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米国の医療用人材派遣・スケジューリングソフトウェア市場規模、シェア、動向分析レポート:展開形態別(ウェブベース、クラウドベース、オンプレミス、モバイルインストール)、用途別(勤怠管理、スケジューリング)、エンドユース別、セグメント別予測、2025年~2033年

米国の医療用人材派遣・スケジューリングソフトウェア市場規模、シェア、動向分析レポート:展開形態別(ウェブベース、クラウドベース、オンプレミス、モバイルインストール)、用途別(勤怠管理、スケジューリング)、エンドユース別、セグメント別予測、2025年~2033年


U.S. Healthcare Staffing And Scheduling Software Market Size, Share & Trends Analysis Report By Deployment Mode (Web-Based, Cloud-based, On-Premises, Mobile Installed), By Application (Time & Attendance, Scheduling), By End Use, And Segment Forecasts, 2025 - 2033

市場規模と動向 米国の医療人材派遣・スケジューリングソフトウェア市場規模は、2024年に11.4億米ドルと推定され、2033年には31.2億米ドルに達すると予測され、2025年から2033年までの年平均成長率は11.86%で... もっと見る

 

 

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Grand View Research
グランドビューリサーチ
2025年7月31日 US$3,950
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サマリー

市場規模と動向

米国の医療人材派遣・スケジューリングソフトウェア市場規模は、2024年に11.4億米ドルと推定され、2033年には31.2億米ドルに達すると予測され、2025年から2033年までの年平均成長率は11.86%で推移すると予測される。業務効率化とコスト抑制に対する需要の高まり、予測スケジューリングとAI駆動スケジューリングの台頭が市場成長の要因となっている。加えて、コンプライアンスとクレデンシャルの重視の高まり、中核的な医療ITシステムとの統合は、市場成長をさらに推進する他の要因である。

米国で進行中の看護師不足は、ヘルスケア人材派遣・スケジューリングソフトウェア市場の成長の大きな原動力となっている。高齢化、患者数の増加、臨床医のバーンアウト(燃え尽き症候群)に起因するこの不足は、ケアの質とコンプライアンスを維持しながら、限られたスタッフリソースをよりよく管理するために、医療施設に広範な圧力を生み出しています。例えば、米国看護大学協会(AACN)が発表したデータによると、連邦当局は2025年に78,610人、2030年には63,720人の常勤正看護師(RN)が不足すると予測している。

医療提供者は常に、より充実した患者ケアを提供しなければならないというプレッシャーにさらされている。効率的な労働力のスケジューリングは、人件費を大幅に削減し、残業を最小限に抑え、高価な人材派遣会社の使用を制限します。人員配置の正確性を高め、スケジューリングを自動化し、免許や資格を確認し、労働法の遵守を保証するソフトウェア・ソリューションは、医療機関が限られた看護師の稼働率に対処するのに役立ちます。このようなシステムは、手作業による管理負担を軽減し、ダイナミックなスケジューリングを可能にすることで、残業を減らし、看護師の疲労を防ぐ。例えば、2022年4月、ブックジェーンはオハイオ州ヘルスケア協会と提携し、オハイオ州における人材不足に対処し、ケアの質を向上させた。

自動シフト割り当てとセルフスケジューリング機能-現在、主要ベンダーの大半が提供している-は、管理者がシフトカバレッジの継続性を確保しながら、労働力の配置を最適化することができます。例えば、Connecteamは2023年3月、デスクレス従業員の業務強化に特化したオールインワンの従業員管理アプリを発表した。このアプリは、勤怠管理、スケジュール管理、チェックリストなどのツールを備えており、介護施設におけるコミュニケーションの合理化と労働力管理の効率化を目指している。

さらに、過去の傾向、国勢調査データ、業務量の強度に基づいて人員配置の必要性を予測できるAI対応プラットフォームへの大幅な市場シフトが見られる。Medecipher (a Snapcare company), Oracle HCM, Aya Healthcare, Inc, OnShift などの企業は、予測分析と作業負荷ベースの人員配置モデルで際立っています。これらの機能は計画の精度を向上させ、医療現場におけるコストと安全性の重大な懸念である直前の人員配置ギャップを減らします。

