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世界のグルテンフリー製品の競争環境に関する専門調査レポート 2025年

世界のグルテンフリー製品の競争環境に関する専門調査レポート 2025年


Global Gluten Free Products Competitive Landscape Professional Research Report 2025

市場概要 DIResearch社の詳細な調査・研究によると、世界のグルテンフリー製品市場規模は2025年に126億4400万米ドルに達し、2032年には231億8800万米ドルに達すると予測され、年平均成長率は9.05%(2025-2032... もっと見る

 

 

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サマリー

市場概要

DIResearch社の詳細な調査・研究によると、世界のグルテンフリー製品市場規模は2025年に126億4400万米ドルに達し、2032年には231億8800万米ドルに達すると予測され、年平均成長率は9.05%(2025-2032年)である。注目すべきは、中国のグルテンフリー製品市場がここ数年で急速に変化していることである。2025年までに、中国の市場規模は百万米ドルに達し、世界市場シェアの約 %を占めると予想される。

調査概要

グルテンフリー製品は、小麦、大麦、ライ麦、およびそれらの派生物に含まれる混合タンパク質であるグルテンを含まないように特別に配合・製造された食品である。これらの製品は、セリアック病、非セリアック・グルテン過敏症、小麦アレルギーなど、グルテンに関連する疾患を持つ人々の食事ニーズを満たすように設計されている。グルテンフリーの代替食品は、パン、パスタ、シリアル、スナック、焼き菓子など、幅広い食品に利用できる。米粉、コーンミール、ポテトスターチ、各種グルテンフリー穀物などの原材料は、好みの食感や味を提供するため、これらの製品の代替品としてよく使われる。グルテンフリー製品に対する需要は、グルテン関連疾患に対する認識の高まりや、個人的嗜好や潜在的な健康上のメリットの認識など、様々な理由でグルテンフリー食を採用する個人の増加を受けて、大幅に増加している。

グルテンフリー製品の主な世界的メーカーには、Boulder Brands社、DR.SCHÄR AG/SPA、ENJOY LIFE NATURAL、General Mills, Inc、The Hain Celestial Group、Kraft Heinz、HERO GROUP AG、KELKIN LTD、RAISIO PLC、NQPC、Kellogg's Company、Big Oz Industries、Domino's Pizzaなどである。本レポートにおける世界企業の競争環境は3つの層に分かれている。第1層は、かなりの市場シェアを占め、業界で圧倒的な地位を占め、強い競争力と影響力を持ち、大きな収益を生み出している世界の大手企業で構成される。第2層には、市場での存在感と評判が高い企業が含まれる。これらの企業は、製品、サービス、技術革新において業界のリーダーに積極的に追随し、中程度の収益規模を維持している。第3層は、市場シェアが限定的でブランド認知度が低く、主にローカル市場に特化し、比較的低収益の小規模企業で構成される。

本レポートでは、グルテンフリー製品の市場規模、価格動向、今後の発展見通しについて調査します。世界の主要メーカーの市場シェア、製品ポートフォリオ、価格、売上高、収益、粗利益率、世界のグルテンフリー製品市場における製品タイプ別、用途別の市場状況と動向の分析に焦点を当てます。レポートデータは、2020年から2024年までの過去データ、2025年を基準年、2026年から2032年までの予測データをカバーしています。

収録地域・国は、北米、ヨーロッパ、中国、APAC(中国を除く)、中南米、中東・アフリカを含み、主要地域・国のグルテンフリー製品市場状況や今後の発展動向を、産業関連政策や最新技術動向と合わせてカバーし、各地域・国のグルテンフリー製品産業の発展特性を分析し、企業が各地域の発展特性を理解し、事業戦略を策定し、企業のグローバル展開戦略の最終目標を達成するのに役立ちます。

本レポートのデータソースは主に国家統計局、税関データベース、業界団体、企業財務報告書、第三者データベースなどである。このうち、マクロ経済データは主に国家統計局、国際経済研究機構から、産業統計データは主に業界団体から、企業データは主にインタビュー、公開情報収集、第三者の信頼できるデータベースから、価格データは主に各種市場監視データベースから得たものである。

グルテンフリー製品の世界の主要メーカーは以下の通り:

ボルダーブランド

DR.SCHÄR AG/SPA

エンジョイライフナチュラル

ゼネラル・ミルズ社

ヘイン・セレスティアル・グループ

クラフト・ハインツ

ヒーローグループ

ケルキン

RAISIO PLC

NQPC

ケロッグ

ビッグ・オズ・インダストリーズ

ドミノ・ピザ

グルテンフリー製品 製品セグメントに含まれる:

ベーカリー製品

ピザ・パスタ

シリアル&スナック

セイボリー

その他

グルテンフリー製品

従来の店舗

ホテル・レストラン

教育機関

病院&ドラッグストア

その他




チャプタースコープ

第1章 製品の研究範囲、製品の種類と用途、市場の概要、市場の状況と動向

第2章 世界のグルテンフリー製品産業PESTEL分析

第3章 世界のグルテンフリー製品産業ポーターのファイブフォース分析

第4章 世界のグルテンフリー製品主要地域市場規模(売上高、販売高、価格)と予測分析

第5章 グルテンフリー製品の世界市場規模・タイプ別・用途別分析予測

第6章 北米グルテンフリー製品の競合分析(市場規模、主要プレーヤーと市場シェア、製品タイプ・用途別セグメント分析、国別分析)

第7章 欧州グルテンフリー製品の競合分析(市場規模、主要プレーヤーと市場シェア、製品タイプ・用途別セグメント分析、国別分析)

第8章 中国グルテンフリー製品の競合分析(市場規模、主要プレーヤーと市場シェア、製品タイプ・用途別セグメント分析、国別分析)

第9章 APAC(中国を除く)グルテンフリー製品の競合分析(市場規模、主要プレーヤーと市場シェア、製品タイプ・用途別セグメント分析、国別分析)

第10章:中南米グルテンフリー製品の競合分析(市場規模、主要プレーヤーと市場シェア、製品タイプ・用途別セグメント分析、国別分析)

第11章 中東・アフリカ グルテンフリー製品の競合分析(市場規模、主要プレーヤーと市場シェア、製品タイプ・用途別セグメント分析、国別分析)

第12章 世界のグルテンフリー製品 主要メーカーの競争分析(売上高、収益、市場シェア、価格、地域分布、産業集中度)

第13章 主要企業のプロフィール(製品ポートフォリオ、売上高、収益、価格、粗利率)

第14章:産業チェーン分析、原材料サプライヤー、流通業者、顧客を含む

第15章:調査結果と結論

第16章:方法論とデータソース

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目次

目次

1 グルテンフリー製品の市場概要

1.1 製品の定義と統計的範囲

1.2 グルテンフリー製品のタイプ別製品

1.2.1 ベーカリー製品

1.2.2 ピザ・パスタ

1.2.3 シリアル&スナック

1.2.4 セイボリー

1.2.5 その他

1.3 グルテンフリー製品の用途

1.3.1 従来の店舗

1.3.2 ホテル・レストラン

1.3.3 教育機関

1.3.4 病院・ドラッグストア

1.3.5 その他

1.4 世界のグルテンフリー製品市場の売上高と販売分析

1.4.1 世界のグルテンフリー製品の売上高市場規模分析(2020-2032年)

1.4.2 世界のグルテンフリー製品売上市場規模分析(2020-2032年)

1.4.3 世界のグルテンフリー製品販売市場価格動向分析(2020年〜2032年)

1.5 グルテンフリー製品の産業動向とイノベーション

1.5.1 グルテンフリー製品の業界動向とイノベーション

1.5.2 グルテンフリー製品市場の促進要因と課題

2 グルテンフリー製品市場のPESTEL分析

2.1 政治的要因分析

2.2 経済的要因分析

2.3 社会的要因分析

2.4 技術的要因分析

2.5 環境要因分析

2.6 法的要因分析

3 グルテンフリー製品市場 ポーターのファイブフォース分析

3.1 競合ライバル

3.2 新規参入の脅威

3.3 サプライヤーの交渉力

3.4 買い手の交渉力

3.5 代替品の脅威

4 世界のグルテンフリー製品の地域別市場分析

4.1 グルテンフリー製品の全体市場:2024年 VS 2025年 VS 2032年

4.2 グルテンフリー製品の世界売上高と予測分析(2020年~2032年)

4.2.1 世界のグルテンフリー製品の地域別売上高と市場シェア(2020-2025年)

4.2.2 世界のグルテンフリー製品の地域別売上高と市場シェア予測 (2026-2032)

4.3 世界のグルテンフリー製品の売上高と予測分析(2020-2032)

4.3.1 世界のグルテンフリー製品の地域別売上高と市場シェア(2020-2025)

4.3.2 世界のグルテンフリー製品の地域別売上高と市場シェア予測(2026-2032)

4.4 世界のグルテンフリー製品販売価格動向分析(2020-2032年)

5 グルテンフリー製品の世界市場規模(タイプ別・用途別

5.1 世界のグルテンフリー製品の市場規模(タイプ別

5.1.1 世界のグルテンフリー製品のタイプ別売上高及び予測分析(2020-2032年)

5.1.2 世界のグルテンフリー製品のタイプ別売上高と予測分析(2020-2032年)

5.2 世界のグルテンフリー製品の市場規模:用途別

5.2.1 世界のグルテンフリー製品の用途別売上高と予測分析(2020-2032年)

