世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ヘーゼルナッツ市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2032年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東アフリカ)

ヘーゼルナッツ市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2032年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東アフリカ)


Hazelnut Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)

世界のヘーゼルナッツ市場は2025年に85億米ドルと予測され、2032年には137億米ドルに達すると予測され、予測期間(2025-2032年)のCAGRは7.06%で拡大する。豊かな味わいと栄養価の高さで珍重されるヘーゼルナッ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Fairfield Market Research
フェアフィールドマーケットリサーチ
2025年8月4日 US$4,995
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
通常5営業日以内 191 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

世界のヘーゼルナッツ市場は2025年に85億米ドルと予測され、2032年には137億米ドルに達すると予測され、予測期間(2025-2032年)のCAGRは7.06%で拡大する。豊かな味わいと栄養価の高さで珍重されるヘーゼルナッツは、製菓、製パン、乳製品、パーソナルケア業界の定番である。高級チョコレート製品、植物由来の食事、機能性食品の人気の高まりが市場の成長を後押ししている。さらに、加工技術の進歩やサプライ・チェーン・システムの改善が、世界的な普及を支えている。

ヘーゼルナッツ市場 - レポートスコープ

ヘーゼルナッツ市場は、生、ロースト、加工、ペースト、オイル、パウダーなど多様な製品ポートフォリオにわたる。ヘーゼルナッツは、特にチョコレートやスプレッドなど、高価値の菓子類の重要な原料である。ヘーゼルナッツオイルには抗酸化作用や肌に栄養を与える作用があるため、化粧品への応用が拡大しており、市場の勢いをさらに増している。さらに、消費者のライフスタイルの進化と可処分所得の増加が、ヘーゼルナッツベースのスナックと飲料の需要を促進している。

市場成長の促進要因:

ヘーゼルナッツ市場はいくつかの要因によって牽引力を増している。特に欧州と北米における高級菓子の需要増加が主要な推進要因である。植物性食品や菜食主義者の増加により、乳製品を含まないスプレッド、代用乳、ベーカリー製品へのヘーゼルナッツの使用が増加している。健康志向の消費者は栄養価の高いスナック菓子を選んでおり、その中でもヘーゼルナッツは健康的な脂肪とビタミンを含んでいることから注目されている。さらに、ヘーゼルナッツの加工技術革新と食品・飲料製品へのフレーバー統合が消費を刺激している。トルコ、イタリア、米国での栽培拡大と貿易機会の増大が、市場の成長をさらに後押ししている。

市場の阻害要因

その成長軌道にもかかわらず、ヘーゼルナッツ産業は一定のハードルに直面している。生産は特定の気候条件に大きく依存するため、天候の変動、害虫、作物の病気の影響を受けやすい。この脆弱性により、しばしば供給が不安定になり、価格が変動する。アーモンドやカシューナッツのような他のナッツ品種との競争により、市場シェアが制限されることもある。さらに、土地利用と水消費に関連する持続可能性の課題が、消費者の意思決定においてより顕著になってきている。主要産地における貿易制限や地政学的問題も、サプライチェーンに潜在的な混乱をもたらす。

市場機会:

有機ヘーゼルナッツや持続可能な方法で調達されたヘーゼルナッツに対する需要が、特に欧米市場で高まっていることが大きなチャンスである。クリーン・ラベル、植物由来、機能性食品に対する消費者の関心の高まりは、ヘーゼルナッツをベースとしたイノベーションにとって有利な道筋を生み出す。アジア太平洋地域と中南米の新興市場では、都市化とライフスタイルの変化により消費が増加している。拡大する電子商取引と消費者直販チャネルは、エンドユーザーにリーチするための新たな手段を提供する。生産者、加工業者、世界的ブランド間の戦略的提携は、品質の一貫性とトレーサビリティの確保に役立ち、企業に競争上の優位性をもたらす。

地域の展望:

ヨーロッパが世界のヘーゼルナッツ市場を支配しており、トルコは依然として世界有数の生産・輸出国である。イタリア、ドイツ、フランスは、菓子製造業の強い存在感を背景に、主要な消費拠点となっている。北米、特に米国では、高級チョコレート製品、健康的なスナック、乳製品の代替品に対する需要が高まっている。アジア太平洋地域は、中産階級の人口拡大と欧米食トレンドの採用増加により、高成長市場として浮上している。中南米と中東・アフリカも、農業投資とナッツベースの製品需要の拡大に支えられて有望である。

主要企業:

- フェレロ・インターナショナルS.A.

- オラム・インターナショナル

- バルス・ギダ・サナイ・ヴェ・ティカレットA.S.

- ドゥラク・フィンディク

- アルスラントルクS.A.

- ギュルソイ・タルムサル・ユルナル・グダ・サン(GPR)

- ノースウエスト・ヘーゼルナッツ・カンパニー

- ホルムキスト・ヘーゼルナッツ果樹園有限会社

- アメリカン・ヘーゼルナッツ・カンパニー

- ポイラズ・ポイラズ

- フンドク・エンテグレ・サナエイ・ティカレットA.Ş.

