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ボトル入り飲料水包装市場の市場規模、シェア、動向分析レポート:素材別(プラスチック、ガラス、金属)、流通チャネル別(小売店、Eコマース、スーパーマーケット、ハイパーマーケット)、用途別、地域別、セグメント別予測、2025年~2033年

ボトル入り飲料水包装市場の市場規模、シェア、動向分析レポート:素材別(プラスチック、ガラス、金属)、流通チャネル別(小売店、Eコマース、スーパーマーケット、ハイパーマーケット)、用途別、地域別、セグメント別予測、2025年~2033年


Bottled Water Packaging Market Size, Share & Trends Analysis Report By Material (Plastic, Glass, Metal), By Distribution Channel (Retail Stores, Ecommerce, Supermarkets, Hypermarkets), By Application, By Region, And Segment Forecasts, 2025 - 2033

ボトル入り飲料水包装市場の概要 世界のボトル入り飲料水包装市場規模は、2024年に1,103億6,000万米ドルと推定され、2033年には2,042億6,000万米ドルに達すると予測され、2025年から2033年までの年平均成長率... もっと見る

 

 

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Grand View Research
グランドビューリサーチ
2025年7月9日 US$4,950
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サマリー

ボトル入り飲料水包装市場の概要

世界のボトル入り飲料水包装市場規模は、2024年に1,103億6,000万米ドルと推定され、2033年には2,042億6,000万米ドルに達すると予測され、2025年から2033年までの年平均成長率は7.1%である。世界のボトル入り飲料水包装業界の成長は、健康志向の高まりと、便利で携帯可能な水分補給ソリューションに対する需要の高まりによって牽引されている。さらに、都市化の進展と小売インフラの整備が、世界中でボトル入り飲料水の消費を押し上げている。

利便性と外出先での水分補給に対する需要の高まりは、ボトル入り飲料水パッケージング産業の主要な促進要因である。都市化、多忙なライフスタイル、健康志向の高まりにより、消費者は甘い飲料よりもボトル入り飲料水を好むようになっている。例えば、インドや中国などの急成長経済圏では、急速な都市化と安全な携帯用飲料水の必要性から、包装飲料水の需要が急増している。さらに、フィットネス・トレンドの人気が、GatoradeやSmartwaterなどのブランドのスポーツボトルなど、人間工学に基づいたリシーラブル包装のボトル入り飲料水の売上を押し上げている。

水の安全性や汚染に対する懸念の高まりも市場の成長を後押ししている。アフリカの一部、中南米、東南アジアなど、水道水の水質が不安定な地域では、消費者はより安全な代替品としてボトル入りの水を利用している。例えば、ミシガン州フリント(米国)では、鉛汚染危機がボトル入り飲料水の販売急増につながった。同様に、水道水が安全でないことが多いメキシコなどの国々では、Bonafont(ダノンのブランド)などの企業が、耐久性のあるペットボトルに入った精製水やミネラルウォーターで市場を独占している。

持続可能なパッケージングにおけるイノベーションは、環境問題への懸念がブランドを環境に優しいソリューションへと向かわせる中、業界を再構築している。多くの企業が、使い捨てプラスチックから再生PET(rPET)、生分解性素材、さらにはアルミ缶へと移行している。例えば、エビアンは2025年までに100%再生プラスチックを使用することを約束し、リキッドデスのような新興企業は環境意識の高い消費者にアピールするためにアルミ缶を使用している。政府もまた、EUの単一使用プラスチック指令のような、より厳しい規制を実施し、メーカーに環境に優しい代替品の採用を促している。

さらに、電子商取引と小売流通の拡大が市場の成長を加速させている。アマゾンやアリババなどのオンライン・プラットフォームは、定期的な配送を保証する定期購入サービスによって、ボトル入り飲料水をより身近なものにしている。スーパーマーケットやコンビニエンスストアも重要な役割を果たしており、コストコのカークランド・シグネチャーのようなプライベートブランドが人気を集めている。機能性ウォーター(ビタミン入り、アルカリ性、電解質強化など)の台頭は市場をさらに多様化させ、EssentiaやBaiなどのブランドは高級パッケージを活用して健康志向の消費者を惹きつけている。こうした傾向は、新興市場における可処分所得の増加と相まって、ボトル入り飲料水パッケージング業界の持続的成長を確実なものにしている。

