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欧州ソーシャルコマース市場インテリジェンスと今後の成長ダイナミクスデータブック-2024年第1四半期最新版


Europe Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics Databook - Q1 2024 Update

PayNXT360によると、欧州のソーシャルコマース業界は年率24.4%の成長を遂げ、2024年には921億1000万米ドルに達すると予想されている。 ソーシャルコマース産業は予測期間中も安定的に成長し、2024年~2029年... もっと見る

 

 

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PayNXT360
ペイネクスト360
2024年2月5日 US$5,900
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サマリー

PayNXT360によると、欧州のソーシャルコマース業界は年率24.4%の成長を遂げ、2024年には921億1000万米ドルに達すると予想されている。

ソーシャルコマース産業は予測期間中も安定的に成長し、2024年~2029年の年平均成長率(CAGR)は20.1%を記録すると予測されている。同地域におけるソーシャルコマースのGMVは、2023年の740.6億米ドルから増加し、2029年には2,305億米ドルに達する。

欧州におけるソーシャルコマース市場は、中期的に安定したペースで成長する見通しである。特に米国のような市場では、若い世代のソーシャル・バイヤーの間でインスタグラムがトップ・チョイスとなっている。今後、PayNXT360は、TikTokのような他のプレーヤーが欧州のソーシャルコマース市場への投資を増やし、この分野の競争環境を促進すると予想しています。

また、グローバルプレーヤーも成長産業への参入を目指し、欧州市場でのプレゼンスを拡大していると見られる。この傾向は中期的にさらに続くと予測され、イノベーションと市場の競争環境を後押しする。全体として、PayNXT360は、欧州のソーシャルコマース市場について、短期的・中期的な観点からポジティブな成長見通しを維持している。

英国では若い世代の消費者がソーシャル購買のトレンドを牽引している

英国は欧州全域でソーシャル購買のトレンドをリードしていますが、この分野にはまだ多くの成長機会があります。ソーシャルコマースの普及率は、米国や中国などの他の市場に比べて低い。若い世代の消費者であるZ世代とミレニアル世代が、イギリスにおけるソーシャル購買のトレンドを中期的にリードすると予測されている。

eMarketerのレポートによると、若い世代の消費者の間ではInstagramがソーシャル購買のトップチョイスであり、回答者の37.3%がこのチャネルでの購入を好んでいる。次いでTikTokが36.1%、Facebookが34.3%となっている。これは、イギリスではメタがソーシャルコマース市場を支配している一方で、ソーシャル購入者の間ではTikTokが急速に台頭していることを示している。市場が成熟し続ける中、PayNXT360はTikTokが今後3~4年の間に英国のソーシャルコマース業界への投資をさらに増やすと予想している。

ソーシャル・コマースが成長する中、グローバル企業が欧州地域でソーシャル・コマース・プラットフォームを立ち上げている。

欧州では今後3~4年間、同産業が安定したペースで成長すると予測されており、グローバル企業は同地域で地理的な足跡を拡大し、強力なプレゼンスを築こうとしている。

- アジアの大手ソーシャルコマース・プラットフォームの一つであるSHOPLINEは、2023年にグローバル展開を発表した。同社は当初、欧州市場での事業拡大を計画している。SHOPLINEは、50万を超えるブランドと提携し、クロスボーダー販売、決済、ロジスティクスのリーダーとして世界的な存在感を示している。

- SHOPLINEは、Meta(Facebook、Instagram)、Google、TikTok、Amazonなどの主要プラットフォームと提携し、ショッピングと広告の両方においてスムーズで統一された体験を提供します。高度なインフルエンサーとのコラボレーションやダイナミックな顧客セグメンテーション機能により、SHOPLINEはブランドにとって強力なツールキットを提供する。さらに、そのアーキテクチャはAPIファーストのアプローチで設計されており、柔軟性とSHOPLINEプラットフォームへの容易な統合を保証している。

今後、PayNXT360は、よりグローバルなソーシャルコマース・プラットフォームが欧州市場でプレゼンスを拡大することを期待している。これにより、今後3~4年間の競争環境と市場の成長が見込まれる。

