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世界のラベンダー製品の競争環境に関する専門調査レポート 2025年

世界のラベンダー製品の競争環境に関する専門調査レポート 2025年


GlobalLavender Products Competitive Landscape Professional Research Report 2025

市場概要 DIResearch社の詳細な調査・研究によると、ラベンダー製品の世界市場規模は2025年に7億3,652万米ドルに達し、2032年には年平均成長率3.37%(2025-2032年)で9億2,885万米ドルに達すると予測されてい... もっと見る

 

 

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サマリー

市場概要

DIResearch社の詳細な調査・研究によると、ラベンダー製品の世界市場規模は2025年に7億3,652万米ドルに達し、2032年には年平均成長率3.37%(2025-2032年)で9億2,885万米ドルに達すると予測されている。注目すべきは、中国のラベンダー製品市場がここ数年で急速に変化していることである。2025年までに、中国の市場規模は百万米ドルに達し、世界市場シェアの約 %を占めると予想される。

調査概要

ラベンダー製品とは、天然ラベンダーから抽出した物質を様々な処理によって加工した一連の製品を指す。

ラベンダー製品の主な世界的サプライヤーには、P&G、ユニリーバ、コルゲート・パルモリーブ、ロレアル、L'OCCITANE INTERNATIONAL、Pelindaba Lavender、Lebermuth、ESSETERRE、Sonoma Lavender、Pranarom、ヤング・リヴィング、Bridestowe Lavender Estate、New Zealand King Lavender、Rocky Mountain Soapなどがある。本レポートにおける世界企業の競争環境は3つの層に分かれている。第1層は、大きな市場シェアを持ち、業界で圧倒的な地位を占め、強い競争力と影響力を持ち、大きな収益を上げている世界の大手企業で構成されている。第2層には、市場での存在感と評判が高い企業が含まれる。これらの企業は、製品、サービス、技術革新において業界のリーダーに積極的に追随し、中程度の収益規模を維持している。第3層は、市場シェアが限定的でブランド認知度が低く、主にローカル市場に特化し、比較的低収益の小規模企業で構成される。

当レポートでは、ラベンダー製品の市場規模、価格動向、今後の発展見通しについて調査しています。世界の主要サプライヤーの市場シェア、製品ポートフォリオ、価格、売上高、収益、粗利益率、また世界のラベンダー製品市場における製品タイプや用途別の市場状況や動向の分析に焦点を当てます。レポートデータは、2020年から2024年までの過去データ、2025年を基準年、2026年から2032年までの予測データをカバーしています。

収録地域・国は北米、欧州、中国、APAC(中国を除く)、中南米、中東・アフリカを含み、主要地域・国のラベンダー製品市場状況や今後の発展動向を、産業関連政策や最新技術動向と合わせてカバーし、各地域・国のラベンダー製品産業の発展特性を分析し、企業が各地域の発展特性を理解し、事業戦略を策定し、企業のグローバル展開戦略の最終目標を達成するのに役立ちます。

本レポートのデータソースは主に国家統計局、税関データベース、業界団体、企業財務報告書、第三者データベースなどである。このうち、マクロ経済データは主に国家統計局、国際経済研究機構から、産業統計データは主に業界団体から、企業データは主にインタビュー、公開情報収集、第三者の信頼できるデータベースから、価格データは主に各種市場監視データベースから得たものである。

ラベンダー製品の世界の主要サプライヤーは以下の通り:

P&G

ユニリーバ

コルゲート・パルモリーブ

ロレアル

ロクシタン

ペリンダバ・ラベンダー

ルベルムス

エセテール

ソノマ・ラベンダー

プラナロム

ヤング・リヴィング

ブリデストウ・ラベンダー農園

ニュージーランド キングラベンダー

ロッキーマウンテンソープ

ラベンダー製品 製品セグメントに含まれるもの

化粧品

食品

その他

ラベンダー製品の用途

オンライン

オフライン




チャプタースコープ

第1章 製品の研究範囲、製品の種類と用途、市場の概要、市場の状況と動向

第2章 世界のラベンダー製品産業PESTEL分析

第3章 世界のラベンダー製品産業Porter's Five Forces分析

第4章 世界のラベンダー製品主要地域市場規模及び予測分析

第5章 ラベンダー製品の世界市場規模及びタイプ・用途別予測分析

第6章 北米旅客用ラベンダー製品の競合分析(市場規模、主要メーカーと市場シェア、製品タイプ・用途別セグメント分析、国別分析)

第7章 欧州ラベンダー製品の競合分析(市場規模、主要プレーヤーと市場シェア、製品タイプ・用途別セグメント分析、国別分析)

第8章 中国 ラベンダー製品の競合分析(市場規模、主要プレーヤーと市場シェア、製品タイプと用途セグメント分析、国別分析)

第9章 APAC(中国を除く)ラベンダー製品の競合分析(市場規模、主要プレーヤーと市場シェア、製品タイプ・用途別セグメント分析、国別分析)

第10章:中南米ラベンダー製品の競合分析(市場規模、主要プレーヤーと市場シェア、製品タイプ・用途別セグメント分析、国別分析)

第11章 中東・アフリカ ラベンダー製品の競合分析(市場規模、主要プレーヤーと市場シェア、製品タイプ・用途別セグメント分析、国別分析)

第12章 世界のラベンダー製品 主要サプライヤーの競争分析(売上高、市場シェア、地域分布、産業集中度)

第13章 主要企業のプロフィール(製品ポートフォリオ、売上高、粗利率)

第14章:産業チェーン分析、原材料サプライヤー、流通業者および顧客を含む

第15章:調査結果と結論

第16章:方法論とデータソース

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目次

目次

1 ラベンダー製品の市場概要

1.1 製品の定義と統計的範囲

1.2 タイプ別ラベンダー製品

1.2.1 化粧品

1.2.2 食品

1.2.3 その他

1.3 用途別ラベンダー製品

1.3.1 オンライン

1.3.2 オフライン

1.4 ラベンダー製品の世界市場規模分析(2020年~2032年)

