesh Minerals (インド)の会社情報
12.9.2 ジェイ・ガネッシュ・ミネラルズ(インド)の概要
12.9.3 Jay Ganesh Minerals (インド) ミネラルボールの生産能力、売上高、価格、収益、粗利率 (2020-2025)
12.9.4 Jay Ganesh Minerals (India) のミネラルボール製品の型番、写真、説明、仕様
12.9.5 ジェイ・ガネッシュ・ミネラルズ(インド)の最近の動向
12.10 クリスタルクエスト(アメリカ)
12.10.1 クリスタルクエスト(アメリカ)の会社情報
12.10.2 クリスタルクエスト(アメリカ)の概要
12.10.3 クリスタルクエスト社(米国)のミネラルボール生産能力、販売、価格、収益、粗利率(2020-2025)
12.10.4 クリスタルクエスト社(米国)のミネラルボール製品の型番、写真、説明、仕様
12.10.5 クリスタルクエスト社(米国)の最近の動向
12.11 タイタンウォータープロ(アメリカ)
12.11.1 タイタンウォータープロ(アメリカ)の会社情報
12.11.2 タイタンウォータープロ(アメリカ)の概要
12.11.3 タイタンウォータープロ社(アメリカ)のミネラルボール生産能力、販売、価格、収益、グロスマージン(2020-2025)
12.11.4 タイタンウォータープロ(アメリカ)ミネラルボール製品型番、写真、説明、仕様
12.11.5 タイタンウォータープロ(アメリカ)の最近の動向
12.12 鄭州クリーンケミカル(中国中国
12.12.1 Zhengzhou Clean Chemical Co.(中国)の会社情報
12.12.2 鄭州清浄化学有限公司(中国)の概要(中国)の概要
12.12.3 Zhengzhou Clean Chemical Co.(中国) ミネラルボールの生産能力、売上高、価格、収益、粗利率 (2020-2025)
12.12.4 Zhengzhou Clean Chemical Co.(中国) ミネラルボール製品の型番、写真、説明および仕様
12.12.5 Zhengzhou Clean Chemical Co.(中国)の最近の動向
12.13 ピュアプロウォーター社(台湾)
12.13.1 ピュアプロウォーター社(台湾)の会社情報
12.13.2 ピュアプロウォーター社(台湾)の概要
12.13.3 PurePro Water Corp.社(台湾)のミネラルボール生産能力、販売、価格、収益、粗利率 (2020-2025)
12.13.4 PurePro Water Corp.社(台湾)のミネラルボール製品の型番、写真、説明、仕様
12.13.5 PurePro Water Corp.(台湾)の最近の動向
12.14 寧夏匯亨活性炭有限公司(中国中国
12.14.1 Ningxia Huiheng Activated Carbon Co.(中国)の会社情報
12.14.2 寧夏匯恒活性炭有限公司(中国)の概要(中国)の概要
12.14.3 寧夏匯恒活性炭有限公司(中国)のミネラルボール生産能力(中国) ミネラルボールの生産能力、売上高、価格、収益、粗利率 (2020-2025)
12.14.4 Ningxia Huiheng Activated Carbon Co.(中国) ミネラルボール製品の型番、写真、説明および仕様
12.14.5 Ningxia Huiheng Activated Carbon Co.(中国)の最近の動向
13 産業チェーンと販売チャネルの分析
13.1 ミネラルボール産業チェーン分析
13.2 ミネラルボールの主要原材料
13.2.1 主要原材料
13.2.2 主要原材料サプライヤー
13.3 ミネラルボールの生産モードとプロセス
13.4 ミネラルボールの販売とマーケティング
13.4.1 ミネラルボールの販売チャネル
13.4.2 ミネラルボールの販売業者
13.5 ミネラルボールの顧客
14 ミネラルボールの市場動向
14.1 ミネラルボールの産業動向
14.2 ミネラルボールの市場促進要因
14.3 ミネラルボール市場の課題
14.4 ミネラルボール市場の抑制要因
15 世界のミネラルボール研究の主な調査結果
16 付録
16.1 調査方法
16.1.1 方法論/調査アプローチ
16.1.1.1 調査プログラム/設計
16.1.1.2 市場規模の推定
16.1.1.3 市場分解とデータ三角測量
16.1.2 データソース
16.1.2.1 二次情報源
16.1.2.2 一次情報源
16.2 著者詳細

 

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Summary

The global Mineral Balls market is projected to grow from US$ 577 million in 2025 to US$ 773 million by 2031, at a Compound Annual Growth Rate (CAGR) of 5.0% during the forecast period.

