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電動商用車用トラクションモーターの世界市場規模調査・予測:用途別、タイプ別、定格出力別、地域別予測 20252035

電動商用車用トラクションモーターの世界市場規模調査・予測:用途別、タイプ別、定格出力別、地域別予測 20252035


Global Electric Commercial Vehicle Traction Motor Market Size Study & Forecast, by Application, Type, Power Rating, and Regional Forecasts 20252035

電動商用車用トラクションモーターの世界市場は、2024年には146.1億米ドルに達すると推定され、2025年から2035年の予測期間中にCAGR 15.68%という驚異的な成長を遂げ、最終的には2035年までに725.3億米ドルに達す... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2025年7月7日 US$4,950
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サマリー

電動商用車用トラクションモーターの世界市場は、2024年には146.1億米ドルに達すると推定され、2025年から2035年の予測期間中にCAGR 15.68%という驚異的な成長を遂げ、最終的には2035年までに725.3億米ドルに達すると予測されている。世界の輸送エコシステムが急速に電動化に向かう中、トラクション・モーターは電動商用モビリティの動力源となり、大型トラックやバスから小型バンや特殊ユーティリティ・ビークルまで、あらゆるものを推進している。これらのモーターは電気エネルギーを正確に機械的運動に変換し、効率的な推進力だけでなくエネルギー回生も可能にすることで、車両の航続距離を延ばし、システム全体の効率を高めている。
e-モビリティへの取り組みが加速していることに加え、二酸化炭素排出量の削減に焦点を当てた厳しい規制の枠組みが、自動車メーカーやロジスティクス企業を問わず、電気商用車の採用に拍車をかけている。この需要急増は、高い出力密度と効率で称賛されている永久磁石同期モータ(PMSM)などのトラクション・モータ技術の重要性を浮き彫りにしている。一方、誘導モータやスイッチドリラクタンスモータは、大型用途での費用対効果や堅牢性から、ますます研究が進んでいる。特筆すべきは、液冷や水冷を含む冷却方法の進歩により、メーカーは、特に高負荷で長距離の商用シナリオにおいて、連続的な電力供給を最適化しながら、より効果的に熱を放散するコンパクトなモーターを設計できるようになっていることである。
地域別に見ると、北米は、政府による電動化義務付け、充電インフラの拡大、アマゾン、フェデックス、UPSなどの企業による積極的な車両電動化コミットメントによって、収益の主要な貢献国になると思われる。欧州は、気候中立性に関する確固たる立法スタンスと、クリーンな商用モビリティに重点的に投資する自動車OEMの強固な基盤を活用して、僅差でこれに続く。しかし、アジア太平洋地域が成長曲線を支配すると予測され、手厚い補助金、バッテリー技術ハブ、費用対効果の高い生産能力に支えられ、中国が電気バスと電気トラックの堅調な採用を通じて主導権を握っている。インドと東南アジア市場もまた、電動ロジスティクス変革の極めて重要な舞台として浮上している。
本レポートに含まれる主な市場プレイヤー
- ロバート・ボッシュ
- 日本電産株式会社
- ボルグワーナー
- シーメンスAG
- ABB Ltd.
- ゼット・エフ・フリードリヒスハーフェンAG
- ダナ・インコーポレイテッド
- 日立アステモ
- 株式会社東芝
- 現代モービス株式会社
- マグナ・インターナショナル
- WEGインダストリーズ
- マーレGmbH
- コンチネンタルAG
- BYD Co.Ltd.
電動商用車用トラクションモーターの世界市場レポートスコープ:
- 過去データ - 2023年、2024年
- 予測基準年 - 2024年
- 予測期間 - 2025-2035
- レポート対象範囲:収益予測、企業ランキング、競合情勢、成長要因、トレンド
- 地域範囲 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東・アフリカ
- カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間相当まで)。国、地域、セグメントスコープ*の追加または変更
本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面を盛り込むよう設計されています。また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
用途別
- バス
- トラック
- バン
- 特殊車両
タイプ別
- 永久磁石同期モータ(PMSM)
- 誘導モーター
- スイッチドリラクタンスモーター
定格出力別
- 100 kW未満
- 100 kW~200 kW
- 200 kW~300 kW
- 300kW以上
冷却方式別
- 空冷式
- 液冷式
- 水冷
地域別
北米
- 米国
- カナダ
欧州
- 英国
- ドイツ
- フランス
- スペイン
- イタリア
- その他のヨーロッパ
アジア太平洋
- 中国
- インド
- 日本
- オーストラリア
- 韓国
- その他のアジア太平洋地域
ラテンアメリカ
- ブラジル
- メキシコ
中東・アフリカ
- UAE
- サウジアラビア
- 南アフリカ
- その他の中東・アフリカ
主な内容
- 2025年から2035年までの10年間の市場推定と予測。
- 各市場セグメントの年換算収益と地域レベル分析。
- 主要地域の国レベル分析による地理的展望の詳細分析。
- 市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
- 主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
- 市場の競争構造の分析
- 市場の需要サイドと供給サイドの分析


