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ラテンアメリカの医療用手袋市場:製品タイプ別、エンドユーズ別、国別インサイト産業分析、規模、シェア、成長、動向、2025年~2032年予測

ラテンアメリカの医療用手袋市場:製品タイプ別、エンドユーズ別、国別インサイト産業分析、規模、シェア、成長、動向、2025年~2032年予測


Latin America Medical Gloves Market by Product Type, End-Use, and Country-wise Insights: Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2025 - 2032

Persistence Market Research社はこのほど、ラテンアメリカの医療用手袋市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、トレンド、機会、課題など、重要な市場ダイナミクスを徹底的に評... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2025年7月24日 US$3,500
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、ラテンアメリカの医療用手袋市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、トレンド、機会、課題など、重要な市場ダイナミクスを徹底的に評価し、市場構造に関する詳細な洞察を提供しています。

主な洞察

- ラテンアメリカの医療用手袋市場規模(2025E):4億6,870万ドル
- 予測市場価値(2032F):7億2840万米ドル
- ラテンアメリカの医療用手袋市場成長率(CAGR 2025~2032) 6.5%

ラテンアメリカの医療用手袋市場 - レポートスコープ

医療用手袋は、病院、診療所、診断研究所、在宅介護の現場など、医療環境全体の衛生と安全を確保するために不可欠なコンポーネントです。これらの手袋は、医療処置中の二次汚染や感染症の伝播に対する防護壁を提供します。ラテンアメリカの医療用手袋市場には、検査用手袋や手術用手袋など様々なタイプの手袋があり、ラテックス、ニトリル、ビニール、ネオプレンなどの素材を使用して製造されている。市場成長の原動力となっているのは、医療費の増加、感染対策に対する意識の高まり、ブラジル、メキシコ、アルゼンチンといった国々における医療インフラの拡大である。

市場成長の促進要因

ラテンアメリカの医療用手袋市場は、院内感染(HAI)の蔓延、外科手術の増加、医療施設における衛生プロトコルの重視強化など、いくつかの重要な要因によって推進されている。公衆衛生システムの強化やパンデミックへの備えを目的とした政府の取り組みにより、使い捨て医療用手袋の調達が増加している。ラテックスアレルギーに対する懸念の高まりからニトリル手袋へのシフトも、製品の多様化と市場全体の拡大に寄与している。さらに、食品加工や衛生サービスといった非医療分野からの需要の高まりも、医療用手袋の幅広い用途を支えている。

市場の阻害要因

良好な成長見通しにもかかわらず、ラテンアメリカの医療用手袋市場はいくつかの課題に直面している。これには、原材料コストの変動、サプライチェーンの混乱、高品質の手袋の輸入依存などが含まれ、供給のボトルネックになりかねない。同地域の各国における規制の不一致や、限られた現地生産能力が市場拡大の障壁となっている。さらに、農村部やサービスが行き届いていない地域では、コストに敏感な医療従事者が再利用可能なものや低品質の代替品を選ぶ可能性があり、高級使い捨て手袋の普及を妨げている。

市場機会:

ラテンアメリカの医療用手袋市場は、医療投資の増加、現地生産へのインセンティブ、手袋製造の技術革新によって大きな成長機会がもたらされる。生分解性で持続可能な手袋ソリューションへの注目の高まりは、環境目標や消費者の期待に沿ったものである。在宅医療や外来患者サービスの普及も、便利で安全な手袋製品に対する新たな需要を生み出している。戦略的パートナーシップ、技術移転契約、政府が支援する医療拡大プログラムは、十分に浸透していない市場や地方を開拓する鍵となる。

本レポートで扱う主な質問

- ラテンアメリカの医療用手袋市場の成長を促す主な要因は何か?
- 様々な医療現場で需要を牽引している手袋の素材と用途は何か?
- 技術革新と環境への配慮は製品開発にどのような影響を与えているか?
- ラテンアメリカの医療用手袋市場に貢献している主要企業はどこか、また競争力を維持するためにどのような戦略を採用しているか?
- この地域の医療用手袋市場における新たなトレンドと将来性は?