The evolving U.S. tariff policy posed substantial volatility risks to global markets. This report provides a comprehensive assessment of trade barrier escalations and cross-border counterstrategies, analyzing their multidimensional impacts on industrial competition patterns, geo-economic integration, and transnational value chain realignments.
Mineral balls are small, spherical pellets made from natural minerals such as tourmaline, maifanite, germanium, zeolite, or clay, and are commonly used in water purification, health care, and beauty applications. These balls are typically manufactured by mixing powdered minerals with binders, then forming and firing them at high temperatures. Their porous structure and mineral content allow them to release beneficial ions, adjust pH, remove impurities, and add essential trace elements to water. Mineral balls are widely used in alkaline water filters, spa treatments, washing machine filters, and even foot detox therapies due to their natural ion-exchange and adsorption properties.

The US & Canada market for Mineral Balls is estimated to increase from $ million in 2025 to reach $ million by 2031, at a CAGR of % during the forecast period of 2025 through 2031.
The China market for Mineral Balls is estimated to increase from $ million in 2025 to reach $ million by 2031, at a CAGR of % during the forecast period of 2025 through 2031.
The Europe market for Mineral Balls is estimated to increase from $ million in 2025 to reach $ million by 2031, at a CAGR of % during the forecast period of 2025 through 2031.

The global key manufacturers of Mineral Balls include Biocera Co., Ltd. (South Korea), Taiyuan Lanlang Technology Industrial Corp. (China), Dongyang City South Water Purification Materials Co., Ltd. (China), Yancheng Chuangyuan Environmental Tech Co., Ltd. (China), Eternal Mineral (China), Hidrotek (China), Ningbo EonJoy International Trade Co., Ltd. (China), Greenfield Water Solutions (USA), Jay Ganesh Minerals (India), Crystal Quest (USA), etc. In 2024, the global top five players had a share approximately % in terms of revenue.
In terms of production side, this report researches the Mineral Balls production, growth rate, market share by manufacturers and by region (region level and country level), from 2020 to 2025, and forecast to 2031.
In terms of consumption side, this report focuses on the sales of Mineral Balls by region (region level and country level), by company, by Type and by Application. from 2020 to 2025 and forecast to 2031.

This report presents an overview of global market for Mineral Balls, capacity, output, revenue and price. Analyses of the global market trends, with historic market revenue/sales data for 2020 - 2025, estimates for 2025, and projections of CAGR through 2031.
This report researches the key producers of Mineral Balls, also provides the consumption of main regions and countries. Highlights of the upcoming market potential for Mineral Balls, and key regions/countries of focus to forecast this market into various segments and sub-segments. Country specific data and market value analysis for the U.S., Canada, Mexico, Brazil, China, Japan, South Korea, Southeast Asia, India, Germany, the U.K., Italy, Middle East, Africa, and Other Countries.

This report focuses on the Mineral Balls sales, revenue, market share and industry ranking of main manufacturers, data from 2020 to 2025. Identification of the major stakeholders in the global Mineral Balls market, and analysis of their competitive landscape and market positioning based on recent developments and segmental revenues. This report will help stakeholders to understand the competitive landscape and gain more insights and position their businesses and market strategies in a better way.
This report analyzes the segments data by Type and by Application, sales, revenue, and price, from 2020 to 2031. Evaluation and forecast the market size for Mineral Balls sales, projected growth trends, production technology, application and end-user industry.
Descriptive company profiles of the major global players, including Biocera Co., Ltd. (South Korea), Taiyuan Lanlang Technology Industrial Corp. (China), Dongyang City South Water Purification Materials Co., Ltd. (China), Yancheng Chuangyuan Environmental Tech Co., Ltd. (China), Eternal Mineral (China), Hidrotek (China), Ningbo EonJoy International Trade Co., Ltd. (China), Greenfield Water Solutions (USA), Jay Ganesh Minerals (India), Crystal Quest (USA), etc.

