塗工紙市場調査レポート情報 塗工プロセス別(押出、分散)、用途別(袋・パウチ、カップ、ラベル、印刷、トレイ)、最終用途別(建築・建設、化粧品、食品・飲料、医薬品、その他最終用途)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋、その他地域) 2032年までの市場予測
Coated Paper Market Research Report Information By Coating Process (Extrusion and Dispersion), By Application (Bags and Pouches, Cups, Labels, Printing, and Trays), by End Use (Building and Construction, Cosmetics, Food and Beverages, Pharmaceuticals, and Other End-Users) and By Region (North America, Europe, Asia-Pacific, and Rest of the World) Market Forecast Till 2032
塗工紙市場調査レポート情報 塗工プロセス別(押出、分散)、用途別(袋・パウチ、カップ、ラベル、印刷、トレイ)、最終用途別(建築・建設、化粧品、食品・飲料、医薬品、その他最終用途)、地域別(北米、欧州... もっと見る
サマリー 塗工紙市場調査レポート情報 塗工プロセス別(押出、分散)、用途別(袋・パウチ、カップ、ラベル、印刷、トレイ)、最終用途別(建築・建設、化粧品、食品・飲料、医薬品、その他最終用途)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋、その他地域) 2032年までの市場予測
市場概要
2022年のコート紙市場規模は104.6億米ドルと推定される。予測期間中、コート紙市場産業は4.82%の複合年間成長率(CAGR)を経験すると予測されている。市場成長の原動力となっているのは、産業界におけるデジタル技術の普及と、印刷・包装分野でのコート紙需要の増加である。
予測される期間には、さまざまな産業で広告やパッケージングの需要が増加するため、製品需要は強化されるであろう。また、雑誌、新聞、パンフレット、カタログなどの出版物における広告の影響力が増していることも、製品需要の増加に寄与している。さらに、環境にやさしく革新的なパッケージングを求める傾向から、生分解性パッケージング・オプションの出現が市場を大きく牽引している。粘土層やポリマー層は、コーティングされた紙の片面または両面に塗布される。コーティングされていない同等品と比較して、これらのシートは反射率が向上するため、より鮮やかで鮮明な画像を生成する。さらに、この層は紙に光沢と反射性を与え、雑誌やその他の媒体への掲載に適しています。また、インクのにじみがないため、写真も鮮明に仕上がります。ホコリに強く、インクの持続性が高いため、インクの使用量も少なくて済む。そのため、スポットニスなどさまざまな仕上げが可能です。
市場セグメント別インサイト
コート紙包装市場は以下のカテゴリーに分けられる:袋・パウチ、カップ、ラベル、印刷、トレイ。
市場はコーティングプロセスに基づいて押出と分散に区分される。
市場は最終用途に基づき、建築・建設、化粧品、食品・飲料、医薬品、その他エンドユーザーに区分される。
地域別展望
本調査では、北米、欧州、アジア太平洋、その他の地域の地域別市場インサイトを提供している。この市場は、2022年には北米コート紙市場が支配的であった。これは米国の製造率が上昇した結果である。この地域には著名なメーカーが多数存在するため、ラミネート紙は現在大量に製造されている。米国経済は企業収益に大きく影響されるため、企業は紙製品に大きく依存している。その結果、拡大の機会が大きく広がっている。
欧州のコート紙市場は2022年にかなりの市場シェアを誇った。環境に配慮した持続可能な紙パッケージングが重視されるようになったことで、多くの欧州諸国の関心が高まると予想される。
アジア太平洋地域のコート紙市場は、2023年から2032年にかけて大幅な成長が見込まれる。これは、国際市場におけるラミネート紙の生産と消費の増加の結果である。同地域は中国やインドなどの紙消費大国であるため、同製品の市場は産業全般にわたって拡大している。さらに、この地域では電子商取引が盛んなため、印刷や包装を必要とする製品の需要が増加している。
主要プレーヤー
日本製紙株式会社日本製紙株式会社、王子ホールディングス株式会社、Stora Enso Oyj、Asia Pulp & Paper、UPM-Kymmene Corp、Arjowiggins SAS、Burgo Group SpA、Ballarpur Industries Limited、Sappi Limited、NewPage Corporation、JK Paper Ltd、Minerals Technologies Inc.、Shree Krishna Paper Mills & Industries Ltd、Paradise Packaging Pvt. Ltd、Emami Groupなどがコート紙市場の主要プレーヤーである。
ページTOPに戻る
目次 目次
2.
