世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

日本のオーガニック・ナチュラルペットフード市場レポート:成分別(ナチュラル、オーガニック)、ペットタイプ別(ドッグフード、キャットフード、その他)、製品タイプ別(ドライペットフード、ウェット・缶詰ペットフード、スナック・おやつ)、包装タイプ別(袋、缶、パウチ、箱)、流通チャネル別(スーパーマーケット・ハイパーマーケット、専門店、オンラインストア、その他)、地域別(2025~2033年

日本のオーガニック・ナチュラルペットフード市場レポート:成分別(ナチュラル、オーガニック)、ペットタイプ別(ドッグフード、キャットフード、その他)、製品タイプ別(ドライペットフード、ウェット・缶詰ペットフード、スナック・おやつ)、包装タイプ別(袋、缶、パウチ、箱)、流通チャネル別(スーパーマーケット・ハイパーマーケット、専門店、オンラインストア、その他)、地域別(2025~2033年


Japan Organic and Natural Pet Food Market Report by Ingredient (Natural, Organic), Pet Type (Dog Food, Cat Food, and Others), Product Type (Dry Pet Food, Wet and Canned Pet Food, Snacks and Treats), Packaging Type (Bags, Cans, Pouches, Boxes), Distribution Channel (Supermarkets and Hypermarkets, Specialty Stores, Online Stores, and Others), and Region 2025-2033

日本のオーガニック・ナチュラルペットフード市場規模は、2024年に2,161.8百万米ドルに達した。今後、IMARC Groupは、市場は2033年までに5,322.8百万米ドルに達し、2025年から2033年の間に10%の成長率(CAGR)を... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
アイマークサービス
2025年5月1日 US$2,999
シングルユーザーライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
3-5営業日以内 121 英語

 

サマリー

日本のオーガニック・ナチュラルペットフード市場規模は、2024年に2,161.8百万米ドルに達した。今後、IMARC Groupは、市場は2033年までに5,322.8百万米ドルに達し、2025年から2033年の間に10%の成長率(CAGR)を示すと予測している。

オーガニック・ナチュラル・ペットフードは、ペットの消費用に配合された動物用食品である。これらの製品の主原料は、魚介類、穀類、ビタミン、ミネラル、肉副産物など、未加工の植物や動物性脂肪に由来するものである。オーガニック・ナチュラル・ペットフードは、家畜の栄養要求に基づいて製造されている。肥料、殺虫剤、合成着色料、人工ホルモン、抗生物質などの遺伝子組み換え物質は一切使用していない。オーガニック・フードは、皮膚アレルギーや病気の軽減、消化器疾患の軽減、骨の強化、免疫力の向上など、ペットにさまざまな健康上のメリットをもたらす。

ペットの人間化という新たなトレンドが、日本のオーガニック・ナチュラルペットフード市場の成長を促進する主な要因となっている。飼い主はペットの健康、体重、栄養、総合的なウェルネスに注目しており、そのためメーカーは天然素材を使った高品質の動物用フードを製造している。さらに、国内では猫が好んで飼われるペットとして人気が高まっており、高級キャットフードやおやつの売上増加につながっている。この要因がさらに市場成長に寄与している。さらに、急速な都市化、ペット飼育数の増加、核家族化という概念の台頭が、市場に明るい展望をもたらしている。

主な市場セグメンテーション
IMARC Groupは、日本のオーガニック・ナチュラルペットフード市場レポートの各セグメントにおける主要動向の分析と、2025年から2033年までの国・地域レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、原材料、ペットタイプ、製品タイプ、包装タイプ、流通チャネルに基づいて市場を分類しています。

成分別の内訳
- ナチュラル
- オーガニック

ペットの種類別内訳
- ドッグフード
- キャットフード
- その他

製品タイプ別内訳
- ドライペットフード
- ウェット・缶詰
- スナック・おやつ

包装タイプ別構成比:
- 袋
- 缶詰
- パウチ
- 箱

流通チャネル別内訳
- スーパーマーケットとハイパーマーケット
- 専門店
- オンラインストア
- その他

地域別内訳
- 関東地方
- 近畿地方
- 中部地方
- 九州・沖縄地方
- 東北地方
- 中国地方
- 北海道地方
- 四国地方

競争環境
業界の競争環境は、主要企業のプロフィールとともに調査されている。

本レポートで扱う主な質問
- 日本のオーガニック・ナチュラルペットフード市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
- COVID-19が日本のオーガニック・ナチュラルペットフード市場に与えた影響は?
- 主要な地域市場は?
- 原材料に基づく市場の内訳は?
- ペットタイプ別の市場構成は?
- 製品タイプ別の市場内訳は?
- 包装タイプ別の市場内訳は?
- 流通チャネル別の市場構成は?
- 業界のバリューチェーンにおける様々な段階とは?
- 業界の主な推進要因と課題は何か?
- 日本のオーガニック・ナチュラルペットフード市場の構造と主要プレーヤーは?
- 業界の競争はどの程度か?