Market Segmentation
By Company
Biocera Co., Ltd. (South Korea)
Taiyuan Lanlang Technology Industrial Corp. (China)
Dongyang City South Water Purification Materials Co., Ltd. (China)
Yancheng Chuangyuan Environmental Tech Co., Ltd. (China)
Eternal Mineral (China)
Hidrotek (China)
Ningbo EonJoy International Trade Co., Ltd. (China)
Greenfield Water Solutions (USA)
Jay Ganesh Minerals (India)
Crystal Quest (USA)
Titan Water Pro (USA)
Zhengzhou Clean Chemical Co., Ltd. (China)
PurePro Water Corp. (Taiwan)
Ningxia Huiheng Activated Carbon Co., Ltd. (China)
Segment by Type
Ceramic Balls
Maifan Stone Balls
Germanium Balls
Zeolite Balls
Others
Segment by Application
Water Filtration & Treatment
Health & Wellness
Beauty & Personal Care
Agriculture
Others
Production by Region
North America
Europe
China
Japan
India
Southeast Asia
Sales by Region
US & Canada
U.S.
Canada
China
Asia (excluding China)
Japan
South Korea
China Taiwan
Southeast Asia
Europe
Germany
France
U.K.
Italy
Russia
Middle East, Africa, Latin America
Brazil
Mexico
Turkey
Israel

Chapter Outline
Chapter 1: Introduces the report scope of the report, executive summary of different market segments (by Type and by Application, etc), including the market size of each market segment, future development potential, and so on. It offers a high-level view of the current state of the market and its likely evolution in the short to mid-term, and long term.
Chapter 2: Mineral Balls production/output of global and key producers (regions/countries). It provides a quantitative analysis of the production, and development potential of each producer in the next six years.
Chapter 3: Sales (consumption), revenue of Mineral Balls in global, regional level and country level. It provides a quantitative analysis of the market size and development potential of each region and its main countries and introduces the market development, future development prospects, market space of each country in the world.
Chapter 4: Detailed analysis of Mineral Balls manufacturers competitive landscape, price, sales, revenue, market share and industry ranking, latest development plan, merger, and acquisition information, etc.
Chapter 5: Provides the analysis of various market segments by Type, covering the sales, revenue, average price, and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different market segments.
Chapter 6: Provides the analysis of various market segments by Application, covering the sales, revenue, average price, and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different downstream markets.
Chapter 7: North America (US & Canada) by Type, by Application and by country, sales, and revenue for each segment.
Chapter 8: Europe by Type, by Application and by country, sales, and revenue for each segment.
Chapter 9: China by Type, and by Application, sales, and revenue for each segment.
Chapter 10: Asia (excluding China) by Type, by Application and by region, sales, and revenue for each segment.
Chapter 11: Middle East, Africa, Latin America by Type, by Application and by country, sales, and revenue for each segment.
Chapter 12: Provides profiles of key manufacturers, introducing the basic situation of the main companies in the market in detail, including product descriptions and specifications, Mineral Balls sales, revenue, price, gross margin, and recent development, etc.
Chapter 13: Analysis of industrial chain, sales channel, key raw materials, distributors and customers.
Chapter 14: Introduces the market dynamics, latest developments of the market, the driving factors and restrictive factors of the market, the challenges and risks faced by manufacturers in the industry, and the analysis of relevant policies in the industry.
Chapter 15: The main points and conclusions of the report.



