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アジア太平洋ソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクスデータブック-2024年第1四半期最新版


Asia Pacific Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics Databook - Q1 2024 Update

PayNXT360によると、アジア太平洋地域のソーシャルコマース産業は年率12.3%成長し、2024年には5424億2000万米ドルに達すると予想されている。 ソーシャルコマース産業は予測期間中も安定的に成長し、2024年か... もっと見る

 

 

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PayNXT360
ペイネクスト360
2024年2月5日 US$5,900
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サマリー

PayNXT360によると、アジア太平洋地域のソーシャルコマース産業は年率12.3%成長し、2024年には5424億2000万米ドルに達すると予想されている。

ソーシャルコマース産業は予測期間中も安定的に成長し、2024年から2029年の年平均成長率(CAGR)は10.2%を記録すると予測されている。同地域におけるソーシャルコマースのGMVは、2023年の4,829億8,000万米ドルから増加し、2029年には8,798億7,000万米ドルに達する。

ソーシャルコマース市場は、アジア太平洋地域で中期的に大きな成長を遂げる見通しである。成長の原動力となるのは、商品発見やインスピレーションを得るためのソーシャルメディア・プラットフォームの消費と利用の増加である。ソーシャル・メディア・プラットフォームに決済や商品発見機能が統合されることも、アジア太平洋地域の市場成長を後押しするだろう。

また、東南アジア地域では、ソーシャル・コマース活動に対する規制の禁止を回避するために、企業がこの分野で戦略的提携を結ぼうとしている。インドでも、この業界は中期的に力強い成長が見込まれる。インドでは、新興企業が資本を増強し、人工知能を活用したイノベーションを進めている。PayNXT360は、アジア太平洋地域のソーシャルコマース市場について、今後3~4年の堅調な成長見通しを維持しています。

中国のソーシャルコマース大手は2024年に世界市場への投資を拡大する予定

米国、カナダ、オーストラリアなどの市場が今後3~4年で力強い成長を遂げると予測される中、中国のソーシャルコマース企業は中期的にこれらの市場への投資を拡大する計画だ。

- 例えば、TikTokはここ数四半期、米国で積極的に事業を拡大している。この傾向は2024年もさらに続くと予測され、同社はアメリカ市場で物流ネットワークを発展させ、売り手と買い手の間でプラットフォームの魅力を高めようとしている。米国では、TikTokは2024年に商品総量を10倍に増やすという野心的な目標を掲げている。2023年にはメタ・プラットフォームを上回る大幅な成長を遂げ、TikTokは米国市場の主要プレーヤーの一角に浮上しつつある。これらの市場へのさらなる投資により、同社の地位は中期的に強化されるだろう。

PayNXT360は、この地域の他のソーシャルコマース・プラットフォームも、今後3~4年の間に地域およびグローバル市場への投資を拡大すると予想している。これにより、短期的・中期的な観点から、急成長するこの分野でのイノベーションと競争環境が促進されるだろう。

革新的な新興企業は人工知能を活用し、急成長するソーシャルコマース分野で市場シェアを獲得している。

オンライン購入者により良いショッピング体験を提供するため、インドでは人工知能などの新時代のテクノロジーを採用するプラットフォームが増えていくと予想される。この傾向は、インド市場における中期的なソーシャルコマース産業の成長をさらに後押しするだろう。

- 革新的なソーシャルコマースの新興企業であるBook My Makeupは、美容サービスを提供するAI主導のプラットフォームを立ち上げた。このプラットフォームは、新時代の技術を通じて、拡張現実を利用した化粧品の試用、カスタマイズされた美容の推奨、バーチャル相談などの機能を導入している。これらの機能は、美容サービスをユーザーにとってより魅力的で、パーソナライズされた便利なものにするという同社の戦略の一環である。

PayNXT360は今後、インドのソーシャルコマース市場でこのような革新的な新興企業がさらに登場すると予想している。これにより、この分野の競争環境が改善されると同時に、今後3~4年間の業界の成長も促進されるだろう。

