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世界の使用済みメディア分析の競争環境に関する専門調査レポート 2025年

世界の使用済みメディア分析の競争環境に関する専門調査レポート 2025年


Global Spent Media Analysis Competitive Landscape Professional Research Report 2025

市場概要 DIResearch社の詳細な調査・研究によると、使用済みメディア分析の世界市場規模は2025年に1億8,119万米ドルに達し、2032年には2億5,597万米ドルに達すると予測され、年平均成長率は5.06%(2025-2032... もっと見る

 

 

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2025年7月15日 US$3,500
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サマリー

市場概要

DIResearch社の詳細な調査・研究によると、使用済みメディア分析の世界市場規模は2025年に1億8,119万米ドルに達し、2032年には2億5,597万米ドルに達すると予測され、年平均成長率は5.06%(2025-2032年)である。注目すべきは、中国の使用済みメディア分析市場がここ数年で急速に変化していることである。2025年までに、中国の市場規模は百万米ドルに達し、世界市場シェアの約 %を占めると予想される。

調査概要

使用済み培地分析は、バイオプロセシングアプリケーションにおける細胞増殖または発酵後の培地の組成を評価するプロセスである。細胞培養または発酵中、細胞は栄養素を消費し、代謝物を産生し、時間の経過とともに培地の組成を変化させる。使用済み培地を分析することで、栄養素の枯渇、副生成物の蓄積、pH、浸透圧、および細胞の性能や製品収量に影響を及ぼす可能性のあるその他の要因の変化を特定することができます。この分析により、培養条件の最適化、細胞増殖の改善、製品品質の向上、バイオ医薬品製造における一貫性の確保に重要な洞察が得られます。使用済み培地の分析には、高速液体クロマトグラフィー(HPLC)、質量分析、分光学などの技術が一般的に使用され、バイオプロセスの正確なモニタリングと調整が可能になります。

使用済み培地分析の主な世界的サプライヤーには、Danaher(Cytiva)、Eurofins Scientific、Sartorius、Merck(Sigma-Aldrich)、FUJIFILM(Irvine Scientific)、Thermo Fisher Scientific(Gibco)、AltaBioscience、Biofidus、Shanghai WEIPU Testing Technology、ExCellbio、Cell Culture Company、Medium Bankなどがある。本レポートにおける世界企業の競争環境は3つの層に分かれている。第1層は、かなりの市場シェアを占め、業界で圧倒的な地位を占め、強い競争力と影響力を持ち、大きな収益を生み出している世界の大手企業で構成されている。第2層には、市場での存在感と評判が高い企業が含まれる。これらの企業は、製品、サービス、技術革新において業界のリーダーに積極的に追随し、中程度の収益規模を維持している。第3層は、市場シェアが限定的でブランド認知度が低く、主にローカル市場に特化し、比較的低収益の小規模企業で構成される。

当レポートでは、使用済みメディア分析の市場規模、価格動向、今後の発展見通しについて調査しています。世界の主要サプライヤーの市場シェア、製品ポートフォリオ、価格、売上高、収益、粗利益率、世界の使用済みメディア分析市場における製品タイプや用途別の市場状況や動向の分析に焦点を当てます。レポートデータは、2020年から2024年までの過去データ、2025年を基準年、2026年から2032年までの予測データをカバーしています。

レポート中の地域と国は、北米、ヨーロッパ、中国、APAC(中国を除く)、ラテンアメリカ、中東・アフリカを含み、主要地域と国の使用済みメディア分析市場状況と今後の発展動向を、産業関連政策と最新技術動向と合わせてカバーし、様々な地域と国の使用済みメディア分析産業の発展特性を分析し、企業が各地域の発展特性を理解し、事業戦略を策定し、企業のグローバル発展戦略の最終目標を達成するのに役立ちます。

本レポートのデータソースは主に国家統計局、税関データベース、業界団体、企業財務報告書、第三者データベースなどである。このうち、マクロ経済データは主に国家統計局、国際経済研究機構から、産業統計データは主に業界団体から、企業データは主にインタビュー、公開情報収集、第三者の信頼できるデータベースから、価格データは主に各種市場監視データベースから得たものである。

使用済みメディア分析の世界の主要サプライヤーは以下の通り:

ダナハー(サイティバ)

ユーロフィンズサイエンティフィック

ザルトリウス

メルク(シグマアルドリッチ)

富士フイルム(アーバイン・サイエンティフィック)

サーモフィッシャーサイエンティフィック(ギブコ)

アルタバイオサイエンス

バイオフィダス

上海偉普試験技術

エクスセルバイオ

細胞培養会社

培地バンク

使用済み培地分析 製品セグメントに含まれるもの

基礎分析サービス

カスタマイズ分析サービス

使用済み培地分析製品の用途

バイオ医薬品

科学研究

その他




チャプタースコープ

第1章 製品の研究範囲、製品の種類と用途、市場の概要、市場の状況と動向

第2章 世界の使用済みメディア分析産業PESTEL分析

第3章 世界の使用済みメディア分析産業ポーターのファイブフォース分析

第4章 世界の使用済みメディア分析主要地域の市場規模と予測分析

第5章 世界の使用済みメディア分析の市場規模とタイプ別・用途別分析予測

第6章 北米旅客用使用済みメディア分析の競争分析(市場規模、主要プレーヤーと市場シェア、製品タイプ・用途別分析、国別分析)

第7章 欧州の使用済みメディア分析競争分析(市場規模、主要プレーヤーと市場シェア、製品タイプと用途別セグメント分析、国別分析)

第8章:中国使用済みメディア分析競争分析(市場規模、主要プレーヤーと市場シェア、製品タイプと用途セグメント分析、国別分析)

第9章 APAC(中国を除く)使用済みメディア分析競争分析(市場規模、主要プレーヤーと市場シェア、製品タイプと用途セグメント分析、国別分析)

第10章:中南米使用済みメディア分析競争分析(市場規模、主要プレーヤーと市場シェア、製品タイプと用途セグメント分析、国別分析)

第11章:中東・アフリカ使用済みメディア分析競争分析(市場規模、主要プレーヤーと市場シェア、製品タイプ・用途セグメント分析、国別分析)

第12章 世界の使用済みメディア分析 主要サプライヤーの競争分析(売上高、市場シェア、地域分布、産業集中度)

第13章 主要企業のプロフィール(製品ポートフォリオ、売上高、粗利率)