- カネグレード社

- その他

市場細分化:

製品別

- 生

- 加工品

- ロースト

- ペースト

- オイル

- パウダー

- その他

性質別

- オーガニック

- コンベンショナル

最終用途別

- 食品・飲料

- チョコレート・菓子

- ベーカリー

- 乳製品・アイスクリーム

- ナッツバター&スプレッド

- その他

- 化粧品・パーソナルケア

- 小売/家庭用品

- その他

流通チャネル別

- B2B

- B2C

- ハイパーマーケット・スーパーマーケット

- 専門店

- オンライン小売

- その他

地域別

- 北米

- ラテンアメリカ

- ヨーロッパ

- アジア太平洋

- 中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.ヘーゼルナッツの世界市場スナップショット
1.2.将来予測
1.3.主要市場動向
1.4.地域別スナップショット(金額別、2025年
1.5.アナリストの推奨
2.市場概要
2.1.市場の定義とセグメント
2.2.市場ダイナミクス
2.2.1.促進要因
2.2.2.阻害要因
2.2.3.市場機会
2.3.バリューチェーン分析
2.4.ポーターのファイブフォース分析
2.5.COVID-19インパクト分析
2.5.1.供給
2.5.2.需要
2.6.ウクライナ・ロシア紛争の影響
2.7.経済概況
2.7.1.世界経済予測
2.8.PESTLE分析
3.ヘーゼルナッツの世界市場展望、2019年~2032年
3.1.ヘーゼルナッツの世界市場展望、形態別、金額(億米ドル)・数量、2019-2032年
3.1.1.主なハイライト
3.1.1.1.生
3.1.1.2.加工品
3.1.1.3.油
3.2.ヘーゼルナッツの世界市場展望、用途別、金額(億米ドル)・数量、2019年~2032年
3.2.1.主なハイライト
3.2.1.1.食品と飲料
3.2.1.1.1.菓子
3.2.1.1.2.ベーカリー
3.2.1.1.3.フローズン・デザート
3.2.1.1.4.コーヒー
3.2.1.1.5.酒類
3.2.1.1.6.その他
3.2.1.2.化粧品・パーソナルケア
3.2.1.3.小売/家庭用品
3.3.ヘーゼルナッツの世界市場展望、流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量、2019年~2032年
3.3.1.主なハイライト
3.3.1.1.企業間取引
3.3.1.2.企業対消費者
3.3.1.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
3.3.1.2.2.専門店
3.3.1.2.3.オンライン小売
3.4.ヘーゼルナッツの世界市場展望、地域別、金額(億米ドル)・数量、2019年~2032年
3.4.1.主なハイライト
3.4.1.1.北米
3.4.1.2.欧州
3.4.1.3.アジア太平洋
3.4.1.4.ラテンアメリカ
3.4.1.5.中東・アフリカ
4.北米ヘーゼルナッツ市場の展望、2019年~2032年
4.1.北米のヘーゼルナッツ市場の展望:形態別、金額(億米ドル)・数量、2019-2032年
4.1.1.主なハイライト
4.1.1.1.生
4.1.1.2.加工品
4.1.1.3.油
4.2.北米ヘーゼルナッツ市場の展望、用途別、金額(億米ドル)・数量、2019~2032年
4.2.1.主なハイライト
4.2.1.1.食品と飲料
4.2.1.1.1.菓子
4.2.1.1.2.ベーカリー
4.2.1.1.3.フローズン・デザート
4.2.1.1.4.コーヒー
4.2.1.1.5.酒類
4.2.1.1.6.その他
4.2.1.2.化粧品・パーソナルケア
4.2.1.3.小売/家庭用品
4.3.北米ヘーゼルナッツ市場の展望、流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量、2019年~2032年
4.3.1.主なハイライト
4.3.1.1.企業間取引
4.3.1.2.企業対消費者
4.3.1.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
4.3.1.2.2.専門店
4.3.1.2.3.オンライン小売
4.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
4.4.北米ヘーゼルナッツ市場の展望、国別、金額(億米ドル)・数量、2019年~2032年
4.4.1.主なハイライト
4.4.1.1.米国のヘーゼルナッツ市場:形態別、金額(億米ドル)・数量、2019-2032年
4.4.1.2.米国のヘーゼルナッツ市場:用途別、金額(億米ドル)・数量、2019-2032年
4.4.1.3.米国のヘーゼルナッツ市場:流通経路別、金額(US$ Bn)と数量、2019-2032年
4.4.1.4.カナダのヘーゼルナッツ市場:形態別、金額(US$ Bn)と数量、2019-2032年
4.4.1.5.カナダのヘーゼルナッツ市場:用途別、金額(US$ Bn)と数量、2019-2032年
4.4.1.6.カナダのヘーゼルナッツ市場:流通経路別、金額(US$ Bn)と数量、2019-2032年
4.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
5.欧州ヘーゼルナッツ市場の展望、2019年~2032年
5.1.欧州ヘーゼルナッツ市場の展望、形態別、金額(億米ドル)・数量、2019-2032年
5.1.1.主なハイライト
5.1.1.1.生
5.1.1.2.加工品
5.1.1.3.油
5.2.欧州ヘーゼルナッツ市場の展望、用途別、金額(億米ドル)・数量、2019~2032年
5.2.1.主なハイライト
5.2.1.1.食品と飲料
5.2.1.1.1.菓子
5.2.1.1.2.ベーカリー
5.2.1.1.3.フローズン・デザート
5.2.1.1.4.コーヒー
5.2.1.1.5.酒類
5.2.1.1.6.その他
5.2.1.2.化粧品・パーソナルケア
5.2.1.3.小売/家庭用品
5.3.欧州ヘーゼルナッツ市場の展望、流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量、2019年~2032年
5.3.1.主なハイライト
5.3.1.1.企業間取引
5.3.1.2.企業対消費者
5.3.1.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
5.3.1.2.2.専門店
5.3.1.2.3.オンライン小売
5.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
5.4.欧州ヘーゼルナッツ市場の展望、国別、金額(億米ドル)・数量、2019年~2032年
5.4.1.主なハイライト
5.4.1.1.ドイツのヘーゼルナッツ市場:形態別、金額(億米ドル)・数量、2019-2032年
5.4.1.2.ドイツのヘーゼルナッツ市場:用途別、金額(億米ドル)・数量、2019-2032年
5.4.1.3.ドイツのヘーゼルナッツ市場:流通経路別、金額(US$ Bn)・数量、2019-2032年
5.4.1.4.イギリスのヘーゼルナッツ市場:形態別、金額(億米ドル)・数量、2019-2032年
