世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

オンライン家庭教師市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2032年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ)

オンライン家庭教師市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2032年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ)


Online Tutoring Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)

世界のオンライン家庭教師市場は著しい成長軌道にあり、予測期間中に大きく拡大する態勢を整えている。業界分析によると、同市場は2025年の101億米ドルから2032年には269億米ドルに増加し、年平均成長率は15.02%... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Fairfield Market Research
フェアフィールドマーケットリサーチ
2025年6月11日 US$4,995
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
通常5営業日以内 210 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

世界のオンライン家庭教師市場は著しい成長軌道にあり、予測期間中に大きく拡大する態勢を整えている。業界分析によると、同市場は2025年の101億米ドルから2032年には269億米ドルに増加し、年平均成長率は15.02%と堅調に推移すると予測されている。この指数関数的な成長は、柔軟なオンデマンド学習に対する需要の高まり、インターネット普及率の上昇、教育における人工知能(AI)と機械学習の変革的な影響などが主な要因となっている。

市場インサイト

オンライン個別指導は現代教育の要として台頭し、学生の学習支援へのアクセス方法に革命をもたらしている。需要の急増は先進国にとどまらず、デジタルリテラシーが急速に高まる新興市場にも及んでいる。学習環境におけるポストパンデミックシフトは、オンラインプラットフォームを従来の個人指導方法に代わる実行可能で好ましい選択肢としてさらに確固たるものにしている。

特に、SAT、GRE、GMAT などの競争試験 を受験する学生は、個人に合わせた試験準備のためにオンライン・プラット フォームをますます利用するようになっている。Chegg、Vedantu、Varsity Tutorsのようなプラットフォームは、データ駆動型のアルゴリズムを使用して、学習結果とエンゲージメントを高める、オーダーメイドの指導を提供しています。

主な市場牽引要因

オンライン家庭教師業界を最も変革する原動力の1つは、教育サービスへのAIの統合である。AIは、適応学習、自動評価、リアルタイムのフィードバックを可能にし、オンライン個別指導の効果を高める。バーチャルアシスタント、チャットボット、インテリジェントな分析機能は、教育者やプラットフォームが生徒の成績を監視し、パーソナライズされた学習プランを提供するのに役立っている。

アジア太平洋地域などの政府の取り組みも、質の高い教育へのアクセスを拡大する上で極めて重要な役割を果たしている。インドのPM eVidyaのようなプログラムは、デジタル学習を推進し、農村部や十分な教育を受けていない地域の教育格差を埋めるのに役立っている。さらに、スマートフォンやインターネット接続のコストが下がり続けているため、特に発展途上国では、世界中でより多くの生徒が学習プラットフォームにアクセスしている。

ビジネスチャンス

オンライン家庭教師の未来は、イノベーションとカスタマイズにある。エドテックの新興企業は、インタラクティブなSTEM教育モジュールや語学学習ツールなど、進化する学生のニーズに応えるプラットフォームを開発している。

教育テクノロジーへの世界的な投資の急増は、新たなプレーヤーと革新的な製品への道を開いている。新興企業は、AIやIoTベースのソリューションを模索し、エンゲージメントを強化し、没入型の仮想教室体験を提供している。VedantuのIoT対応スマート教室やByjuのAI搭載学習モジュールなど、最近発表された製品は、業界が体験型教育や個別化教育に向かっていることを示す代表的な例である。

新たなビジネスモデルもまた、包括性とアクセシビリティに重点を置いている。UPchieveのようなプラットフォームは、低所得の学生向けに無料の個別指導サービスを提供しており、公共図書館と個別指導会社のパートナーシップは、学習リソースへの幅広いコミュニティ・アクセスを可能にしている。

地域分析

北米

北米は、技術に精通した人口、強力なインターネットインフラ、教育投資の拡大により、世界のオンライン家庭教師市場における優位性を維持すると予想される。同地域は、CheggやVarsity Tutorsのようなプラットフォームへの登録者数の増加に支えられ、2025年には世界市場の大部分を占めると予測されている。

米国政府はデジタル学習の推進を重視しており、スマートフォンの普及率の高さや教室でのAIツールの普及と相まって、この地域の市場成長はさらに加速すると予想される。

欧州

欧州は、特にSTEM教育に重点を置いた着実な成長が見込まれる。STEM関連職の増加により、学生と専門家の両方が科学技術分野の追加的な個別指導を追求するようになっている。

最近の戦略的展開としては、ピアソンがGCSEとAレベルの学生向けのオンライン・プラットフォームを拡大し、GoStudentが複数の欧州市場でAIを活用した個別指導を展開していることが挙げられる。こうした進歩により、欧州全域で学習へのアクセスが拡大し、生徒の学習成果が向上している。

アジア太平洋地域

アジア太平洋地域は、オンライン家庭教師サービスにとって最も有利な地域の一つとして浮上している。同地域は、中国、日本、インドが市場拡大をリードし、急成長が予測されている。特に中国では、放課後の個人指導の質と規制の改善を目的とした政府の改革が、この分野の正式化を促進している。

VedantuやByju'sのようなインドのプラットフォームは、国内市場に対応するだけでなく、東南アジアや中東にも進出しており、より多くの人々に質の高い家庭教師を提供している。

主要プレイヤー

オンライン家庭教師市場の競争分析は非常にダイナミックで、いくつかのグローバルおよび地域プレーヤーが市場シェアを獲得するために積極的に革新している。各社は自社のポジショニングを強化するため、買収、提携、AIを活用した新しい学習ソリューションの開発に注力している。

業界の著名なプレーヤーは以下の通り:

- BYJU'S

- ヴェダンチュ

- iTutorグループ

- アンボウ・エデュケーション

- 北京魔法耳科技有限公司

- Chegg Inc.

- クラブZ!

- アーバーブリッジ

- Qキッズ・ティーチャー

- バーシティ・チューター

これらの企業は、科目や教育レベルを超えてサービスを拡大し、モバイルアプリを通じてユーザー体験を向上させ、ゲーミフィケーション学習やリアルタイム分析を通じてエンゲージメントを高めている。

