世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

世界のプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の競争環境に関する専門調査レポート 2025年

世界のプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の競争環境に関する専門調査レポート 2025年


Global Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Competitive Landscape Professional Research Report 2025

市場概要 DIResearch社の詳細な調査・研究によると、世界のProgrammatic Digital Out-of-Home (PDOOH)市場規模は2025年に1,797.47百万米ドルに達し、2032年には4,985.77百万米ドルに達すると予測され、年平均... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
DIResearch
2025年7月15日 US$3,500
シングルユーザライセンス(PDF)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
お問合わせください 180 英語

英語原文をAIを使って翻訳しています。


 

サマリー

市場概要

DIResearch社の詳細な調査・研究によると、世界のProgrammatic Digital Out-of-Home (PDOOH)市場規模は2025年に1,797.47百万米ドルに達し、2032年には4,985.77百万米ドルに達すると予測され、年平均成長率は15.69%(2025-2032年)である。注目すべきは、中国のプログラマティック・デジタル・アウト・オブ・ホーム(PDOOH)市場がここ数年で急速に変化していることである。2025年までに、中国の市場規模は100万ドルに達し、世界市場シェアの約 %を占めると予想される。

調査概要

プログラマティック・デジタル・アウト・オブ・ホーム(PDOOH)とは、リアルタイムの入札プラットフォームとアルゴリズムを通じて、デジタル・アウト・オブ・ホーム(DOOH)ディスプレイ上の広告スペースを自動売買することを指す。静的なビルボードやポスターを使用する従来のアウトオブホーム広告とは異なり、PDOOHは広告主が様々な場所のデジタルスクリーンに動的かつ戦略的にコンテンツを表示することを可能にする。このテクノロジーにより、広告主は視聴者のインサイト、リアルタイムのデータ、文脈的要素を活用して、より適切でパーソナライズされたメッセージを配信できるため、ターゲットを絞ったデータ主導のキャンペーンが可能になる。購買プロセスの自動化により、効率性、柔軟性、リアルタイムでのキャンペーン最適化能力が強化され、特定の場所、特定の時間にオーディエンスを惹きつけようとする広告主にとって、PDOOHはますます人気が高まり、効果的なチャネルとなっている。

プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の主な世界的サプライヤーには、JCDecaux、Clear Channel、Lamar Advertising Company、Focus Media、OUTFRONT Media(CBS)、Ströer、Daktronics、Quotient Technology、Crimtan、TPS Engageなどがある。本レポートでは、グローバルプレイヤーの競争状況を3つの階層に分けている。第1層は、大きな市場シェアを持ち、業界で圧倒的な地位を占め、強い競争力と影響力を持ち、大きな収益を生み出している世界の大手企業で構成されています。第2層には、市場での存在感と評判が高い企業が含まれる。これらの企業は、製品、サービス、技術革新において業界のリーダーに積極的に追随し、中程度の収益規模を維持している。第3層は、市場シェアが限定的でブランド認知度が低く、主にローカル市場に特化し、比較的低収益の小規模企業で構成される。

当レポートでは、Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH)の市場規模、価格動向、今後の発展見通しについて調査しています。世界の主要サプライヤーの市場シェア、製品ポートフォリオ、価格、売上高、収益、粗利益率、世界のProgrammatic Digital Out-of-Home (PDOOH)市場における製品タイプや用途別の市場状況や動向の分析に焦点を当てます。レポートデータは、2020年から2024年までの過去データ、2025年を基準年、2026年から2032年までの予測データをカバーしています。

レポート中の地域と国は北米、ヨーロッパ、中国、APAC(中国を除く)、ラテンアメリカ、中東・アフリカを含み、主要地域と国のProgrammatic Digital Out-of-Home (PDOOH)市場状況と今後の発展動向を、産業関連政策と最新技術動向と合わせてカバーし、各地域と国のProgrammatic Digital Out-of-Home (PDOOH)産業の発展特性を分析し、企業が各地域の発展特性を理解し、事業戦略を策定し、企業のグローバル開発戦略の最終目標を達成するのに役立ちます。

本レポートのデータソースは主に国家統計局、税関データベース、業界団体、企業財務報告書、第三者データベースなどである。このうち、マクロ経済データは主に国家統計局、国際経済研究機構から、産業統計データは主に業界団体から、企業データは主にインタビュー、公開情報収集、第三者の信頼できるデータベースから、価格データは主に各種市場監視データベースから得たものである。

プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の世界の主要サプライヤーは以下の通り:

JCDecaux

クリア・チャンネル

ラマ広告社

フォーカス・メディア

アウトフロントメディア(CBS)

ストロアー

ダクトロニクス

クオティエント・テクノロジー

クリムタン

TPSエンゲージ

プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)製品セグメントを含む:

ハードウェアLCD

ハードウェアLED

ソリューション(CMS)

プログラマティック・デジタル・アウト・オブ・ホーム(PDOOH)製品アプリケーションを含む:

BFSI

IT・通信

自動車・運輸

教育

食品・飲料

化粧品

エンターテイメント

政府・公共事業

不動産




チャプタースコープ

第1章 製品の研究範囲、製品の種類と用途、市場の概要、市場の状況と動向

第2章 世界のプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)産業PESTEL分析

第3章 世界のプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)産業 ポーターのファイブフォース分析

第4章 世界のプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)主要地域市場規模と予測分析

第5章 プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の世界市場規模及びタイプ別・用途別分析予測

第6章 北米旅客プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の競合分析(市場規模、主要プレーヤーと市場シェア、製品タイプ・用途別セグメント分析、国別分析)