5.2.2 世界のグルテンフリー製品の用途別売上高と予測分析(2020-2032年)

6 北米

6.1 北米におけるグルテンフリー製品の市場規模と成長率の分析(2020-2032)

6.2 北米主要メーカーの分析

6.3 北米グルテンフリー製品の市場規模:タイプ別

6.3.1 北米グルテンフリー製品タイプ別売上高(2020-2032)

6.3.2 北米グルテンフリー製品のタイプ別売上高(2020-2032)

6.4 北米グルテンフリー製品の市場規模:用途別

6.4.1 北米グルテンフリー製品の用途別売上高(2020-2032年)

6.4.2 北米グルテンフリー製品の用途別売上高(2020-2032)

6.5 北米グルテンフリー製品の国別市場規模

6.5.1 米国

6.5.2 カナダ

7 ヨーロッパ

7.1 ヨーロッパのグルテンフリー製品の市場規模と成長率の分析(2020-2032年)

7.2 ヨーロッパ主要メーカー分析

7.3 グルテンフリー製品のヨーロッパ市場規模:タイプ別

7.3.1 ヨーロッパ グルテンフリー製品のタイプ別売上高 (2020-2032)

7.3.2 欧州のグルテンフリー製品のタイプ別売上高 (2020-2032)

7.4 欧州のグルテンフリー製品の市場規模:用途別

7.4.1 欧州のグルテンフリー製品の用途別売上高(2020-2032年)

7.4.2 欧州のグルテンフリー製品の用途別売上高 (2020-2032)

7.5 ヨーロッパのグルテンフリー製品の国別市場規模

7.5.1 ドイツ

7.5.2 フランス

7.5.3 イギリス

7.5.4 イタリア

7.5.5 スペイン

7.5.6 ベネルクス

8 中国

8.1 中国のグルテンフリー製品の市場規模と成長率の分析(2020-2032年)

8.2 中国の主要メーカーの分析

8.3 中国のグルテンフリー製品の市場規模:タイプ別

8.3.1 中国のグルテンフリー製品のタイプ別売上高(2020-2032)

8.3.2 中国のグルテンフリー製品のタイプ別売上高 (2020-2032)

8.4 中国のグルテンフリー製品の市場規模:用途別

8.4.1 中国のグルテンフリー製品の用途別売上高(2020-2032年)

8.4.2 中国のグルテンフリー製品の用途別売上高 (2020-2032)

9 APAC(中国を除く)

9.1 APAC(中国を除く)グルテンフリー製品の市場規模と成長率の分析(2020~2032年)

9.2 APAC(中国を除く)の主要メーカーの分析

9.3 APAC(中国を除く)グルテンフリー製品のタイプ別市場規模

9.3.1 APAC(中国を除く)グルテンフリー製品のタイプ別売上高(2020~2032年)

9.3.2 APAC(中国を除く)グルテンフリー製品のタイプ別売上高(2020~2032年)

9.4 APAC(中国を除く)グルテンフリー製品の用途別市場規模

9.4.1 APAC(中国を除く)グルテンフリー製品の用途別売上高(2020~2032年)

9.4.2 APAC(中国を除く)グルテンフリー製品の用途別売上高(2020~2032年)

9.5 APAC(中国を除く)グルテンフリー製品の国別市場規模

9.5.1 日本

9.5.2 韓国

9.5.3 インド

9.5.4 オーストラリア

9.5.5 東南アジア

10 ラテンアメリカ

10.1 ラテンアメリカのグルテンフリー製品の市場規模と成長率の分析(2020~2032年)

10.2 ラテンアメリカ主要メーカー分析

10.3 ラテンアメリカのグルテンフリー製品の市場規模:タイプ別

10.3.1 ラテンアメリカ グルテンフリー製品のタイプ別売上高 (2020-2032)

10.3.2 ラテンアメリカのグルテンフリー製品のタイプ別売上高 (2020-2032)

10.4 ラテンアメリカのグルテンフリー製品の市場規模:用途別

10.4.1 ラテンアメリカのグルテンフリー製品の用途別売上高 (2020-2032)

10.4.2 ラテンアメリカのグルテンフリー製品の用途別売上高 (2020-2032)

10.5 ラテンアメリカのグルテンフリー製品の国別市場規模

10.6 ラテンアメリカのグルテンフリー製品の国別市場規模

10.6.1 メキシコ

10.6.2 ブラジル

11 中東・アフリカ

11.1 中東・アフリカ グルテンフリー製品の市場規模および成長率分析(2020~2032年)

11.2 中東・アフリカ主要メーカー分析

11.3 中東・アフリカグルテンフリー製品の市場規模:タイプ別

11.3.1 中東・アフリカ グルテンフリー製品のタイプ別売上高 (2020-2032)

11.3.2 中東・アフリカ グルテンフリー製品のタイプ別売上高 (2020-2032)

11.4 中東・アフリカグルテンフリー製品の市場規模:用途別

11.4.1 中東・アフリカ グルテンフリー製品の用途別売上高 (2020-2032)

11.4.2 中東・アフリカ グルテンフリー製品の用途別売上高 (2020-2032)

11.5 中東グルテンフリー製品の国別市場規模

11.5.1 サウジアラビア

11.5.2 南アフリカ

12 メーカー別競争

12.1 世界のグルテンフリー製品市場 主要メーカー別売上高、収益、価格(2021-2025年)

12.1.1 世界のグルテンフリー製品市場 主要メーカー別売上高(2021-2025)

12.1.2 主要メーカー別グルテンフリー製品の世界市場売上高(2021-2025)

12.1.3 世界のグルテンフリー製品メーカー別平均販売価格(2021-2025)

12.2 グルテンフリー製品の競合環境分析と市場動向

12.2.1 グルテンフリー製品の競合環境分析

12.2.2 世界の主要メーカーの本社所在地と主要地域の売上高

12.2.3 市場ダイナミクス

13 主要企業分析

13.1 ボルダーブランド

13.1.1 Boulder Brandsの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.1.2 Boulder Brandsのグルテンフリー製品ポートフォリオ

13.1.3 Boulder Brands グルテンフリー製品の市場データ分析(売上高、売上高、価格、粗利率、市場シェア)(2021-2025年)

13.2 DR.SCHÄR AG/SPA

13.2.1 DR.SCHÄR AG/SPA 基本的な会社概要(従業員、サービス分野、競合他社、連絡先情報)

13.2.2 DR.SCHÄR AG/SPA グルテンフリー製品ポートフォリオ

13.2.3 DR.SCHÄR AG/SPA グルテンフリー製品の市場データ分析(売上高、売上高、価格、売上総利益率、市場シェア) (2021-2025)

13.3 エンジョイライフナチュラル

13.3.1 ENJOY LIFE NATURAL社の基本プロフィール(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.3.2 ENJOY LIFE NATURALグルテンフリー製品ポートフォリオ

13.3.3 ENJOY LIFE NATURAL グルテンフリー製品の市場データ分析(売上高、売上高、価格、粗利率、市場シェア)(2021-2025)

13.4 ゼネラル・ミルズ社

13.4.1 General Mills, Inc.の基本的会社概要(従業員、サービス地域、競争相手、連絡先情報)

13.4.2 ゼネラルミルズ社のグルテンフリー製品ポートフォリオ

13.4.3 General Mills, Inc グルテンフリー製品の市場データ分析(売上高、売上高、価格、粗利率、市場シェア)(2021-2025)

13.5 ヘイン・セレスティアル・グループ

13.5.1 ヘイン・セレスティアル・グループの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.5.2 Hain Celestial Groupグルテンフリー製品ポートフォリオ

13.5.3 The Hain Celestial Group グルテンフリー製品の市場データ分析(売上高、売上高、価格、粗利率、市場シェア)(2021-2025年)

13.6 クラフト・ハインツ

13.6.1 Kraft Heinzの基本プロフィール(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.6.2 Kraft Heinzのグルテンフリー製品ポートフォリオ

13.6.3 クラフトハインツグルテンフリー製品の市場データ分析(売上高、売上高、価格、粗利率、市場シェア)(2021-2025年)

13.7 ヒーローグループ

13.7.1 ヒーローグループAGの基本プロフィール(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.7.2 ヒーローグループAGのグルテンフリー製品ポートフォリオ

13.7.3 HERO GROUP AG グルテンフリー製品の市場データ分析(売上高、売上高、価格、粗利率、市場シェア)(2021-2025)

13.8 ケルキン

13.8.1 KELKIN LTDの基本プロフィール(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.8.2 KELKIN LTDのグルテンフリー製品ポートフォリオ

13.8.3 KELKIN LTD グルテンフリー製品の市場データ分析(売上高、売上高、価格、粗利率、市場シェア)(2021-2025)

13.9 RAISIO PLC

13.9.1 RAISIO PLCの基本プロフィール(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.9.2 RAISIO PLCのグルテンフリー製品ポートフォリオ

13.9.3 RAISIO PLCのグルテンフリー製品市場データ分析(売上高、売上高、価格、売上総利益、市場シェア)(2021-2025)

13.10 NQPC

13.10.1 NQPCの基本プロフィール(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.10.2 NQPCグルテンフリー製品ポートフォリオ

13.10.3 NQPCグルテンフリー製品市場データ分析(売上高、売上高、価格、粗利率、市場シェア)(2021-2025年)

13.11 ケロッグ社

13.11.1 ケロッグ社の基本プロフィール(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.11.2 ケロッグ社のグルテンフリー製品ポートフォリオ