2.
2.
2.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.6 QUALITATIVE ANALYSIS ON POLYHYDROXYALCANOATES (PHA) USED TO COAT PAPER USING EXTRUSION COATING TECHNOLOGY ............................................................................................................................................................................... 39
4.
4.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.4 コーティングペーパーの輸出入データ ......................................................................................................................................................................................
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
6.
6.
6.
6.
6.
6.
7.
7.
8.
8.
8.
8.
8.
9.
9.
9.
9.
9.
9.
9.
9.
9.
9.
9.
9.
9.
9.
9.
9.
9.
9.
9.
9.4.6 ロパック .......................................................................................................................................................................................................................................................................................
9.
9.
9.
9.
9.
9.
9.
9.
9.
ページTOPに戻る
Summary Coated Paper Market Research Report Information By Coating Process (Extrusion and Dispersion), By Application (Bags and Pouches, Cups, Labels, Printing, and Trays), by End Use (Building and Construction, Cosmetics, Food and Beverages, Pharmaceuticals, and Other End-Users) and By Region (North America, Europe, Asia-Pacific, and Rest of the World) Market Forecast Till 2032
Market Overview In 2022, the coated paper market was estimated to be worth USD 10.46 billion. During the forecast period, the Coated Paper market industry is anticipated to experience a compound annual growth rate (CAGR) of 4.82%. The market growth is being driven by the pervasive industrial adoption of digital technology and the increasing demand for paper coating materials in the printing and packaging sector. Product demand will be bolstered by the foreseeable period's increased demand for advertising and packaging in a variety of industries. Another factor contributing to the increase in product demand is the increasing influence of advertisements in publications such as journals, newspapers, brochures, and catalogues. Furthermore, the emergence of biodegradable packaging options has been a significant market driver, because of the trend toward eco-friendly and innovative packaging. A clay or polymer layer is applied to one or both surfaces of papers that have been coated. Compared to their uncoated equivalents, these sheets produce images that are more vivid and clear due to their enhanced reflectivity. Furthermore, the layer imparts a lustrous, reflective exterior to the paper, rendering it suitable for publication in magazines and other mediums. These papers also ensure that photos are distinct, as the ink does not bleed through. These items are dust-resistant and require less ink due to their exceptional ink persistence. This qualifies them for a variety of finishing methods, such as spot varnish.
Market segment insights The Coated Paper Packaging market is divided into the following categories: Bags and Pouches, Cups, Labels, Printing, and Trays. The market is segmented into Extrusion and Dispersion based on the Coating Process. The market is segmented into Building and Construction, Cosmetics, Food and Beverages, Pharmaceuticals, and Other End-Users based on end-use.
Regional Perspectives The study offers market insights for North America, Europe, Asia-Pacific, and the Rest of the World by region. This market was dominated by the North America Coated Paper Market in 2022. This is a consequence of the United States' elevated manufacturing rate. As a result of the presence of numerous prominent manufacturers in the region, laminated paper is now manufactured in large quantities. The U.S. economy is heavily influenced by corporate profit, which is why businesses rely heavily on paper products. Consequently, there is a significant opportunity for expansion. The European Coated Paper market boasted a substantial market share in 2022. The increasing emphasis on environmentally favorable and sustainable paper packaging is expected to pique the interest of numerous European nations. It is anticipated that the Asia Pacific Coated Paper market will experience substantial growth from 2023 to 2032. This is a result of the increase in the production and consumption of laminated paper on the international market. The product's market has expanded across industries because of the region's significant paper-consuming nations, such as China and India. Furthermore, the demand for products that require printing and packaging has increased because of the region's thriving e-commerce industry. Major Players Nippon Paper Industries Co. Ltd, Oji Holdings Corporation, Stora Enso Oyj, Asia Pulp & Paper, UPM-Kymmene Corp, Arjowiggins SAS, Burgo Group SpA, Ballarpur Industries Limited, Sappi Limited, NewPage Corporation, JK Paper Ltd, Minerals Technologies Inc., Shree Krishna Paper Mills & Industries Ltd, Paradise Packaging Pvt. Ltd, and Emami Group are among the major players in the Coated Paper market.
