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次世代コンピューティング市場


Next Generation Computing Market

次世代コンピューティング市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行した次世代コンピューティングに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価... もっと見る

 

 

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サマリー

次世代コンピューティング市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行した次世代コンピューティングに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場ダイナミクスを包括的に評価しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

コンポーネント別

- ハードウェア
- ソフトウェア
- サービス

サービス別

- クラウドベース
- オンプレミス

タイプ別

- ハイパフォーマンスコンピューティング
- 量子コンピューティング
- 脳型コンピューティング
- 近似・確率コンピューティング
- エネルギー効率コンピューティング
- 熱力学コンピューティング
- メモリベースコンピューティング
- 光学コンピューティング
- その他

企業別

- 中小企業
- 大企業

最終用途別

- BFSI
- ヘルスケア
- 宇宙・防衛
- エネルギー・電力
- 運輸・物流
- 化学
- 学術
- 政府機関
- 電気通信
- その他

地域別

- 北米
- 欧州
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- MEA

チャプター

エグゼクティブサマリー

次世代コンピューティング市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、さらに車両レーダーテストシステムに関するFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、次世代コンピューティング市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、読者が次世代コンピューティング市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立つ、市場範囲、分類、および制限を紹介します。

第02章 市場の背景

この章では、By Componentsの処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界GDP成長率見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易普及率、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 次世代コンピューティングの世界市場需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(1,145億7,000万米ドル)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(1,364億6,000万米ドル)および数量(19.1%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別に基づいています。

第04章 次世代コンピューティングの世界市場:価格分析

コンポーネント別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 次世代コンピューティングの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:コンポーネント別

コンポーネント別に、次世代コンピューティング市場をハードウェア、ソフトウェア、サービスに区分。また、上記のコンポーネント別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第06章 次世代コンピューティングの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:オファリング別

次世代コンピューティング市場は、オファリング別にクラウドベース、オンプレミスに区分されます。また、本セクションでは、「オファリング別」に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のオファリング別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 次世代コンピューティングの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:タイプ別

次世代コンピューティング市場は、タイプ別に、高性能コンピューティング、量子コンピューティング、脳型コンピューティング、近似・確率コンピューティング、エネルギー効率コンピューティング、熱力学コンピューティング、メモリベースコンピューティング、光学コンピューティング、その他に分類されます。このセクションでは、タイプ別市場魅力度分析も提供しています。また、上記のタイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 次世代コンピューティングの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:企業別

企業別に、次世代コンピューティング市場は中小企業、大企業に区分されます。また、企業別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記By Enterpriseの金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第09章 次世代コンピューティングの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:エンドユース別

次世代コンピューティング市場は、エンドユース別に、BFSI、ヘルスケア、宇宙・防衛、エネルギー・電力、運輸・物流、化学、学術、政府、通信、その他に区分されます。また、本セクションでは、エンドユース別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のエンドユーズ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。


第10章 次世代コンピューティング市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:地域別

地域別に、次世代コンピューティング市場を北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分します。また本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の「地域別」市場における価値予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第11章 北米の次世代コンピューティング市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域のさまざまなセグメントや国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第12章 ラテンアメリカの次世代コンピューティング市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域の次世代コンピューティング市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第13章 欧州の次世代コンピューティング市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における次世代コンピューティング市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 東アジアの次世代コンピューティング市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における次世代コンピューティング市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 南アジアの次世代コンピューティング市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における次世代コンピューティング市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第16章 中東およびアフリカの次世代コンピューティング市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における次世代コンピューティング市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第17章 主要国の次世代コンピューティング市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国において次世代コンピューティング市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第18章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレーヤーの企業シェア分析、2022E、競合ベンチマーキングマトリックスを掲載。

第19章 競争の深堀り(暫定リスト)

この章では、企業概要、企業のコンポーネント別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高の足跡、SWOT分析、本レポートで調査している企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーは、Google Inc.、HPE、Cisco Systems Inc.、Alibaba Group Holding Limited、Amazon Web Services、IBM Corporation、Intel Corporation、Oracle Corporation、Atos SE、Microsoft Corporationなどである。

