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米タンパク質市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年

米タンパク質市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Rice Protein Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、世界の米タンパク質市場に関する詳細な調査レポートを発表し、市場促進要因、動向、機会、課題などを包括的に分析しました。本レポートは、市場構造と将来展望に関する... もっと見る

 

 

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Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年9月18日 US$4,900
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界の米タンパク質市場に関する詳細な調査レポートを発表し、市場促進要因、動向、機会、課題などを包括的に分析しました。本レポートは、市場構造と将来展望に関する貴重な洞察を提供します。

主要な洞察

- 米タンパク質の市場規模(2023E):263.8百万米ドル
- 予測市場価値(2033F):US$ 452.3 Mn:452.3百万米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2023 to 2033): 6.2%

ライスプロテイン市場の概要

米タンパク質は、その低アレルギー性と高品質のタンパク質含有量により、食品・飲料、乳児栄養、動物飼料など様々な産業で人気を集めている。米ぬかと胚乳から抽出される米タンパク質は、植物性でグルテンフリーの食事において重要な成分となっている。健康志向の食事への注目が高まる中、米タンパク質の市場は2023年から2033年まで年平均成長率6.6%で安定成長すると予想される。

市場成長の促進要因:

米タンパク市場の成長は、健康志向の高まり、生活習慣病、植物性食生活へのシフトなど、いくつかの要因によってもたらされる。消費者は食生活により健康的な選択肢を求め、脂肪分、カロリー、糖分の少ない製品を選んでいる。さらに、ビーガンやグルテンフリーの食品に対する需要の高まりが、米タンパク質の必要性を煽っている。低アレルギー性でプロテインブレンドに適していることから、米プロテインはプロテイン市場、特にスポーツ・エネルギー栄養製品において重要な役割を果たしている。

さらに、動物福祉や環境への懸念から植物性タンパク質への需要が高まっていることも、市場の成長を加速させている。アミノ酸含有量の高い米タンパク質は、スポーツサプリメントやその他の健康関連製品に頻繁に使用され、需要をさらに促進している。

市場の阻害要因

人気の高まりにもかかわらず、米プロテイン市場はいくつかの課題に直面している。主な課題のひとつは、大豆以外の植物性プロテインの認知度が低く、市場への浸透が制限されていることである。大豆タンパク質は植物性タンパク質の分野を支配し続けているが、米タンパク質は多くの地域でまだ比較的知られていない。さらに、原材料の供給変動と生産コストの高さは、市場成長に影響を与えうる主要な障害である。

市場機会:

有機製品に対する需要は、米タンパク生産者にとって大きな機会である。特に有機米タンパク質は、その健康上の利点と持続可能な生産方法によって注目を集めている。Persistence Market Research社は、有機米タンパク質の予測期間中の年平均成長率は7.9%で、有機米タンパク質が最も高い成長を遂げると予測している。米タンパク質の加工における技術の進歩はさらなる機会を提供する。より優れた結合特性や安定性の向上など、製品の品質を高める生産技術の向上は、市場の拡大を後押しする。さらに、クリーンラベル製品の台頭と最小限の加工を施した原料への需要の高まりは、米タンパクメーカーに顧客基盤の拡大をもたらす。

本レポートで扱う主な質問

- 世界のライスプロテイン市場の成長を促進する主な要因は何か?
- 各地域で米タンパク質の需要を牽引している用途は何か?
- 米タンパク質の技術的進歩により競争環境はどのように変化しているか?
- 主要な市場プレイヤーは誰で、競争力を維持するためにどのような戦略をとっているのか?
- 米タンパク質の世界市場における新たなトレンドと将来性は?