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目次

目次
第1章.電動商用車用トラクションモーターの世界市場レポート範囲と方法論
1.1.調査目的
1.2.調査方法
1.2.1.予測モデル
1.2.2.デスクリサーチ
1.2.3.トップダウン・アプローチとボトムアップ・アプローチ
1.3.リサーチの属性
1.4.研究の範囲
1.4.1.市場の定義
1.4.2.市場セグメンテーション
1.5.調査の前提
1.5.1.包含と除外
1.5.2.制限事項
1.5.3.調査対象年
第2章.要旨
2.1.CEO/CXOの立場
2.2.戦略的洞察
2.3.ESG分析
2.4.主な調査結果
第3章.電動商用車用トラクションモーターの世界市場勢力分析
3.1.世界市場を形成する市場勢力(2024年~2035年)
3.2.推進要因
3.2.1.規制による車両電化の推進
3.2.2.高効率モーター技術の進歩
3.3.阻害要因
3.3.1.トラクション・モーターの初期コストの高さ
3.3.2.充電・冷却インフラの限界
3.4.ビジネスチャンス
3.4.1.大型用スイッチドリラクタンスモーターの出現
3.4.2.新興経済圏における電気物流の拡大
第4章.電動商用車用トラクションモーターの世界産業分析
4.1.ポーターのファイブフォースモデル
4.1.1.買い手の交渉力
4.1.2.サプライヤーの交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競争上のライバル
4.2.ポーターのファイブフォース予測モデル(2024年~2035年)
4.3.PESTEL分析
4.3.1.政治的要因
4.3.2.経済
4.3.3.社会
4.3.4.技術
4.3.5.環境
4.3.6.法律
4.4.主な投資機会
4.5.トップ勝ち組戦略(2025年)
4.6.市場シェア分析(2024-2025)
4.7.世界の価格分析と動向(2025年
4.8.アナリストの推奨と結論
第5章 タイプ別2025~2035年のタイプ別世界市場規模・予測
5.1.市場概要
5.2.永久磁石同期モータ
5.2.1.上位地域の内訳推定と予測、2024~2035年
5.2.2.地域別市場規模分析、2025年~2035年
5.3.誘導電動機
5.3.1.上位地域の内訳推定と予測、2024年~2035年
5.3.2.地域別市場規模分析、2025年~2035年
5.4.スイッチドリラクタンスモーター
5.4.1.上位地域の内訳推定と予測、2024~2035年
5.4.2.地域別市場規模分析、2025年~2035年
第6章.用途別の世界市場規模&予測、2025年〜2035年
6.1.市場概要
6.2.バス
6.2.1.2024〜2035年、上位地域別内訳の推定と予測
6.2.2.地域別市場規模分析、2025~2035年
6.3.トラック
6.3.1.上位地域の内訳推定と予測、2024-2035年
6.3.2.地域別市場規模分析、2025~2035年
6.4.バンおよび特殊車両
6.4.1.上位地域の内訳推定と予測、2024年〜2035年
6.4.2.地域別市場規模分析、2025年〜2035年
第7章.地域別の世界市場規模&予測、2025年〜2035年
7.1.地域別市場スナップショット
7.2.主要国と新興国
7.3.北米市場
7.3.1.米国市場
7.3.1.1.タイプ別内訳と予測, 2025-2035
7.3.1.2.アプリケーションの内訳と予測、2025-2035年
7.3.2.カナダ市場
7.3.2.1.タイプ別内訳と予測、2025-2035年
7.3.2.2.アプリケーションの内訳と予測、2025-2035年
7.4.欧州市場
7.4.1.イギリス市場
7.4.1.1.タイプ別内訳と予測、2025~2035年
7.4.1.2.アプリケーションの内訳と予測、2025-2035年
7.4.2.ドイツ市場
7.4.2.1.タイプ別内訳と予測、2025-2035年
7.4.2.2.アプリケーションの内訳と予測、2025-2035年
7.4.3.フランス市場
7.4.3.1.タイプ別内訳と予測、2025-2035年
7.4.3.2.アプリケーションの内訳と予測、2025-2035年
7.4.4.スペイン市場
7.4.4.1.タイプ別内訳と予測、2025-2035年
7.4.4.2.アプリケーションの内訳と予測、2025-2035年
7.4.5.イタリア市場
7.4.5.1.タイプ別内訳と予測、2025-2035年
7.4.5.2.アプリケーションの内訳と予測、2025-2035年
7.4.6.その他の欧州市場
7.4.6.1.タイプ別内訳と予測、2025-2035年
7.4.6.2.アプリケーションの内訳と予測、2025-2035年
7.5.アジア太平洋市場
7.5.1.中国市場
7.5.1.1.タイプ別内訳と予測、2025~2035年
7.5.1.2.アプリケーションの内訳と予測、2025-2035年
7.5.2.インド市場
7.5.2.1.タイプ別内訳と予測、2025-2035年
7.5.2.2.アプリケーションの内訳と予測、2025-2035年
7.5.3.日本市場
7.5.3.1.タイプ別内訳と予測、2025-2035年
7.5.3.2.アプリケーションの内訳と予測、2025-2035年
7.5.4.オーストラリア市場
7.5.4.1.タイプ別内訳と予測、2025-2035年
7.5.4.2.アプリケーションの内訳と予測、2025-2035年
7.5.5.韓国市場
7.5.5.1.タイプ別内訳と予測、2025-2035年
7.5.5.2.アプリケーションの内訳と予測、2025-2035年
7.5.6.その他のアジア太平洋地域市場
7.5.6.1.タイプ別内訳と予測、2025-2035年
7.5.6.2.アプリケーションの内訳と予測、2025-2035年
7.6.中南米市場
7.6.1.ブラジル市場
7.6.1.1.タイプ別内訳と予測、2025~2035年
7.6.1.2.アプリケーションの内訳と予測、2025-2035年
7.6.2.メキシコ市場
7.6.2.1.タイプ別内訳と予測、2025~2035年
7.6.2.2.アプリケーションの内訳と予測、2025-2035年
7.7.中東・アフリカ市場
7.7.1.アラブ首長国連邦市場
7.7.1.1.タイプ別内訳と予測、2025~2035年
7.7.1.2.アプリケーションの内訳と予測、2025-2035年
7.7.2.サウジアラビア市場
7.7.2.1.タイプ別内訳と予測、2025~2035年
7.7.2.2.アプリケーションの内訳と予測、2025-2035年
7.7.3.南アフリカ市場
7.7.3.1.タイプ別内訳と予測、2025~2035年
7.7.3.2.アプリケーションの内訳と予測、2025-2035年
第8章.コンペティティブ・インテリジェンス
8.1.トップ市場戦略
8.2.ロバート・ボッシュGmbH
8.2.1.会社概要
8.2.2.主要役員
8.2.3.会社概要
8.2.4.財務実績(データの入手可能性による)
8.2.5.製品/サービスポートフォリオ
8.2.6.最近の開発状況
8.2.7.市場戦略
8.2.8.SWOT分析
8.3.日本電産株式会社
8.4.ボルグワーナー
8.5.シーメンス
8.6.ABB
8.7.ゼット・エフ・フリードリヒスハーフェン
8.8.ダナ・インコーポレーテッド
8.9.日立アステモ
8.10.株式会社東芝
8.11.現代モービス株式会社
8.12.マグナ・インターナショナル
8.13.WEGインダストリーズ
8.14.マーレ社
8.15.コンチネンタルAG
8.16.BYD Co.Ltd.