ページTOPに戻る


目次

1 序文
2 調査範囲と方法論
2.1 調査の目的
2.2 利害関係者
2.3 データソース
2.3.1 一次情報源
2.3.2 二次情報源
2.4 市場推定
2.4.1 ボトムアップアプローチ
2.4.2 トップダウンアプローチ
2.5 予測方法
3 エグゼクティブ・サマリー
4 はじめに
4.1 概要
4.2 主要業界動向
5 日本のオーガニック・ナチュラルペットフード市場
5.1 市場概要
5.2 市場パフォーマンス
5.3 COVID-19の影響
5.4 市場予測
6 成分別市場構成
6.1 天然物
6.1.1 市場動向
6.1.2 市場予測
6.2 オーガニック
6.2.1 市場動向
6.2.2 市場予測
7 ペットタイプ別市場
7.1 ドッグフード
7.1.1 市場動向
7.1.2 市場予測
7.2 キャットフード
7.2.1 市場動向
7.2.2 市場予測
7.3 その他
7.3.1 市場動向
7.3.2 市場予測
8 製品タイプ別市場
8.1 ドライペットフード
8.1.1 市場動向
8.1.2 市場予測
8.2 ウェット・缶詰ペットフード
8.2.1 市場動向
8.2.2 市場予測
8.3 スナックとトリーツ
8.3.1 市場動向
8.3.2 市場予測
9 包装タイプ別市場内訳
9.1 袋
9.1.1 市場動向
9.1.2 市場予測
9.2 缶
9.2.1 市場動向
9.2.2 市場予測
9.3 パウチ
9.3.1 市場動向
9.3.2 市場予測
9.4 ボックス
9.4.1 市場動向
9.4.2 市場予測
10 流通チャネル別市場
10.1 スーパーマーケットとハイパーマーケット
10.1.1 市場動向
10.1.2 市場予測
10.2 専門店
10.2.1 市場動向
10.2.2 市場予測
10.3 オンラインストア
10.3.1 市場動向
10.3.2 市場予測
10.4 その他
10.4.1 市場動向
10.4.2 市場予測
11 地域別市場構成
11.1 関東地域
11.1.1 市場動向
11.1.2 市場予測
11.2 近畿地域
11.2.1 市場動向
11.2.2 市場予測
11.3 中部地方
11.3.1 市場動向
11.3.2 市場予測
11.4 九州・沖縄地方
11.4.1 市場動向
11.4.2 市場予測
11.5 東北地方
11.5.1 市場動向
11.5.2 市場予測
11.6 中国地方
11.6.1 市場動向
11.6.2 市場予測
11.7 北海道地域
11.7.1 市場動向
11.7.2 市場予測
11.8 四国地方
11.8.1 市場動向
11.8.2 市場予測
12 SWOT分析
12.1 概要
12.2 長所
12.3 弱点
12.4 機会
12.5 脅威
13 バリューチェーン分析
14 ポーターズファイブフォース分析
14.1 概要
14.2 買い手の交渉力
14.3 サプライヤーの交渉力
14.4 競争の程度
14.5 新規参入の脅威
14.6 代替品の脅威
15 政策と規制の状況
16 競争環境
16.1 市場構造
16.2 主要プレーヤー
16.3 主要プレーヤーのプロフィール