第14章:産業チェーン分析、原材料サプライヤー、流通業者および顧客を含む

第15章:調査結果と結論

第16章:方法論とデータソース

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目次

目次

1 使用済みメディア分析市場の概要

1.1 製品の定義と統計スコープ

1.2 タイプ別使用済みメディア分析製品

1.2.1 基本分析物サービス

1.2.2 カスタマイズ分析サービス

1.3 使用済みメディア分析製品の用途別

1.3.1 バイオ医薬品

1.3.2 科学研究

1.3.3 その他

1.4 世界の使用済みメディア分析市場規模分析(2020-2032年)

1.5 使用済みメディア分析市場の発展状況と動向

1.5.1 使用済みメディア分析産業の発展状況分析

1.5.2 使用済みメディア分析産業の発展動向分析

2 スペントメディア分析市場PESTEL分析

2.1 政治的要因分析

2.2 経済的要因分析

2.3 社会的要因分析

2.4 技術的要因分析

2.5 環境要因分析

2.6 法的要因分析

3 使用済みメディア分析市場 ポーターのファイブフォース分析

3.1 競合ライバル

3.2 新規参入の脅威

3.3 サプライヤーの交渉力

3.4 買い手の交渉力

3.5 代替品の脅威

4 世界の使用済みメディア分析の地域別市場分析

4.1 世界の使用済みメディア分析の全体市場:2024年 VS 2025年 VS 2032年

4.2 世界の使用済みメディア分析の収益と予測分析(2020-2032年)

4.2.1 世界の使用済みメディア分析の地域別収益と市場シェア (2020-2025)

4.2.2 世界の使用済みメディア分析の地域別収益と市場シェア予測(2026-2032)

5 世界の使用済みメディア分析の市場規模:タイプ別、用途別

5.1 世界の使用済みメディア分析のタイプ別市場規模(2020-2032)

5.2 使用済みメディア分析の世界市場規模:用途別(2020-2032年)

6 北米

6.1 北米の使用済みメディア分析の市場規模と成長率分析(2020-2032年)

6.2 北米主要サプライヤー分析

6.3 北米使用済みメディア分析の市場規模:タイプ別

6.4 北米使用済みメディア分析の市場規模:用途別

6.5 北米使用済みメディア分析の市場規模:国別

6.5.1 米国

6.5.2 カナダ

7 ヨーロッパ

7.1 欧州の使用済みメディア分析市場規模と成長率分析(2020-2032年)

7.2 欧州主要サプライヤー分析

7.3 欧州の使用済みメディア分析市場規模:タイプ別

7.4 欧州の使用済みメディア分析の市場規模:用途別

7.5 ヨーロッパの使用済みメディア分析の市場規模:国別

7.5.1 ドイツ

7.5.2 フランス

7.5.3 イギリス

7.5.4 イタリア

7.5.5 スペイン

7.5.6 ベネルクス

8 中国

8.1 中国の使用済みメディア分析市場規模と成長率分析(2020-2032年)

8.2 中国の主要サプライヤー分析

8.3 中国の使用済みメディア分析市場規模:タイプ別

8.4 中国の使用済みメディア分析の市場規模:用途別

9 APAC(中国を除く)

9.1 APAC(中国を除く)の使用済みメディア分析の市場規模と成長率分析(2020-2032年)

9.2 APAC(中国を除く)の主要サプライヤー分析

9.3 APAC(中国を除く)使用済みメディア分析の市場規模(タイプ別

9.4 APAC(中国を除く)の使用済みメディア分析市場規模:用途別

9.5 APAC(中国を除く)の使用済みメディア分析の市場規模:国別

9.5.1 日本

9.5.2 韓国

9.5.3 インド

9.5.4 オーストラリア

9.5.5 東南アジア

10 ラテンアメリカ

10.1 中南米の使用済み培地分析市場規模と成長率分析(2020-2032年)

10.2 ラテンアメリカ主要サプライヤー分析

10.3 ラテンアメリカの使用済みメディア分析市場規模:タイプ別

10.4 ラテンアメリカの使用済みメディア分析の市場規模:用途別

10.5 ラテンアメリカの使用済みメディア分析の市場規模:国別

10.5.1 メキシコ

10.5.2 ブラジル

11 中東・アフリカ

11.1 中東・アフリカ使用済みメディア分析市場規模および成長率分析(2020-2032年)

11.2 中東・アフリカ主要サプライヤー分析

11.3 中東・アフリカ使用済みメディア分析の市場規模:タイプ別

11.4 中東・アフリカ使用済みメディア分析の市場規模:用途別

11.5 中東・アフリカ使用済みメディア分析の市場規模:国別

11.5.1 サウジアラビア

11.5.2 南アフリカ

12 サプライヤーによる競争

12.1 世界の使用済みメディア分析市場 主要サプライヤー別売上高(2021-2025年)

12.2 使用済みメディア分析の競争環境分析と市場動向

12.2.1 使用済みメディア分析の競争環境分析

12.2.2 世界の主要サプライヤー本社所在地と主要地域売上高

12.2.3 市場の動き

13 主要企業分析

13.1 ダナハー(Cytiva)

13.1.1 Danaher(Cytiva)の基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.1.2 Danaher (Cytiva)の使用済みメディア分析製品ポートフォリオ

13.1.3 Danaher (Cytiva)使用済みメディア分析市場データ分析(収益、粗利益率、市場シェア)(2021-2025)

13.2 ユーロフィンズサイエンティフィック

13.2.1 ユーロフィンズ・サイエンティフィック 基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.2.2 ユーロフィンズ・サイエンティフィック使用済み培地分析製品ポートフォリオ

13.2.3 Eurofins Scientific スペントメディア分析市場データ分析(収益、粗利益率、市場シェア)(2021-2025)

13.3 サルトリウス

13.3.1 ザルトリウス基本企業プロフィール(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.3.2 ザルトリウス社の使用済みメディア分析製品ポートフォリオ

13.3.3 ザルトリウス使用済みメディア分析市場データ分析(収益、粗利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.4 メルク(シグマアルドリッチ)

13.4.1 メルク(シグマアルドリッチ)の基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.4.2 メルク(シグマアルドリッチ)の使用済み培地分析製品ポートフォリオ

13.4.3 メルク(シグマアルドリッチ)の使用済み培地分析の市場データ分析(収益、粗利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.5 富士フイルム(アーバインサイエンティフィック)