第7章 欧州プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)競争分析(市場規模、主要プレーヤーと市場シェア、製品タイプ・用途セグメント分析、国別分析)

第8章:中国 プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の競争分析(市場規模、主要プレーヤーと市場シェア、製品タイプとアプリケーションセグメント分析、国別分析)

第9章 APAC(中国を除く)プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の競合分析(市場規模、主要プレーヤーと市場シェア、製品タイプ・用途セグメント分析、国別分析)

第10章:ラテンアメリカのプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)競争分析(市場規模、主要プレーヤーと市場シェア、製品タイプと用途セグメント分析、国別分析)

第11章:中東・アフリカ プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の競合分析(市場規模、主要プレーヤーと市場シェア、製品タイプ・用途別セグメント分析、国別分析)

第12章 世界のプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)主要サプライヤーの競争分析(売上高、市場シェア、地域分布、産業集中度)

第13章 主要企業のプロフィール(製品ポートフォリオ、売上高、粗利率)

第14章:インダストリアルチェーン分析(原材料サプライヤー、流通業者、顧客を含む

第15章:調査結果と結論

第16章:方法論とデータソース

ページTOPに戻る


目次

目次

1 プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の市場概要

1.1 製品の定義と統計範囲

1.2 プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)タイプ別製品

1.2.1 ハードウェアLCD

1.2.2 ハードウェアLED

1.2.3 ソリューション(CMS)

1.3 プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)用途別製品

1.3.1 BFSI

1.3.2 IT・通信

1.3.3 自動車・運輸

1.3.4 教育

1.3.5 食品・飲料

1.3.6 化粧品

1.3.7 エンターテインメント

1.3.8 政府・公共事業

1.3.9 不動産

1.4 世界のプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場規模分析(2020-2032年)

1.5 プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場の発展状況と動向

1.5.1 プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)産業の発展状況分析

1.5.2 プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)産業の発展動向分析

2 プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場PESTEL分析

2.1 政治的要因分析

2.2 経済要因分析

2.3 社会的要因分析

2.4 技術的要因分析

2.5 環境要因分析

2.6 法的要因分析

3 プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場 ポーターのファイブフォース分析

3.1 競合ライバル

3.2 新規参入の脅威

3.3 サプライヤーの交渉力

3.4 買い手の交渉力

3.5 代替品の脅威

4 世界の地域別プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場分析

4.1 世界のプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)全体市場:2024年 VS 2025年 VS 2032年

4.2 世界のプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)収益と予測分析(2020年~2032年)

4.2.1 世界のプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の地域別収益と市場シェア(2020-2025年)

4.2.2 世界のプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の地域別収益予測(2026年-2032年)

5 世界のプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場規模(タイプ別、用途別

5.1 世界のプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場規模:タイプ別(2020-2032年)

5.2 プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の世界市場規模:用途別(2020-2032年)

6 北米

6.1 北米におけるプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の市場規模と成長率分析(2020-2032)

6.2 北米主要サプライヤー分析

6.3 北米プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場規模(タイプ別

6.4 北米プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の市場規模:用途別

6.5 北米プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の市場規模:国別

6.5.1 米国

6.5.2 カナダ

7 ヨーロッパ

7.1 欧州のプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場規模と成長率分析(2020-2032年)

7.2 欧州主要サプライヤー分析

7.3 欧州のプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場規模(タイプ別

7.4 欧州のプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場規模:用途別

7.5 欧州のプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の市場規模:国別

7.5.1 ドイツ

7.5.2 フランス

7.5.3 イギリス

7.5.4 イタリア

7.5.5 スペイン

7.5.6 ベネルクス

8 中国

8.1 中国 プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場規模と成長率分析(2020-2032年)

8.2 中国の主要サプライヤー分析

8.3 中国のプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場規模(タイプ別

8.4 中国のプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場規模:用途別

9 APAC(中国を除く)

9.1 APAC(中国を除く)のプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場規模および成長率分析(2020-2032年)

9.2 APAC(中国を除く)の主要サプライヤー分析

9.3 APAC(中国を除く)のプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場規模(タイプ別

9.4 APAC(中国を除く)のプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場規模:用途別

9.5 APAC(中国を除く)のプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場規模:国別

9.5.1 日本

9.5.2 韓国

9.5.3 インド

9.5.4 オーストラリア

9.5.5 東南アジア

10 ラテンアメリカ

10.1 ラテンアメリカのプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場規模と成長率の分析(2020-2032年)

10.2 中南米の主要サプライヤー分析

10.3 ラテンアメリカのプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場規模(タイプ別

10.4 ラテンアメリカのプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場規模:用途別

10.5 中南米のプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の市場規模:国別

10.5.1 メキシコ

10.5.2 ブラジル

11 中東・アフリカ

11.1 中東・アフリカ プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場規模および成長率分析(2020-2032年)

11.2 中東・アフリカ主要サプライヤー分析

11.3 中東・アフリカ プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場規模:タイプ別

11.4 中東・アフリカ プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の市場規模:用途別

11.5 中東・アフリカ地域のプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の国別市場規模

11.5.1 サウジアラビア

11.5.2 南アフリカ

12 サプライヤーによる競争

12.1 世界のプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場 主要サプライヤー別売上高(2021-2025年)