5.4.1.5.イギリスのヘーゼルナッツ市場:用途別、金額(US$ Bn)と数量、2019-2032年
5.4.1.6.イギリスのヘーゼルナッツ市場:流通経路別、金額(US$ Bn)と数量、2019-2032年
5.4.1.7.フランスのヘーゼルナッツ市場:形態別、金額(億米ドル)・数量、2019-2032年
5.4.1.8.フランスのヘーゼルナッツ市場:用途別、金額(US$ Bn)と数量、2019-2032年
5.4.1.9.フランスのヘーゼルナッツ市場:流通経路別、金額(US$ Bn)と数量、2019-2032年
5.4.1.10.イタリアのヘーゼルナッツ市場:形状別、金額(US$ Bn)と数量、2019-2032年
5.4.1.11.イタリアのヘーゼルナッツ市場:用途別、金額(US$ Bn)と数量、2019-2032年
5.4.1.12.イタリアのヘーゼルナッツ市場:流通経路別、金額(US$ Bn)と数量、2019-2032年
5.4.1.13.トルコのヘーゼルナッツ市場:形状別、金額(US$ Bn)と数量、2019-2032年
5.4.1.14.トルコのヘーゼルナッツ市場:用途別、金額(US$ Bn)と数量、2019-2032年
5.4.1.15.トルコのヘーゼルナッツ市場:流通経路別、金額(US$ Bn)と数量、2019-2032年
5.4.1.16.ロシアのヘーゼルナッツ市場:形状別、金額(US$ Bn)と数量、2019-2032年
5.4.1.17.ロシアのヘーゼルナッツ市場:用途別、金額(US$ Bn)と数量、2019-2032年
5.4.1.18.ロシアのヘーゼルナッツ市場:流通経路別、金額(US$ Bn)と数量、2019-2032年
5.4.1.19.その他のヨーロッパのヘーゼルナッツ市場:形態別、金額(US$ Bn)・数量、2019-2032年
5.4.1.20.その他のヨーロッパのヘーゼルナッツ市場:用途別、金額(US$ Bn)・数量、2019-2032年
5.4.1.21.その他のヨーロッパのヘーゼルナッツ市場:流通経路別、金額(US$ Bn)と数量、2019-2032年
5.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
6.アジア太平洋地域のヘーゼルナッツ市場展望、2019年~2032年
6.1.アジア太平洋地域のヘーゼルナッツ市場の展望、形態別、金額(億米ドル)・数量、2019-2032年
6.1.1.主なハイライト
6.1.1.1.生
6.1.1.2.加工品
6.1.1.3.油
6.2.アジア太平洋地域のヘーゼルナッツ市場の展望、用途別、金額(億米ドル)・数量、2019年~2032年
6.2.1.主なハイライト
6.2.1.1.食品と飲料
6.2.1.1.1.菓子
6.2.1.1.2.ベーカリー
6.2.1.1.3.フローズン・デザート
6.2.1.1.4.コーヒー
6.2.1.1.5.酒類
6.2.1.1.6.その他
6.2.1.2.化粧品・パーソナルケア
6.2.1.3.小売/家庭用品
6.3.アジア太平洋地域のヘーゼルナッツ市場の展望、流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量、2019年~2032年
6.3.1.主なハイライト
6.3.1.1.企業間取引
6.3.1.2.企業対消費者
6.3.1.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
6.3.1.2.2.専門店
6.3.1.2.3.オンライン小売
6.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
6.4.アジア太平洋地域のヘーゼルナッツ市場の展望、国別、金額(億米ドル)・数量、2019年~2032年
6.4.1.主なハイライト
6.4.1.1.中国のヘーゼルナッツ市場:形態別、金額(億米ドル)・数量、2019-2032年
6.4.1.2.中国のヘーゼルナッツ市場:用途別、金額(US$ Bn)・数量、2019-2032年
6.4.1.3.中国のヘーゼルナッツ市場:流通経路別、金額(US$ Bn)と数量、2019-2032年
6.4.1.4.日本のヘーゼルナッツ市場:形態別、金額(US$ Bn)・数量、2019-2032年
6.4.1.5.日本のヘーゼルナッツ市場:用途別、金額(US$ Bn)・数量、2019-2032年
6.4.1.6.日本のヘーゼルナッツ市場:流通経路別、金額(US$ Bn)・数量、2019-2032年
6.4.1.7.韓国のヘーゼルナッツ市場:形状別、金額(US$ Bn)・数量、2019-2032年
6.4.1.8.韓国のヘーゼルナッツ市場:用途別、金額(US$ Bn)と数量、2019-2032年
6.4.1.9.韓国のヘーゼルナッツ市場:流通経路別、金額(US$ Bn)と数量、2019-2032年
6.4.1.10.インドのヘーゼルナッツ市場:形状別、金額(US$ Bn)と数量、2019-2032年
6.4.1.11.インドのヘーゼルナッツ市場:用途別、金額(US$ Bn)と数量、2019-2032年
6.4.1.12.インドのヘーゼルナッツ市場:流通経路別、金額(US$ Bn)と数量、2019-2032年
6.4.1.13.東南アジアのヘーゼルナッツ市場:形態別、金額(US$ Bn)・数量、2019-2032年
6.4.1.14.東南アジアのヘーゼルナッツ市場:用途別、金額(US$ Bn)・数量、2019-2032年
6.4.1.15.東南アジアのヘーゼルナッツ市場:流通経路別、金額(US$ Bn)・数量、2019-2032年
6.4.1.16.その他のアジア太平洋地域のヘーゼルナッツ市場:形態別、金額(US$ Bn)・数量、2019-2032年
6.4.1.17.その他のアジア太平洋地域のヘーゼルナッツ市場:用途別、金額(US$ Bn)・数量、2019-2032年
6.4.1.18.その他のアジア太平洋地域のヘーゼルナッツ市場:流通経路別、金額(US$ Bn)・数量、2019-2032年
6.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
7.ラテンアメリカのヘーゼルナッツ市場展望、2019年~2032年
7.1.ラテンアメリカのヘーゼルナッツ市場の展望:形態別、金額(億米ドル)・数量、2019-2032年
7.1.1.主なハイライト
7.1.1.1.生
7.1.1.2.加工品
7.1.1.3.油
7.2.ラテンアメリカのヘーゼルナッツ市場展望、用途別、金額(億米ドル)・数量、2019~2032年
7.2.1.1.食品と飲料
7.2.1.1.1.菓子
7.2.1.1.2.ベーカリー
7.2.1.1.3.フローズン・デザート
7.2.1.1.4.コーヒー
7.2.1.1.5.酒類
7.2.1.1.6.その他
7.2.1.2.化粧品・パーソナルケア
7.2.1.3.小売/家庭用品
7.3.ラテンアメリカのヘーゼルナッツ市場展望、流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量、2019年~2032年
7.3.1.主なハイライト
7.3.1.1.企業間取引
7.3.1.2.企業対消費者
7.3.1.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