東南アジア地域でソーシャルコマースの禁止を回避するため、企業が戦略的提携を結ぶ
インドネシアは2023年9月、ソーシャルメディア・ネットワーク上での電子商取引の禁止を発表した。この規制措置は、ソーシャルメディア・プラットフォーム上での略奪的な価格設定からオフラインの商人やマーケットプレイスを保護する戦略の一環であった。この禁止措置は、インドネシアを主要なソーシャルコマース市場の1つと見なしていたTikTokにとって深刻な打撃となった。

- しかし、TikTokは2023年12月にGoToと戦略的パートナーシップを締結した。この提携は、インドネシアでの禁止措置を回避するためのソーシャルコマース・プラットフォームの戦略の一環である。契約の一環として、TokopediaとTikTok Shopは統合され、Tokopediaの事業体が拡大される。TikTokはこの事業体に15億米ドルを投資することを約束した。この投資により、TikTokは75.01%の支配権を持つことになる。TikTokアプリ内で利用可能なショッピング機能は今後、インドネシアで拡大された事業体によって運営・維持される。

TikTokはGoToと提携し、インドネシア当局による禁止措置を回避したが、Facebook、Instagram、WhatsAppなど他のソーシャルメディア・プラットフォームも同国でのソーシャルコマース許可を申請している。

本レポートは、ソーシャルコマース業界の詳細なデータ中心の分析を提供し、市場機会とリスクを網羅しています。国別の50以上のKPIを掲載し、ソーシャルコマース市場のダイナミクス、市場規模・予測、市場シェア統計などを包括的に把握することができます。

PayNXT360の調査手法は業界のベストプラクティスに基づいています。独自の分析プラットフォームを活用した偏りのない分析により、新たなビジネスチャンスや投資市場に関する詳細な見解を提供します。

本レポートは、地域および国レベルでのデータ中心の分析とともに、地域の洞察をカバーする13の詳細なレポートを提供します:

1.アジア太平洋地域のソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクス(データブック)
2.オーストラリアのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクス(データブック)
3.中国ソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
4.インドのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
5.日本のソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
6.マレーシアのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
7.韓国のソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
8.フィリピンのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
9.シンガポールのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
10.台湾のソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
11.タイのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
12.ベトナムのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)

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目次

この冊子は、地域および国レベルでのデータ中心の分析とともに、地域の洞察をカバーする13の詳細なレポートを提供するものである:

1.アジア太平洋地域のソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクス(データブック)
2.オーストラリアのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクス(データブック)
3.中国ソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
4.インドのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
5.日本のソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
6.マレーシアのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
7.韓国のソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
8.フィリピンのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
9.シンガポールのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
10.台湾のソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
11.タイのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
12.ベトナムのソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)

上記の地域別および国別のセクションはすべて、国・地域別に57の図表と44の表を網羅した以下の目次に従っています:

1.本レポートについて
1.1.概要
1.2.方法論
1.3.ソーシャルコマースの定義
1.4.免責事項

2.Eコマース産業の市場規模と主要業績指標による今後の成長ダイナミクス
2.1.Eコマース - 商品総額の動向分析、2020-2029年
2.2.Eコマース:平均トランザクション単価動向分析、2020年~2029年
2.3.Eコマース-取引量トレンド分析、2020-2029年

3.ソーシャルコマース産業の主要業績指標別市場規模と今後の成長ダイナミクス
3.1.ソーシャルコマース:商品総額動向分析、2020年~2029年
3.2.ソーシャルコマース:平均トランザクション単価動向分析、2020年~2029年
3.3.ソーシャルコマースの取引量トレンド分析、2020-2029年
3.4.ソーシャルコマース市場:主要プレイヤー別シェア分析、2023年

