世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

中東の患者エンゲージメントにおけるAI市場規模、シェア、動向分析レポート:技術別(NLP)、提供タイプ別(クラウドベース、オンプレミス)、機能別(コミュニケーション強化、予測分析)、治療分野別、最終用途別、国別、およびセグメント別予測、2025年~2033年

中東の患者エンゲージメントにおけるAI市場規模、シェア、動向分析レポート:技術別(NLP)、提供タイプ別(クラウドベース、オンプレミス)、機能別(コミュニケーション強化、予測分析)、治療分野別、最終用途別、国別、およびセグメント別予測、2025年~2033年


Middle East AI In Patient Engagement Market Size, Share & Trends Analysis Report By Technology (NLP), By Delivery Type (Cloud-based, On-premise), By Functionality (Enhanced Communication, Predictive Analytics), By Therapeutic Area, By End Use, By Country, And Segment Forecasts, 2025 - 2033

中東の患者エンゲージメントにおけるAI市場概要 中東の患者エンゲージメントにおけるAI市場規模は、2024年に1億8353万米ドルと推定され、2033年には11億1056万米ドルに達すると予測され、2025年から2033年まで... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Grand View Research
グランドビューリサーチ
2025年9月23日 US$4,950
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
電子ファイル - ご注文後3営業日前後 80 英語

 

サマリー

中東の患者エンゲージメントにおけるAI市場概要

中東の患者エンゲージメントにおけるAI市場規模は、2024年に1億8353万米ドルと推定され、2033年には11億1056万米ドルに達すると予測され、2025年から2033年までのCAGRは22.26%で成長する。医療における人工知能(AI)の統合と相まってデジタルヘルスインフラの急速な拡大、遠隔医療と遠隔ケアの採用拡大、政府投資の増加が市場成長の要因となっている。

中東全域の医療システムは、AI統合を活用した急速なデジタル化を進めている。サウジアラビアの「ビジョン2030」やUAEの「ビジョン2031」といった中東全域の国家医療戦略が、AI主導の患者エンゲージメント・ソリューションの採用を大幅に加速させている。各国政府は、予防医療、慢性疾患管理、健康アウトカムの改善を支援するため、AIを活用したプラットフォームに多額の投資を行っている。このようなイニシアチブは、病院や民間医療機関が政府の目標に沿うことを促し、それによってAI対応患者エンゲージメント・ソリューションの需要を増大させている。

投資により、チャットボット、バーチャルヘルスアシスタント、予測分析プラットフォームなど、患者とのコミュニケーションと医療アクセスを最適化する高度なAI搭載ツールの展開が促進される。例えば、2025年4月、Scale AIはカタール政府と共同でヘルスケア向けAIエージェントを開発した。この契約には、コンタクトセンター向けのAI音声、チャット、電子メールエージェントの開発が含まれる。

さらに、遠隔医療プラットフォームと遠隔患者監視ソリューションの急速な採用が、市場の成長をさらに促進する。患者は、モバイルヘルスアプリケーション、患者ポータル、ウェアラブルデバイス、仮想コンサルテーションを採用し、積極的に健康を管理できるようになっている。例えば、2025年1月、Medinous HMSは、医療アクセスとエンゲージメントを簡素化する次世代患者モバイルアプリケーションを発表した。新患・登録患者のシームレスな予約スケジューリング、医療記録への即時アクセス、リアルタイムの検査・処置結果、安全なコミュニケーション、支払い管理、保険ステータス更新、パーソナライズされた患者ダッシュボードなどの機能を備えている。

中東の患者エンゲージメントにおけるAI市場レポート区分

本レポートでは、地域レベルおよび国レベルでの収益成長を予測し、2021年から2033年までの各サブセグメントにおける最新の業界動向の分析を提供しています。この調査に関してGrand View Research社は、中東の患者エンゲージメントにおけるAI市場レポートを配信モード、機能、技術、治療分野、エンドユース、国に基づいてセグメント化しています:

- 配信モードの展望(売上高、百万米ドル、2021年~2033年)
- クラウドベース
- オンプレミス
- 機能の展望(売上高、百万米ドル、2021年~2033年)
- コミュニケーション強化
- 患者教育
- チャットボットとバーチャルヘルスアシスタント
- 予測分析
- 管理および合理化されたオペレーション
- その他
- 技術展望(売上高、百万米ドル、2021年~2033年)
- 自然言語処理(NLP)
o スマート・アシスタンス
o OCR(光学式文字認識)
o 自動コーディング
o テキスト分析
o 音声分析
o 分類とカテゴリー化
- その他
- 治療分野の展望(売上高、百万米ドル、2021年~2033年)
- 健康&ウェルネス
- 慢性疾患管理
- その他
- エンドユースの展望(売上高、百万米ドル、2021年~2033年)
- 医療提供者
- 医療費支払者
- 製薬会社
- 薬局
- 各国の展望(売上高、百万米ドル、2021年~2033年)
- サウジアラビア
- アラブ首長国連邦
- クウェート
- カタール
- オマーン