7.3.1.2.2.専門店
7.3.1.2.3.オンライン小売
7.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
7.4.ラテンアメリカのヘーゼルナッツ市場の展望、国別、金額(億米ドル)・数量、2019年~2032年
7.4.1.主なハイライト
7.4.1.1.ブラジルのヘーゼルナッツ市場:形態別、金額(億米ドル)・数量、2019-2032年
7.4.1.2.ブラジルのヘーゼルナッツ市場:用途別、金額(US$ Bn)・数量、2019-2032年
7.4.1.3.ブラジルのヘーゼルナッツ市場:流通経路別、金額(US$ Bn)と数量、2019-2032年
7.4.1.4.メキシコのヘーゼルナッツ市場:形状別、金額(US$ Bn)と数量、2019-2032年
7.4.1.5.メキシコのヘーゼルナッツ市場:用途別、金額(US$ Bn)と数量、2019-2032年
7.4.1.6.メキシコのヘーゼルナッツ市場:流通経路別、金額(US$ Bn)と数量、2019-2032年
7.4.1.7.アルゼンチンのヘーゼルナッツ市場:形状別、金額(US$ Bn)と数量、2019-2032年
7.4.1.8.アルゼンチンのヘーゼルナッツ市場:用途別、金額(US$ Bn)と数量、2019-2032年
7.4.1.9.アルゼンチンのヘーゼルナッツ市場:流通経路別、金額(US$ Bn)と数量、2019-2032年
7.4.1.10.その他の中南米のヘーゼルナッツ市場:形態別、金額(US$ Bn)・数量、2019-2032年
7.4.1.11.ラテンアメリカのその他のヘーゼルナッツ市場:用途別、金額(US$ Bn)・数量、2019-2032年
7.4.1.12.ラテンアメリカのその他の地域ヘーゼルナッツ市場:流通経路別、金額(US$ Bn)・数量、2019-2032年
7.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
8.中東・アフリカヘーゼルナッツ市場の展望(2019年~2032年
8.1.中東・アフリカヘーゼルナッツ市場の展望:形態別、金額(億米ドル)・数量、2019-2032年
8.1.1.主なハイライト
8.1.1.1.生
8.1.1.2.加工品
8.1.1.3.油
8.2.中東・アフリカヘーゼルナッツ市場の展望、用途別、金額(億米ドル)・数量、2019年~2032年
8.2.1.主なハイライト
8.2.1.1.食品と飲料
8.2.1.1.1.菓子
8.2.1.1.2.ベーカリー
8.2.1.1.3.フローズン・デザート
8.2.1.1.4.コーヒー
8.2.1.1.5.酒類
8.2.1.1.6.その他
8.2.1.2.化粧品・パーソナルケア
8.2.1.3.小売/家庭用品
8.3.中東・アフリカヘーゼルナッツ市場の展望、流通チャネル別、金額(億米ドル)・数量、2019年~2032年
8.3.1.1.企業間取引
8.3.1.2.消費者向け事業
8.3.1.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
8.3.1.2.2.専門店
8.3.1.2.3.オンライン小売
8.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
8.4.中東・アフリカヘーゼルナッツ市場の展望、国別、金額(億米ドル)・数量、2019年~2032年
8.4.1.主なハイライト
8.4.1.1.GCCのヘーゼルナッツ市場:形態別、金額(億米ドル)・数量、2019-2032年
8.4.1.2.GCCのヘーゼルナッツ市場:用途別、金額(億米ドル)・数量、2019-2032年
8.4.1.3.GCCのヘーゼルナッツ市場:流通経路別、金額(US$ Bn)・数量、2019-2032年
8.4.1.4.南アフリカのヘーゼルナッツ市場:形状別、金額(US$ Bn)と数量、2019-2032年
8.4.1.5.南アフリカのヘーゼルナッツ市場:用途別、金額(US$ Bn)と数量、2019-2032年
8.4.1.6.南アフリカのヘーゼルナッツ市場:流通経路別、金額(US$ Bn)と数量、2019-2032年
8.4.1.7.エジプトのヘーゼルナッツ市場:形状別、金額(US$ Bn)と数量、2019-2032年
8.4.1.8.エジプトのヘーゼルナッツ市場:用途別、金額(US$ Bn)と数量、2019-2032年
8.4.1.9.エジプトのヘーゼルナッツ市場:流通経路別、金額(US$ Bn)と数量、2019-2032年
8.4.1.10.ナイジェリアのヘーゼルナッツ市場:形状別、金額(US$ Bn)と数量、2019-2032年
8.4.1.11.ナイジェリアのヘーゼルナッツ市場:用途別、金額(US$ Bn)と数量、2019-2032年
8.4.1.12.ナイジェリアのヘーゼルナッツ市場:流通経路別、金額(US$ Bn)と数量、2019-2032年
8.4.1.13.その他の中東・アフリカのヘーゼルナッツ市場:形態別、金額(US$ Bn)・数量、2019-2032年
8.4.1.14.その他の中東・アフリカヘーゼルナッツ市場:用途別、金額(US$ Bn)・数量、2019-2032年
8.4.1.15.その他の中東・アフリカヘーゼルナッツ市場:流通経路別、金額(US$ Bn)・数量、2019-2032年
8.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
9.競争環境
9.1.流通チャネル別対用途別ヒートマップ
9.2.メーカー対用途別ヒートマップ
9.3.企業市場シェア分析、2025年
9.4.競合ダッシュボード
9.5.企業プロフィール
9.5.1.オラム・インターナショナル
9.5.1.1.会社概要
9.5.1.2.製品ポートフォリオ
9.5.1.3.財務概要
9.5.1.4.事業戦略と展開
9.5.2.フェレロ・インターナショナルS.A.
9.5.2.1.会社概要
9.5.2.2.製品ポートフォリオ
9.5.2.3.財務概要
9.5.3.バリーカレボーAG
9.5.3.1.会社概要
9.5.3.2.製品ポートフォリオ
9.5.3.3.財務概要
9.5.3.4.事業戦略と展開
9.5.4.カネグレード社
9.5.4.1.会社概要
9.5.4.2.製品ポートフォリオ
9.5.4.3.財務概要
9.5.4.4.事業戦略と展開
9.5.5.アルスランテュルク
9.5.5.1.会社概要
9.5.5.2.製品ポートフォリオ
9.5.5.3.財務概要
9.5.5.4.事業戦略と展開
9.5.6.カリメックス
9.5.6.1.会社概要
9.5.6.2.製品ポートフォリオ
9.5.6.3.財務概要
9.5.6.4.事業戦略と展開
9.5.7.オレゴン産ヘーゼルナッツ
9.5.7.1.会社概要
9.5.7.2.製品ポートフォリオ
9.5.7.3.財務概要
9.5.7.4.事業戦略と展開
9.5.8.デュラク・フィンディク
9.5.8.1.会社概要
9.5.8.2.製品ポートフォリオ
9.5.8.3.財務概要
9.5.8.4.事業戦略と展開
9.5.9.ジオナッツ・リミテッド
9.5.9.1.会社概要
9.5.9.2.製品ポートフォリオ
9.5.9.3.財務概要
9.5.9.4.事業戦略と展開
10.付録
10.1.調査方法
10.2.報告書の前提条件
10.3.頭字語および略語