13.11.3 ケロッグ社のグルテンフリー製品の市場データ分析(売上高、売上高、価格、粗利率、市場シェア)(2021-2025)

13.12 ビッグ・オズ・インダストリーズ

13.12.1 ビッグ・オズ・インダストリーズの基本プロフィール(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.12.2 ビッグオズ工業のグルテンフリー製品ポートフォリオ

13.12.3 ビッグオズ工業グルテンフリー製品の市場データ分析(売上高、売上高、価格、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.13 ドミノ・ピザ

13.13.1 ドミノ・ピザの基本プロフィール(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.13.2 ドミノ・ピザのグルテンフリー製品ポートフォリオ

13.13.3 ドミノ・ピザのグルテンフリー製品市場データ分析(売上高、売上高、価格、粗利率、市場シェア)(2021-2025年)

14 産業チェーン分析

14.1 グルテンフリー製品の産業チェーン分析

14.2 グルテンフリー製品の原材料とサプライヤー分析

14.2.1 グルテンフリー製品の主要原材料供給分析

14.2.2 原材料サプライヤーと連絡先情報

14.3 グルテンフリー製品の代表的な川下顧客

14.4 グルテンフリー製品の販路分析

15 調査結果と結論

16 方法論とデータソース

16.1 方法論/調査アプローチ

16.2 調査範囲

16.3 ベンチマークと前提条件

16.4 日付ソース

16.4.1 一次情報源

16.4.2 二次資料

16.5 データの相互検証

16.6 免責事項

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図表リスト

表1:グルテンフリー製品の世界市場タイプ別成長率、2024年 VS 2025年 VS 2032年 (百万米ドル)

表2:グルテンフリー製品の世界市場規模成長率:用途別、2024年VS2025年VS2032年(百万米ドル)

表3:グルテンフリー製品産業の発展状況

表4:グルテンフリー製品産業の発展動向

表5:グルテンフリー製品の世界地域別市場規模(百万米ドル):2024年 VS 2025年 VS 2032年

表6: グルテンフリー製品の地域別世界売上高(2020-2025年)&(百万米ドル)

表7:グルテンフリー製品の地域別世界売上高市場シェア(2020-2025年)

表8:グルテンフリー製品の地域別世界収益予測(2026-2032年)&(百万米ドル)

表9:グルテンフリー製品の世界地域別売上高市場シェア予測(2026年〜2032年)

表10:グルテンフリー製品の地域別世界売上高予測(2020-2025年)&(Kトン)

表11:世界のグルテンフリー製品の地域別売上高市場シェア(2020-2025年)

表12:グルテンフリー製品の地域別世界売上高予測(2026-2032)&(Kトン)

表13:グルテンフリー製品の地域別世界売上高市場シェア予測(2026年〜2032年)

表14:世界のグルテンフリー製品のタイプ別売上高分析(2020-2025年)&(百万米ドル)

表15:世界のグルテンフリー製品のタイプ別売上高分析(2026-2032)&(百万米ドル)

表16:世界のグルテンフリー製品のタイプ別売上高分析(2020-2025年)&(Kトン)

表17:グルテンフリー製品の世界タイプ別売上高分析(2026-2032)&(Kトン)

表18:世界のグルテンフリー製品の用途別売上高分析 (2020-2025) & (US$ Million)

表19:世界のグルテンフリー製品の用途別売上高分析予測(2026-2032年)&(百万米ドル)

表20:世界のグルテンフリー製品の用途別売上高分析(2020-2025年)&(Kトン)

表21:世界のグルテンフリー製品の用途別売上高分析(2026-2032年)&(Kトン)

表22: 北米における主なグルテンフリー製品メーカー

表23: 北米におけるグルテンフリー製品のタイプ別売上高分析(2020年~2025年)&(Kトン)

表24:北米のグルテンフリー製品のタイプ別売上高(2026年~2032年)&(Kトン)

表25:北米グルテンフリー製品タイプ別売上高(2020-2025年)&(百万米ドル)

表26:北米グルテンフリー製品タイプ別売上高(2026~2032年)&(百万米ドル)

表27:北米のグルテンフリー製品の用途別売上高(2020-2025年)&(トン)

表28:北米のグルテンフリー製品の用途別売上高(2026年~2032年)&(Kトン)

表29:北米グルテンフリー製品用途別売上高(2020-2025年)&(百万米ドル)

表30:北米のグルテンフリー製品の用途別売上高(2026年~2032年)及び(百万米ドル)

表31:北米のグルテンフリー製品の国別売上高市場規模(2020-2025年)&(百万米ドル)

表32:北米のグルテンフリー製品の国別売上市場規模(2026年~2032年)&(百万米ドル)

表33:北米のグルテンフリー製品の国別売上高市場規模(2020-2025年)&(Kトン)

表34:北米のグルテンフリー製品国別売上市場規模(2026年-2032年)&(Kトン)

表35:欧州の主なグルテンフリー製品メーカー

表36:欧州のグルテンフリー製品タイプ別売上高市場規模(2020~2025年)&(トン)

表37:欧州のグルテンフリー製品のタイプ別売上高(2026~2032年)&(トン)

表38:欧州 グルテンフリー製品タイプ別売上高(2020~2025年)&(百万米ドル)

表39:欧州 グルテンフリー製品タイプ別売上高(2026~2032年)&(百万米ドル)

表40:欧州のグルテンフリー製品の用途別売上高(2020-2025年)&(トン)

表41:欧州のグルテンフリー製品の用途別売上高(2026-2032)&(Kトン)

表42:欧州 グルテンフリー製品用途別売上高(2020-2025年)&(百万米ドル)

表43:欧州 グルテンフリー製品用途別売上高(2026-2032)&(百万米ドル)

表44:欧州のグルテンフリー製品の国別売上高市場規模(2020-2025年)&(百万米ドル)

表45:欧州のグルテンフリー製品の国別売上市場規模予測(2026年~2032年)&(百万米ドル)

表46:欧州のグルテンフリー製品の国別売上高市場規模(2020-2025年)&(トン)

表47:欧州のグルテンフリー製品の国別売上高市場規模予測(2026年〜2032年)&(Kトン)

表48:中国の主なグルテンフリー製品メーカー

表49:中国グルテンフリー製品タイプ別売上高(2020〜2025年)&(トン)

表50:中国グルテンフリー製品タイプ別売上高(2026-2032)&(Kトン)

表51:中国グルテンフリー製品タイプ別売上高(2020-2025年)&(百万米ドル)

表52:中国グルテンフリー製品タイプ別売上高(2026-2032)&(百万米ドル)

表53:中国グルテンフリー製品用途別売上高(2020-2025年)&(Kトン)

表54: 中国のグルテンフリー製品の用途別売上高(2026-2032)&(Kトン)

表55:中国 グルテンフリー製品用途別売上高(2020-2025年)&(百万米ドル)

表56:中国グルテンフリー製品用途別売上高(2026-2032)&(百万米ドル)

表57: APAC(中国を除く)における主なグルテンフリー製品プレーヤー

表58: APAC(中国を除く)のグルテンフリー製品のタイプ別売上高(2020~2025年)&(トン)

表59: APAC(中国を除く)のグルテンフリー製品のタイプ別売上高(2026~2032年)&(トン)

表60: APAC(中国を除く)グルテンフリー製品のタイプ別売上高(2020~2025年)&(百万米ドル)

表61: APAC(中国を除く)グルテンフリー製品のタイプ別売上高(2026~2032年)&(百万米ドル)

表62: APAC(中国を除く)グルテンフリー製品の用途別売上高(2020~2025年)&(トン)

表63: APAC(中国を除く)グルテンフリー製品の用途別売上高(2026~2032年)&(トン)

表64: APAC(中国を除く)グルテンフリー製品の用途別売上高(2020~2025年)&(百万米ドル)

表65: APAC(中国を除く)グルテンフリー製品の用途別売上高(2026~2032年)及び(百万米ドル)

表66:APAC(中国を除く)グルテンフリー製品の国別売上市場規模(2020~2025年)&(百万米ドル)

表67:APAC(中国を除く)グルテンフリー製品の国別売上市場規模予測(2026-2032年)&(百万米ドル)

表68:APAC(中国を除く)グルテンフリー製品の国別売上高市場規模予測(2020~2025年)&(トン)

表69:APAC(中国を除く)グルテンフリー製品国別売上高市場規模予測(2026年~2032年)&(トン)

表70:中南米の主要グルテンフリー製品メーカー

表71:中南米のグルテンフリー製品タイプ別売上高市場規模予測(2020~2025年)&(トン)

表72:ラテンアメリカのグルテンフリー製品のタイプ別売上高(2026年~2032年)&(トン)

表73:中南米グルテンフリー製品タイプ別売上高(2020~2025年)&(百万米ドル)

表74:中南米グルテンフリー製品タイプ別売上構成比(2026~2032年)&(百万米ドル)

表75:中南米グルテンフリー製品用途別売上高(2020-2025年)&(トン)

表 76:ラテンアメリカ グルテンフリー製品用途別売上高(2026-2032)&(Kトン)

表77:ラテンアメリカ グルテンフリー製品用途別売上高(2020-2025年)&(百万米ドル)