世界のボトル入り飲料水包装市場レポート区分

本レポートでは、世界レベルでの収益成長を予測し、2021年から2033年までの各サブセグメントにおける最新の業界動向の分析を提供しています。この調査において、Grand View Research社は世界のボトル入り飲料水包装市場レポートを素材、流通チャネル、用途、地域に基づいてセグメント化しています:

- 材料の展望(売上高、2021年~2033年:百万米ドル)
- プラスチック
- ガラス
- 金属
- その他
- 流通チャネルの展望(売上高、2021~2033年、百万米ドル)
- 小売店
- 電子商取引
- スーパーマーケット
- ハイパーマーケット
- アプリケーションの展望(売上高、2021~2033年、百万米ドル)
- スティルウォーター
- フレーバーウォーター
- 炭酸水
- 機能性ウォーター
- 地域別展望(売上高、2021~2033年、百万米ドル)
- 北米
o 米国
o カナダ
o メキシコ
- 欧州
o ドイツ
o フランス
イギリス
o イタリア
o スペイン
- アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
o 韓国
- ラテンアメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
- 中東・アフリカ
o 南アフリカ
o サウジアラビア
o アラブ首長国連邦

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目次

目次

第1章.方法論とスコープ
1.1.調査方法
1.1.1.市場セグメンテーション
1.1.2.市場の定義
1.2.調査範囲と前提条件
1.3.情報調達
1.3.1.購入データベース
1.3.2.GVRの内部データベース
1.3.3.二次情報源と第三者の視点
1.3.4.一次調査
1.4.情報分析
1.4.1.データ分析モデル
1.5.市場形成とデータの可視化
1.6.データの検証・公開
1.7.略語一覧
第2章.要旨
2.1.市場スナップショット、2024年(百万米ドル)
2.2.セグメント別スナップショット
2.3.競争環境スナップショット
第3章 ボトル入り飲料水の世界市場世界のボトル入り飲料水包装市場の変数、動向、スコープ
3.1.市場の系譜の展望
3.2.普及・成長展望マッピング
3.3.業界バリューチェーン分析
3.3.1.原材料の動向
3.3.2.製造/技術動向
3.4.規制の枠組み
3.5.市場ダイナミクス
3.5.1.市場促進要因分析
3.5.2.市場阻害要因分析
3.5.3.市場機会分析
3.5.4.市場の課題分析
3.6.事業環境分析
3.6.1.ポーターのファイブフォース分析
3.6.2.PESTEL分析
第4章.世界のボトル入り飲料水包装市場材料推定とトレンド分析
4.1.主な要点
4.2.素材の動向分析と市場シェア、2024年および2033年
4.2.1.プラスチック
4.2.1.1.市場の推定と予測、2021~2033年 (百万米ドル)
4.2.2.ガラス
4.2.2.1.市場の推定と予測、2021~2033年(百万米ドル)
4.2.3.金属
4.2.3.1.市場の推定と予測、2021~2033年(百万米ドル)
4.2.4.その他
4.2.4.1.市場の推定と予測、2021年~2033年(USD Million)
第5章.世界のボトル入り飲料水包装市場流通チャネルの推定と動向分析
5.1.主な要点
5.2.流通チャネルの動き分析&市場シェア、2024年&2033年
5.2.1.小売店
5.2.1.1.市場の推計と予測、2021年~2033年(百万米ドル)
5.2.2.電子商取引
5.2.2.1.市場の推計と予測、2021年~2033年(USD Million)
5.2.3.スーパーマーケット
5.2.3.1.市場の推計と予測、2021年~2033年(USD Million)
5.2.4.ハイパーマーケット
5.2.4.1.市場の推計と予測、2021年~2033年(USD Million)
第6章.世界のボトル入り飲料水包装市場用途別推定と動向分析
6.1.主要項目
6.2.アプリケーションの動向分析と市場シェア、2024年および2033年
6.2.1.静水
6.2.1.1.市場の推定と予測、2021年~2033年(百万米ドル)
6.2.2.フレーバーウォーター
6.2.2.1.市場の推定と予測、2021~2033年(USD Million)
6.2.3.炭酸水
6.2.3.1.市場の推計と予測、2021~2033年(百万米ドル)
6.2.4.機能性ウォーター
6.2.4.1.市場の推計と予測、2021~2033年(百万米ドル)
第7章.ボトルドウォーター包装の世界市場地域別推計と動向分析
7.1.主要なポイント
7.2.2024年と2033年の地域別動向分析と市場シェア
7.3.北米
7.3.1.北米のボトル入り飲料水包装市場の推定と予測、2021年~2033年 (百万米ドル)
7.3.2.米国