12.2 プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の競合環境分析と市場動向

12.2.1 プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の競争環境分析

12.2.2 世界の主要サプライヤーの本社所在地と主要地域の売上高

12.2.3 市場ダイナミクス

13 主要企業分析

13.1 JCDecaux

13.1.1 JCDecauxの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競争相手、連絡先情報)

13.1.2 JCDecauxのプログラマティック・デジタル・アウト・オブ・ホーム(PDOOH)製品ポートフォリオ

13.1.3 JCDecaux プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025)

13.2 クリアチャンネル

13.2.1 Clear Channelの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.2.2 Clear Channelのプログラマティック・デジタル・アウト・オブ・ホーム(PDOOH)製品ポートフォリオ

13.2.3 Clear ChannelのProgrammatic Digital Out-of-Home (PDOOH)市場データ分析(収益、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025)

13.3 ラマー広告社

13.3.1 Lamar Advertising Companyの基本プロファイル(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.3.2 ラマー広告社のプログラマティック・デジタル・アウト・オブ・ホーム(PDOOH)製品ポートフォリオ

13.3.3 ラマー広告社のプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場データ分析(売上高、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.4 フォーカスメディア

13.4.1 フォーカスメディア 基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.4.2 Focus Mediaのプログラマティック・デジタル・アウト・オブ・ホーム(PDOOH)製品ポートフォリオ

13.4.3 Focus Media プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場データ分析(収益、粗利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.5 アウトフロントメディア(CBS)

13.5.1 OUTFRONT Media(CBS)の基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.5.2 アウトフロントメディア(CBS)のプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)製品ポートフォリオ

13.5.3 アウトフロントメディア(CBS)のプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場データ分析(収益、粗利率、市場シェア)(2021-2025年)

13.6 ストロアー

13.6.1 Ströerの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.6.2 プログラマティック・デジタル・アウト・オブ・ホーム(PDOOH)製品ポートフォリオ

13.6.3 Ströerのプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場データ分析(収益、粗利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.7 ダクトロニクス

13.7.1 ダクトロニクスの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競争相手、連絡先情報)

13.7.2 ダクトロニクスのプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)製品ポートフォリオ

13.7.3 ダクトロニクスのプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場データ分析(収益、粗利益率、市場シェア)(2021-2025)

13.8 クオシエントテクノロジー

13.8.1 クオティエント・テクノロジー 基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競争相手、連絡先情報)

13.8.2 Quotient Technologyのプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)製品ポートフォリオ

13.8.3 Quotient Technology プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場データ分析(収益、粗利益率、市場シェア)(2021-2025)

13.9 クリムタン

13.9.1 クリムタンの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.9.2 Crimtanのプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)製品ポートフォリオ

13.9.3 クリムタンのプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場データ分析(売上高、粗利益率、市場シェア)(2021-2025年)

13.10 TPSエンゲージ

13.10.1 TPSエンゲージ 基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

13.10.2 TPS Engageのプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)製品ポートフォリオ

13.10.3 TPS Engage プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場データ分析(収益、売上総利益率、市場シェア)(2021-2025年)

14 産業チェーン分析

14.1 プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)産業チェーン分析

14.2 プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の代表的な川下顧客

14.3 プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の販売チャネル分析

15 調査結果と結論

16 調査方法とデータソース

16.1 方法論/調査アプローチ

16.2 調査範囲

16.3 ベンチマークと前提条件

16.4 日付ソース

16.4.1 一次情報源

16.4.2 二次資料

16.5 データの相互検証

16.6 免責事項

ページTOPに戻る



図表リスト

表1:プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の世界市場規模、タイプ別成長率(2024年VS2025年VS2032年)(百万米ドル

表2:プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の世界市場規模、用途別成長率、2024年VS2025年VS2032年(百万米ドル)

表3:プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)産業の発展状況

表4:プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)産業の発展動向

表5:プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の世界地域別市場規模(百万米ドル):2024年 VS 2025年 VS 2032年

表6:プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の世界地域別売上高(2020年~2025年)&(百万米ドル)

表7:世界のプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)地域別収益市場シェア(2020-2025年)

表8:プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の地域別世界収益予測(2026年~2032年)&(百万米ドル)

表9:世界のプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)地域別収益市場シェア予測(2026年~2032年)

表10:世界のプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)のタイプ別収益分析(2020-2025)&(百万米ドル)

表11:世界のプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)タイプ別収益分析予測(2026-2032年)&(百万米ドル)

表12:世界のプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の用途別収益分析(2020-2025年)&(百万米ドル)

表13:世界のプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)用途別収益分析予測(2026-2032)&(百万米ドル)

表14:北米におけるプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の主要プレイヤー

表15:北米におけるプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)のタイプ別収益分析(2020年~2025年)&(百万米ドル)

表16:北米におけるプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)のタイプ別収益(2026年~2032年)及び(百万米ドル)

表17:北米プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)用途別収益(2020-2025年)及び(百万米ドル)

表18:北米におけるプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の用途別収益(2026年~2032年)及び(百万米ドル)

表19:北米プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)国別収益市場規模(2020-2025)&(US$ Million)

表20:北米プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)国別収益市場規模(2026-2032)&(US$ Million)

表21:欧州の主なプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)プレイヤー

表22:欧州のプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)タイプ別収益市場規模(2020-2025)&(百万米ドル)