1.5 ラベンダー製品市場の発展状況と動向

1.5.1 ラベンダー製品産業の発展状況分析

1.5.2 ラベンダー製品産業の発展動向分析

2 ラベンダー製品市場のPESTEL分析

2.1 政治的要因分析

2.2 経済的要因分析

2.3 社会的要因分析

2.4 技術的要因分析

2.5 環境要因分析

2.6 法的要因分析

3 ラベンダー製品市場 ポーターのファイブフォース分析

3.1 競争相手

3.2 新規参入の脅威

3.3 サプライヤーの交渉力

3.4 買い手の交渉力

3.5 代替品の脅威

4 世界のラベンダー製品の地域別市場分析

4.1 ラベンダー製品の全体市場:2024年 VS 2025年 VS 2032年

4.2 ラベンダー製品の世界売上高と予測分析(2020年~2032年)

4.2.1 世界のラベンダー製品の地域別売上高と市場シェア (2020-2025)

4.2.2 世界のラベンダー製品の地域別売上高と市場シェア予測(2026-2032)

5 ラベンダー製品の世界市場規模(タイプ別・用途別

5.1 世界のラベンダー製品のタイプ別市場規模(2020-2032)

5.2 ラベンダー製品の世界市場規模:用途別(2020-2032年)

6 北米

6.1 北米ラベンダー製品の市場規模・成長率分析(2020-2032)

6.2 北米主要サプライヤー分析

6.3 北米ラベンダー製品の市場規模:タイプ別

6.4 北米ラベンダー製品の市場規模:用途別

6.5 北米ラベンダー製品の国別市場規模

6.5.1 米国

6.5.2 カナダ

7 ヨーロッパ

7.1 ヨーロッパのラベンダー製品の市場規模と成長率の分析(2020-2032年)

7.2 欧州主要サプライヤー分析

7.3 欧州ラベンダー製品の市場規模:タイプ別

7.4 ヨーロッパのラベンダー製品の市場規模:用途別

7.5 ヨーロッパのラベンダー製品の市場規模:国別

7.5.1 ドイツ

7.5.2 フランス

7.5.3 イギリス

7.5.4 イタリア

7.5.5 スペイン

7.5.6 ベネルクス

8 中国

8.1 中国のラベンダー製品の市場規模と成長率の分析(2020-2032年)

8.2 中国の主要サプライヤー分析

8.3 中国のラベンダー製品の市場規模:タイプ別

8.4 中国のラベンダー製品の市場規模:用途別

9 APAC(中国を除く)

9.1 APAC(中国を除く)ラベンダー製品の市場規模および成長率分析(2020-2032年)

9.2 APAC(中国を除く)の主要サプライヤー分析

9.3 APAC(中国を除く)ラベンダー製品の市場規模(タイプ別

9.4 APAC(中国を除く)ラベンダー製品の用途別市場規模

9.5 APAC(中国を除く)ラベンダー製品の国別市場規模

9.5.1 日本

9.5.2 韓国

9.5.3 インド

9.5.4 オーストラリア

9.5.5 東南アジア

10 ラテンアメリカ

10.1 ラテンアメリカのラベンダー製品の市場規模と成長率の分析(2020-2032年)

10.2 中南米の主要サプライヤー分析

10.3 ラテンアメリカのラベンダー製品の市場規模:タイプ別

10.4 ラテンアメリカのラベンダー製品の市場規模:用途別

10.5 ラテンアメリカのラベンダー製品の国別市場規模

10.5.1 メキシコ

10.5.2 ブラジル

11 中東・アフリカ

11.1 中東・アフリカ ラベンダー製品の市場規模および成長率分析(2020~2032年)

11.2 中東・アフリカ主要サプライヤー分析

11.3 中東・アフリカ ラベンダー製品の市場規模:タイプ別

11.4 中東・アフリカ ラベンダー製品の市場規模:用途別

11.5 中東・アフリカ:ラベンダー製品の国別市場規模

11.5.1 サウジアラビア

11.5.2 南アフリカ

12 サプライヤーによる競争

12.1 世界のラベンダー製品市場 主要サプライヤー別売上高 (2021-2025)

12.2 ラベンダー製品の競合環境分析と市場動向

12.2.1 ラベンダー製品の競争環境分析

12.2.2 世界の主要サプライヤー本社所在地と主要地域売上高

12.2.3 市場の動き

13 主要企業分析

13.1 P&G

13.1.1 P&Gの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.1.2 P&Gラベンダー製品ポートフォリオ

13.1.3 P&Gラベンダー製品の市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025)

13.2 ユニリーバ

13.2.1 ユニリーバの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.2.2 ユニリーバのラベンダー製品ポートフォリオ

13.2.3 ユニリーバ・ラベンダー製品の市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025)

13.3 コルゲート・パルモリーブ

13.3.1 コルゲート・パルモリーブ基本会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.3.2 Colgate-Palmoliveのラベンダー製品ポートフォリオ

13.3.3 コルゲート・パルモリーブ・ラベンダー製品の市場データ分析(売上高、粗利益率、市場シェア)(2021-2025)

13.4 ロレアル

13.4.1 ロレアル基本会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.4.2 ロレアル ラベンダー製品ポートフォリオ

13.4.3 ロレアル ラベンダー製品の市場データ分析(売上高、粗利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.5 ロクシタン・インターナショナル

13.5.1 ロクシタン インターナショナルの基本プロフィール(従業員、サービス地域、競合他社、コンタクト情報)

13.5.2 L'OCCITANE INTERNATIONAL ラベンダー製品ポートフォリオ

13.5.3 L'OCCITANE INTERNATIONAL ラベンダー製品の市場データ分析(売上高、粗利益率、市場シェア)(2021-2025)

13.6 ペリンダバ・ラベンダー

13.6.1 ペリンダバラ・ラベンダーの基本プロフィール(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.6.2 ペリンダバラ・ラベンダーのラベンダー製品ポートフォリオ