最近の動向

- 2024年12月、K12 Tutoring社は、全米で州レベルの認定ビデオ対応個別指導セッションを開始した。

- 2024年11月、Codeyoungがパーソナライズされたレッスンを提供するAIティーチングアシスタントNOAHを発表。

- 2024年9月、UPchieveは「UPchieve for Teachers」プラットフォームで教師向けサービスを拡大。

- 2024年8月、アイオワ州教育省はパーソナライズされた読書チューターAmiraをすべての小学校に導入。

- 2024年1月、クウェートのBaimsがカイロを拠点とするOrcas Tutoringを買収し、中東・北アフリカ地域で事業を拡大する計画。

オンライン家庭教師市場のセグメンテーション

家庭教師タイプ別

- 構造化された個別指導

- オンデマンド個別指導

コースタイプ別

- 語学コース

- 科学、技術、工学、数学(STEM)コース

- その他

指導スタイル別

- 試験準備サービス

- 教科指導サービス

- 補習

- メンテナンス

- サポート

- エンリッチメント

期間別

- 短期コース

- 長期コース

エンドユーザー別

- K-12

- 高等教育

- その他

地域別

- 北米

- 欧州

- 東アジア

- 南アジア・オセアニア

- 中東・アフリカ

- ラテンアメリカ

ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.オンライン家庭教師の世界市場スナップショット
1.2.将来予測
1.3.主要市場動向
1.4.地域別スナップショット(金額別、2025年
1.5.アナリストの推奨
2.市場概要
2.1.市場の定義とセグメント
2.2.市場ダイナミクス
2.2.1.促進要因
2.2.2.阻害要因
2.2.3.市場機会
2.3.バリューチェーン分析
2.4.ポーターのファイブフォース分析
2.5.COVID-19インパクト分析
2.5.1.供給
2.5.2.需要
2.6.ウクライナ・ロシア紛争の影響
2.7.経済概況
2.7.1.世界経済予測
2.8.PESTLE分析
3.オンライン家庭教師の世界市場展望、2019-2032年
3.1.オンライン家庭教師の世界市場展望、家庭教師タイプ別、金額(億米ドル)、2019-2032年
3.1.1.主なハイライト
3.1.1.1.構造化チュータリング
3.1.1.2.オンデマンド・チュータリング
3.2.オンライン個人指導の世界市場展望、コースタイプ別、金額(億米ドル)、2019年〜2032年
3.2.1.主なハイライト
3.2.1.1.語学コース
3.2.1.2.科学、技術、工学、数学(STEM)コース
3.2.1.3.その他
3.3.オンライン家庭教師の世界市場展望、期間別、金額(億米ドル)、2019年〜2032年
3.3.1.主なハイライト
3.3.1.1.試験準備サービス
3.3.1.2.教科指導サービス
3.3.1.2.1.補習
3.3.1.2.2.メンテナンス
3.3.1.2.3.サポート
3.3.1.2.4.エンリッチメント
3.4.オンライン個別指導の世界市場展望、個別指導スタイル別、金額(億米ドル)、2019年〜2032年
3.4.1.主なハイライト
3.4.1.1.短期コース
3.4.1.2.長期コース
3.5.オンライン個人指導の世界市場展望、エンドユーザー別、金額(億米ドル)、2019年〜2032年
3.5.1.主なハイライト
3.5.1.1.K-12
3.5.1.2.高等教育
3.5.1.3.その他
3.6.オンライン家庭教師の世界市場展望、地域別、金額(億米ドル)、2019年〜2032年
3.6.1.主なハイライト
3.6.1.1.北米
3.6.1.2.欧州
3.6.1.3.アジア太平洋
3.6.1.4.ラテンアメリカ
3.6.1.5.中東・アフリカ
4.北米オンライン家庭教師市場の展望、2019年〜2032年
4.1.北米オンライン家庭教師市場の展望、家庭教師タイプ別、金額(億米ドル)、2019-2032年
4.1.1.主なハイライト
4.1.1.1.構造化チュータリング
4.1.1.2.オンデマンド・チュータリング
4.2.北米オンライン家庭教師市場の展望、コースタイプ別、金額(億米ドル)、2019年〜2032年
4.2.1.主要ハイライト
4.2.1.1.語学コース
4.2.1.2.科学、技術、工学、数学(STEM)コース
4.2.1.3.その他
4.3.北米オンライン家庭教師市場の展望、期間別、金額(10億米ドル)、2019年〜2032年
4.3.1.主なハイライト
4.3.1.1.試験準備サービス
4.3.1.2.教科指導サービス
4.3.1.2.1.補習
4.3.1.2.2.メンテナンス
4.3.1.2.3.サポート
4.3.1.2.4.エンリッチメント
4.4.北米オンライン家庭教師市場の展望、家庭教師スタイル別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
4.4.1.主なハイライト
4.4.1.1.短期コース
4.4.1.2.長期コース
4.5.北米オンライン家庭教師市場の展望、エンドユーザー別、金額(億米ドル)、2019年〜2032年
4.5.1.主要ハイライト
4.5.1.1.K-12
4.5.1.2.高等教育
4.5.1.3.その他
4.6.北米オンライン家庭教師市場の展望、国別、金額(億米ドル)、2019年〜2032年
4.6.1.主要ハイライト
4.6.1.1.米国のオンライン家庭教師市場:家庭教師タイプ別、金額(Bnドル)、2019-2032年
4.6.1.2.米国のオンライン家庭教師市場:コースタイプ別、金額(Bnドル)、2019-2032年
4.6.1.3.米国のオンライン家庭教師市場:期間別、金額(Bn米ドル)、2019-2032年
4.6.1.4.米国のオンライン個別指導市場:個別指導スタイル別、金額(億米ドル)、2019-2032年
4.6.1.5.米国オンライン家庭教師市場:エンドユーザー別、金額(Bnドル)、2019-2032年
4.6.1.6.カナダのオンライン家庭教師市場:家庭教師タイプ別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
4.6.1.7.カナダのオンライン家庭教師市場:コースタイプ別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
4.6.1.8.カナダのオンライン家庭教師市場:期間別、金額(Bn米ドル)、2019-2032年
4.6.1.9.カナダのオンライン個人指導市場:個人指導スタイル別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
4.6.1.10.カナダのオンライン家庭教師市場:エンドユーザー別、金額(Bnドル)、2019-2032年
4.6.2.BPS分析/市場魅力度分析
5.欧州オンライン家庭教師市場展望、2019年〜2032年
5.1.欧州オンライン家庭教師市場の展望、家庭教師タイプ別、金額(億米ドル)、2019-2032年
5.1.1.主なハイライト
5.1.1.1.ストラクチャード・チュータリング
5.1.1.2.オンデマンド・チュータリング
5.2.欧州オンライン家庭教師市場の展望、コースタイプ別、金額(億米ドル)、2019年〜2032年
5.2.1.主なハイライト
5.2.1.1.語学コース
5.2.1.2.科学、技術、工学、数学(STEM)コース
5.2.1.3.その他
5.3.欧州オンライン家庭教師市場の展望、期間別、金額(億米ドル)、2019年〜2032年
5.3.1.主なハイライト
5.3.1.1.試験準備サービス
5.3.1.2.教科指導サービス
5.3.1.2.1.補習
5.3.1.2.2.メンテナンス
5.3.1.2.3.サポート
5.3.1.2.4.エンリッチメント
5.4.欧州オンライン家庭教師市場の展望、家庭教師スタイル別、金額(億米ドル)、2019年〜2032年
5.4.1.主なハイライト
5.4.1.1.短期コース
5.4.1.2.長期コース
5.5.欧州オンライン家庭教師市場の展望、エンドユーザー別、金額(億米ドル)、2019年〜2032年
5.5.1.主なハイライト
5.5.1.1.K-12
5.5.1.2.高等教育
5.5.1.3.その他
5.5.2.BPS分析/市場魅力度分析
5.6.欧州オンライン家庭教師市場の展望、国別、金額(億米ドル)、2019年〜2032年
5.6.1.主要ハイライト
5.6.1.1.ドイツのオンライン家庭教師市場:家庭教師タイプ別、金額(Bnドル)、2019-2032年
5.6.1.2.ドイツオンライン家庭教師市場:コースタイプ別、金額(Bnドル)、2019-2032年
5.6.1.3.ドイツのオンライン個人指導市場:期間別、金額(Bn米ドル)、2019-2032年
5.6.1.4.ドイツオンライン個別指導市場:個別指導スタイル別、金額(Bn米ドル)、2019-2032年
5.6.1.5.ドイツオンライン家庭教師市場:エンドユーザー別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
5.6.1.6.イギリスのオンライン家庭教師市場:家庭教師タイプ別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
5.6.1.7.イギリスのオンライン家庭教師市場:コースタイプ別、金額(Bnドル)、2019-2032年
5.6.1.8.イギリスのオンライン個人指導市場:期間別、金額(Bnドル)、2019-2032年
5.6.1.9.イギリスのオンライン個人指導市場:個人指導スタイル別、金額(Bn米ドル)、2019-2032年
5.6.1.10.イギリスのオンライン家庭教師市場:エンドユーザー別、金額(Bnドル)、2019-2032年
5.6.1.11.フランスオンライン家庭教師市場:家庭教師タイプ別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
5.6.1.12.フランスオンライン家庭教師市場:コースタイプ別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
5.6.1.13.フランスオンライン個人指導市場:期間別、金額(Bnドル)、2019-2032年
5.6.1.14.フランスオンライン個人指導市場:個人指導スタイル別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
5.6.1.15.フランスオンライン家庭教師市場:エンドユーザー別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
5.6.1.16.イタリアオンライン家庭教師市場:家庭教師タイプ別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
5.6.1.17.イタリアのオンライン家庭教師市場:コースタイプ別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
5.6.1.18.イタリアのオンライン個人指導市場:期間別、金額(Bnドル)、2019-2032年