表23:欧州のプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)タイプ別収益(2026年~2032年)&(百万米ドル)

表24:欧州プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)用途別収益(2020-2025年)&(百万米ドル)

表25:欧州プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)用途別収益(2026年~2032年)及び(百万米ドル)

表26:欧州プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)国別収益市場規模(2020-2025年)&(百万米ドル)

表27:欧州プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)国別収益市場規模(2026-2032)&(百万米ドル)

表28:中国におけるプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の主要プレイヤー

表29:中国におけるプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)のタイプ別収益市場規模(2020-2025)&(百万米ドル)

表30:中国におけるプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)のタイプ別収益(2026年~2032年)及び(百万米ドル)

表31:中国プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)用途別収益(2020-2025年)及び(百万米ドル)

表32:中国 プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)用途別収益(2026年~2032年)及び(百万米ドル)

表33:APAC(中国を除く)における主なプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)プレイヤー

表34: APAC(中国を除く)のプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)タイプ別収益(2020-2025)及び(百万米ドル)

表35:APAC(中国を除く)のプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)タイプ別収益(2026年~2032年)&(百万米ドル)

表36: APAC(中国を除く)プログラマティックデジタルアウトオブホーム(PDOOH)用途別収益(2020-2025年)及び(百万米ドル)

表37:APAC(中国を除く)プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)用途別収益(2026年~2032年)及び(百万米ドル)

表38:APAC(中国を除く)プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)国別収益市場規模(2020-2025年)&(百万米ドル)

表39:APAC(中国を除く)プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)国別収益市場規模(2026年~2032年)&(百万米ドル)

表40:ラテンアメリカにおける主なプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)プレイヤー

表41:ラテンアメリカにおけるプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)のタイプ別収益(2020-2025)及び(百万米ドル)

表42:ラテンアメリカのプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)タイプ別収益(2026年~2032年)及び(百万米ドル)

表43:ラテンアメリカ プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)用途別収益(2020-2025年)及び(百万米ドル)

表44:ラテンアメリカ プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)用途別収益(2026年~2032年)及び(百万米ドル)

表45:ラテンアメリカにおけるプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の国別収益市場規模(2020-2025年)&(百万米ドル)

表46:ラテンアメリカのプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の国別収益市場規模(2026年~2032年)&(百万米ドル)

表47:中東・アフリカの主なプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)プレイヤー

表48:中東・アフリカのプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)タイプ別収益(2020-2025)&(百万米ドル)

表49:中東・アフリカのプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)タイプ別収益(2026年~2032年)及び(百万米ドル)

表 50:中東・アフリカ プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の用途別収益(2020-2025)及び(百万米ドル)

表51:中東・アフリカ プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)用途別収益(2026年~2032年)及び(百万米ドル)

表52:中東・アフリカ プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)国別収益市場規模(2020-2025年)&(百万米ドル)

表53:中東・アフリカ プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)国別収益市場規模(2026年~2032年)&(百万米ドル)

表54:プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の世界主要サプライヤー別市場規模(2021-2025年)&(百万米ドル)

表55:主要サプライヤー別プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)世界市場収益シェア(2021-2025年)

表56:世界の主要サプライヤー本社所在地と主要地域売上高

表57:市場のM&A、拡張

表58: JCDecauxの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表59:JCDecauxのプログラマティック・デジタル・アウト・オブ・ホーム(PDOOH)製品ポートフォリオ

表60: JCDecaux プログラマティック・デジタル・アウト・オブ・ホーム(PDOOH)の収益(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表 61:Clear Channel 基本会社概要(従業員、サービス地域、競合、連絡先情報)

表62:Clear Channelのプログラマティック・デジタル・アウト・オブ・ホーム(PDOOH)製品ポートフォリオ

表63:Clear Channelのプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表 64:Lamar Advertising Company 会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表65:ラマ広告社のプログラマティック・デジタル・アウト・オブ・ホーム(PDOOH)製品ポートフォリオ

表 66:Lamar Advertising Company プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の収益(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表 67: フォーカスメディア 会社概要(従業員、サービス、競合、連絡先情報)

表68:Focus Mediaのプログラマティック・デジタル・アウト・オブ・ホーム(PDOOH)製品ポートフォリオ

表69:Focus Media プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の収益(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表70:アウトフロントメディア(CBS)の基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表71:アウトフロントメディア(CBS)のプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)製品ポートフォリオ

表72:アウトフロントメディア(CBS)のプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表73:Ströerの基本的な会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表74:Ströerのプログラマティック・デジタル・アウト・オブ・ホーム(PDOOH)製品ポートフォリオ

表75:Ströerのプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の収益(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表76:ダクトロニクス 基本会社概要(従業員、サービス、競合、連絡先情報)

表77:ダクトロニクスのプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)製品ポートフォリオ

表78:ダクトロニクス プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の売上高(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表79:クオティエント・テクノロジー 基本会社概要(従業員、サービス地域、競合他社、連絡先情報)

表80:Quotient Technologyのプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)製品ポートフォリオ

表81:Quotient Technology社 プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)収益(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表82:Crimtan 基本会社概要(従業員、サービス地域、競争相手、連絡先情報)

表83:Crimtanのプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)製品ポートフォリオ

表84:Crimtan プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の収益(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表 85:TPS Engage 基本会社概要(従業員、サービス地域、競合、連絡先情報)

