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世界のガチャゲームの競争環境に関する専門調査レポート 2025年

世界のガチャゲームの競争環境に関する専門調査レポート 2025年


Global Gacha Games Competitive Landscape Professional Research Report 2025

市場概要 DIResearch社の詳細な調査・研究によると、世界のガチャゲーム市場規模は2025年に50億9,694万米ドルに達し、2032年には年平均成長率13.60%(2025-2032年)で124億4,394万米ドルに達すると予測されて... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
DIResearch
2025年7月15日 US$3,500
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サマリー

市場概要

DIResearch社の詳細な調査・研究によると、世界のガチャゲーム市場規模は2025年に50億9,694万米ドルに達し、2032年には年平均成長率13.60%(2025-2032年)で124億4,394万米ドルに達すると予測されている。特に、中国ガチャゲーム市場はここ数年で急速に変化している。2025年までに、中国の市場規模は百万ドルに達し、世界市場シェアの約 %を占めると予想される。

調査概要

ガチャゲームは、仮想の「カプセルトイ自動販売機」の仕組みを取り入れたモバイルゲームやオンラインゲームのジャンルであり、プレイヤーはゲーム内通貨または実際のお金を消費して、ランダム化された仮想アイテム、キャラクター、装備を入手する。日本のゲームデザインに由来するこれらのゲームは、多様なキャラクターや資産を収集し、アップグレードすることに重点を置いており、多くの場合、さまざまなレア度や確率を提供するガチャの引きを特徴としている。プレイヤーのモチベーションは、チャンスの興奮と強いチームやコレクションを作りたいという欲求であり、多くのガチャゲームはロールプレイング、戦略、またはソーシャル要素を取り入れている。魅力的なゲームプレイと進行システムで人気を博しているにもかかわらず、ガチャゲームは収益化やギャンブルのような仕組みに関する議論を巻き起こしている。

ガチャゲームの主なグローバルサプライヤーには、幻影インパクト(HoYoverse)、ファイアーエムブレムヒーローズ(任天堂)、ラングリッサー(Zlongame)、アズールレーン(上海饅頭)、ポケモンマスターズ(DeNA)、スターウォーズ、マーベルストライクフォース、ドラゴンボールレジェンズ(Dimps)、ドラガリアロスト(Cygames)(サイバーエージェント)、Raid: Shadow Legendsなどがある。本レポートにおけるグローバルプレイヤーの競争環境は3つの層に分かれている。第1層は、かなりの市場シェアを占め、業界で支配的な地位を占め、強い競争力と影響力を持ち、大きな収益を生み出している世界的な大手企業で構成されています。第2層には、市場での存在感と評判が高い企業が含まれる。これらの企業は、製品、サービス、技術革新において業界のリーダーに積極的に追随し、中程度の収益規模を維持している。第3層は、市場シェアが限定的でブランド認知度が低く、主にローカル市場に特化し、比較的低収益の小規模企業で構成される。

本レポートでは、ガチャゲームの市場規模、価格動向、今後の発展見通しについて調査しています。世界の主要サプライヤーの市場シェア、製品ポートフォリオ、価格、売上高、収益、粗利益率、世界のガチャゲーム市場における製品タイプや用途別の市場状況や動向の分析に焦点を当てます。レポートデータは、2020年から2024年までの過去データ、2025年を基準年、2026年から2032年までの予測データをカバーしています。

報告書の地域と国は北米、ヨーロッパ、中国、APAC(中国を除く)、中南米、中東・アフリカを含み、主要地域と国のガチャゲーム市場状況と今後の発展動向をカバーし、産業関連政策と最新技術開発と合わせて、各地域と国のガチャゲーム産業の発展特性を分析し、企業が各地域の発展特性を理解し、事業戦略を策定し、企業のグローバル発展戦略の最終目標を達成するのに役立つ。

本レポートのデータソースは主に国家統計局、税関データベース、業界団体、企業財務報告書、第三者データベースなどである。このうち、マクロ経済データは主に国家統計局、国際経済研究機構から、産業統計データは主に業界団体から、企業データは主にインタビュー、公開情報収集、第三者の信頼できるデータベースから、価格データは主に各種市場モニタリングデータベースから得ている。

ガチャゲームの世界主要サプライヤーは以下の通り:

幻神インパクト(HoYoverse)

ファイアーエムブレム ヒーローズ(任天堂)

ラングリッサー(Zlongame)

アズールレーン(上海饅頭)

ポケモンマスターズ(DeNA)

スターウォーズ

マーベル・ストライクフォース

ドラゴンボールレジェンズ(ディンプス)

ドラガリアロスト(サイゲームス)(サイバーエージェント)

レイド シャドウレジェンズ

ガチャゲーム製品セグメントを含む:

RPGゲーム

カードゲーム

その他

ガチャゲームの製品用途

Androidプラットフォーム

iOSプラットフォーム

PCおよびウェブブラウザ

その他




チャプタースコープ

第1章 製品の研究範囲、製品の種類と用途、市場の概要、市場の状況と動向

第2章 世界のガチャゲーム産業PESTEL分析

第3章 世界のガチャゲーム産業Porter's Five Forces分析

第4章 世界のガチャゲーム主要地域市場規模及び予測分析

第5章 ガチャゲームの世界市場規模及びタイプ別・用途別分析予測

第6章 北米旅客ガチャゲームの競争分析(市場規模、主要プレイヤー及び市場シェア、製品タイプ及び用途別セグメント分析、国別分析)

第7章 欧州ガチャゲーム競争分析(市場規模、主要プレイヤーおよび市場シェア、製品タイプおよび用途別セグメント分析、国別分析)

第8章:中国ガチャゲーム競争分析(市場規模、主要プレイヤーおよび市場シェア、製品タイプおよびアプリケーションセグメント分析、国別分析)

第9章 APAC(中国を除く)ガチャゲームの競争分析(市場規模、主要プレイヤーおよび市場シェア、製品タイプおよびアプリケーションセグメント分析、国別分析)