表78:ラテンアメリカ グルテンフリー製品用途別売上高(2026~2032年)&(百万米ドル)

表79:ラテンアメリカのグルテンフリー製品の国別売上市場規模(2020~2025年)&(百万米ドル)

表80:ラテンアメリカのグルテンフリー製品の国別売上市場規模予測(2026年~2032年)&(百万米ドル)

表81:ラテンアメリカのグルテンフリー製品の国別売上高市場規模(2020年~2025年)&(トン)

表82:ラテンアメリカのグルテンフリー製品の国別売上高市場規模予測(2026年〜2032年)&(Kトン)

表83:中東・アフリカの主要なグルテンフリー製品メーカー

表84:中東・アフリカのグルテンフリー製品タイプ別売上高市場規模予測(2020年~2025年)&(トン)

表 85:中東・アフリカ グルテンフリー製品のタイプ別売上高(2026年~2032年)&(トン)

表86:中東・アフリカ グルテンフリー製品タイプ別売上構成比(2020~2025年)&(百万米ドル)

表 87:中東・アフリカ グルテンフリー製品のタイプ別売上構成比(2026~2032)&(百万米ドル)

表88:中東・アフリカ グルテンフリー製品の用途別売上高(2020~2025年)&(トン)

表89:中東・アフリカ グルテンフリー製品の用途別売上高(2026年~2032年)&(トン)

表90:中東・アフリカ グルテンフリー製品の用途別売上高(2020~2025年)&(百万米ドル)

表 91:中東・アフリカ グルテンフリー製品の用途別売上高(2026~2032年)&(百万米ドル)

表92:中東・アフリカ グルテンフリー製品 国別売上市場規模(2020~2025年)&(百万米ドル)

表93:中東・アフリカグルテンフリー製品国別売上市場規模予測(2026年~2032年)&(百万米ドル)

表94:中東・アフリカグルテンフリー製品国別売上高市場規模予測(2020-2025年)&(トン)

表95:中東・アフリカグルテンフリー製品国別売上高市場規模予測(2026年~2032年)&(トン)

表96:主要メーカー別グルテンフリー製品の世界売上高市場規模(2021年〜2025年)&(Kトン)

表97:グルテンフリー製品の世界主要メーカー別売上高市場シェア(2021年〜2025年)

表98:主要メーカー別グルテンフリー製品の世界市場売上高(2021-2025年)&(百万米ドル)

表99:グルテンフリー製品の世界売上高主要メーカーシェア(2021-2025年)

表100:世界のメーカー別平均販売価格(2021-2025)&(米ドル/トン)

表101:世界の主要メーカーの本社所在地と主要販売地域

表102:市場M&A、事業拡大

表103:Boulder Brandsの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表104:Boulder Brandsのグルテンフリー製品ポートフォリオ

表 105:Boulder Brands グルテンフリー製品の売上高(百万米ドル)、売上高(トン)、価格(米ドル/トン)、売上総利益と市場シェア(2021-2025)

表106:DR.SCHÄR AG/SPA 基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表 107: DR.SCHÄR AG/SPAのグルテンフリー製品ポートフォリオ

表108: DR.SCHÄR AG/SPA グルテンフリー製品 売上高(百万米ドル)、売上高(トン)、価格(米ドル/トン)、グロス・マージン、市場シェア(2021-2025年)

表 109: ENJOY LIFE NATURAL 基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競争相手、連絡先情報)

表110:ENJOY LIFE NATURAL グルテンフリー製品ポートフォリオ

表111:ENJOY LIFE NATURAL グルテンフリー製品 売上高(百万米ドル)、売上高(トン)、価格(米ドル/トン)、粗利率、市場シェア(2021-2025)

表112:General Mills, Inc 基本会社概要(従業員、サービス地域、競争相手、連絡先情報)

表113:General Mills, Incのグルテンフリー製品ポートフォリオ

表114:General Mills, Inc グルテンフリー製品の売上高(百万米ドル)、売上高(トン)、価格(米ドル/トン)、粗利率、市場シェア(2021-2025)

表115:ヘイン・セレスティアル・グループ 基本会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表116:ヘイン・セレスティアル・グループのグルテンフリー製品ポートフォリオ

表117: The Hain Celestial Group グルテンフリー製品の売上高(百万米ドル)、売上高(トン)、価格(米ドル/トン)、売上総利益と市場シェア(2021-2025)

表 118:Kraft Heinz社 基本プロファイル(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表119:Kraft Heinz社のグルテンフリー製品ポートフォリオ

表120:クラフトハインツ グルテンフリー製品 売上高(百万米ドル)、売上高(トン)、価格(米ドル/トン)、粗利率、市場シェア(2021-2025)

表 121:HERO GROUP AGの基本的な会社概要(従業員、地域サービス、競争相手、連絡先情報)

表 122:HERO GROUP AGのグルテンフリー製品ポートフォリオ

表 123:HERO GROUP AG グルテンフリー製品 売上高(百万米ドル)、売上高(トン)、価格(米ドル/トン)、粗利率、市場シェア (2021-2025)

表124:KELKIN LTD 基本会社概要(従業員、サービス地域、競争相手、連絡先情報)

表125:KELKIN LTDのグルテンフリー製品ポートフォリオ

表126: KELKIN LTD グルテンフリー製品の売上高(百万米ドル)、売上高(トン)、価格(米ドル/トン)、売上総利益、市場シェア(2021-2025年)

表127:RAISIO PLC 基本会社概要(従業員、サービス地域、競争相手、連絡先情報)

表128:RAISIO PLCのグルテンフリー製品ポートフォリオ

表129:RAISIO PLCのグルテンフリー製品 売上高(百万米ドル)、売上高(トン)、価格(米ドル/トン)、粗利率、市場シェア(2021-2025)

表130:NQPCの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競争相手、連絡先情報)

表131:NQPCのグルテンフリー製品ポートフォリオ

表 132: NQPC グルテンフリー製品 売上高(百万米ドル)、売上高(トン)、価格(米ドル/トン)、粗利率、市場シェア(2021-2025)

表133:ケロッグ社の基本プロフィール(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表134:ケロッグ社のグルテンフリー製品ポートフォリオ

表135: Kellogg's Company グルテンフリー製品 売上高(百万米ドル)、売上高(トン)、価格(米ドル/トン)、粗利率、市場シェア(2021-2025)

表 136:ビッグ・オズ・インダストリーズの基本プロファイル(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表137:ビッグオズ工業のグルテンフリー製品ポートフォリオ

表138: ビッグオズインダストリー グルテンフリー製品 売上高(百万米ドル)、売上高(トン)、価格(米ドル/トン)、粗利率、市場シェア(2021-2025年)

表139:ドミノ・ピザの基本プロフィール(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表140:ドミノ・ピザのグルテンフリー製品ポートフォリオ

表141:ドミノ・ピザ グルテンフリー製品 売上高(百万米ドル)、売上高(トン)、価格(米ドル/トン)、粗利率、市場シェア(2021-2025年)

表142:上流主要原材料価格表

表143:グルテンフリー製品の原材料サプライヤーと連絡先情報

表144: グルテンフリー製品の代表的な顧客リスト

表 145:グルテンフリー製品 販売業者一覧






図1:グルテンフリー製品の写真

図2:ベーカリー製品の写真範囲

図3: ピザ・パスタの商品写真

図4: シリアル&スナック画像範囲

図 5:セイボリー製品の写真範囲

図6: その他の市場

図 7:従来型店舗画像範囲

図8: ホテル・レストラン画像範囲

図9: 教育機関のイメージ

図10: 病院・ドラッグストアの画像範囲

図11: その他

図12:グルテンフリー製品の世界市場規模分析:2024年 VS 2025年 VS 2032年 (百万米ドル)

図13:グルテンフリー製品の世界市場売上高と成長率分析:(2020-2032年)&(百万米ドル)

図14:グルテンフリー製品の世界市場売上高と成長率分析:(2020-2032) &(K Ton)

図15:グルテンフリー製品の世界市場価格動向分析(2020-2032) &(USD/トン)

図16:グルテンフリー製品の世界地域別市場規模推移分析(2020-2032年)&(百万米ドル)

図17:グルテンフリー製品の地域別世界市場シェアシナリオ(%):2025年対2032年

図18:グルテンフリー製品の地域別世界販売価格(2020年~2032年)&(Kトン)

図19:北米のグルテンフリー製品の市場規模及び成長率(2020-2032) & (US$ Million)

図20:北米グルテンフリー製品売上高市場シェア(2024年

図21:北米グルテンフリー製品売上高タイプ別市場シェア(2020-2032年)

図22:北米グルテンフリー製品売上高タイプ別市場シェア(2020-2032年)

図23:北米グルテンフリー製品用途別売上高市場シェア(2020〜2032年)

図24:北米グルテンフリー製品売上高用途別市場シェア(2020-2032年)

図25:米国のグルテンフリー製品売上高(2020-2032)&(百万米ドル)

図26:カナダ グルテンフリー製品売上高(2020~2032年)&(百万米ドル)

図27:欧州のグルテンフリー製品市場規模及び成長率(2020-2032年)&(百万米ドル)

図28:欧州のグルテンフリー製品売上高市場シェア(2024年

図29:欧州グルテンフリー製品売上高タイプ別市場シェア(2020-2032年)