7.3.2.1.米国のボトル入り飲料水包装市場の推定と予測、2021~2033年 (百万米ドル)
7.3.3.カナダ
7.3.3.1.カナダのボトル入り飲料水包装市場の推定と予測、2021~2033年(USD Million)
7.3.4.メキシコ
7.3.4.1.メキシコのボトル入り飲料水包装市場の推定と予測、2021~2033年 (百万米ドル)
7.4.欧州
7.4.1.ヨーロッパのボトル入り飲料水包装市場の推定と予測、2021〜2033年 (百万米ドル)
7.4.2.ドイツ
7.4.2.1.ドイツのボトル入り飲料水包装市場の推定と予測、2021年~2033年(USD Million)
7.4.3.イギリス
7.4.3.1.イギリスのボトル入り飲料水包装市場の推定と予測、2021~2033年(USD Million)
7.4.4.フランス
7.4.4.1.フランスのボトル入り飲料水包装市場の推定と予測、2021年~2033年(USD Million)
7.4.5.イタリア
7.4.5.1.イタリアのボトル入り飲料水包装市場の推定と予測、2021年~2033年(USD Million)
7.4.6.スペイン
7.4.6.1.スペインのボトル入り飲料水包装市場の推定と予測、2021~2033年(USD Million)
7.5.アジア太平洋
7.5.1.アジア太平洋地域のボトル入り飲料水包装市場の推定と予測、2021〜2033年(USD Million)
7.5.2.中国
7.5.2.1.中国のボトル入り飲料水包装市場の推定と予測、2021〜2033年(USD Million)
7.5.3.インド
7.5.3.1.インドのボトル入り飲料水包装市場の推定と予測、2021〜2033年(USD Million)
7.5.4.日本
7.5.4.1.日本のボトル入り飲料水包装市場の推定と予測、2021〜2033年(USD Million)
7.5.5.韓国
7.5.5.1.韓国のボトル入り飲料水包装市場の推定と予測、2021~2033年(USD Million)
7.5.6.オーストラリア
7.5.6.1.オーストラリアのボトル入り飲料水包装市場の推定と予測、2021~2033年(USD Million)
7.6.ラテンアメリカ
7.6.1.ラテンアメリカのボトル入り飲料水包装市場の推定と予測、2021〜2033年(USD Million)
7.6.2.ブラジル
7.6.2.1.ブラジルのボトル入り飲料水包装市場の推定と予測、2021年~2033年 (USD百万ドル)
7.6.3.アルゼンチン
7.6.3.1.アルゼンチンのボトル入り飲料水包装市場の推定と予測、2021~2033年(USD Million)
7.7.中東・アフリカ
7.7.1.中東・アフリカのボトル入り飲料水包装市場の推定と予測、2021~2033年 (百万米ドル)
7.7.2.サウジアラビア
7.7.2.1.サウジアラビアのボトル入り飲料水包装市場の推定と予測、2021年~2033年 (百万米ドル)
7.7.3.アラブ首長国連邦
7.7.3.1.UAEのボトル入り飲料水包装市場の推定と予測、2021~2033年 (百万米ドル)
7.7.4.南アフリカ
7.7.4.1.南アフリカのボトル入り飲料水包装市場の推定と予測、2021~2033年 (百万米ドル)
第8章 競争環境競争環境
8.1.世界の主要プレーヤーと最近の動向と業界への影響
8.2.企業の分類
8.3.企業の市場ポジション分析
8.4.企業ヒートマップ分析
8.5.企業ダッシュボード分析
8.6.戦略マッピング
8.6.1.事業拡大
8.6.2.合併と買収
8.6.3.提携
8.6.4.新製品の上市
8.6.5.その他
第9章.企業リスト(概要、業績、製品概要)
9.1.アムコール・ピーエルシー
9.1.1.会社概要
9.1.2.業績
9.1.3.製品ベンチマーク
9.2.ボールコーポレーション
9.2.1.会社概要
9.2.2.業績
9.2.3.製品ベンチマーク
9.3.サイデル
9.3.1.会社概要
9.3.2.業績
9.3.3.製品ベンチマーク
9.4.オーエンズ・イリノイ(O-I)
9.4.1.会社概要
9.4.2.業績
9.4.3.製品ベンチマーク
9.5.アーダー・グループ
9.5.1.会社概要
9.5.2.業績
9.5.3.製品ベンチマーク
9.6.ベリーグローバル
9.6.1.会社概要
9.6.2.業績
9.6.3.製品ベンチマーク
9.7.アルプラ
9.7.1.会社概要
9.7.2.業績
9.7.3.製品ベンチマーク
9.8.シルガン・プラスチックス
9.8.1.会社概要
9.8.2.業績
9.8.3.製品ベンチマーク
9.9.アジャンタボトル
9.9.1.会社概要
9.9.2.業績
9.9.3.製品ベンチマーク
9.10.PGPガラス
9.10.1.会社概要
9.10.2.業績
9.10.3.製品ベンチマーク
9.11.JSKプラスチック工業
9.11.1.会社概要
9.11.2.業績
9.11.3.製品ベンチマーク
9.12.シグ
9.12.1.会社概要
9.12.2.業績
9.12.3.製品ベンチマーク