4.ソーシャルコマース産業の場所別市場規模・予測
4.1.ソーシャルコマース市場の場所別シェア(%)、2023年
4.2.クロスボーダー別ソーシャルコマース-商品総額動向分析、2020-2029年
4.3.国内別ソーシャルコマース-商品総額動向分析、2020年~2029年

5.ソーシャルコマース業界 製品カテゴリー別市場規模推移・予測
5.1.ソーシャルコマース製品カテゴリー別市場シェア(%)、2023年
5.2.ソーシャルコマースの衣料品・履物-商品総額の動向分析、2020-2029年
5.3.ソーシャルコマース:ビューティ&パーソナルケア商品総額動向分析、2020-2029年
5.4.ソーシャルコマース 食品・食料品 - 商品荒利率推移分析、2020-2029年
5.5.ソーシャルコマース 家電・エレクトロニクス:商品荒利率推移分析、2020-2029年
5.6.ソーシャルコマース:ホームセンター商品荒利率推移分析、2020-2029年
5.7.ソーシャルコマース旅行:商品総額トレンド分析、2020-2029年
5.8.ソーシャルコマース宿泊施設-商品総額トレンド分析、2020-2029年

6.ソーシャルコマース産業:エンドユーザー消費者セグメント別市場規模・予測
6.1.ソーシャルコマース市場エンドユースセグメント別シェア(%), 2023
6.2.ソーシャルコマースB2Cセグメント-商品総額動向分析、2020-2029年
6.3.ソーシャルコマースB2Bセグメント-商品総額動向分析、2020-2029年
6.4.ソーシャルコマースC2Cセグメント-商品総額トレンド分析、2020-2029年

7.ソーシャルコマース産業のエンドユースデバイス別市場規模・予測
7.1.ソーシャルコマース市場エンドユースデバイス別シェア(%), 2023
7.2.モバイル別ソーシャルコマース-商品総額動向分析、2020-2029年
7.3.デスクトップ別ソーシャルコマース-商品総額動向分析、2020年~2029年

8.ソーシャルコマース産業の都市別市場規模と予測
8.1.都市別ソーシャルコマース市場シェア(%)、2023年
8.2.Tier-1都市別ソーシャルコマース-商品総額動向分析、2020-2029年
8.3.ティア2都市別ソーシャルコマース-商品総額トレンド分析、2020-2029年
8.4.ティア3都市別ソーシャルコマース-商品総額トレンド分析、2020-2029年

9.ソーシャルコマース産業の決済方法別市場規模・予測
9.1.支払方法別ソーシャルコマース市場シェア(%)、2023年
9.2.クレジットカードによるソーシャルコマース決済-商品総額動向分析、2020-2029年
9.3.デビットカードによるソーシャルコマース決済-商品総額動向分析、2020-2029年
9.4.銀行振込によるソーシャルコマース決済-商品総額トレンド分析、2020~2029年
9.5.プリペイドカードによるソーシャルコマース決済-商品総額トレンド分析、2020~2029年
9.6.デジタル&モバイルウォレットによるソーシャルコマース決済-商品総額動向分析、2020~2029年
9.7.その他デジタル決済別ソーシャルコマース決済-商品総額動向分析、2020~2029年
9.8.現金によるソーシャルコマース決済-商品総額動向分析、2020-2029年

10.ソーシャルコマース産業のプラットフォーム別市場規模・予測
10.1.ソーシャルコマースのプラットフォーム別市場シェア(%)、2023年
10.2.ビデオコマース(ライブストリーム+録画)別ソーシャルコマースプラットフォーム-商品総額推移分析、2020-2029年
10.3.ソーシャルネットワーク主導型ソーシャルコマースプラットフォーム別商品総額動向分析、2020年~2029年
10.4.ソーシャル再販によるソーシャルコマースプラットフォーム-商品総額トレンド分析、2020~2029年
10.5.ソーシャルコマースプラットフォーム:グループ購入別商品総額トレンド分析、2020~2029年
10.6.商品レビュープラットフォーム別ソーシャルコマースプラットフォーム-商品総額のトレンド分析、2020~2029年