13.5.1 富士フイルム(アーバインサイエンティフィック)の基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.5.2 富士フイルム(アーバインサイエンティフィック)の使用済みメディア分析製品ポートフォリオ

13.5.3 富士フイルム(アーバインサイエンティフィック)の使用済みメディア分析市場データ分析(収益、粗利率、市場シェア)(2021-2025年)

13.6 サーモフィッシャーサイエンティフィック(ギブコ)

13.6.1 サーモフィッシャーサイエンティフィック(ギブコ)の基本的な会社概要(従業員、地域サービス、競合他社、連絡先情報)

13.6.2 サーモフィッシャーサイエンティフィック(ギブコ)の使用済み培地分析製品ポートフォリオ

13.6.3 サーモフィッシャーサイエンティフィック(ギブコ)の使用済み培地分析の市場データ分析(収益、粗利率、市場シェア)(2021-2025年)

13.7 アルタバイオサイエンス

13.7.1 アルタバイオサイエンス 基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競争相手、連絡先情報)

13.7.2 アルタバイオサイエンスの使用済みメディア分析製品ポートフォリオ

13.7.3 アルタバイオサイエンス使用済み培地分析の市場データ分析(収益、粗利益率、市場シェア)(2021-2025)

13.8 バイオフィダス

13.8.1 バイオフィダス社の基本プロフィール(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.8.2 バイオフィダスの使用済み培地分析製品ポートフォリオ

13.8.3 バイオフィダスの使用済みメディア分析市場データ分析(収益、粗利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.9 上海偉普試験技術

13.9.1 Shanghai WEIPU Testing Technology 基本会社概要(従業員、サービス地域、競争相手、連絡先情報)

13.9.2 上海WEIPU試験技術使用済み媒体分析製品ポートフォリオ

13.9.3 上海偉普試験技術使用済みメディア分析市場データ分析(収益、粗利益率、市場シェア)(2021-2025)

13.10 エクスセルバイオ

13.10.1 ExCellbioの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競争相手、連絡先情報)

13.10.2 ExCellbioの使用済みメディア分析製品ポートフォリオ

13.10.3 エクスセルビオの使用済み培地分析の市場データ分析(収益、粗利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.11 細胞培養企業

13.11.1 細胞培養カンパニーの基本会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.11.2 細胞培養社使用済み培地分析製品ポートフォリオ

13.11.3 細胞培養社使用済み培地分析の市場データ分析(収益、粗利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.12 培地バンク

13.12.1 中銀の基本的な会社概要(従業員、地域サービス、競合他社、連絡先情報)

13.12.2 中銀の使用済みメディア分析製品ポートフォリオ

13.12.3 中銀使用済みメディア分析の市場データ分析(収益、粗利益率、市場シェア)(2021-2025年)

14 産業チェーン分析

14.1 使用済みメディア分析 産業チェーン分析

14.2 使用済みメディアの分析 代表的な下流顧客

14.3 スペントメディア分析 販売チャネル分析

15 調査結果と結論

16 方法論とデータソース

16.1 方法論/調査アプローチ

16.2 調査範囲

16.3 ベンチマークと前提条件

16.4 日付ソース

16.4.1 一次情報源

16.4.2 二次資料

16.5 データの相互検証

16.6 免責事項

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図表リスト

表1:使用済み培地分析の世界市場タイプ別成長率、2024年VS2025年VS2032年(百万米ドル)

表2:使用済みメディア分析の世界市場規模成長率:用途別、2024年VS2025年VS2032年(百万米ドル)

表3:使用済みメディア分析産業の発展状況

表4:使用済みメディア分析産業の発展動向

表5:使用済みメディア分析の世界地域別市場規模(百万米ドル):2024年 VS 2025年 VS 2032年

表6:使用済みメディア分析の世界地域別売上高(2020-2025年)&(百万米ドル)

表7:使用済みメディア分析の世界地域別収益市場シェア(2020-2025年)

表8:使用済みメディア分析の地域別世界収益予測(2026-2032)&(百万米ドル)

表9:使用済みメディア分析の世界地域別収益市場シェア予測(2026-2032年)

表10:使用済みメディア分析の世界タイプ別収益分析(2020-2025)&(百万米ドル)

表11:使用済みメディア分析の世界タイプ別収益予測(2026-2032)&(百万米ドル)

表12:使用済みメディア分析の用途別世界収益分析(2020-2025年)&(百万米ドル)

表13:用途別使用済みメディア分析の世界収益予測(2026-2032)&(百万米ドル)

表14: 北米における使用済みメディア分析の主要プレーヤー

表15: 北米における使用済みメディア分析のタイプ別収益予測(2020-2025)&(百万米ドル)

表16: 北米における使用済みメディア分析のタイプ別収益(2026年~2032年)&(百万米ドル)

表17:北米使用済みメディア分析用途別収益(2020-2025年)&(百万米ドル)

表18:北米使用済みメディア分析用途別収益(2026-2032)&(百万米ドル)

表19:北米使用済みメディア分析国別収益市場規模(2020-2025年)&(百万米ドル)

表20:北米使用済みメディア分析収益国別市場規模(2026-2032年)&(百万米ドル)

表21:欧州の主要使用済みメディア分析企業

表22:欧州の使用済みメディア分析タイプ別収益市場規模(2020-2025年)&(百万米ドル)

表23: 欧州の使用済みメディア分析タイプ別収益(2026-2032)&(百万米ドル)

表24:欧州使用済みメディア分析用途別収益(2020-2025年)&(百万米ドル)

表25:欧州使用済みメディア分析用途別収益(2026-2032)&(百万米ドル)

表26:欧州使用済みメディア分析国別収益市場規模(2020-2025年)&(百万米ドル)

表27:欧州使用済みメディア分析国別収益市場規模(2026-2032年)&(百万米ドル)

表28:中国の主要使用済みメディア分析企業

表29:中国使用済みメディア分析タイプ別収益市場規模(2020-2025)&(百万米ドル)

表30:中国使用済みメディア分析タイプ別収益(2026-2032)&(百万米ドル)

表31:中国使用済みメディア分析用途別収益(2020-2025年)&(百万米ドル)

表32:中国使用済みメディア分析用途別収益(2026-2032)及び(百万米ドル)

表33: APAC(中国を除く)における主な使用済みメディア分析プレーヤー

表34: APAC(中国を除く)の使用済みメディア分析タイプ別収益(2020-2025)&(百万米ドル)