競争環境とビジネス戦略:

Axiom Foods, Inc.、NOW Health Group Inc.、Kerry Group PLCなどの米タンパク市場の大手企業は、製品ポートフォリオの拡大と生産プロセスの最適化に注力している。これらの企業は研究開発投資を活用して、進化する市場ニーズに応える革新的な米タンパク質のソリューションを生み出している。戦略的な合併、買収、中小企業との提携は、大企業が原料の安定供給を確保し、市場を拡大するのに役立っている。
メーカーはまた、持続可能な有機農法に重点を置き、環境意識の高い消費者にアピールしている。ヴィーガン、グルテンフリー、非遺伝子組み換えといった米タンパク質の利点を強調するマーケティング努力は、市場シェア拡大に貢献すると予想される。

主な企業

- アクシオム・フーズ社
- NOW Health Group Inc.
- ケリー・グループPLC
- ライスブラン・テクノロジーズ
- アイドップ
- ハビブADM社
- スザッカーAG
- ネスレSA

ライスプロテイン市場の産業細分化:

性質別:

- オーガニック
- 従来型

産地別

- 米ぬか
- 米胚乳

形態別

- 単離物
- 濃縮物
- その他

用途別

- 食品・飲料
- 医薬品
- 化粧品・パーソナルケア
- 動物・ペットフード
- スポーツ&エネルギーサプリメント

地域別

- 北米
- ラテンアメリカ
- 欧州
- 南アジア・太平洋
- 東アジア
- 中東・アフリカ



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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.製品採用/使用分析
4.2.製品のUSP/特徴
4.3.戦略的プロモーション戦略
5.グローバル市場-価格分析
5.1.性質別地域別価格分析
5.2.地域別価格内訳
6.世界市場の需要(金額または規模:US$ Mn)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
6.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
6.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024-2033年
6.2.1.前年比成長トレンド分析
6.2.2.絶対価格機会分析
7.世界市場の需要(数量)分析2019-2023年と予測、2024-2033年
7.1.過去の市場数量(トン)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場数量(トン)予測、2024年~2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対価格機会分析
8.市場背景
8.1.マクロ経済要因
8.1.1.世界のGDP成長見通し
8.1.2.世界の産業付加価値
8.1.3.世界の都市化成長見通し
8.1.4.ビジネスのしやすさ
8.1.5.世界ランク - 国境を越えた貿易
8.2.世界の食品・飲料業界の展望
8.3.バリューチェーン分析と営業利益率
8.3.1.主要メーカー一覧
8.3.2.主要ブランドオーナー一覧
8.3.3.成分サプライヤー一覧
8.3.4.営業利益率
8.4.主要認証/クレーム
8.5.市場ダイナミクス
8.5.1.促進要因
8.5.2.阻害要因
8.5.3.機会分析
8.6.予測要因-関連性と影響
9.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、性質別
9.1.はじめに / 主要な調査結果
9.2.過去の市場規模(US$ Mn)と自然別数量分析、2019-2023年
9.3.現在および将来の市場規模(百万米ドル)および数量分析・予測、自然別、2024~2033年
9.3.1.有機
9.3.2.従来型
9.4.性状別市場魅力度分析
10.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:供給源別
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.ソース別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
10.3.2024〜2033年、供給源別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測
10.3.1.ライスバーン
10.3.2.米胚乳
10.4.供給源別市場魅力度分析
11.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、形態別
11.1.はじめに/主な調査結果
11.2.形態別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
11.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析および予測、形態別、2024-2033年
11.3.1.単離液
11.3.2.濃縮物
11.3.3.その他
11.4.形態別市場魅力度分析
12.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:最終用途別
12.1.イントロダクション/主な調査結果