第10章:中南米ガチャゲーム競争分析(市場規模、主要プレイヤーおよび市場シェア、製品タイプおよびアプリケーションセグメント分析、国別分析)

第11章 中東・アフリカ ガチャゲームの競争分析(市場規模、主要プレイヤーと市場シェア、製品タイプ・用途別セグメント分析、国別分析)

第12章:世界のガチャゲーム主要サプライヤーの競争分析(売上高、市場シェア、地域分布、産業集中度)

第13章 主要企業のプロフィール(製品ポートフォリオ、売上高、粗利率)

第14章:産業チェーン分析、原材料サプライヤー、流通業者と顧客を含む

第15章:調査結果と結論

第16章:方法論とデータソース

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目次

目次

1 ガチャゲームの市場概要

1.1 製品の定義と統計的範囲

1.2 タイプ別ガチャゲーム製品

1.2.1 RPGゲーム

1.2.2 カードゲーム

1.2.3 その他

1.3 アプリケーション別ガチャゲーム製品

1.3.1 Androidプラットフォーム

1.3.2 iOSプラットフォーム

1.3.3 PCおよびウェブブラウザ

1.3.4 その他

1.4 世界のガチャゲーム市場規模分析(2020-2032年)

1.5 ガチャゲーム市場の発展状況と動向

1.5.1 ガチャゲーム産業の発展状況分析

1.5.2 ガチャゲーム産業発展動向分析

2 ガチャゲーム市場PESTEL分析

2.1 政治的要因分析

2.2 経済的要因分析

2.3 社会的要因分析

2.4 技術的要因分析

2.5 環境要因分析

2.6 法的要因分析

3 ガチャゲーム市場ポーターのファイブフォース分析

3.1 競合ライバル

3.2 新規参入の脅威

3.3 サプライヤーの交渉力

3.4 買い手の交渉力

3.5 代替品の脅威

4 世界のガチャゲームの地域別市場分析

4.1 世界のガチャゲーム全体市場:2024年 VS 2025年 VS 2032年

4.2 世界のガチャゲームの収益と予測分析(2020-2032年)

4.2.1 世界のガチャゲームの地域別収益と市場シェア(2020-2025年)

4.2.2 世界のガチャゲームの地域別収益予測(2026-2032)

5 世界のガチャゲームの市場規模(タイプ別、用途別

5.1 世界のガチャゲーム市場規模:タイプ別(2020-2032)

5.2 ガチャゲームの世界市場規模:用途別(2020~2032年)

6 北米

6.1 北米ガチャゲームの市場規模および成長率分析(2020-2032)

6.2 北米主要サプライヤー分析

6.3 北米ガチャゲーム市場規模:タイプ別

6.4 北米ガチャゲーム市場規模:用途別

6.5 北米ガチャゲーム市場規模:国別

6.5.1 米国

6.5.2 カナダ

7 ヨーロッパ

7.1 ヨーロッパのガチャゲームの市場規模と成長率の分析(2020-2032年)

7.2 欧州主要サプライヤー分析

7.3 欧州ガチャゲーム市場規模:タイプ別

7.4 ヨーロッパのガチャゲームの市場規模:用途別

7.5 ヨーロッパのガチャゲーム市場規模:国別

7.5.1 ドイツ

7.5.2 フランス

7.5.3 イギリス

7.5.4 イタリア

7.5.5 スペイン

7.5.6 ベネルクス

8 中国

8.1 中国のガチャゲームの市場規模と成長率の分析(2020-2032年)

8.2 中国主要サプライヤー分析

8.3 中国のガチャゲーム市場規模:タイプ別

8.4 中国のガチャゲームの市場規模:用途別

9 APAC(中国を除く)

9.1 APAC(中国を除く)ガチャゲームの市場規模および成長率分析(2020-2032年)

9.2 APAC(中国を除く)主要サプライヤー分析

9.3 APAC(中国を除く)ガチャゲームのタイプ別市場規模

9.4 APAC(中国を除く)ガチャゲームの市場規模:用途別

9.5 APAC(中国を除く)ガチャゲーム市場規模:国別

9.5.1 日本

9.5.2 韓国

9.5.3 インド

9.5.4 オーストラリア

9.5.5 東南アジア

10 ラテンアメリカ

10.1 ラテンアメリカのガチャゲーム市場規模および成長率分析(2020-2032)

10.2 ラテンアメリカ主要サプライヤー分析

10.3 ラテンアメリカのガチャゲーム市場規模:タイプ別

10.4 ラテンアメリカ ガチャゲーム市場規模:用途別

10.5 中南米ガチャゲーム市場規模:国別

10.5.1 メキシコ

10.5.2 ブラジル

11 中東・アフリカ

11.1 中東・アフリカ ガチャゲームの市場規模および成長率分析(2020~2032年)

11.2 中東・アフリカ主要サプライヤー分析

11.3 中東・アフリカ ガチャゲームの市場規模:タイプ別

11.4 中東・アフリカ ガチャゲーム市場規模:用途別

11.5 中東・アフリカ国別ガチャゲーム市場規模

11.5.1 サウジアラビア

11.5.2 南アフリカ

12 サプライヤーによる競争

12.1 世界のガチャゲーム市場 主要サプライヤー別売上高(2021-2025)

12.2 ガチャゲームの競争環境分析と市場動向

12.2.1 ガチャゲームの競争環境分析

12.2.2 世界の主要サプライヤー本社所在地と主要地域売上高

12.2.3 市場の動き

13 主要企業分析

13.1 玄品インパクト(HoYoverse)

13.1.1 源信インパクト(ホーヨーバーゼ)の基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.1.2 げんしんインパクト(HoYoverse)のガチャゲーム製品ポートフォリオ

13.1.3 玄真インパクト(HoYoverse)のガチャゲームの市場データ分析(売上高、粗利率、市場シェア)(2021-2025年)

13.2 ファイアーエムブレムヒーローズ(任天堂)

13.2.1 ファイアーエムブレムヒーローズ(任天堂)の基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.2.2 ファイアーエムブレムヒーローズ(任天堂)のガチャゲーム製品ポートフォリオ