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Table of Contents

1 Study Coverage
1.1 Mineral Balls Product Introduction
1.2 Market by Type
1.2.1 Global Mineral Balls Market Size by Type, 2020 VS 2024 VS 2031
1.2.2 Ceramic Balls
1.2.3 Maifan Stone Balls
1.2.4 Germanium Balls
1.2.5 Zeolite Balls
1.2.6 Others
1.3 Market by Application
1.3.1 Global Mineral Balls Market Size by Application, 2020 VS 2024 VS 2031
1.3.2 Water Filtration & Treatment
1.3.3 Health & Wellness
1.3.4 Beauty & Personal Care
1.3.5 Agriculture
1.3.6 Others
1.4 Assumptions and Limitations
1.5 Study Objectives
1.6 Years Considered
2 Global Mineral Balls Production
2.1 Global Mineral Balls Production Capacity (2020-2031)
2.2 Global Mineral Balls Production by Region: 2020 VS 2024 VS 2031
2.3 Global Production by Region
2.3.1 Global Mineral Balls Production by Region (2020-2031)
2.3.2 Global Mineral Balls Production Market Share by Region (2020-2031)
2.4 North America
2.5 Europe
2.6 China
2.7 Japan
2.8 India
2.9 Southeast Asia
3 Executive Summary
3.1 Global Mineral Balls Revenue Estimates and Forecasts 2020-2031
3.2 Global Revenue by Region
3.2.1 Global Mineral Balls Revenue by Region: 2020 VS 2024 VS 2031
3.2.2 Global Mineral Balls Revenue by Region (2020-2031)
3.2.3 Global Mineral Balls Revenue Market Share by Region (2020-2031)
3.3 Global Mineral Balls Sales Estimates and Forecasts 2020-2031
3.4 Global Sales by Region
3.4.1 Global Mineral Balls Sales by Region: 2020 VS 2024 VS 2031
3.4.2 Global Mineral Balls Sales by Region (2020-2031)
3.4.3 Global Mineral Balls Sales Market Share by Region (2020-2031)
3.5 US & Canada
3.6 Europe
3.7 China
3.8 Asia (excluding China)
3.9 Middle East, Africa and Latin America
4 Competition by Manufacturers
4.1 Global Sales by Manufacturers
4.1.1 Global Mineral Balls Sales by Manufacturers (2020-2025)
4.1.2 Global Mineral Balls Sales Market Share by Manufacturers (2020-2025)
4.1.3 Global Top 10 and Top 5 Largest Manufacturers of Mineral Balls in 2024
4.2 Global Revenue by Manufacturers
4.2.1 Global Mineral Balls Revenue by Manufacturers (2020-2025)
4.2.2 Global Mineral Balls Revenue Market Share by Manufacturers (2020-2025)
4.2.3 Global Top 10 and Top 5 Companies by Mineral Balls Revenue in 2024
4.3 Global Mineral Balls Sales Price by Manufacturers (2020-2025)
4.4 Global Key Players of Mineral Balls, Industry Ranking, 2023 VS 2024
4.5 Analysis of Competitive Landscape
4.5.1 Manufacturers Market Concentration Ratio (CR5 and HHI)
4.5.2 Global Mineral Balls Market Share by Company Type (Tier 1, Tier 2, and Tier 3)
4.6 Global Key Manufacturers of Mineral Balls, Manufacturing Base Distribution and Headquarters
4.7 Global Key Manufacturers of Mineral Balls, Product Offered and Application
4.8 Global Key Manufacturers of Mineral Balls, Date of Enter into This Industry
4.9 Mergers & Acquisitions, Expansion Plans
5 Market Size by Type
5.1 Global Sales by Type
5.1.1 Global Mineral Balls Historical Sales by Type (2020-2025)
5.1.2 Global Mineral Balls Forecasted Sales by Type (2026-2031)
5.1.3 Global Mineral Balls Sales Market Share by Type (2020-2031)
5.2 Global Revenue by Type
5.2.1 Global Mineral Balls Historical Revenue by Type (2020-2025)
5.2.2 Global Mineral Balls Forecasted Revenue by Type (2026-2031)
5.2.3 Global Mineral Balls Revenue Market Share by Type (2020-2031)
5.3 Global Price by Type
5.3.1 Global Mineral Balls Price by Type (2020-2025)
5.3.2 Global Mineral Balls Price Forecast by Type (2026-2031)
6 Market Size by Application
6.1 Global Sales by Application
6.1.1 Global Mineral Balls Historical Sales by Application (2020-2025)
6.1.2 Global Mineral Balls Forecasted Sales by Application (2026-2031)