ページTOPに戻る


目次

目次

第1章.方法論とスコープ
1.1.市場セグメンテーションとスコープ
1.2.市場の定義
1.2.1.配信モード
1.2.2.機能セグメント
1.2.3.技術セグメント
1.2.4.治療領域セグメント
1.2.5.最終用途セグメント
1.3.情報分析
1.3.1.市場形成とデータの可視化
1.4.データの検証・公開
1.5.情報調達
1.5.1.一次調査
1.6.情報・データ分析
1.7.市場形成と検証
1.8.市場モデル
1.9.市場全体CAGR計算
1.10.目標
1.10.1.目標1
1.10.2.目的2
第2章.要旨
2.1.市場の展望
2.2.セグメント・スナップショット
2.3.競合他社の動向
第3章 中東市場中東の患者エンゲージメントにおけるAI市場の変数、動向、スコープ
3.1.市場系統の展望
3.1.1.親市場の展望
3.1.2.関連・付随市場の展望
3.2.市場ダイナミクス
3.2.1.市場ドライバー分析
3.2.2.市場阻害要因分析
3.2.3.市場機会分析
3.2.4.市場の課題分析
3.3.中東の患者エンゲージメントにおけるAI市場分析ツール
3.3.1.産業分析-ポーターのファイブフォース分析
3.3.1.1.サプライヤーパワー
3.3.1.2.買い手の力
3.3.1.3.代替の脅威
3.3.1.4.新規参入の脅威
3.3.1.5.競争上のライバル
3.3.2.PESTEL分析
3.3.2.1.政治情勢
3.3.2.2.技術的ランドスケープ
3.3.2.3.経済情勢
3.3.2.4.環境的景観
3.3.2.5.法的景観
3.3.2.6.社会的景観
3.4.ケーススタディ
3.5.テクノロジーの概要
第4章.中東の患者エンゲージメントにおけるAI市場デリバリーモードの推定と動向分析
4.1.セグメントダッシュボード
4.2.中東の患者エンゲージメントにおけるAI市場配信モードの動向分析
4.3.中東の患者エンゲージメントにおけるAI市場規模・動向分析(デリバリーモード別、2021年~2033年) (百万米ドル
4.4.クラウドベース
4.4.1.市場規模予測、2021年~2033年(百万米ドル)
4.5.オンプレミス
4.5.1.市場の推計と予測、2021~2033年(百万米ドル)
第5章.中東の患者エンゲージメントにおけるAI市場機能の推定と動向分析
5.1.セグメントダッシュボード
5.2.中東の患者エンゲージメントにおけるAI市場 機能の動向分析
5.3.中東の患者エンゲージメントにおけるAI市場規模・動向分析(機能別、2021年~2033年) (百万米ドル
5.4.コミュニケーションの強化
5.4.1.市場の予測・推計、2021~2033年 (百万米ドル)
5.5.患者教育
5.5.1.市場の推定と予測、2021~2033年(百万米ドル)
5.6.チャットボットとバーチャルヘルスアシスタント
5.6.1.市場の推計と予測、2021~2033年(USD Million)
5.7.予測分析
5.7.1.市場の推計と予測、2021~2033年(百万米ドル)
5.8.管理業務と合理化業務
5.8.1.市場の推計と予測、2021~2033年(百万米ドル)
5.9.その他
5.9.1.市場の推計と予測、2021~2033年(USD Million)
第6章.中東の患者エンゲージメントにおけるAI市場技術推計と動向分析
6.1.セグメントダッシュボード
6.2.中東の患者エンゲージメントにおけるAI市場の技術動向分析
6.3.中東の患者エンゲージメントにおけるAI市場規模・動向分析(技術別、2021年~2033年) (百万米ドル
6.4.自然言語処理(NLP)
6.4.1.市場の推計と予測、2021~2033年(百万米ドル)
6.4.2.スマートアシスト
6.4.2.1.市場の推計と予測、2021~2033年(USD Million)
6.4.3.OCR(光学式文字認識)
6.4.3.1.市場の推定と予測、2021~2033年(USD Million)
6.4.4.自動コーディング
6.4.4.1.市場の推計と予測、2021~2033年(USD Million)
6.4.5.テキスト分析
6.4.5.1.市場の推計と予測、2021~2033年(USD Million)
6.4.6.音声分析
6.4.6.1.市場の推計と予測、2021~2033年(百万米ドル)
6.4.7.分類とカテゴリー化