ページTOPに戻る
Table of Contents TABLE OF CONTENTS 1 EXECUTIVE SUMMARY ............................................................................................................................................. 17 2 MARKET INTRODUCTION ......................................................................................................................................... 19 2.1 DEFINITION ....................................................................................................................................................................... 19 2.2 SCOPE OF THE STUDY ...................................................................................................................................................... 19 2.3 RESEARCH OBJECTIVE ..................................................................................................................................................... 19 2.4 MARKET STRUCTURE ....................................................................................................................................................... 19 3 RESEARCH METHODOLOGY ..................................................................................................................................... 20 3.1 OVERVIEW ......................................................................................................................................................................... 20 3.2 DATA FLOW ....................................................................................................................................................................... 22 3.2.1 DATA MINING PROCESS ............................................................................................................................................... 22 3.3 PURCHASED DATABASE: .................................................................................................................................................. 23 3.4 SECONDARY SOURCES: .................................................................................................................................................... 24 3.4.1 SECONDARY RESEARCH DATA FLOW: ......................................................................................................................... 25 3.5 PRIMARY RESEARCH: ....................................................................................................................................................... 26 3.5.1 PRIMARY RESEARCH DATA FLOW: .............................................................................................................................. 27 3.5.2 PRIMARY RESEARCH: NUMBER OF INTERVIEWS CONDUCTED .................................................................................. 28 3.5.3 PRIMARY RESEARCH: REGIONAL COVERAGE .............................................................................................................. 28 3.6 APPROACHES FOR MARKET SIZE ESTIMATION: .............................................................................................................. 29 3.6.1 REVENUE ANALYSIS APPROACH ................................................................................................................................. 29 3.7 DATA FORECASTING ......................................................................................................................................................... 30 3.7.1 DATA FORECASTING TECHNIQUE ................................................................................................................................ 30 3.8 DATA MODELING ............................................................................................................................................................... 31 3.8.1 MICROECONOMIC FACTOR ANALYSIS: ........................................................................................................................ 31 3.8.2 DATA MODELING: ......................................................................................................................................................... 32 3.9 TEAMS AND ANALYST CONTRIBUTION ............................................................................................................................ 34 4 MARKET DYNAMICS ................................................................................................................................................. 35 4.1 INTRODUCTION ................................................................................................................................................................. 35 4.2 DRIVERS ............................................................................................................................................................................ 35 4.2.1 RISING DEMAND FOR FLEXIBLE PAPER IN BABY FOOD PACKAGING ......................................................................... 35 4.2.2 ESCALATING PRODUCTION OF PAPERBOARDS .......................................................................................................... 36 4.3 RESTRAINTS ..................................................................................................................................................................... 37 4.3.1 AVAILABILITY OF SUBSTITUTES .................................................................................................................................. 37 4.4 OPPORTUNITIES ............................................................................................................................................................... 37 4.4.1 RISING INVESTMENT BY MAJOR KEY PLAYERS ......................................................................................................... 37 4.5 FUTURE TRENDS FOR GLOBAL COATED PAPER PACKAGING MARKET, BY APPLICATION ............................................ 38 4.6 QUALITATIVE ANALYSIS ON POLYHYDROXYALCANOATES (PHA) USED TO COAT PAPER USING EXTRUSION COATING TECHNOLOGY ............................................................................................................................................................................... 