5.6.1.19.イタリアのオンライン個人指導市場:個人指導スタイル別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
5.6.1.20.イタリアのオンライン家庭教師市場:エンドユーザー別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
5.6.1.21.トルコのオンライン家庭教師市場:家庭教師タイプ別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
5.6.1.22.トルコのオンライン家庭教師市場:コースタイプ別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
5.6.1.23.トルコのオンライン家庭教師市場:期間別、金額(Bnドル)、2019-2032年
5.6.1.24.トルコのオンライン個人指導市場:個人指導スタイル別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
5.6.1.25.トルコのオンライン家庭教師市場:エンドユーザー別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
5.6.1.26.ロシアのオンライン家庭教師市場:家庭教師タイプ別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
5.6.1.27.ロシアのオンライン家庭教師市場:コースタイプ別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
5.6.1.28.ロシアのオンライン個人指導市場:期間別、金額(Bnドル)、2019-2032年
5.6.1.29.ロシアのオンライン個人指導市場:個人指導スタイル別、金額(Bn米ドル)、2019-2032年
5.6.1.30.ロシアのオンライン家庭教師市場:エンドユーザー別、金額(Bnドル)、2019-2032年
5.6.1.31.その他のヨーロッパのオンライン家庭教師市場:家庭教師タイプ別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
5.6.1.32.その他のヨーロッパのオンライン家庭教師市場:コースタイプ別、金額(Bn米ドル)、2019-2032年
5.6.1.33.その他のヨーロッパのオンライン個人指導市場:期間別、金額(Bnドル)、2019-2032年
5.6.1.34.その他のヨーロッパのオンライン個人指導市場:個人指導スタイル別、金額(Bnドル)、2019-2032年
5.6.1.35.その他のヨーロッパのオンライン家庭教師市場:エンドユーザー別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
5.6.2.BPS分析/市場魅力度分析
6.アジア太平洋オンライン家庭教師市場の展望、2019年〜2032年
6.1.アジア太平洋オンライン家庭教師市場の展望、家庭教師タイプ別、金額(億米ドル)、2019-2032年
6.1.1.主なハイライト
6.1.1.1.ストラクチャード・チュータリング
6.1.1.2.オンデマンド・チュータリング
6.2.アジア太平洋地域のオンライン家庭教師市場の展望、コースタイプ別、金額(億米ドル)、2019年〜2032年
6.2.1.主要ハイライト
6.2.1.1.語学コース
6.2.1.2.科学、技術、工学、数学(STEM)コース
6.2.1.3.その他
6.3.アジア太平洋オンライン家庭教師市場の展望、期間別、金額(億米ドル)、2019年〜2032年
6.3.1.主なハイライト
6.3.1.1.試験準備サービス
6.3.1.2.教科指導サービス
6.3.1.2.1.補習
6.3.1.2.2.メンテナンス
6.3.1.2.3.サポート
6.3.1.2.4.エンリッチメント
6.4.アジア太平洋オンライン家庭教師市場の展望、家庭教師スタイル別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
6.4.1.主なハイライト
6.4.1.1.短期コース
6.4.1.2.長期コース
6.5.アジア太平洋地域のオンライン家庭教師市場の展望、エンドユーザー別、金額(億米ドル)、2019年〜2032年
6.5.1.主なハイライト
6.5.1.1.K-12
6.5.1.2.高等教育
6.5.1.3.その他
6.5.2.BPS分析/市場魅力度分析
6.6.アジア太平洋オンライン家庭教師市場の展望、国別、金額(億米ドル)、2019年〜2032年
6.6.1.主要ハイライト
6.6.1.1.中国オンライン家庭教師市場:家庭教師タイプ別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
6.6.1.2.中国オンライン家庭教師市場:コースタイプ別、金額(億米ドル)、2019-2032年
6.6.1.3.中国オンライン家庭教師市場:期間別、金額(億米ドル)、2019-2032年
6.6.1.4.中国オンライン個別指導市場:個別指導スタイル別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
6.6.1.5.中国オンライン家庭教師市場:エンドユーザー別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
6.6.1.6.日本オンライン家庭教師市場:家庭教師タイプ別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
6.6.1.7.日本のオンライン家庭教師市場:コースタイプ別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
6.6.1.8.日本のオンライン個人指導市場:期間別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
6.6.1.9.日本のオンライン個別指導市場:個別指導スタイル別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
6.6.1.10.日本のオンライン家庭教師市場:エンドユーザー別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
6.6.1.11.韓国のオンライン家庭教師市場:家庭教師タイプ別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
6.6.1.12.韓国のオンライン家庭教師市場:コースタイプ別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
6.6.1.13.韓国のオンライン個人指導市場:期間別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
6.6.1.14.韓国のオンライン個別指導市場:個別指導スタイル別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
6.6.1.15.韓国のオンライン家庭教師市場:エンドユーザー別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
6.6.1.16.インドのオンライン家庭教師市場:家庭教師タイプ別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
6.6.1.17.インドオンライン家庭教師市場:コースタイプ別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
6.6.1.18.インドのオンライン家庭教師市場:期間別、金額(Bn米ドル)、2019-2032年
6.6.1.19.インドのオンライン家庭教師市場:家庭教師スタイル別、金額(Bn米ドル)、2019-2032年
6.6.1.20.インドオンライン家庭教師市場:エンドユーザー別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
6.6.1.21.東南アジアのオンライン家庭教師市場:家庭教師タイプ別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
6.6.1.22.東南アジアのオンライン家庭教師市場:コースタイプ別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
6.6.1.23.東南アジアのオンライン家庭教師市場:期間別、金額(Bnドル)、2019-2032年
6.6.1.24.東南アジアのオンライン個別指導市場:個別指導スタイル別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
6.6.1.25.東南アジアのオンライン家庭教師市場:エンドユーザー別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
6.6.1.26.その他のアジア太平洋地域のオンライン家庭教師市場:家庭教師タイプ別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
6.6.1.27.その他のアジア太平洋地域のオンライン個人指導市場:コースタイプ別、金額(Bnドル)、2019-2032年
6.6.1.28.その他のアジア太平洋地域のオンライン個人指導市場:期間別、金額(Bn米ドル)、2019-2032年
6.6.1.29.その他のアジア太平洋地域のオンライン個人指導市場:個人指導スタイル別、金額(Bn米ドル)、2019-2032年
6.6.1.30.その他のアジア太平洋地域のオンライン家庭教師市場:エンドユーザー別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
6.6.2.BPS分析/市場魅力度分析
7.ラテンアメリカのオンライン家庭教師市場の展望、2019年〜2032年
7.1.ラテンアメリカのオンライン家庭教師市場の展望:家庭教師タイプ別、金額(億米ドル)、2019-2032年
7.1.1.主なハイライト
7.1.1.1.ストラクチャード・チュータリング
7.1.1.2.オンデマンド・チュータリング
7.2.ラテンアメリカのオンライン個人指導市場の展望、コースタイプ別、金額(10億米ドル)、2019年〜2032年
7.2.1.1.語学コース
7.2.1.2.科学・技術・工学・数学(STEM)コース
7.2.1.3.その他
7.3.ラテンアメリカのオンライン個人指導市場の展望、期間別、金額(10億米ドル)、2019年〜2032年
7.3.1.主なハイライト
7.3.1.1.試験準備サービス
7.3.1.2.教科指導サービス
7.3.1.2.1.補習
7.3.1.2.2.メンテナンス
7.3.1.2.3.サポート
7.3.1.2.4.エンリッチメント
7.4.ラテンアメリカのオンライン家庭教師市場の展望、家庭教師スタイル別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
7.4.1.主なハイライト