Klarnaは、ビジネスの成長を支援するため、欧州市場におけるCreator Shopsの機能拡張を目指している。

Klarnaは、Buy now pay laterのビジネスモデルから積極的に移行している。収益成長を加速させるため、同社はソーシャル・バイイングやコマースなど、さまざまな垂直ビジネスに参入している。クリエイターショップの機能を持つ同社は、米国で強力な牽引力を獲得している。Klarnaは現在、欧州市場でCreator Shops機能の拡大を計画している。

- クリエイターショップ機能を通じて、同社は50万人以上のクリエイターに、Klarna.com上で自分のオンラインストアを作成する機会を提供している。クリエイターは、ユーザーにシームレスなショッピング体験を保証するツールを提供し、ユーザーはお気に入りのクリエイターが推薦する商品を一箇所で発見・購入できるようになります。このプラットフォームにより、クリエイターは幅広い小売業者から商品を提案し、ショッピングのためのインタラクティブな動画や写真を共有し、ソーシャルメディア上で店舗を宣伝することができる。これはクリエイターに利益をもたらすだけでなく、小売業者にとっても新たな収益の可能性を開くことになる。

米国では、クリエイター・プラットフォームは前年比5倍の成長を遂げ、Klarnaが提供する価値を浮き彫りにしています。英国やその他の市場でも、このプラットフォームが開始されることで、より多くのクリエイターが利用するようになるでしょう。これにより、今後3〜4年間、地域のソーシャルコマース業界の成長を支えることになるでしょう。

本レポートは、ソーシャルコマース業界の詳細なデータ分析を提供し、市場機会とリスクを網羅しています。国別の50以上のKPIを掲載し、ソーシャルコマース市場のダイナミクス、市場規模・予測、市場シェア統計を包括的に把握できます。

PayNXT360の調査手法は業界のベストプラクティスに基づいています。独自の分析プラットフォームを活用した偏りのない分析により、新たなビジネスチャンスや投資市場に関する詳細な見解を提供します。

本レポートは、地域および国レベルでのデータ中心の分析とともに、地域の洞察をカバーする16の詳細なレポートを提供します:

1.欧州ソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクス(データブック)
2.オーストリアのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
3.ベルギーのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
4.デンマークのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
5.フィンランドのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
6.フランスのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
7.ドイツのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
8.ギリシャ ソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
9.アイルランドのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
10.イタリアのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
11.オランダのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
12.ポーランドのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
13.ロシアのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
14.スペインのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
15.スイスのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
16.イギリスのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)

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目次

この冊子は、地域および国レベルでのデータ中心の分析とともに、地域の洞察をカバーする16の詳細なレポートを提供するバンドル製品である:

1.欧州ソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクス(データブック)
2.オーストリアのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
3.ベルギーのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
4.デンマークのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
5.フィンランドのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
6.フランスのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
7.ドイツのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
8.ギリシャ ソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
9.アイルランドのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
10.イタリアのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
11.オランダのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
12.ポーランドのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
13.ロシアのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
14.スペインのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
15.スイスのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
16.イギリスのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)

上記の地域別および国別のセクションはすべて、国・地域別に57の図表と44の表を掲載した以下の目次に従っています:

1.本レポートについて
1.1.概要
1.2.方法論
1.3.ソーシャルコマースの定義
1.4.免責事項

2.Eコマース産業の市場規模と主要業績指標による今後の成長ダイナミクス
2.1.Eコマース - 商品総額の動向分析、2020-2029年
2.2.Eコマース:平均トランザクション単価動向分析、2020年~2029年
2.3.Eコマース-取引量トレンド分析、2020-2029年

3.ソーシャルコマース産業の主要業績指標別市場規模と今後の成長ダイナミクス
3.1.ソーシャルコマース:商品総額動向分析、2020年~2029年
3.2.ソーシャルコマース:平均トランザクション単価動向分析、2020年~2029年
3.3.ソーシャルコマースの取引量トレンド分析、2020-2029年
3.4.ソーシャルコマース市場:主要プレイヤー別シェア分析、2023年