表35: APAC(中国を除く)の使用済みメディア分析タイプ別収益(2026~2032年)&(百万米ドル)

表36: APAC(中国を除く)使用済みメディア分析 用途別収益(2020~2025年)&(百万米ドル)

表37:APAC(中国を除く)使用済みメディア分析用途別収益(2026-2032)&(百万米ドル)

表38: APAC(中国を除く)使用済みメディア分析国別収益市場規模(2020-2025年)&(百万米ドル)

表39:APAC(中国を除く)使用済みメディア分析収益国別市場規模(2026-2032年)&(US$百万)

表40:中南米の主要使用済みメディア分析企業

表41:ラテンアメリカの使用済みメディア分析タイプ別収益市場規模(2020-2025年)&(百万米ドル)

表42:ラテンアメリカの使用済みメディア分析タイプ別収益(2026-2032)&(百万米ドル)

表43:中南米使用済みメディア分析用途別収益(2020-2025年)及び(百万米ドル)

表44:ラテンアメリカ使用済みメディア分析用途別収益(2026-2032)&(百万米ドル)

表45:ラテンアメリカ使用済みメディア分析国別収益市場規模(2020-2025年)&(百万米ドル)

表46:ラテンアメリカ使用済みメディア分析収益国別市場規模(2026-2032)&(US$ Million)

表47: 中東・アフリカの主要使用済みメディア分析企業

表 48:中東・アフリカの使用済みメディア分析タイプ別収益市場規模(2020-2025)&(百万米ドル)

表49:中東・アフリカの使用済みメディア分析タイプ別収益(2026年~2032年)&(百万米ドル)

表 50:中東・アフリカ使用済みメディア分析用途別収益(2020-2025 年)&(百万米ドル)

表51:中東&アフリカ使用済みメディア分析用途別収益(2026-2032)&(百万米ドル)

表52:中東・アフリカ地域国別使用済みメディア分析収益市場規模(2020-2025年)&(百万米ドル)

表53:中東・アフリカの国別使用済みメディア分析収益市場規模(2026-2032年)&(百万米ドル)

表54:主要サプライヤー別使用済みメディア分析の世界市場規模(2021-2025年)&(百万米ドル)

表55:主要サプライヤー別使用済みメディア分析の世界収益市場シェア(2021-2025年)

表56:世界の主要サプライヤー本社所在地と主要地域売上高

表57: 市場のM&A、拡大

表58:ダナハー(サイティバ)の基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表59:ダナハー(サイティバ)の使用済みメディア分析製品ポートフォリオ

表60:ダナハー(サイティバ)の使用済みメディア分析収益(百万米ドル)、粗利益率、市場シェア(2021-2025年)

表 61:Eurofins Scientific 社の基本プロファイル(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表62:Eurofins Scientificの使用済み培地分析製品ポートフォリオ

表63:Eurofins Scientific スペントメディア分析収益(百万米ドル)、粗利益率、市場シェア(2021-2025年)

表64:ザルトリウス基本会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表65:Sartoriusの使用済み培地分析製品ポートフォリオ

表66:ザルトリウス使用済み培地分析の収益(百万米ドル)、粗利益率、市場シェア(2021-2025年)

表67:メルク(シグマアルドリッチ)の基本プロファイル(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表 68:メルク(シグマアルドリッチ)の使用済み培地分析製品ポートフォリオ

表69:メルク(シグマアルドリッチ)の使用済み培地分析収益(百万米ドル)、粗利益率、市場シェア(2021-2025年)

表70:富士フイルム(アーバインサイエンティフィック)の基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表71:富士フイルム(アーバインサイエンティフィック)の使用済み培地分析製品ポートフォリオ

表72:富士フイルム(アーバインサイエンティフィック)の使用済み培地分析の売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表73:サーモフィッシャーサイエンティフィック(ギブコ)の基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表74:サーモフィッシャーサイエンティフィック(ギブコ)の使用済み培地分析製品ポートフォリオ

表75:サーモフィッシャーサイエンティフィック(ギブコ)使用済み培地分析収益(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表76:アルタバイオサイエンス 基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表77:アルタバイオサイエンス使用済み培地分析製品ポートフォリオ

表78:アルタバイオサイエンス使用済み培地分析収益(百万米ドル)、粗利益率、市場シェア(2021-2025年)

表79:バイオフィダス社の基本プロファイル(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表80:バイオフィダス社の使用済み培地分析製品ポートフォリオ

表81:バイオフィダス使用済み培地分析収益(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表82:上海偉普試験技術基本会社概要(従業員、サービス地域、競争相手、連絡先情報)

表83: Shanghai WEIPU Testing Technologyの使用済みメディア分析製品ポートフォリオ

表84:上海WEIPU科技の使用済みメディア分析収益(百万米ドル)、粗利益率、市場シェア(2021-2025年)

表85:ExCellbioの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競争相手と連絡先情報)

表86:ExCellbioの使用済み培地分析製品ポートフォリオ

表87:エクスセルビオの使用済み培地分析収益(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表88:セルカルチャー・カンパニー 基本プロファイル(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表89:セルカルチャー社の使用済み培地分析製品ポートフォリオ

表90:細胞培養社使用済み培地分析収益(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表 91:Medium Bank 基本会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表92:Medium Bankの使用済み培地分析製品ポートフォリオ

表93:中銀使用済みメディア分析収益(百万米ドル)、粗利益率、市場シェア(2021-2025年)

表94:使用済みメディア分析の代表的な顧客リスト

表95:使用済みメディア分析 販売業者リスト






図1:使用済みメディア分析 製品写真

図2: 基礎分析サービス写真範囲

図3: カスタマイズ分析サービス画像範囲

図4: バイオ医薬品画像範囲

図5: 科学研究画像範囲

図6: その他

図7:使用済みメディア分析の世界市場規模分析:2024年 VS 2025年 VS 2032年 (百万米ドル)

図8:使用済みメディア分析の世界市場収益と成長率分析:(2020-2032) & (US$ Million)

図9:使用済みメディア分析の世界市場規模:地域別 (2020-2032) & (US$ Million)

図10:使用済みメディア分析の地域別世界市場シェアシナリオ(%):2025年対2032年

図11:北米の使用済みメディア分析市場規模・成長率(2020-2032年)・(百万米ドル)

図12:2024年における北米の使用済みメディア分析市場シェア(プレイヤー別

図13:北米使用済みメディア分析市場タイプ別収益シェア(2020-2032年)