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global hazelnut market is projected to be valued at US$ 8.5 Bn in 2025 and is anticipated to reach US$ 13.7 Bn by 2032, expanding at a CAGR of 7.06% during the forecast period (2025–2032). Hazelnuts, prized for their rich taste and nutritional benefits, are a staple in the confectionery, bakery, dairy, and personal care industries. The increasing popularity of premium chocolate products, plant-based diets, and functional foods is propelling market growth. Furthermore, advancements in processing technologies and improved supply chain systems are supporting wider global availability.

Hazelnut Market – Report Scope

The market spans a diverse product portfolio, including raw, roasted, processed, paste, oil, and powder variants. Hazelnuts are a critical ingredient in high-value confectionery items, notably in chocolates and spreads. The growing application of hazelnut oil in cosmetics, due to its antioxidant and skin-nourishing properties, further adds to market momentum. In addition, evolving consumer lifestyles and rising disposable incomes are driving demand for hazelnut-based snacks and beverages.

Market Growth Drivers:

The hazelnut market is gaining traction due to several factors. Increasing demand for premium confectionery, particularly in Europe and North America, is a key driver. The rising adoption of plant-based and vegan diets has boosted the use of hazelnuts in dairy-free spreads, milk alternatives, and bakery goods. Health-conscious consumers are opting for nutrient-rich snacking options, where hazelnuts stand out for their healthy fats and vitamins. Moreover, innovation in hazelnut processing and flavor integration in food and beverage products is stimulating consumption. Expanding cultivation in Turkey, Italy, and the U.S., alongside growing trade opportunities, is further fueling market growth.