4.ソーシャルコマース産業の場所別市場規模・予測
4.1.ソーシャルコマース市場の場所別シェア(%)、2023年
4.2.クロスボーダー別ソーシャルコマース-商品総額動向分析、2020-2029年
4.3.国内別ソーシャルコマース-商品総額動向分析、2020年~2029年

5.ソーシャルコマース業界 製品カテゴリー別市場規模推移・予測
5.1.ソーシャルコマース製品カテゴリー別市場シェア(%)、2023年
5.2.ソーシャルコマースの衣料品・履物-商品総額の動向分析、2020-2029年
5.3.ソーシャルコマース:ビューティ&パーソナルケア商品総額動向分析、2020-2029年
5.4.ソーシャルコマース 食品・食料品 - 商品荒利率推移分析、2020-2029年
5.5.ソーシャルコマース 家電・エレクトロニクス:商品荒利率推移分析、2020-2029年
5.6.ソーシャルコマース:ホームセンター商品荒利率推移分析、2020-2029年
5.7.ソーシャルコマース旅行:商品総額トレンド分析、2020-2029年
5.8.ソーシャルコマース宿泊施設-商品総額トレンド分析、2020-2029年

6.ソーシャルコマース産業:エンドユーザー消費者セグメント別市場規模・予測
6.1.ソーシャルコマース市場エンドユースセグメント別シェア(%), 2023
6.2.ソーシャルコマースB2Cセグメント-商品総額動向分析、2020-2029年
6.3.ソーシャルコマースB2Bセグメント-商品総額動向分析、2020-2029年
6.4.ソーシャルコマースC2Cセグメント-商品総額トレンド分析、2020-2029年

7.ソーシャルコマース産業のエンドユースデバイス別市場規模・予測
7.1.ソーシャルコマース市場エンドユースデバイス別シェア(%), 2023
7.2.モバイル別ソーシャルコマース-商品総額動向分析、2020-2029年
7.3.デスクトップ別ソーシャルコマース-商品総額動向分析、2020年~2029年

8.ソーシャルコマース産業の都市別市場規模と予測
8.1.都市別ソーシャルコマース市場シェア(%)、2023年
8.2.Tier-1都市別ソーシャルコマース-商品総額動向分析、2020-2029年
8.3.ティア2都市別ソーシャルコマース-商品総額トレンド分析、2020-2029年
8.4.ティア3都市別ソーシャルコマース-商品総額トレンド分析、2020-2029年

9.ソーシャルコマース産業の決済方法別市場規模・予測
9.1.支払方法別ソーシャルコマース市場シェア(%)、2023年
9.2.クレジットカードによるソーシャルコマース決済-商品総額動向分析、2020-2029年
9.3.デビットカードによるソーシャルコマース決済-商品総額動向分析、2020-2029年
9.4.銀行振込によるソーシャルコマース決済-商品総額トレンド分析、2020~2029年
9.5.プリペイドカードによるソーシャルコマース決済-商品総額トレンド分析、2020~2029年
9.6.デジタル&モバイルウォレットによるソーシャルコマース決済-商品総額動向分析、2020~2029年
9.7.その他デジタル決済別ソーシャルコマース決済-商品総額動向分析、2020~2029年
9.8.現金によるソーシャルコマース決済-商品総額動向分析、2020-2029年

10.ソーシャルコマース産業のプラットフォーム別市場規模・予測
10.1.ソーシャルコマースのプラットフォーム別市場シェア(%)、2023年
10.2.ビデオコマース(ライブストリーム+録画)別ソーシャルコマースプラットフォーム-商品総額推移分析、2020-2029年
10.3.ソーシャルネットワーク主導型ソーシャルコマースプラットフォーム別商品総額動向分析、2020年~2029年
10.4.ソーシャル再販によるソーシャルコマースプラットフォーム-商品総額トレンド分析、2020~2029年
10.5.ソーシャルコマースプラットフォーム:グループ購入別商品総額トレンド分析、2020~2029年
10.6.商品レビュープラットフォーム別ソーシャルコマースプラットフォーム-商品総額のトレンド分析、2020~2029年