図14:北米の使用済みメディア分析収入市場:用途別シェア(2020-2032年)

図15:米国の使用済みメディア分析収益(2020-2032年)&(百万米ドル)

図16:カナダ使用済みメディア分析収益(2020-2032年)&(百万米ドル)

図17: 欧州の使用済みメディア分析市場規模及び成長率(2020-2032年)&(百万米ドル)

図18:欧州使用済みメディア分析市場シェア(2024年

図19:欧州使用済みメディア分析市場タイプ別収益シェア(2020-2032年)

図20:欧州の使用済みメディア分析収入市場:用途別シェア(2020-2032年)

図21:ドイツ使用済みメディア分析収益(2020-2032)&(百万米ドル)

図22:フランス使用済みメディア分析収益(2020-2032)&(百万米ドル)

図23: イギリス使用済みメディア分析収益(2020-2032年)&(百万米ドル)

図24:イタリア使用済みメディア分析収益(2020-2032年)&(百万米ドル)

図25:スペイン使用済みメディア分析収益(2020-2032年)&(百万米ドル)

図26:ベネルクス使用済みメディア分析収益(2020-2032年)及び(百万米ドル)

図27:中国使用済みメディア分析市場規模及び成長率(2020-2032) & (US$ Million)

図28:中国使用済みメディア分析市場シェア(2024年

図29:中国使用済みメディア分析市場タイプ別収益シェア(2020-2032年)

図30:中国使用済みメディア分析収入市場用途別シェア(2020-2032年)

図31: APAC(中国を除く)の使用済みメディア分析市場規模と成長率(2020-2032年)&(百万米ドル)

図32:APAC(中国を除く)使用済みメディア分析市場:プレイヤー別シェア(2024年

図33:APAC(中国を除く)使用済みメディア分析のタイプ別収益市場シェア(2020-2032年)

図34: APAC(中国を除く)使用済みメディア分析用途別収益市場シェア(2020-2032)

図35:日本の使用済みメディア分析収入(2020-2032)&(百万米ドル)

図36:韓国 使用済みメディア分析収益(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図37:インド使用済みメディア分析収益(2020-2032年)&(百万米ドル)

図38:オーストラリア使用済みメディア分析収益(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図 39:東南アジア使用済みメディア分析収益(2020-2032)&(百万米ドル)

図40:中南米使用済みメディア分析市場規模及び成長率(2020-2032) & (US$ Million)

図41:ラテンアメリカの使用済みメディア分析市場シェア(2024年

図42:ラテンアメリカ使用済みメディア分析市場タイプ別収益シェア(2020-2032)

図43:中南米使用済みメディア分析市場用途別シェア(2020~2032年)

図44: メキシコの使用済みメディア分析収益(2020-2032)&(百万米ドル)

図45:ブラジル使用済みメディア分析収益(2020~2032年)&(百万米ドル)

図46:中東・アフリカ使用済みメディア分析市場規模及び成長率(2020-2032年)&(百万米ドル)

図47:中東・アフリカの使用済みメディア分析市場シェア(2024年

図48:中東・アフリカ使用済みメディア分析市場タイプ別売上高シェア(2020年~2032年)

図49:中東・アフリカ使用済みメディア分析収入市場:用途別シェア(2020-2032年)

図 50:サウジアラビアの使用済みメディア分析収益(2020-2032)&(百万米ドル)

図51:南アフリカ使用済みメディア分析収益(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図52: 2024年主要サプライヤー別使用済みメディア分析収益世界市場シェア

図53: 世界の使用済みメディア分析産業の競争環境

図54:使用済みメディア分析産業チェーン分析

図55: ボトムアップとトップダウンの調査方法

図 56:主なインタビュー目的

図57: データの相互検証

 

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Summary

Market Overview

According to DIResearch's in-depth investigation and research, the global Spent Media Analysis market size will reach 181.19 Million USD in 2025 and is projected to reach 255.97 Million USD by 2032, with a CAGR of 5.06% (2025-2032). Notably, the China Spent Media Analysis market has changed rapidly in the past few years. By 2025, China's market size is expected to be Million USD, representing approximately % of the global market share.

Research Summary

Spent media analysis is the process of evaluating the composition of the culture media after cell growth or fermentation in bioprocessing applications. During cell culture or fermentation, cells consume nutrients and produce metabolites, which alter the composition of the media over time. Analyzing the spent media helps identify nutrient depletion, accumulation of byproducts, and changes in pH, osmolality, and other factors that may affect cell performance and product yield. This analysis provides critical insights for optimizing culture conditions, improving cell growth, enhancing product quality, and ensuring consistency in biopharmaceutical production. Techniques such as high-performance liquid chromatography (HPLC), mass spectrometry, and spectroscopy are commonly used to analyze spent media, allowing for precise monitoring and adjustment of the bioprocess.

The major global suppliers of Spent Media Analysis include Danaher (Cytiva), Eurofins Scientific, Sartorius, Merck (Sigma-Aldrich), FUJIFILM (Irvine Scientific), Thermo Fisher Scientific (Gibco), AltaBioscience, Biofidus, Shanghai WEIPU Testing Technology, ExCellbio, Cell Culture Company, Medium Bank, etc. The global players competition landscape in this report is divided into three tiers. The first tier comprises global leading enterprises that command a substantial market share, hold a dominant industry position, possess strong competitiveness and influence, and generate significant revenue. The second tier includes companies with a notable market presence and reputation; these firms actively follow industry leaders in product, service, or technological innovation and maintain a moderate revenue scale. The third tier consists of smaller companies with limited market share and lower brand recognition, primarily focused on local markets and generating comparatively lower revenue.

This report studies the market size, price trends and future development prospects of Spent Media Analysis. Focus on analysing the market share, product portfolio, prices, sales, revenue and gross profit margin of global major suppliers, as well as the market status and trends of different product types and applications in the global Spent Media Analysis market. The report data covers historical data from 2020 to 2024, based year in 2025 and forecast data from 2026 to 2032.

The regions and countries in the report include North America, Europe, China, APAC (excl. China), Latin America and Middle East and Africa, covering the Spent Media Analysis market conditions and future development trends of key regions and countries, combined with industry-related policies and the latest technological developments, analyze the development characteristics of Spent Media Analysis industries in various regions and countries, help companies understand the development characteristics of each region, help companies formulate business strategies, and achieve the ultimate goal of the company's global development strategy.