さらに、既存の病院システム(EHR、HRIS、給与計算、タイムトラッキングツールなど)とのシームレスな統合は、購入決定における重要な要因である。オラクル、QGenda、Symplrなどのベンダーは、プラットフォーム間でリアルタイムのデータ交換を可能にする強力な統合機能を提供することで、他社との差別化を図っている。これにより、労働力の意思決定が最新の臨床データと管理データに基づいて行われることが保証される。

以下の比較ベンチマーク調査では、市場プレイヤーを評価し、以下のような主要分野に基づいてリーダー、イノベーター、新興プレイヤーを特定している:よりスマートなスケジューリングのためのAIと予測分析、スタッフの利便性のためのモバイルアクセシビリティ、人事、EHR、給与システムとの統合、リアルタイムのコミュニケーションとコンプライアンスサポート。

米国ヘルスケアスタッフィングとスケジューリングソフトウェア市場レポートセグメンテーション

本レポートでは、国レベルでの収益成長を予測し、2021年から2033年までの各サブセグメントにおける最新の業界動向の分析を提供しています。この調査に関してGrand View Research社は、米国の医療用人材派遣およびスケジューリング市場レポートを展開モード、用途、エンドユースに基づいてセグメント化しています:

- 展開モードの展望(売上高、百万米ドル、2021年~2033年)
- ウェブベース
- クラウドベース
- オンプレミス
- モバイル・インストール
- アプリケーションの展望(売上高、百万米ドル、2021~2033年)
- 勤怠管理
- 人事・給与
- スケジューリング
- タレントマネジメント
- レポーティングと分析
- その他
- エンドユースの展望(売上高、百万米ドル、2021年~2033年)
- 医療施設
- 在宅介護施設a