11.ソーシャルコマース産業のコンテンツ別市場規模・予測
11.1.コンテンツ別ソーシャルコマース市場シェア(%)、2023年
11.2.ライブ配信者別ソーシャルコマースコンテンツ-商品総額推移分析、2020年~2029年
11.3.ゲーム配信者別ソーシャルコマースコンテンツ-商品総額動向分析、2020-2029年
11.4.リール別ソーシャルコマースコンテンツ-商品総額トレンド分析、2020~2029年
11.5.インフルエンサー別ソーシャルコマースコンテンツ-商品総額推移分析、2020~2029年
11.6.ストーリー別ソーシャルコマースコンテンツ-商品総額トレンド分析、2020-2029年

12.ソーシャルコマース業界 消費者属性・行動別市場規模・予測
12.1.年齢層別ソーシャルコマース消費額シェア(2023年
12.2.年齢層別ソーシャルコマース-Z世代(15~27歳)-商品総額動向分析、2020~2029年
12.3.年齢層別ソーシャルコマース-ミレニアル世代(28~44歳)-商品総額トレンド分析、2020~2029年
12.4.年齢層別ソーシャルコマース-X世代(45~60歳)-商品総額トレンド分析、2020~2029年
12.5.年齢層別ソーシャルコマース-ベビーブーマー(60歳以上)-商品総額トレンド分析、2020~2029年
12.6.所得水準別ソーシャルコマースシェア(2023年
12.7.男女別ソーシャルコマースシェア(2023年

13.参考資料
13.1.PayNXT360について
13.2.関連リサーチ

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図表リスト

このバンドル商品には、16の地域別および国別レポートに44の表が含まれている。すべての地域および国別レポートには以下の表が含まれます:

表1:Eコマース - 商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表2: Eコマース - トランザクションあたりの平均価値動向分析(米ドル)、2020-2029年
表3:Eコマース-取引量(百万件)、2020-2029年
表4:ソーシャルコマース-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表5:ソーシャルコマース-トランザクションあたりの平均価値動向分析(米ドル)、2020-2029年
表6:ソーシャルコマース-取引量(百万件)、2020-2029年
表7:クロスボーダー別ソーシャルコマース-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表8:国内ソーシャルコマース-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表9:ソーシャルコマースの衣料品と履物-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表10:ソーシャルコマースの美容・パーソナルケア-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表11:ソーシャルコマース 食品・食料品 - 商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表12:ソーシャルコマース 家電・エレクトロニクス-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表13:ソーシャルコマース家庭用品-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表14:ソーシャルコマース旅行-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表15:ソーシャルコマース宿泊施設-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表16:ソーシャルコマースB2Cセグメント-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表17:ソーシャルコマースB2Bセグメント-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表18:ソーシャルコマースC2Cセグメント-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表19:モバイル別ソーシャルコマース:商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表20:デスクトップ別ソーシャルコマース:商品総額(百万米ドル)、2020年~2029年
表21:ティア1都市別ソーシャルコマース:商品総額(百万米ドル)、2020年~2029年
表22:ティア2都市別ソーシャルコマース:商品総額(百万米ドル)、2020年~2029年
表23:ティア3都市別ソーシャルコマース-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表24:クレジットカードによるソーシャルコマース決済-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表25:デビットカードによるソーシャルコマース決済-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表26:銀行振込によるソーシャルコマース決済-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表27:プリペイドカードによるソーシャルコマース決済-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表28:デジタル&モバイルウォレットによるソーシャルコマース決済-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表29:その他のデジタル決済別ソーシャルコマース決済-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表30:現金によるソーシャルコマース決済-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表31:ビデオコマース(ライブストリーム+録画)別ソーシャルコマースプラットフォーム-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表 32:ソーシャルネットワーク主導型ソーシャルコマースプラットフォーム別商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表 33:ソーシャル再販別ソーシャルコマースプラットフォーム-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表34:グループ購入別ソーシャルコマースプラットフォーム-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表 35:商品レビュープラットフォーム別ソーシャルコマースプラットフォーム-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表36:ライブストリーマー別ソーシャルコマースコンテンツ-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表37:ゲームストリーマー別ソーシャルコマースコンテンツ-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表38:リール別ソーシャルコマースコンテンツ-商品総額(百万米ドル)、2020~2029年
表39:インフルエンサー別ソーシャルコマースコンテンツ-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表40:ストーリー別ソーシャルコマースコンテンツ-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表41:年齢層別ソーシャルコマース-Z世代(15~27歳)-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020~2029年
表42:年齢層別ソーシャルコマース-ミレニアル世代(28~44歳)-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020~2029年
表43:年齢層別ソーシャルコマース-X世代(45~60歳)-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020~2029年
表44:年齢層別ソーシャルコマース-ベビーブーマー(60歳以上)-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年