39 4.7 IMPACT ANALYSIS OF COVID-19 ...................................................................................................................................... 40 4.7.1 IMPACT ON SUPPLY CHAIN OF COATED PAPER PACKAGING .................................................................................... 40 5 MARKET FACTOR ANALYSIS .................................................................................................................................... 42 5.1 SUPPLY CHAIN ANALYSIS ................................................................................................................................................ 42 5.1.1 LIST OF RAW MATERIAL SUPPLIERS ........................................................................................................................... 43 5.1.2 LIST OF POTENTIAL END USER .................................................................................................................................... 44 5.2 PORTER FIVE FORCES ...................................................................................................................................................... 45 5.2.1 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS ........................................................................................................................... 46 5.2.2 BARGAINING POWER OF BUYERS ................................................................................................................................ 46 5.2.3 THREAT OF NEW ENTRANTS ....................................................................................................................................... 46 5.2.4 THREAT OF SUBSTITUTES ........................................................................................................................................... 46 5.2.5 INTENSITY OF RIVALRY ................................................................................................................................................ 46 5.3 ANALYSIS OF RAW MATERIAL FOR COATED PAPER PACKAGING .................................................................................. 47 5.3.1 BASE PAPER: ................................................................................................................................................................ 47 5.3.2 COATING MATERIALS: .................................................................................................................................................. 47 5.3.3 INKS AND ADHESIVES: ................................................................................................................................................. 47 5.3.4 BARRIER COATINGS: .................................................................................................................................................... 48 5.3.5 RECYCLED FIBERS: ....................................................................................................................................................... 48 5.3.6 PLASTIC FILMS AND LAMINATES: ............................................................................................................................... 48 5.4 IMPORT EXPORT DATA FOR COATED PAEPER (HS CODE – 481099) .............................................................................. 49 5.4.1 GROSS EXPORT DATA .................................................................................................................................................. 49 5.4.2 GROSS IMPORT DATA .................................................................................................................................................. 63 5.5 SUPPLY DEMAND OUTLOOK ............................................................................................................................................. 81 5.5.1 SUPPLY OUTLOOK ........................................................................................................................................................ 81 5.5.2 DEMAND OUTLOOK: ..................................................................................................................................................... 82 5.6 COST STRUCTURE ANALYSIS ........................................................................................................................................... 83 5.6.1 COST STRUCTURE BREAKDOWN ................................................................................................................................. 83 5.6.2 COST COMPONENTS AND IMPACT ON OVERALL PRICING ......................................................................................... 83 5.7 PRICING ANALYSIS (USD/TON) ........................................................................................................................................ 84 5.7.1 PRICING ANALYSIS, BY COATING PROCESS, BY COUNTRY (USD/ TON) .................................................................... 84 5.7.2 PRICING ANALYSIS, BY REGION, BY COATING PROCESS (USD/TON) ......................................................................... 86 5.7.3 PRICING DRIVERS ......................................................................................................................................................... 86 6 COATED PAPER PACKAGING MARKET, BY APPLICATION ...................................................................................... 88 6.1 INTRODUCTION ................................................................................................................................................................. 88 6.2 BAGS AND POUCHES ........................................................................................................................................................ 90 6.3 CUPS ................................................................................................................................................................................. 