ページTOPに戻る



図表リスト

図表一覧
図1:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード市場:主な推進要因と課題
図2:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード市場:販売額(単位:百万米ドル)
2019-2024
図3:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード市場予測:販売額(単位:百万米ドル)
2025-2033
図4:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード市場:成分別構成比(単位)
2024
図5:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード市場:ペットタイプ別構成比
2024
図6:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード市場:製品タイプ別構成比
2024
図7:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード市場包装タイプ別構成比
2024
図8:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード市場流通チャネル別構成比
2024
図9:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード市場:地域別構成比
2024
図10:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード(ナチュラル)市場:販売額(単位:百万米ドル)
2019 & 2024
図11:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード(ナチュラル)市場予測:販売額(単位:百万米ドル)
2025-2033
図12:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード(有機)市場:販売額(単位:百万米ドル)
2019 & 2024
図13:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード(有機)市場予測:販売額(単位:百万米ドル)
2025-2033
図14:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード(ドッグフード)市場:販売額(単位:百万米ドル)
2019 & 2024
図15:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード(ドッグフード)市場予測:販売額(単位:百万米ドル)
2025-2033
図16: 日本:オーガニック・ナチュラルペットフード(キャットフード)市場:販売額(単位:百万米ドル)
2019 & 2024
図17:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード(キャットフード)市場予測:販売額(単位:百万米ドル)
2025-2033
図18:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード(その他のペットタイプ)市場:販売額(単位:百万米ドル)
2019 & 2024
図19:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード(その他のペットタイプ)市場予測:販売額(単位:百万米ドル)
2025-2033
図20:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード(ドライペットフード)市場:販売額(単位:百万米ドル)
2019 & 2024
図21:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード(ドライペットフード)市場予測:販売額(単位:百万米ドル)
2025-2033
図22:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード(ウェットフード、缶詰)市場:販売額(単位:百万米ドル)
2019 & 2024
図23: 日本:オーガニック・ナチュラルペットフード(ウェットフード、缶詰)市場予測:販売額(単位:百万米ドル)
2025-2033
図24:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード(スナック、おやつ)市場:販売額(単位:百万米ドル)
2019 & 2024
図25:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード(スナックとおやつ)市場オーガニック・ナチュラルペットフード(おやつ・トリーツ)市場予測:販売額(単位:百万米ドル)
2025-2033
図26:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード(袋オーガニック・ナチュラルペットフード(袋)市場:販売額(単位:百万米ドル)
2019 & 2024
図27:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード(袋オーガニック・ナチュラルペットフード(袋)市場予測:販売額(単位:百万米ドル)
2025-2033
図28:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード(缶詰オーガニック・ナチュラルペットフード(缶)市場:販売額(単位:百万米ドル)
2019 & 2024
図29:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード(缶詰オーガニック・ナチュラルペットフード(缶詰)市場予測:販売額(単位:百万米ドル)
2025-2033
図30:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード(缶詰オーガニック・ナチュラルペットフード(パウチ)市場:販売額(単位:百万米ドル)
2019 & 2024
図31:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード(パウチオーガニック・ナチュラルペットフード(パウチ)市場予測:販売額(単位:百万米ドル)
2025-2033
図32:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード(箱オーガニック・ナチュラルペットフード(箱)市場:販売額(単位:百万米ドル)