 

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Summary

According to PayNXT360, social commerce industry in Europe is expected to grow by 24.4% on annual basis to reach US$92.11 billion in 2024.

The social commerce industry is expected to grow steadily over the forecast period, recording a CAGR of 20.1% during 2024-2029. The social commerce GMV in the region will increase from US$74.06 billion in 2023 to reach US$230.50 billion by 2029.

The social commerce market is poised to grow at a steady pace over the medium term in Europe. Instagram is a top choice among young generation social buyers, especially in markets like the United States. Going forward, PayNXT360 expects other players such as TikTok to increase their investment in the European social commerce market, driving the competitive landscape in the sector.

Global players are also seen expanding their presence in the European market to tap into the growth industry. This trend is projected to continue further over the medium term, aiding innovation and the competitive landscape in the market. Overall, PayNXT360 maintains a positive growth outlook for the social commerce market in Europe from the short to medium-term perspective.

Young generation consumers are leading the trend of social buying in the United Kingdom

While the United Kingdom is leading the social buying trend across the European region, there is still plenty of growth opportunity in the sector. Social commerce penetration is low in the country compared to other markets like the United States and China. Young generation consumers, Gen Z, and millennials, are projected to lead the trend of social buying over the medium term in the United Kingdom.

According to a report from eMarketer, Instagram is a top choice for social buying among young generation consumers, with 37.3% of the respondents preferring the channel for purchases. This is followed by TikTok at 36.1% and Facebook at 34.3%. This shows that while Meta is dominating the social commerce market in the United Kingdom, TikTok is gaining ground rapidly among social buyers. As the market continues to mature, PayNXT360 expects TikTok to further increase its investment in the United Kingdom’s social commerce industry over the next three to four years.

Global players are launching social commerce platforms in the European region amid sector growth

With the industry projected to grow at a steady pace over the next three to four years in Europe, global firms are expanding their geographical footprint in the region to build a strong presence.

• SHOPLINE, one of the leading social commerce platforms in Asia, announced global expansion in 2023. The firm, initially, is planning to expand operations in the European markets. With a strong presence globally, SHOPLINE has partnered with more than 500,000 brands, emerging as a leader in cross-border selling, payments, and logistics.

• SHOPLINE has collaborations with major platforms like Meta (Facebook and Instagram), Google, TikTok, and Amazon to offer merchants a smooth and unified experience for both shopping and advertising. With advanced influencer collaboration and dynamic customer segmentation features, SHOPLINE provides a powerful toolkit for brands. Additionally, its architecture is designed with an API-first approach, ensuring flexibility and easy integration into the SHOPLINE platform.

Going forward, PayNXT360 expects more global social commerce platforms to expand its presence in the European markets. This will support a competitive landscape and market growth over the next three to four years.

Klarna seeks to expand its Creator Shops functionality in European markets to aid business growth

Klarna has been moving beyond its buy now pay later business model aggressively. To accelerate revenue growth, the firm has entered into various business verticals, including social buying and commerce. The firm, with its Creator Shops capabilities, has achieved strong traction in the United States. Klarna now is planning to expand the Creator Shops feature in the European markets.