13.2.3 ファイアーエムブレムヒーローズ(任天堂)ガチャゲームの市場データ分析(売上高、粗利率、市場シェア)(2021-2025)

13.3 ラングリッサー(Zlongame)

13.3.1 Langrisser(Zlongame)の基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.3.2 Langrisser(Zlongame)のガチャゲーム製品ポートフォリオ

13.3.3 Langrisser (Zlongame)ガチャゲームの市場データ分析(売上高、粗利率、市場シェア)(2021-2025)

13.4 アズールレーン(上海饅頭)

13.4.1 アズールレーン(上海饅頭)の基本的な会社概要(従業員、地域サービス、競争相手、連絡先情報)

13.4.2 アズールレーン(上海饅頭)のガチャゲーム製品ポートフォリオ

13.4.3 アズールレーン(上海饅頭)のガチャゲームの市場データ分析(売上高、粗利率、市場シェア)(2021-2025)

13.5 ポケモンマスターズ(DeNA)

13.5.1 ポケモンマスターズ(DeNA)の基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.5.2 ポケモンマスターズ(DeNA)のガチャゲーム製品ポートフォリオ

13.5.3 ポケモンマスターズ(DeNA)ガチャゲームの市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021年~2025年)

13.6 スター・ウォーズ

13.6.1 スター・ウォーズの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.6.2 スター・ウォーズのガチャゲーム製品ポートフォリオ

13.6.3 スター・ウォーズのガチャゲームの市場データ分析(売上高、粗利率、市場シェア)(2021-2025年)

13.7 マーベルストライクフォース

13.7.1 マーベル・ストライクフォース 基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.7.2 マーベルストライクフォースのガチャゲーム製品ポートフォリオ

13.7.3 マーベルストライクフォースのガチャゲームの市場データ分析(売上高、粗利率、市場シェア)(2021-2025年)

13.8 ドラゴンボールレジェンズ(ディンプス)

13.8.1 ドラゴンボールレジェンズ(ディンプス)の基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競争相手、連絡先情報)

13.8.2 ドラゴンボールレジェンズ(ディンプス)のガチャゲーム製品ポートフォリオ

13.8.3 ドラゴンボールレジェンズ(ディンプス)のガチャゲームの市場データ分析(売上高、粗利率、市場シェア)(2021-2025年)

13.9 ドラガリアロスト(Cygames)(サイバーエージェント)

13.9.1 ドラガリアロスト(Cygames)(サイバーエージェント)の基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.9.2 ドラガリアロスト(Cygames)(サイバーエージェント)のガチャゲーム製品ポートフォリオ

13.9.3 ドラガリアロスト(Cygames)(サイバーエージェント)のガチャゲームの市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.10 レイド:シャドウ・レジェンド

13.10.1 Raid: Shadow Legends 基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.10.2 レイド:シャドウ・レジェンズのガチャゲーム製品ポートフォリオ

13.10.3 レイド:シャドウ・レジェンズのガチャゲーム市場データ分析(売上高、粗利益率、市場シェア)(2021-2025年)

14 産業チェーン分析

14.1 ガチャゲーム産業チェーン分析

14.2 ガチャゲームの代表的な下流顧客

14.3 ガチャゲームの販売チャネル分析

15 調査結果と結論

16 方法論とデータソース

16.1 方法論/調査アプローチ

16.2 調査範囲

16.3 ベンチマークと前提条件

16.4 日付ソース

16.4.1 一次情報源

16.4.2 二次資料

16.5 データの相互検証

16.6 免責事項

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図表リスト

表1:ガチャゲームの世界市場タイプ別成長率(2024年VS2025年VS2032年)(百万米ドル

表2:ガチャゲームの世界市場規模成長率:用途別、2024年VS2025年VS2032年(百万米ドル)

表3:ガチャゲーム産業発展状況

表4:ガチャゲーム産業発展動向

表5:ガチャゲームの世界地域別市場規模(百万米ドル):2024年 VS 2025年 VS 2032年

表6: 世界の地域別ガチャゲーム売上高(2020-2025年)&(百万米ドル)

表7:ガチャゲームの世界地域別売上高シェア(2020-2025年)

表8:ガチャゲームの地域別世界収入予測(2026-2032)&(百万米ドル)

表9:ガチャゲームの世界地域別収益市場シェア予測(2026-2032年)

表10:世界のガチャゲームのタイプ別収益分析(2020-2025)&(百万米ドル)

表11:ガチャゲームの世界タイプ別収益分析(2026-2032)&(百万米ドル)

表12:ガチャゲームの世界用途別収益分析(2020-2025年)&(百万米ドル)

表13:アプリケーション別ガチャゲームの世界収益分析(2026-2032年)&(百万米ドル)

表14: 北米における主なガチャゲームプレイヤー

表15: 北米におけるガチャゲームのタイプ別収益分析(2020-2025年)&(百万米ドル)

表16: 北米におけるガチャゲームのタイプ別収益(2026-2032)及び(百万米ドル)

表17:北米ガチャゲーム用途別売上高(2020-2025年)&(百万米ドル)

表18:北米ガチャゲーム用途別売上高(2026-2032)&(百万米ドル)

表19:北米ガチャゲーム国別収益市場規模(2020-2025年)&(百万米ドル)

表20:北米ガチャゲーム国別収益市場規模(2026-2032)&(百万米ドル)

表21:欧州における主なガチャゲームプレイヤー

表22:欧州のガチャゲームのタイプ別市場規模(2020~2025年)&(百万米ドル)

表23: 欧州のガチャゲームのタイプ別売上高(2026-2032)及び(百万米ドル)

表24:欧州ガチャゲーム用途別売上高(2020-2025年)&(百万米ドル)

表25:欧州ガチャゲーム用途別売上高(2026-2032)&(百万米ドル)

表26:欧州ガチャゲーム国別市場規模(2020-2025年)&(百万米ドル)

表27:欧州ガチャゲーム国別収益市場規模(2026-2032)&(百万米ドル)