Market Restraints:

Despite its growth trajectory, the hazelnut industry faces certain hurdles. Production is heavily reliant on specific climatic conditions, making it susceptible to weather fluctuations, pests, and crop diseases. This vulnerability often results in supply inconsistencies and price volatility. Competition from other nut varieties like almonds and cashews can limit market share. Additionally, sustainability challenges related to land use and water consumption are becoming more prominent in consumer decision-making. Trade restrictions and geopolitical issues in major producing regions also pose potential disruptions to supply chains.

Market Opportunities:

Significant opportunities lie in the growing demand for organic and sustainably sourced hazelnuts, especially across Western markets. Rising consumer interest in clean-label, plant-based, and functional foods creates a lucrative pathway for hazelnut-based innovations. Emerging markets in Asia-Pacific and Latin America are experiencing rising consumption due to urbanization and lifestyle changes. Expanding e-commerce and direct-to-consumer channels provide new avenues for reaching end-users. Strategic collaborations between growers, processors, and global brands will help ensure quality consistency and traceability, giving companies a competitive advantage.

Regional Outlook:

Europe dominates the global hazelnut market, with Turkey remaining the world’s leading producer and exporter. Italy, Germany, and France are major consumption hubs driven by the strong presence of confectionery manufacturing. In North America, particularly the U.S., demand is rising for premium chocolate products, healthy snacks, and dairy alternatives. The Asia-Pacific region is emerging as a high-growth market, fueled by expanding middle-class populations and increasing adoption of Western food trends. Latin America and the Middle East & Africa are also showing promise, supported by agricultural investments and growing nut-based product demand.

Leading Companies:

• Ferrero International S.A.

• Olam International

• Balsu Gida Sanayi Ve Ticaret A.S.

• Durak Findik

• Arslanturk S.A.

• Gürsoy Tarımsal Ürünler Gıda San (GPR)

• Northwest Hazelnut Company

• Holmquist Hazelnut Orchards, LLC

• American Hazelnut Company

• Poyraz Poyraz

• Fındık Entegre Sanayi Ticaret A.Ş.

• Kanegrade Ltd.

• Others

Market Segmentation:

By Product:

• Raw

• Processed

• Roasted

• Paste

• Oil

• Powder

• Others

By Nature:

• Organic

• Conventional

By End-use:

• Food & Beverage

• Chocolate & Confectionery

• Bakery

• Dairy & Ice Cream

• Nut Butters & Spreads

• Others

• Cosmetics & Personal Care

• Retail/Household

• Others

By Distribution Channel:

• B2B

• B2C

• Hypermarkets/Supermarkets

• Specialty Stores

• Online Retail

• Others

By Region:

• North America

• Latin America

• Europe

• Asia Pacific

• Middle East & Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Hazelnut Market Snapshot
1.2. Future Projections
1.3. Key Market Trends
1.4. Regional Snapshot, by Value, 2025
1.5. Analyst Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Definitions and Segmentations
2.2. Market Dynamics
2.2.1. Drivers
2.2.2. Restraints
2.2.3. Market Opportunities
2.3. Value Chain Analysis
2.4. Porter’s Five Forces Analysis
2.5. COVID-19 Impact Analysis
2.5.1. Supply
2.5.2. Demand
2.6. Impact of Ukraine-Russia Conflict
2.7. Economic Overview
2.7.1. World Economic Projections
2.8. PESTLE Analysis
3. Global Hazelnut Market Outlook, 2019-2032
3.1. Global Hazelnut Market Outlook, by Form, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
3.1.1. Key Highlights
3.1.1.1. Raw
3.1.1.2. Processed
3.1.1.3. Oil
3.2. Global Hazelnut Market Outlook, by Application, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
3.2.1. Key Highlights
3.2.1.1. Food and Beverage
3.2.1.1.1. Confectionery
3.2.1.1.2. Bakery
3.2.1.1.3. Frozen Desserts
3.2.1.1.4. Coffee
3.2.1.1.5. Liquors
3.2.1.1.6. Others
3.2.1.2. Cosmetics & Personal Care
3.2.1.3. Retail/Household
3.3. Global Hazelnut Market Outlook, by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
3.3.1. Key Highlights
3.3.1.1. Business to Business
3.3.1.2. Business to Consumer
3.3.1.2.1. Hypermarket/Supermarket
3.3.1.2.2. Specialty Stores
3.3.1.2.3. Online Retails
3.4. Global Hazelnut Market Outlook, by Region, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
3.4.1. Key Highlights
3.4.1.1. North America
3.4.1.2. Europe
3.4.1.3. Asia Pacific
3.4.1.4. Latin America
3.4.1.5. Middle East & Africa
4. North America Hazelnut Market Outlook, 2019-2032
4.1. North America Hazelnut Market Outlook, by Form, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
4.1.1. Key Highlights
4.1.1.1. Raw
4.1.1.2. Processed
4.1.1.3. Oil
4.2. North America Hazelnut Market Outlook, by Application, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
4.2.1. Key Highlights
4.2.1.1. Food and Beverage
4.2.1.1.1. Confectionery
4.2.1.1.2. Bakery
4.2.1.1.3. Frozen Desserts
4.2.1.1.4. Coffee
4.2.1.1.5. Liquors
4.2.1.1.6. Others
4.2.1.2. Cosmetics & Personal Care
4.2.1.3. Retail/Household
4.3. North America Hazelnut Market Outlook, by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
4.3.1. Key Highlights
4.3.1.1. Business to Business
4.3.1.2. Business to Consumer
4.3.1.2.1. Hypermarket/Supermarket
4.3.1.2.2. Specialty Stores
4.3.1.2.3. Online Retails
4.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
4.4. North America Hazelnut Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
4.4.1. Key Highlights
4.4.1.1. U.S. Hazelnut Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
4.4.1.2. U.S. Hazelnut Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
4.4.1.3. U.S. Hazelnut Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
4.4.1.4. Canada Hazelnut Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
4.4.1.5. Canada Hazelnut Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
4.4.1.6. Canada Hazelnut Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
4.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
5. Europe Hazelnut Market Outlook, 2019-2032
5.1. Europe Hazelnut Market Outlook, by Form, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
5.1.1. Key Highlights
5.1.1.1. Raw
5.1.1.2. Processed
5.1.1.3. Oil
5.2. Europe Hazelnut Market Outlook, by Application, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
5.2.1. Key Highlights
5.2.1.1. Food and Beverage
5.2.1.1.1. Confectionery
5.2.1.1.2. Bakery
5.2.1.1.3. Frozen Desserts
5.2.1.1.4. Coffee
5.2.1.1.5. Liquors
5.2.1.1.6. Others
5.2.1.2. Cosmetics & Personal Care
5.2.1.3. Retail/Household
5.3. Europe Hazelnut Market Outlook, by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
5.3.1. Key Highlights
5.3.1.1. Business to Business
5.3.1.2. Business to Consumer
5.3.1.2.1. Hypermarket/Supermarket
5.3.1.2.2. Specialty Stores
5.3.1.2.3. Online Retails
5.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
5.4. Europe Hazelnut Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
5.4.1. Key Highlights
5.4.1.1. Germany Hazelnut Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
5.4.1.2. Germany Hazelnut Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
5.4.1.3. Germany Hazelnut Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
5.4.1.4. U.K. Hazelnut Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
5.4.1.5. U.K. Hazelnut Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
5.4.1.6. U.K. Hazelnut Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
5.4.1.7. France Hazelnut Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
5.4.1.8. France Hazelnut Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
5.4.1.9. France Hazelnut Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
5.4.1.10. Italy Hazelnut Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
5.4.1.11. Italy Hazelnut Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
5.4.1.12. Italy Hazelnut Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
5.4.1.13. Turkey Hazelnut Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
5.4.1.14. Turkey Hazelnut Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
5.4.1.15. Turkey Hazelnut Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
5.4.1.16. Russia Hazelnut Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
5.4.1.17. Russia Hazelnut Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
5.4.1.18. Russia Hazelnut Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
5.4.1.19. Rest of Europe Hazelnut Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
5.4.1.20. Rest of Europe Hazelnut Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
5.4.1.21. Rest of Europe Hazelnut Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
5.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
6. Asia Pacific Hazelnut Market Outlook, 2019-2032
6.1. Asia Pacific Hazelnut Market Outlook, by Form, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
6.1.1. Key Highlights
6.1.1.1. Raw
6.1.1.2. Processed
6.1.1.3. Oil
6.2. Asia Pacific Hazelnut Market Outlook, by Application, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
6.2.1. Key Highlights
6.2.1.1. Food and Beverage
6.2.1.1.1. Confectionery
6.2.1.1.2. Bakery
6.2.1.1.3. Frozen Desserts
6.2.1.1.4. Coffee
6.2.1.1.5. Liquors
6.2.1.1.6. Others
6.2.1.2. Cosmetics & Personal Care
6.2.1.3. Retail/Household
6.3. Asia Pacific Hazelnut Market Outlook, by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
6.3.1. Key Highlights
6.3.1.1. Business to Business
6.3.1.2. Business to Consumer
6.3.1.2.1. Hypermarket/Supermarket
6.3.1.2.2. Specialty Stores
6.3.1.2.3. Online Retails
6.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
6.4. Asia Pacific Hazelnut Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
6.4.1. Key Highlights
6.4.1.1. China Hazelnut Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
6.4.1.2. China Hazelnut Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
6.4.1.3. China Hazelnut Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
6.4.1.4. Japan Hazelnut Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
6.4.1.5. Japan Hazelnut Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
6.4.1.6. Japan Hazelnut Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
6.4.1.7. South Korea Hazelnut Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