図30:欧州のグルテンフリー製品のタイプ別売上シェア(2020-2032年)

図31:欧州グルテンフリー製品用途別売上高市場シェア(2020-2032)

図32:欧州のグルテンフリー製品の用途別売上高市場シェア(2020-2032年)

図33:ドイツのグルテンフリー製品売上高(2020~2032年)&(百万米ドル)

図34:フランス グルテンフリー製品売上高(2020~2032年)&(百万米ドル)

図35:イギリス グルテンフリー製品売上高(2020~2032年)&(百万米ドル)

図36:イタリア グルテンフリー製品売上高(2020~2032年)&(百万米ドル)

図37:スペイン グルテンフリー製品売上高(2020~2032年)&(百万米ドル)

図38:ベネルクスグルテンフリー製品売上高(2020~2032年)及び(百万米ドル)

図39:中国グルテンフリー製品市場規模及び成長率(2020-2032年)&(百万米ドル)

図40:中国グルテンフリー製品売上高市場シェア(2024年

図41:中国グルテンフリー製品売上高タイプ別市場シェア(2020-2032年)

図42:中国グルテンフリー製品売上高タイプ別市場シェア(2020〜2032年)

図43:中国グルテンフリー製品売上高用途別市場シェア(2020〜2032年)

図44:中国グルテンフリー製品売上高用途別市場シェア(2020-2032年)

図45:APAC(除くアジア中国)グルテンフリー製品の市場規模と成長率(2020~2032年)&(百万米ドル)

図46:2024年におけるAPAC(中国を除く)グルテンフリー製品の売上高市場シェア(プレーヤー別

図47:APAC(中国を除く)グルテンフリー製品のタイプ別売上高市場シェア(2020~2032年)

図48:APAC(中国を除く)グルテンフリー製品タイプ別売上市場シェア(2020~2032年)

図49:APAC(中国を除く)グルテンフリー製品用途別売上市場シェア(2020-2032)

図50:APAC(中国を除く)グルテンフリー製品用途別売上市場シェア(2020-2032)

図51:日本 グルテンフリー製品売上高(2020-2032)&(百万米ドル)

図52:韓国 グルテンフリー製品売上高(2020~2032年)&(百万米ドル)

図53:インド グルテンフリー製品売上高(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図54:オーストラリア グルテンフリー製品売上高(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図55:東南アジア グルテンフリー製品売上高(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図56:中南米グルテンフリー製品市場規模及び成長率(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図57:ラテンアメリカのグルテンフリー製品売上高市場シェア(2024年

図58:ラテンアメリカのグルテンフリー製品売上高タイプ別市場シェア(2020-2032年)

図59:ラテンアメリカのグルテンフリー製品のタイプ別売上高市場シェア(2020-2032年)

図60:ラテンアメリカ グルテンフリー製品用途別売上高市場シェア(2020-2032)

図61:ラテンアメリカ グルテンフリー製品用途別売上市場シェア(2020-2032年)

図62:メキシコ グルテンフリー製品売上高(2020-2032)&(百万米ドル)

図63:ブラジル グルテンフリー製品売上高(2020~2032年)&(百万米ドル)

図64:中東・アフリカグルテンフリー製品市場規模及び成長率(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図65:中東・アフリカグルテンフリー製品市場参入企業別売上シェア(2024年

図66:中東・アフリカグルテンフリー製品売上高タイプ別市場シェア(2020年~2032年)

図67:中東・アフリカグルテンフリー製品タイプ別売上市場シェア(2020~2032年)

図68:中東・アフリカ グルテンフリー製品用途別売上市場シェア(2020-2032)

図69:中東・アフリカ グルテンフリー製品用途別売上市場シェア(2020-2032年)

図70:サウジアラビア グルテンフリー製品売上高(2020~2032年)&(百万米ドル)

図71:南アフリカ グルテンフリー製品売上高(2020~2032年)&(百万米ドル)

図72:2024年における世界のグルテンフリー製品売上高主要メーカー別市場シェア

図73:2024年の主要メーカー別グルテンフリー製品売上高世界市場シェア

図74:世界のグルテンフリー製品産業競争状況

図75:グルテンフリー製品の産業チェーン分析

図表76:ボトムアップとトップダウンの調査方法

図表 77:主なインタビュー目的

図表78:データの相互検証

 

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Summary

Market Overview

According to DIResearch's in-depth investigation and research, the global Gluten Free Products market size will reach 12,644 Million USD in 2025 and is projected to reach 23,188 Million USD by 2032, with a CAGR of 9.05% (2025-2032). Notably, the China Gluten Free Products market has changed rapidly in the past few years. By 2025, China's market size is expected to be Million USD, representing approximately % of the global market share.

Research Summary

Gluten-free products are food items specifically formulated and manufactured to exclude gluten, a mixture of proteins found in wheat, barley, rye, and their derivatives. These products are designed to meet the dietary needs of individuals with gluten-related conditions, such as celiac disease, non-celiac gluten sensitivity, or wheat allergy. Gluten-free alternatives are available for a wide range of foods, including bread, pasta, cereals, snacks, and baked goods. Ingredients like rice flour, cornmeal, potato starch, and various gluten-free grains are often used as substitutes in these products to provide the desired texture and taste. The demand for gluten-free products has risen significantly in response to the increasing awareness of gluten-related disorders and the growing number of individuals adopting gluten-free diets for various reasons, including personal preference and a perception of potential health benefits.

The major global manufacturers of Gluten Free Products include Boulder Brands, DR. SCHÄR AG/SPA, ENJOY LIFE NATURAL, General Mills, Inc, The Hain Celestial Group, Kraft Heinz, HERO GROUP AG, KELKIN LTD, RAISIO PLC, NQPC, Kellogg’s Company, Big Oz Industries, Domino’s Pizza, etc. The global players competition landscape in this report is divided into three tiers. The first tier comprises global leading enterprises that command a substantial market share, hold a dominant industry position, possess strong competitiveness and influence, and generate significant revenue. The second tier includes companies with a notable market presence and reputation; these firms actively follow industry leaders in product, service, or technological innovation and maintain a moderate revenue scale. The third tier consists of smaller companies with limited market share and lower brand recognition, primarily focused on local markets and generating comparatively lower revenue.

This report studies the market size, price trends and future development prospects of Gluten Free Products. Focus on analysing the market share, product portfolio, prices, sales, revenue and gross profit margin of global major manufacturers, as well as the market status and trends of different product types and applications in the global Gluten Free Products market. The report data covers historical data from 2020 to 2024, based year in 2025 and forecast data from 2026 to 2032.

The regions and countries in the report include North America, Europe, China, APAC (excl. China), Latin America and Middle East and Africa, covering the Gluten Free Products market conditions and future development trends of key regions and countries, combined with industry-related policies and the latest technological developments, analyze the development characteristics of Gluten Free Products industries in various regions and countries, help companies understand the development characteristics of each region, help companies formulate business strategies, and achieve the ultimate goal of the company's global development strategy.

The data sources of this report mainly include the National Bureau of Statistics, customs databases, industry associations, corporate financial reports, third-party databases, etc. Among them, macroeconomic data mainly comes from the National Bureau of Statistics, International Economic Research Organization; industry statistical data mainly come from industry associations; company data mainly comes from interviews, public information collection, third-party reliable databases, and price data mainly comes from various markets monitoring database.

Global Key Manufacturers of Gluten Free Products Include:

Boulder Brands

DR. SCHÄR AG/SPA

ENJOY LIFE NATURAL

General Mills, Inc

The Hain Celestial Group

Kraft Heinz

HERO GROUP AG

KELKIN LTD

RAISIO PLC

NQPC

Kellogg’s Company

Big Oz Industries

Domino’s Pizza

Gluten Free Products Product Segment Include:

Bakery Products

Pizzas & Pastas

Cereals & Snacks

Savories

Others

Gluten Free Products Product Application Include:

Conventional Stores

Hotels & Restaurants

Educational Institutions

Hospitals & Drug Stores

Others




Chapter Scope

Chapter 1: Product Research Range, Product Types and Applications, Market Overview, Market Situation and Trends

Chapter 2: Global Gluten Free Products Industry PESTEL Analysis

Chapter 3: Global Gluten Free Products Industry Porter’s Five Forces Analysis

Chapter 4: Global Gluten Free Products Major Regional Market Size (Revenue, Sales, Price) and Forecast Analysis

Chapter 5: Global Gluten Free Products Market Size and Forecast by Type and Application Analysis

Chapter 6: North America Gluten Free Products Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 7: Europe Gluten Free Products Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 8: China Gluten Free Products Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 9: APAC (Excl. China) Gluten Free Products Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 10: Latin America Gluten Free Products Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 11: Middle East and Africa Gluten Free Products Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 12: Global Gluten Free Products Competitive Analysis of Key Manufacturers (Sales, Revenue, Market Share, Price, Regional Distribution and Industry Concentration)

Chapter 13: Key Company Profiles (Product Portfolio, Sales, Revenue, Price and Gross Margin)

Chapter 14: Industrial Chain Analysis, Include Raw Material Suppliers, Distributors and Customers