 

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Summary

Bottled Water Packaging Market Summary

The global bottled water packaging market size was estimated at USD 110.36 billion in 2024 and is expected to reach USD 204.26 billion by 2033, growing at a CAGR of 7.1% from 2025 to 2033. The global bottled water packaging industry's growth is driven by increasing health consciousness and rising demand for convenient, portable hydration solutions. Additionally, growing urbanization and improved retail infrastructure are boosting bottled water consumption worldwide.

The rising demand for convenience and on-the-go hydration is a major driver of the bottled water packaging industry. Urbanization, busy lifestyles, and increasing health consciousness have led consumers to prefer bottled water over sugary beverages. For example, in fast-growing economies such as India and China, the demand for packaged drinking water has surged due to rapid urbanization and the need for safe, portable drinking water. Additionally, the popularity of fitness trends has boosted sales of bottled water in ergonomic and resealable packaging, such as sports bottles from brands such as Gatorade and Smartwater.

Growing concerns over water safety and contamination are also fueling market growth. In regions with unreliable tap water quality, such as parts of Africa, Latin America, and Southeast Asia, consumers rely on bottled water as a safer alternative. For instance, in Flint, Michigan (U.S.), the lead contamination crisis led to a spike in bottled water sales. Similarly, in countries such as Mexico, where tap water is often unsafe, companies such as Bonafont (a Danone brand) dominate the market with purified and mineral water offerings in durable PET bottles.

Innovations in sustainable packaging are reshaping the industry as environmental concerns push brands toward eco-friendly solutions. Many companies are shifting from single-use plastics to recycled PET (rPET), biodegradable materials, and even aluminum cans. For example, Evian has committed to using 100% recycled plastic by 2025, while startups such as Liquid Death use aluminum cans to appeal to eco-conscious consumers. Governments are also enforcing stricter regulations, such as the EU’s Single-Use Plastics Directive, pushing manufacturers to adopt greener alternatives.

Moreover, expansion in ecommerce and retail distribution is accelerating market growth. Online platforms such as Amazon and Alibaba have made bottled water more accessible, with subscription services ensuring regular deliveries. Supermarkets and convenience stores also play a key role, with private-label brands such as Costco’s Kirkland Signature gaining traction. The rise of functional waters (e.g., vitamin-infused, alkaline, or electrolyte-enhanced) further diversifies the market, with brands such as Essentia and Bai leveraging premium packaging to attract health-focused consumers. These trends, combined with rising disposable incomes in emerging markets, ensure sustained growth in the bottled water packaging industry.