競争情報とビジネス戦略:

これらの企業は競争力を維持するため、先進的でアレルギーフリーの持続可能な手袋技術に投資しています。医療機関、流通ネットワーク、地域の政策立案者との協力により、市場へのアクセスが向上している。自動化と品質認証に重点を置くことで、企業は運営効率と規制遵守を向上させながら、公的医療機関と民間医療機関の両方に対応できるようになっている。

主な企業

- トップグローブ社
- メドライン・インダストリーズ
- サーモフィッシャーサイエンティフィック
- カーディナル・ヘルス
- B.ブラウン・メルサンゲンAG
- デノレックスコーポレーション
- ショーワグループ
- オーエンス・アンド・マイナー、O&Mハリヤード
- ハータレガ・ホールディングス・バーナード
- セーフグローブ株式会社
- スーパーメン・コーポレーション
- ハッザ・アルファ・ボレアリス・インベストメント・マネジメント
- アンセル・コマーシャル・メキシコ S.A. De C
- グローバル・グローブ・アンド・セイフティ・マニュファクチャリング社

ラテンアメリカの医療用手袋市場調査セグメンテーション:

製品タイプ別

- 検査用手袋
- ラテックスパウダー
- ラテックスパウダーフリー
- ニトリル
- ビニール
- ポリイソプレン
- 手術用手袋
- ラテックスパウダー
- ラテックスパウダーフリー
- ニトリル
- ネオプレン
- ポリイソプレン