Chapter 15: Research Findings and Conclusion

Chapter 16: Methodology and Data Sources



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Table of Contents

Table of Contents

1 Gluten Free Products Market Overview

1.1 Product Definition and Statistical Scope

1.2 Gluten Free Products Product by Type

1.2.1 Bakery Products

1.2.2 Pizzas & Pastas

1.2.3 Cereals & Snacks

1.2.4 Savories

1.2.5 Others

1.3 Gluten Free Products Product by Application

1.3.1 Conventional Stores

1.3.2 Hotels & Restaurants

1.3.3 Educational Institutions

1.3.4 Hospitals & Drug Stores

1.3.5 Others

1.4 Global Gluten Free Products Market Revenue and Sales Analysis

1.4.1 Global Gluten Free Products Revenue Market Size Analysis (2020-2032)

1.4.2 Global Gluten Free Products Sales Market Size Analysis (2020-2032)

1.4.3 Global Gluten Free Products Market Sales Price Trend Analysis (2020-2032)

1.5 Gluten Free Products Industry Trends and Innovation

1.5.1 Gluten Free Products Industry Trends and Innovation

1.5.2 Gluten Free Products Market Drivers and Challenges

2 Gluten Free Products Market PESTEL Analysis

2.1 Political Factors Analysis

2.2 Economic Factors Analysis

2.3 Social Factors Analysis

2.4 Technological Factors Analysis

2.5 Environmental Factors Analysis

2.6 Legal Factors Analysis

3 Gluten Free Products Market Porter's Five Forces Analysis

3.1 Competitive Rivalry

3.2 Threat of New Entrants

3.3 Bargaining Power of Suppliers

3.4 Bargaining Power of Buyers

3.5 Threat of Substitutes

4 Global Gluten Free Products Market Analysis by Regions

4.1 Gluten Free Products Overall Market: 2024 VS 2025 VS 2032

4.2 Global Gluten Free Products Revenue and Forecast Analysis (2020-2032)

4.2.1 Global Gluten Free Products Revenue and Market Share by Region (2020-2025)

4.2.2 Global Gluten Free Products Revenue and Market Share Forecast by Region (2026-2032)

4.3 Global Gluten Free Products Sales and Forecast Analysis (2020-2032)

4.3.1 Global Gluten Free Products Sales and Market Share by Region (2020-2025)

4.3.2 Global Gluten Free Products Sales and Market Share Forecast by Region (2026-2032)

4.4 Global Gluten Free Products Sales Price Trend Analysis (2020-2032)

5 Global Gluten Free Products Market Size by Type and Application

5.1 Global Gluten Free Products Market Size by Type

5.1.1 Global Gluten Free Products Revenue and Forecast Analysis by Type (2020-2032)

5.1.2 Global Gluten Free Products Sales and Forecast Analysis by Type (2020-2032)

5.2 Global Gluten Free Products Market Size by Application

5.2.1 Global Gluten Free Products Revenue and Forecast Analysis by Application (2020-2032)

5.2.2 Global Gluten Free Products Sales and Forecast Analysis by Application (2020-2032)

6 North America

6.1 North America Gluten Free Products Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

6.2 North America Key Manufacturers Analysis

6.3 North America Gluten Free Products Market Size by Type

6.3.1 North America Gluten Free Products Sales by Type (2020-2032)

6.3.2 North America Gluten Free Products Revenue by Type (2020-2032)

6.4 North America Gluten Free Products Market Size by Application

6.4.1 North America Gluten Free Products Sales by Application (2020-2032)

6.4.2 North America Gluten Free Products Revenue by Application (2020-2032)

6.5 North America Gluten Free Products Market Size by Country

6.5.1 US

6.5.2 Canada

7 Europe

7.1 Europe Gluten Free Products Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

7.2 Europe Key Manufacturers Analysis

7.3 Europe Gluten Free Products Market Size by Type

7.3.1 Europe Gluten Free Products Sales by Type (2020-2032)

7.3.2 Europe Gluten Free Products Revenue by Type (2020-2032)

7.4 Europe Gluten Free Products Market Size by Application

7.4.1 Europe Gluten Free Products Sales by Application (2020-2032)

7.4.2 Europe Gluten Free Products Revenue by Application (2020-2032)

7.5 Europe Gluten Free Products Market Size by Country

7.5.1 Germany

7.5.2 France

7.5.3 United Kingdom

7.5.4 Italy

7.5.5 Spain

7.5.6 Benelux

8 China

8.1 China Gluten Free Products Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

8.2 China Key Manufacturers Analysis

8.3 China Gluten Free Products Market Size by Type

8.3.1 China Gluten Free Products Sales by Type (2020-2032)

8.3.2 China Gluten Free Products Revenue by Type (2020-2032)

8.4 China Gluten Free Products Market Size by Application

8.4.1 China Gluten Free Products Sales by Application (2020-2032)

8.4.2 China Gluten Free Products Revenue by Application (2020-2032)

9 APAC (excl. China)

9.1 APAC (excl. China) Gluten Free Products Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

9.2 APAC (excl. China) Key Manufacturers Analysis

9.3 APAC (excl. China) Gluten Free Products Market Size by Type

9.3.1 APAC (excl. China) Gluten Free Products Sales by Type (2020-2032)

9.3.2 APAC (excl. China) Gluten Free Products Revenue by Type (2020-2032)

9.4 APAC (excl. China) Gluten Free Products Market Size by Application

9.4.1 APAC (excl. China) Gluten Free Products Sales by Application (2020-2032)

9.4.2 APAC (excl. China) Gluten Free Products Revenue by Application (2020-2032)

9.5 APAC (excl. China) Gluten Free Products Market Size by Country

9.5.1 Japan

9.5.2 South Korea

9.5.3 India

9.5.4 Australia

9.5.5 Southeast Asia

10 Latin America

10.1 Latin America Gluten Free Products Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

10.2 Latin America Key Manufacturers Analysis

10.3 Latin America Gluten Free Products Market Size by Type

10.3.1 Latin America Gluten Free Products Sales by Type (2020-2032)

10.3.2 Latin America Gluten Free Products Revenue by Type (2020-2032)

10.4 Latin America Gluten Free Products Market Size by Application

10.4.1 Latin America Gluten Free Products Sales by Application (2020-2032)

10.4.2 Latin America Gluten Free Products Revenue by Application (2020-2032)

10.5 Latin America Gluten Free Products Market Size by Country

10.6 Latin America Gluten Free Products Market Size by Country

10.6.1 Mexico

10.6.2 Brazil

11 Middle East & Africa

11.1 Middle East & Africa Gluten Free Products Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

11.2 Middle East & Africa Key Manufacturers Analysis

11.3 Middle East & Africa Gluten Free Products Market Size by Type

11.3.1 Middle East & Africa Gluten Free Products Sales by Type (2020-2032)

11.3.2 Middle East & Africa Gluten Free Products Revenue by Type (2020-2032)

11.4 Middle East & Africa Gluten Free Products Market Size by Application

11.4.1 Middle East & Africa Gluten Free Products Sales by Application (2020-2032)

11.4.2 Middle East & Africa Gluten Free Products Revenue by Application (2020-2032)

11.5 Middle East Gluten Free Products Market Size by Country

11.5.1 Saudi Arabia

11.5.2 South Africa

12 Competition by Manufacturers

12.1 Global Gluten Free Products Market Sales, Revenue and Price by Key Manufacturers (2021-2025)

12.1.1 Global Gluten Free Products Market Sales by Key Manufacturers (2021-2025)

12.1.2 Global Gluten Free Products Market Revenue by Key Manufacturers (2021-2025)

12.1.3 Global Gluten Free Products Average Sales Price by Manufacturers (2021-2025)

12.2 Gluten Free Products Competitive Landscape Analysis and Market Dynamic

12.2.1 Gluten Free Products Competitive Landscape Analysis

12.2.2 Global Key Manufacturers Headquarter Location and Key Area Sales

12.2.3 Market Dynamic

13 Key Companies Analysis

13.1 Boulder Brands

13.1.1 Boulder Brands Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.1.2 Boulder Brands Gluten Free Products Product Portfolio

13.1.3 Boulder Brands Gluten Free Products Market Data Analysis (Revenue, Sales, Price, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.2 DR. SCHÄR AG/SPA

13.2.1 DR. SCHÄR AG/SPA Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.2.2 DR. SCHÄR AG/SPA Gluten Free Products Product Portfolio

13.2.3 DR. SCHÄR AG/SPA Gluten Free Products Market Data Analysis (Revenue, Sales, Price, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.3 ENJOY LIFE NATURAL

13.3.1 ENJOY LIFE NATURAL Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.3.2 ENJOY LIFE NATURAL Gluten Free Products Product Portfolio

13.3.3 ENJOY LIFE NATURAL Gluten Free Products Market Data Analysis (Revenue, Sales, Price, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.4 General Mills, Inc

13.4.1 General Mills, Inc Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.4.2 General Mills, Inc Gluten Free Products Product Portfolio

13.4.3 General Mills, Inc Gluten Free Products Market Data Analysis (Revenue, Sales, Price, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.5 The Hain Celestial Group

13.5.1 The Hain Celestial Group Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.5.2 The Hain Celestial Group Gluten Free Products Product Portfolio

13.5.3 The Hain Celestial Group Gluten Free Products Market Data Analysis (Revenue, Sales, Price, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.6 Kraft Heinz

13.6.1 Kraft Heinz Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.6.2 Kraft Heinz Gluten Free Products Product Portfolio

13.6.3 Kraft Heinz Gluten Free Products Market Data Analysis (Revenue, Sales, Price, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.7 HERO GROUP AG