表86:TPS Engageのプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)製品ポートフォリオ

表87:TPS Engageのプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)収益(百万米ドル)、売上総利益率、市場シェア(2021-2025年)

表88:プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の代表的な顧客リスト

表89:プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の販売代理店一覧






図1:プログラマティック・デジタル・アウト・オブ・ホーム(PDOOH)製品写真

図2:ハードウェアLCD画像範囲

図3:ハードウェアLED画像範囲

図4:ソリューション(CMS)画像スコープ

図5:BFSIの画像範囲

図6: ITと通信の画像スコープ

図7: 自動車・運輸イメージ範囲

図8: 教育分野

図9: 食品・飲料画像範囲

図10: 化粧品画像範囲

図11: エンターテイメントの画像範囲

図12: 政府・公共事業 画像範囲

図13: 不動産業 業務範囲

図14:プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の世界市場規模分析:2024年 VS 2025年 VS 2032年 (百万米ドル)

図15:プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の世界市場収益と成長率分析:(2020-2032)&(百万米ドル)

図16:プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の世界市場規模:地域別(2020-2032年)&(US$ Million)

図17:プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の世界地域別市場シェアシナリオ(%):2025年対2032年

図18:北米のプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場規模及び成長率(2020年~2032年)及び(百万米ドル)

図19:北米プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場シェア(2024年

図20:北米プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場タイプ別収益シェア(2020年~2032年)

図21:北米プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)収益市場:用途別シェア(2020年~2032年)

図22:米国プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)収益(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図23:カナダ プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)収益(2020年~2032年)及び(百万米ドル)

図24:欧州プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場規模及び成長率(2020-2032年)&(百万米ドル)

図25:欧州プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場シェア(2024年

図26:欧州プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場タイプ別収益シェア(2020年~2032年)

図27:欧州プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)用途別収益市場シェア(2020年~2032年)

図28:ドイツ プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)収益(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図29:フランス プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)収益(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図30:イギリス プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)収益(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図31:イタリア プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)収益(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図32:スペイン プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)売上高(2020年~2032年)及び市場規模(百万米ドル)

図33:ベネルクス プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)収益(2020年~2032年)及び(百万米ドル)

図34:中国 プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場規模及び成長率(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図35:中国プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場シェア(2024年

図36:中国プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場タイプ別収益シェア(2020年~2032年)

図37:中国プログラマティックデジタルアウトオブホーム(PDOOH)用途別収入市場シェア(2020年~2032年)

図38:APAC(中国を除く)プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場規模及び成長率(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図39:APAC(中国を除く)プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場シェア(2024年

図40:APAC(中国を除く)プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)タイプ別収益市場シェア(2020-2032年)

図41: APAC(中国を除く。中国)プログラマティック・デジタル・アウト・オブ・ホーム(PDOOH)の用途別収益市場シェア(2020-2032年)

図42:日本)プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の収益(2020-2032)&(百万米ドル

図43:韓国 プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)収益(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図44:インド プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)収益(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図45:オーストラリア プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)収益(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図46:東南アジアのプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)収益(2020年~2032年)及び(百万米ドル)

図47:ラテンアメリカのプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場規模及び成長率(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図48:ラテンアメリカのプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場シェア(2024年

図49:ラテンアメリカのプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場タイプ別収益シェア(2020年~2032年)

図50:ラテンアメリカ プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)収入市場用途別シェア(2020-2032年)

図51:メキシコ プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)収益(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図52:ブラジル プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)収益(2020年~2032年)及び(百万米ドル)

図53:中東・アフリカ プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場規模及び成長率(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図54:中東・アフリカ地域のプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)市場シェア(2024年

図55:中東・アフリカ プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)タイプ別収益市場シェア(2020年~2032年)

図56:中東・アフリカ プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)用途別収入市場シェア(2020年~2032年)

図57:サウジアラビア プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)収益(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図58:南アフリカ プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)収益(2020年~2032年)&(百万米ドル)

図59: 2024年におけるプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)の世界売上高市場シェア(主要サプライヤー別

図60:世界のプログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)業界の競争環境

図61:プログラマティック・デジタル・アウトオブホーム(PDOOH)産業チェーン分析

図表 62: ボトムアップとトップダウンの調査手法

図表 63: 主要なインタビュー目的

図64: データの相互検証

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Market Overview

According to DIResearch's in-depth investigation and research, the global Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) market size will reach 1,797.47 Million USD in 2025 and is projected to reach 4,985.77 Million USD by 2032, with a CAGR of 15.69% (2025-2032). Notably, the China Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) market has changed rapidly in the past few years. By 2025, China's market size is expected to be Million USD, representing approximately % of the global market share.

Research Summary

Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) refers to the automated buying and selling of advertising space on digital out-of-home (DOOH) displays through real-time bidding platforms and algorithms. Unlike traditional out-of-home advertising, which involves static billboards and posters, PDOOH enables advertisers to dynamically and strategically display content on digital screens in various locations. This technology allows for targeted and data-driven campaigns, as advertisers can leverage audience insights, real-time data, and contextual factors to deliver more relevant and personalized messages. The automation of the buying process enhances efficiency, flexibility, and the ability to optimize campaigns in real time, making PDOOH an increasingly popular and effective channel for advertisers seeking to engage audiences in specific locations and at specific times.