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目次

目次

第1章.方法論とスコープ
1.1.市場セグメンテーションとスコープ
1.2.市場の定義
1.2.1.展開モード
1.2.2.アプリケーションセグメント
1.2.3.エンドユースセグメント
1.3.情報分析
1.3.1.市場形成とデータの可視化
1.4.データの検証・公開
1.5.情報調達
1.5.1.一次調査
1.6.情報・データ分析
1.7.市場形成と検証
1.8.市場モデル
1.9.市場全体CAGR計算
1.10.目標
1.10.1.目標1
1.10.2.目的2
第2章.要旨
2.1.市場の展望
2.2.セグメント・スナップショット
2.3.競合他社の動向
第3章.米国の医療用人材派遣&スケジューリングソフトウェア市場の変数、動向、スコープ
3.1.市場の系統の見通し
3.2.市場ダイナミクス
3.2.1.市場促進要因分析
3.2.1.1.医療スタッフ不足の深刻化
3.2.1.2.業務効率化とコスト抑制の要求の高まり、コンプライアンスとクレデンシャルの重視
3.2.1.3.予測やAIを活用したスケジューリングの台頭と中核的な医療ITシステムとの統合
3.2.2.市場阻害要因分析
3.2.2.1.データセキュリティとプライバシーに関する懸念
3.2.2.2.初期導入コストの高さ
3.3.市場機会分析
3.4.市場の課題分析
3.5.米国医療用人材派遣・スケジューリングソフトウェア市場分析ツール
3.5.1.業界分析 - ポーターの
3.5.1.1.サプライヤーの力
3.5.1.2.買い手の力
3.5.1.3.代替の脅威
3.5.1.4.新規参入の脅威
3.5.1.5.競争上のライバル
3.5.2.PESTEL分析
3.5.2.1.政治情勢
3.5.2.2.技術的ランドスケープ
3.5.2.3.経済情勢
3.5.2.4.環境的景観
3.5.2.5.法的景観
3.5.2.6.社会的景観
3.6.規制の枠組み
第4章.米国の医療用人材派遣&スケジューリングソフトウェア市場:展開モードの推定とトレンド分析
4.1.セグメントダッシュボード
4.2.米国ヘルスケア人材派遣&スケジューリングソフトウェア市場展開モード移動分析
4.3.米国の医療用人材派遣&スケジューリングソフトウェア市場規模&動向分析、展開モード別、2021年~2033年 (百万米ドル)
4.4.ウェブベース
4.4.1.市場の推計と予測、2021~2033年 (百万米ドル)
4.5.クラウドベース
4.5.1.市場の推計と予測、2021~2033年(百万米ドル)
4.6.オンプレミス型
4.6.1.市場の推計と予測、2021~2033年(百万米ドル)
4.7.モバイル設置型
4.7.1.市場の推計と予測、2021~2033年(百万米ドル)
第5章.米国の医療用人材派遣・スケジューリングソフトウェア市場アプリケーションの推定と動向分析
5.1.セグメントダッシュボード
5.2.米国ヘルスケア人材派遣&スケジューリングソフトウェア市場のアプリケーション動向分析
5.3.米国の医療用人材派遣・スケジューリングソフトウェア市場規模・動向分析、用途別、2021年~2033年 (百万米ドル)
5.4.勤怠管理
5.4.1.市場の推計と予測、2021~2033年 (百万米ドル)
5.5.人事・給与
5.5.1.市場の推計と予測、2021~2033年(百万米ドル)
5.6.スケジューリング
5.6.1.市場の推計と予測、2021~2033年(百万米ドル)
5.7.タレントマネジメント
5.7.1.市場の推計と予測、2021~2033年(百万米ドル)
5.8.レポーティングと分析
5.8.1.市場の推計と予測、2021~2033年(百万米ドル)
5.9.その他
5.9.1.市場の推計と予測、2021~2033年(USD Million)
第6章.米国の医療用人材派遣・スケジューリングソフトウェア市場エンドユースの推定と動向分析
6.1.セグメントダッシュボード
6.2.米国ヘルスケア人材派遣&スケジューリングソフトウェア市場のエンドユーズ動向分析
6.3.米国の医療用人材派遣・スケジューリングソフトウェア市場規模・動向分析、エンドユース別、2021年~2033年 (百万米ドル)
6.4.医療施設
6.4.1.2021年から2033年までの市場予測・推計 (百万米ドル)
6.5.在宅介護施設
6.5.1.2021~2033年の市場の推定と予測(百万米ドル)
第7章.競争環境
7.1.企業/競合の分類
7.2.戦略マッピング
7.3.企業の市場ポジション分析、2024年
7.4.企業プロフィール/リスト
7.4.1.UKG
7.4.1.1.会社概要
7.4.1.2.業績
7.4.1.3.製品ベンチマーク
7.4.1.4.戦略的イニシアティブ
7.4.2.ブックジェーン
7.4.2.1.会社概要
7.4.2.2.業績
7.4.2.3.製品ベンチマーク
7.4.2.4.戦略的イニシアティブ
7.4.3.AMNヘルスケア
7.4.3.1.会社概要
7.4.3.2.業績
7.4.3.3.製品ベンチマーク
7.4.3.4.戦略的イニシアティブ
7.4.4.オラクル
7.4.4.1.会社概要
7.4.4.2.業績
7.4.4.3.製品ベンチマーク
7.4.4.4.戦略的イニシアティブ
7.4.5.綾ヘルスケア
7.4.5.1.会社概要
7.4.5.2.業績
7.4.5.3.製品ベンチマーク
7.4.5.4.戦略的イニシアティブ
7.4.6.シフトメッド
7.4.6.1.会社概要
7.4.6.2.業績
7.4.6.3.製品ベンチマーク
7.4.6.4.戦略的イニシアティブ
7.4.7.QGenda社
7.4.7.1.会社概要
7.4.7.2.業績
7.4.7.3.製品ベンチマーク
7.4.7.4.戦略的イニシアティブ
7.4.8.RLDatix
7.4.8.1.会社概要
7.4.8.2.業績
7.4.8.3.製品ベンチマーク
7.4.8.4.戦略的イニシアティブ
7.4.9.ブルホーン
7.4.9.1.会社概要
7.4.9.2.業績
7.4.9.3.製品ベンチマーク
7.4.9.4.戦略的イニシアティブ
7.4.10.スマートリンクス
7.4.10.1.会社概要
7.4.10.2.業績
7.4.10.3.製品ベンチマーク
7.4.10.4.戦略的イニシアティブ
7.4.11.インフォア
7.4.11.1.会社概要
7.4.11.2.業績
7.4.11.3.製品ベンチマーク
7.4.11.4.戦略的イニシアティブ
7.4.12. eスケジュール
7.4.12.1.会社概要
7.4.12.2.業績
7.4.12.3.製品ベンチマーク
7.4.12.4.戦略的イニシアティブ
7.4.13.スリング
7.4.13.1.会社概要
7.4.13.2.業績
7.4.13.3.製品ベンチマーク
7.4.13.4.戦略的イニシアティブ
7.4.14.コネクティーム
7.4.14.1.会社概要
7.4.14.2.業績
7.4.14.3.製品ベンチマーク
7.4.14.4.戦略的イニシアティブ
7.4.15.アメジス
7.4.15.1.会社概要
7.4.15.2.業績
7.4.15.3.製品ベンチマーク
7.4.15.4.戦略的イニシアティブ
7.4.16.メデサイファー(スナップケア社)
7.4.16.1.会社概要
7.4.16.2.業績
7.4.16.3.製品ベンチマーク
7.4.16.4.戦略的イニシアティブ