6.1.3 Global Mineral Balls Sales Market Share by Application (2020-2031)
6.2 Global Revenue by Application
6.2.1 Global Mineral Balls Historical Revenue by Application (2020-2025)
6.2.2 Global Mineral Balls Forecasted Revenue by Application (2026-2031)
6.2.3 Global Mineral Balls Revenue Market Share by Application (2020-2031)
6.3 Global Price by Application
6.3.1 Global Mineral Balls Price by Application (2020-2025)
6.3.2 Global Mineral Balls Price Forecast by Application (2026-2031)
7 US & Canada
7.1 US & Canada Market Size by Type
7.1.1 US & Canada Mineral Balls Sales by Type (2020-2031)
7.1.2 US & Canada Mineral Balls Revenue by Type (2020-2031)
7.2 US & Canada Market Size by Application
7.2.1 US & Canada Mineral Balls Sales by Application (2020-2031)
7.2.2 US & Canada Mineral Balls Revenue by Application (2020-2031)
7.3 US & Canada Market Size by Country
7.3.1 US & Canada Mineral Balls Revenue by Country: 2020 VS 2024 VS 2031
7.3.2 US & Canada Mineral Balls Revenue by Country (2020-2031)
7.3.3 US & Canada Mineral Balls Sales by Country (2020-2031)
7.3.4 US
7.3.5 Canada
8 Europe
8.1 Europe Market Size by Type
8.1.1 Europe Mineral Balls Sales by Type (2020-2031)
8.1.2 Europe Mineral Balls Revenue by Type (2020-2031)
8.2 Europe Market Size by Application
8.2.1 Europe Mineral Balls Sales by Application (2020-2031)
8.2.2 Europe Mineral Balls Revenue by Application (2020-2031)
8.3 Europe Market Size by Country
8.3.1 Europe Mineral Balls Revenue by Country: 2020 VS 2024 VS 2031
8.3.2 Europe Mineral Balls Sales by Country (2020-2031)
8.3.3 Europe Mineral Balls Revenue by Country (2020-2031)
8.3.4 Germany
8.3.5 France
8.3.6 U.K.
8.3.7 Italy
8.3.8 Russia
9 China
9.1 China Market Size by Type
9.1.1 China Mineral Balls Sales by Type (2020-2031)
9.1.2 China Mineral Balls Revenue by Type (2020-2031)
9.2 China Market Size by Application
9.2.1 China Mineral Balls Sales by Application (2020-2031)
9.2.2 China Mineral Balls Revenue by Application (2020-2031)
10 Asia (excluding China)
10.1 Asia Market Size by Type
10.1.1 Asia Mineral Balls Sales by Type (2020-2031)
10.1.2 Asia Mineral Balls Revenue by Type (2020-2031)
10.2 Asia Market Size by Application
10.2.1 Asia Mineral Balls Sales by Application (2020-2031)
10.2.2 Asia Mineral Balls Revenue by Application (2020-2031)
10.3 Asia Market Size by Region
10.3.1 Asia Mineral Balls Revenue by Region: 2020 VS 2024 VS 2031
10.3.2 Asia Mineral Balls Revenue by Region (2020-2031)
10.3.3 Asia Mineral Balls Sales by Region (2020-2031)
10.3.4 Japan
10.3.5 South Korea
10.3.6 China Taiwan
10.3.7 Southeast Asia
10.3.8 India
11 Middle East, Africa and Latin America
11.1 Middle East, Africa and Latin America Market Size by Type
11.1.1 Middle East, Africa and Latin America Mineral Balls Sales by Type (2020-2031)
11.1.2 Middle East, Africa and Latin America Mineral Balls Revenue by Type (2020-2031)
11.2 Middle East, Africa and Latin America Market Size by Application
11.2.1 Middle East, Africa and Latin America Mineral Balls Sales by Application (2020-2031)
11.2.2 Middle East, Africa and Latin America Mineral Balls Revenue by Application (2020-2031)
11.3 Middle East, Africa and Latin America Market Size by Country
11.3.1 Middle East, Africa and Latin America Mineral Balls Revenue by Country: 2020 VS 2024 VS 2031
11.3.2 Middle East, Africa and Latin America Mineral Balls Revenue by Country (2020-2031)
11.3.3 Middle East, Africa and Latin America Mineral Balls Sales by Country (2020-2031)
11.3.4 Brazil
11.3.5 Mexico
11.3.6 Turkey
11.3.7 Israel
11.3.8 GCC Countries
12 Corporate Profile
12.1 Biocera Co., Ltd. (South Korea)
12.1.1 Biocera Co., Ltd. (South Korea) Corporation Information
12.1.2 Biocera Co., Ltd. (South Korea) Overview