The data sources of this report mainly include the National Bureau of Statistics, customs databases, industry associations, corporate financial reports, third-party databases, etc. Among them, macroeconomic data mainly comes from the National Bureau of Statistics, International Economic Research Organization; industry statistical data mainly come from industry associations; company data mainly comes from interviews, public information collection, third-party reliable databases, and price data mainly comes from various markets monitoring database.

Global Key Suppliers of Spent Media Analysis Include:

Danaher (Cytiva)

Eurofins Scientific

Sartorius

Merck (Sigma-Aldrich)

FUJIFILM (Irvine Scientific)

Thermo Fisher Scientific (Gibco)

AltaBioscience

Biofidus

Shanghai WEIPU Testing Technology

ExCellbio

Cell Culture Company

Medium Bank

Spent Media Analysis Product Segment Include:

Basic Analytes Service

Customized Analytes Service

Spent Media Analysis Product Application Include:

Biopharmaceuticals

Scientific Research

Others




Chapter Scope

Chapter 1: Product Research Range, Product Types and Applications, Market Overview, Market Situation and Trends

Chapter 2: Global Spent Media Analysis Industry PESTEL Analysis

Chapter 3: Global Spent Media Analysis Industry Porter’s Five Forces Analysis

Chapter 4: Global Spent Media Analysis Major Regional Market Size and Forecast Analysis

Chapter 5: Global Spent Media Analysis Market Size and Forecast by Type and Application Analysis

Chapter 6: North America Passenger Spent Media Analysis Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 7: Europe Spent Media Analysis Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 8: China Spent Media Analysis Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 9: APAC (Excl. China) Spent Media Analysis Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 10: Latin America Spent Media Analysis Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 11: Middle East and Africa Spent Media Analysis Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 12: Global Spent Media Analysis Competitive Analysis of Key Suppliers (Revenue, Market Share, Regional Distribution and Industry Concentration)

Chapter 13: Key Company Profiles (Product Portfolio, Revenue and Gross Margin)

Chapter 14: Industrial Chain Analysis, Include Raw Material Suppliers, Distributors and Customers

Chapter 15: Research Findings and Conclusion

Chapter 16: Methodology and Data Sources



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Table of Contents

Table of Contents

1 Spent Media Analysis Market Overview

1.1 Product Definition and Statistica Sclope

1.2 Spent Media Analysis Product by Type

1.2.1 Basic Analytes Service

1.2.2 Customized Analytes Service

1.3 Spent Media Analysis Product by Application

1.3.1 Biopharmaceuticals

1.3.2 Scientific Research

1.3.3 Others

1.4 Global Spent Media Analysis Market Size Analysis (2020-2032)

1.5 Spent Media Analysis Market Development Status and Trends

1.5.1 Spent Media Analysis Industry Development Status Analysis

1.5.2 Spent Media Analysis Industry Development Trends Analysis

2 Spent Media Analysis Market PESTEL Analysis

2.1 Political Factors Analysis

2.2 Economic Factors Analysis

2.3 Social Factors Analysis

2.4 Technological Factors Analysis

2.5 Environmental Factors Analysis

2.6 Legal Factors Analysis

3 Spent Media Analysis Market Porter's Five Forces Analysis

3.1 Competitive Rivalry

3.2 Threat of New Entrants

3.3 Bargaining Power of Suppliers

3.4 Bargaining Power of Buyers

3.5 Threat of Substitutes

4 Global Spent Media Analysis Market Analysis by Regions

4.1 Global Spent Media Analysis Overall Market: 2024 VS 2025 VS 2032

4.2 Global Spent Media Analysis Revenue and Forecast Analysis (2020-2032)

4.2.1 Global Spent Media Analysis Revenue and Market Share by Region (2020-2025)

4.2.2 Global Spent Media Analysis Revenue and Market Share Forecast by Region (2026-2032)

5 Global Spent Media Analysis Market Size by Type and Application

5.1 Global Spent Media Analysis Market Size by Type (2020-2032)

5.2 Global Spent Media Analysis Market Size by Application (2020-2032)

6 North America

6.1 North America Spent Media Analysis Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

6.2 North America Key Suppliers Analysis

6.3 North America Spent Media Analysis Market Size by Type

6.4 North America Spent Media Analysis Market Size by Application

6.5 North America Spent Media Analysis Market Size by Country

6.5.1 US

6.5.2 Canada

7 Europe

7.1 Europe Spent Media Analysis Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

7.2 Europe Key Suppliers Analysis

7.3 Europe Spent Media Analysis Market Size by Type

7.4 Europe Spent Media Analysis Market Size by Application

7.5 Europe Spent Media Analysis Market Size by Country

7.5.1 Germany

7.5.2 France

7.5.3 United Kingdom

7.5.4 Italy

7.5.5 Spain

7.5.6 Benelux

8 China

8.1 China Spent Media Analysis Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

8.2 China Key Suppliers Analysis

8.3 China Spent Media Analysis Market Size by Type

8.4 China Spent Media Analysis Market Size by Application

9 APAC (excl. China)

9.1 APAC (excl. China) Spent Media Analysis Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

9.2 APAC (excl. China) Key Suppliers Analysis

9.3 APAC (excl. China) Spent Media Analysis Market Size by Type

9.4 APAC (excl. China) Spent Media Analysis Market Size by Application

9.5 APAC (excl. China) Spent Media Analysis Market Size by Country

9.5.1 Japan

9.5.2 South Korea

9.5.3 India

9.5.4 Australia

9.5.5 Southeast Asia

10 Latin America

10.1 Latin America Spent Media Analysis Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

10.2 Latin America Key Suppliers Analysis

10.3 Latin America Spent Media Analysis Market Size by Type

10.4 Latin America Spent Media Analysis Market Size by Application

10.5 Latin America Spent Media Analysis Market Size by Country

10.5.1 Mexico

10.5.2 Brazil

11 Middle East & Africa

11.1 Middle East & Africa Spent Media Analysis Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

11.2 Middle East & Africa Key Suppliers Analysis

11.3 Middle East & Africa Spent Media Analysis Market Size by Type

11.4 Middle East & Africa Spent Media Analysis Market Size by Application

11.5 Middle East & Africa Spent Media Analysis Market Size by Country

11.5.1 Saudi Arabia

11.5.2 South Africa

12 Competition by Suppliers

12.1 Global Spent Media Analysis Market Revenue by Key Suppliers (2021-2025)

12.2 Spent Media Analysis Competitive Landscape Analysis and Market Dynamic

12.2.1 Spent Media Analysis Competitive Landscape Analysis

12.2.2 Global Key Suppliers Headquarter Location and Key Area Sales

12.2.3 Market Dynamic

13 Key Companies Analysis

13.1 Danaher (Cytiva)

13.1.1 Danaher (Cytiva) Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.1.2 Danaher (Cytiva) Spent Media Analysis Product Portfolio