11.ソーシャルコマース産業のコンテンツ別市場規模・予測
11.1.コンテンツ別ソーシャルコマース市場シェア(%)、2023年
11.2.ライブ配信者別ソーシャルコマースコンテンツ-商品総額推移分析、2020年~2029年
11.3.ゲーム配信者別ソーシャルコマースコンテンツ-商品総額動向分析、2020-2029年
11.4.リール別ソーシャルコマースコンテンツ-商品総額トレンド分析、2020~2029年
11.5.インフルエンサー別ソーシャルコマースコンテンツ-商品総額推移分析、2020~2029年
11.6.ストーリー別ソーシャルコマースコンテンツ-商品総額トレンド分析、2020-2029年

12.ソーシャルコマース業界 消費者属性・行動別市場規模・予測
12.1.年齢層別ソーシャルコマース消費額シェア(2023年
12.2.年齢層別ソーシャルコマース-Z世代(15~27歳)-商品総額動向分析、2020~2029年
12.3.年齢層別ソーシャルコマース-ミレニアル世代(28~44歳)-商品総額トレンド分析、2020~2029年
12.4.年齢層別ソーシャルコマース-X世代(45~60歳)-商品総額トレンド分析、2020~2029年
12.5.年齢層別ソーシャルコマース-ベビーブーマー(60歳以上)-商品総額トレンド分析、2020~2029年
12.6.所得水準別ソーシャルコマースシェア(2023年
12.7.男女別ソーシャルコマースシェア(2023年

13.参考資料
13.1.PayNXT360について
13.2.関連リサーチ

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図表リスト

このバンドル商品には、12の地域別および国別レポートに44の表が含まれている。すべての地域および国別レポートには以下の表が含まれます:

表1:Eコマース - 商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表2: Eコマース - トランザクションあたりの平均価値動向分析(米ドル)、2020-2029年
表3:Eコマース-取引量(百万件)、2020-2029年
表4:ソーシャルコマース-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表5:ソーシャルコマース-トランザクションあたりの平均価値動向分析(米ドル)、2020-2029年
表6:ソーシャルコマース-取引量(百万件)、2020-2029年
表7:クロスボーダー別ソーシャルコマース-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表8:国内ソーシャルコマース-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表9:ソーシャルコマースの衣料品と履物-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表10:ソーシャルコマースの美容・パーソナルケア-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表11:ソーシャルコマース 食品・食料品 - 商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表12:ソーシャルコマース 家電・エレクトロニクス-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表13:ソーシャルコマース家庭用品-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表14:ソーシャルコマース旅行-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表15:ソーシャルコマース宿泊施設-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表16:ソーシャルコマースB2Cセグメント-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表17:ソーシャルコマースB2Bセグメント-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表18:ソーシャルコマースC2Cセグメント-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表19:モバイル別ソーシャルコマース:商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表20:デスクトップ別ソーシャルコマース:商品総額(百万米ドル)、2020年~2029年
表21:ティア1都市別ソーシャルコマース:商品総額(百万米ドル)、2020年~2029年
表22:ティア2都市別ソーシャルコマース:商品総額(百万米ドル)、2020年~2029年
表23:ティア3都市別ソーシャルコマース-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表24:クレジットカードによるソーシャルコマース決済-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表25:デビットカードによるソーシャルコマース決済-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表26:銀行振込によるソーシャルコマース決済-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表27:プリペイドカードによるソーシャルコマース決済-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表28:デジタル&モバイルウォレットによるソーシャルコマース決済-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表29:その他のデジタル決済別ソーシャルコマース決済-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表30:現金によるソーシャルコマース決済-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表31:ビデオコマース(ライブストリーム+録画)別ソーシャルコマースプラットフォーム-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表 32:ソーシャルネットワーク主導型ソーシャルコマースプラットフォーム別商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表 33:ソーシャル再販別ソーシャルコマースプラットフォーム-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表34:グループ購入別ソーシャルコマースプラットフォーム-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表 35:商品レビュープラットフォーム別ソーシャルコマースプラットフォーム-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表36:ライブストリーマー別ソーシャルコマースコンテンツ-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表37:ゲームストリーマー別ソーシャルコマースコンテンツ-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表38:リール別ソーシャルコマースコンテンツ-商品総額(百万米ドル)、2020~2029年
表39:インフルエンサー別ソーシャルコマースコンテンツ-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表40:ストーリー別ソーシャルコマースコンテンツ-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表41:年齢層別ソーシャルコマース-Z世代(15~27歳)-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020~2029年
表42:年齢層別ソーシャルコマース-ミレニアル世代(28~44歳)-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020~2029年
表43:年齢層別ソーシャルコマース-X世代(45~60歳)-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020~2029年
表44:年齢層別ソーシャルコマース-ベビーブーマー(60歳以上)-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年