12.2.最終用途別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
12.3.最終用途別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量分析と予測、2024-2033年
12.3.1.コンビニエンス食品
12.3.2.ベーカリー・菓子
12.3.3.スポーツ・エネルギーサプリメント
12.3.4.乳児用食品
12.3.5.動物・ペットフード
12.3.6.飲料
12.3.7.その他
12.4.最終用途別市場魅力度分析
13.地域別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.地域別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
13.3.地域別の現在の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
13.3.1.北米
13.3.2.ラテンアメリカ
13.3.3.ヨーロッパ
13.3.4.東アジア
13.3.5.南アジア&太平洋
13.3.6.中東・アフリカ
13.4.地域別市場魅力度分析
14.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
14.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
14.3.1.国別
14.3.2.性質別
14.3.3.ソース別
14.3.4.形態別
14.3.5.最終用途別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.性質別
14.4.3.ソース別
14.4.4.形態別
14.4.5.最終用途別
14.5.促進要因と阻害要因-影響分析
15.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
15.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
15.3.1.国別
15.3.2.性質別
15.3.3.ソース別
15.3.4.形態別
15.3.5.最終用途別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.性質別
15.4.3.ソース別
15.4.4.形態別
15.4.5.最終用途別
15.5.促進要因と阻害要因-影響分析
16.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
16.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
16.3.1.国別
16.3.1.1.ドイツ
16.3.1.2.イタリア
16.3.1.3.フランス
16.3.1.4.イギリス
16.3.1.5.スペイン
16.3.1.6.ベネルクス
16.3.1.7.ロシア
16.3.1.8.その他のヨーロッパ
16.3.2.性質別
16.3.3.産地別
16.3.4.形態別
16.3.5.最終用途別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.性質別
16.4.3.ソース別
16.4.4.形態別
16.4.5.最終用途別
16.5.促進要因と阻害要因-影響分析
17.南アジア・太平洋市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
17.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.インド
17.3.1.2.アセアン
17.3.1.3.オセアニア(オーストラリア、ニュージーランド)
17.3.1.4.その他の南アジア・太平洋地域
17.3.2.性質別
17.3.3.産地別
17.3.4.形態別
17.3.5.最終用途別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.性質別
17.4.3.ソース別
17.4.4.形態別
17.4.5.最終用途別
17.5.促進要因と阻害要因-影響分析
18.東アジア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
18.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
18.3.1.国別
18.3.1.1.中国
18.3.1.2.インド
18.3.1.3.日本
18.3.1.4.その他の東アジア地域
18.3.2.性質別
18.3.3.産地別
18.3.4.形態別
18.3.5.最終用途別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.性質別
18.4.3.ソース別
18.4.4.形態別
18.4.5.最終用途別
18.5.促進要因と阻害要因-影響分析
19.中東・アフリカ市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
19.1.はじめに
19.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
19.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
19.3.1.国別