 

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Summary

Market Size & Trends

The U.S. healthcare staffing and scheduling software market size was estimated at USD 1.14 billion in 2024 and is projected to reach USD 3.12 billion by 2033, growing at a CAGR of 11.86% from 2025 to 2033. Growing demand for operational efficiency and cost containment, and rise of predictive and AI-drive scheduling are factors contributing to market growth. In addition, growing emphasis on compliance & credentialing and integration with core health IT systems are other factors propelling market growth further.

The ongoing nursing shortage in the U.S. is a significant driver of the growth of the healthcare staffing and scheduling software market. This shortage-driven by an aging population, rising patient volumes, and clinician burnout is creating widespread pressure on healthcare facilities to manage limited staff resources better while maintaining care quality and compliance. For instance, according to the data published by the American Association of Colleges of Nursing (AACN), federal authorities project a shortage of 78,610 full-time registered nurses (RNs) in 2025 and 63,720 in 2030.

Healthcare providers are constantly under pressure to deliver enhanced patient care. Efficient workforce scheduling significantly reduces labor costs, minimizes overtime, and limits the use of expensive staffing agencies. Software solutions that improve staffing accuracy, automate scheduling, verify licensure and credentials, and ensure compliance with labor laws help healthcare organizations cope with the limited nurse availability. Such systems reduce manual administrative burdens and enable dynamic scheduling that reduces overtime and prevents nurse fatigue, which is critical in retaining nurses and sustaining care standards. For instance, in April 2022, BookJane partnered with the Ohio Healthcare Association to address staffing shortages and improve care quality in Ohio.

Automated shift assignment and self-scheduling functionalities-now offered by the majority of leading vendors-enable administrators to optimize workforce deployment while ensuring shift coverage continuity. For instance, in March 2023, Connecteam introduced its all-in-one workforce management app, focusing on enhancing operations for deskless employees. The app features tools for time and attendance management, scheduling, and checklists, aiming to streamline communication and improve efficiency in workforce management for care organizations.

Moreover, there is a substantial market shift toward AI-enabled platforms capable of forecasting staffing needs based on historical trends, census data, and workload intensity. Companies such as Medecipher (a Snapcare company), Oracle HCM, Aya Healthcare, Inc., and OnShift stand out for their predictive analytics and workload-based staffing models. These capabilities improve planning accuracy and reduce last-minute staffing gaps, a significant cost and safety concern in healthcare settings.

Furthermore, seamless integration with existing hospital systems-such as EHRs, HRIS, payroll, and time-tracking tools-is a key factor in purchasing decisions. Vendors like Oracle, QGenda, and Symplr set themselves apart by providing strong integration features that allow real-time data exchange across platforms. This guarantees workforce decisions are based on current clinical and administrative data.

The following comparative benchmarking study evaluates market players to identify leaders, innovators, and emerging players based on key areas such as: AI and predictive analytics for smarter scheduling, mobile accessibility for staff convenience, integration with HR, EHR, and payroll systems, and real-time communication and compliance support.