 

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Summary

According to PayNXT360, social commerce industry in Asia Pacific is expected to grow by 12.3% on annual basis to reach US$542.42 billion in 2024.

The social commerce industry is expected to grow steadily over the forecast period, recording a CAGR of 10.2% during 2024-2029. The social commerce GMV in the region will increase from US$482.98 billion in 2023 to reach US$879.87 billion by 2029.

The social commerce market is poised to grow at a significant rate over the medium term in the Asia Pacific region. The growth will be driven by increasing consumption and usage of social media platforms for product discovery and inspiration. The integration of payments and product discovery features in social media platforms will also support the market growth in the Asia Pacific region.

Firms are also forging strategic alliances in the sector to evade regulatory bans on social commerce activities in the Southeast Asia region. In India, too, the industry is projected to report strong growth over the medium term. Startups, in India, are raising capital rounds and innovating using artificial intelligence. Overall, PayNXT360 maintains a robust growth outlook for the Asia Pacific social commerce market over the next three to four years.

Chinese social commerce giant is planning to increase its investment in the global market in 2024

With markets like the United States, Canada, and Australia projected to report strong growth over the next three to four years, Chinese social commerce firms are planning to increase their investment in these markets over the medium term.

• TikTok, for instance, has been aggressively expanding in the United States over the last few quarters. This trend is projected to continue further in 2024, as the firm seeks to develop its logistic network in the American market to drive the platform’s appeal among sellers and buyers. In the United States, TikTok has set an ambitious target of increasing its gross merchandise volume tenfold in 2024. With significant growth in 2023, outpacing Meta Platforms, TikTok is emerging as one of the leading players in the United States market. Further investment in these markets will strengthen the firm’s position over the medium term.

PayNXT360 expects other social commerce platforms, in the region, to also increase their investment in the regional and global markets over the next three to four years. This will drive innovation and a competitive landscape in the fast-growing sector from the short to medium-term perspective.

Innovative startups are leveraging artificial intelligence to gain market share in the fast-growing social commerce sector

To drive better shopping experiences for online buyers, an increasing number of platforms are expected to embrace new-age technologies such as artificial intelligence in India. This trend will further support the growth of the social commerce industry over the medium term in the Indian market.

• Book My Makeup, an innovative social commerce startup, launched an AI-driven platform offering beauty services. Through new-age tech, the platform has introduced features like augmented reality makeup trials, customized beauty recommendations, and virtual consultations. These features are part of the firm’s strategy to make beauty services more engaging, personalized, and convenient for users.

Going forward, PayNXT360 expects more such innovative startups to emerge in the Indian social commerce market. This will aid the competitive landscape in the sector, while also driving the growth of the industry over the next three to four years.

Firms are forging strategic alliances to evade the social commerce ban in the Southeast Asian region
Indonesia, in September 2023, announced a ban on e-commerce transactions on social media networks. The regulatory proceedings were part of the strategy to protect offline merchants and marketplaces from predatory pricing on social media platforms. The ban resulted in a serious hit for TikTok, which was looking at Indonesia as one of its major social commerce markets.