表28:中国における主なガチャゲームプレイヤー

表29:中国 ガチャゲーム種類別市場規模(2020-2025)&(百万米ドル)

表30:中国のガチャゲームのタイプ別収益(2026-2032)及び(百万米ドル)

表31:中国ガチャゲーム用途別収入(2020-2025年)&(百万米ドル)

表32:中国ガチャゲーム用途別収益(2026-2032)及び(百万米ドル)

表33: APAC(中国を除く)における主なガチャゲームプレイヤー

表34: APAC(中国を除く)のガチャゲームのタイプ別収益(2020~2025年)&(百万米ドル)

表35: APAC(中国を除く)ガチャゲームのタイプ別収益(2026~2032年)&(百万米ドル)

表36:APAC(中国を除く)ガチャゲームの用途別売上高(2020~2025年)及び(百万米ドル)

表37:APAC(中国を除く)ガチャゲーム用途別売上高(2026~2032年)及び(百万米ドル)

表38: APAC(中国を除く)国別ガチャゲーム収益市場規模(2020~2025年)&(百万米ドル)

表39:APAC(中国を除く)ガチャゲームの国別売上高市場規模(2026年~2032年)&(百万米ドル)

表40:ラテンアメリカの主なガチャゲームプレイヤー

表41:ラテンアメリカのガチャゲームのタイプ別収益市場規模(2020-2025年)&(百万米ドル)

表42:ラテンアメリカのガチャゲームのタイプ別収益(2026-2032年)及び(百万米ドル)

表43:ラテンアメリカ ガチャゲーム用途別収益(2020-2025年)及び(百万米ドル)

表44:ラテンアメリカ ガチャゲーム用途別収益(2026-2032)及び(百万米ドル)

表45:ラテンアメリカ国別ガチャゲーム収入市場規模(2020-2025年)&(百万米ドル)

表46:ラテンアメリカ ガチャゲーム国別収益市場規模(2026-2032)&(百万米ドル)

表 47:中東・アフリカの主なガチャゲームプレイヤー

表48:中東・アフリカ ガチャゲーム種類別市場規模(2020-2025)&(百万米ドル)

表49:中東&アフリカ ガチャゲームのタイプ別売上高(2026年~2032年)&(百万米ドル)

表50:中東・アフリカ ガチャゲームの用途別売上高(2020~2025年)&(百万米ドル)

表 51:中東・アフリカ ガチャゲーム用途別売上高(2026-2032)&(百万米ドル)

表52:中東・アフリカ ガチャゲーム国別市場規模(2020-2025年)&(百万米ドル)

表53:中東・アフリカ ガチャゲーム国別売上高市場規模(2026年~2032年)&(百万米ドル)

表54:主要サプライヤー別ガチャゲームの世界市場規模(2021-2025年)&(百万米ドル)

表55:主要供給業者別ガチャゲームの世界売上高市場シェア(2021-2025年)

表56:世界の主要サプライヤー本社所在地と主要地域売上高

表57:市場M&A、事業拡大

表58:源信インパクト(HoYoverse)の基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表59:幻神インパクト(HoYoverse)のガチャゲーム製品ポートフォリオ

表 60:幻神インパクト(HoYoverse)のガチャゲームの収益(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表61:ファイアーエムブレム ヒーローズ(任天堂) 基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表62:ファイアーエムブレム ヒーローズ(任天堂)のガチャゲーム製品ポートフォリオ

表63:ファイアーエムブレム ヒーローズ(任天堂) ガチャゲームの売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表 64:ラングリッサー(Zlongame)の基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競争相手と連絡先情報)

表 65:Langrisser(Zlongame)のガチャゲーム製品ポートフォリオ

表 66:Langrisser(Zlongame)ガチャゲームの収益(百万米ドル)、粗利益率、市場シェア(2021-2025)

表67:アズールレーン(上海饅頭)の基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競争相手と連絡先情報)

表 68:アズールレーン(上海饅頭)のガチャゲーム製品ポートフォリオ

表69:アズールレーン(上海饅頭)のガチャゲームの収益(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表70:ポケモンマスターズ(DeNA)の基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競争相手と連絡先情報)

表 71:ポケモンマスターズ(DeNA)のガチャゲーム製品ポートフォリオ

表72:ポケモンマスターズ(DeNA)のガチャゲームの売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表73:スター・ウォーズの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表74:スター・ウォーズのガチャゲーム製品ポートフォリオ

表75: スター・ウォーズ ガチャゲームの売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表 76: マーベルストライクフォース 基本会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表77:マーベル・ストライクフォースのガチャゲーム製品ポートフォリオ

表78:マーベルストライクフォース ガチャゲームの売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表79: ドラゴンボールレジェンズ(Dimps) 基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表80:ドラゴンボールレジェンズ(ディンプス)のガチャゲーム製品ポートフォリオ

表81: ドラゴンボールレジェンズ(ディンプス)のガチャゲームの売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表82:ドラガリアロスト(Cygames)(サイバーエージェント)の基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表83:ドラガリアロスト(Cygames)(サイバーエージェント)のガチャゲーム製品ポートフォリオ

表84:ドラガリアロスト(Cygames)(サイバーエージェント)のガチャゲームの収益(百万米ドル)、売上総利益率および市場シェア(2021-2025年)

表 85:Raid: Shadow Legends 基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表 86:Shadow Legends のガチャゲーム製品ポートフォリオ

表 87:レイド:シャドウ・レジェンズ ガチャゲームの売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025 年)

表88:ガチャゲームの代表的な顧客リスト

表89:ガチャゲーム販売業者リスト






図1:ガチャゲームの商品写真

図2:RPGゲーム画像スコープ

図3: カードゲーム画像範囲

図4: その他 画像範囲

図5: Androidプラットフォーム画像範囲

図6: iOSプラットフォーム画像範囲

図7:PCとウェブブラウザの画像範囲

図8: その他

図9: ガチャゲームの世界市場規模分析:2024年 VS 2025年 VS 2032年 (百万米ドル)