U.S. Healthcare Staffing And Scheduling Software Market Report Segmentation

This report forecasts revenue growth at country levels and provides an analysis of the latest industry trends in each of the sub-segments from 2021 to 2033. For this study, Grand View Research has segmented the U.S. healthcare staffing and scheduling market report based on deployment mode, application, and end use:

• Deployment Mode Outlook (Revenue, USD Million, 2021 - 2033)
• Web-Based
• Cloud-Based
• On-Premises
• Mobile Installed
• Application Outlook (Revenue, USD Million, 2021 - 2033)
• Time and Attendance
• HR and Payroll
• Scheduling
• Talent Management
• Reporting & Analytics
• Others
• End Use Outlook (Revenue, USD Million, 2021 - 2033)
• Healthcare Facilities
• Home Care Settingsa



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Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation & Scope
1.2. Market Definitions
1.2.1. Deployment Mode
1.2.2. Application Segment
1.2.3. End Use Segment
1.3. Information analysis
1.3.1. Market formulation & data visualization
1.4. Data validation & publishing
1.5. Information Procurement
1.5.1. Primary Research
1.6. Information or Data Analysis
1.7. Market Formulation & Validation
1.8. Market Model
1.9. Total Market: CAGR Calculation
1.10. Objectives
1.10.1. Objective 1
1.10.2. Objective 2
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Outlook
2.2. Segment Snapshot
2.3. Competitive Insights Landscape
Chapter 3. U.S. Healthcare Staffing & Scheduling Software Market Variables, Trends & Scope
3.1. Market Lineage Outlook
3.2. Market Dynamics
3.2.1. Market Driver Analysis
3.2.1.1. Increasing healthcare staff shortage
3.2.1.2. Growing demand for operational efficiency and cost containment and emphasis on compliance and credentialing
3.2.1.3. Rise of predictive and AI-driven scheduling and integration with core health IT systems
3.2.2. Market Restraint Analysis
3.2.2.1. Data Security and privacy concerns
3.2.2.2. High initial implementation costs
3.3. Market Opportunity Analysis
3.4. Market Challenges Analysis
3.5. U.S. Healthcare Staffing & Scheduling Software Market Analysis Tools
3.5.1. Industry Analysis – Porter’s
3.5.1.1. Supplier power
3.5.1.2. Buyer power
3.5.1.3. Substitution threat
3.5.1.4. Threat of new entrant
3.5.1.5. Competitive rivalry
3.5.2. PESTEL Analysis
3.5.2.1. Political landscape
3.5.2.2. Technological landscape
3.5.2.3. Economic landscape
3.5.2.4. Environmental Landscape
3.5.2.5. Legal Landscape
3.5.2.6. Social Landscape
3.6. Regulatory Framework
Chapter 4. U.S. Healthcare Staffing & Scheduling Software Market: Deployment Mode Estimates & Trend Analysis
4.1. Segment Dashboard
4.2. U.S. Healthcare Staffing & Scheduling Software Market Deployment Mode Movement Analysis
4.3. U.S. Healthcare Staffing & Scheduling Software Market Size & Trend Analysis, by Deployment Mode, 2021 to 2033 (USD Million)
4.4. Web-based
4.4.1. Market estimates and forecasts, 2021 to 2033 (USD Million)
4.5. Cloud-based
4.5.1. Market estimates and forecasts, 2021 to 2033 (USD Million)
4.6. On-premise
4.6.1. Market estimates and forecasts, 2021 to 2033 (USD Million)
4.7. Mobile Installed
4.7.1. Market estimates and forecasts, 2021 to 2033 (USD Million)
Chapter 5. U.S. Healthcare Staffing & Scheduling Software Market: Application Estimates & Trend Analysis
5.1. Segment Dashboard
5.2. U.S. Healthcare Staffing & Scheduling Software Market Application Movement Analysis
5.3. U.S. Healthcare Staffing & Scheduling Software Market Size & Trend Analysis, by Application, 2021 to 2033 (USD Million)