13.7.1 HERO GROUP AG Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.7.2 HERO GROUP AG Gluten Free Products Product Portfolio

13.7.3 HERO GROUP AG Gluten Free Products Market Data Analysis (Revenue, Sales, Price, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.8 KELKIN LTD

13.8.1 KELKIN LTD Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.8.2 KELKIN LTD Gluten Free Products Product Portfolio

13.8.3 KELKIN LTD Gluten Free Products Market Data Analysis (Revenue, Sales, Price, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.9 RAISIO PLC

13.9.1 RAISIO PLC Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.9.2 RAISIO PLC Gluten Free Products Product Portfolio

13.9.3 RAISIO PLC Gluten Free Products Market Data Analysis (Revenue, Sales, Price, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.10 NQPC

13.10.1 NQPC Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.10.2 NQPC Gluten Free Products Product Portfolio

13.10.3 NQPC Gluten Free Products Market Data Analysis (Revenue, Sales, Price, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.11 Kellogg’s Company

13.11.1 Kellogg’s Company Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.11.2 Kellogg’s Company Gluten Free Products Product Portfolio

13.11.3 Kellogg’s Company Gluten Free Products Market Data Analysis (Revenue, Sales, Price, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.12 Big Oz Industries

13.12.1 Big Oz Industries Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.12.2 Big Oz Industries Gluten Free Products Product Portfolio

13.12.3 Big Oz Industries Gluten Free Products Market Data Analysis (Revenue, Sales, Price, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.13 Domino’s Pizza

13.13.1 Domino’s Pizza Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.13.2 Domino’s Pizza Gluten Free Products Product Portfolio

13.13.3 Domino’s Pizza Gluten Free Products Market Data Analysis (Revenue, Sales, Price, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

14 Industry Chain Analysis

14.1 Gluten Free Products Industry Chain Analysis

14.2 Gluten Free Products Industry Raw Material and Suppliers Analysis

14.2.1 Gluten Free Products Key Raw Material Supply Analysis

14.2.2 Raw Material Suppliers and Contact Information

14.3 Gluten Free Products Typical Downstream Customers

14.4 Gluten Free Products Sales Channel Analysis

15 Research Findings and Conclusion

16 Methodology and Data Source

16.1 Methodology/Research Approach

16.2 Research Scope

16.3 Benchmarks and Assumptions

16.4 Date Source

16.4.1 Primary Sources

16.4.2 Secondary Sources

16.5 Data Cross Validation

16.6 Disclaimer

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List of Tables/Graphs

Table 1: Global Gluten Free Products Market Size Growth Rate by Type, 2024 VS 2025 VS 2032 (US$ Million)

Table 2: Global Gluten Free Products Market Size Growth Rate by Application, 2024 VS 2025 VS 2032 (US$ Million)

Table 3: Gluten Free Products Industry Development Status

Table 4: Gluten Free Products Industry Development Trends

Table 5: Global Gluten Free Products Market Size by Region in US$ Million: 2024 VS 2025 VS 2032

Table 6: Global Gluten Free Products Revenue by Region (2020-2025) & (US$ Million)

Table 7: Global Gluten Free Products Revenue Market Share by Region (2020-2025)

Table 8: Global Gluten Free Products Revenue Forecast by Region (2026-2032) & (US$ Million)

Table 9: Global Gluten Free Products Revenue Market Share Forecast by Region (2026-2032)

Table 10: Global Gluten Free Products Sales by Region (2020-2025) & (K Ton)

Table 11: Global Gluten Free Products Sales Market Share by Region (2020-2025)

Table 12: Global Gluten Free Products Sales Forecast by Region (2026-2032) & (K Ton)

Table 13: Global Gluten Free Products Sales Market Share Forecast by Region (2026-2032)

Table 14: Global Gluten Free Products Revenue Analysis by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 15: Global Gluten Free Products Revenue Analysis Forecast by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 16: Global Gluten Free Products Sales Analysis by Type (2020-2025) & (K Ton)

Table 17: Global Gluten Free Products Sales Analysis Forecast by Type (2026-2032) & (K Ton)

Table 18: Global Gluten Free Products Revenue Analysis by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 19: Global Gluten Free Products Revenue Analysis Forecast by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 20: Global Gluten Free Products Sales Analysis by Application (2020-2025) & (K Ton)

Table 21: Global Gluten Free Products Sales Analysis Forecast by Application (2026-2032) & (K Ton)

Table 22: Key Gluten Free Products Players in North America

Table 23: North America Gluten Free Products Sales by Type (2020-2025) & (K Ton)

Table 24: North America Gluten Free Products Sales by Type (2026-2032) & (K Ton)

Table 25: North America Gluten Free Products Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 26: North America Gluten Free Products Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 27: North America Gluten Free Products Sales by Application (2020-2025) & (K Ton)

Table 28: North America Gluten Free Products Sales by Application (2026-2032) & (K Ton)

Table 29: North America Gluten Free Products Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 30: North America Gluten Free Products Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 31: North America Gluten Free Products Revenue Market Size by Country (2020-2025) & (US$ Million)

Table 32: North America Gluten Free Products Revenue Market Size by Country (2026-2032) & (US$ Million)

Table 33: North America Gluten Free Products Sales Market Size by Country (2020-2025) & (K Ton)

Table 34: North America Gluten Free Products Sales Market Size by Country (2026-2032) & (K Ton)

Table 35: Key Gluten Free Products Players in Europe

Table 36: Europe Gluten Free Products Sales by Type (2020-2025) & (K Ton)

Table 37: Europe Gluten Free Products Sales by Type (2026-2032) & (K Ton)

Table 38: Europe Gluten Free Products Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 39: Europe Gluten Free Products Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 40: Europe Gluten Free Products Sales by Application (2020-2025) & (K Ton)

Table 41: Europe Gluten Free Products Sales by Application (2026-2032) & (K Ton)

Table 42: Europe Gluten Free Products Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 43: Europe Gluten Free Products Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 44: Europe Gluten Free Products Revenue Market Size by Country (2020-2025) & (US$ Million)

Table 45: Europe Gluten Free Products Revenue Market Size Forecast by Country (2026-2032) & (US$ Million)

Table 46: Europe Gluten Free Products Sales Market Size by Country (2020-2025) & (K Ton)

Table 47: Europe Gluten Free Products Sales Market Size Forecast by Country (2026-2032) & (K Ton)

Table 48: Key Gluten Free Products Players in China

Table 49: China Gluten Free Products Sales by Type (2020-2025) & (K Ton)

Table 50: China Gluten Free Products Sales by Type (2026-2032) & (K Ton)

Table 51: China Gluten Free Products Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 52: China Gluten Free Products Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 53: China Gluten Free Products Sales by Application (2020-2025) & (K Ton)

Table 54: China Gluten Free Products Sales by Application (2026-2032) & (K Ton)

Table 55: China Gluten Free Products Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 56: China Gluten Free Products Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 57: Key Gluten Free Products Players in APAC (excl. China)

Table 58: APAC (excl. China) Gluten Free Products Sales by Type (2020-2025) & (K Ton)

Table 59: APAC (excl. China) Gluten Free Products Sales by Type (2026-2032) & (K Ton)

Table 60: APAC (excl. China) Gluten Free Products Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 61: APAC (excl. China) Gluten Free Products Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 62: APAC (excl. China) Gluten Free Products Sales by Application (2020-2025) & (K Ton)

Table 63: APAC (excl. China) Gluten Free Products Sales by Application (2026-2032) & (K Ton)

Table 64: APAC (excl. China) Gluten Free Products Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 65: APAC (excl. China) Gluten Free Products Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 66:: APAC (excl. China) Gluten Free Products Revenue Market Size by Country (2020-2025) & (US$ Million)

Table 67: APAC (excl. China) Gluten Free Products Revenue Market Size Forecast by Country (2026-2032) & (US$ Million)

Table 68: APAC (excl. China) Gluten Free Products Sales Market Size by Country (2020-2025) & (K Ton)

Table 69: APAC (excl. China) Gluten Free Products Sales Market Size Forecast by Country (2026-2032) & (K Ton)

Table 70: Key Gluten Free Products Players in Latin America

Table 71: Latin America Gluten Free Products Sales by Type (2020-2025) & (K Ton)

Table 72: Latin America Gluten Free Products Sales by Type (2026-2032) & (K Ton)

Table 73: Latin America Gluten Free Products Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 74: Latin America Gluten Free Products Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 75: Latin America Gluten Free Products Sales by Application (2020-2025) & (K Ton)

Table 76: Latin America Gluten Free Products Sales by Application (2026-2032) & (K Ton)

Table 77: Latin America Gluten Free Products Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 78: Latin America Gluten Free Products Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 79: Latin America Gluten Free Products Revenue Market Size by Country (2020-2025) & (US$ Million)

Table 80: Latin America Gluten Free Products Revenue Market Size Forecast by Country (2026-2032) & (US$ Million)

Table 81: Latin America Gluten Free Products Sales Market Size by Country (2020-2025) & (K Ton)

Table 82: Latin America Gluten Free Products Sales Market Size Forecast by Country (2026-2032) & (K Ton)

Table 83: Key Gluten Free Products Players in Middle East & Africa

Table 84: Middle East & Africa Gluten Free Products Sales by Type (2020-2025) & (K Ton)

Table 85: Middle East & Africa Gluten Free Products Sales by Type (2026-2032) & (K Ton)