13.6.3 ペリンダバラ・ラベンダー ラベンダー製品の市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025)

13.7 リーベルムース

13.7.1 Lebermuthの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.7.2 Lebermuthのラベンダー製品ポートフォリオ

13.7.3 Lebermuth ラベンダー製品の市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025)

13.8 エセテール

13.8.1 ESSETERREの基本プロフィール(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.8.2 ESSETERREのラベンダー製品ポートフォリオ

13.8.3 ESSETERRE ラベンダー製品の市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025)

13.9 ソノマ・ラベンダー

13.9.1 ソノマ・ラベンダーの基本プロフィール(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.9.2 ソノマ・ラベンダーのラベンダー製品ポートフォリオ

13.9.3 ソノマ・ラベンダー ラベンダー製品の市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025)

13.10 プラナロム

13.10.1 プラナロム社基本プロフィール(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.10.2 プラナロムのラベンダー製品ポートフォリオ

13.10.3 プラナロムのラベンダー製品の市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.11 ヤング・リヴィング

13.11.1 ヤング・リヴィングの基本プロフィール(従業員、サービス地域、競合他社、コンタクト情報)

13.11.2 ヤング・リヴィングのラベンダー製品ポートフォリオ

13.11.3 ヤング・リヴィング・ラベンダー製品の市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025)

13.12 ブリデストウ・ラベンダー農園

13.12.1 Bridestowe Lavender Estateの基本プロフィール(従業員、サービス地域、競合他社、コンタクト情報)

13.12.2 Bridestowe Lavender Estateのラベンダー製品ポートフォリオ

13.12.3 Bridestowe Lavender Estate ラベンダー製品の市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025)

13.13 ニュージーランド キングラベンダー

13.13.1 ニュージーランド キングラベンダーの基本プロフィール(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.13.2 ニュージーランド キングラベンダー ラベンダー製品ポートフォリオ

13.13.3 ニュージーランド キングラベンダー ラベンダー製品の市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025)

13.14 ロッキーマウンテン・ソープ

13.14.1 ロッキーマウンテン・ソープの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.14.2 ロッキーマウンテン石鹸のラベンダー製品ポートフォリオ

13.14.3 ロッキーマウンテン石鹸のラベンダー製品の市場データ分析(売上高、粗利率、市場シェア)(2021-2025)

14 産業チェーン分析

14.1 ラベンダー製品の産業チェーン分析

14.2 ラベンダー製品の代表的な下流顧客

14.3 ラベンダー製品の販売チャネル分析

15 調査結果と結論

16 方法論とデータソース

16.1 方法論/調査アプローチ

16.2 調査範囲

16.3 ベンチマークと前提条件

16.4 日付ソース

16.4.1 一次情報源

16.4.2 二次資料

16.5 データの相互検証

16.6 免責事項

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図表リスト

表1:ラベンダー製品の世界市場タイプ別成長率(2024年VS 2025年VS 2032年) (百万米ドル

表2:ラベンダー製品の世界市場規模成長率:用途別、2024年 VS 2025年 VS 2032年 (百万米ドル)

表3:ラベンダー製品産業の発展状況

表4:ラベンダー製品産業の発展動向

表5:ラベンダー製品の世界地域別市場規模(百万米ドル):2024年 VS 2025年 VS 2032年

表6: ラベンダー製品の地域別世界売上高(2020-2025年)&(百万米ドル)

表7:ラベンダー製品の地域別世界収益市場シェア(2020-2025年)

表8:ラベンダー製品の地域別世界収益予測(2026-2032年)&(百万米ドル)

表9:ラベンダー製品の世界地域別売上高市場シェア予測(2026年~2032年)

表10:ラベンダー製品の世界タイプ別収益分析(2020-2025年)&(百万米ドル)

表11:ラベンダー製品のタイプ別世界収益分析(2026-2032)&(百万米ドル)

表12:ラベンダー製品の用途別世界収益分析(2020-2025年)及び(百万米ドル)

表13:ラベンダー製品の用途別世界収益分析(2026-2032年)&(百万米ドル)

表14: 北米におけるラベンダー製品の主要プレーヤー

表15:北米のラベンダー製品のタイプ別収益分析(2020~2025年)&(百万米ドル)

表16: 北米ラベンダー製品のタイプ別売上高(2026~2032年)及び(百万米ドル)

表17:北米ラベンダー製品の用途別売上高(2020-2025年)及び(百万米ドル)

表18:北米ラベンダー製品の用途別売上高(2026~2032年)及び(百万米ドル)

表19: 北米ラベンダー製品の国別売上市場規模(2020~2025年)&(百万米ドル)

表20:北米ラベンダー製品の国別売上市場規模(2026年~2032年)&(百万米ドル)

表21:欧州の主要ラベンダー製品メーカー

表22: 欧州のラベンダー製品のタイプ別売上高市場規模(2020~2025年)&(百万米ドル)

表23: 欧州のラベンダー製品のタイプ別売上高(2026-2032)及び(百万米ドル)

表 24:欧州 ラベンダー製品の用途別売上高(2020-2025 年)及び(百万米ドル)

表 25:欧州 ラベンダー製品の用途別売上高(2026-2032)及び(百万米ドル)

表26:ラベンダー製品の国別市場規模(2020-2025年)&(百万米ドル)

表27:欧州 ラベンダー製品 国別売上収益市場規模(2026年~2032年)&(百万米ドル)

表28:中国の主要ラベンダー製品メーカー

表29:中国 ラベンダー製品のタイプ別収益市場規模(2020-2025)及び(百万米ドル)

表30:中国 ラベンダー製品のタイプ別収益(2026-2032)及び(百万米ドル)

表31:中国 ラベンダー製品の用途別売上高(2020-2025年)及び(百万米ドル)