19.3.1.1.GCC諸国
19.3.1.2.南アフリカ
19.3.1.3.その他の中東・アフリカ
19.3.2.性質別
19.3.3.産地別
19.3.4.形態別
19.3.5.最終用途別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.性質別
19.4.2.ソース別
19.4.3.形態別
19.4.4.最終用途別
19.5.促進要因と阻害要因-影響分析
20.国別市場分析、2024年
20.1.序論
20.1.1.主要国別市場金額構成比分析
20.1.2.世界対.各国の成長比較
20.2.米国市場分析
20.2.1.性質別
20.2.2.ソース別
20.2.3.形態別
20.2.4.最終用途別
20.3.カナダ市場分析
20.3.1.性質別
20.3.2.産地別
20.3.3.形態別
20.3.4.最終用途別
20.4.ブラジル市場分析
20.4.1.性質別
20.4.2.産地別
20.4.3.形態別
20.4.4.最終用途別
20.5.イギリス市場分析
20.5.1.性質別
20.5.2.産地別
20.5.3.形態別
20.5.4.最終用途別
20.6.フランス市場分析
20.6.1.性質別
20.6.2.産地別
20.6.3.形態別
20.6.4.最終用途別
20.7.ドイツ市場分析
20.7.1.性質別
20.7.2.産地別
20.7.3.形態別
20.7.4.最終用途別
20.8.イタリア市場分析
20.8.1.性質別
20.8.2.産地別
20.8.3.形態別
20.8.4.最終用途別
20.9.スペイン市場分析
20.9.1.性質別
20.9.2.産地別
20.9.3.形態別
20.9.4.最終用途別
20.10.ベネルクス市場分析
20.10.1.性質別
20.10.2.産地別
20.10.3.形態別
20.10.4.最終用途別
20.11.中国市場の分析
20.11.1.性質別
20.11.2.産地別
20.11.3.形態別
20.11.4.最終用途別
20.12.インド市場分析
20.12.1.性質別
20.12.2.産地別
20.12.3.形態別
20.12.4.最終用途別
20.13.オーストラリア市場分析
20.13.1.性質別
20.13.2.産地別
20.13.3.形態別
20.13.4.最終用途別
20.14.ニュージーランド市場の分析
20.14.1.性質別
20.14.2.産地別
20.14.3.形態別
20.14.4.最終用途別
21.市場構造分析
21.1.企業階層別市場分析
21.2.市場集中度
21.3.市場プレゼンス分析
22.競合分析
22.1.競合ダッシュボード
22.2.競合ベンチマーキング
22.3.競合ディープダイブ
22.3.1.アクシオム・フーズ
22.3.1.1.概要
22.3.1.2.製品ポートフォリオ
22.3.1.3.販売拠点
22.3.1.4.戦略の概要
22.3.1.5.主な展開
22.3.2.ナウ・ヘルス・グループ
22.3.2.1.概要
22.3.2.2.製品ポートフォリオ
22.3.2.3.販売拠点
22.3.2.4.戦略概要
22.3.2.5.主な展開
22.3.3.ケリーグループPLC
22.3.3.1.概要
22.3.3.2.製品ポートフォリオ
22.3.3.3.販売拠点
22.3.3.4.戦略の概要
22.3.3.5.主な展開
22.3.4.ライスブランの技術
22.3.4.1.概要
22.3.4.2.製品ポートフォリオ
22.3.4.3.販売拠点
22.3.4.4.戦略概要
22.3.4.5.主な展開
22.3.5.AIDP Inc.
22.3.5.1.概要
22.3.5.2.製品ポートフォリオ
22.3.5.3.販売拠点
22.3.5.4.戦略概要
22.3.5.5.主な展開
22.3.6.スポーツサプリメント社
22.3.6.1.概要
22.3.6.2.製品ポートフォリオ
22.3.6.3.販売拠点
22.3.6.4.戦略概要
22.3.6.5.主な展開
22.3.7.グリーンラボLLC
22.3.7.1.概要
22.3.7.2.製品ポートフォリオ
22.3.7.3.販売拠点
22.3.7.4.戦略概要
22.3.7.5.主な展開
22.3.8.ハビブADM
22.3.8.1.概要
22.3.8.2.製品ポートフォリオ
22.3.8.3.販売拠点
22.3.8.4.戦略概要
22.3.8.5.主な展開
22.3.9.Südzucker AG
22.3.9.1.概要
22.3.9.2.製品ポートフォリオ
22.3.9.3.販売拠点
22.3.9.4.戦略概要
22.3.9.5.主な展開
22.3.10.ネスレSA
22.3.10.1.概要
22.3.10.2.製品ポートフォリオ
22.3.10.3.販売拠点
22.3.10.4.戦略概要
22.3.10.5.主な展開
23.前提条件と略語
24.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently unveiled an in-depth report on the Global Rice Protein Market, providing a comprehensive analysis of market drivers, trends, opportunities, and challenges. This report offers valuable insights into the market structure and future outlook.

