消費者が家電製品を購入する場所
Where Consumers Shop for Appliances
パンデミック関連の規制が緩和され、実店舗が再開されたにもかかわらず、小売eコマースによる家電製品の販売は伸び続けている。小売業者がより多くの特典と競争力のある価格を提供し続けているため、消費者はます... もっと見る
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サマリー パンデミック関連の規制が緩和され、実店舗が再開されたにもかかわらず、小売eコマースによる家電製品の販売は伸び続けている。小売業者がより多くの特典と競争力のある価格を提供し続けているため、消費者はますますオンライン・ショッピングを好むようになっている。にもかかわらず、消費者は依然として、購入決定に際して専門家のアドバイスが得られることを重視しているため、実店舗を持つ小売業者は依然として重要である。今後も、若い消費者が売上を牽引し、Eコマースは繁栄を続けるだろう。
ユーロモニター・インターナショナルの「消費者が家電製品を購入する場所(Where Consumers Shop for Appliances)」グローバル・ブリーフィングは、小売販売データの包括的なガイドを提供し、成長を牽引するセクターを特定することを可能にする。また、主要企業/ブランドを特定し、新製品開発、技術革新、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、競争環境に影響を与える主要要因の戦略的分析も提供しています。さらに、貿易統計と生産者シェアは、家電製品がどこで生産され、どこに輸出されているのか、これらのユニットがどれくらいのスピードで移動しているのか、どの企業がどれくらいの量を生産しているのか、すべてのカテゴリーが同じような動きをしているのか、といった疑問に答えてくれる。これらを総合すると、マーケティングと生産計画の両戦略において完全な見解が得られる。予測は、市場がどのように変化するかを示す。
対象製品主要家電製品、小型家電製品
データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。
本レポートを購入する理由
* 消費者向け電化製品市場の詳細な把握;
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する;
* 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。
ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。
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目次 Introduction
Industry snapshot
Channel shifts
Store-based channels
Non-store channels
Non-retail channels
Future developments
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Summary Sales of consumer appliances through retail e-commerce continue to grow, despite the relaxation of pandemic-related restrictions and the re-opening of physical stores. Consumers increasingly favour shopping online, as retailers continue to offer more perks and competitive prices. Despite this, physical retailers remain crucial, as consumers still value having expert advice on their purchase decision. Moving forward, e-commerce will continue to thrive, with younger consumers driving sales.
Euromonitor International's Where Consumers Shop for Appliances global briefing offers a comprehensive guide to the retail sales data, allowing you to identify the sectors driving growth. The report also identifies the leading companies/brands and offers strategic analysis of key factors influencing the competitive landscape - be it new product developments, technological innovations, economic/lifestyle influences, distribution or pricing issues. Additionally, trade statistics and producer’s shares will answer questions on where appliances are produced and where they are being exported to, how quickly these units are moving, which companies are producing how much, and whether all categories are behaving in the same way. Collectively, this gives a complete view in both marketing and production planning strategies. Forecasts illustrate how the market is set to change.
Product coverage: Major Appliances, Small Appliances.
Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.
Why buy this report? * Get a detailed picture of the Consumer Appliances market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.
Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.
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Table of Contents Introduction
Industry snapshot
Channel shifts
Store-based channels
Non-store channels
Non-retail channels
Future developments
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- Closed Heel Nursing Shoe Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2025 - 2032
- Feminine Hygiene Product Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2025 - 2032
- U.S. Instant Coffee Market by Product Type, Application, and End-Use: Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2025 - 2032
- Argan Oil Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2025 - 2032
- Baby Nipples/Teats Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2025 - 2032
- キャンドルの世界市場規模、シェア、動向、機会、予測、製品タイプ別(ボーティブ、ピラー、テーパー、コンテナ、その他)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別&競合、2020-2030F
- サウジアラビアの香水・デオドラント市場:タイプ別(香水、デオドラント)、包装形態別(50ml未満、50-100ml、101-150ml、151-200ml、200ml以上)、カテゴリー別(マス、プレミアム)、性別(ユニセックス、男性、女性)、流通チャネル別(スーパーマーケット・ハイパーマーケット、アパレル・ビューティーストア、専門店薬局、オンライン、その他)、地域別、市場競争率、予測、機会、2020-2030年度
- 米国食器用洗剤市場:製品別(洗濯機用洗剤、手洗い用洗剤、その他)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別、競争、予測、機会、2020-2030F
- 米国子供服市場:製品タイプ別(アパレル、フットウェア、アクセサリー、その他)、カテゴリー別(男の子、女の子、ユニセックス)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、専門店、専売店、オンライン、その他)、地域別、市場競争予測&機会、2020-2030F
- 米国サイクリングヘルメット市場:タイプ別(従来型ヘルメット、スマートヘルメット)、流通チャネル別(オンライン、百貨店・ディスカウントストア、専門店・スポーツショップ)、地域別・競合別、予測・機会、2020-2030F
Euromonitor International社の 消費者向け家電分野 での最新刊レポート
よくあるご質問
Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?
Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る
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