6.4.7.1.市場の推計と予測、2021~2033年(百万米ドル)
6.5.その他
6.5.1.市場の推計と予測、2021~2033年(百万米ドル)
第7章.中東の患者エンゲージメントにおけるAI市場治療領域の推定と動向分析
7.1.セグメントダッシュボード
7.2.中東の患者エンゲージメントにおけるAI市場:治療領域の動向分析
7.3.中東の患者エンゲージメントにおけるAI市場規模・動向分析、治療分野別、2021年~2033年 (百万米ドル)
7.4.ヘルス&ウェルネス
7.4.1.市場の推計と予測、2021~2033年 (百万米ドル)
7.5.慢性疾患管理
7.5.1.市場の推計と予測、2021~2033年(百万米ドル)
7.6.その他
7.6.1.市場の推定と予測、2021~2033年(百万米ドル)
第8章.中東の患者エンゲージメントにおけるAI市場エンドユースの推定と動向分析
8.1.セグメントダッシュボード
8.2.中東の患者エンゲージメントにおけるAI市場:エンドユースの動向分析
8.3.中東の患者エンゲージメントにおけるAI市場規模・動向分析、エンドユース別、2021年~2033年 (百万米ドル)
8.4.医療プロバイダー
8.4.1.市場の推計と予測、2021~2033年(USD Million)
8.5.医療費支払者
8.5.1.市場の推計と予測、2021~2033年(百万米ドル)
8.6.製薬会社
8.6.1.市場の推計と予測、2021~2033年(百万米ドル)
8.7.薬局
8.7.1.市場の推計と予測、2021~2033年(百万米ドル)
第9章.中東の患者エンゲージメントにおけるAI市場地域別推計と動向分析
9.1.地域別市場シェア分析、2024年および2033年
9.2.市場規模・予測動向分析、2021年~2033年
9.3.中東
9.3.1.サウジアラビア
9.3.1.1.主なカントリーダイナミクス
9.3.1.2.規制の枠組み
9.3.1.3.競争シナリオ
9.3.1.4.サウジアラビア市場の推計と予測、2021~2033年 (百万米ドル)
9.3.2.アラブ首長国連邦
9.3.2.1.主要国の市場動向
9.3.2.2.規制の枠組み
9.3.2.3.競争シナリオ
9.3.2.4.UAE市場の推計と予測、2021~2033年 (百万米ドル)
9.3.3.クウェート
9.3.3.1.主要国の市場動向
9.3.3.2.規制の枠組み
9.3.3.3.競争シナリオ
9.3.3.4.クウェート市場の推計と予測、2021~2033年 (百万米ドル)
9.3.4.カタール
9.3.4.1.主要国の市場動向
9.3.4.2.規制の枠組み
9.3.4.3.競争シナリオ
9.3.4.4.カタール市場の推計と予測、2021~2033年 (百万米ドル)
9.3.5.オマーン
9.3.5.1.主要国の市場動向
9.3.5.2.規制の枠組み
9.3.5.3.競争シナリオ
9.3.5.4.オマーン市場の推計と予測、2021~2033年(USD Million)
第10章 競争環境競合情勢
10.1.企業/競合の分類
10.2.戦略マッピング
10.3.企業の市場ポジション分析、2024年
10.4.企業プロフィール/リスト
10.4.1.オラクル
10.4.1.1.会社概要
10.4.1.2.業績
10.4.1.3.機能ベンチマーク
10.4.1.4.戦略的イニシアティブ
10.4.2.IQVIA社
10.4.2.1.会社概要
10.4.2.2.業績
10.4.2.3.機能ベンチマーク
10.4.2.4.戦略的イニシアティブ
10.4.3.イノベイサー社
10.4.3.1.会社概要
10.4.3.2.業績
10.4.3.3.機能ベンチマーク
10.4.3.4.戦略的イニシアティブ
10.4.4.UST
10.4.4.1.会社概要
10.4.4.2.業績
10.4.4.3.機能ベンチマーク
10.4.4.4.戦略的イニシアティブ
10.4.5.ヒューマ
10.4.5.1.会社概要
10.4.5.2.業績
10.4.5.3.機能ベンチマーク
10.4.5.4.戦略的イニシアティブ
10.4.6.アダ・ヘルス社
10.4.6.1.会社概要
10.4.6.2.業績
10.4.6.3.機能ベンチマーク
10.4.6.4.戦略的イニシアティブ
10.4.7.アイキュア
10.4.7.1.会社概要
10.4.7.2.業績
10.4.7.3.機能ベンチマーク
10.4.7.4.戦略的イニシアティブ