エンドユーザー別

- 病院
- 専門クリニック
- 外来手術センター

国別

- ブラジル
- メキシコ
- コロンビア
- アルゼンチン
- チリ
- ウルグアイ
- キューバ
- ペルー
- その他のLATAM諸国

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目次

1.要旨
1.1.市場展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.イノベーション/開発動向
4.主要包含項目
4.1.輸出入シナリオ
4.2.規制シナリオ
4.3.メーカーによる主な販売促進戦略
4.4.地域別製品採用分析
4.5.ポーター分析
4.6.PESTLE分析
4.7.バリューチェーン分析
5.市場背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.GDP成長率見通し
5.1.2.医療業界の見通し
5.1.3.世界の医療用手袋の展望
5.2.予測要因 - 関連性と影響
5.2.1.トップ企業の過去の成長
5.2.2.製品のコスト
5.2.3.製品の採用
5.2.4.パイプライン製品
5.2.5.新製品の承認
5.2.6.M&Aの増加
5.2.7.主要プレーヤーの過去と現在の売上高
5.2.8.技術の進歩
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.COVID-19 危機分析
6.1.2023年市場シナリオ
6.2.COVID-19と影響分析
6.2.1.製品別
6.2.2.エンドユーザー別
6.2.3.地域別
7.ラテンアメリカ市場の需要(数量)分析 2019-2024年および予測、2025-2032年
7.1.過去の市場数量(単位)分析、2019-2024年
7.2.現在と将来の市場規模(単位)予測、2025-2032年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
8.中南米市場 - 価格分析
8.1.製品別地域価格分析
8.2.主要メーカー別価格分析
8.3.価格ブレークアップ
8.3.1.メーカー別価格
8.3.2.ディストリビューター・レベルの価格
8.4.平均価格分析ベンチマーク
8.5.価格設定の前提
9.ラテンアメリカ市場の需要(金額または規模、単位:百万米ドル)分析 2019-2024年および予測、2025-2032年
9.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2024年
9.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn)予測、2025-2032年
9.2.1.前年比成長トレンド分析
9.2.2.絶対価格機会分析
10.ラテンアメリカ市場分析2019-2024年および予測2025-2032年:製品別
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.製品別の過去市場規模(US$ Mn)および数量(台数)分析、2019-2024年
10.3.製品別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2025-2032年
10.3.1.検査用手袋
10.3.1.1.ラテックスパウダー
10.3.1.2.ラテックスパウダーフリー
10.3.1.3.ニトリル
10.3.1.4.ビニール
10.3.1.5.ポリイソプレン
10.3.2.手術用手袋
10.3.2.1.ラテックスパウダー
10.3.2.2.ラテックスパウダーフリー
10.3.2.3.ニトリル
10.3.2.4.ネオプレン
10.3.2.5.ポリイソプレン
10.4.製品別市場魅力度分析
11.ラテンアメリカ市場分析2019-2024年および予測2025-2032年:エンドユーザー別
11.1.はじめに/主な調査結果
11.2.エンドユーザー別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2024年
11.3.エンドユーザー別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2025-2032年
11.3.1.病院
11.3.2.専門クリニック
11.3.3.外来手術センター
11.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
12.ラテンアメリカ市場分析2019-2024年および予測2025-2032年:国別
12.1.はじめに
12.2.国別の過去の市場規模(US$ Mn)と数量(台数)分析、2019-2024年
12.3.国別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2025-2032年
12.3.1.ブラジル
12.3.2.メキシコ
12.3.3.コロンビア
12.3.4.アルゼンチン
12.3.5.チリ
12.3.6.ウルグアイ
12.3.7.キューバ
12.3.8.ペルー
12.3.9.その他のラタム諸国
12.4.国別市場魅力度分析
13.ブラジル市場分析2019-2024年および予測2025-2032年
13.1.はじめに
13.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)動向分析、2019-2024年
13.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析・予測、2025-2032年
13.3.1.製品別
13.3.2.エンドユーザー別
13.4.市場魅力度分析
13.4.1.製品別
13.4.2.エンドユーザー別
13.5.促進要因と阻害要因-影響分析