第20章 前提条件と頭字語

本章では、車両レーダーテストシステムレポートに含まれる情報および統計のベースとなる略語と仮定のリストを掲載する。

第21章 調査方法

この章では、次世代コンピューティング市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。


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目次

1.エグゼクティブ・サマリー

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.機会マップ分析

3.4.投資可能性マトリックス

3.5.PESTLE分析とポーター分析

3.6.規制情勢

3.6.1.主要地域別

3.6.2.主要国別

3.7.地域別親市場展望

4.2018年から2022年までの世界市場分析と2023年から2033年までの予測

4.1.過去の市場規模金額(百万米ドル)分析、2018年~2022年

4.2.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、コンポーネント別

5.1.はじめに / 主な調査結果

5.2.2018年から2022年までのコンポーネント別市場規模推移(百万米ドル)分析

5.3.コンポーネント別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

5.3.1.ハードウェア

5.3.2.ソフトウェア

5.3.3.サービス

5.4.コンポーネント別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

5.5.コンポーネント別絶対価格機会分析、2023~2033年

6.オファリング別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

6.1.はじめに / 主要な調査結果

6.2.2018年から2022年までのオファリング別市場規模推移(百万米ドル)分析

6.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析およびオファリング別予測、2023年~2033年

6.3.1.クラウドベース

6.3.2.オンプレミス

6.4.2018年から2022年までのオファリング別前年比成長トレンド分析

6.5.2023年から2033年までのオファリング別絶対価格機会分析

7.タイプ別世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

7.1.はじめに / 主な調査結果

7.2.2018年から2022年までのタイプ別市場規模推移(百万米ドル)分析

7.3.タイプ別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測 , 2023年から2033年まで

7.3.1.ハイパフォーマンス・コンピューティング

7.3.2.量子コンピューティング

7.3.3.脳型コンピューティング

7.3.4.近似計算と確率計算

7.3.5.エネルギー効率計算

7.3.6.熱力学コンピューティング

7.3.7.メモリーベース・コンピューティング

7.3.8.光コンピューティング

7.3.9.その他

7.4.タイプ別前年比成長トレンド分析 (2018年~2022年

7.5.タイプ別絶対価格機会分析(2023~2033年

8.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、企業規模別

8.1.はじめに/主な調査結果

8.2.2018年から2022年までの企業規模別市場規模推移(百万米ドル)分析

8.3.企業規模別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

8.3.1.中小企業

8.3.2.大企業

8.4.企業規模別前年比成長トレンド分析(2018年~2022年

8.5.企業規模別絶対額機会分析、2023~2033年

9.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:エンドユース産業別

9.1.はじめに / 主要な調査結果

9.2.2018年から2022年までのエンドユース産業別市場規模推移(百万米ドル)分析

9.3.最終用途産業別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

9.3.1.BFSI

9.3.2.ヘルスケア

9.3.3.宇宙と防衛

9.3.4.エネルギーと電力

9.3.5.運輸・物流

9.3.6.化学品

9.3.7.アカデミア

9.3.8.政府

9.3.9.テレコム

9.3.10.その他

9.4.2018年から2022年までのエンドユース産業別前年比成長トレンド分析

9.5.最終用途産業別絶対額機会分析、2023~2033年

10.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別

10.1.はじめに

10.2.2018年から2022年までの過去の地域別市場規模金額(百万米ドル)分析

10.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

10.3.1.北米

10.3.2.ラテンアメリカ

10.3.3.ヨーロッパ

10.3.4.アジア太平洋

10.3.5.MEA

10.4.地域別市場魅力度分析

11.北米市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:国別

11.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

11.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

11.2.1.国別

11.2.1.1.アメリカ

11.2.1.2.カナダ

11.2.2.コンポーネント別

11.2.3.オファー別

11.2.4.タイプ別

11.2.5.企業規模別

11.2.6.最終使用産業別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.コンポーネント別

11.3.3.オファー別

11.3.4.タイプ別

11.3.5.企業規模別

11.3.6.最終使用産業別

11.4.主要項目

12.ラテンアメリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

12.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

12.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

12.2.1.国別

12.2.1.1.ブラジル

12.2.1.2.メキシコ

12.2.1.3.その他のラテンアメリカ

12.2.2.コンポーネント別

12.2.3.オファー別

12.2.4.タイプ別

12.2.5.企業規模別

12.2.6.最終使用産業別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.コンポーネント別

12.3.3.オファー別

12.3.4.タイプ別

12.3.5.企業規模別

12.3.6.最終使用産業別

12.4.主要項目

13.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

13.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

13.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

13.2.1.国別

13.2.1.1.ドイツ