表 32:中国 ラベンダー製品用途別売上高(2026-2032)及び(百万米ドル)

表33: APAC(中国を除く)におけるラベンダー製品の主要プレーヤー

表34: APAC(中国を除く)のラベンダー製品のタイプ別売上高(2020~2025年)及び(百万米ドル)

表35: APAC(中国を除く)ラベンダー製品のタイプ別収益(2026~2032年)&(百万米ドル)

表36: APAC(中国を除く)ラベンダー製品の用途別売上高(2020~2025年)及び(百万米ドル)

表37:APAC(中国を除く)ラベンダー製品の用途別売上高(2026~2032年)及び(百万米ドル)

表38: APAC(中国を除く)ラベンダー製品の国別売上市場規模(2020~2025年)&(百万米ドル)

表39:APAC(中国を除く)ラベンダー製品の国別売上市場規模(2026年~2032年)&(百万米ドル)

表40:中南米の主要ラベンダー製品メーカー

表41:ラテンアメリカのラベンダー製品タイプ別市場規模(2020~2025年)&(百万米ドル)

表42:ラテンアメリカのラベンダー製品のタイプ別売上高(2026~2032年)及び(百万米ドル)

表43:中南米ラベンダー製品用途別売上高(2020-2025年)及び(百万米ドル)

表44:中南米ラベンダー製品用途別売上高(2026年~2032年)及び(百万米ドル)

表45:ラテンアメリカ ラベンダー製品 国別売上収益市場規模(2020~2025年)&(百万米ドル)

表46:ラテンアメリカのラベンダー製品の国別売上市場規模(2026年~2032年)&(百万米ドル)

表 47:中東・アフリカの主要ラベンダー製品メーカー

表 48:中東・アフリカ ラベンダー製品の種類別売上市場規模(2020~2025)&(百万米ドル)

表 49:中東・アフリカ ラベンダー製品のタイプ別売上収益(2026~2032 年)&(百万米ドル)

表 50:中東・アフリカ ラベンダー製品の用途別売上高(2020~2025 年)&(百万米ドル)

表 51:中東・アフリカ ラベンダー製品の用途別売上構成比(2026~2032 年)&(百万米ドル)

表 52:中東・アフリカ ラベンダー製品の国別売上市場規模(2020~2025年)&(百万米ドル)

表53:中東・アフリカ ラベンダー製品の国別売上市場規模(2026年~2032年)&(百万米ドル)

表54:ラベンダー製品の主要サプライヤー別世界市場規模(2021-2025年)&(百万米ドル)

表55:ラベンダー製品の主要供給国別世界収益市場シェア(2021-2025年)

表56: 世界の主要サプライヤー本社所在地と主要地域売上高

表57:市場のM&A、拡大

表58: P&Gの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表59: P&Gのラベンダー製品ポートフォリオ

表60:P&G ラベンダー製品の売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表 61: ユニリーバの基本プロファイル(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表62:ユニリーバのラベンダー製品ポートフォリオ

表63:ユニリーバ ラベンダー製品の売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表64:コルゲート・パルモリーブ基本会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表 65:コルゲート・パルモリーブ社のラベンダー製品ポートフォリオ

表66:コルゲート・パルモリーブ・ラベンダー製品の売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表 67: ロレアル基本会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表 68:Loreal のラベンダー製品ポートフォリオ

表 69: ロレアル ラベンダー製品の売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025 年)

表 70:ロクシタン・インターナショナル(L'OCCITANE INTERNATIONAL)基本会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報

表71: ロクシタン・インターナショナル ラベンダー製品ポートフォリオ

表72: L'OCCITANE INTERNATIONAL ラベンダー製品の売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表73:ペリンダバラ・ラベンダーの基本プロファイル(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表 74:Pelindaba Lavender ラベンダー製品ポートフォリオ

表75:ペリンダバラ・ラベンダー ラベンダー製品の売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表 76: Lebermuth 社の基本プロファイル(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表77:Lebermuth社のラベンダー製品ポートフォリオ

表78: Lebermuth ラベンダー製品の売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表79: ESSETERRE社 基本プロファイル(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表80: ESSETERRE社のラベンダー製品ポートフォリオ

表81:エセターレ・ラベンダー製品の売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表82:ソノマ・ラベンダー 基本会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表83:ソノマ・ラベンダーのラベンダー製品ポートフォリオ

表84:ソノマ・ラベンダー ラベンダー製品の売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表 85: プラナロム社 基本プロフィール(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表 86: プラナロム社のラベンダー製品ポートフォリオ

表87:プラナロム社ラベンダー製品の売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表88:ヤング・リヴィング基本会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表 89:ヤング・リヴィングのラベンダー製品ポートフォリオ

表90:ヤング・リヴィング・ラベンダー製品の売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表91: ブライドストウ・ラベンダー農園 基本会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表92:Bridestowe Lavender Estateのラベンダー製品ポートフォリオ

表93:Bridestowe Lavender Estate ラベンダー製品の売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表 94:ニュージーランド キングラベンダー社 基本プロファイル(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表 95:ニュージーランド キングラベンダー ラベンダー製品ポートフォリオ

表96:ニュージーランド キングラベンダー ラベンダー製品の売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表 97: ロッキー・マウンテン・ソープの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表 98: ロッキーマウンテン石鹸のラベンダー製品ポートフォリオ

表99: ロッキーマウンテン石鹸のラベンダー製品の売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表100:ラベンダー製品の代表的な顧客リスト

表 101:ラベンダー製品の販売業者一覧






図1:ラベンダー製品の写真

図2:化粧品製品写真

図3: 食品の写真

図4: その他の製品

図5: オンライン画像範囲

図6:オフライン画像範囲

図7:ラベンダー製品の世界市場規模分析:2024年VS2025年VS2032年(百万米ドル)