Key Insights:

• Rice Protein Market Size (2023E): US$ 263.8 Mn
• Projected Market Value (2033F): US$ 452.3 Mn
• Global Market Growth Rate (CAGR 2023 to 2033): 6.2%

Rice Protein Market Overview:

Rice protein is gaining popularity across various industries, including food & beverages, infant nutrition, and animal feed, thanks to its hypoallergenic properties and high-quality protein content. Extracted from rice bran and endosperm, rice protein is becoming a key ingredient in plant-based, gluten-free diets. With the increasing focus on health-conscious eating, the market for rice protein is expected to grow steadily at a 6.6% CAGR from 2023 to 2033.

Market Growth Drivers:

The growth of the rice protein market is driven by several factors, including rising health consciousness, lifestyle-related diseases, and a shift towards plant-based diets. Consumers are looking for healthier alternatives in their diets, choosing products that are low in fat, calories, and sugar. Additionally, the growing demand for vegan and gluten-free food products is fueling the need for rice protein. Its hypoallergenic nature and suitability for protein blends make it a key player in the protein market, especially in sports and energy nutrition products.

Moreover, the growing demand for plant-based proteins due to concerns over animal welfare and the environment is accelerating market growth. Rice protein, with its high amino acid content, is being used more frequently in sports supplements and other health-related products, further driving demand.

Market Restraints:

Despite its rising popularity, the rice protein market faces some challenges. One of the major issues is the low awareness of non-soy plant-based proteins, which limits its market penetration. Soy protein continues to dominate the plant protein space, while rice protein is still relatively unknown in many regions. Additionally, fluctuating supply and high production costs of raw materials are key obstacles that can impact market growth.

Market Opportunities:

The demand for organic products presents a significant opportunity for rice protein producers. Organic rice protein, in particular, is gaining attention due to its health benefits and sustainable production practices. Persistence Market Research predicts that organic rice protein will see the highest growth, with a CAGR of 7.9% during the forecast period. Technological advancements in rice protein processing offer further opportunities. Improved production techniques that enhance product quality, such as better binding properties and increased stability, will help drive market expansion. Additionally, the rise of clean-label products and the growing demand for minimally processed ingredients provide rice protein manufacturers with a growing customer base.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the main factors fueling the growth of the Rice Protein Market globally?
• Which applications are driving rice protein demand in different regions?
• How is the competitive landscape evolving due to technological advancements in the rice protein sector?
• Who are the key market players, and what strategies are they employing to maintain a competitive edge?
• What are the emerging trends and future prospects in the global Rice Protein Market?

Competitive Landscape and Business Strategy:

Leading players in the rice protein market, including Axiom Foods, Inc., NOW Health Group Inc., and Kerry Group PLC, are focusing on expanding their product portfolios and optimizing production processes. These companies are leveraging R&D investments to create innovative rice protein solutions that cater to evolving market needs. Strategic mergers, acquisitions, and collaborations with smaller players are helping large companies ensure a consistent supply of raw materials and expand their market reach.
Manufacturers are also placing emphasis on sustainable and organic farming practices, appealing to eco-conscious consumers. Marketing efforts that highlight the benefits of rice protein—such as its vegan, gluten-free, and non-GMO attributes—are expected to contribute to increased market share.

Key Companies Profiled:

• Axiom Foods, Inc.
• NOW Health Group Inc.
• Kerry Group PLC
• RiceBran Technologies
• AIDP Inc.
• Habib-ADM Ltd.
• Südzucker AG
• Nestlé SA

Rice Protein Market Industry Segmentation:

By Nature:

• Organic
• Conventional

By Source:

• Rice Bran
• Rice Endosperm

By Form:

• Isolates
• Concentrates
• Others

By Application:

• Food & Beverage
• Pharmaceuticals
• Cosmetics & Personal Care
• Animal & Pet Food
• Sports & Energy Supplements

By Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia & Pacific
• East Asia
• Middle East & Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Product Adoption / Usage Analysis
4.2. Product USPs / Features
4.3. Strategic Promotional Strategies
5. Global Market - Pricing Analysis
5.1. Regional Pricing Analysis By Nature
5.2. Pricing Break-up by Region
6. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
6.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
6.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2033
6.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
6.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
7. Global Market Demand (Volume) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Volume (Tons) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Volume (Tons) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Market Background
8.1. Macro-Economic Factors
8.1.1. Global GDP Growth Outlook
8.1.2. Global Industry Value Added
8.1.3. Global Urbanization Growth Outlook
8.1.4. Global Rank – Ease of Doing Business
8.1.5. Global Rank – Trading Across Borders
8.2. Global Food & Beverage Industry Outlook
8.3. Value Chain Analysis and Operating Margins
8.3.1. List of Key Manufacturers
8.3.2. List of Key Brand Owners
8.3.3. List of Ingredient Suppliers
8.3.4. Operating Margins
8.4. Key Certifications/Claims
8.5. Market Dynamics
8.5.1. Drivers
8.5.2. Restraints
8.5.3. Opportunity Analysis
8.6. Forecast Factors - Relevance & Impact
9. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Nature
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Nature, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Nature, 2024-2033
9.3.1. Organic
9.3.2. Conventional
9.4. Market Attractiveness Analysis By Nature
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Source
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Source, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Source, 2024-2033
10.3.1. Rice Barn
10.3.2. Rice Endosperm
10.4. Market Attractiveness Analysis By Source
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Form
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Form, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Form, 2024-2033
11.3.1. Isolates
11.3.2. Concentrates
11.3.3. Others
11.4. Market Attractiveness Analysis By Form
12. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By End Use
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By End Use, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By End Use, 2024-2033
12.3.1. Convenience Food
12.3.2. Bakery & Confectionaries
12.3.3. Sports and Energy Supplements
12.3.4. Infant Food
12.3.5. Animal and Pet Food
12.3.6. Beverages
12.3.7. Others
12.4. Market Attractiveness Analysis By End Use
13. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Region, 2019-2023
13.3. Current Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
13.3.1. North America
13.3.2. Latin America
13.3.3. Europe
13.3.4. East Asia
13.3.5. South Asia & Pacific
13.3.6. Middle East and Africa
13.4. Market Attractiveness Analysis By Region
14. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
14.3.1. By Country
14.3.2. By Nature
14.3.3. By Source
14.3.4. By Form
14.3.5. By End Use
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Nature
14.4.3. By Source
14.4.4. By Form
14.4.5. By End Use
14.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.3.1. By Country
15.3.2. By Nature
15.3.3. By Source
15.3.4. By Form
15.3.5. By End Use
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Nature
15.4.3. By Source
15.4.4. By Form
15.4.5. By End Use
15.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.3.1. By Country
16.3.1.1. Germany
16.3.1.2. Italy
16.3.1.3. France
16.3.1.4. U.K.
16.3.1.5. Spain
16.3.1.6. BENELUX
16.3.1.7. Russia
16.3.1.8. Rest of Europe
16.3.2. By Nature
16.3.3. By Source
16.3.4. By Form
16.3.5. By End Use
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Nature
16.4.3. By Source
16.4.4. By Form
16.4.5. By End Use
16.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17. South Asia & Pacific Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.3.1. By Country
17.3.1.1. India
17.3.1.2. ASEAN
17.3.1.3. Oceania (Australia & New Zealand)
17.3.1.4. Rest of South Asia & Pacific
17.3.2. By Nature
17.3.3. By Source
17.3.4. By Form
17.3.5. By End Use