7.4.1.1.短期コース
7.4.1.2.長期コース
7.5.ラテンアメリカのオンライン家庭教師市場の展望、エンドユーザー別、金額(10億米ドル)、2019年〜2032年
7.5.1.主要ハイライト
7.5.1.1.K-12
7.5.1.2.高等教育
7.5.1.3.その他
7.5.2.BPS分析/市場魅力度分析
7.6.ラテンアメリカのオンライン家庭教師市場の展望、国別、金額(億米ドル)、2019年〜2032年
7.6.1.主要ハイライト
7.6.1.1.ブラジルのオンライン家庭教師市場:家庭教師タイプ別、金額(Bnドル)、2019年-2032年
7.6.1.2.ブラジルのオンライン家庭教師市場:コースタイプ別、金額(Bnドル)、2019-2032年
7.6.1.3.ブラジルのオンライン個人指導市場:期間別、金額(Bn米ドル)、2019-2032年
7.6.1.4.ブラジルのオンライン個人指導市場:個人指導スタイル別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
7.6.1.5.ブラジルのオンライン家庭教師市場:エンドユーザー別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
7.6.1.6.メキシコのオンライン家庭教師市場:家庭教師タイプ別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
7.6.1.7.メキシコのオンライン家庭教師市場:コースタイプ別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
7.6.1.8.メキシコのオンライン家庭教師市場:期間別、金額(Bn米ドル)、2019-2032年
7.6.1.9.メキシコのオンライン個人指導市場:個人指導スタイル別、金額(Bn米ドル)、2019-2032年
7.6.1.10.メキシコのオンライン家庭教師市場:エンドユーザー別、金額(Bnドル)、2019-2032年
7.6.1.11.アルゼンチンのオンライン家庭教師市場:家庭教師タイプ別、金額(US$ Bn), 2019-2032
7.6.1.12.アルゼンチンのオンライン家庭教師市場:コースタイプ別、金額(US$ Bn), 2019-2032
7.6.1.13.アルゼンチンのオンライン家庭教師市場:期間別、金額(Bnドル)、2019-2032年
7.6.1.14.アルゼンチンのオンライン個人指導市場:個人指導スタイル別、金額(US$ Bn), 2019-2032
7.6.1.15.アルゼンチンのオンライン家庭教師市場:エンドユーザー別、金額(US$ Bn), 2019-2032
7.6.1.16.その他のラテンアメリカのオンライン家庭教師市場:家庭教師タイプ別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
7.6.1.17.ラテンアメリカの他のオンライン家庭教師市場:コースタイプ別、金額(Bnドル)、2019-2032年
7.6.1.18.ラテンアメリカのその他の地域のオンライン個人指導市場:期間別、金額(Bnドル)、2019-2032年
7.6.1.19.ラテンアメリカのその他のオンライン個人指導市場:個人指導スタイル別、金額(Bn米ドル)、2019-2032年
7.6.1.20.ラテンアメリカの他のオンライン家庭教師市場:エンドユーザー別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
7.6.2.BPS分析/市場魅力度分析
8.中東・アフリカのオンライン家庭教師市場の展望(2019年〜2032年
8.1.中東・アフリカのオンライン家庭教師市場の展望:家庭教師タイプ別、金額(億米ドル)、2019-2032年
8.1.1.主なハイライト
8.1.1.1.構造化チュータリング
8.1.1.2.オンデマンド・チュータリング
8.2.中東・アフリカのオンライン個人指導市場の展望、コースタイプ別、金額(億米ドル)、2019年〜2032年
8.2.1.主なハイライト
8.2.1.1.語学コース
8.2.1.2.科学、技術、工学、数学(STEM)コース
8.2.1.3.その他
8.3.中東・アフリカのオンライン家庭教師市場の展望、期間別、金額(10億米ドル)、2019年〜2032年
8.3.1.主なハイライト
8.3.1.1.試験準備サービス
8.3.1.2.教科指導サービス
8.3.1.2.1.補習
8.3.1.2.2.メンテナンス
8.3.1.2.3.サポート
8.3.1.2.4.エンリッチメント
8.4.中東・アフリカのオンライン家庭教師市場の展望、家庭教師スタイル別、金額(億米ドル)、2019年〜2032年
8.4.1.主なハイライト
8.4.1.1.短期コース
8.4.1.2.長期コース
8.5.中東・アフリカのオンライン家庭教師市場の展望、エンドユーザー別、金額(10億米ドル)、2019年〜2032年
8.5.1.主要ハイライト
8.5.1.1.K-12
8.5.1.2.高等教育
8.5.1.3.その他
8.5.2.BPS分析/市場魅力度分析
8.6.中東・アフリカのオンライン家庭教師市場の展望、国別、金額(億米ドル)、2019年〜2032年
8.6.1.主要ハイライト
8.6.1.1.GCCのオンライン家庭教師市場:家庭教師タイプ別、金額(Bnドル)、2019-2032年
8.6.1.2.GCCのオンライン家庭教師市場:コースタイプ別、金額(Bnドル)、2019-2032年
8.6.1.3.GCCのオンライン家庭教師市場:期間別、金額(億米ドル)、2019-2032年
8.6.1.4.GCCのオンライン個人指導市場:個人指導スタイル別、金額(億米ドル)、2019-2032年
8.6.1.5.GCCのオンライン家庭教師市場:エンドユーザー別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
8.6.1.6.南アフリカのオンライン家庭教師市場:家庭教師タイプ別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
8.6.1.7.南アフリカのオンライン家庭教師市場:コースタイプ別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
8.6.1.8.南アフリカのオンライン家庭教師市場:期間別、金額(Bn米ドル)、2019-2032年
8.6.1.9.南アフリカのオンライン個人指導市場:個人指導スタイル別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
8.6.1.10.南アフリカのオンライン家庭教師市場:エンドユーザー別、金額(US$ Bn), 2019-2032
8.6.1.11.エジプトのオンライン家庭教師市場:家庭教師タイプ別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
8.6.1.12.エジプトオンライン家庭教師市場:コースタイプ別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
8.6.1.13.エジプトのオンライン個人指導市場:期間別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
8.6.1.14.エジプトのオンライン個人指導市場:個人指導スタイル別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
8.6.1.15.エジプトオンライン家庭教師市場:エンドユーザー別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
8.6.1.16.ナイジェリアのオンライン家庭教師市場:家庭教師タイプ別、金額(US$ Bn), 2019-2032
8.6.1.17.ナイジェリアのオンライン家庭教師市場:コースタイプ別、金額(US$ Bn), 2019-2032
8.6.1.18.ナイジェリアのオンライン家庭教師市場:期間別、金額(Bnドル)、2019-2032年
8.6.1.19.ナイジェリアのオンライン家庭教師市場:家庭教師スタイル別、金額(Bn米ドル)、2019-2032年
8.6.1.20.ナイジェリアのオンライン家庭教師市場:エンドユーザー別、金額(US$ Bn), 2019-2032
8.6.1.21.その他の中東・アフリカのオンライン家庭教師市場:家庭教師タイプ別、金額(US$ Bn), 2019-2032
8.6.1.22.その他の中東・アフリカのオンライン個人指導市場:コースタイプ別、金額(Bnドル)、2019年-2032年
8.6.1.23.その他の中東・アフリカのオンライン個人指導市場:期間別、金額(Bnドル)、2019年-2032年
8.6.1.24.その他の中東・アフリカのオンライン個人指導市場:個人指導スタイル別、金額(Bnドル)、2019年-2032年
8.6.1.25.その他の中東・アフリカのオンライン家庭教師市場:エンドユーザー別、金額(Bnドル)、2019年-2032年
8.6.2.BPS分析/市場魅力度分析
9.競争環境
9.1.期間別 vs コースタイプ別 ヒートマップ
9.2.メーカー対コースタイプ別ヒートマップ
9.3.企業市場シェア分析、2025年
9.4.競合ダッシュボード
9.5.企業プロフィール
9.5.1.バイジャス
9.5.1.1.会社概要
9.5.1.2.製品ポートフォリオ
9.5.1.3.財務概要
9.5.1.4.事業戦略と展開
9.5.2.ヴェダンチュ
9.5.2.1.会社概要
9.5.2.2.製品ポートフォリオ
9.5.2.3.財務概要
9.5.2.4.事業戦略と展開
9.5.3. iTutorGroup
9.5.3.1.会社概要
9.5.3.2.製品ポートフォリオ
9.5.3.3.財務概要
9.5.3.4.事業戦略と展開
9.5.4.アンボウ・エデュケーション
9.5.4.1.会社概要
9.5.4.2.製品ポートフォリオ
9.5.4.3.財務概要
9.5.4.4.事業戦略と展開
9.5.5.北京マジックイヤーテクノロジー
9.5.5.1.会社概要
9.5.5.2.製品ポートフォリオ
9.5.5.3.財務概要
9.5.5.4.事業戦略と展開
9.5.6.チェッグ社
9.5.6.1.会社概要
9.5.6.2.製品ポートフォリオ
9.5.6.3.財務概要
9.5.6.4.事業戦略と展開
9.5.7.クラブZ!
9.5.7.1.会社概要
9.5.7.2.製品ポートフォリオ
9.5.7.3.財務概要
9.5.7.4.事業戦略と展開
9.5.8.アーボブリッジ
9.5.8.1.会社概要
9.5.8.2.製品ポートフォリオ
9.5.8.3.財務概要
9.5.8.4.事業戦略と展開
9.5.9.Qキッズティーチャー
9.5.9.1.会社概要
9.5.9.2.製品ポートフォリオ
9.5.9.3.財務概要
9.5.9.4.事業戦略と展開
9.5.10.バーシティ・チューターズ
9.5.10.1.会社概要
9.5.10.2.製品ポートフォリオ
9.5.10.3.財務概要
9.5.10.4.事業戦略と展開
10.付録
10.1.調査方法
10.2.報告書の前提条件
10.3.頭字語および略語