図8:ラベンダー製品の世界市場収益及び成長率分析:(2020-2032年)及び(百万米ドル)

図9:ラベンダー製品の世界地域別市場規模分析:(2020-2032)&(US$ Million)

図10:ラベンダー製品の世界地域別市場シェアシナリオ(%):2025年対2032年

図11:北米のラベンダー製品の市場規模及び成長率(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図12:北米ラベンダー製品市場シェア(2024年

図13:北米ラベンダー製品市場タイプ別売上シェア(2020年~2032年)

図14:北米ラベンダー製品市場用途別売上シェア(2020年~2032年)

図15:米国ラベンダー製品売上高市場シェア(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図16:カナダ ラベンダー製品売上高(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図17:欧州 ラベンダー製品の市場規模及び成長率(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図18:欧州ラベンダー製品市場シェア(2024年

図19:欧州ラベンダー製品市場タイプ別売上シェア(2020年~2032年)

図20: 欧州ラベンダー製品用途別売上高市場シェア(2020-2032年)

図21:ドイツ ラベンダー製品の売上高(2020-2032)&(百万米ドル)

図22:フランス ラベンダー製品売上高(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図23:イギリス ラベンダー製品売上高(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図24:イタリア ラベンダー製品売上高(2020-2032年)&(百万米ドル)

図25:スペイン ラベンダー製品売上高(2020~2032年)&(百万米ドル)

図26:ベネルクス ラベンダー製品売上高(2020-2032年)&(百万米ドル)

図27:中国 ラベンダー製品の市場規模及び成長率 (2020-2032) & (US$ Million)

図28:中国ラベンダー製品市場シェア(2024年

図29:中国ラベンダー製品市場タイプ別売上シェア(2020年~2032年)

図30:中国ラベンダー製品の用途別売上シェア(2020-2032年)

図31: APAC(中国を除く)ラベンダー製品の市場規模及び成長率(2020-2032年)&(百万米ドル)

図32:APAC(中国を除く)ラベンダー製品市場シェア(2024年

図33:APAC(中国を除く)ラベンダー製品のタイプ別売上市場シェア(2020~2032年)

図34: APAC(中国を除く)ラベンダー製品の用途別売上シェア(2020-2032年)

図35:日本 ラベンダー製品の売上高(2020~2032年)&(百万米ドル)

図36:韓国 ラベンダー製品売上高(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図 37:インド ラベンダー製品売上高(2020~2032 年)&(百万米ドル)

図 38:オーストラリア ラベンダー製品売上高(2020~2032 年)&(百万米ドル)

図 39:東南アジア ラベンダー製品売上高(2020~2032 年)&(百万米ドル)

図40:中南米ラベンダー製品市場規模及び成長率(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図41:中南米ラベンダー製品市場シェア(2024年

図42:中南米ラベンダー製品市場タイプ別売上シェア(2020年~2032年)

図43:ラテンアメリカ ラベンダー製品用途別売上市場シェア(2020~2032年)

図44: メキシコ ラベンダー製品収入(2020~2032年)&(百万米ドル)

図45:ブラジル ラベンダー製品売上高(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図46:中東・アフリカ ラベンダー製品市場規模及び成長率(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図47:中東・アフリカのラベンダー製品市場シェア(2024年

図48:中東・アフリカ ラベンダー製品の種類別売上市場シェア(2020年~2032年)

図49:中東・アフリカ ラベンダー製品用途別売上シェア(2020~2032年)

図 50:サウジアラビア ラベンダー製品収入(2020~2032 年)&(百万米ドル)

図 51:南アフリカ ラベンダー製品売上高 (2020-2032) & (US$ Million)

図52:2024年におけるラベンダー製品の主要供給国別世界収入シェア

図 53:ラベンダー製品の世界市場競争状況

図54:ラベンダー製品産業チェーン分析

図 55:ボトムアップとトップダウンの調査方法

図表 56:主なインタビュー目的

図57: データの相互検証

 

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Summary

Market Overview

According to DIResearch's in-depth investigation and research, the global Lavender Products market size will reach 736.52 Million USD in 2025 and is projected to reach 928.85 Million USD by 2032, with a CAGR of 3.37% (2025-2032). Notably, the China Lavender Products market has changed rapidly in the past few years. By 2025, China's market size is expected to be Million USD, representing approximately % of the global market share.

Research Summary

Lavender products refer to a series of products processed from the substances extracted from natural lavender through various treatments.

The major global suppliers of Lavender Products include P&G, Unilever, Colgate-Palmolive, Loreal, L’OCCITANE INTERNATIONAL, Pelindaba Lavender, Lebermuth, ESSETERRE, Sonoma Lavender, Pranarom, Young Living, Bridestowe Lavender Estate, New Zealand King Lavender, Rocky Mountain Soap, etc. The global players competition landscape in this report is divided into three tiers. The first tier comprises global leading enterprises that command a substantial market share, hold a dominant industry position, possess strong competitiveness and influence, and generate significant revenue. The second tier includes companies with a notable market presence and reputation; these firms actively follow industry leaders in product, service, or technological innovation and maintain a moderate revenue scale. The third tier consists of smaller companies with limited market share and lower brand recognition, primarily focused on local markets and generating comparatively lower revenue.

This report studies the market size, price trends and future development prospects of Lavender Products. Focus on analysing the market share, product portfolio, prices, sales, revenue and gross profit margin of global major suppliers, as well as the market status and trends of different product types and applications in the global Lavender Products market. The report data covers historical data from 2020 to 2024, based year in 2025 and forecast data from 2026 to 2032.

The regions and countries in the report include North America, Europe, China, APAC (excl. China), Latin America and Middle East and Africa, covering the Lavender Products market conditions and future development trends of key regions and countries, combined with industry-related policies and the latest technological developments, analyze the development characteristics of Lavender Products industries in various regions and countries, help companies understand the development characteristics of each region, help companies formulate business strategies, and achieve the ultimate goal of the company's global development strategy.