13.2.1.2.イギリス

13.2.1.3.フランス

13.2.1.4.スペイン

13.2.1.5.イタリア

13.2.1.6.その他のヨーロッパ

13.2.2.部品別

13.2.3.オファー別

13.2.4.タイプ別

13.2.5.企業規模別

13.2.6.最終使用産業別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.国別

13.3.2.コンポーネント別

13.3.3.オファー別

13.3.4.タイプ別

13.3.5.企業規模別

13.3.6.最終使用産業別

13.4.主要項目

14.アジア太平洋地域の国別市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

14.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

14.2.市場分類別市場規模金額(US$ Million)予測、2023年~2033年

14.2.1.国別

14.2.1.1.中国

14.2.1.2.日本

14.2.1.3.韓国

14.2.1.4.シンガポール

14.2.1.5.タイ

14.2.1.6.インドネシア

14.2.1.7.オーストラリア

14.2.1.8.ニュージーランド

14.2.1.9.その他のアジア太平洋地域

14.2.2.コンポーネント別

14.2.3.オファー別

14.2.4.タイプ別

14.2.5.企業規模別

14.2.6.最終使用産業別

14.3.市場魅力度分析

14.3.1.国別

14.3.2.コンポーネント別

14.3.3.オファー別

14.3.4.タイプ別

14.3.5.企業規模別

14.3.6.最終使用産業別

14.4.主要項目

15.MEA市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別

15.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

15.2.市場分類別市場規模金額(US$ Million)予測、2023年~2033年

15.2.1.国別

15.2.1.1.GCC諸国

15.2.1.2.南アフリカ

15.2.1.3.イスラエル

15.2.1.4.その他のMEA諸国

15.2.2.コンポーネント別

15.2.3.オファー別

15.2.4.タイプ別

15.2.5.企業規模別

15.2.6.最終使用産業別

15.3.市場魅力度分析

15.3.1.国別

15.3.2.コンポーネント別

15.3.3.オファー別

15.3.4.タイプ別

15.3.5.企業規模別

15.3.6.最終使用産業別

15.4.主要項目

16.主要国市場分析

16.1.アメリカ

16.1.1.価格分析

16.1.2.市場シェア分析、2022年

16.1.2.1.コンポーネント別

16.1.2.2.オファー別

16.1.2.3.タイプ別

16.1.2.4.企業規模別

16.1.2.5.エンドユース産業別

16.2.カナダ

16.2.1.価格分析

16.2.2.市場シェア分析、2022年

16.2.2.1.コンポーネント別

16.2.2.2.オファー別

16.2.2.3.タイプ別

16.2.2.4.企業規模別

16.2.2.5.最終使用産業別

16.3.ブラジル

16.3.1.価格分析

16.3.2.市場シェア分析、2022年

16.3.2.1.コンポーネント別

16.3.2.2.オファー別

16.3.2.3.タイプ別

16.3.2.4.企業規模別

16.3.2.5.最終使用産業別

16.4.メキシコ

16.4.1.価格分析

16.4.2.市場シェア分析、2022年

16.4.2.1.コンポーネント別

16.4.2.2.オファー別

16.4.2.3.タイプ別

16.4.2.4.企業規模別

16.4.2.5.最終使用産業別

16.5.ドイツ

16.5.1.価格分析

16.5.2.市場シェア分析、2022年

16.5.2.1.コンポーネント別

16.5.2.2.オファー別

16.5.2.3.タイプ別

16.5.2.4.企業規模別

16.5.2.5.最終使用産業別

16.6.イギリス

16.6.1.価格分析

16.6.2.市場シェア分析、2022年

16.6.2.1.コンポーネント別

16.6.2.2.オファー別

16.6.2.3.タイプ別

16.6.2.4.企業規模別

16.6.2.5.エンドユース産業別

16.7.フランス

16.7.1.価格分析

16.7.2.市場シェア分析、2022年

16.7.2.1.コンポーネント別

16.7.2.2.オファー別

16.7.2.3.タイプ別

16.7.2.4.企業規模別

16.7.2.5.最終使用産業別

16.8.スペイン

16.8.1.価格分析

16.8.2.市場シェア分析、2022年

16.8.2.1.コンポーネント別

16.8.2.2.オファー別

16.8.2.3.タイプ別

16.8.2.4.企業規模別

16.8.2.5.最終使用産業別

16.9.イタリア

16.9.1.価格分析

16.9.2.市場シェア分析、2022年

16.9.2.1.コンポーネント別

16.9.2.2.オファー別

16.9.2.3.タイプ別

16.9.2.4.企業規模別

16.9.2.5.エンドユース産業別

16.10.中国

16.10.1.価格分析

16.10.2.市場シェア分析、2022年

16.10.2.1.コンポーネント別

16.10.2.2.オファー別

16.10.2.3.タイプ別

16.10.2.4.企業規模別

16.10.2.5.エンドユース産業別

16.11.日本

16.11.1.価格分析

16.11.2.市場シェア分析、2022年

16.11.2.1.コンポーネント別

16.11.2.2.オファー別

16.11.2.3.タイプ別

16.11.2.4.企業規模別

16.11.2.5.エンドユース産業別

16.12.韓国

16.12.1.価格分析

16.12.2.市場シェア分析、2022年

16.12.2.1.コンポーネント別

16.12.2.2.オファー別

16.12.2.3.タイプ別

16.12.2.4.企業規模別

16.12.2.5.最終使用産業別

16.13.シンガポール

16.13.1.価格分析

16.13.2.市場シェア分析、2022年

16.13.2.1.コンポーネント別

16.13.2.2.オファー別

16.13.2.3.タイプ別

16.13.2.4.企業規模別

16.13.2.5.最終使用産業別

16.14.タイ

16.14.1.価格分析

16.14.2.市場シェア分析、2022年

16.14.2.1.コンポーネント別

16.14.2.2.オファー別

16.14.2.3.タイプ別

16.14.2.4.企業規模別

16.14.2.5.最終使用産業別

16.15.インドネシア

16.15.1.価格分析

16.15.2.市場シェア分析、2022年

16.15.2.1.コンポーネント別

16.15.2.2.オファー別

16.15.2.3.タイプ別

16.15.2.4.企業規模別

16.15.2.5.エンドユース産業別

16.16.オーストラリア

16.16.1.価格分析

16.16.2.市場シェア分析、2022年

16.16.2.1.コンポーネント別

16.16.2.2.オファー別

16.16.2.3.タイプ別

16.16.2.4.企業規模別

16.16.2.5.最終使用産業別

16.17.ニュージーランド

16.17.1.価格分析

16.17.2.市場シェア分析、2022年

16.17.2.1.コンポーネント別

16.17.2.2.オファー別

16.17.2.3.タイプ別

16.17.2.4.企業規模別

16.17.2.5.最終使用産業別

16.18.GCC諸国