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global online tutoring market is on a remarkable growth trajectory, poised to expand significantly over the forecast period. According to industry analysis, the market is projected to rise from US$ 10.1 billion in 2025 to US$ 26.9 billion by 2032, registering a robust CAGR of 15.02%. This exponential growth is primarily fueled by the rising demand for flexible, on-demand learning, increasing internet penetration, and the transformative impact of artificial intelligence (AI) and machine learning in education.

Market Insights

Online tutoring has emerged as a cornerstone of modern education, revolutionizing how students access academic support. The surge in demand is not limited to developed economies but also spans across emerging markets where digital literacy is rapidly growing. Post-pandemic shifts in learning environments have further cemented online platforms as viable and preferred alternatives to traditional tutoring methods.

In particular, students preparing for competitive exams such as SAT, GRE, and GMAT are increasingly turning to online platforms for personalized test preparation. Platforms such as Chegg, Vedantu, and Varsity Tutors are using data-driven algorithms to deliver tailored instruction, which enhances learning outcomes and engagement.

Key Market Drivers

One of the most transformative drivers in the online tutoring industry is the integration of AI into educational services. AI enables adaptive learning, automated assessments, and real-time feedback, which collectively elevate the effectiveness of online tutoring. Virtual assistants, chatbots, and intelligent analytics are helping educators and platforms monitor student performance and deliver personalized learning plans.

Government initiatives in regions such as Asia Pacific are also playing a pivotal role in expanding access to quality education. Programs like India’s PM eVidya are promoting digital learning and helping bridge the education gap in rural and underserved areas. Moreover, as the cost of smartphones and internet access continues to decline, more students globally are accessing learning platforms, especially in developing nations.

Business Opportunities

The future of online tutoring lies in innovation and customization. Edtech startups are developing platforms that cater to the evolving needs of students, including interactive STEM education modules and language learning tools.

A surge in global investment in education technology is paving the way for new players and innovative products. Startups are exploring AI and IoT-based solutions to enhance engagement and deliver immersive virtual classroom experiences. Recent launches such as Vedantu’s IoT-enabled smart classrooms and Byju’s AI-powered learning modules are prime examples of how the industry is moving toward experiential and personalized education.

Emerging business models also focus on inclusivity and accessibility. Platforms like UPchieve are offering free tutoring services for low-income students, while partnerships between public libraries and tutoring companies are enabling broader community access to learning resources.

Regional Analysis

North America

North America is expected to maintain its dominance in the global online tutoring market, driven by a tech-savvy population, strong internet infrastructure, and growing educational investment. The region is projected to account for a significant portion of the global market in 2025, supported by an increasing number of enrollments on platforms like Chegg and Varsity Tutors.

The U.S. government's emphasis on promoting digital learning, combined with high smartphone penetration and widespread use of AI tools in classrooms, is expected to further accelerate market growth in this region.

Europe

Europe is anticipated to witness steady growth with a particular focus on STEM education. The rising number of STEM-related jobs is encouraging both students and professionals to pursue additional tutoring in science and technology fields.

Recent strategic developments include Pearson expanding its online platform for GCSE and A-level students and GoStudent rolling out AI-driven tutoring across multiple European markets. These advancements are increasing access and improving student outcomes across the continent.

Asia Pacific

Asia Pacific is emerging as one of the most lucrative regions for online tutoring services. The region is forecasted to grow rapidly, with China, Japan, and India leading in market expansion. Government reforms, especially in China, aimed at improving the quality and regulation of after-school tutoring, are driving formalization in the sector.