14.メキシコ市場の分析 2019-2024年および予測 2025-2032年
14.1.はじめに
14.2.2019~2024年の市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量(台数)動向分析
14.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析・予測、2025-2032年
14.3.1.製品別
14.3.2.エンドユーザー別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.製品別
14.4.2.エンドユーザー別
14.5.促進要因と阻害要因-影響分析
15.コロンビア市場の分析 2019年-2024年および予測 2025年-2032年
15.1.はじめに
15.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量(ユニット)推移分析、2019-2024年
15.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析・予測、2025-2032年
15.3.1.製品別
15.3.2.エンドユーザー別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.製品別
15.4.2.エンドユーザー別
15.5.促進要因と阻害要因-影響分析
16.アルゼンチン市場分析 2019-2024年および予測 2025-2032年
16.1.はじめに
16.2.2019~2024年の市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量(台数)動向分析
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析・予測、2025-2032年
16.3.1.製品別
16.3.2.エンドユーザー別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.製品別
16.4.2.エンドユーザー別
16.5.促進要因と阻害要因-影響分析
17.チリ市場分析 2019-2024年および予測 2025-2032年
17.1.はじめに
17.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)動向分析、2019-2024年
17.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析・予測、2025-2032年
17.3.1.製品別
17.3.2.エンドユーザー別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.製品別
17.4.2.エンドユーザー別
17.5.促進要因と阻害要因-影響分析
18.ウルグアイ市場の分析 2019年-2024年および予測 2025年-2032年
18.1.序論
18.2.2019~2024年の市場分類別過去市場規模(百万米ドル)・数量(ユニット)動向分析
18.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析・予測、2025-2032年
18.3.1.製品別
18.3.2.エンドユーザー別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.製品別
18.4.2.エンドユーザー別
18.5.促進要因と阻害要因-影響分析
19.キューバ市場分析 2019-2024年および予測 2025-2032年
19.1.はじめに
19.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)動向分析、2019-2024年
19.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析・予測、2025年~2032年
19.3.1.製品別
19.3.2.エンドユーザー別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.製品別
19.4.2.エンドユーザー別
19.5.促進要因と阻害要因-影響分析
20.ペルー市場分析 2019-2024年および予測 2025-2032年
20.1.序論
20.2.2019~2024年の市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量(ユニット)動向分析
20.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析・予測、2025年~2032年
20.3.1.製品別
20.3.2.エンドユーザー別
20.4.市場魅力度分析
20.4.1.製品別
20.4.2.エンドユーザー別
20.5.促進要因と阻害要因-影響分析
21.その他のLATAM市場の分析 2019-2024年および予測 2025-2032年
21.1.はじめに
21.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)動向分析、2019-2024年
21.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析・予測、2025年~2032年
21.3.1.製品別
21.3.2.エンドユーザー別
21.4.市場魅力度分析
21.4.1.製品別
21.4.2.エンドユーザー別
21.5.促進要因と阻害要因-影響分析
22.市場構造分析
22.1.企業階層別市場分析
22.2.上位企業の市場収益(米ドル)シェア分析
22.2.1.ブラジル
22.2.2.メキシコ
22.2.3.コロンビア