91 6.4 LABELS .............................................................................................................................................................................. 92 6.5 PRINTING .......................................................................................................................................................................... 93 6.6 TRAYS ................................................................................................................................................................................ 94 7 COATED PAPER PACKAGING MARKET, BY COATING PROCESS ............................................................................. 95 7.1 EXTRUSION ....................................................................................................................................................................... 96 7.2 DISPERSION ...................................................................................................................................................................... 98 8 COATED PAPER PACKAGING MARKET, BY END-USERS .......................................................................................... 100 8.1 BUILDING AND CONSTRUCTION ....................................................................................................................................... 102 8.2 COSMETICS ....................................................................................................................................................................... 103 8.3 FOOD AND BEVERAGES .................................................................................................................................................... 104 8.4 ORTHOPEDICS .................................................................................................................................................................. 105 8.5 OTHER END USERS ........................................................................................................................................................... 106 9 COATED PAPER PACKAGING MARKET, BY REGION ................................................................................................ 108 9.1 OVERVIEW ......................................................................................................................................................................... 108 9.2 NORTH AMERICA .............................................................................................................................................................. 110 9.2.1 U.S. ................................................................................................................................................................................ 113 9.2.2 CANADA ........................................................................................................................................................................ 114 9.2.3 MEXICO ......................................................................................................................................................................... 116 9.3 EUROPE ............................................................................................................................................................................. 117 9.3.1 GERMANY ..................................................................................................................................................................... 120 9.3.2 U.K. ............................................................................................................................................................................... 122 9.3.3 FRANCE ........................................................................................................................................................................ 124 9.3.4 ITALY............................................................................................................................................................................. 125 9.3.5 SPAIN ............................................................................................................................................................................ 127 9.3.6 THE NETHERLANDS ..................................................................................................................................................... 128 9.3.7 ROE ............................................................................................................................................................................... 130 9.4 ASIA-PACIFIC .................................................................................................................................................................... 132 9.4.1 CHINA ........................................................................................................................................................................... 135 9.4.2 INDIA ............................................................................................................................................................................. 136 9.4.3 JAPAN ........................................................................................................................................................................... 138 9.4.4 SOUTH KOREA .............................................................................................................................................................. 139 9.4.5 SOUTH EAST ASIA ........................................................................................................................................................ 141 9.4.6 ROAPAC ........................................................................................................................................................................ 142 9.5 MIDDLE EAST AND AFRICA ............................................................................................................................................... 