16.18.1.価格分析

16.18.2.市場シェア分析、2022年

16.18.2.1.コンポーネント別

16.18.2.2.オファー別

16.18.2.3.タイプ別

16.18.2.4.企業規模別

16.18.2.5.最終使用産業別

16.19.南アフリカ

16.19.1.価格分析

16.19.2.市場シェア分析、2022年

16.19.2.1.コンポーネント別

16.19.2.2.オファー別

16.19.2.3.タイプ別

16.19.2.4.企業規模別

16.19.2.5.最終使用産業別

16.20.イスラエル

16.20.1.価格分析

16.20.2.市場シェア分析、2022年

16.20.2.1.コンポーネント別

16.20.2.2.オファー別

16.20.2.3.タイプ別

16.20.2.4.企業規模別

16.20.2.5.最終使用産業別

17.市場構造分析

17.1.競争ダッシュボード

17.2.コンペティション・ベンチマーク

17.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

17.3.1.地域別

17.3.2.コンポーネント別

17.3.3.オファー別

17.3.4.タイプ別

17.3.5.企業規模別

17.3.6.最終使用産業別

18.競争分析

18.1.競合の深堀り

18.1.1.アマゾン・ウェブ・サービス

18.1.1.1.概要

18.1.1.2.製品ポートフォリオ

18.1.1.3.市場セグメント別の収益性

18.1.1.4.販売拠点

18.1.1.5.戦略の概要

18.1.1.5.1.マーケティング戦略

18.1.2.IBMコーポレーション

18.1.2.1.概要

18.1.2.2.製品ポートフォリオ

18.1.2.3.市場セグメント別の収益性

18.1.2.4.販売拠点

18.1.2.5.戦略の概要

18.1.2.5.1.マーケティング戦略

18.1.3.アリババ・グループ・ホールディング・リミテッド

18.1.3.1.概要

18.1.3.2.製品ポートフォリオ

18.1.3.3.市場セグメント別の収益性

18.1.3.4.販売拠点

18.1.3.5.戦略の概要

18.1.3.5.1.マーケティング戦略

18.1.4.シスコシステムズ

18.1.4.1.概要

18.1.4.2.製品ポートフォリオ

18.1.4.3.市場セグメント別収益性

18.1.4.4.販売拠点

18.1.4.5.戦略の概要

18.1.4.5.1.マーケティング戦略

18.1.5.グーグル

18.1.5.1.概要

18.1.5.2.製品ポートフォリオ

18.1.5.3.市場セグメント別収益性

18.1.5.4.販売拠点

18.1.5.5.戦略の概要

18.1.5.5.1.マーケティング戦略

18.1.6.HPE

18.1.6.1.概要

18.1.6.2.製品ポートフォリオ

18.1.6.3.市場セグメント別収益性

18.1.6.4.販売拠点

18.1.6.5.戦略の概要

18.1.6.5.1.マーケティング戦略

18.1.7.インテル株式会社

18.1.7.1.概要

18.1.7.2.製品ポートフォリオ

18.1.7.3.市場セグメント別収益性

18.1.7.4.販売拠点

18.1.7.5.戦略の概要

18.1.7.5.1.マーケティング戦略

18.1.8.オラクル

18.1.8.1.概要

18.1.8.2.製品ポートフォリオ

18.1.8.3.市場セグメント別収益性

18.1.8.4.販売拠点

18.1.8.5.戦略の概要

18.1.8.5.1.マーケティング戦略

18.1.9.アトスSE

18.1.9.1.概要

18.1.9.2.製品ポートフォリオ

18.1.9.3.市場セグメント別収益性

18.1.9.4.販売拠点

18.1.9.5.戦略の概要

18.1.9.5.1.マーケティング戦略

18.1.10.マイクロソフト株式会社

18.1.10.1.概要

18.1.10.2.製品ポートフォリオ

18.1.10.3.市場セグメント別の収益性

18.1.10.4.販売拠点

18.1.10.5.戦略の概要

18.1.10.5.1.マーケティング戦略

19.前提条件と略語

20.調査方法

 

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Summary

Next Generation Computing Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Next Generation Computing offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Components:

• Hardware
• Software
• Services

By Offering:

• Cloud Based
• On Premise

By Type:

• High Performance Computing
• Quantum Computing
• Brain Type Computing
• Approximate and Probabilistic Computing
• Energy Efficiency Computing
• Thermodynamic Computing
• Memory Based Computing
• Optical Computing
• Others

By Enterprise:

• SMEs
• Large Enterprises

By End Use:

• BFSI
• Healthcare
• Space and Defence
• Energy and Power
• Transportation and Logistics
• Chemicals
• Academia
• Government
• Telecom
• Others

By Region:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• Latin America
• MEA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Next Generation Computing Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Next Generation Computing Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Next Generation Computing Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Components processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Next Generation Computing Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (US$ 114.57 billion) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 136.46 billion) and volume (19.1 %) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Next Generation Computing Market - Pricing Analysis

Based on By Components, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Next Generation Computing Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Components