Indian platforms like Vedantu and Byju’s are not only catering to domestic markets but are also expanding into Southeast Asia and the Middle East, bringing quality tutoring to a broader audience.

Key Players

The competitive Analysis of the online tutoring market is highly dynamic, with several global and regional players innovating aggressively to gain market share. Companies are focusing on acquisitions, partnerships, and the development of new AI-enabled learning solutions to strengthen their positioning.

Prominent players in the industry include:

• BYJU'S

• Vedantu

• iTutorGroup

• Ambow Education

• Beijing Magic Ears Technology Co., Ltd

• Chegg Inc.

• Club Z! Inc.

• ArborBridge

• Qkids Teacher

• Varsity Tutors

These companies are expanding their offerings across subjects and educational levels, improving user experience through mobile apps, and enhancing engagement through gamified learning and real-time analytics.

Recent Developments

• In December 2024, K12 Tutoring launched certified, state-level video-enabled tutoring sessions across the U.S.

• In November 2024, Codeyoung introduced NOAH, an AI teaching assistant for personalized lesson delivery.

• In September 2024, UPchieve expanded services to teachers with its “UPchieve for Teachers” platform.

• In August 2024, Iowa’s Department of Education integrated Amira, a personalized reading tutor, into all elementary schools.

• In January 2024, Kuwait’s Baims acquired Cairo-based Orcas Tutoring with plans to scale operations across the MENA region.