The data sources of this report mainly include the National Bureau of Statistics, customs databases, industry associations, corporate financial reports, third-party databases, etc. Among them, macroeconomic data mainly comes from the National Bureau of Statistics, International Economic Research Organization; industry statistical data mainly come from industry associations; company data mainly comes from interviews, public information collection, third-party reliable databases, and price data mainly comes from various markets monitoring database.

Global Key Suppliers of Lavender Products Include:

P&G

Unilever

Colgate-Palmolive

Loreal

L’OCCITANE INTERNATIONAL

Pelindaba Lavender

Lebermuth

ESSETERRE

Sonoma Lavender

Pranarom

Young Living

Bridestowe Lavender Estate

New Zealand King Lavender

Rocky Mountain Soap

Lavender Products Product Segment Include:

Cosmetic Products

Food Products

Others

Lavender Products Product Application Include:

Online

Offline




Chapter Scope

Chapter 1: Product Research Range, Product Types and Applications, Market Overview, Market Situation and Trends

Chapter 2: Global Lavender Products Industry PESTEL Analysis

Chapter 3: Global Lavender Products Industry Porter's Five Forces Analysis

Chapter 4: Global Lavender Products Major Regional Market Size and Forecast Analysis

Chapter 5: Global Lavender Products Market Size and Forecast by Type and Application Analysis

Chapter 6: North America Passenger Lavender Products Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 7: Europe Lavender Products Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 8: China Lavender Products Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 9: APAC (Excl. China) Lavender Products Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 10: Latin America Lavender Products Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 11: Middle East and Africa Lavender Products Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 12: Global Lavender Products Competitive Analysis of Key Suppliers (Revenue, Market Share, Regional Distribution and Industry Concentration)

Chapter 13: Key Company Profiles (Product Portfolio, Revenue and Gross Margin)

Chapter 14: Industrial Chain Analysis, Include Raw Material Suppliers, Distributors and Customers

Chapter 15: Research Findings and Conclusion

Chapter 16: Methodology and Data Sources



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Table of Contents

Table of Contents

1 Lavender Products Market Overview

1.1 Product Definition and Statistical Scope

1.2 Lavender Products Product by Type

1.2.1 Cosmetic Products

1.2.2 Food Products

1.2.3 Others

1.3 Lavender Products Product by Application

1.3.1 Online

1.3.2 Offline

1.4 Global Lavender Products Market Size Analysis (2020-2032)

1.5 Lavender Products Market Development Status and Trends

1.5.1 Lavender Products Industry Development Status Analysis

1.5.2 Lavender Products Industry Development Trends Analysis

2 Lavender Products Market PESTEL Analysis

2.1 Political Factors Analysis

2.2 Economic Factors Analysis

2.3 Social Factors Analysis

2.4 Technological Factors Analysis

2.5 Environmental Factors Analysis

2.6 Legal Factors Analysis

3 Lavender Products Market Porter's Five Forces Analysis

3.1 Competitive Rivalry

3.2 Threat of New Entrants

3.3 Bargaining Power of Suppliers

3.4 Bargaining Power of Buyers

3.5 Threat of Substitutes

4 Global Lavender Products Market Analysis by Regions

4.1 Lavender Products Overall Market: 2024 VS 2025 VS 2032

4.2 Global Lavender Products Revenue and Forecast Analysis (2020-2032)

4.2.1 Global Lavender Products Revenue and Market Share by Region (2020-2025)

4.2.2 Global Lavender Products Revenue and Market Share Forecast by Region (2026-2032)

5 Global Lavender Products Market Size by Type and Application

5.1 Global Lavender Products Market Size by Type (2020-2032)

5.2 Global Lavender Products Market Size by Application (2020-2032)

6 North America

6.1 North America Lavender Products Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

6.2 North America Key Suppliers Analysis

6.3 North America Lavender Products Market Size by Type

6.4 North America Lavender Products Market Size by Application

6.5 North America Lavender Products Market Size by Country

6.5.1 US

6.5.2 Canada

7 Europe

7.1 Europe Lavender Products Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

7.2 Europe Key Suppliers Analysis

7.3 Europe Lavender Products Market Size by Type

7.4 Europe Lavender Products Market Size by Application

7.5 Europe Lavender Products Market Size by Country

7.5.1 Germany

7.5.2 France

7.5.3 United Kingdom

7.5.4 Italy

7.5.5 Spain

7.5.6 Benelux

8 China

8.1 China Lavender Products Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

8.2 China Key Suppliers Analysis

8.3 China Lavender Products Market Size by Type

8.4 China Lavender Products Market Size by Application

9 APAC (excl. China)

9.1 APAC (excl. China) Lavender Products Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

9.2 APAC (excl. China) Key Suppliers Analysis

9.3 APAC (excl. China) Lavender Products Market Size by Type

9.4 APAC (excl. China) Lavender Products Market Size by Application

9.5 APAC (excl. China) Lavender Products Market Size by Country

9.5.1 Japan

9.5.2 South Korea

9.5.3 India

9.5.4 Australia

9.5.5 Southeast Asia

10 Latin America

10.1 Latin America Lavender Products Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

10.2 Latin America Key Suppliers Analysis

10.3 Latin America Lavender Products Market Size by Type

10.4 Latin America Lavender Products Market Size by Application

10.5 Latin America Lavender Products Market Size by Country

10.5.1 Mexico

10.5.2 Brazil

11 Middle East & Africa

11.1 Middle East & Africa Lavender Products Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

11.2 Middle East & Africa Key Suppliers Analysis

11.3 Middle East & Africa Lavender Products Market Size by Type

11.4 Middle East & Africa Lavender Products Market Size by Application

11.5 Middle East & Africa Lavender Products Market Size by Country

11.5.1 Saudi Arabia

11.5.2 South Africa

12 Competition by Suppliers

12.1 Global Lavender Products Market Revenue by Key Suppliers (2021-2025)

12.2 Lavender Products Competitive Landscape Analysis and Market Dynamic

12.2.1 Lavender Products Competitive Landscape Analysis

12.2.2 Global Key Suppliers Headquarter Location and Key Area Sales

12.2.3 Market Dynamic

13 Key Companies Analysis

13.1 P&G

13.1.1 P&G Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.1.2 P&G Lavender Products Product Portfolio

13.1.3 P&G Lavender Products Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.2 Unilever

13.2.1 Unilever Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.2.2 Unilever Lavender Products Product Portfolio

13.2.3 Unilever Lavender Products Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.3 Colgate-Palmolive

13.3.1 Colgate-Palmolive Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.3.2 Colgate-Palmolive Lavender Products Product Portfolio