Based on By Components, Next Generation Computing Market is segmented into Hardware, Software, Services. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Components.

Chapter 06 - Global Next Generation Computing Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Offering

Based on By Offering, Next Generation Computing Market is segmented into Cloud Based, On Premise. This section also offers market attractiveness analysis based on By Offering. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Offering.

Chapter 07 - Global Next Generation Computing Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Type

Based on By Type, Next Generation Computing Market is segmented into High Performance Computing, Quantum Computing, Brain Type Computing, Approximate and Probabilistic Computing, Energy Efficiency Computing, Thermodynamic Computing, Memory Based Computing, Optical Computing, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Type.

Chapter 08 - Global Next Generation Computing Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Enterprise

Based on By Enterprise, Next Generation Computing Market is segmented into SMEs, Large Enterprises. This section also offers market attractiveness analysis based on By Enterprise. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Enterprise.

Chapter 09 - Global Next Generation Computing Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By End Use

Based on By End Use, Next Generation Computing Market is segmented into BFSI, Healthcare, Space and Defence, Energy and Power, Transportation and Logistics, Chemicals, Academia, Government, Telecom, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By End Use. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End Use.


Chapter 10 - Next Generation Computing Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Next Generation Computing Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 11 - North America Next Generation Computing Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 12 - Latin America Next Generation Computing Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Next Generation Computing Market in the Latin America region.

Chapter 13 - Europe Next Generation Computing Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Next Generation Computing Market in the regional market.

Chapter 14 - East Asia Next Generation Computing Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Next Generation Computing Market in the regional market.

Chapter 15 - South Asia Next Generation Computing Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Next Generation Computing Market in the regional market.

Chapter 16 - Middle East and Africa Next Generation Computing Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Next Generation Computing Market in the regional market.

Chapter 17 - Key Countries Next Generation Computing Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Next Generation Computing Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 18 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 19 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Components portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Google Inc, HPE, Cisco Systems Inc., Alibaba Group Holding Limited, Amazon Web Services, IBM Corporation, Intel Corporation, Oracle Corporation, Atos SE, Microsoft Corporation.

Chapter 20 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 21 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Next Generation Computing Market.