• TikTok, however, entered into a strategic partnership with GoTo in December 2023. This collaboration is part of the social commerce platform’s strategy to evade the ban in Indonesia. As part of the agreement, Tokopedia and TikTok Shop will be combined into an enlarged Tokopedia entity. Over a period of time, TikTok has committed to invest US$1.5 billion into the entity. The investment means that TikTok has a controlling stake of 75.01% in the entity. The shopping features available inside the TikTok app will now be operated and maintained by the enlarged entity in Indonesia.

While TikTok partnered with GoTo to evade the ban imposed by the authorities in Indonesia, other social media platforms such as Facebook, Instagram, and WhatsApp have applied for social commerce permits in the country.

This report provides a detailed data centric analysis of social commerce industry, covering market opportunities and risks. With over 50+ KPIs at country level, this report provides a comprehensive understanding of social commerce market dynamics, market size and forecast, and market share statistics.

PayNXT360’s research methodology is based on industry best practices. Its unbiased analysis leverages a proprietary analytics platform to offer a detailed view on emerging business and investment market opportunities.

This tittle is a bundled offering provides detailed 13 reports, covering regional insights along with data centric analysis at regional and country level:

1. Asia Pacific Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
2. Australia Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
3. China Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
4. India Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
5. Japan Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
6. Malaysia Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
7. South Korea Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
8. Philippines Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
9. Singapore Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
10. Taiwan Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
11. Thailand Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
12. Vietnam Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)



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Table of Contents

This tittle is a bundled offering provides detailed 13 reports, covering regional insights along with data centric analysis at regional and country level:

1. Asia Pacific Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
2. Australia Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
3. China Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
4. India Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
5. Japan Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
6. Malaysia Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
7. South Korea Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
8. Philippines Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
9. Singapore Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
10. Taiwan Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
11. Thailand Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
12. Vietnam Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)

All the regional and country sections above follow the following table of contents covering 57 charts and 44 tables for each country / region:

1. About this Report
1.1. Summary
1.2. Methodology
1.3. Social Commerce Definitions
1.4. Disclaimer

2. Ecommerce Industry Market Size and Future Growth Dynamics by Key Performance Indicators
2.1. Ecommerce – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
2.2. Ecommerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
2.3. Ecommerce – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

3. Social Commerce Industry Market Size and Future Growth Dynamics by Key Performance Indicators
3.1. Social Commerce – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
3.2. Social Commerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
3.3. Social Commerce – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029
3.4. Social Commerce Market Share Analysis by Key Players, 2023

4. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Location
4.1. Social Commerce Market Share by Location (%), 2023
4.2. Social Commerce by Cross Border – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
4.3. Social Commerce by Domestic – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

5. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Product Categories
5.1. Social Commerce Market Share by Product Categories (%), 2023
5.2. Social Commerce Clothing & Footwear – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
5.3. Social Commerce Beauty and Personal Care – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
5.4. Social Commerce Food & Grocery – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
5.5. Social Commerce Appliances and Electronics – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
5.6. Social Commerce Home Improvement – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
5.7. Social Commerce Travel – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
5.8. Social Commerce Accommodation – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

6. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by End Use Consumer Segment
6.1. Social Commerce Market Share by End Use Segment (%), 2023
6.2. Social Commerce B2C Segment – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
6.3. Social Commerce B2B Segment – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
6.4. Social Commerce C2C Segment – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

7. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by End Use Device
7.1. Social Commerce Market Share by End Use Device (%), 2023
7.2. Social Commerce by Mobile – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
7.3. Social Commerce by Desktop – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

8. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Cities
8.1. Social Commerce Market Share by Cities (%), 2023
8.2. Social Commerce by Tier-1 Cities – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
8.3. Social Commerce by Tier-2 Cities – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
8.4. Social Commerce by Tier-3 Cities – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

9. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Payment Method
9.1. Social Commerce Market Share by Payment Method (%), 2023
9.2. Social Commerce Payment by Credit Card – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
9.3. Social Commerce Payment by Debit Card – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
9.4. Social Commerce Payment by Bank Transfer – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
9.5. Social Commerce Payment by Prepaid Card – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
9.6. Social Commerce Payment by Digital & Mobile Wallet – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
9.7. Social Commerce Payment by Other Digital Payment – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
9.8. Social Commerce Payment by Cash – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

10. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Platforms
10.1. Social Commerce Market Share by Platforms Method (%), 2023
10.2. Social Commerce Platforms by Video Commerce (Live Stream + Prerecorded) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
10.3. Social Commerce Platforms by Social Network-Led Commerce – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
10.4. Social Commerce Platforms by Social Reselling – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
10.5. Social Commerce Platforms by Group Buying – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
10.6. Social Commerce Platforms by Product Review Platforms – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

11. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Contents
11.1. Social Commerce Market Share by Contents (%), 2023
11.2. Social Commerce Contents by Live Streamers – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.3. Social Commerce Contents by Gaming Streamers – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.4. Social Commerce Contents by Reels – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.5. Social Commerce Contents by Influencers – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.6. Social Commerce Contents by Stories – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

12. Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Consumer Demographics & Behaviour
12.1. Social Commerce Spend Share by Age Group, 2023
12.2. Social Commerce by Age Group – Gen Z (15-27) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
12.3. Social Commerce by Age Group – Millennials (28–44) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
12.4. Social Commerce by Age Group – Gen X (45 – 60) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
12.5. Social Commerce by Age Group – Baby Boomers (60+) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
12.6. Social Commerce Share by Income Level, 2023
12.7. Social Commerce Share by Gender, 2023

13. Further Reading
13.1. About PayNXT360
13.2. Related Research

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List of Tables/Graphs

This bundled offering has 44 tables across 12 regional and country reports. All regional and country reports will have the following tables:

Table 1: Ecommerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 2: Ecommerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 3: Ecommerce – Transaction Volume (Million), 2020-2029
Table 4: Social Commerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 5: Social Commerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 6: Social Commerce – Transaction Volume (Million), 2020-2029
Table 7: Social Commerce by Cross Border – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 8: Social Commerce by Domestic – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 9: Social Commerce Clothing & Footwear – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 10: Social Commerce Beauty and Personal Care – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 11: Social Commerce Food & Grocery – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 12: Social Commerce Appliances and Electronics – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 13: Social Commerce Home Improvement – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 14: Social Commerce Travel – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 15: Social Commerce Accommodation – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 16: Social Commerce B2C Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 17: Social Commerce B2B Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 18: Social Commerce C2C Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 19: Social Commerce by Mobile – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 20: Social Commerce by Desktop – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 21: Social Commerce by Tier-1 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 22: Social Commerce by Tier-2 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 23: Social Commerce by Tier-3 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 24: Social Commerce Payment by Credit Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 25: Social Commerce Payment by Debit Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 26: Social Commerce Payment by Bank Transfer – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 27: Social Commerce Payment by Prepaid Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 28: Social Commerce Payment by Digital & Mobile Wallet – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 29: Social Commerce Payment by Other Digital Payment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 30: Social Commerce Payment by Cash – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 31: Social Commerce Platforms by Video Commerce (Live Stream + Prerecorded) – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 32: Social Commerce Platforms by Social Network-Led Commerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 33: Social Commerce Platforms by Social Reselling – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 34: Social Commerce Platforms by Group Buying – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 35: Social Commerce Platforms by Product Review Platforms – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 36: Social Commerce Contents by Live Streamers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 37: Social Commerce Contents by Gaming Streamers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 38: Social Commerce Contents by Reels – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 39: Social Commerce Contents by Influencers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 40: Social Commerce Contents by Stories – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 41: Social Commerce by Age Group – Gen Z (15-27) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 42: Social Commerce by Age Group – Millennials (28–44) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 43: Social Commerce by Age Group – Gen X (45 – 60) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 44: Social Commerce by Age Group – Baby Boomers (60+) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029

 

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