Global Bottled Water Packaging Market Report Segmentation

This report forecasts revenue growth at a global level and provides an analysis of the latest industry trends in each of the sub-segments from 2021 to 2033. For this study, Grand View Research has segmented the global bottled water packaging market report based on material, distribution channel, application, and region:

• Material Outlook (Revenue, USD Million 2021 - 2033)
• Plastic
• Glass
• Metal
• Others
• Distribution Channel Outlook (Revenue, USD Million 2021 - 2033)
• Retail Stores
• Ecommerce
• Supermarkets
• Hypermarkets
• Application Outlook (Revenue, USD Million 2021 - 2033)
• Still Water
• Flavored Water
• Carbonated Water
• Functional Water
• Regional Outlook (Revenue, USD Million 2021 - 2033)
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o France
o UK
o Italy
o Spain
• Asia Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o South Korea
• Latin America
o Brazil
o Argentina
• Middle East & Africa
o South Africa
o Saudi Arabia
o UAE



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Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.1.1. Market Segmentation
1.1.2. Market Definition
1.2. Research Scope & Assumptions
1.3. Information Procurement
1.3.1. Purchased Database
1.3.2. GVR’s Internal Database
1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
1.3.4. Primary Research
1.4. Information Analysis
1.4.1. Data Analysis Models
1.5. Market Formulation & Data Visualization
1.6. Data Validation & Publishing
1.7. List of Abbreviations
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Snapshot, 2024 (USD Million)
2.2. Segmental Snapshot
2.3. Competitive Landscape Snapshot
Chapter 3. Global Bottled Water Packaging Market Variables, Trends, and Scope
3.1. Market Lineage Outlook
3.2. Penetration & Growth Prospect Mapping
3.3. Industry Value Chain Analysis
3.3.1. Raw Material Trends
3.3.2. Manufacturing/Technology Trends
3.4. Regulatory Framework
3.5. Market Dynamics
3.5.1. Market Driver Analysis
3.5.2. Market Restraint Analysis
3.5.3. Market Opportunity Analysis
3.5.4. Market Challenge Analysis
3.6. Business Environment Analysis
3.6.1. Porter’s Five Forces Analysis
3.6.2. PESTEL Analysis
Chapter 4. Global Bottled Water Packaging Market: Material Estimates & Trend Analysis
4.1. Key Takeaways
4.2. Material Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2033
4.2.1. Plastic
4.2.1.1. Market estimates and forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
4.2.2. Glass
4.2.2.1. Market estimates and forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
4.2.3. Metal
4.2.3.1. Market estimates and forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
4.2.4. Others
4.2.4.1. Market estimates and forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
Chapter 5. Global Bottled Water Packaging Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis
5.1. Key Takeaways
5.2. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2033
5.2.1. Retail Stores
5.2.1.1. Market estimates and forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
5.2.2. Ecommerce
5.2.2.1. Market estimates and forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
5.2.3. Supermarkets
5.2.3.1. Market estimates and forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
5.2.4. Hypermarkets
5.2.4.1. Market estimates and forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
Chapter 6. Global Bottled Water Packaging Market: Application Estimates & Trend Analysis
6.1. Key Takeaways
6.2. Application Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2033
6.2.1. Still Water
6.2.1.1. Market estimates and forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
6.2.2. Flavored Water
6.2.2.1. Market estimates and forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
6.2.3. Carbonated Water
6.2.3.1. Market estimates and forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
6.2.4. Functional Water
6.2.4.1. Market estimates and forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
Chapter 7. Global Bottled Water Packaging Market: Regional Estimates & Trend Analysis
7.1. Key Takeaways
7.2. Regional Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2033
7.3. North America
7.3.1. North America Bottled Water Packaging Market Estimates & Forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
7.3.2. U.S.
7.3.2.1. U.S. Bottled Water Packaging Market Estimates & Forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
7.3.3. Canada