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Table of Contents

1. Executive Summary

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Opportunity Map Analysis

3.4. Investment Feasibility Matrix

3.5. PESTLE and Porter’s Analysis

3.6. Regulatory Landscape

3.6.1. By Key Regions

3.6.2. By Key Countries

3.7. Regional Parent Market Outlook

4. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Component

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Component, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Component, 2023 to 2033

5.3.1. Hardware

5.3.2. Software

5.3.3. Services

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Component, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Component, 2023 to 2033

6. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Offering

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Offering, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Offering, 2023 to 2033

6.3.1. Cloud Based

6.3.2. On Premise

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Offering, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Offering, 2023 to 2033

7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Type

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Type , 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Type , 2023 to 2033

7.3.1. High Performance Computing

7.3.2. Quantum Computing

7.3.3. Brain Type Computing

7.3.4. Approximate and Probabilistic Computing

7.3.5. Energy Efficiency Computing

7.3.6. Thermodynamic Computing

7.3.7. Memory Based Computing

7.3.8. Optical Computing

7.3.9. Others

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Type , 2018 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Type , 2023 to 2033

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Enterprise Size

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Enterprise Size, 2018 to 2022

8.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Enterprise Size, 2023 to 2033

8.3.1. SMEs

8.3.2. Large Enterprises

8.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Enterprise Size, 2018 to 2022

8.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Enterprise Size, 2023 to 2033

9. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End Use Industry

9.1. Introduction / Key Findings

9.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By End Use Industry, 2018 to 2022

9.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By End Use Industry, 2023 to 2033

9.3.1. BFSI

9.3.2. Healthcare

9.3.3. Space and Defence

9.3.4. Energy and Power

9.3.5. Transportation and Logistics

9.3.6. Chemicals

9.3.7. Academia

9.3.8. Government

9.3.9. Telecom

9.3.10. Others

9.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End Use Industry, 2018 to 2022

9.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End Use Industry, 2023 to 2033

10. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

10.1. Introduction

10.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Region, 2018 to 2022

10.3. Current Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

10.3.1. North America

10.3.2. Latin America

10.3.3. Europe

10.3.4. Asia Pacific

10.3.5. MEA

10.4. Market Attractiveness Analysis By Region

11. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.2.1. By Country

11.2.1.1. USA

11.2.1.2. Canada

11.2.2. By Component

11.2.3. By Offering

11.2.4. By Type

11.2.5. By Enterprise Size

11.2.6. By End Use Industry

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Component

11.3.3. By Offering

11.3.4. By Type

11.3.5. By Enterprise Size

11.3.6. By End Use Industry

11.4. Key Takeaways

12. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.2.1. By Country

12.2.1.1. Brazil

12.2.1.2. Mexico

12.2.1.3. Rest of Latin America

12.2.2. By Component

12.2.3. By Offering

12.2.4. By Type

12.2.5. By Enterprise Size

12.2.6. By End Use Industry

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Component

12.3.3. By Offering

12.3.4. By Type

12.3.5. By Enterprise Size

12.3.6. By End Use Industry

12.4. Key Takeaways

13. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

13.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.2.1. By Country

13.2.1.1. Germany

13.2.1.2. United kingdom

13.2.1.3. France

13.2.1.4. Spain

13.2.1.5. Italy

13.2.1.6. Rest of Europe

13.2.2. By Component

13.2.3. By Offering

13.2.4. By Type

13.2.5. By Enterprise Size

13.2.6. By End Use Industry

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Country

13.3.2. By Component

13.3.3. By Offering

13.3.4. By Type

13.3.5. By Enterprise Size

13.3.6. By End Use Industry

13.4. Key Takeaways

14. Asia Pacific Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

14.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.2.1. By Country

14.2.1.1. China

14.2.1.2. Japan

14.2.1.3. South Korea

14.2.1.4. Singapore

14.2.1.5. Thailand

14.2.1.6. Indonesia

14.2.1.7. Australia

14.2.1.8. New Zealand

14.2.1.9. Rest of Asia Pacific

14.2.2. By Component

14.2.3. By Offering

14.2.4. By Type

14.2.5. By Enterprise Size

14.2.6. By End Use Industry

14.3. Market Attractiveness Analysis

14.3.1. By Country

14.3.2. By Component

14.3.3. By Offering

14.3.4. By Type

14.3.5. By Enterprise Size

14.3.6. By End Use Industry

14.4. Key Takeaways

15. MEA Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

15.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

15.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.2.1. By Country

15.2.1.1. GCC Countries

15.2.1.2. South Africa

15.2.1.3. Israel

15.2.1.4. Rest of MEA

15.2.2. By Component

15.2.3. By Offering

15.2.4. By Type

15.2.5. By Enterprise Size

15.2.6. By End Use Industry

15.3. Market Attractiveness Analysis

15.3.1. By Country

15.3.2. By Component

15.3.3. By Offering

15.3.4. By Type

15.3.5. By Enterprise Size

15.3.6. By End Use Industry

15.4. Key Takeaways

16. Key Countries Market Analysis

16.1. USA

16.1.1. Pricing Analysis

16.1.2. Market Share Analysis, 2022

16.1.2.1. By Component

16.1.2.2. By Offering

16.1.2.3. By Type

16.1.2.4. By Enterprise Size

16.1.2.5. By End Use Industry

16.2. Canada

16.2.1. Pricing Analysis

16.2.2. Market Share Analysis, 2022

16.2.2.1. By Component

16.2.2.2. By Offering

16.2.2.3. By Type

16.2.2.4. By Enterprise Size

16.2.2.5. By End Use Industry

16.3. Brazil

16.3.1. Pricing Analysis

16.3.2. Market Share Analysis, 2022

16.3.2.1. By Component

16.3.2.2. By Offering

16.3.2.3. By Type

16.3.2.4. By Enterprise Size

16.3.2.5. By End Use Industry

16.4. Mexico

16.4.1. Pricing Analysis

16.4.2. Market Share Analysis, 2022

16.4.2.1. By Component

16.4.2.2. By Offering

16.4.2.3. By Type

16.4.2.4. By Enterprise Size

16.4.2.5. By End Use Industry

16.5. Germany

16.5.1. Pricing Analysis

16.5.2. Market Share Analysis, 2022

16.5.2.1. By Component

16.5.2.2. By Offering

16.5.2.3. By Type

16.5.2.4. By Enterprise Size

16.5.2.5. By End Use Industry

16.6. United kingdom

16.6.1. Pricing Analysis

16.6.2. Market Share Analysis, 2022

16.6.2.1. By Component

16.6.2.2. By Offering

16.6.2.3. By Type

16.6.2.4. By Enterprise Size

16.6.2.5. By End Use Industry

16.7. France

16.7.1. Pricing Analysis

16.7.2. Market Share Analysis, 2022

16.7.2.1. By Component

16.7.2.2. By Offering

16.7.2.3. By Type

16.7.2.4. By Enterprise Size

16.7.2.5. By End Use Industry

16.8. Spain

16.8.1. Pricing Analysis

16.8.2. Market Share Analysis, 2022

16.8.2.1. By Component

16.8.2.2. By Offering

16.8.2.3. By Type

16.8.2.4. By Enterprise Size

16.8.2.5. By End Use Industry

16.9. Italy

16.9.1. Pricing Analysis

16.9.2. Market Share Analysis, 2022

16.9.2.1. By Component

16.9.2.2. By Offering

16.9.2.3. By Type

16.9.2.4. By Enterprise Size

16.9.2.5. By End Use Industry