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Middle East AI in Patient Engagement Market Summary

The Middle East AI in patient engagement market size was estimated at USD 183.53 million in 2024 and is projected to reach USD 1,110.56 million by 2033, growing at a CAGR of 22.26% from 2025 to 2033. Rapid expansion of digital health infrastructure, coupled with integration of artificial intelligence (AI) in healthcare, growing adoption of telemedicine and remote care, and increasing government investments, are factors contributing to market growth.

Healthcare systems across the Middle East are undergoing rapid digitalization, harnessing AI integration. National healthcare strategies across the Middle East, such as Saudi Arabia’s Vision 2030 and the UAE’s Vision 2031, are significantly accelerating the adoption of AI-driven patient engagement solutions. Governments are investing substantially in AI-powered platforms to support preventive care, chronic disease management, and improved health outcomes. Such initiatives encourage hospitals and private healthcare organizations to align with government objectives, thereby increasing demand for AI-enabled patient engagement solutions.

Investments facilitate the deployment of advanced AI-powered tools, including chatbots, virtual health assistants, and predictive analytics platforms that optimize patient communication and healthcare accessibility. For instance, in April 2025, Scale AI collaborated with the Qatar government to develop AI agents for healthcare. This deal includes developing AI voice, chat, and email agents for contact centers.

Moreover, the rapid adoption of telehealth platforms and remote patient monitoring solutions drives market growth further. Patients are adopting mobile health applications, patient portals, wearable devices, and virtual consultations that empower them to manage their health proactively. For instance, in January 2025, Medinous HMS launched a next-generation patient mobile application simplifying healthcare access and engagement. Features include seamless appointment scheduling for new and registered patients, instant access to medical records, real-time lab and procedure results, secure communication, payment management, insurance status updates, and personalized patient dashboards.

Middle East AI In Patient Engagement Market Report Segmentation

This report forecasts revenue growth at the regional and country levels and provides an analysis of the latest industry trends in each of the sub-segments from 2021 to 2033. For this study, Grand View Research has segmented the Middle East AI in patient engagement market report based on delivery mode, functionality, technology, therapeutic area, end use, and country:

• Delivery Mode Outlook (Revenue, USD Million, 2021 - 2033)
• Cloud-based
• On-premise
• Functionality Outlook (Revenue, USD Million, 2021 - 2033)
• Enhanced Communication
• Patient Education
• Chatbots and Virtual Health Assistants
• Predictive Analytics
• Administrative and Streamlined Operations
• Others
• Technology Outlook (Revenue, USD Million, 2021 - 2033)
• Natural Language Processing (NLP)
o Smart Assistance
o OCR (Optical Character Recognition)
o Auto Coding
o Text Analytics
o Speech Analytics
o Classification and Categorization
• Others
• Therapeutic Area Outlook (Revenue, USD Million, 2021 - 2033)
• Health & Wellness
• Chronic Disease Management
• Others
• End Use Outlook (Revenue, USD Million, 2021 - 2033)
• Healthcare Providers
• Healthcare Payers
• Pharmaceutical Companies
• Pharmacy
• Country Outlook (Revenue, USD Million, 2021 - 2033)
• Saudi Arabia
• UAE
• Kuwait
• Qatar
• Oman