図10:ガチャゲームの世界市場収益と成長率分析:(2020-2032)&(百万米ドル)

図11:ガチャゲームの世界市場規模:地域別(2020-2032年)&(百万米ドル)

図12:ガチャゲームの世界地域別市場シェアシナリオ(%):2025年対2032年

図13:北米ガチャゲームの市場規模及び成長率(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図14:北米ガチャゲーム市場プレイヤー別シェア(2024年

図15:北米ガチャゲーム市場タイプ別売上シェア(2020年~2032年)

図16: 北米ガチャゲーム収入市場用途別シェア(2020年~2032年)

図17: 米国のガチャゲーム収入(2020-2032)&(百万米ドル)

図18:カナダ ガチャゲーム収入(2020-2032)&(百万米ドル)

図19: 欧州ガチャゲーム市場規模及び成長率(2020-2032年)&(百万米ドル)

図20:欧州ガチャゲーム市場シェア(2024年

図21: 欧州ガチャゲーム市場タイプ別売上シェア(2020年~2032年)

図22: 欧州ガチャゲーム収入用途別市場シェア(2020~2032年)

図23: ドイツ ガチャゲーム収入(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図24:フランス ガチャゲーム収入(2020-2032)&(百万米ドル)

図25:イギリス ガチャゲーム売上高(2020-2032年)&(百万米ドル)

図26: イタリア ガチャゲーム売上高(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図27:スペイン ガチャゲーム売上高(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図28:ベネルクス ガチャゲーム収入(2020-2032年)及び(百万米ドル)

図29:中国 ガチャゲーム市場規模及び成長率(2020-2032) & (US$ Million)

図30:中国ガチャゲーム市場シェア(2024年

図31:中国ガチャゲーム市場タイプ別売上シェア(2020-2032年)

図32:中国ガチャゲーム収入市場用途別シェア(2020~2032年)

図33: APAC(中国を除く)ガチャゲーム市場規模及び成長率(2020~2032年)&(百万米ドル)

図34: APAC(中国を除く)ガチャゲーム市場プレイヤー別シェア(2024年

図35:APAC(中国を除く)ガチャゲームのタイプ別市場シェア(2020~2032年)

図36: APAC(中国を除く)ガチャゲーム収入用途別市場シェア(2020~2032年)

図37:日本 ガチャゲーム収入(2020~2032年)&(百万米ドル)

図38:韓国 ガチャゲーム収入(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図39: インド ガチャゲーム売上高(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図40:オーストラリア ガチャゲーム売上高(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図41:東南アジア ガチャゲーム売上高(2020年~2032年)及び(百万米ドル)

図42:ラテンアメリカ ガチャゲーム市場規模及び成長率(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図43:ラテンアメリカのガチャゲーム市場シェア(2024年

図44:中南米ガチャゲーム市場タイプ別シェア(2020~2032年)

図45:ラテンアメリカ ガチャゲーム収入用途別市場シェア(2020~2032年)

図46: メキシコ ガチャゲーム収入(2020-2032)&(百万米ドル)

図47: ブラジル ガチャゲーム収入(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図48:中東・アフリカ ガチャゲーム市場規模及び成長率(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図49:中東・アフリカ ガチャゲーム市場プレイヤー別シェア(2024年

図50:中東・アフリカ ガチャゲーム収益タイプ別市場シェア(2020年~2032年)

図51:中東・アフリカ ガチャゲーム収入用途別市場シェア(2020~2032年)

図52:サウジアラビア ガチャゲーム収入(2020-2032)&(百万米ドル)

図53:南アフリカ ガチャゲーム売上高(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図54: 2024年主要サプライヤー別ガチャゲーム売上世界市場シェア

図 55:世界のガチャゲーム産業競争状況

図56:ガチャゲーム産業チェーン分析

図57:ボトムアップとトップダウンの調査方法

図 58:主なインタビュー目的

図59: データの相互検証

 

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Summary

Market Overview

According to DIResearch's in-depth investigation and research, the global Gacha Games market size will reach 5,096.94 Million USD in 2025 and is projected to reach 12,443.94 Million USD by 2032, with a CAGR of 13.60% (2025-2032). Notably, the China Gacha Games market has changed rapidly in the past few years. By 2025, China's market size is expected to be Million USD, representing approximately % of the global market share.

Research Summary

Gacha games are a genre of mobile and online games that incorporate a virtual “capsule-toy vending machine” mechanic, where players spend in-game currency or real money to obtain randomized virtual items, characters, or equipment. Originating from Japanese game design, these games emphasize collecting and upgrading diverse characters or assets, often featuring gacha pulls that offer varying rarity levels and probabilities. Players are motivated by the excitement of chance and the desire to build strong teams or collections, with many gacha games incorporating role-playing, strategy, or social elements. Despite their popularity for engaging gameplay and progression systems, gacha games have sparked discussions around monetization and gambling-like mechanics.

The major global suppliers of Gacha Games include Genshin Impact (HoYoverse), Fire Emblem Heroes (Nintendo), Langrisser (Zlongame), Azur Lane (Shanghai Manjuu), Pokemon Masters (DeNA), Star Wars, Marvel Strike Force, Dragon Ball Legends (Dimps), Dragalia Lost (Cygames) (CyberAgent), Raid: Shadow Legends, etc. The global players competition landscape in this report is divided into three tiers. The first tier comprises global leading enterprises that command a substantial market share, hold a dominant industry position, possess strong competitiveness and influence, and generate significant revenue. The second tier includes companies with a notable market presence and reputation; these firms actively follow industry leaders in product, service, or technological innovation and maintain a moderate revenue scale. The third tier consists of smaller companies with limited market share and lower brand recognition, primarily focused on local markets and generating comparatively lower revenue.

This report studies the market size, price trends and future development prospects of Gacha Games. Focus on analysing the market share, product portfolio, prices, sales, revenue and gross profit margin of global major suppliers, as well as the market status and trends of different product types and applications in the global Gacha Games market. The report data covers historical data from 2020 to 2024, based year in 2025 and forecast data from 2026 to 2032.