12.1.3 Biocera Co., Ltd. (South Korea) Mineral Balls Capacity, Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2020-2025)
12.1.4 Biocera Co., Ltd. (South Korea) Mineral Balls Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
12.1.5 Biocera Co., Ltd. (South Korea) Recent Developments
12.2 Taiyuan Lanlang Technology Industrial Corp. (China)
12.2.1 Taiyuan Lanlang Technology Industrial Corp. (China) Corporation Information
12.2.2 Taiyuan Lanlang Technology Industrial Corp. (China) Overview
12.2.3 Taiyuan Lanlang Technology Industrial Corp. (China) Mineral Balls Capacity, Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2020-2025)
12.2.4 Taiyuan Lanlang Technology Industrial Corp. (China) Mineral Balls Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
12.2.5 Taiyuan Lanlang Technology Industrial Corp. (China) Recent Developments
12.3 Dongyang City South Water Purification Materials Co., Ltd. (China)
12.3.1 Dongyang City South Water Purification Materials Co., Ltd. (China) Corporation Information
12.3.2 Dongyang City South Water Purification Materials Co., Ltd. (China) Overview
12.3.3 Dongyang City South Water Purification Materials Co., Ltd. (China) Mineral Balls Capacity, Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2020-2025)
12.3.4 Dongyang City South Water Purification Materials Co., Ltd. (China) Mineral Balls Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
12.3.5 Dongyang City South Water Purification Materials Co., Ltd. (China) Recent Developments
12.4 Yancheng Chuangyuan Environmental Tech Co., Ltd. (China)
12.4.1 Yancheng Chuangyuan Environmental Tech Co., Ltd. (China) Corporation Information
12.4.2 Yancheng Chuangyuan Environmental Tech Co., Ltd. (China) Overview
12.4.3 Yancheng Chuangyuan Environmental Tech Co., Ltd. (China) Mineral Balls Capacity, Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2020-2025)
12.4.4 Yancheng Chuangyuan Environmental Tech Co., Ltd. (China) Mineral Balls Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
12.4.5 Yancheng Chuangyuan Environmental Tech Co., Ltd. (China) Recent Developments
12.5 Eternal Mineral (China)
12.5.1 Eternal Mineral (China) Corporation Information
12.5.2 Eternal Mineral (China) Overview
12.5.3 Eternal Mineral (China) Mineral Balls Capacity, Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2020-2025)
12.5.4 Eternal Mineral (China) Mineral Balls Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
12.5.5 Eternal Mineral (China) Recent Developments
12.6 Hidrotek (China)
12.6.1 Hidrotek (China) Corporation Information
12.6.2 Hidrotek (China) Overview
12.6.3 Hidrotek (China) Mineral Balls Capacity, Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2020-2025)
12.6.4 Hidrotek (China) Mineral Balls Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
12.6.5 Hidrotek (China) Recent Developments
12.7 Ningbo EonJoy International Trade Co., Ltd. (China)
12.7.1 Ningbo EonJoy International Trade Co., Ltd. (China) Corporation Information
12.7.2 Ningbo EonJoy International Trade Co., Ltd. (China) Overview
12.7.3 Ningbo EonJoy International Trade Co., Ltd. (China) Mineral Balls Capacity, Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2020-2025)
12.7.4 Ningbo EonJoy International Trade Co., Ltd. (China) Mineral Balls Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
12.7.5 Ningbo EonJoy International Trade Co., Ltd. (China) Recent Developments
12.8 Greenfield Water Solutions (USA)
12.8.1 Greenfield Water Solutions (USA) Corporation Information
12.8.2 Greenfield Water Solutions (USA) Overview
12.8.3 Greenfield Water Solutions (USA) Mineral Balls Capacity, Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2020-2025)
12.8.4 Greenfield Water Solutions (USA) Mineral Balls Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