6.4.1.8. South Korea Hazelnut Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
6.4.1.9. South Korea Hazelnut Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
6.4.1.10. India Hazelnut Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
6.4.1.11. India Hazelnut Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
6.4.1.12. India Hazelnut Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
6.4.1.13. Southeast Asia Hazelnut Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
6.4.1.14. Southeast Asia Hazelnut Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
6.4.1.15. Southeast Asia Hazelnut Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
6.4.1.16. Rest of Asia Pacific Hazelnut Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
6.4.1.17. Rest of Asia Pacific Hazelnut Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
6.4.1.18. Rest of Asia Pacific Hazelnut Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
6.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
7. Latin America Hazelnut Market Outlook, 2019-2032
7.1. Latin America Hazelnut Market Outlook, by Form, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
7.1.1. Key Highlights
7.1.1.1. Raw
7.1.1.2. Processed
7.1.1.3. Oil
7.2. Latin America Hazelnut Market Outlook, by Application, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
7.2.1.1. Food and Beverage
7.2.1.1.1. Confectionery
7.2.1.1.2. Bakery
7.2.1.1.3. Frozen Desserts
7.2.1.1.4. Coffee
7.2.1.1.5. Liquors
7.2.1.1.6. Others
7.2.1.2. Cosmetics & Personal Care
7.2.1.3. Retail/Household
7.3. Latin America Hazelnut Market Outlook, by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
7.3.1. Key Highlights
7.3.1.1. Business to Business
7.3.1.2. Business to Consumer
7.3.1.2.1. Hypermarket/Supermarket
7.3.1.2.2. Specialty Stores
7.3.1.2.3. Online Retails
7.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
7.4. Latin America Hazelnut Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
7.4.1. Key Highlights
7.4.1.1. Brazil Hazelnut Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
7.4.1.2. Brazil Hazelnut Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
7.4.1.3. Brazil Hazelnut Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
7.4.1.4. Mexico Hazelnut Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
7.4.1.5. Mexico Hazelnut Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
7.4.1.6. Mexico Hazelnut Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
7.4.1.7. Argentina Hazelnut Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
7.4.1.8. Argentina Hazelnut Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
7.4.1.9. Argentina Hazelnut Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
7.4.1.10. Rest of Latin America Hazelnut Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
7.4.1.11. Rest of Latin America Hazelnut Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
7.4.1.12. Rest of Latin America Hazelnut Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
7.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
8. Middle East & Africa Hazelnut Market Outlook, 2019-2032
8.1. Middle East & Africa Hazelnut Market Outlook, by Form, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
8.1.1. Key Highlights
8.1.1.1. Raw
8.1.1.2. Processed
8.1.1.3. Oil
8.2. Middle East & Africa Hazelnut Market Outlook, by Application, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
8.2.1. Key Highlights
8.2.1.1. Food and Beverage
8.2.1.1.1. Confectionery
8.2.1.1.2. Bakery
8.2.1.1.3. Frozen Desserts
8.2.1.1.4. Coffee
8.2.1.1.5. Liquors
8.2.1.1.6. Others
8.2.1.2. Cosmetics & Personal Care
8.2.1.3. Retail/Household
8.3. Middle East & Africa Hazelnut Market Outlook, by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
8.3.1.1. Business to Business
8.3.1.2. Business to Consumer
8.3.1.2.1. Hypermarket/Supermarket
8.3.1.2.2. Specialty Stores
8.3.1.2.3. Online Retails
8.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
8.4. Middle East & Africa Hazelnut Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
8.4.1. Key Highlights
8.4.1.1. GCC Hazelnut Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
8.4.1.2. GCC Hazelnut Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
8.4.1.3. GCC Hazelnut Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
8.4.1.4. South Africa Hazelnut Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
8.4.1.5. South Africa Hazelnut Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
8.4.1.6. South Africa Hazelnut Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
8.4.1.7. Egypt Hazelnut Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
8.4.1.8. Egypt Hazelnut Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
8.4.1.9. Egypt Hazelnut Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
8.4.1.10. Nigeria Hazelnut Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
8.4.1.11. Nigeria Hazelnut Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
8.4.1.12. Nigeria Hazelnut Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
8.4.1.13. Rest of Middle East & Africa Hazelnut Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
8.4.1.14. Rest of Middle East & Africa Hazelnut Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
8.4.1.15. Rest of Middle East & Africa Hazelnut Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn) and Volume, 2019-2032
8.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
9. Competitive Landscape
9.1. By Distribution Channel vs by Application Heat map
9.2. Manufacturer vs by Application Heatmap
9.3. Company Market Share Analysis, 2025
9.4. Competitive Dashboard
9.5. Company Profiles
9.5.1. Olam International
9.5.1.1. Company Overview
9.5.1.2. Product Portfolio
9.5.1.3. Financial Overview
9.5.1.4. Business Strategies and Development
9.5.2. Ferrero International S.A.
9.5.2.1. Company Overview
9.5.2.2. Product Portfolio
9.5.2.3. Financial Overview
9.5.3. Barry Callebaut AG
9.5.3.1. Company Overview
9.5.3.2. Product Portfolio
9.5.3.3. Financial Overview
9.5.3.4. Business Strategies and Development
9.5.4. Kanegrade Limited
9.5.4.1. Company Overview
9.5.4.2. Product Portfolio
9.5.4.3. Financial Overview
9.5.4.4. Business Strategies and Development
9.5.5. Arslantürk
9.5.5.1. Company Overview
9.5.5.2. Product Portfolio
9.5.5.3. Financial Overview
9.5.5.4. Business Strategies and Development
9.5.6. Karimex
9.5.6.1. Company Overview
9.5.6.2. Product Portfolio
9.5.6.3. Financial Overview
9.5.6.4. Business Strategies and Development
9.5.7. Oregon Hazelnuts
9.5.7.1. Company Overview
9.5.7.2. Product Portfolio
9.5.7.3. Financial Overview
9.5.7.4. Business Strategies and Development
9.5.8. Durak Findik
9.5.8.1. Company Overview
9.5.8.2. Product Portfolio
9.5.8.3. Financial Overview
9.5.8.4. Business Strategies and Development
9.5.9. Geonuts Limited
9.5.9.1. Company Overview
9.5.9.2. Product Portfolio
9.5.9.3. Financial Overview
9.5.9.4. Business Strategies and Development
10. Appendix
10.1. Research Methodology
10.2. Report Assumptions
10.3. Acronyms and Abbreviations

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート

Fairfield Market Research社の 食料・飲料分野 での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート


よくあるご質問


Fairfield Market Research社はどのような調査会社ですか?


Fairfield Market Researchでは、最新かつ最も関連性の高い市場データと洞察に満ちた詳細なレポートを発行しています。広範囲にわたり、業界動向や市場ベースのデータを含んでおり、顧客が... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

 

2025/09/24 10:26

148.85 円

176.01 円

203.83 円

ページTOPに戻る