The regions and countries in the report include North America, Europe, China, APAC (excl. China), Latin America and Middle East and Africa, covering the Gacha Games market conditions and future development trends of key regions and countries, combined with industry-related policies and the latest technological developments, analyze the development characteristics of Gacha Games industries in various regions and countries, help companies understand the development characteristics of each region, help companies formulate business strategies, and achieve the ultimate goal of the company's global development strategy.

The data sources of this report mainly include the National Bureau of Statistics, customs databases, industry associations, corporate financial reports, third-party databases, etc. Among them, macroeconomic data mainly comes from the National Bureau of Statistics, International Economic Research Organization; industry statistical data mainly come from industry associations; company data mainly comes from interviews, public information collection, third-party reliable databases, and price data mainly comes from various markets monitoring database.

Global Key Suppliers of Gacha Games Include:

Genshin Impact (HoYoverse)

Fire Emblem Heroes (Nintendo)

Langrisser (Zlongame)

Azur Lane (Shanghai Manjuu)

Pokemon Masters (DeNA)

Star Wars

Marvel Strike Force

Dragon Ball Legends (Dimps)

Dragalia Lost (Cygames) (CyberAgent)

Raid: Shadow Legends

Gacha Games Product Segment Include:

RPG Games

Card Games

Others

Gacha Games Product Application Include:

Android Platform

iOS Platform

PC and Web Browser

Others




Chapter Scope

Chapter 1: Product Research Range, Product Types and Applications, Market Overview, Market Situation and Trends

Chapter 2: Global Gacha Games Industry PESTEL Analysis

Chapter 3: Global Gacha Games Industry Porter’s Five Forces Analysis

Chapter 4: Global Gacha Games Major Regional Market Size and Forecast Analysis

Chapter 5: Global Gacha Games Market Size and Forecast by Type and Application Analysis

Chapter 6: North America Passenger Gacha Games Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 7: Europe Gacha Games Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 8: China Gacha Games Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 9: APAC (Excl. China) Gacha Games Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 10: Latin America Gacha Games Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 11: Middle East and Africa Gacha Games Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 12: Global Gacha Games Competitive Analysis of Key Suppliers (Revenue, Market Share, Regional Distribution and Industry Concentration)

Chapter 13: Key Company Profiles (Product Portfolio, Revenue and Gross Margin)

Chapter 14: Industrial Chain Analysis, Include Raw Material Suppliers, Distributors and Customers

Chapter 15: Research Findings and Conclusion

Chapter 16: Methodology and Data Sources



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Table of Contents

Table of Contents

1 Gacha Games Market Overview

1.1 Product Definition and Statistical Scope

1.2 Gacha Games Product by Type

1.2.1 RPG Games

1.2.2 Card Games

1.2.3 Others

1.3 Gacha Games Product by Application

1.3.1 Android Platform

1.3.2 iOS Platform

1.3.3 PC and Web Browser

1.3.4 Others

1.4 Global Gacha Games Market Size Analysis (2020-2032)

1.5 Gacha Games Market Development Status and Trends

1.5.1 Gacha Games Industry Development Status Analysis

1.5.2 Gacha Games Industry Development Trends Analysis

2 Gacha Games Market PESTEL Analysis

2.1 Political Factors Analysis

2.2 Economic Factors Analysis

2.3 Social Factors Analysis

2.4 Technological Factors Analysis

2.5 Environmental Factors Analysis

2.6 Legal Factors Analysis

3 Gacha Games Market Porter's Five Forces Analysis

3.1 Competitive Rivalry

3.2 Threat of New Entrants

3.3 Bargaining Power of Suppliers

3.4 Bargaining Power of Buyers

3.5 Threat of Substitutes

4 Global Gacha Games Market Analysis by Regions

4.1 Global Gacha Games Overall Market: 2024 VS 2025 VS 2032

4.2 Global Gacha Games Revenue and Forecast Analysis (2020-2032)

4.2.1 Global Gacha Games Revenue and Market Share by Region (2020-2025)

4.2.2 Global Gacha Games Revenue Forecast by Region (2026-2032)

5 Global Gacha Games Market Size by Type and Application

5.1 Global Gacha Games Market Size by Type (2020-2032)

5.2 Global Gacha Games Market Size by Application (2020-2032)

6 North America

6.1 North America Gacha Games Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

6.2 North America Key Suppliers Analysis

6.3 North America Gacha Games Market Size by Type

6.4 North America Gacha Games Market Size by Application

6.5 North America Gacha Games Market Size by Country

6.5.1 US

6.5.2 Canada

7 Europe

7.1 Europe Gacha Games Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

7.2 Europe Key Suppliers Analysis

7.3 Europe Gacha Games Market Size by Type

7.4 Europe Gacha Games Market Size by Application

7.5 Europe Gacha Games Market Size by Country

7.5.1 Germany

7.5.2 France

7.5.3 United Kingdom

7.5.4 Italy

7.5.5 Spain

7.5.6 Benelux

8 China

8.1 China Gacha Games Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

8.2 China Key Suppliers Analysis

8.3 China Gacha Games Market Size by Type

8.4 China Gacha Games Market Size by Application

9 APAC (excl. China)

9.1 APAC (excl. China) Gacha Games Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

9.2 APAC (excl. China) Key Suppliers Analysis

9.3 APAC (excl. China) Gacha Games Market Size by Type

9.4 APAC (excl. China) Gacha Games Market Size by Application

9.5 APAC (excl. China) Gacha Games Market Size by Country

9.5.1 Japan

9.5.2 South Korea

9.5.3 India

9.5.4 Australia

9.5.5 Southeast Asia

10 Latin America

10.1 Latin America Gacha Games Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

10.2 Latin America Key Suppliers Analysis

10.3 Latin America Gacha Games Market Size by Type

10.4 Latin America Gacha Games Market Size by Application

10.5 Latin America Gacha Games Market Size by Country

10.5.1 Mexico

10.5.2 Brazil

11 Middle East & Africa

11.1 Middle East & Africa Gacha Games Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

11.2 Middle East & Africa Key Suppliers Analysis

11.3 Middle East & Africa Gacha Games Market Size by Type

11.4 Middle East & Africa Gacha Games Market Size by Application

11.5 Middle East & Africa Gacha Games Market Size by Country

11.5.1 Saudi Arabia

11.5.2 South Africa

12 Competition by Suppliers

12.1 Global Gacha Games Market Revenue by Key Suppliers (2021-2025)

12.2 Gacha Games Competitive Landscape Analysis and Market Dynamic

12.2.1 Gacha Games Competitive Landscape Analysis

12.2.2 Global Key Suppliers Headquarter Location and Key Area Sales

12.2.3 Market Dynamic

13 Key Companies Analysis

13.1 Genshin Impact (HoYoverse)

13.1.1 Genshin Impact (HoYoverse) Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.1.2 Genshin Impact (HoYoverse) Gacha Games Product Portfolio