2019 & 2024
図33:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード(箱オーガニック・ナチュラルペットフード(箱)市場予測:販売額(単位:百万米ドル)
2025-2033
図34:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード(箱オーガニック・ナチュラルペットフード(スーパーマーケット、ハイパーマーケット)市場:販売額(単位:百万米ドル)
2019 & 2024
図35:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード(スーパーマーケットとハイパーマーケットオーガニック・ナチュラルペットフード(スーパーマーケット、ハイパーマーケット)市場予測:販売額(単位:百万米ドル)
2025-2033
図36:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード(専門店オーガニック・ナチュラルペットフード(専門店)市場:販売額(単位:百万米ドル)
2019 & 2024
図37:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード(専門店)市場予測:2019年および2024年オーガニック・ナチュラルペットフード(専門店)市場予測:販売額(単位:百万米ドル)
2025-2033
図38:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード(オンラインショップオーガニック・ナチュラルペットフード(オンラインストア)市場:販売額(単位:百万米ドル)
2019 & 2024
図39:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード(オンラインストア)市場予測:2019年および2024年オーガニック・ナチュラルペットフード(オンラインストア)市場予測:販売額(単位:百万米ドル)
2025-2033
図40:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード(その他の流通チャネルオーガニック・ナチュラルペットフード(その他の流通経路)市場:販売額(単位:百万米ドル)
2019 & 2024
図41:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード(その他の流通チャネル)市場予測:2019年および2024年オーガニック・ナチュラルペットフード(その他の流通経路)市場予測:販売額(単位:百万米ドル)
2025-2033
図42:関東地方:オーガニック・ナチュラルペットフード市場販売額(単位:百万米ドル)
2019 & 2024
図43:関東地域のオーガニック・ナチュラルペットフード市場予測:販売額(単位:百万米ドル)
2025-2033
図44:近畿地方:オーガニック・ナチュラルペットフード市場販売額(単位:百万米ドル)
2019 & 2024
図45:近畿地方:オーガニック・ナチュラルペットフード市場予測:販売額(単位:百万米ドル)
2025-2033
図46:中部地方:オーガニック・ナチュラルペットフード市場販売額(単位:百万米ドル)
2019 & 2024
図47:中部/中部地方:オーガニック・ナチュラルペットフード市場予測:販売額(単位:百万米ドル)
2025-2033
図48:九州・沖縄地域:オーガニック・ナチュラルペットフード市場販売額(単位:百万米ドル)
2019 & 2024
図49:九州・沖縄地域:オーガニック・ナチュラルペットフード市場予測:販売額(単位:百万米ドル)
2025-2033
図50:東北地方:オーガニック・ナチュラルペットフード市場販売額(単位:百万米ドル)
2019 & 2024
図51:東北地方:オーガニック・ナチュラルペットフード市場予測:販売額(単位:百万米ドル)
2025-2033
図52:中国地方:オーガニック・ナチュラルペットフード市場販売額(単位:百万米ドル)
2019 & 2024
図53:中国地方:オーガニック・ナチュラルペットフード市場予測:販売額(単位:百万米ドル)
2025-2033
図54:北海道地方:オーガニック・ナチュラルペットフード市場販売額(単位:百万米ドル)
2019 & 2024
図55:北海道地域のオーガニック・ナチュラルペットフード市場予測:販売額(単位:百万米ドル)
2025-2033
図56:四国地方:オーガニック・ナチュラルペットフード市場販売額(単位:百万米ドル)
2019 & 2024
図57:四国地方:オーガニック・ナチュラルペットフード市場予測:販売額(単位:百万米ドル)
2025-2033
図58:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード産業:SWOT分析
図59:日本: オーガニック・ナチュラルペットフード産業オーガニック・ナチュラルペットフード産業:バリューチェーン分析
図60: 日本:オーガニック・ナチュラルペットフード業界:ポーターのファイブフォース分析
表一覧
表1:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード市場:主要産業ハイライト
2024年と2033年
表2:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード市場予測:2024年と2033年オーガニック・ナチュラルペットフード市場予測:成分別内訳(単位:百万米ドル)
2025-2033
表3:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード市場予測:ペットタイプ別構成比(単位:百万米ドル)
2025-2033
表4:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード市場予測:製品タイプ別構成比(単位:百万米ドル)
2025-2033
表5:日本:オーガニック・ナチュラルペットフードの市場予測:包装タイプ別構成比(単位:百万米ドル)
2025-2033
表6:日本:オーガニック・ナチュラルペットフードの市場予測オーガニック・ナチュラルペットフードの市場予測:流通チャネル別構成比(単位:百万米ドル)
2025-2033
表7:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード市場予測:地域別構成比(単位:百万米ドル)
2025-2033
表8:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード市場競争構造
表9:日本:オーガニック・ナチュラルペットフード市場:主要プレイヤー