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Nature
17.4.3. By Source
17.4.4. By Form
17.4.5. By End Use
17.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.3.1. By Country
18.3.1.1. China
18.3.1.2. India
18.3.1.3. Japan
18.3.1.4. Rest of East Asia
18.3.2. By Nature
18.3.3. By Source
18.3.4. By Form
18.3.5. By End Use
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Nature
18.4.3. By Source
18.4.4. By Form
18.4.5. By End Use
18.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19. Middle East and Africa Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
19.3.1. By Country
19.3.1.1. GCC Countries
19.3.1.2. South Africa
19.3.1.3. Rest of Middle East and Africa
19.3.2. By Nature
19.3.3. By Source
19.3.4. By Form
19.3.5. By End Use
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.4.1. By Nature
19.4.2. By Source
19.4.3. By Form
19.4.4. By End Use
19.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20. Country Wise Market Analysis, 2024
20.1. Introduction
20.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries
20.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
20.2. U.S. Market Analysis
20.2.1. By Nature
20.2.2. By Source
20.2.3. By Form
20.2.4. By End Use
20.3. Canada Market Analysis
20.3.1. By Nature
20.3.2. By Source
20.3.3. By Form
20.3.4. By End Use
20.4. Brazil Market Analysis
20.4.1. By Nature
20.4.2. By Source
20.4.3. By Form
20.4.4. By End Use
20.5. U.K. Market Analysis
20.5.1. By Nature
20.5.2. By Source
20.5.3. By Form
20.5.4. By End Use
20.6. France Market Analysis
20.6.1. By Nature
20.6.2. By Source
20.6.3. By Form
20.6.4. By End Use
20.7. Germany Market Analysis
20.7.1. By Nature
20.7.2. By Source
20.7.3. By Form
20.7.4. By End Use
20.8. Italy Market Analysis
20.8.1. By Nature
20.8.2. By Source
20.8.3. By Form
20.8.4. By End Use
20.9. Spain Market Analysis
20.9.1. By Nature
20.9.2. By Source
20.9.3. By Form
20.9.4. By End Use
20.10. BENELUX Market Analysis
20.10.1. By Nature
20.10.2. By Source
20.10.3. By Form
20.10.4. By End Use
20.11. China Market Analysis
20.11.1. By Nature
20.11.2. By Source
20.11.3. By Form
20.11.4. By End Use
20.12. India Market Analysis
20.12.1. By Nature
20.12.2. By Source
20.12.3. By Form
20.12.4. By End Use
20.13. Australia Market Analysis
20.13.1. By Nature
20.13.2. By Source
20.13.3. By Form
20.13.4. By End Use
20.14. New Zealand Market Analysis
20.14.1. By Nature
20.14.2. By Source
20.14.3. By Form
20.14.4. By End Use
21. Market Structure Analysis
21.1. Market Analysis by Tier of Companies
21.2. Market Concentration
21.3. Market Presence Analysis
22. Competition Analysis
22.1. Competition Dashboard
22.2. Competition Benchmarking
22.3. Competition Deep Dive
22.3.1. Axiom Foods, Inc.
22.3.1.1. Overview
22.3.1.2. Product Portfolio
22.3.1.3. Sales Footprint
22.3.1.4. Strategy Overview
22.3.1.5. Key Developments
22.3.2. NOW Health Group Inc
22.3.2.1. Overview
22.3.2.2. Product Portfolio
22.3.2.3. Sales Footprint
22.3.2.4. Strategy Overview
22.3.2.5. Key Developments
22.3.3. Kerry Group PLC
22.3.3.1. Overview
22.3.3.2. Product Portfolio
22.3.3.3. Sales Footprint
22.3.3.4. Strategy Overview
22.3.3.5. Key Developments
22.3.4. RiceBran Technologies
22.3.4.1. Overview
22.3.4.2. Product Portfolio
22.3.4.3. Sales Footprint
22.3.4.4. Strategy Overview
22.3.4.5. Key Developments
22.3.5. AIDP Inc
22.3.5.1. Overview
22.3.5.2. Product Portfolio
22.3.5.3. Sales Footprint
22.3.5.4. Strategy Overview
22.3.5.5. Key Developments
22.3.6. Sports Supplements Ltd
22.3.6.1. Overview
22.3.6.2. Product Portfolio
22.3.6.3. Sales Footprint
22.3.6.4. Strategy Overview
22.3.6.5. Key Developments
22.3.7. The Green Labs LLC
22.3.7.1. Overview
22.3.7.2. Product Portfolio
22.3.7.3. Sales Footprint
22.3.7.4. Strategy Overview
22.3.7.5. Key Developments
22.3.8. Habib-ADM Ltd.
22.3.8.1. Overview
22.3.8.2. Product Portfolio
22.3.8.3. Sales Footprint
22.3.8.4. Strategy Overview
22.3.8.5. Key Developments
22.3.9. Südzucker AG
22.3.9.1. Overview
22.3.9.2. Product Portfolio
22.3.9.3. Sales Footprint
22.3.9.4. Strategy Overview
22.3.9.5. Key Developments
22.3.10. Nestlé SA
22.3.10.1. Overview
22.3.10.2. Product Portfolio
22.3.10.3. Sales Footprint
22.3.10.4. Strategy Overview
22.3.10.5. Key Developments
23. Assumptions and Acronyms Used
24. Research Methodology

 

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