5.4. Time and Attendance
5.4.1. Market estimates and forecasts, 2021 to 2033 (USD Million)
5.5. HR and Payroll
5.5.1. Market estimates and forecasts, 2021 to 2033 (USD Million)
5.6. Scheduling
5.6.1. Market estimates and forecasts, 2021 to 2033 (USD Million)
5.7. Talent Management
5.7.1. Market estimates and forecasts, 2021 to 2033 (USD Million)
5.8. Reporting & Analytics
5.8.1. Market estimates and forecasts, 2021 to 2033 (USD Million)
5.9. Others
5.9.1. Market estimates and forecasts, 2021 to 2033 (USD Million)
Chapter 6. U.S. Healthcare Staffing & Scheduling Software Market: End Use Estimates & Trend Analysis
6.1. Segment Dashboard
6.2. U.S. Healthcare Staffing & Scheduling Software Market End Use Movement Analysis
6.3. U.S. Healthcare Staffing & Scheduling Software Market Size & Trend Analysis, by End Use, 2021 to 2033 (USD Million)
6.4. Healthcare Facilities
6.4.1. Market estimates and forecasts 2021 to 2033 (USD Million)
6.5. Home Care Settings
6.5.1. Market estimates and forecasts 2021 to 2033 (USD Million)
Chapter 7. Competitive Landscape
7.1. Company/Competition Categorization
7.2. Strategy Mapping
7.3. Company Market Position Analysis, 2024
7.4. Company Profiles/Listing
7.4.1. UKG
7.4.1.1. Company overview
7.4.1.2. Financial performance
7.4.1.3. Product benchmarking
7.4.1.4. Strategic initiatives
7.4.2. BookJane
7.4.2.1. Company overview
7.4.2.2. Financial performance
7.4.2.3. Product benchmarking
7.4.2.4. Strategic initiatives
7.4.3. AMN Healthcare
7.4.3.1. Company overview
7.4.3.2. Financial performance
7.4.3.3. Product benchmarking
7.4.3.4. Strategic initiatives
7.4.4. Oracle
7.4.4.1. Company overview
7.4.4.2. Financial performance
7.4.4.3. Product benchmarking
7.4.4.4. Strategic initiatives
7.4.5. Aya Healthcare
7.4.5.1. Company overview
7.4.5.2. Financial performance
7.4.5.3. Product benchmarking
7.4.5.4. Strategic initiatives
7.4.6. ShiftMed
7.4.6.1. Company overview
7.4.6.2. Financial performance
7.4.6.3. Product benchmarking
7.4.6.4. Strategic initiatives
7.4.7. QGenda, LLC.
7.4.7.1. Company overview
7.4.7.2. Financial performance
7.4.7.3. Product benchmarking
7.4.7.4. Strategic initiatives
7.4.8. RLDatix
7.4.8.1. Company overview
7.4.8.2. Financial performance
7.4.8.3. Product benchmarking
7.4.8.4. Strategic initiatives
7.4.9. Bullhorn Inc.
7.4.9.1. Company overview
7.4.9.2. Financial performance
7.4.9.3. Product benchmarking
7.4.9.4. Strategic initiatives
7.4.10. SmartLinx
7.4.10.1. Company overview
7.4.10.2. Financial performance
7.4.10.3. Product benchmarking
7.4.10.4. Strategic initiatives
7.4.11. Infor
7.4.11.1. Company overview
7.4.11.2. Financial performance
7.4.11.3. Product benchmarking
7.4.11.4. Strategic initiatives
7.4.12. eSchedule
7.4.12.1. Company overview
7.4.12.2. Financial performance
7.4.12.3. Product benchmarking
7.4.12.4. Strategic initiatives
7.4.13. Sling
7.4.13.1. Company overview
7.4.13.2. Financial performance
7.4.13.3. Product benchmarking
7.4.13.4. Strategic initiatives
7.4.14. Connecteam
7.4.14.1. Company overview
7.4.14.2. Financial performance
7.4.14.3. Product benchmarking
7.4.14.4. Strategic initiatives
7.4.15. Amergis
7.4.15.1. Company overview
7.4.15.2. Financial performance
7.4.15.3. Product benchmarking
7.4.15.4. Strategic initiatives
7.4.16. Medecipher (a Snapcare company)
7.4.16.1. Company overview
7.4.16.2. Financial performance
7.4.16.3. Product benchmarking
7.4.16.4. Strategic initiatives

 

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2025/10/09 10:26

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