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The Japan organic and natural pet food market size reached USD 2,161.8 Million in 2024. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach USD 5,322.8 Million by 2033, exhibiting a growth rate (CAGR) of 10% during 2025-2033.

Organic and natural pet foods are animal food products formulated for the consumption of pets. The key ingredients in these products are derived from unprocessed plants and animal fats, such as seafood, cereals, vitamins, minerals, and meat by-products. Organic and natural pet foods are manufactured according to the nutritional requirements of domesticated animals. They are free from genetically modified substances, such as fertilizers, pesticides, synthetic colors, artificial hormones, and antibiotics. Organic food items offer various health benefits to pets, including reducing skin allergies and ailments, minimizing digestive disorders, strengthening bones, and boosting immunity.

The emerging trend of pet humanization is the key factor fueling the Japan organic and natural pet food market growth. Owners are focusing on the health, weight, nutrition, and overall wellness of their pets, on account of which manufacturers are producing high-quality animal food with natural ingredients. Moreover, cats are gaining popularity as preferred pets in the country, which has led to an increase in the sales of premium cat food and treats. This factor is further contributing to the market growth. Additionally, rapid urbanization, the rising number of pet adoption, and the emerging concept of nuclear families are further creating a positive outlook for the market.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each segment of the Japan organic and natural pet food market report, along with forecasts at the country and regional levels from 2025-2033. Our report has categorized the market based on ingredient, pet type, product type, packaging type and distribution channel.

Breakup by Ingredient:
• Natural
• Organic

Breakup by Pet Type:
• Dog Food
• Cat Food
• Others

Breakup by Product Type:
• Dry Pet Food
• Wet and Canned Pet Food
• Snacks and Treats

Breakup by Packaging Type:
• Bags
• Cans
• Pouches
• Boxes

Breakup by Distribution Channel:
• Supermarkets and Hypermarkets
• Specialty Stores
• Online Stores
• Others

Breakup by Region:
• Kanto Region
• Kinki Region
• Central/ Chubu Region
• Kyushu-Okinawa Region
• Tohoku Region
• Chugoku Region
• Hokkaido Region
• Shikoku Region

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players.

Key Questions Answered in This Report:
• How has the Japan organic and natural pet food market performed so far and how will it perform in the coming years?
• What has been the impact of COVID-19 on the Japan organic and natural pet food market?
• What are the key regional markets?
• What is the breakup of the market based on the ingredient?
• What is the breakup of the market based on the pet type?
• What is the breakup of the market based on the product type?
• What is the breakup of the market based on the packaging type?
• What is the breakup of the market based on the distribution channel?
• What are the various stages in the value chain of the industry?
• What are the key driving factors and challenges in the industry?
• What is the structure of the Japan organic and natural pet food market and who are the key players?
• What is the degree of competition in the industry?



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Japan Organic and Natural Pet Food Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Ingredient
6.1 Natural
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Organic
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Pet Type
7.1 Dog Food
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Cat Food
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Others
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Product Type
8.1 Dry Pet Food
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Wet and Canned Pet Food
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Snacks and Treats
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Packaging Type
9.1 Bags
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Cans
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Pouches
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Boxes
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Distribution Channel
10.1 Supermarkets and Hypermarkets
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 Specialty Stores
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
10.3 Online Stores
10.3.1 Market Trends
10.3.2 Market Forecast
10.4 Others
10.4.1 Market Trends
10.4.2 Market Forecast
11 Market Breakup by Region
11.1 Kanto Region
11.1.1 Market Trends
11.1.2 Market Forecast
11.2 Kinki Region
11.2.1 Market Trends
11.2.2 Market Forecast
11.3 Central/ Chubu Region
11.3.1 Market Trends
11.3.2 Market Forecast
11.4 Kyushu-Okinawa Region
11.4.1 Market Trends
11.4.2 Market Forecast
11.5 Tohoku Region
11.5.1 Market Trends
11.5.2 Market Forecast
11.6 Chugoku Region
11.6.1 Market Trends
11.6.2 Market Forecast
11.7 Hokkaido Region
11.7.1 Market Trends
11.7.2 Market Forecast
11.8 Shikoku Region
11.8.1 Market Trends
11.8.2 Market Forecast
12 SWOT Analysis
12.1 Overview
12.2 Strengths
12.3 Weaknesses
12.4 Opportunities
12.5 Threats
13 Value Chain Analysis
14 Porters Five Forces Analysis
14.1 Overview
14.2 Bargaining Power of Buyers
14.3 Bargaining Power of Suppliers
14.4 Degree of Competition
14.5 Threat of New Entrants
14.6 Threat of Substitutes
15 Policy and Regulatory Landscape
16 Competitive Landscape
16.1 Market Structure
16.2 Key Players
16.3 Profiles of Key Players