Table 86: Middle East & Africa Gluten Free Products Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 87: Middle East & Africa Gluten Free Products Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 88: Middle East & Africa Gluten Free Products Sales by Application (2020-2025) & (K Ton)

Table 89: Middle East & Africa Gluten Free Products Sales by Application (2026-2032) & (K Ton)

Table 90: Middle East & Africa Gluten Free Products Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 91: Middle East & Africa Gluten Free Products Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 92: Middle East & Africa Gluten Free Products Revenue Market Size by Country (2020-2025) & (US$ Million)

Table 93: Middle East & Africa Gluten Free Products Revenue Market Size Forecast by Country (2026-2032) & (US$ Million)

Table 94: Middle East & Africa Gluten Free Products Sales Market Size by Country (2020-2025) & (K Ton)

Table 95: Middle East & Africa Gluten Free Products Sales Market Size Forecast by Country (2026-2032) & (K Ton)

Table 96: Global Gluten Free Products Market Sales by Key Manufacturers (2021-2025) & (K Ton)

Table 97: Global Gluten Free Products Sales Market Share by Key Manufacturers (2021-2025)

Table 98: Global Gluten Free Products Market Revenue by Key Manufacturers (2021-2025) & (US$ Million)

Table 99: Global Gluten Free Products Revenue Market Share by Key Manufacturers (2021-2025)

Table 100: Global Average Sales Price by Manufacturers (2021-2025) & (USD/Ton)

Table 101: Global Key Manufacturers Headquarter Location and Key Area Sales

Table 102: Market Mergers & Acquisitions, Expansion

Table 103: Boulder Brands Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 104: Boulder Brands Gluten Free Products Product Portfolio

Table 105: Boulder Brands Gluten Free Products Revenue (US$ Million), Sales (K Ton), Price (USD/Ton), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 106: DR. SCHÄR AG/SPA Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 107: DR. SCHÄR AG/SPA Gluten Free Products Product Portfolio

Table 108: DR. SCHÄR AG/SPA Gluten Free Products Revenue (US$ Million), Sales (K Ton), Price (USD/Ton), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 109: ENJOY LIFE NATURAL Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 110: ENJOY LIFE NATURAL Gluten Free Products Product Portfolio

Table 111: ENJOY LIFE NATURAL Gluten Free Products Revenue (US$ Million), Sales (K Ton), Price (USD/Ton), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 112: General Mills, Inc Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 113: General Mills, Inc Gluten Free Products Product Portfolio

Table 114: General Mills, Inc Gluten Free Products Revenue (US$ Million), Sales (K Ton), Price (USD/Ton), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 115: The Hain Celestial Group Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 116: The Hain Celestial Group Gluten Free Products Product Portfolio

Table 117: The Hain Celestial Group Gluten Free Products Revenue (US$ Million), Sales (K Ton), Price (USD/Ton), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 118: Kraft Heinz Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 119: Kraft Heinz Gluten Free Products Product Portfolio

Table 120: Kraft Heinz Gluten Free Products Revenue (US$ Million), Sales (K Ton), Price (USD/Ton), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 121: HERO GROUP AG Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 122: HERO GROUP AG Gluten Free Products Product Portfolio

Table 123: HERO GROUP AG Gluten Free Products Revenue (US$ Million), Sales (K Ton), Price (USD/Ton), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 124: KELKIN LTD Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 125: KELKIN LTD Gluten Free Products Product Portfolio

Table 126: KELKIN LTD Gluten Free Products Revenue (US$ Million), Sales (K Ton), Price (USD/Ton), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 127: RAISIO PLC Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 128: RAISIO PLC Gluten Free Products Product Portfolio

Table 129: RAISIO PLC Gluten Free Products Revenue (US$ Million), Sales (K Ton), Price (USD/Ton), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 130: NQPC Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 131: NQPC Gluten Free Products Product Portfolio

Table 132: NQPC Gluten Free Products Revenue (US$ Million), Sales (K Ton), Price (USD/Ton), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 133: Kellogg’s Company Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 134: Kellogg’s Company Gluten Free Products Product Portfolio

Table 135: Kellogg’s Company Gluten Free Products Revenue (US$ Million), Sales (K Ton), Price (USD/Ton), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 136: Big Oz Industries Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 137: Big Oz Industries Gluten Free Products Product Portfolio

Table 138: Big Oz Industries Gluten Free Products Revenue (US$ Million), Sales (K Ton), Price (USD/Ton), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 139: Domino’s Pizza Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 140: Domino’s Pizza Gluten Free Products Product Portfolio

Table 141: Domino’s Pizza Gluten Free Products Revenue (US$ Million), Sales (K Ton), Price (USD/Ton), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 142: Upstream Key Raw Material Price List

Table 143: Gluten Free Products Raw Material Suppliers and Contact Information

Table 144: Gluten Free Products Typical Customer List

Table 145: Gluten Free Products Distributors List






Figure 1: Gluten Free Products Product Pictures

Figure 2: Bakery Products Picture Scope

Figure 3: Pizzas & Pastas Picture Scope

Figure 4: Cereals & Snacks Picture Scope

Figure 5: Savories Picture Scope

Figure 6: Others Picture Scope

Figure 7: Conventional Stores Picture Scope

Figure 8: Hotels & Restaurants Picture Scope

Figure 9: Educational Institutions Picture Scope

Figure 10: Hospitals & Drug Stores Picture Scope

Figure 11: Others Picture Scope

Figure 12:Global Gluten Free Products Market Size Analysis: 2024 VS 2025 VS 2032 (US$ Million)

Figure 13:Global Gluten Free Products Market Revenue and Growth Rate Analysis: (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 14:Global Gluten Free Products Market Sales and Growth Rate Analysis (2020-2032) &(K Ton)

Figure 15:Global Gluten Free Products Market Price Trend Analysis (2020-2032) & (USD/Ton)

Figure 16:Global Gluten Free Products Market Size by Region (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 17:Global Gluten Free Products Market Share Scenario by Region in Percentage: 2025 Versus 2032

Figure 18:Global Gluten Free Products Sales Price by Region (2020-2032) & (K Ton)

Figure 19:North America Gluten Free Products Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 20:North America Gluten Free Products Revenue Market Share by Players in 2024

Figure 21:North America Gluten Free Products Sales Market Share by Type (2020-2032)

Figure 22:North America Gluten Free Products Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 23:North America Gluten Free Products Sales Market Share by Application (2020-2032)

Figure 24:North America Gluten Free Products Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 25:US Gluten Free Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 26:Canada Gluten Free Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 27:Europe Gluten Free Products Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 28:Europe Gluten Free Products Revenue Market Share by Players in 2024

Figure 29:Europe Gluten Free Products Sales Market Share by Type (2020-2032)

Figure 30:Europe Gluten Free Products Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 31:Europe Gluten Free Products Sales Market Share by Application (2020-2032)

Figure 32:Europe Gluten Free Products Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 33:Germany Gluten Free Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 34:France Gluten Free Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 35:United Kingdom Gluten Free Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 36:Italy Gluten Free Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 37:Spain Gluten Free Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 38:Benelux Gluten Free Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 39:China Gluten Free Products Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 40:China Gluten Free Products Revenue Market Share by Players in 2024

Figure 41:China Gluten Free Products Sales Market Share by Type (2020-2032)

Figure 42:China Gluten Free Products Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 43:China Gluten Free Products Sales Market Share by Application (2020-2032)

Figure 44:China Gluten Free Products Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 45:APAC (excl. China) Gluten Free Products Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 46:APAC (excl. China) Gluten Free Products Revenue Market Share by Players in 2024

Figure 47:APAC (excl. China) Gluten Free Products Sales Market Share by Type (2020-2032)

Figure 48:APAC (excl. China) Gluten Free Products Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 49:APAC (excl. China) Gluten Free Products Sales Market Share by Application (2020-2032)

Figure 50:APAC (excl. China) Gluten Free Products Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 51:Japan Gluten Free Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 52:South Korea Gluten Free Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 53:India Gluten Free Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 54:Australia Gluten Free Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 55:Southeast Asia Gluten Free Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 56:Latin America Gluten Free Products Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 57:Latin America Gluten Free Products Revenue Market Share by Players in 2024

Figure 58:Latin America Gluten Free Products Sales Market Share by Type (2020-2032)

Figure 59:Latin America Gluten Free Products Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 60:Latin America Gluten Free Products Sales Market Share by Application (2020-2032)

Figure 61:Latin America Gluten Free Products Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 62:Mexico Gluten Free Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 63:Brazil Gluten Free Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 64:Middle East & Africa Gluten Free Products Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 65:Middle East & Africa Gluten Free Products Revenue Market Share by Players in 2024

Figure 66:Middle East & Africa Gluten Free Products Sales Market Share by Type (2020-2032)

Figure 67:Middle East & Africa Gluten Free Products Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 68:Middle East & Africa Gluten Free Products Sales Market Share by Application (2020-2032)

Figure 69:Middle East & Africa Gluten Free Products Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 70:Saudi Arabia Gluten Free Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 71:South Africa Gluten Free Products Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 72:Global Gluten Free Products Sales Market Share by Key Manufacturers in 2024

Figure 73:Global Gluten Free Products Revenue Market Share by Key Manufacturers in 2024

Figure 74:Global Gluten Free Products Industry Competition Landscape

Figure 75:Gluten Free Products Industry Chain Analysis

Figure 76:Bottom-Up and Top-Down Research Methods

Figure 77:Key Interview Objectives

Figure 78:Data Cross Validation

 

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2025/07/18 10:26

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