Online Tutoring Market Segmentation

By Tutoring Type

• Structured Tutoring

• On-demand Tutoring

By Course Type

• Language Courses

• Science, Technology, Engineering, and Mathematics (STEM) Courses

• Others

By Tutoring Style

• Test Preparation Services

• Subject Tutoring Services

• Remediation

• Maintenance

• Support

• Enrichment

By Duration

• Short-term Courses

• Long-term Courses

By End User

• K–12

• Higher Education

• Others

By Region

• North America

• Europe

• East Asia

• South Asia and Oceania

• Middle East and Africa

• Latin America



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Online Tutoring Market Snapshot
1.2. Future Projections
1.3. Key Market Trends
1.4. Regional Snapshot, by Value, 2025
1.5. Analyst Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Definitions and Segmentations
2.2. Market Dynamics
2.2.1. Drivers
2.2.2. Restraints
2.2.3. Market Opportunities
2.3. Value Chain Analysis
2.4. Porter’s Five Forces Analysis
2.5. COVID-19 Impact Analysis
2.5.1. Supply
2.5.2. Demand
2.6. Impact of Ukraine-Russia Conflict
2.7. Economic Overview
2.7.1. World Economic Projections
2.8. PESTLE Analysis
3. Global Online Tutoring Market Outlook, 2019-2032
3.1. Global Online Tutoring Market Outlook, by Tutoring Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
3.1.1. Key Highlights
3.1.1.1. Structured Tutoring
3.1.1.2. On-demand Tutoring
3.2. Global Online Tutoring Market Outlook, by Course Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
3.2.1. Key Highlights
3.2.1.1. Language Courses
3.2.1.2. Science, Technology, Engineering, and Mathematics (STEM) Courses
3.2.1.3. Others
3.3. Global Online Tutoring Market Outlook, by Duration, Value (US$ Bn), 2019-2032
3.3.1. Key Highlights
3.3.1.1. Test Preparation Services
3.3.1.2. Subject Tutoring Services
3.3.1.2.1. Remediation
3.3.1.2.2. Maintenance
3.3.1.2.3. Support
3.3.1.2.4. Enrichment
3.4. Global Online Tutoring Market Outlook, by Tutoring Style, Value (US$ Bn), 2019-2032
3.4.1. Key Highlights
3.4.1.1. Short-term Courses
3.4.1.2. Long-term Courses
3.5. Global Online Tutoring Market Outlook, by End User, Value (US$ Bn), 2019-2032
3.5.1. Key Highlights
3.5.1.1. K-12
3.5.1.2. Higher Education
3.5.1.3. Others
3.6. Global Online Tutoring Market Outlook, by Region, Value (US$ Bn), 2019-2032
3.6.1. Key Highlights
3.6.1.1. North America
3.6.1.2. Europe
3.6.1.3. Asia Pacific
3.6.1.4. Latin America
3.6.1.5. Middle East & Africa
4. North America Online Tutoring Market Outlook, 2019-2032
4.1. North America Online Tutoring Market Outlook, by Tutoring Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
4.1.1. Key Highlights
4.1.1.1. Structured Tutoring
4.1.1.2. On-demand Tutoring
4.2. North America Online Tutoring Market Outlook, by Course Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
4.2.1. Key Highlights
4.2.1.1. Language Courses
4.2.1.2. Science, Technology, Engineering, and Mathematics (STEM) Courses
4.2.1.3. Others
4.3. North America Online Tutoring Market Outlook, by Duration, Value (US$ Bn), 2019-2032
4.3.1. Key Highlights
4.3.1.1. Test Preparation Services
4.3.1.2. Subject Tutoring Services
4.3.1.2.1. Remediation
4.3.1.2.2. Maintenance
4.3.1.2.3. Support
4.3.1.2.4. Enrichment
4.4. North America Online Tutoring Market Outlook, by Tutoring Style, Value (US$ Bn), 2019-2032
4.4.1. Key Highlights
4.4.1.1. Short-term Courses
4.4.1.2. Long-term Courses
4.5. North America Online Tutoring Market Outlook, by End User, Value (US$ Bn), 2019-2032
4.5.1. Key Highlights
4.5.1.1. K-12
4.5.1.2. Higher Education
4.5.1.3. Others
4.6. North America Online Tutoring Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn), 2019-2032
4.6.1. Key Highlights
4.6.1.1. U.S. Online Tutoring Market by Tutoring Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
4.6.1.2. U.S. Online Tutoring Market by Course Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
4.6.1.3. U.S. Online Tutoring Market by Duration, Value (US$ Bn), 2019-2032
4.6.1.4. U.S. Online Tutoring Market by Tutoring Style, Value (US$ Bn), 2019-2032
4.6.1.5. U.S. Online Tutoring Market by End User, Value (US$ Bn), 2019-2032
4.6.1.6. Canada Online Tutoring Market by Tutoring Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
4.6.1.7. Canada Online Tutoring Market by Course Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
4.6.1.8. Canada Online Tutoring Market by Duration, Value (US$ Bn), 2019-2032
4.6.1.9. Canada Online Tutoring Market by Tutoring Style, Value (US$ Bn), 2019-2032
4.6.1.10. Canada Online Tutoring Market by End User, Value (US$ Bn), 2019-2032
4.6.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
5. Europe Online Tutoring Market Outlook, 2019-2032
5.1. Europe Online Tutoring Market Outlook, by Tutoring Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.1.1. Key Highlights
5.1.1.1. Structured Tutoring
5.1.1.2. On-demand Tutoring
5.2. Europe Online Tutoring Market Outlook, by Course Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.2.1. Key Highlights
5.2.1.1. Language Courses
5.2.1.2. Science, Technology, Engineering, and Mathematics (STEM) Courses
5.2.1.3. Others
5.3. Europe Online Tutoring Market Outlook, by Duration, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.3.1. Key Highlights
5.3.1.1. Test Preparation Services
5.3.1.2. Subject Tutoring Services
5.3.1.2.1. Remediation
5.3.1.2.2. Maintenance
5.3.1.2.3. Support
5.3.1.2.4. Enrichment
5.4. Europe Online Tutoring Market Outlook, by Tutoring Style, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.4.1. Key Highlights
5.4.1.1. Short-term Courses
5.4.1.2. Long-term Courses
5.5. Europe Online Tutoring Market Outlook, by End User, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.5.1. Key Highlights
5.5.1.1. K-12
5.5.1.2. Higher Education
5.5.1.3. Others
5.5.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
5.6. Europe Online Tutoring Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.6.1. Key Highlights
5.6.1.1. Germany Online Tutoring Market by Tutoring Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.6.1.2. Germany Online Tutoring Market by Course Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.6.1.3. Germany Online Tutoring Market by Duration, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.6.1.4. Germany Online Tutoring Market by Tutoring Style, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.6.1.5. Germany Online Tutoring Market by End User, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.6.1.6. U.K. Online Tutoring Market by Tutoring Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.6.1.7. U.K. Online Tutoring Market by Course Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.6.1.8. U.K. Online Tutoring Market by Duration, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.6.1.9. U.K. Online Tutoring Market by Tutoring Style, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.6.1.10. U.K. Online Tutoring Market by End User, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.6.1.11. France Online Tutoring Market by Tutoring Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.6.1.12. France Online Tutoring Market by Course Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.6.1.13. France Online Tutoring Market by Duration, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.6.1.14. France Online Tutoring Market by Tutoring Style, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.6.1.15. France Online Tutoring Market by End User, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.6.1.16. Italy Online Tutoring Market by Tutoring Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.6.1.17. Italy Online Tutoring Market by Course Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.6.1.18. Italy Online Tutoring Market by Duration, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.6.1.19. Italy Online Tutoring Market by Tutoring Style, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.6.1.20. Italy Online Tutoring Market by End User, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.6.1.21. Turkey Online Tutoring Market by Tutoring Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.6.1.22. Turkey Online Tutoring Market by Course Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.6.1.23. Turkey Online Tutoring Market by Duration, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.6.1.24. Turkey Online Tutoring Market by Tutoring Style, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.6.1.25. Turkey Online Tutoring Market by End User, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.6.1.26. Russia Online Tutoring Market by Tutoring Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.6.1.27. Russia Online Tutoring Market by Course Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.6.1.28. Russia Online Tutoring Market by Duration, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.6.1.29. Russia Online Tutoring Market by Tutoring Style, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.6.1.30. Russia Online Tutoring Market by End User, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.6.1.31. Rest of Europe Online Tutoring Market by Tutoring Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.6.1.32. Rest of Europe Online Tutoring Market by Course Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.6.1.33. Rest of Europe Online Tutoring Market by Duration, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.6.1.34. Rest of Europe Online Tutoring Market by Tutoring Style, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.6.1.35. Rest of Europe Online Tutoring Market by End User, Value (US$ Bn), 2019-2032
5.6.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
6. Asia Pacific Online Tutoring Market Outlook, 2019-2032
6.1. Asia Pacific Online Tutoring Market Outlook, by Tutoring Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.1.1. Key Highlights
6.1.1.1. Structured Tutoring
6.1.1.2. On-demand Tutoring
6.2. Asia Pacific Online Tutoring Market Outlook, by Course Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.2.1. Key Highlights
6.2.1.1. Language Courses
6.2.1.2. Science, Technology, Engineering, and Mathematics (STEM) Courses
6.2.1.3. Others
6.3. Asia Pacific Online Tutoring Market Outlook, by Duration, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.3.1. Key Highlights
6.3.1.1. Test Preparation Services
6.3.1.2. Subject Tutoring Services
6.3.1.2.1. Remediation
6.3.1.2.2. Maintenance
6.3.1.2.3. Support
6.3.1.2.4. Enrichment
6.4. Asia Pacific Online Tutoring Market Outlook, by Tutoring Style, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.4.1. Key Highlights
6.4.1.1. Short-term Courses
6.4.1.2. Long-term Courses
6.5. Asia Pacific Online Tutoring Market Outlook, by End User, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.5.1. Key Highlights
6.5.1.1. K-12
6.5.1.2. Higher Education
6.5.1.3. Others
6.5.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
6.6. Asia Pacific Online Tutoring Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.6.1. Key Highlights