The major global suppliers of Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) include JCDecaux, Clear Channel, Lamar Advertising Company, Focus Media, OUTFRONT Media (CBS), Ströer, Daktronics, Quotient Technology, Crimtan, TPS Engage, etc. The global players competition landscape in this report is divided into three tiers. The first tier comprises global leading enterprises that command a substantial market share, hold a dominant industry position, possess strong competitiveness and influence, and generate significant revenue. The second tier includes companies with a notable market presence and reputation; these firms actively follow industry leaders in product, service, or technological innovation and maintain a moderate revenue scale. The third tier consists of smaller companies with limited market share and lower brand recognition, primarily focused on local markets and generating comparatively lower revenue.

This report studies the market size, price trends and future development prospects of Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH). Focus on analysing the market share, product portfolio, prices, sales, revenue and gross profit margin of global major suppliers, as well as the market status and trends of different product types and applications in the global Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) market. The report data covers historical data from 2020 to 2024, based year in 2025 and forecast data from 2026 to 2032.

The regions and countries in the report include North America, Europe, China, APAC (excl. China), Latin America and Middle East and Africa, covering the Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) market conditions and future development trends of key regions and countries, combined with industry-related policies and the latest technological developments, analyze the development characteristics of Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) industries in various regions and countries, help companies understand the development characteristics of each region, help companies formulate business strategies, and achieve the ultimate goal of the company's global development strategy.

The data sources of this report mainly include the National Bureau of Statistics, customs databases, industry associations, corporate financial reports, third-party databases, etc. Among them, macroeconomic data mainly comes from the National Bureau of Statistics, International Economic Research Organization; industry statistical data mainly come from industry associations; company data mainly comes from interviews, public information collection, third-party reliable databases, and price data mainly comes from various markets monitoring database.

Global Key Suppliers of Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Include:

JCDecaux

Clear Channel

Lamar Advertising Company

Focus Media

OUTFRONT Media (CBS)

Ströer

Daktronics

Quotient Technology

Crimtan

TPS Engage

Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Product Segment Include:

Hardware LCD

Hardware LED

Solution (CMS)

Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Product Application Include:

BFSI

IT & Telecommunications

Automobile & Transportation

Education

Food & Beverage

Cosmetics

Entertainment

Government & Public Utilities

Real Estate




Chapter Scope

Chapter 1: Product Research Range, Product Types and Applications, Market Overview, Market Situation and Trends

Chapter 2: Global Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Industry PESTEL Analysis

Chapter 3: Global Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Industry Porter’s Five Forces Analysis

Chapter 4: Global Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Major Regional Market Size and Forecast Analysis

Chapter 5: Global Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Size and Forecast by Type and Application Analysis

Chapter 6: North America Passenger Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 7: Europe Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 8: China Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 9: APAC (Excl. China) Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 10: Latin America Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 11: Middle East and Africa Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Competitive Analysis (Market Size, Key Players and Market Share, Product Type and Application Segment Analysis, Countries Analysis)

Chapter 12: Global Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Competitive Analysis of Key Suppliers (Revenue, Market Share, Regional Distribution and Industry Concentration)

Chapter 13: Key Company Profiles (Product Portfolio, Revenue and Gross Margin)

Chapter 14: Industrial Chain Analysis, Include Raw Material Suppliers, Distributors and Customers

Chapter 15: Research Findings and Conclusion

Chapter 16: Methodology and Data Sources



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents

1 Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Overview

1.1 Product Definition and Statistical Scope

1.2 Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Product by Type

1.2.1 Hardware LCD

1.2.2 Hardware LED

1.2.3 Solution (CMS)

1.3 Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Product by Application

1.3.1 BFSI

1.3.2 IT & Telecommunications

1.3.3 Automobile & Transportation

1.3.4 Education

1.3.5 Food & Beverage

1.3.6 Cosmetics

1.3.7 Entertainment

1.3.8 Government & Public Utilities

1.3.9 Real Estate

1.4 Global Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Size Analysis (2020-2032)

1.5 Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Development Status and Trends

1.5.1 Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Industry Development Status Analysis

1.5.2 Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Industry Development Trends Analysis

2 Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market PESTEL Analysis

2.1 Political Factors Analysis

2.2 Economic Factors Analysis

2.3 Social Factors Analysis

2.4 Technological Factors Analysis

2.5 Environmental Factors Analysis

2.6 Legal Factors Analysis

3 Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Porter's Five Forces Analysis