16.10. China

16.10.1. Pricing Analysis

16.10.2. Market Share Analysis, 2022

16.10.2.1. By Component

16.10.2.2. By Offering

16.10.2.3. By Type

16.10.2.4. By Enterprise Size

16.10.2.5. By End Use Industry

16.11. Japan

16.11.1. Pricing Analysis

16.11.2. Market Share Analysis, 2022

16.11.2.1. By Component

16.11.2.2. By Offering

16.11.2.3. By Type

16.11.2.4. By Enterprise Size

16.11.2.5. By End Use Industry

16.12. South Korea

16.12.1. Pricing Analysis

16.12.2. Market Share Analysis, 2022

16.12.2.1. By Component

16.12.2.2. By Offering

16.12.2.3. By Type

16.12.2.4. By Enterprise Size

16.12.2.5. By End Use Industry

16.13. Singapore

16.13.1. Pricing Analysis

16.13.2. Market Share Analysis, 2022

16.13.2.1. By Component

16.13.2.2. By Offering

16.13.2.3. By Type

16.13.2.4. By Enterprise Size

16.13.2.5. By End Use Industry

16.14. Thailand

16.14.1. Pricing Analysis

16.14.2. Market Share Analysis, 2022

16.14.2.1. By Component

16.14.2.2. By Offering

16.14.2.3. By Type

16.14.2.4. By Enterprise Size

16.14.2.5. By End Use Industry

16.15. Indonesia

16.15.1. Pricing Analysis

16.15.2. Market Share Analysis, 2022

16.15.2.1. By Component

16.15.2.2. By Offering

16.15.2.3. By Type

16.15.2.4. By Enterprise Size

16.15.2.5. By End Use Industry

16.16. Australia

16.16.1. Pricing Analysis

16.16.2. Market Share Analysis, 2022

16.16.2.1. By Component

16.16.2.2. By Offering

16.16.2.3. By Type

16.16.2.4. By Enterprise Size

16.16.2.5. By End Use Industry

16.17. New Zealand

16.17.1. Pricing Analysis

16.17.2. Market Share Analysis, 2022

16.17.2.1. By Component

16.17.2.2. By Offering

16.17.2.3. By Type

16.17.2.4. By Enterprise Size

16.17.2.5. By End Use Industry

16.18. GCC Countries

16.18.1. Pricing Analysis

16.18.2. Market Share Analysis, 2022

16.18.2.1. By Component

16.18.2.2. By Offering

16.18.2.3. By Type

16.18.2.4. By Enterprise Size

16.18.2.5. By End Use Industry

16.19. South Africa

16.19.1. Pricing Analysis

16.19.2. Market Share Analysis, 2022

16.19.2.1. By Component

16.19.2.2. By Offering

16.19.2.3. By Type

16.19.2.4. By Enterprise Size

16.19.2.5. By End Use Industry

16.20. Israel

16.20.1. Pricing Analysis

16.20.2. Market Share Analysis, 2022

16.20.2.1. By Component

16.20.2.2. By Offering

16.20.2.3. By Type

16.20.2.4. By Enterprise Size

16.20.2.5. By End Use Industry

17. Market Structure Analysis

17.1. Competition Dashboard

17.2. Competition Benchmarking

17.3. Market Share Analysis of Top Players

17.3.1. By Regional

17.3.2. By Component

17.3.3. By Offering

17.3.4. By Type

17.3.5. By Enterprise Size

17.3.6. By End Use Industry

18. Competition Analysis

18.1. Competition Deep Dive

18.1.1. Amazon Web Services

18.1.1.1. Overview

18.1.1.2. Product Portfolio

18.1.1.3. Profitability by Market Segments

18.1.1.4. Sales Footprint

18.1.1.5. Strategy Overview

18.1.1.5.1. Marketing Strategy

18.1.2. IBM Corporation

18.1.2.1. Overview

18.1.2.2. Product Portfolio

18.1.2.3. Profitability by Market Segments

18.1.2.4. Sales Footprint

18.1.2.5. Strategy Overview

18.1.2.5.1. Marketing Strategy

18.1.3. Alibaba Group Holding Limited

18.1.3.1. Overview

18.1.3.2. Product Portfolio

18.1.3.3. Profitability by Market Segments

18.1.3.4. Sales Footprint

18.1.3.5. Strategy Overview

18.1.3.5.1. Marketing Strategy

18.1.4. Cisco Systems Inc

18.1.4.1. Overview

18.1.4.2. Product Portfolio

18.1.4.3. Profitability by Market Segments

18.1.4.4. Sales Footprint

18.1.4.5. Strategy Overview

18.1.4.5.1. Marketing Strategy

18.1.5. Google Inc

18.1.5.1. Overview

18.1.5.2. Product Portfolio

18.1.5.3. Profitability by Market Segments

18.1.5.4. Sales Footprint

18.1.5.5. Strategy Overview

18.1.5.5.1. Marketing Strategy

18.1.6. HPE

18.1.6.1. Overview

18.1.6.2. Product Portfolio

18.1.6.3. Profitability by Market Segments

18.1.6.4. Sales Footprint

18.1.6.5. Strategy Overview

18.1.6.5.1. Marketing Strategy

18.1.7. Intel Corporation

18.1.7.1. Overview

18.1.7.2. Product Portfolio

18.1.7.3. Profitability by Market Segments

18.1.7.4. Sales Footprint

18.1.7.5. Strategy Overview

18.1.7.5.1. Marketing Strategy

18.1.8. Oracle Corporation

18.1.8.1. Overview

18.1.8.2. Product Portfolio

18.1.8.3. Profitability by Market Segments

18.1.8.4. Sales Footprint

18.1.8.5. Strategy Overview

18.1.8.5.1. Marketing Strategy

18.1.9. Atos SE

18.1.9.1. Overview

18.1.9.2. Product Portfolio

18.1.9.3. Profitability by Market Segments

18.1.9.4. Sales Footprint

18.1.9.5. Strategy Overview

18.1.9.5.1. Marketing Strategy

18.1.10. Microsoft Corporation

18.1.10.1. Overview

18.1.10.2. Product Portfolio

18.1.10.3. Profitability by Market Segments

18.1.10.4. Sales Footprint

18.1.10.5. Strategy Overview

18.1.10.5.1. Marketing Strategy

19. Assumptions & Acronyms Used

20. Research Methodology

 

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