22.2.4.アルゼンチン
22.3.上位メーカーの市場数量(台)シェア分析
22.3.1.ブラジル
22.3.2.メキシコ
22.3.3.コロンビア
22.3.4.アルゼンチン
22.4.市場プレゼンス分析
22.4.1.プレーヤーの地域別フットプリント
22.4.2.プレーヤーの製品フットプリント
22.4.3.プレーヤーによるチャネル別フットプリント
23.競争分析
23.1.競争ダッシュボード
23.2.競合ベンチマーキング
23.3.競合ディープダイブ(グローバルプレーヤー)
23.3.1.トップグローブ社
23.3.1.1.概要
23.3.1.2.製品ポートフォリオ
23.3.1.3.主要財務
23.3.1.4.販売拠点
23.3.1.5.SWOT分析
23.3.1.6.主な展開
23.3.1.7.戦略の概要
23.3.2.トップグローブ社
23.3.2.1.概要
23.3.2.2.製品ポートフォリオ
23.3.2.3.主要財務データ
23.3.2.4.販売拠点
23.3.2.5.SWOT分析
23.3.2.6.主な展開
23.3.2.7.戦略の概要
23.3.3.メドライン工業
23.3.3.1.概要
23.3.3.2.製品ポートフォリオ
23.3.3.3.主要財務データ
23.3.3.4.販売拠点
23.3.3.5.SWOT分析
23.3.3.6.主な展開
23.3.3.7.戦略の概要
23.3.4.サーモフィッシャーサイエンティフィック
23.3.4.1.概要
23.3.4.2.製品ポートフォリオ
23.3.4.3.主要財務データ
23.3.4.4.販売拠点
23.3.4.5.SWOT分析
23.3.4.6.主な展開
23.3.4.7.戦略の概要
23.3.5.カーディナル・ヘルス社
23.3.5.1.概要
23.3.5.2.製品ポートフォリオ
23.3.5.3.主要財務データ
23.3.5.4.販売拠点
23.3.5.5.SWOT分析
23.3.5.6.主な展開
23.3.5.7.戦略の概要
23.3.6.B.ブラウン・メルサンゲンAG
23.3.6.1.概要
23.3.6.2.製品ポートフォリオ
23.3.6.3.主要財務
23.3.6.4.販売拠点
23.3.6.5.SWOT分析
23.3.6.6.主要開発
23.3.6.7.戦略の概要
23.3.7.デノレックスコーポレーション
23.3.7.1.概要
23.3.7.2.製品ポートフォリオ
23.3.7.3.主要財務データ
23.3.7.4.販売拠点
23.3.7.5.SWOT分析
23.3.7.6.主な展開
23.3.7.7.戦略の概要
23.3.8.昭和グループ
23.3.8.1.概要
23.3.8.2.製品ポートフォリオ
23.3.8.3.主要財務
23.3.8.4.販売拠点
23.3.8.5.SWOT分析
23.3.8.6.主要開発
23.3.8.7.戦略の概要
23.3.9.オーエンス&マイナー、O&Mハリヤード
23.3.9.1.概要
23.3.9.2.製品ポートフォリオ
23.3.9.3.主要財務データ
23.3.9.4.販売拠点
23.3.9.5.SWOT分析
23.3.9.6.主な展開
23.3.9.7.戦略の概要
23.3.10.ハータレガ・ホールディングス・バーナード
23.3.10.1.概要
23.3.10.2.製品ポートフォリオ
23.3.10.3.主要財務データ
23.3.10.4.販売拠点
23.3.10.5.SWOT分析
23.3.10.6.主要開発
23.3.10.7.戦略の概要
23.3.11.セーフグローブLtd.
23.3.11.1.概要
23.3.11.2.製品ポートフォリオ
23.3.11.3.主要財務データ
23.3.11.4.販売拠点
23.3.11.5.SWOT分析
23.3.11.6.主な展開
23.3.11.7.戦略の概要
23.3.12.スーパーマン・コーポレーション
23.3.12.1.概要
23.3.12.2.製品ポートフォリオ
23.3.12.3.主要財務データ
23.3.12.4.販売拠点
23.3.12.5.SWOT分析
23.3.12.6.主な展開
23.3.12.7.戦略の概要
23.3.13.ハッザ・アルファ・ボレアリス・インベストメント・マネジメント
23.3.13.1.概要
23.3.13.2.商品ポートフォリオ
23.3.13.3.主要財務
23.3.13.4.販売拠点
23.3.13.5.SWOT分析
23.3.13.6.主な展開
23.3.13.7.戦略の概要
23.3.14.アンセル・コマーシャル・メキシコ S.A. De C
23.3.14.1.概要
23.3.14.2.製品ポートフォリオ
23.3.14.3.主要財務
23.3.14.4.販売拠点
23.3.14.5.SWOT分析
23.3.14.6.主な展開
23.3.14.7.戦略の概要
23.3.15.グローバル・グローブ・アンド・セイフティ・マニュファクチャリング社
23.3.15.1.概要
23.3.15.2.製品ポートフォリオ
23.3.15.3.主要財務データ
23.3.15.4.販売拠点
23.3.15.5.SWOT分析
23.3.15.6.主な展開
23.3.15.7.戦略の概要
24.前提条件と略語
25.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently released a comprehensive report on the Latin America medical gloves market. The report offers a thorough assessment of crucial market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, providing detailed insights into the market structure.