13.3.3 Colgate-Palmolive Lavender Products Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.4 Loreal

13.4.1 Loreal Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.4.2 Loreal Lavender Products Product Portfolio

13.4.3 Loreal Lavender Products Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.5 L’OCCITANE INTERNATIONAL

13.5.1 L’OCCITANE INTERNATIONAL Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.5.2 L’OCCITANE INTERNATIONAL Lavender Products Product Portfolio

13.5.3 L’OCCITANE INTERNATIONAL Lavender Products Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.6 Pelindaba Lavender

13.6.1 Pelindaba Lavender Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.6.2 Pelindaba Lavender Lavender Products Product Portfolio

13.6.3 Pelindaba Lavender Lavender Products Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.7 Lebermuth

13.7.1 Lebermuth Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.7.2 Lebermuth Lavender Products Product Portfolio

13.7.3 Lebermuth Lavender Products Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.8 ESSETERRE

13.8.1 ESSETERRE Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.8.2 ESSETERRE Lavender Products Product Portfolio

13.8.3 ESSETERRE Lavender Products Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.9 Sonoma Lavender

13.9.1 Sonoma Lavender Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.9.2 Sonoma Lavender Lavender Products Product Portfolio

13.9.3 Sonoma Lavender Lavender Products Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.10 Pranarom

13.10.1 Pranarom Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.10.2 Pranarom Lavender Products Product Portfolio

13.10.3 Pranarom Lavender Products Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.11 Young Living

13.11.1 Young Living Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.11.2 Young Living Lavender Products Product Portfolio

13.11.3 Young Living Lavender Products Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.12 Bridestowe Lavender Estate

13.12.1 Bridestowe Lavender Estate Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.12.2 Bridestowe Lavender Estate Lavender Products Product Portfolio

13.12.3 Bridestowe Lavender Estate Lavender Products Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.13 New Zealand King Lavender

13.13.1 New Zealand King Lavender Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.13.2 New Zealand King Lavender Lavender Products Product Portfolio

13.13.3 New Zealand King Lavender Lavender Products Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.14 Rocky Mountain Soap

13.14.1 Rocky Mountain Soap Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.14.2 Rocky Mountain Soap Lavender Products Product Portfolio

13.14.3 Rocky Mountain Soap Lavender Products Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

14 Industry Chain Analysis

14.1 Lavender Products Industry Chain Analysis

14.2 Lavender Products Typical Downstream Customers

14.3 Lavender Products Sales Channel Analysis

15 Research Findings and Conclusion

16 Methodology and Data Source

16.1 Methodology/Research Approach

16.2 Research Scope

16.3 Benchmarks and Assumptions

16.4 Date Source

16.4.1 Primary Sources

16.4.2 Secondary Sources

16.5 Data Cross Validation

16.6 Disclaimer

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List of Tables/Graphs

Table 1: Global Lavender Products Market Size Growth Rate by Type, 2024 VS 2025 VS 2032 (US$ Million)

Table 2: Global Lavender Products Market Size Growth Rate by Application, 2024 VS 2025 VS 2032 (US$ Million)

Table 3: Lavender Products Industry Development Status

Table 4: Lavender Products Industry Development Trends

Table 5: Global Lavender Products Market Size by Region in US$ Million: 2024 VS 2025 VS 2032

Table 6: Global Lavender Products Revenue by Region (2020-2025) & (US$ Million)

Table 7: Global Lavender Products Revenue Market Share by Region (2020-2025)

Table 8: Global Lavender Products Revenue Forecast by Region (2026-2032) & (US$ Million)

Table 9: Global Lavender Products Revenue Market Share Forecast by Region (2026-2032)

Table 10: Global Lavender Products Revenue Analysis by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 11: Global Lavender Products Revenue Analysis Forecast by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 12: Global Lavender Products Revenue Analysis by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 13: Global Lavender Products Revenue Analysis Forecast by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 14: Key Lavender Products Players in North America

Table 15: North America Lavender Products Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 16: North America Lavender Products Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 17: North America Lavender Products Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 18: North America Lavender Products Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 19: North America Lavender Products Revenue Market Size by Country (2020-2025) & (US$ Million)

Table 20: North America Lavender Products Revenue Market Size by Country (2026-2032) & (US$ Million)

Table 21: Key Lavender Products Players in Europe

Table 22: Europe Lavender Products Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 23: Europe Lavender Products Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 24: Europe Lavender Products Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 25: Europe Lavender Products Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 26: Europe Lavender Products Revenue Market Size by Country (2020-2025) & (US$ Million)

Table 27: Europe Lavender Products Revenue Market Size by Country (2026-2032) & (US$ Million)

Table 28: Key Lavender Products Players in China

Table 29: China Lavender Products Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 30: China Lavender Products Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 31: China Lavender Products Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 32: China Lavender Products Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 33: Key Lavender Products Players in APAC (excl. China)

Table 34: APAC (excl. China) Lavender Products Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 35: APAC (excl. China) Lavender Products Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 36: APAC (excl. China) Lavender Products Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 37: APAC (excl. China) Lavender Products Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 38: APAC (excl. China) Lavender Products Revenue Market Size by Country (2020-2025) & (US$ Million)

Table 39: APAC (excl. China) Lavender Products Revenue Market Size by Country (2026-2032) & (US$ Million)