13.1.3 Genshin Impact (HoYoverse) Gacha Games Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.2 Fire Emblem Heroes (Nintendo)

13.2.1 Fire Emblem Heroes (Nintendo) Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.2.2 Fire Emblem Heroes (Nintendo) Gacha Games Product Portfolio

13.2.3 Fire Emblem Heroes (Nintendo) Gacha Games Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.3 Langrisser (Zlongame)

13.3.1 Langrisser (Zlongame) Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.3.2 Langrisser (Zlongame) Gacha Games Product Portfolio

13.3.3 Langrisser (Zlongame) Gacha Games Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.4 Azur Lane (Shanghai Manjuu)

13.4.1 Azur Lane (Shanghai Manjuu) Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.4.2 Azur Lane (Shanghai Manjuu) Gacha Games Product Portfolio

13.4.3 Azur Lane (Shanghai Manjuu) Gacha Games Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.5 Pokemon Masters (DeNA)

13.5.1 Pokemon Masters (DeNA) Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.5.2 Pokemon Masters (DeNA) Gacha Games Product Portfolio

13.5.3 Pokemon Masters (DeNA) Gacha Games Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.6 Star Wars

13.6.1 Star Wars Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.6.2 Star Wars Gacha Games Product Portfolio

13.6.3 Star Wars Gacha Games Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.7 Marvel Strike Force

13.7.1 Marvel Strike Force Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.7.2 Marvel Strike Force Gacha Games Product Portfolio

13.7.3 Marvel Strike Force Gacha Games Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.8 Dragon Ball Legends (Dimps)

13.8.1 Dragon Ball Legends (Dimps) Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.8.2 Dragon Ball Legends (Dimps) Gacha Games Product Portfolio

13.8.3 Dragon Ball Legends (Dimps) Gacha Games Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.9 Dragalia Lost (Cygames) (CyberAgent)

13.9.1 Dragalia Lost (Cygames) (CyberAgent) Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.9.2 Dragalia Lost (Cygames) (CyberAgent) Gacha Games Product Portfolio

13.9.3 Dragalia Lost (Cygames) (CyberAgent) Gacha Games Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.10 Raid: Shadow Legends

13.10.1 Raid: Shadow Legends Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.10.2 Raid: Shadow Legends Gacha Games Product Portfolio

13.10.3 Raid: Shadow Legends Gacha Games Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

14 Industry Chain Analysis

14.1 Gacha Games Industry Chain Analysis

14.2 Gacha Games Typical Downstream Customers

14.3 Gacha Games Sales Channel Analysis

15 Research Findings and Conclusion

16 Methodology and Data Source

16.1 Methodology/Research Approach

16.2 Research Scope

16.3 Benchmarks and Assumptions

16.4 Date Source

16.4.1 Primary Sources

16.4.2 Secondary Sources

16.5 Data Cross Validation

16.6 Disclaimer

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List of Tables/Graphs

Table 1: Global Gacha Games Market Size Growth Rate by Type, 2024 VS 2025 VS 2032 (US$ Million)

Table 2: Global Gacha Games Market Size Growth Rate by Application, 2024 VS 2025 VS 2032 (US$ Million)

Table 3: Gacha Games Industry Development Status

Table 4: Gacha Games Industry Development Trends

Table 5: Global Gacha Games Market Size by Region in US$ Million: 2024 VS 2025 VS 2032

Table 6: Global Gacha Games Revenue by Region (2020-2025) & (US$ Million)

Table 7: Global Gacha Games Revenue Market Share by Region (2020-2025)

Table 8: Global Gacha Games Revenue Forecast by Region (2026-2032) & (US$ Million)

Table 9: Global Gacha Games Revenue Market Share Forecast by Region (2026-2032)

Table 10: Global Gacha Games Revenue Analysis by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 11: Global Gacha Games Revenue Analysis Forecast by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 12: Global Gacha Games Revenue Analysis by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 13: Global Gacha Games Revenue Analysis Forecast by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 14: Key Gacha Games Players in North America

Table 15: North America Gacha Games Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 16: North America Gacha Games Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 17: North America Gacha Games Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 18: North America Gacha Games Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 19: North America Gacha Games Revenue Market Size by Country (2020-2025) & (US$ Million)

Table 20: North America Gacha Games Revenue Market Size by Country (2026-2032) & (US$ Million)

Table 21: Key Gacha Games Players in Europe

Table 22: Europe Gacha Games Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 23: Europe Gacha Games Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 24: Europe Gacha Games Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 25: Europe Gacha Games Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 26: Europe Gacha Games Revenue Market Size by Country (2020-2025) & (US$ Million)

Table 27: Europe Gacha Games Revenue Market Size by Country (2026-2032) & (US$ Million)

Table 28: Key Gacha Games Players in China

Table 29: China Gacha Games Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 30: China Gacha Games Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 31: China Gacha Games Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 32: China Gacha Games Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 33: Key Gacha Games Players in APAC (excl. China)

Table 34: APAC (excl. China) Gacha Games Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 35: APAC (excl. China) Gacha Games Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 36: APAC (excl. China) Gacha Games Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 37: APAC (excl. China) Gacha Games Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 38: APAC (excl. China) Gacha Games Revenue Market Size by Country (2020-2025) & (US$ Million)