ページTOPに戻る



List of Tables/Graphs

List of Figures
Figure 1: Japan: Organic and Natural Pet Food Market: Major Drivers and Challenges
Figure 2: Japan: Organic and Natural Pet Food Market: Sales Value (in Million USD)
2019-2024
Figure 3: Japan: Organic and Natural Pet Food Market Forecast: Sales Value (in Million USD)
2025-2033
Figure 4: Japan: Organic and Natural Pet Food Market: Breakup by Ingredient (in %)
2024
Figure 5: Japan: Organic and Natural Pet Food Market: Breakup by Pet Type (in %)
2024
Figure 6: Japan: Organic and Natural Pet Food Market: Breakup by Product Type (in %)
2024
Figure 7: Japan: Organic and Natural Pet Food Market: Breakup by Packaging Type (in %)
2024
Figure 8: Japan: Organic and Natural Pet Food Market: Breakup by Distribution Channel (in %)
2024
Figure 9: Japan: Organic and Natural Pet Food Market: Breakup by Region (in %)
2024
Figure 10: Japan: Organic and Natural Pet Food (Natural) Market: Sales Value (in Million USD)
2019 & 2024
Figure 11: Japan: Organic and Natural Pet Food (Natural) Market Forecast: Sales Value (in Million USD)
2025-2033
Figure 12: Japan: Organic and Natural Pet Food (Organic) Market: Sales Value (in Million USD)
2019 & 2024
Figure 13: Japan: Organic and Natural Pet Food (Organic) Market Forecast: Sales Value (in Million USD)
2025-2033
Figure 14: Japan: Organic and Natural Pet Food (Dog Food) Market: Sales Value (in Million USD)
2019 & 2024
Figure 15: Japan: Organic and Natural Pet Food (Dog Food) Market Forecast: Sales Value (in Million USD)
2025-2033
Figure 16: Japan: Organic and Natural Pet Food (Cat Food) Market: Sales Value (in Million USD)
2019 & 2024
Figure 17: Japan: Organic and Natural Pet Food (Cat Food) Market Forecast: Sales Value (in Million USD)
2025-2033
Figure 18: Japan: Organic and Natural Pet Food (Other Pet Types) Market: Sales Value (in Million USD)
2019 & 2024
Figure 19: Japan: Organic and Natural Pet Food (Other Pet Types) Market Forecast: Sales Value (in Million USD)
2025-2033
Figure 20: Japan: Organic and Natural Pet Food (Dry Pet Food) Market: Sales Value (in Million USD)
2019 & 2024
Figure 21: Japan: Organic and Natural Pet Food (Dry Pet Food) Market Forecast: Sales Value (in Million USD)
2025-2033
Figure 22: Japan: Organic and Natural Pet Food (Wet and Canned Pet Food) Market: Sales Value (in Million USD)
2019 & 2024
Figure 23: Japan: Organic and Natural Pet Food (Wet and Canned Pet Food) Market Forecast: Sales Value (in Million USD)
2025-2033
Figure 24: Japan: Organic and Natural Pet Food (Snacks and Treats) Market: Sales Value (in Million USD)
2019 & 2024
Figure 25: Japan: Organic and Natural Pet Food (Snacks and Treats) Market Forecast: Sales Value (in Million USD)
2025-2033
Figure 26: Japan: Organic and Natural Pet Food (Bags) Market: Sales Value (in Million USD)
2019 & 2024
Figure 27: Japan: Organic and Natural Pet Food (Bags) Market Forecast: Sales Value (in Million USD)
2025-2033
Figure 28: Japan: Organic and Natural Pet Food (Cans) Market: Sales Value (in Million USD)
2019 & 2024
Figure 29: Japan: Organic and Natural Pet Food (Cans) Market Forecast: Sales Value (in Million USD)
2025-2033
Figure 30: Japan: Organic and Natural Pet Food (Pouches) Market: Sales Value (in Million USD)
2019 & 2024
Figure 31: Japan: Organic and Natural Pet Food (Pouches) Market Forecast: Sales Value (in Million USD)
2025-2033
Figure 32: Japan: Organic and Natural Pet Food (Boxes) Market: Sales Value (in Million USD)
2019 & 2024
Figure 33: Japan: Organic and Natural Pet Food (Boxes) Market Forecast: Sales Value (in Million USD)
2025-2033
Figure 34: Japan: Organic and Natural Pet Food (Supermarkets and Hypermarkets) Market: Sales Value (in Million USD)
2019 & 2024
Figure 35: Japan: Organic and Natural Pet Food (Supermarkets and Hypermarkets) Market Forecast: Sales Value (in Million USD)
2025-2033
Figure 36: Japan: Organic and Natural Pet Food (Specialty Stores) Market: Sales Value (in Million USD)