13.1.3 Danaher (Cytiva) Spent Media Analysis Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.2 Eurofins Scientific

13.2.1 Eurofins Scientific Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.2.2 Eurofins Scientific Spent Media Analysis Product Portfolio

13.2.3 Eurofins Scientific Spent Media Analysis Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.3 Sartorius

13.3.1 Sartorius Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.3.2 Sartorius Spent Media Analysis Product Portfolio

13.3.3 Sartorius Spent Media Analysis Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.4 Merck (Sigma-Aldrich)

13.4.1 Merck (Sigma-Aldrich) Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.4.2 Merck (Sigma-Aldrich) Spent Media Analysis Product Portfolio

13.4.3 Merck (Sigma-Aldrich) Spent Media Analysis Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.5 FUJIFILM (Irvine Scientific)

13.5.1 FUJIFILM (Irvine Scientific) Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.5.2 FUJIFILM (Irvine Scientific) Spent Media Analysis Product Portfolio

13.5.3 FUJIFILM (Irvine Scientific) Spent Media Analysis Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.6 Thermo Fisher Scientific (Gibco)

13.6.1 Thermo Fisher Scientific (Gibco) Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.6.2 Thermo Fisher Scientific (Gibco) Spent Media Analysis Product Portfolio

13.6.3 Thermo Fisher Scientific (Gibco) Spent Media Analysis Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.7 AltaBioscience

13.7.1 AltaBioscience Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.7.2 AltaBioscience Spent Media Analysis Product Portfolio

13.7.3 AltaBioscience Spent Media Analysis Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.8 Biofidus

13.8.1 Biofidus Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.8.2 Biofidus Spent Media Analysis Product Portfolio

13.8.3 Biofidus Spent Media Analysis Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.9 Shanghai WEIPU Testing Technology

13.9.1 Shanghai WEIPU Testing Technology Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.9.2 Shanghai WEIPU Testing Technology Spent Media Analysis Product Portfolio

13.9.3 Shanghai WEIPU Testing Technology Spent Media Analysis Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.10 ExCellbio

13.10.1 ExCellbio Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.10.2 ExCellbio Spent Media Analysis Product Portfolio

13.10.3 ExCellbio Spent Media Analysis Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.11 Cell Culture Company

13.11.1 Cell Culture Company Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.11.2 Cell Culture Company Spent Media Analysis Product Portfolio

13.11.3 Cell Culture Company Spent Media Analysis Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.12 Medium Bank

13.12.1 Medium Bank Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.12.2 Medium Bank Spent Media Analysis Product Portfolio

13.12.3 Medium Bank Spent Media Analysis Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

14 Industry Chain Analysis

14.1 Spent Media Analysis Industry Chain Analysis

14.2 Spent Media Analysis Typical Downstream Customers

14.3 Spent Media Analysis Sales Channel Analysis

15 Research Findings and Conclusion

16 Methodology and Data Source

16.1 Methodology/Research Approach

16.2 Research Scope

16.3 Benchmarks and Assumptions

16.4 Date Source

16.4.1 Primary Sources

16.4.2 Secondary Sources

16.5 Data Cross Validation

16.6 Disclaimer

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List of Tables/Graphs

Table 1: Global Spent Media Analysis Market Size Growth Rate by Type, 2024 VS 2025 VS 2032 (US$ Million)

Table 2: Global Spent Media Analysis Market Size Growth Rate by Application, 2024 VS 2025 VS 2032 (US$ Million)

Table 3: Spent Media Analysis Industry Development Status

Table 4: Spent Media Analysis Industry Development Trends

Table 5: Global Spent Media Analysis Market Size by Region in US$ Million: 2024 VS 2025 VS 2032

Table 6: Global Spent Media Analysis Revenue by Region (2020-2025) & (US$ Million)

Table 7: Global Spent Media Analysis Revenue Market Share by Region (2020-2025)

Table 8: Global Spent Media Analysis Revenue Forecast by Region (2026-2032) & (US$ Million)

Table 9: Global Spent Media Analysis Revenue Market Share Forecast by Region (2026-2032)

Table 10: Global Spent Media Analysis Revenue Analysis by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 11: Global Spent Media Analysis Revenue Analysis Forecast by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 12: Global Spent Media Analysis Revenue Analysis by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 13: Global Spent Media Analysis Revenue Analysis Forecast by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 14: Key Spent Media Analysis Players in North America

Table 15: North America Spent Media Analysis Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 16: North America Spent Media Analysis Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 17: North America Spent Media Analysis Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 18: North America Spent Media Analysis Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 19: North America Spent Media Analysis Revenue Market Size by Country (2020-2025) & (US$ Million)

Table 20: North America Spent Media Analysis Revenue Market Size by Country (2026-2032) & (US$ Million)

Table 21: Key Spent Media Analysis Players in Europe

Table 22: Europe Spent Media Analysis Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 23: Europe Spent Media Analysis Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 24: Europe Spent Media Analysis Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 25: Europe Spent Media Analysis Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 26: Europe Spent Media Analysis Revenue Market Size by Country (2020-2025) & (US$ Million)

Table 27: Europe Spent Media Analysis Revenue Market Size by Country (2026-2032) & (US$ Million)

Table 28: Key Spent Media Analysis Players in China

Table 29: China Spent Media Analysis Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 30: China Spent Media Analysis Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 31: China Spent Media Analysis Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 32: China Spent Media Analysis Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 33: Key Spent Media Analysis Players in APAC (excl. China)

Table 34: APAC (excl. China) Spent Media Analysis Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 35: APAC (excl. China) Spent Media Analysis Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 36: APAC (excl. China) Spent Media Analysis Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 37: APAC (excl. China) Spent Media Analysis Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 38: APAC (excl. China) Spent Media Analysis Revenue Market Size by Country (2020-2025) & (US$ Million)

Table 39: APAC (excl. China) Spent Media Analysis Revenue Market Size by Country (2026-2032) & (US$ Million)