Key Insights:

• Latin America Medical Gloves Market Size (2025E): USD 468.7 Million
• Projected Market Value (2032F): USD 728.4 Million
• Latin America Medical Gloves Market Growth Rate (CAGR 2025 to 2032): 6.5%

Latin America Medical Gloves Market – Report Scope:

Medical gloves are essential components in ensuring hygiene and safety across healthcare environments, including hospitals, clinics, diagnostic laboratories, and homecare settings. These gloves provide a protective barrier against cross-contamination and the transmission of infectious diseases during medical procedures. The Latin America medical gloves market includes a range of glove types such as examination and surgical gloves, manufactured using materials like latex, nitrile, vinyl, and neoprene. Market growth is driven by increasing healthcare expenditures, heightened awareness regarding infection control, and the expansion of healthcare infrastructure in countries such as Brazil, Mexico, and Argentina.

Market Growth Drivers:

The Latin America medical gloves market is propelled by several key factors, including the growing prevalence of hospital-acquired infections (HAIs), rising surgical procedures, and enhanced focus on hygiene protocols in medical facilities. Government initiatives aimed at strengthening public health systems and pandemic preparedness have led to increased procurement of disposable medical gloves. The shift toward nitrile gloves, due to rising concerns over latex allergies, is also contributing to product diversification and overall market expansion. Additionally, growing demand from non-medical sectors such as food processing and sanitation services supports the broader application of medical gloves.

Market Restraints:

Despite a favorable growth outlook, the Latin America medical gloves market faces several challenges. These include fluctuating raw material costs, supply chain disruptions, and dependency on imports for high-quality gloves, which can result in supply bottlenecks. Regulatory inconsistencies across countries in the region and limited local manufacturing capacity act as barriers to market expansion. Moreover, cost-sensitive healthcare providers in rural or underserved areas may opt for reusable or lower-quality alternatives, hampering widespread adoption of premium disposable gloves.

Market Opportunities:

The medical gloves market in Latin America presents significant growth opportunities driven by rising healthcare investments, local production incentives, and innovations in glove manufacturing. Increasing focus on biodegradable and sustainable glove solutions aligns with environmental goals and consumer expectations. The proliferation of home healthcare and outpatient services also generates new demand for convenient and safe glove products. Strategic partnerships, technology transfer agreements, and government-backed healthcare expansion programs will be key to tapping into underpenetrated markets and rural areas.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the growth of the medical gloves market in Latin America?
• Which glove materials and applications are driving demand across different healthcare settings?
• How are technological innovations and environmental concerns influencing product development?
• Who are the key players contributing to the Latin America medical gloves market, and what strategies are they employing to maintain competitiveness?
• What are the emerging trends and future prospects in the regional medical gloves market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

These companies are investing in advanced, allergy-free, and sustainable glove technologies to stay competitive. Collaborations with healthcare organizations, distribution networks, and regional policymakers enhance market accessibility. Emphasis on automation and quality certification is enabling companies to cater to both public and private healthcare institutions while improving operational efficiency and regulatory compliance.