2019 & 2024
Figure 37: Japan: Organic and Natural Pet Food (Specialty Stores) Market Forecast: Sales Value (in Million USD)
2025-2033
Figure 38: Japan: Organic and Natural Pet Food (Online Stores) Market: Sales Value (in Million USD)
2019 & 2024
Figure 39: Japan: Organic and Natural Pet Food (Online Stores) Market Forecast: Sales Value (in Million USD)
2025-2033
Figure 40: Japan: Organic and Natural Pet Food (Other Distribution Channels) Market: Sales Value (in Million USD)
2019 & 2024
Figure 41: Japan: Organic and Natural Pet Food (Other Distribution Channels) Market Forecast: Sales Value (in Million USD)
2025-2033
Figure 42: Kanto Region: Organic and Natural Pet Food Market: Sales Value (in Million USD)
2019 & 2024
Figure 43: Kanto Region: Organic and Natural Pet Food Market Forecast: Sales Value (in Million USD)
2025-2033
Figure 44: Kinki Region: Organic and Natural Pet Food Market: Sales Value (in Million USD)
2019 & 2024
Figure 45: Kinki Region: Organic and Natural Pet Food Market Forecast: Sales Value (in Million USD)
2025-2033
Figure 46: Central/ Chubu Region: Organic and Natural Pet Food Market: Sales Value (in Million USD)
2019 & 2024
Figure 47: Central/ Chubu Region: Organic and Natural Pet Food Market Forecast: Sales Value (in Million USD)
2025-2033
Figure 48: Kyushu-Okinawa Region: Organic and Natural Pet Food Market: Sales Value (in Million USD)
2019 & 2024
Figure 49: Kyushu-Okinawa Region: Organic and Natural Pet Food Market Forecast: Sales Value (in Million USD)
2025-2033
Figure 50: Tohoku Region: Organic and Natural Pet Food Market: Sales Value (in Million USD)
2019 & 2024
Figure 51: Tohoku Region: Organic and Natural Pet Food Market Forecast: Sales Value (in Million USD)
2025-2033
Figure 52: Chugoku Region: Organic and Natural Pet Food Market: Sales Value (in Million USD)
2019 & 2024
Figure 53: Chugoku Region: Organic and Natural Pet Food Market Forecast: Sales Value (in Million USD)
2025-2033
Figure 54: Hokkaido Region: Organic and Natural Pet Food Market: Sales Value (in Million USD)
2019 & 2024
Figure 55: Hokkaido Region: Organic and Natural Pet Food Market Forecast: Sales Value (in Million USD)
2025-2033
Figure 56: Shikoku Region: Organic and Natural Pet Food Market: Sales Value (in Million USD)
2019 & 2024
Figure 57: Shikoku Region: Organic and Natural Pet Food Market Forecast: Sales Value (in Million USD)
2025-2033
Figure 58: Japan: Organic and Natural Pet Food Industry: SWOT Analysis
Figure 59: Japan: Organic and Natural Pet Food Industry: Value Chain Analysis
Figure 60: Japan: Organic and Natural Pet Food Industry: Porter’s Five Forces Analysis
List of Tables
Table 1: Japan: Organic and Natural Pet Food Market: Key Industry Highlights
2024 and 2033
Table 2: Japan: Organic and Natural Pet Food Market Forecast: Breakup by Ingredient (in Million USD)
2025-2033
Table 3: Japan: Organic and Natural Pet Food Market Forecast: Breakup by Pet Type (in Million USD)
2025-2033
Table 4: Japan: Organic and Natural Pet Food Market Forecast: Breakup by Product Type (in Million USD)
2025-2033
Table 5: Japan: Organic and Natural Pet Food Market Forecast: Breakup by Packaging Type (in Million USD)
2025-2033
Table 6: Japan: Organic and Natural Pet Food Market Forecast: Breakup by Distribution Channel (in Million USD)
2025-2033
Table 7: Japan: Organic and Natural Pet Food Market Forecast: Breakup by Region (in Million USD)
2025-2033
Table 8: Japan: Organic and Natural Pet Food Market: Competitive Structure
Table 9: Japan: Organic and Natural Pet Food Market: Key Players

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

IMARC Services Private Limited.社の食品・飲料分野での最新刊レポート


よくあるご質問


IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?


インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2025/06/13 10:27

144.08 円

166.89 円

198.16 円

ページTOPに戻る