144 9.5.1 GCC ............................................................................................................................................................................... 147 9.5.2 SOUTH AFRICA ............................................................................................................................................................. 148 9.5.3 ROMEA .......................................................................................................................................................................... 150 9.6 SOUTH AMERICA ............................................................................................................................................................... 152 9.6.1 BRAZIL .......................................................................................................................................................................... 154 9.6.2 ARGENTINA .................................................................................................................................................................. 156 9.6.3 BRAZIL .......................................................................................................................................................................... 157 9.6.4 ROSA ............................................................................................................................................................................. 159
ページTOPに戻る
- 世界の電線・ケーブル管理市場規模調査&予測:製品別(トレイ&ラダー、レースウェイ、コネクタ、タイ、電線管)、ケーブルタイプ別(電力ケーブル、通信ワイヤ&ケーブル)、素材別(金属、非金属)、エンドユーザー別、地域別予測:2025-2035年
- 坑井ケーシング&セメンティングの世界市場規模調査&予測:用途別(陸上、海上)、サービスタイプ別(ケーシング機器&サービス、セメンティング機器&サービス)、地域別予測 20252035
- 中電圧ケーブル・付属品の世界市場規模調査・予測:設置別(架空・地下)、電圧別(1kV~15kV、16kV~35kV、36kV~70kV)、用途別(産業・商業・公益事業)、地域別予測:2025~2035年
- ビルディングツインの世界市場規模調査・予測:展開タイプ別(クラウドベース、オンプレミス)、産業分野別(商業、住宅、産業)、地域別予測 20252035
- Polycarbonate Panels Market Research Report by Type (Solid Panel, Multiwall Panel, Corrugate Panel), by End-Use Industry (Packaging, Building & Construction, Electrical & Electronics, Automotive, Agriculture, Others), and by Region (North America, Europe, Asia-Pacific, Middle East & Africa, South America) Forecast till 2030
- Skid Steer Attachment Market Research Report by Attachment (Buckets, Augers Drills, Grapples, Forks, Snow Blowers Plows, Others), by Mounting Type (Mechanical Attachment, Hydraulic Attachment, Universal Quick Attach System), by Loader [Small Frame (Up To 1,750 LBS), Medium Frame (1,7502,200 LBS), Large Frame (Above 2,200 LBS)], and by Application (Construction, Agriculture Forestry, Landscaping Ground Maintenance, Mining Quarrying, Waste Management Recycling) Forecast till 2035
- HVACシステムの世界市場規模調査・予測、製品タイプ・用途・生産能力・地域別、2025-2035年
- 船舶対岸壁クレーンの世界市場規模調査・予測:アウトリーチ・電源別、地域別予測:2025-2035年
- HVAC制御システムの世界市場規模調査&予測:コンポーネント、システム、実装タイプ、エンドユーザー別、地域別予測 2025-2035
- 電気式およびハイブリッド式建設機械の世界市場調査&予測:製品別、動力源別、エンドユーザー別、地域別予測 2025-2035
Market Research Future社の 建築分野 での最新刊レポート
-
Skid Steer Attachment Market Research Report by Attachment (Buckets, Augers Drills, Grapples, Forks, Snow Blowers Plows, Others), by Mounting Type (Mechanical Attachment, Hydraulic Attachment, Universal Quick Attach System), by Loader [Small Frame (Up To 1,750 LBS), Medium Frame (1,7502,200 LBS), Large Frame (Above 2,200 LBS)], and by Application (Construction, Agriculture Forestry, Landscaping Ground Maintenance, Mining Quarrying, Waste Management Recycling) Forecast till 2035
-
Polycarbonate Panels Market Research Report by Type (Solid Panel, Multiwall Panel, Corrugate Panel), by End-Use Industry (Packaging, Building & Construction, Electrical & Electronics, Automotive, Agriculture, Others), and by Region (North America, Europe, Asia-Pacific, Middle East & Africa, South America) Forecast till 2030
-
ポストテンショニングシステム市場調査レポート:システムタイプ別(ボンドポストテンショニングシステム、アンボンドポストテンショニングシステム)、材料別(鋼材、コンクリート、その他)、用途別(ビル、インフラ、エネルギー、その他)、材料別(鋼材、コンクリート、FRP)、製品別(テンドン、アンカーシステム、ダクト、グラウト材、その他)、最終用途別(新築、改修) 2032年までの予測
-
エレベータ市場調査レポート:技術別(トラクションエレベータ、機械室レストラクションエレベータ、油圧式)、サービス別(新設、保守・修理、近代化)、用途別(商業用、施設用、住宅用)、タイプ別(乗客用エレベータ、物品用エレベータ、カプセルエレベータ、自動車用エレベータ、その他)、2032年までの市場予測
-
オーニング市場調査レポート:タイプ別(固定式、開閉式)、製品別(パティオ、窓、自立式、その他オーニング)、エンドユーザー別(住宅、非住宅)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中東・アフリカ、南米)、2032年までの市場予測
-
木質系パネルの市場調査レポート情報:製品別(MDF、HDF、OSB、パーティクルボード、合板、その他)、原材料別(針葉樹、広葉樹、再生木材、農業ベース繊維、竹、その他)、用途別(建築、家具、包装、用途別(建築、家具、包装、装飾、フローリング、その他)、サイズ別(8mm、8~20mm、20mm以上)、流通チャネル別(直販、小売、オンラインストア、卸売)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他の地域) 2032年までの予測
-
欧州の軽量プレキャストコンクリート壁市場調査レポート:用途別(住宅、商業ビル、工業ビル、その他)、技術別(セラミックベース/発泡粘土軽量コンクリート、EPS(発泡ポリスチレン)コンクリート、発泡コンクリート/気泡軽量コンクリート(ALC)、繊維補強軽量コンクリート、その他)、建設タイプ別(従来の現場建設、プレハブ/モジュール建設)、製品タイプ別(無垢壁パネル、中空コアパネル) 2032年までの予測
-
プレハブ市場調査レポート:製品タイプ別(パネル、モジュール、フレーム、桁、その他)、材料別(コンクリート、スチール、木材、プラスチック、その他)、建築タイプ別(パネル化建築、モジュール建築、バイエンジニアリング建築、その他建築タイプ)、プレハブ形態別(フル、パーシャル)、用途別(住宅、非住宅)、地域別(北米、ヨーロッパ、アジア太平洋地域、南米、中東・アフリカ)、2032年までの市場予測
-
カリフォルニア州の構造用断熱パネル市場調査レポート 材料タイプ別情報 (パネル材料 (配向性ストランドボード (OSB)、ファイバーセメントボード、合板、酸化マグネシウムボード、金属 (例、断熱芯材(発泡ポリスチレン(EPS)、ポリウレタン(PUR)、ポリイソシアヌレート(PIR)、押出ポリスチレン(XPS)、ミネラルウール、その他)、製品タイプ別(壁パネル、屋根パネル、床パネル、その他)、厚さ別(4インチ未満、4~6インチ、6~8インチ、8インチ以上)、用途別(住宅(戸建て住宅、集合住宅)、商業(オフィス、小売ビル、ホスピタリティ、その他)、工業(倉庫、冷蔵倉庫、その他)、施設(学校、医療施設、その他))、最終用途別(新築、改修・改装):2032年までの予測
-
米国パーティクルボード市場調査レポート情報:製品タイプ別(未加工パーティクルボード、塗装パーティクルボード)、厚さ別(6mm、12mm、18mm、25mm、特注厚さ)、用途別(家具、フローリング、キッチン、その他)、バリエーション別(ルーズ、伝統的、コンパクト)、エンドユーザー別(住宅、非住宅)、寸法別(2.8メートル×2.1メートル(2800ミリメートル×2100ミリメートル)、3.05メートル×2.8メートル(3050ミリメートル×2800ミリメートル)、3.05メートル×1.5メートル(3050ミリメートル×1500ミリメートル)、5.6メートル×2.8メートル(5600ミリメートル×2800ミリメートル)、および1.22メートル×2.44メートル(48インチ×96インチ))2032年までの予測
本レポートと同じKEY WORD(paper)の最新刊レポート
- 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。
よくあるご質問
Market Research Future社はどのような調査会社ですか?
マーケットリサーチフューチャー(Market Research Future)は世界市場を幅広く調査し、主要分野、地域、国レベルの調査レポートを出版しています。
下記分野については、分野毎に専... もっと見る
調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?
在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。
注文の手続きはどのようになっていますか?
1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?
納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。
データリソース社はどのような会社ですか?
当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。
|
|