Key Companies Profiled:

• Top Glove Corporation Bhd
• Medline Industries
• Thermo Fisher Scientific Inc.
• Cardinal Health, Inc.
• B. Braun Melsungen AG
• Denorex Corporation
• SHOWA GROUP
• Owens & Minor, O&M Halyard
• Hartalega Holdings Bernard
• Safe Glove Co. Ltd.
• Supermen Corporation Berhad
• Huzza Alpha Borealis Investment Management
• Ansell Commercial Mexico S.A. De C
• Global Glove and Safety Manufacturing, Inc.

Latin America Medical Gloves Market Research Segmentation:

By Product Type:

• Examination Gloves
• Latex Powder
• Latex Powder-Free
• Nitrile
• Vinyl
• Polyisoprene
• Surgical Gloves
• Latex Powder
• Latex Powder-Free
• Nitrile
• Neoprene
• Polyisoprene

By End User:

• Hospitals
• Specialty Clinics
• Ambulatory Surgical Centres

By Country:

• Brazil
• Mexico
• Colombia
• Argentina
• Chile
• Uruguay
• Cuba
• Peru
• Rest of LATAM



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusion and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Innovation/Development Trends
4. Key Inclusions
4.1. Import Export Scenario
4.2. Regulatory Scenario
4.3. Key Promotional Strategies by Manufacturers
4.4. Product Adoption Analysis by Region
4.5. Porter’s Analysis
4.6. PESTLE Analysis
4.7. Value Chain Analysis
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. GDP Growth Outlook
5.1.2. Healthcare Industry Outlook
5.1.3. Global Medical Gloves Outlook
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Top Companies Historical Growth
5.2.2. Cost of The Products
5.2.3. Adoption of Products
5.2.4. Pipeline Products
5.2.5. New Product Approvals
5.2.6. Increased Mergers and Acquisitions
5.2.7. Historic and Current Revenue of Key Players
5.2.8. Technology Advancements
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. COVID-19 Crisis Analysis
6.1. 2023 Market Scenario
6.2. COVID-19 and Impact Analysis
6.2.1. By Product
6.2.2. By End User
6.2.3. By Region
7. Latin America Market Demand (in Volume) Analysis 2019-2024 and Forecast, 2025–2032
7.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2019–2024
7.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2025–2032
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
8. Latin America Market - Pricing Analysis
8.1. Regional Pricing Analysis by Product
8.2. Pricing Analysis by Key Manufacturers
8.3. Pricing Break-up
8.3.1. Manufacturer Level Pricing
8.3.2. Distributor Level Pricing
8.4. Average Pricing Analysis Benchmark
8.5. Pricing Assumptions
9. Latin America Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2019-2024 and Forecast, 2025–2032
9.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019–2024
9.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2025–2032
9.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
9.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
10. Latin America Market Analysis 2019-2024 and Forecast 2025–2032, By Product
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis by Product, 2019–2024
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Product, 2025–2032
10.3.1. Examination Gloves
10.3.1.1. Latex Powder
10.3.1.2. Latex Powder Free
10.3.1.3. Nitrile
10.3.1.4. Vinyl
10.3.1.5. Polyisoprene
10.3.2. Surgical Gloves
10.3.2.1. Latex Powder
10.3.2.2. Latex Powder Free
10.3.2.3. Nitrile
10.3.2.4. Neoprene
10.3.2.5. Polyisoprene
10.4. Market Attractiveness Analysis by Product
11. Latin America Market Analysis 2019-2024 and Forecast 2025–2032, By End User
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis by End User, 2019–2024
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast by End User, 2025–2032
11.3.1. Hospitals
11.3.2. Specialty Clinics
11.3.3. Ambulatory Surgical Centers
11.4. Market Attractiveness Analysis by End User
12. Latin America Market Analysis 2019-2024 and Forecast 2025–2032, By Country
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis by Country, 2019–2024
12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Country, 2025–2032
12.3.1. Brazil
12.3.2. Mexico
12.3.3. Colombia
12.3.4. Argentina
12.3.5. Chile
12.3.6. Uruguay
12.3.7. Cuba
12.3.8. Peru
12.3.9. Rest of LATAM
12.4. Market Attractiveness Analysis by Country
13. Brazil Market Analysis 2019-2024 and Forecast 2025–2032
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019–2024
13.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2025–2032
13.3.1. By Product
13.3.2. By End User
13.4. Market Attractiveness Analysis
13.4.1. By Product
13.4.2. By End User
13.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14. Mexico Market Analysis 2019-2024 and Forecast 2025–2032
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019–2024
14.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2025–2032
14.3.1. By Product
14.3.2. By End User
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Product
14.4.2. By End User
14.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15. Colombia Market Analysis 2019-2024 and Forecast 2025–2032
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019–2024
15.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2025–2032
15.3.1. By Product
15.3.2. By End User
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Product
15.4.2. By End User
15.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16. Argentina Market Analysis 2019-2024 and Forecast 2025–2032
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019–2024
16.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2025–2032
16.3.1. By Product
16.3.2. By End User
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Product
16.4.2. By End User
16.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17. Chile Market Analysis 2019-2024 and Forecast 2025–2032
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019–2024
