ドイツのランドリーケアLaundry Care in Germany ドイツのホームケアで最大のカテゴリーであるランドリーケアの販売額は、前年に比べペースは落ちたものの、2023年も成長を続けた。ランドリーケアで最も大幅な伸びを示したのは、液体錠剤洗剤と濃縮液体洗剤で、... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリードイツのホームケアで最大のカテゴリーであるランドリーケアの販売額は、前年に比べペースは落ちたものの、2023年も成長を続けた。ランドリーケアで最も大幅な伸びを示したのは、液体錠剤洗剤と濃縮液体洗剤で、消費者に使用量と保管の面でより便利で効率的な製品を提供した。この調査レポートはドイツのランドリーケア市場を分析・予測したEuromonitor Internationalの市場調査報告書です。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引する分野を特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2028年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品カーペットクリーナー、柔軟仕上げ剤、洗濯補助剤、洗濯洗剤 データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * ランドリーケア市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Laundry Care in GermanyEuromonitor International April 2024 List Of Contents And Tables LAUNDRY CARE IN GERMANY KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Laundry care is largest home care category in Germany Price negotiations lead to Henkel’s weak performance in 2023 Demand for greater energy efficiency drives liquid laundry care formats PROSPECTS AND OPPORTUNITIES German consumers to further embrace liquid tablet detergents Traditional distribution channels to dominate, while e-commerce slowly grows Eco-friendly laundry care is expected to trend, despite inflationary consequences CATEGORY INDICATORS Table 1 Household Possession of Washing Machines 2018-2023 CATEGORY DATA Table 2 Sales of Laundry Care by Category: Value 2018-2023 Table 3 Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 4 Sales of Laundry Aids by Category: Value 2018-2023 Table 5 Sales of Laundry Aids by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 6 Sales of Laundry Detergents by Category: Value 2018-2023 Table 7 Sales of Laundry Detergents by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 8 Sales of In-wash Spot and Stain Removers by Type: % Value Breakdown 2018-2023 Table 9 NBO Company Shares of Laundry Care: % Value 2019-2023 Table 10 LBN Brand Shares of Laundry Care: % Value 2020-2023 Table 11 NBO Company Shares of Laundry Aids: % Value 2019-2023 Table 12 LBN Brand Shares of Laundry Aids: % Value 2020-2023 Table 13 NBO Company Shares of Laundry Detergents: % Value 2019-2023 Table 14 LBN Brand Shares of Laundry Detergents: % Value 2020-2023 Table 15 Forecast Sales of Laundry Care by Category: Value 2023-2028 Table 16 Forecast Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2023-2028 HOME CARE IN GERMANY EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 17 Households 2018-2023 MARKET DATA Table 18 Sales of Home Care by Category: Value 2018-2023 Table 19 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 20 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2019-2023 Table 21 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2020-2023 Table 22 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2018-2023 Table 23 Distribution of Home Care by Format: % Value 2018-2023 Table 24 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2023 Table 25 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2023-2028 Table 26 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryValue sales of laundry care, the largest category in German home care, continued to grow in 2023, albeit at a slower pace compared to the previous year. The most substantial growth within laundry care was observed in liquid tablet detergents and concentrated liquid detergents, offering consumers enhanced convenience and efficiency in terms of dosage and storage. Table of ContentsLaundry Care in GermanyEuromonitor International April 2024 List Of Contents And Tables LAUNDRY CARE IN GERMANY KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Laundry care is largest home care category in Germany Price negotiations lead to Henkel’s weak performance in 2023 Demand for greater energy efficiency drives liquid laundry care formats PROSPECTS AND OPPORTUNITIES German consumers to further embrace liquid tablet detergents Traditional distribution channels to dominate, while e-commerce slowly grows Eco-friendly laundry care is expected to trend, despite inflationary consequences CATEGORY INDICATORS Table 1 Household Possession of Washing Machines 2018-2023 CATEGORY DATA Table 2 Sales of Laundry Care by Category: Value 2018-2023 Table 3 Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 4 Sales of Laundry Aids by Category: Value 2018-2023 Table 5 Sales of Laundry Aids by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 6 Sales of Laundry Detergents by Category: Value 2018-2023 Table 7 Sales of Laundry Detergents by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 8 Sales of In-wash Spot and Stain Removers by Type: % Value Breakdown 2018-2023 Table 9 NBO Company Shares of Laundry Care: % Value 2019-2023 Table 10 LBN Brand Shares of Laundry Care: % Value 2020-2023 Table 11 NBO Company Shares of Laundry Aids: % Value 2019-2023 Table 12 LBN Brand Shares of Laundry Aids: % Value 2020-2023 Table 13 NBO Company Shares of Laundry Detergents: % Value 2019-2023 Table 14 LBN Brand Shares of Laundry Detergents: % Value 2020-2023 Table 15 Forecast Sales of Laundry Care by Category: Value 2023-2028 Table 16 Forecast Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2023-2028 HOME CARE IN GERMANY EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 17 Households 2018-2023 MARKET DATA Table 18 Sales of Home Care by Category: Value 2018-2023 Table 19 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 20 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2019-2023 Table 21 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2020-2023 Table 22 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2018-2023 Table 23 Distribution of Home Care by Format: % Value 2018-2023 Table 24 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2023 Table 25 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2023-2028 Table 26 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(その他)の最新刊レポート
Euromonitor International 社の最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(laundry)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/10/04 10:27 147.72 円 163.39 円 196.69 円 |