3.1 Competitive Rivalry

3.2 Threat of New Entrants

3.3 Bargaining Power of Suppliers

3.4 Bargaining Power of Buyers

3.5 Threat of Substitutes

4 Global Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Analysis by Regions

4.1 Global Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Overall Market: 2024 VS 2025 VS 2032

4.2 Global Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue and Forecast Analysis (2020-2032)

4.2.1 Global Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue and Market Share by Region (2020-2025)

4.2.2 Global Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue Forecast by Region (2026-2032)

5 Global Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Size by Type and Application

5.1 Global Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Size by Type (2020-2032)

5.2 Global Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Size by Application (2020-2032)

6 North America

6.1 North America Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

6.2 North America Key Suppliers Analysis

6.3 North America Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Size by Type

6.4 North America Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Size by Application

6.5 North America Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Size by Country

6.5.1 US

6.5.2 Canada

7 Europe

7.1 Europe Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

7.2 Europe Key Suppliers Analysis

7.3 Europe Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Size by Type

7.4 Europe Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Size by Application

7.5 Europe Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Size by Country

7.5.1 Germany

7.5.2 France

7.5.3 United Kingdom

7.5.4 Italy

7.5.5 Spain

7.5.6 Benelux

8 China

8.1 China Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

8.2 China Key Suppliers Analysis

8.3 China Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Size by Type

8.4 China Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Size by Application

9 APAC (excl. China)

9.1 APAC (excl. China) Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

9.2 APAC (excl. China) Key Suppliers Analysis

9.3 APAC (excl. China) Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Size by Type

9.4 APAC (excl. China) Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Size by Application

9.5 APAC (excl. China) Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Size by Country

9.5.1 Japan

9.5.2 South Korea

9.5.3 India

9.5.4 Australia

9.5.5 Southeast Asia

10 Latin America

10.1 Latin America Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

10.2 Latin America Key Suppliers Analysis

10.3 Latin America Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Size by Type

10.4 Latin America Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Size by Application

10.5 Latin America Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Size by Country

10.5.1 Mexico

10.5.2 Brazil

11 Middle East & Africa

11.1 Middle East & Africa Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Size and Growth Rate Analysis (2020-2032)

11.2 Middle East & Africa Key Suppliers Analysis

11.3 Middle East & Africa Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Size by Type

11.4 Middle East & Africa Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Size by Application

11.5 Middle East & Africa Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Size by Country

11.5.1 Saudi Arabia

11.5.2 South Africa

12 Competition by Suppliers

12.1 Global Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Revenue by Key Suppliers (2021-2025)

12.2 Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Competitive Landscape Analysis and Market Dynamic

12.2.1 Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Competitive Landscape Analysis

12.2.2 Global Key Suppliers Headquarter Location and Key Area Sales

12.2.3 Market Dynamic

13 Key Companies Analysis

13.1 JCDecaux

13.1.1 JCDecaux Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.1.2 JCDecaux Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Product Portfolio

13.1.3 JCDecaux Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.2 Clear Channel

13.2.1 Clear Channel Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.2.2 Clear Channel Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Product Portfolio

13.2.3 Clear Channel Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.3 Lamar Advertising Company

13.3.1 Lamar Advertising Company Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.3.2 Lamar Advertising Company Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Product Portfolio

13.3.3 Lamar Advertising Company Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.4 Focus Media

13.4.1 Focus Media Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.4.2 Focus Media Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Product Portfolio

13.4.3 Focus Media Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.5 OUTFRONT Media (CBS)

13.5.1 OUTFRONT Media (CBS) Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.5.2 OUTFRONT Media (CBS) Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Product Portfolio

13.5.3 OUTFRONT Media (CBS) Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.6 Ströer

13.6.1 Ströer Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.6.2 Ströer Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Product Portfolio

13.6.3 Ströer Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.7 Daktronics

13.7.1 Daktronics Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.7.2 Daktronics Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Product Portfolio

13.7.3 Daktronics Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.8 Quotient Technology

13.8.1 Quotient Technology Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.8.2 Quotient Technology Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Product Portfolio

13.8.3 Quotient Technology Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.9 Crimtan

13.9.1 Crimtan Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.9.2 Crimtan Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Product Portfolio

13.9.3 Crimtan Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

13.10 TPS Engage

13.10.1 TPS Engage Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

13.10.2 TPS Engage Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Product Portfolio

13.10.3 TPS Engage Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Data Analysis (Revenue, Gross Margin and Market Share) (2021-2025)

14 Industry Chain Analysis

14.1 Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Industry Chain Analysis

14.2 Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Typical Downstream Customers

14.3 Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Sales Channel Analysis

15 Research Findings and Conclusion

16 Methodology and Data Source

16.1 Methodology/Research Approach

16.2 Research Scope

16.3 Benchmarks and Assumptions

16.4 Date Source

16.4.1 Primary Sources

16.4.2 Secondary Sources

16.5 Data Cross Validation

16.6 Disclaimer

ページTOPに戻る



List of Tables/Graphs

Table 1: Global Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Size Growth Rate by Type, 2024 VS 2025 VS 2032 (US$ Million)

Table 2: Global Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Size Growth Rate by Application, 2024 VS 2025 VS 2032 (US$ Million)

Table 3: Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Industry Development Status

Table 4: Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Industry Development Trends

Table 5: Global Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Size by Region in US$ Million: 2024 VS 2025 VS 2032

Table 6: Global Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue by Region (2020-2025) & (US$ Million)

Table 7: Global Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue Market Share by Region (2020-2025)

Table 8: Global Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue Forecast by Region (2026-2032) & (US$ Million)

Table 9: Global Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue Market Share Forecast by Region (2026-2032)

Table 10: Global Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue Analysis by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 11: Global Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue Analysis Forecast by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 12: Global Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue Analysis by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 13: Global Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue Analysis Forecast by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 14: Key Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Players in North America

Table 15: North America Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 16: North America Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 17: North America Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 18: North America Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 19: North America Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue Market Size by Country (2020-2025) & (US$ Million)

Table 20: North America Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue Market Size by Country (2026-2032) & (US$ Million)

Table 21: Key Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Players in Europe

Table 22: Europe Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 23: Europe Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 24: Europe Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 25: Europe Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 26: Europe Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue Market Size by Country (2020-2025) & (US$ Million)

Table 27: Europe Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue Market Size by Country (2026-2032) & (US$ Million)

Table 28: Key Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Players in China

Table 29: China Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 30: China Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 31: China Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 32: China Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 33: Key Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Players in APAC (excl. China)

Table 34: APAC (excl. China) Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 35: APAC (excl. China) Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 36: APAC (excl. China) Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 37: APAC (excl. China) Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 38: APAC (excl. China) Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue Market Size by Country (2020-2025) & (US$ Million)