17.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2025–2032
17.3.1. By Product
17.3.2. By End User
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Product
17.4.2. By End User
17.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18. Uruguay Market Analysis 2019-2024 and Forecast 2025–2032
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019–2024
18.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2025–2032
18.3.1. By Product
18.3.2. By End User
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Product
18.4.2. By End User
18.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19. Cuba Market Analysis 2019-2024 and Forecast 2025–2032
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019–2024
19.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2025–2032
19.3.1. By Product
19.3.2. By End User
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.4.1. By Product
19.4.2. By End User
19.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20. Peru Market Analysis 2019-2024 and Forecast 2025–2032
20.1. Introduction
20.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019–2024
20.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2025–2032
20.3.1. By Product
20.3.2. By End User
20.4. Market Attractiveness Analysis
20.4.1. By Product
20.4.2. By End User
20.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
21. Rest of LATAM Market Analysis 2019-2024 and Forecast 2025–2032
21.1. Introduction
21.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019–2024
21.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2025–2032
21.3.1. By Product
21.3.2. By End User
21.4. Market Attractiveness Analysis
21.4.1. By Product
21.4.2. By End User
21.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
22. Market Structure Analysis
22.1. Market Analysis by Tier of Companies
22.2. Market Revenue (US$) Share Analysis of Top Players
22.2.1. Brazil
22.2.2. Mexico
22.2.3. Colombia
22.2.4. Argentina
22.3. Market Volume (Units) Share Analysis of Top Players
22.3.1. Brazil
22.3.2. Mexico
22.3.3. Colombia
22.3.4. Argentina
22.4. Market Presence Analysis
22.4.1. Regional footprint of Players
22.4.2. Product footprint by Players
22.4.3. Channel footprint by Players
23. Competition Analysis
23.1. Competition Dashboard
23.2. Competition Benchmarking
23.3. Competition Deep Dive (Global Players)
23.3.1. Top Glove Corporation Bhd
23.3.1.1. Overview
23.3.1.2. Product Portfolio
23.3.1.3. Key Financials
23.3.1.4. Sales Footprint
23.3.1.5. SWOT Analysis
23.3.1.6. Key Developments
23.3.1.7. Strategy Overview
23.3.2. Top Glove Corporation Bhd
23.3.2.1. Overview
23.3.2.2. Product Portfolio
23.3.2.3. Key Financials
23.3.2.4. Sales Footprint
23.3.2.5. SWOT Analysis
23.3.2.6. Key Developments
23.3.2.7. Strategy Overview
23.3.3. Medline Industries
23.3.3.1. Overview
23.3.3.2. Product Portfolio
23.3.3.3. Key Financials
23.3.3.4. Sales Footprint
23.3.3.5. SWOT Analysis
23.3.3.6. Key Developments
23.3.3.7. Strategy Overview
23.3.4. Thermo Fisher Scientific Inc.
23.3.4.1. Overview
23.3.4.2. Product Portfolio
23.3.4.3. Key Financials
23.3.4.4. Sales Footprint
23.3.4.5. SWOT Analysis
23.3.4.6. Key Developments
23.3.4.7. Strategy Overview
23.3.5. Cardinal Health, Inc.
23.3.5.1. Overview
23.3.5.2. Product Portfolio
23.3.5.3. Key Financials
23.3.5.4. Sales Footprint
23.3.5.5. SWOT Analysis
23.3.5.6. Key Developments
23.3.5.7. Strategy Overview
23.3.6. B. Braun Melsungen AG
23.3.6.1. Overview
23.3.6.2. Product Portfolio
23.3.6.3. Key Financials
23.3.6.4. Sales Footprint
23.3.6.5. SWOT Analysis
23.3.6.6. Key Developments
23.3.6.7. Strategy Overview
23.3.7. Denorex Corporation
23.3.7.1. Overview
23.3.7.2. Product Portfolio
23.3.7.3. Key Financials
23.3.7.4. Sales Footprint
23.3.7.5. SWOT Analysis
23.3.7.6. Key Developments
23.3.7.7. Strategy Overview
23.3.8. SHOWA GROUP
23.3.8.1. Overview
23.3.8.2. Product Portfolio
23.3.8.3. Key Financials
23.3.8.4. Sales Footprint
23.3.8.5. SWOT Analysis
23.3.8.6. Key Developments
23.3.8.7. Strategy Overview
23.3.9. Owens & Minor, O&M Halyard
23.3.9.1. Overview
23.3.9.2. Product Portfolio
23.3.9.3. Key Financials
23.3.9.4. Sales Footprint
23.3.9.5. SWOT Analysis
23.3.9.6. Key Developments
23.3.9.7. Strategy Overview
23.3.10. Hartalega Holdings Bernard
23.3.10.1. Overview
23.3.10.2. Product Portfolio
23.3.10.3. Key Financials
23.3.10.4. Sales Footprint
23.3.10.5. SWOT Analysis
23.3.10.6. Key Developments
23.3.10.7. Strategy Overview
23.3.11. Safe Glove Co. Ltd.
23.3.11.1. Overview
23.3.11.2. Product Portfolio
23.3.11.3. Key Financials
23.3.11.4. Sales Footprint
23.3.11.5. SWOT Analysis
23.3.11.6. Key Developments
23.3.11.7. Strategy Overview
23.3.12. Supermen Corporation Berhad
23.3.12.1. Overview
23.3.12.2. Product Portfolio
23.3.12.3. Key Financials
23.3.12.4. Sales Footprint
23.3.12.5. SWOT Analysis
23.3.12.6. Key Developments
23.3.12.7. Strategy Overview
23.3.13. Huzza Alpha Borealis Investment Management
23.3.13.1. Overview
23.3.13.2. Product Portfolio
23.3.13.3. Key Financials
23.3.13.4. Sales Footprint
23.3.13.5. SWOT Analysis
23.3.13.6. Key Developments
23.3.13.7. Strategy Overview
23.3.14. Ansell Commercial Mexico S.A. De C
23.3.14.1. Overview
23.3.14.2. Product Portfolio
23.3.14.3. Key Financials
23.3.14.4. Sales Footprint
23.3.14.5. SWOT Analysis
23.3.14.6. Key Developments
23.3.14.7. Strategy Overview
23.3.15. Global Glove and Safety Manufacturing, Inc.
23.3.15.1. Overview
23.3.15.2. Product Portfolio
23.3.15.3. Key Financials
23.3.15.4. Sales Footprint
23.3.15.5. SWOT Analysis
23.3.15.6. Key Developments
23.3.15.7. Strategy Overview
24. Assumptions and Acronyms Used
25. Research Methodology

 

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2025/10/10 10:27

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