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation & Scope
1.2. Market Definitions
1.2.1. Delivery Mode
1.2.2. Functionality Segment
1.2.3. Technology Segment
1.2.4. Therapeutic Area Segment
1.2.5. End Use Segment
1.3. Information analysis
1.3.1. Market formulation & data visualization
1.4. Data validation & publishing
1.5. Information Procurement
1.5.1. Primary Research
1.6. Information or Data Analysis
1.7. Market Formulation & Validation
1.8. Market Model
1.9. Total Market: CAGR Calculation
1.10. Objectives
1.10.1. Objective 1
1.10.2. Objective 2
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Outlook
2.2. Segment Snapshot
2.3. Competitive Insights Landscape
Chapter 3. Middle East AI in Patient Engagement Market Variables, Trends & Scope
3.1. Market Lineage Outlook
3.1.1. Parent market outlook
3.1.2. Related/ancillary market outlook.
3.2. Market Dynamics
3.2.1. Market driver analysis
3.2.2. Market restraint analysis
3.2.3. Market opportunity analysis
3.2.4. Market challenges analysis
3.3. Middle East AI in Patient Engagement Market Analysis Tools
3.3.1. Industry Analysis - Porter’s Five Forces Analysis
3.3.1.1. Supplier power
3.3.1.2. Buyer power
3.3.1.3. Substitution threat
3.3.1.4. Threat of new entrant
3.3.1.5. Competitive rivalry
3.3.2. PESTEL Analysis
3.3.2.1. Political landscape
3.3.2.2. Technological landscape
3.3.2.3. Economic landscape
3.3.2.4. Environmental Landscape
3.3.2.5. Legal Landscape
3.3.2.6. Social Landscape
3.4. Case Studies
3.5. Technology Overview
Chapter 4. Middle East AI in Patient Engagement Market: Delivery Mode Estimates & Trend Analysis
4.1. Segment Dashboard
4.2. Middle East AI in Patient Engagement Market Delivery Mode Movement Analysis
4.3. Middle East AI in Patient Engagement Market Size & Trend Analysis, by Delivery Mode, 2021 to 2033 (USD Million)
4.4. Cloud-based
4.4.1. Market estimates and forecasts, 2021 to 2033 (USD Million)
4.5. On-premise
4.5.1. Market estimates and forecasts, 2021 to 2033 (USD Million)
Chapter 5. Middle East AI in Patient Engagement Market: Functionality Estimates & Trend Analysis
5.1. Segment Dashboard
5.2. Middle East AI in Patient Engagement Market Functionality Movement Analysis
5.3. Middle East AI in Patient Engagement Market Size & Trend Analysis, by Functionality, 2021 to 2033 (USD Million)
5.4. Enhanced Communication
5.4.1. Market estimates and forecasts, 2021 to 2033 (USD Million)
5.5. Patient Education
5.5.1. Market estimates and forecasts, 2021 to 2033 (USD Million)
5.6. Chatbots and Virtual Health Assistants
5.6.1. Market estimates and forecasts, 2021 to 2033 (USD Million)
5.7. Predictive Analytics
5.7.1. Market estimates and forecasts, 2021 to 2033 (USD Million)
5.8. Administrative and Streamlined Operations
5.8.1. Market estimates and forecasts, 2021 to 2033 (USD Million)
5.9. Others
5.9.1. Market estimates and forecasts, 2021 to 2033 (USD Million)
Chapter 6. Middle East AI in Patient Engagement Market: Technology Estimates & Trend Analysis
6.1. Segment Dashboard
6.2. Middle East AI in Patient Engagement Market Technology Movement Analysis
6.3. Middle East AI in Patient Engagement Market Size & Trend Analysis, by Technology, 2021 to 2033 (USD Million)
6.4. Natural Language Processing (NLP)
6.4.1. Market estimates and forecasts, 2021 to 2033 (USD Million)
6.4.2. Smart Assistance
6.4.2.1. Market estimates and forecasts, 2021 to 2033 (USD Million)
6.4.3. OCR (Optical Character Recognition)
6.4.3.1. Market estimates and forecasts, 2021 to 2033 (USD Million)
6.4.4. Auto Coding
6.4.4.1. Market estimates and forecasts, 2021 to 2033 (USD Million)
6.4.5. Text Analytics
6.4.5.1. Market estimates and forecasts, 2021 to 2033 (USD Million)
6.4.6. Speech Analytics
6.4.6.1. Market estimates and forecasts, 2021 to 2033 (USD Million)
6.4.7. Classification and Categorization
6.4.7.1. Market estimates and forecasts, 2021 to 2033 (USD Million)
6.5. Others
6.5.1. Market estimates and forecasts, 2021 to 2033 (USD Million)