Table 40: Key Lavender Products Players in Latin America

Table 41: Latin America Lavender Products Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 42: Latin America Lavender Products Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 43: Latin America Lavender Products Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 44: Latin America Lavender Products Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 45: Latin America Lavender Products Revenue Market Size by Country (2020-2025) & (US$ Million)

Table 46: Latin America Lavender Products Revenue Market Size by Country (2026-2032) & (US$ Million)

Table 47: Key Lavender Products Players in Middle East & Africa

Table 48: Middle East & Africa Lavender Products Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 49: Middle East & Africa Lavender Products Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 50: Middle East & Africa Lavender Products Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 51: Middle East & Africa Lavender Products Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 52: Middle East & Africa Lavender Products Revenue Market Size by Country (2020-2025) & (US$ Million)

Table 53: Middle East & Africa Lavender Products Revenue Market Size by Country (2026-2032) & (US$ Million)

Table 54: Global Lavender Products Market Revenue by Key Suppliers (2021-2025) & (US$ Million)

Table 55: Global Lavender Products Revenue Market Share by Key Suppliers (2021-2025)

Table 56: Global Key Suppliers Headquarter Location and Key Area Sales

Table 57: Market Mergers & Acquisitions, Expansion

Table 58: P&G Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 59: P&G Lavender Products Product Portfolio

Table 60: P&G Lavender Products Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 61: Unilever Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 62: Unilever Lavender Products Product Portfolio

Table 63: Unilever Lavender Products Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 64: Colgate-Palmolive Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 65: Colgate-Palmolive Lavender Products Product Portfolio

Table 66: Colgate-Palmolive Lavender Products Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 67: Loreal Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 68: Loreal Lavender Products Product Portfolio

Table 69: Loreal Lavender Products Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 70: L’OCCITANE INTERNATIONAL Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 71: L’OCCITANE INTERNATIONAL Lavender Products Product Portfolio

Table 72: L’OCCITANE INTERNATIONAL Lavender Products Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 73: Pelindaba Lavender Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 74: Pelindaba Lavender Lavender Products Product Portfolio

Table 75: Pelindaba Lavender Lavender Products Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 76: Lebermuth Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 77: Lebermuth Lavender Products Product Portfolio

Table 78: Lebermuth Lavender Products Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 79: ESSETERRE Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 80: ESSETERRE Lavender Products Product Portfolio

Table 81: ESSETERRE Lavender Products Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 82: Sonoma Lavender Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 83: Sonoma Lavender Lavender Products Product Portfolio

Table 84: Sonoma Lavender Lavender Products Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 85: Pranarom Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 86: Pranarom Lavender Products Product Portfolio

Table 87: Pranarom Lavender Products Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 88: Young Living Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 89: Young Living Lavender Products Product Portfolio

Table 90: Young Living Lavender Products Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 91: Bridestowe Lavender Estate Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 92: Bridestowe Lavender Estate Lavender Products Product Portfolio

Table 93: Bridestowe Lavender Estate Lavender Products Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 94: New Zealand King Lavender Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 95: New Zealand King Lavender Lavender Products Product Portfolio

Table 96: New Zealand King Lavender Lavender Products Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 97: Rocky Mountain Soap Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 98: Rocky Mountain Soap Lavender Products Product Portfolio

Table 99: Rocky Mountain Soap Lavender Products Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 100: Lavender Products Typical Customer List

Table 101: Lavender Products Distributors List






Figure 1: Lavender Products Product Pictures

Figure 2: Cosmetic Products Picture Scope

Figure 3: Food Products Picture Scope

Figure 4: Others Picture Scope

Figure 5: Online Picture Scope

Figure 6: Offline Picture Scope

Figure 7: Global Lavender Products Market Size Analysis: 2024 VS 2025 VS 2032 (US$ Million)

Figure 8: Global Lavender Products Market Revenue and Growth Rate Analysis: (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 9: Global Lavender Products Market Size by Region (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 10: Global Lavender Products Market Share Scenario by Region in Percentage: 2025 Versus 2032

Figure 11: North America Lavender Products Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 12: North America Lavender Products Market Share by Players in 2024

Figure 13: North America Lavender Products Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 14: North America Lavender Products Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 15: US Lavender Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 16: Canada Lavender Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 17: Europe Lavender Products Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 18: Europe Lavender Products Market Share by Players in 2024

Figure 19: Europe Lavender Products Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 20: Europe Lavender Products Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 21: Germany Lavender Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 22: France Lavender Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 23: United Kingdom Lavender Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 24: Italy Lavender Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 25: Spain Lavender Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 26: Benelux Lavender Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 27: China Lavender Products Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 28: China Lavender Products Market Share by Players in 2024

Figure 29: China Lavender Products Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 30: China Lavender Products Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 31: APAC (excl. China) Lavender Products Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 32: APAC (excl. China) Lavender Products Market Share by Players in 2024

Figure 33: APAC (excl. China) Lavender Products Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 34: APAC (excl. China) Lavender Products Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 35: Japan Lavender Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 36: South Korea Lavender Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 37: India Lavender Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 38: Australia Lavender Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 39: Southeast Asia Lavender Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 40: Latin America Lavender Products Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 41: Latin America Lavender Products Market Share by Players in 2024

Figure 42: Latin America Lavender Products Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 43: Latin America Lavender Products Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 44: Mexico Lavender Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 45: Brazil Lavender Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 46: Middle East & Africa Lavender Products Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 47: Middle East & Africa Lavender Products Market Share by Players in 2024

Figure 48: Middle East & Africa Lavender Products Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 49: Middle East & Africa Lavender Products Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 50: Saudi Arabia Lavender Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 51: South Africa Lavender Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 52: Global Lavender Products Revenue Market Share by Key Suppliers in 2024

Figure 53: Global Lavender Products Industry Competition Landscape

Figure 54: Lavender Products Industry Chain Analysis

Figure 55: Bottom-Up and Top-Down Research Methods

Figure 56: Key Interview Objectives

Figure 57: Data Cross Validation

 

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2025/07/18 10:26

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