6.6.1.1. China Online Tutoring Market by Tutoring Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.6.1.2. China Online Tutoring Market by Course Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.6.1.3. China Online Tutoring Market by Duration, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.6.1.4. China Online Tutoring Market by Tutoring Style, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.6.1.5. China Online Tutoring Market by End User, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.6.1.6. Japan Online Tutoring Market by Tutoring Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.6.1.7. Japan Online Tutoring Market by Course Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.6.1.8. Japan Online Tutoring Market by Duration, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.6.1.9. Japan Online Tutoring Market by Tutoring Style, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.6.1.10. Japan Online Tutoring Market by End User, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.6.1.11. South Korea Online Tutoring Market by Tutoring Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.6.1.12. South Korea Online Tutoring Market by Course Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.6.1.13. South Korea Online Tutoring Market by Duration, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.6.1.14. South Korea Online Tutoring Market by Tutoring Style, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.6.1.15. South Korea Online Tutoring Market by End User, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.6.1.16. India Online Tutoring Market by Tutoring Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.6.1.17. India Online Tutoring Market by Course Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.6.1.18. India Online Tutoring Market by Duration, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.6.1.19. India Online Tutoring Market by Tutoring Style, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.6.1.20. India Online Tutoring Market by End User, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.6.1.21. Southeast Asia Online Tutoring Market by Tutoring Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.6.1.22. Southeast Asia Online Tutoring Market by Course Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.6.1.23. Southeast Asia Online Tutoring Market by Duration, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.6.1.24. Southeast Asia Online Tutoring Market by Tutoring Style, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.6.1.25. Southeast Asia Online Tutoring Market by End User, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.6.1.26. Rest of Asia Pacific Online Tutoring Market by Tutoring Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.6.1.27. Rest of Asia Pacific Online Tutoring Market by Course Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.6.1.28. Rest of Asia Pacific Online Tutoring Market by Duration, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.6.1.29. Rest of Asia Pacific Online Tutoring Market by Tutoring Style, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.6.1.30. Rest of Asia Pacific Online Tutoring Market by End User, Value (US$ Bn), 2019-2032
6.6.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
7. Latin America Online Tutoring Market Outlook, 2019-2032
7.1. Latin America Online Tutoring Market Outlook, by Tutoring Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.1.1. Key Highlights
7.1.1.1. Structured Tutoring
7.1.1.2. On-demand Tutoring
7.2. Latin America Online Tutoring Market Outlook, by Course Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.2.1.1. Language Courses
7.2.1.2. Science, Technology, Engineering, and Mathematics (STEM) Courses
7.2.1.3. Others
7.3. Latin America Online Tutoring Market Outlook, by Duration, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.3.1. Key Highlights
7.3.1.1. Test Preparation Services
7.3.1.2. Subject Tutoring Services
7.3.1.2.1. Remediation
7.3.1.2.2. Maintenance
7.3.1.2.3. Support
7.3.1.2.4. Enrichment
7.4. Latin America Online Tutoring Market Outlook, by Tutoring Style, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.4.1. Key Highlights
7.4.1.1. Short-term Courses
7.4.1.2. Long-term Courses
7.5. Latin America Online Tutoring Market Outlook, by End User, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.5.1. Key Highlights
7.5.1.1. K-12
7.5.1.2. Higher Education
7.5.1.3. Others
7.5.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
7.6. Latin America Online Tutoring Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.6.1. Key Highlights
7.6.1.1. Brazil Online Tutoring Market by Tutoring Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.6.1.2. Brazil Online Tutoring Market by Course Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.6.1.3. Brazil Online Tutoring Market by Duration, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.6.1.4. Brazil Online Tutoring Market by Tutoring Style, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.6.1.5. Brazil Online Tutoring Market by End User, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.6.1.6. Mexico Online Tutoring Market by Tutoring Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.6.1.7. Mexico Online Tutoring Market by Course Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.6.1.8. Mexico Online Tutoring Market by Duration, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.6.1.9. Mexico Online Tutoring Market by Tutoring Style, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.6.1.10. Mexico Online Tutoring Market by End User, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.6.1.11. Argentina Online Tutoring Market by Tutoring Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.6.1.12. Argentina Online Tutoring Market by Course Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.6.1.13. Argentina Online Tutoring Market by Duration, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.6.1.14. Argentina Online Tutoring Market by Tutoring Style, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.6.1.15. Argentina Online Tutoring Market by End User, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.6.1.16. Rest of Latin America Online Tutoring Market by Tutoring Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.6.1.17. Rest of Latin America Online Tutoring Market by Course Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.6.1.18. Rest of Latin America Online Tutoring Market by Duration, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.6.1.19. Rest of Latin America Online Tutoring Market by Tutoring Style, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.6.1.20. Rest of Latin America Online Tutoring Market by End User, Value (US$ Bn), 2019-2032
7.6.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
8. Middle East & Africa Online Tutoring Market Outlook, 2019-2032
8.1. Middle East & Africa Online Tutoring Market Outlook, by Tutoring Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.1.1. Key Highlights
8.1.1.1. Structured Tutoring
8.1.1.2. On-demand Tutoring
8.2. Middle East & Africa Online Tutoring Market Outlook, by Course Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.2.1. Key Highlights
8.2.1.1. Language Courses
8.2.1.2. Science, Technology, Engineering, and Mathematics (STEM) Courses
8.2.1.3. Others
8.3. Middle East & Africa Online Tutoring Market Outlook, by Duration, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.3.1. Key Highlights
8.3.1.1. Test Preparation Services
8.3.1.2. Subject Tutoring Services
8.3.1.2.1. Remediation
8.3.1.2.2. Maintenance
8.3.1.2.3. Support
8.3.1.2.4. Enrichment
8.4. Middle East & Africa Online Tutoring Market Outlook, by Tutoring Style, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.4.1. Key Highlights
8.4.1.1. Short-term Courses
8.4.1.2. Long-term Courses
8.5. Middle East & Africa Online Tutoring Market Outlook, by End User, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.5.1. Key Highlights
8.5.1.1. K-12
8.5.1.2. Higher Education
8.5.1.3. Others
8.5.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
8.6. Middle East & Africa Online Tutoring Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.6.1. Key Highlights
8.6.1.1. GCC Online Tutoring Market by Tutoring Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.6.1.2. GCC Online Tutoring Market by Course Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.6.1.3. GCC Online Tutoring Market by Duration, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.6.1.4. GCC Online Tutoring Market by Tutoring Style, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.6.1.5. GCC Online Tutoring Market by End User, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.6.1.6. South Africa Online Tutoring Market by Tutoring Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.6.1.7. South Africa Online Tutoring Market by Course Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.6.1.8. South Africa Online Tutoring Market by Duration, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.6.1.9. South Africa Online Tutoring Market by Tutoring Style, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.6.1.10. South Africa Online Tutoring Market by End User, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.6.1.11. Egypt Online Tutoring Market by Tutoring Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.6.1.12. Egypt Online Tutoring Market by Course Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.6.1.13. Egypt Online Tutoring Market by Duration, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.6.1.14. Egypt Online Tutoring Market by Tutoring Style, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.6.1.15. Egypt Online Tutoring Market by End User, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.6.1.16. Nigeria Online Tutoring Market by Tutoring Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.6.1.17. Nigeria Online Tutoring Market by Course Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.6.1.18. Nigeria Online Tutoring Market by Duration, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.6.1.19. Nigeria Online Tutoring Market by Tutoring Style, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.6.1.20. Nigeria Online Tutoring Market by End User, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.6.1.21. Rest of Middle East & Africa Online Tutoring Market by Tutoring Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.6.1.22. Rest of Middle East & Africa Online Tutoring Market by Course Type, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.6.1.23. Rest of Middle East & Africa Online Tutoring Market by Duration, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.6.1.24. Rest of Middle East & Africa Online Tutoring Market by Tutoring Style, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.6.1.25. Rest of Middle East & Africa Online Tutoring Market by End User, Value (US$ Bn), 2019-2032
8.6.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
9. Competitive Landscape
9.1. By Duration vs by Course Type Heat map
9.2. Manufacturer vs by Course Type Heat map
9.3. Company Market Share Analysis, 2025
9.4. Competitive Dashboard
9.5. Company Profiles
9.5.1. BYJU'S
9.5.1.1. Company Overview
9.5.1.2. Product Portfolio
9.5.1.3. Financial Overview
9.5.1.4. Business Strategies and Development
9.5.2. Vedantu
9.5.2.1. Company Overview
9.5.2.2. Product Portfolio
9.5.2.3. Financial Overview
9.5.2.4. Business Strategies and Development
9.5.3. iTutorGroup
9.5.3.1. Company Overview
9.5.3.2. Product Portfolio
9.5.3.3. Financial Overview
9.5.3.4. Business Strategies and Development
9.5.4. Ambow Education
9.5.4.1. Company Overview
9.5.4.2. Product Portfolio
9.5.4.3. Financial Overview
9.5.4.4. Business Strategies and Development
9.5.5. Beijing Magic Ears Technology Co., Ltd
9.5.5.1. Company Overview
9.5.5.2. Product Portfolio
9.5.5.3. Financial Overview
9.5.5.4. Business Strategies and Development
9.5.6. Chegg Inc.
9.5.6.1. Company Overview
9.5.6.2. Product Portfolio
9.5.6.3. Financial Overview
9.5.6.4. Business Strategies and Development
9.5.7. Club Z! Inc.
9.5.7.1. Company Overview
9.5.7.2. Product Portfolio
9.5.7.3. Financial Overview
9.5.7.4. Business Strategies and Development
9.5.8. ArborBridge
9.5.8.1. Company Overview
9.5.8.2. Product Portfolio
9.5.8.3. Financial Overview
9.5.8.4. Business Strategies and Development
9.5.9. Qkids Teacher
9.5.9.1. Company Overview
9.5.9.2. Product Portfolio
9.5.9.3. Financial Overview
9.5.9.4. Business Strategies and Development
9.5.10. Varsity Tutors
9.5.10.1. Company Overview
9.5.10.2. Product Portfolio
9.5.10.3. Financial Overview
9.5.10.4. Business Strategies and Development
10. Appendix
10.1. Research Methodology
10.2. Report Assumptions
10.3. Acronyms and Abbreviations

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート

Fairfield Market Research社の消費財・サービス分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(online)の最新刊レポート


よくあるご質問


Fairfield Market Research社はどのような調査会社ですか?


Fairfield Market Researchでは、最新かつ最も関連性の高い市場データと洞察に満ちた詳細なレポートを発行しています。広範囲にわたり、業界動向や市場ベースのデータを含んでおり、顧客が... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

 

2025/06/26 10:26

145.80 円

170.57 円

202.16 円

ページTOPに戻る