• Through the Creators Shops feature, the firm is providing more than 500,000 creators the opportunity to create their own online stores on Klarna.com. Creators will have tools to ensure a seamless shopping experience for users, allowing them to discover and purchase the products recommended by their favorite creators all in one place. This platform enables creators to suggest items from a wide range of retailers, share interactive videos and photos for shopping, and promote their stores on social media. This not only benefits creators but also opens up new revenue possibilities for retailers.

In the United States, the Creator Platform has grown five times year on year, highlighting the value offered by Klarna. The launch, in the United Kingdom and other markets, will also drive more creators to the platform. This will subsequently support the growth of the regional social commerce industry over the next three to four years.

This report provides a detailed data centric analysis of social commerce industry, covering market opportunities and risks. With over 50+ KPIs at country level, this report provides a comprehensive understanding of social commerce market dynamics, market size and forecast, and market share statistics.

PayNXT360’s research methodology is based on industry best practices. Its unbiased analysis leverages a proprietary analytics platform to offer a detailed view on emerging business and investment market opportunities.

This tittle is a bundled offering provides detailed 16 reports, covering regional insights along with data centric analysis at regional and country level:

1. Europe Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
2. Austria Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
3. Belgium Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
4. Denmark Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
5. Finland Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
6. France Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
7. Germany Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
8. Greece Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
9. Ireland Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
10. Italy Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
11. Netherlands Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
12. Poland Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
13. Russia Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
14. Spain Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
15. Switzerland Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
16. United Kingdom Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)



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Table of Contents

This tittle is a bundled offering provides detailed 16 reports, covering regional insights along with data centric analysis at regional and country level:

1. Europe Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
2. Austria Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
3. Belgium Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
4. Denmark Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
5. Finland Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
6. France Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
7. Germany Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
8. Greece Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
9. Ireland Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
10. Italy Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
11. Netherlands Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
12. Poland Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
13. Russia Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
14. Spain Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
15. Switzerland Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
16. United Kingdom Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)

All the regional and country sections above follow the following table of contents covering 57 charts and 44 tables for each country / region:

1. About this Report
1.1. Summary
1.2. Methodology
1.3. Social Commerce Definitions
1.4. Disclaimer

2. Ecommerce Industry Market Size and Future Growth Dynamics by Key Performance Indicators
2.1. Ecommerce – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
2.2. Ecommerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
2.3. Ecommerce – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

3. Social Commerce Industry Market Size and Future Growth Dynamics by Key Performance Indicators
3.1. Social Commerce – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
3.2. Social Commerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
3.3. Social Commerce – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029
3.4. Social Commerce Market Share Analysis by Key Players, 2023

4. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Location
4.1. Social Commerce Market Share by Location (%), 2023
4.2. Social Commerce by Cross Border – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
4.3. Social Commerce by Domestic – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

5. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Product Categories
5.1. Social Commerce Market Share by Product Categories (%), 2023
5.2. Social Commerce Clothing & Footwear – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
5.3. Social Commerce Beauty and Personal Care – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
5.4. Social Commerce Food & Grocery – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
5.5. Social Commerce Appliances and Electronics – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
5.6. Social Commerce Home Improvement – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
5.7. Social Commerce Travel – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
5.8. Social Commerce Accommodation – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

6. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by End Use Consumer Segment
6.1. Social Commerce Market Share by End Use Segment (%), 2023
6.2. Social Commerce B2C Segment – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
6.3. Social Commerce B2B Segment – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
6.4. Social Commerce C2C Segment – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

7. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by End Use Device
7.1. Social Commerce Market Share by End Use Device (%), 2023
7.2. Social Commerce by Mobile – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
7.3. Social Commerce by Desktop – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

8. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Cities
8.1. Social Commerce Market Share by Cities (%), 2023
8.2. Social Commerce by Tier-1 Cities – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
8.3. Social Commerce by Tier-2 Cities – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
8.4. Social Commerce by Tier-3 Cities – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

9. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Payment Method
9.1. Social Commerce Market Share by Payment Method (%), 2023
9.2. Social Commerce Payment by Credit Card – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
9.3. Social Commerce Payment by Debit Card – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
9.4. Social Commerce Payment by Bank Transfer – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
9.5. Social Commerce Payment by Prepaid Card – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
9.6. Social Commerce Payment by Digital & Mobile Wallet – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
9.7. Social Commerce Payment by Other Digital Payment – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
9.8. Social Commerce Payment by Cash – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

10. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Platforms
10.1. Social Commerce Market Share by Platforms Method (%), 2023
10.2. Social Commerce Platforms by Video Commerce (Live Stream + Prerecorded) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
10.3. Social Commerce Platforms by Social Network-Led Commerce – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
10.4. Social Commerce Platforms by Social Reselling – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
10.5. Social Commerce Platforms by Group Buying – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
10.6. Social Commerce Platforms by Product Review Platforms – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

11. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Contents
11.1. Social Commerce Market Share by Contents (%), 2023
11.2. Social Commerce Contents by Live Streamers – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.3. Social Commerce Contents by Gaming Streamers – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.4. Social Commerce Contents by Reels – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.5. Social Commerce Contents by Influencers – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.6. Social Commerce Contents by Stories – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

12. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Consumer Demographics & Behaviour
12.1. Social Commerce Spend Share by Age Group, 2023
12.2. Social Commerce by Age Group – Gen Z (15-27) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
12.3. Social Commerce by Age Group – Millennials (28–44) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
12.4. Social Commerce by Age Group – Gen X (45 – 60) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
12.5. Social Commerce by Age Group – Baby Boomers (60+) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
12.6. Social Commerce Share by Income Level, 2023
12.7. Social Commerce Share by Gender, 2023

13. Further Reading
13.1. About PayNXT360
13.2. Related Research

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List of Tables/Graphs

This bundled offering has 44 tables across 16 regional and country reports. All regional and country reports will have the following tables:

Table 1: Ecommerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 2: Ecommerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 3: Ecommerce – Transaction Volume (Million), 2020-2029
Table 4: Social Commerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 5: Social Commerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 6: Social Commerce – Transaction Volume (Million), 2020-2029
Table 7: Social Commerce by Cross Border – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 8: Social Commerce by Domestic – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 9: Social Commerce Clothing & Footwear – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 10: Social Commerce Beauty and Personal Care – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 11: Social Commerce Food & Grocery – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 12: Social Commerce Appliances and Electronics – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 13: Social Commerce Home Improvement – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 14: Social Commerce Travel – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 15: Social Commerce Accommodation – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 16: Social Commerce B2C Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 17: Social Commerce B2B Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 18: Social Commerce C2C Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 19: Social Commerce by Mobile – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 20: Social Commerce by Desktop – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 21: Social Commerce by Tier-1 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 22: Social Commerce by Tier-2 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 23: Social Commerce by Tier-3 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 24: Social Commerce Payment by Credit Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 25: Social Commerce Payment by Debit Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 26: Social Commerce Payment by Bank Transfer – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 27: Social Commerce Payment by Prepaid Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 28: Social Commerce Payment by Digital & Mobile Wallet – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 29: Social Commerce Payment by Other Digital Payment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 30: Social Commerce Payment by Cash – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 31: Social Commerce Platforms by Video Commerce (Live Stream + Prerecorded) – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 32: Social Commerce Platforms by Social Network-Led Commerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 33: Social Commerce Platforms by Social Reselling – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 34: Social Commerce Platforms by Group Buying – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 35: Social Commerce Platforms by Product Review Platforms – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 36: Social Commerce Contents by Live Streamers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 37: Social Commerce Contents by Gaming Streamers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 38: Social Commerce Contents by Reels – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 39: Social Commerce Contents by Influencers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 40: Social Commerce Contents by Stories – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 41: Social Commerce by Age Group – Gen Z (15-27) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 42: Social Commerce by Age Group – Millennials (28–44) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 43: Social Commerce by Age Group – Gen X (45 – 60) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 44: Social Commerce by Age Group – Baby Boomers (60+) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029

 

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