12.8.5 Greenfield Water Solutions (USA) Recent Developments
12.9 Jay Ganesh Minerals (India)
12.9.1 Jay Ganesh Minerals (India) Corporation Information
12.9.2 Jay Ganesh Minerals (India) Overview
12.9.3 Jay Ganesh Minerals (India) Mineral Balls Capacity, Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2020-2025)
12.9.4 Jay Ganesh Minerals (India) Mineral Balls Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
12.9.5 Jay Ganesh Minerals (India) Recent Developments
12.10 Crystal Quest (USA)
12.10.1 Crystal Quest (USA) Corporation Information
12.10.2 Crystal Quest (USA) Overview
12.10.3 Crystal Quest (USA) Mineral Balls Capacity, Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2020-2025)
12.10.4 Crystal Quest (USA) Mineral Balls Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
12.10.5 Crystal Quest (USA) Recent Developments
12.11 Titan Water Pro (USA)
12.11.1 Titan Water Pro (USA) Corporation Information
12.11.2 Titan Water Pro (USA) Overview
12.11.3 Titan Water Pro (USA) Mineral Balls Capacity, Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2020-2025)
12.11.4 Titan Water Pro (USA) Mineral Balls Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
12.11.5 Titan Water Pro (USA) Recent Developments
12.12 Zhengzhou Clean Chemical Co., Ltd. (China)
12.12.1 Zhengzhou Clean Chemical Co., Ltd. (China) Corporation Information
12.12.2 Zhengzhou Clean Chemical Co., Ltd. (China) Overview
12.12.3 Zhengzhou Clean Chemical Co., Ltd. (China) Mineral Balls Capacity, Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2020-2025)
12.12.4 Zhengzhou Clean Chemical Co., Ltd. (China) Mineral Balls Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
12.12.5 Zhengzhou Clean Chemical Co., Ltd. (China) Recent Developments
12.13 PurePro Water Corp. (Taiwan)
12.13.1 PurePro Water Corp. (Taiwan) Corporation Information
12.13.2 PurePro Water Corp. (Taiwan) Overview
12.13.3 PurePro Water Corp. (Taiwan) Mineral Balls Capacity, Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2020-2025)
12.13.4 PurePro Water Corp. (Taiwan) Mineral Balls Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
12.13.5 PurePro Water Corp. (Taiwan) Recent Developments
12.14 Ningxia Huiheng Activated Carbon Co., Ltd. (China)
12.14.1 Ningxia Huiheng Activated Carbon Co., Ltd. (China) Corporation Information
12.14.2 Ningxia Huiheng Activated Carbon Co., Ltd. (China) Overview
12.14.3 Ningxia Huiheng Activated Carbon Co., Ltd. (China) Mineral Balls Capacity, Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2020-2025)
12.14.4 Ningxia Huiheng Activated Carbon Co., Ltd. (China) Mineral Balls Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
12.14.5 Ningxia Huiheng Activated Carbon Co., Ltd. (China) Recent Developments
13 Industry Chain and Sales Channels Analysis
13.1 Mineral Balls Industry Chain Analysis
13.2 Mineral Balls Key Raw Materials
13.2.1 Key Raw Materials
13.2.2 Raw Materials Key Suppliers
13.3 Mineral Balls Production Mode & Process
13.4 Mineral Balls Sales and Marketing
13.4.1 Mineral Balls Sales Channels
13.4.2 Mineral Balls Distributors
13.5 Mineral Balls Customers
14 Mineral Balls Market Dynamics
14.1 Mineral Balls Industry Trends
14.2 Mineral Balls Market Drivers
14.3 Mineral Balls Market Challenges
14.4 Mineral Balls Market Restraints
15 Key Findings in the Global Mineral Balls Study
16 Appendix
16.1 Research Methodology
16.1.1 Methodology/Research Approach
16.1.1.1 Research Programs/Design
16.1.1.2 Market Size Estimation
16.1.1.3 Market Breakdown and Data Triangulation
16.1.2 Data Source
16.1.2.1 Secondary Sources
16.1.2.2 Primary Sources
16.2 Author Details

 

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