Table 40: Key Spent Media Analysis Players in Latin America

Table 41: Latin America Spent Media Analysis Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 42: Latin America Spent Media Analysis Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 43: Latin America Spent Media Analysis Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 44: Latin America Spent Media Analysis Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 45: Latin America Spent Media Analysis Revenue Market Size by Country (2020-2025) & (US$ Million)

Table 46: Latin America Spent Media Analysis Revenue Market Size by Country (2026-2032) & (US$ Million)

Table 47: Key Spent Media Analysis Players in Middle East & Africa

Table 48: Middle East & Africa Spent Media Analysis Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 49: Middle East & Africa Spent Media Analysis Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 50: Middle East & Africa Spent Media Analysis Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 51: Middle East & Africa Spent Media Analysis Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 52: Middle East & Africa Spent Media Analysis Revenue Market Size by Country (2020-2025) & (US$ Million)

Table 53: Middle East & Africa Spent Media Analysis Revenue Market Size by Country (2026-2032) & (US$ Million)

Table 54: Global Spent Media Analysis Market Revenue by Key Suppliers (2021-2025) & (US$ Million)

Table 55: Global Spent Media Analysis Revenue Market Share by Key Suppliers (2021-2025)

Table 56: Global Key Suppliers Headquarter Location and Key Area Sales

Table 57: Market Mergers & Acquisitions, Expansion

Table 58: Danaher (Cytiva) Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 59: Danaher (Cytiva) Spent Media Analysis Product Portfolio

Table 60: Danaher (Cytiva) Spent Media Analysis Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 61: Eurofins Scientific Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 62: Eurofins Scientific Spent Media Analysis Product Portfolio

Table 63: Eurofins Scientific Spent Media Analysis Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 64: Sartorius Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 65: Sartorius Spent Media Analysis Product Portfolio

Table 66: Sartorius Spent Media Analysis Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 67: Merck (Sigma-Aldrich) Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 68: Merck (Sigma-Aldrich) Spent Media Analysis Product Portfolio

Table 69: Merck (Sigma-Aldrich) Spent Media Analysis Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 70: FUJIFILM (Irvine Scientific) Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 71: FUJIFILM (Irvine Scientific) Spent Media Analysis Product Portfolio

Table 72: FUJIFILM (Irvine Scientific) Spent Media Analysis Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 73: Thermo Fisher Scientific (Gibco) Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 74: Thermo Fisher Scientific (Gibco) Spent Media Analysis Product Portfolio

Table 75: Thermo Fisher Scientific (Gibco) Spent Media Analysis Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 76: AltaBioscience Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 77: AltaBioscience Spent Media Analysis Product Portfolio

Table 78: AltaBioscience Spent Media Analysis Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 79: Biofidus Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 80: Biofidus Spent Media Analysis Product Portfolio

Table 81: Biofidus Spent Media Analysis Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 82: Shanghai WEIPU Testing Technology Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 83: Shanghai WEIPU Testing Technology Spent Media Analysis Product Portfolio

Table 84: Shanghai WEIPU Testing Technology Spent Media Analysis Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 85: ExCellbio Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 86: ExCellbio Spent Media Analysis Product Portfolio

Table 87: ExCellbio Spent Media Analysis Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 88: Cell Culture Company Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 89: Cell Culture Company Spent Media Analysis Product Portfolio

Table 90: Cell Culture Company Spent Media Analysis Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 91: Medium Bank Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 92: Medium Bank Spent Media Analysis Product Portfolio

Table 93: Medium Bank Spent Media Analysis Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 94: Spent Media Analysis Typical Customer List

Table 95: Spent Media Analysis Distributors List






Figure 1: Spent Media Analysis Product Pictures

Figure 2: Basic Analytes Service Picture Scope

Figure 3: Customized Analytes Service Picture Scope

Figure 4: Biopharmaceuticals Picture Scope

Figure 5: Scientific Research Picture Scope

Figure 6: Others Picture Scope

Figure 7: Global Spent Media Analysis Market Size Analysis: 2024 VS 2025 VS 2032 (US$ Million)

Figure 8: Global Spent Media Analysis Market Revenue and Growth Rate Analysis: (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 9: Global Spent Media Analysis Market Size by Region (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 10: Global Spent Media Analysis Market Share Scenario by Region in Percentage: 2025 Versus 2032

Figure 11: North America Spent Media Analysis Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 12: North America Spent Media Analysis Market Share by Players in 2024

Figure 13: North America Spent Media Analysis Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 14: North America Spent Media Analysis Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 15: US Spent Media Analysis Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 16: Canada Spent Media Analysis Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 17: Europe Spent Media Analysis Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 18: Europe Spent Media Analysis Market Share by Players in 2024

Figure 19: Europe Spent Media Analysis Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 20: Europe Spent Media Analysis Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 21: Germany Spent Media Analysis Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 22: France Spent Media Analysis Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 23: United Kingdom Spent Media Analysis Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 24: Italy Spent Media Analysis Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 25: Spain Spent Media Analysis Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 26: Benelux Spent Media Analysis Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 27: China Spent Media Analysis Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 28: China Spent Media Analysis Market Share by Players in 2024

Figure 29: China Spent Media Analysis Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 30: China Spent Media Analysis Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 31: APAC (excl. China) Spent Media Analysis Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 32: APAC (excl. China) Spent Media Analysis Market Share by Players in 2024

Figure 33: APAC (excl. China) Spent Media Analysis Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 34: APAC (excl. China) Spent Media Analysis Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 35: Japan Spent Media Analysis Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 36: South Korea Spent Media Analysis Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 37: India Spent Media Analysis Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 38: Australia Spent Media Analysis Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 39: Southeast Asia Spent Media Analysis Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 40: Latin America Spent Media Analysis Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 41: Latin America Spent Media Analysis Market Share by Players in 2024

Figure 42: Latin America Spent Media Analysis Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 43: Latin America Spent Media Analysis Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 44: Mexico Spent Media Analysis Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 45: Brazil Spent Media Analysis Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 46: Middle East & Africa Spent Media Analysis Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 47: Middle East & Africa Spent Media Analysis Market Share by Players in 2024

Figure 48: Middle East & Africa Spent Media Analysis Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 49: Middle East & Africa Spent Media Analysis Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 50: Saudi Arabia Spent Media Analysis Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 51: South Africa Spent Media Analysis Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 52: Global Spent Media Analysis Revenue Market Share by Key Suppliers in 2024

Figure 53: Global Spent Media Analysis Industry Competition Landscape

Figure 54: Spent Media Analysis Industry Chain Analysis

Figure 55: Bottom-Up and Top-Down Research Methods

Figure 56: Key Interview Objectives

Figure 57: Data Cross Validation

 

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2025/07/18 10:26

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