Table 39: APAC (excl. China) Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue Market Size by Country (2026-2032) & (US$ Million)

Table 40: Key Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Players in Latin America

Table 41: Latin America Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 42: Latin America Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 43: Latin America Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 44: Latin America Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 45: Latin America Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue Market Size by Country (2020-2025) & (US$ Million)

Table 46: Latin America Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue Market Size by Country (2026-2032) & (US$ Million)

Table 47: Key Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Players in Middle East & Africa

Table 48: Middle East & Africa Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue by Type (2020-2025) & (US$ Million)

Table 49: Middle East & Africa Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue by Type (2026-2032) & (US$ Million)

Table 50: Middle East & Africa Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue by Application (2020-2025) & (US$ Million)

Table 51: Middle East & Africa Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue by Application (2026-2032) & (US$ Million)

Table 52: Middle East & Africa Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue Market Size by Country (2020-2025) & (US$ Million)

Table 53: Middle East & Africa Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue Market Size by Country (2026-2032) & (US$ Million)

Table 54: Global Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Revenue by Key Suppliers (2021-2025) & (US$ Million)

Table 55: Global Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue Market Share by Key Suppliers (2021-2025)

Table 56: Global Key Suppliers Headquarter Location and Key Area Sales

Table 57: Market Mergers & Acquisitions, Expansion

Table 58: JCDecaux Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 59: JCDecaux Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Product Portfolio

Table 60: JCDecaux Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 61: Clear Channel Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 62: Clear Channel Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Product Portfolio

Table 63: Clear Channel Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 64: Lamar Advertising Company Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 65: Lamar Advertising Company Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Product Portfolio

Table 66: Lamar Advertising Company Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 67: Focus Media Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 68: Focus Media Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Product Portfolio

Table 69: Focus Media Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 70: OUTFRONT Media (CBS) Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 71: OUTFRONT Media (CBS) Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Product Portfolio

Table 72: OUTFRONT Media (CBS) Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 73: Ströer Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 74: Ströer Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Product Portfolio

Table 75: Ströer Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 76: Daktronics Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 77: Daktronics Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Product Portfolio

Table 78: Daktronics Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 79: Quotient Technology Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 80: Quotient Technology Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Product Portfolio

Table 81: Quotient Technology Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 82: Crimtan Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 83: Crimtan Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Product Portfolio

Table 84: Crimtan Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 85: TPS Engage Basic Company Profile (Employees, Areas Service, Competitors and Contact Information)

Table 86: TPS Engage Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Product Portfolio

Table 87: TPS Engage Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue (US$ Million), Gross Margin and Market Share (2021-2025)

Table 88: Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Typical Customer List

Table 89: Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Distributors List






Figure 1: Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Product Pictures

Figure 2: Hardware LCD Picture Scope

Figure 3: Hardware LED Picture Scope

Figure 4: Solution (CMS) Picture Scope

Figure 5: BFSI Picture Scope

Figure 6: IT & Telecommunications Picture Scope

Figure 7: Automobile & Transportation Picture Scope

Figure 8: Education Picture Scope

Figure 9: Food & Beverage Picture Scope

Figure 10: Cosmetics Picture Scope

Figure 11: Entertainment Picture Scope

Figure 12: Government & Public Utilities Picture Scope

Figure 13: Real Estate Picture Scope

Figure 14: Global Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Size Analysis: 2024 VS 2025 VS 2032 (US$ Million)

Figure 15: Global Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Revenue and Growth Rate Analysis: (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 16: Global Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Size by Region (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 17: Global Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Share Scenario by Region in Percentage: 2025 Versus 2032

Figure 18: North America Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 19: North America Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Share by Players in 2024

Figure 20: North America Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 21: North America Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 22: US Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 23: Canada Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 24: Europe Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 25: Europe Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Share by Players in 2024

Figure 26: Europe Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 27: Europe Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 28: Germany Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 29: France Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 30: United Kingdom Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 31: Italy Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 32: Spain Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 33: Benelux Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 34: China Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 35: China Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Share by Players in 2024

Figure 36: China Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 37: China Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 38: APAC (excl. China) Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 39: APAC (excl. China) Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Share by Players in 2024

Figure 40: APAC (excl. China) Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 41: APAC (excl. China) Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 42: Japan Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 43: South Korea Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 44: India Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 45: Australia Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 46: Southeast Asia Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 47: Latin America Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 48: Latin America Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Share by Players in 2024

Figure 49: Latin America Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 50: Latin America Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 51: Mexico Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 52: Brazil Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 53: Middle East & Africa Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Size and Growth Rate (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 54: Middle East & Africa Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Market Share by Players in 2024

Figure 55: Middle East & Africa Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue Market Share by Type (2020-2032)

Figure 56: Middle East & Africa Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue Market Share by Application (2020-2032)

Figure 57: Saudi Arabia Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 58: South Africa Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue (2020-2032) & (US$ Million)

Figure 59: Global Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Revenue Market Share by Key Suppliers in 2024

Figure 60: Global Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Industry Competition Landscape

Figure 61: Programmatic Digital Out-of-Home (PDOOH) Industry Chain Analysis

Figure 62: Bottom-Up and Top-Down Research Methods

Figure 63: Key Interview Objectives

Figure 64: Data Cross Validation

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


DIResearch社はどのような調査会社ですか?


Deep Insight Research (DIResearch)は50,000以上のマーケットをモニターする調査会社で、最新・コストパフォーマンスを重視したレポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

 

2025/07/18 10:26

149.69 円

174.29 円

203.72 円

ページTOPに戻る