Chapter 7. Middle East AI in Patient Engagement Market: Therapeutic Area Estimates & Trend Analysis
7.1. Segment Dashboard
7.2. Middle East AI in Patient Engagement Market Therapeutic Area Movement Analysis
7.3. Middle East AI in Patient Engagement Market Size & Trend Analysis, by Therapeutic Area, 2021 to 2033 (USD Million)
7.4. Health & Wellness
7.4.1. Market estimates and forecasts, 2021 to 2033 (USD Million)
7.5. Chronic Disease Management
7.5.1. Market estimates and forecasts, 2021 to 2033 (USD Million)
7.6. Others
7.6.1. Market estimates and forecasts, 2021 to 2033 (USD Million)
Chapter 8. Middle East AI in Patient Engagement Market: End Use Estimates & Trend Analysis
8.1. Segment Dashboard
8.2. Middle East AI in Patient Engagement Market End Use Movement Analysis
8.3. Middle East AI in Patient Engagement Market Size & Trend Analysis, by End Use, 2021 to 2033 (USD Million)
8.4. Healthcare Providers
8.4.1. Market estimates and forecasts, 2021 to 2033 (USD Million)
8.5. Healthcare Payers
8.5.1. Market estimates and forecasts, 2021 to 2033 (USD Million)
8.6. Pharmaceutical Companies
8.6.1. Market estimates and forecasts, 2021 to 2033 (USD Million)
8.7. Pharmacy
8.7.1. Market estimates and forecasts, 2021 to 2033 (USD Million)
Chapter 9. Middle East AI in Patient Engagement Market: Regional Estimates & Trend Analysis
9.1. Regional Market Share Analysis, 2024 & 2033
9.2. Market Size & Forecasts Trend Analysis, 2021 to 2033:
9.3. Middle East
9.3.1. Saudi Arabia
9.3.1.1. Key country dynamics
9.3.1.2. Regulatory framework
9.3.1.3. Competitive scenario
9.3.1.4. Saudi Arabia market estimates and forecasts, 2021 to 2033 (USD Million)
9.3.2. UAE
9.3.2.1. Key country dynamics
9.3.2.2. Regulatory framework
9.3.2.3. Competitive scenario
9.3.2.4. UAE market estimates and forecasts, 2021 to 2033 (USD Million)
9.3.3. Kuwait
9.3.3.1. Key country dynamics
9.3.3.2. Regulatory framework
9.3.3.3. Competitive scenario
9.3.3.4. Kuwait market estimates and forecasts, 2021 to 2033 (USD Million)
9.3.4. Qatar
9.3.4.1. Key country dynamics
9.3.4.2. Regulatory framework
9.3.4.3. Competitive scenario
9.3.4.4. Qatar market estimates and forecasts, 2021 to 2033 (USD Million)
9.3.5. Oman
9.3.5.1. Key country dynamics
9.3.5.2. Regulatory framework
9.3.5.3. Competitive scenario
9.3.5.4. Oman market estimates and forecasts, 2021 to 2033 (USD Million)
Chapter 10. Competitive Landscape
10.1. Company/Competition Categorization
10.2. Strategy Mapping
10.3. Company Market Position Analysis, 2024
10.4. Company Profiles/Listing
10.4.1. Oracle
10.4.1.1. Company overview
10.4.1.2. Financial performance
10.4.1.3. Functionality benchmarking
10.4.1.4. Strategic initiatives
10.4.2. IQVIA Inc
10.4.2.1. Company overview
10.4.2.2. Financial performance
10.4.2.3. Functionality benchmarking
10.4.2.4. Strategic initiatives
10.4.3. Innovaccer, Inc.
10.4.3.1. Company overview
10.4.3.2. Financial performance
10.4.3.3. Functionality benchmarking
10.4.3.4. Strategic initiatives
10.4.4. UST
10.4.4.1. Company overview
10.4.4.2. Financial performance
10.4.4.3. Functionality benchmarking
10.4.4.4. Strategic initiatives
10.4.5. Huma
10.4.5.1. Company overview
10.4.5.2. Financial performance
10.4.5.3. Functionality benchmarking
10.4.5.4. Strategic initiatives
10.4.6. Ada Health GmbH
10.4.6.1. Company overview
10.4.6.2. Financial performance
10.4.6.3. Functionality benchmarking
10.4.6.4. Strategic initiatives
10.4.7. AiCure
10.4.7.1. Company overview
10.4.7.2. Financial performance
10.4.7.3. Functionality benchmarking
10.4.7.4. Strategic initiatives

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Grand View Research社の ヘルスケアIT分野 での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(ai)の最新刊レポート


よくあるご質問


Grand View Research社はどのような調査会社ですか?


グランドビューリサーチ(Grand View Research)は通信技術、化学品、材料、ヘルスケア、エネルギーなど広範な市場を対象にした調査報告書を出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。


詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

 

2025/12/05 10:26

156.12 円

182.18 円

210.73 円

ページTOPに戻る