7.3.3.1. Canada Bottled Water Packaging Market Estimates & Forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
7.3.4. Mexico
7.3.4.1. Mexico Bottled Water Packaging Market Estimates & Forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
7.4. Europe
7.4.1. Europe Bottled Water Packaging Market Estimates & Forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
7.4.2. Germany
7.4.2.1. Germany Bottled Water Packaging Market Estimates & Forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
7.4.3. UK
7.4.3.1. UK Bottled Water Packaging Market Estimates & Forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
7.4.4. France
7.4.4.1. France Bottled Water Packaging Market Estimates & Forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
7.4.5. Italy
7.4.5.1. Italy Bottled Water Packaging Market Estimates & Forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
7.4.6. Spain
7.4.6.1. Spain Bottled Water Packaging Market Estimates & Forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
7.5. Asia Pacific
7.5.1. Asia Pacific Bottled Water Packaging Market Estimates & Forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
7.5.2. China
7.5.2.1. China Bottled Water Packaging Market Estimates & Forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
7.5.3. India
7.5.3.1. India Bottled Water Packaging Market Estimates & Forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
7.5.4. Japan
7.5.4.1. Japan Bottled Water Packaging Market Estimates & Forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
7.5.5. South Korea
7.5.5.1. South Korea Bottled Water Packaging Market Estimates & Forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
7.5.6. Australia
7.5.6.1. Australia Bottled Water Packaging Market Estimates & Forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
7.6. Latin America
7.6.1. Latin America Bottled Water Packaging Market Estimates & Forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
7.6.2. Brazil
7.6.2.1. Brazil Bottled Water Packaging Market Estimates & Forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
7.6.3. Argentina
7.6.3.1. Argentina Bottled Water Packaging Market Estimates & Forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
7.7. Middle East & Africa
7.7.1. Middle East & Africa Bottled Water Packaging Market Estimates & Forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
7.7.2. Saudi Arabia
7.7.2.1. Saudi Arabia Bottled Water Packaging Market Estimates & Forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
7.7.3. UAE
7.7.3.1. UAE Bottled Water Packaging Market Estimates & Forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
7.7.4. South Africa
7.7.4.1. South Africa Bottled Water Packaging Market Estimates & Forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
Chapter 8. Competitive Landscape
8.1. Key Global Players & Recent Developments & Their Impact on the Industry
8.2. Company Categorization
8.3. Company Market Position Analysis
8.4. Company Heat Map Analysis
8.5. Company Dashboard Analysis
8.6. Strategy Mapping
8.6.1. Expansions
8.6.2. Mergers & Acquisitions
8.6.3. Collaborations
8.6.4. New Product Launches
8.6.5. Others
Chapter 9. Company Listing (Overview, Financial Performance, Product Overview)
9.1. Amcor plc
9.1.1. Company Overview
9.1.2. Financial Performance
9.1.3. Product Benchmarking
9.2. Ball Corporation
9.2.1. Company Overview
9.2.2. Financial Performance
9.2.3. Product Benchmarking
9.3. Sidel
9.3.1. Company Overview
9.3.2. Financial Performance
9.3.3. Product Benchmarking
9.4. Owens-Illinois (O-I)
9.4.1. Company Overview
9.4.2. Financial Performance
9.4.3. Product Benchmarking
9.5. Ardagh Group
9.5.1. Company Overview
9.5.2. Financial Performance
9.5.3. Product Benchmarking
9.6. Berry Global Inc.
9.6.1. Company Overview
9.6.2. Financial Performance
9.6.3. Product Benchmarking
9.7. ALPLA
9.7.1. Company Overview
9.7.2. Financial Performance
9.7.3. Product Benchmarking
9.8. Silgan Plastics
9.8.1. Company Overview
9.8.2. Financial Performance
9.8.3. Product Benchmarking
9.9. Ajanta Bottle
9.9.1. Company Overview
9.9.2. Financial Performance
9.9.3. Product Benchmarking
9.10. PGP Glass
9.10.1. Company Overview
9.10.2. Financial Performance
9.10.3. Product Benchmarking
9.11. JSK Plastic Industries
9.11.1. Company Overview
9.11.2. Financial Performance
9.11.3. Product Benchmarking
9.12. SIGG
9.12.1. Company Overview
9.12.2. Financial Performance
9.12.3. Product Benchmarking





 

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2025/11/21 10:26

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