Table 39: APAC (excl. China) Gacha Games Revenue Market Size by Country (2026-2032) & (US$ Million)

Table 40: Key Gacha Games Players in Latin America

Table 41: Latin America Gacha Games Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 42: Latin America Gacha Games Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 43: Latin America Gacha Games Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 44: Latin America Gacha Games Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 45: Latin America Gacha Games Revenue Market Size by Country (2020-2025) & (US$ Million)

Table 46: Latin America Gacha Games Revenue Market Size by Country (2026-2032) & (US$ Million)

Table 47: Key Gacha Games Players in Middle East & Africa

Table 48: Middle East & Africa Gacha Games Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 49: Middle East & Africa Gacha Games Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 50: Middle East & Africa Gacha Games Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 51: Middle East & Africa Gacha Games Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 52: Middle East & Africa Gacha Games Revenue Market Size by Country (2020-2025) & (US$ Million)

Table 53: Middle East & Africa Gacha Games Revenue Market Size by Country (2026-2032) & (US$ Million)

Table 54: Global Gacha Games Market Revenue by Key Suppliers (2021-2025) & (US$ Million)

Table 55: Global Gacha Games Revenue Market Share by Key Suppliers (2021-2025)

Table 56: Global Key Suppliers Headquarter Location and Key Area Sales

Table 57: Market Mergers & Acquisitions, Expansion

Table 58: Genshin Impact (HoYoverse) Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 59: Genshin Impact (HoYoverse) Gacha Games Product Portfolio

Table 60: Genshin Impact (HoYoverse) Gacha Games Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 61: Fire Emblem Heroes (Nintendo) Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 62: Fire Emblem Heroes (Nintendo) Gacha Games Product Portfolio

Table 63: Fire Emblem Heroes (Nintendo) Gacha Games Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 64: Langrisser (Zlongame) Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 65: Langrisser (Zlongame) Gacha Games Product Portfolio

Table 66: Langrisser (Zlongame) Gacha Games Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 67: Azur Lane (Shanghai Manjuu) Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 68: Azur Lane (Shanghai Manjuu) Gacha Games Product Portfolio

Table 69: Azur Lane (Shanghai Manjuu) Gacha Games Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 70: Pokemon Masters (DeNA) Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 71: Pokemon Masters (DeNA) Gacha Games Product Portfolio

Table 72: Pokemon Masters (DeNA) Gacha Games Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 73: Star Wars Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 74: Star Wars Gacha Games Product Portfolio

Table 75: Star Wars Gacha Games Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 76: Marvel Strike Force Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 77: Marvel Strike Force Gacha Games Product Portfolio

Table 78: Marvel Strike Force Gacha Games Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 79: Dragon Ball Legends (Dimps) Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 80: Dragon Ball Legends (Dimps) Gacha Games Product Portfolio

Table 81: Dragon Ball Legends (Dimps) Gacha Games Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 82: Dragalia Lost (Cygames) (CyberAgent) Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 83: Dragalia Lost (Cygames) (CyberAgent) Gacha Games Product Portfolio

Table 84: Dragalia Lost (Cygames) (CyberAgent) Gacha Games Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 85: Raid: Shadow Legends Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 86: Raid: Shadow Legends Gacha Games Product Portfolio

Table 87: Raid: Shadow Legends Gacha Games Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 88: Gacha Games Typical Customer List

Table 89: Gacha Games Distributors List






Figure 1: Gacha Games Product Pictures

Figure 2: RPG Games Picture Scope

Figure 3: Card Games Picture Scope

Figure 4: Others Picture Scope

Figure 5: Android Platform Picture Scope

Figure 6: iOS Platform Picture Scope

Figure 7: PC and Web Browser Picture Scope

Figure 8: Others Picture Scope

Figure 9: Global Gacha Games Market Size Analysis: 2024 VS 2025 VS 2032 (US$ Million)

Figure 10: Global Gacha Games Market Revenue and Growth Rate Analysis: (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 11: Global Gacha Games Market Size by Region (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 12: Global Gacha Games Market Share Scenario by Region in Percentage: 2025 Versus 2032

Figure 13: North America Gacha Games Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 14: North America Gacha Games Market Share by Players in 2024

Figure 15: North America Gacha Games Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 16: North America Gacha Games Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 17: US Gacha Games Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 18: Canada Gacha Games Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 19: Europe Gacha Games Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 20: Europe Gacha Games Market Share by Players in 2024

Figure 21: Europe Gacha Games Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 22: Europe Gacha Games Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 23: Germany Gacha Games Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 24: France Gacha Games Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 25: United Kingdom Gacha Games Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 26: Italy Gacha Games Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 27: Spain Gacha Games Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 28: Benelux Gacha Games Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 29: China Gacha Games Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 30: China Gacha Games Market Share by Players in 2024

Figure 31: China Gacha Games Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 32: China Gacha Games Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 33: APAC (excl. China) Gacha Games Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 34: APAC (excl. China) Gacha Games Market Share by Players in 2024

Figure 35: APAC (excl. China) Gacha Games Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 36: APAC (excl. China) Gacha Games Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 37: Japan Gacha Games Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 38: South Korea Gacha Games Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 39: India Gacha Games Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 40: Australia Gacha Games Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 41: Southeast Asia Gacha Games Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 42: Latin America Gacha Games Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 43: Latin America Gacha Games Market Share by Players in 2024

Figure 44: Latin America Gacha Games Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 45: Latin America Gacha Games Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 46: Mexico Gacha Games Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 47: Brazil Gacha Games Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 48: Middle East & Africa Gacha Games Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 49: Middle East & Africa Gacha Games Market Share by Players in 2024

Figure 50: Middle East & Africa Gacha Games Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 51: Middle East & Africa Gacha Games Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 52: Saudi Arabia Gacha Games Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 53: South Africa Gacha Games Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 54: Global Gacha Games Revenue Market Share by Key Suppliers in 2024

Figure 55: Global Gacha Games Industry Competition Landscape

Figure 56: Gacha Games Industry Chain Analysis

Figure 57: Bottom-Up and Top-Down Research Methods

Figure 58: Key Interview Objectives

Figure 59: Data Cross Validation

 

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2025/07/18 10:26

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