 

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Summary

The Global Electric Commercial Vehicle Traction Motor Market is estimated to be worth USD 14.61 billion in 2024 and is projected to grow at a staggering CAGR of 15.68% during the forecast period of 2025 to 2035, ultimately reaching USD 72.53 billion by 2035. As the global transportation ecosystem moves rapidly toward electrification, traction motors have become the powerhouse of electric commercial mobility, propelling everything from heavy-duty trucks and buses to light-duty vans and specialized utility vehicles. These motors convert electrical energy into mechanical motion with precision, enabling not only efficient propulsion but also energy regeneration, thereby extending vehicle range and enhancing overall system efficiency.
The acceleration in e-mobility initiatives, coupled with stringent regulatory frameworks focused on reducing carbon emissions, has pushed automakers and logistics companies alike to adopt electric commercial fleets. This demand surge has underscored the importance of traction motor technologies such as permanent magnet synchronous motors (PMSM), which are lauded for their high power density and efficiency. Meanwhile, induction motors and switched reluctance motors are being increasingly explored for cost-effectiveness and robustness in heavy-duty applications. Notably, advancements in cooling methods—including liquid and water cooling—are empowering manufacturers to design compact motors that dissipate heat more effectively while optimizing continuous power delivery, particularly in high-load, long-haul commercial scenarios.
From a regional standpoint, North America is poised to be a key contributor to revenue, driven by government-backed electrification mandates, expanding charging infrastructure, and aggressive fleet electrification commitments from companies like Amazon, FedEx, and UPS. Europe follows closely, leveraging its firm legislative stance on climate neutrality and a strong foundation of automotive OEMs heavily investing in clean commercial mobility. However, Asia Pacific is projected to dominate the growth curve, with China leading the charge through robust electric bus and truck adoption, supported by generous subsidies, battery technology hubs, and cost-effective production capabilities. India and Southeast Asian markets are also emerging as pivotal arenas for electric logistics transformation.
Major market player included in this report are:
• Robert Bosch GmbH
• Nidec Corporation
• BorgWarner Inc.
• Siemens AG
• ABB Ltd.
• ZF Friedrichshafen AG
• Dana Incorporated
• Hitachi Astemo, Ltd.
• Toshiba Corporation
• Hyundai Mobis Co., Ltd.
• Magna International Inc.
• WEG Industries
• Mahle GmbH
• Continental AG
• BYD Co. Ltd.
Global Electric Commercial Vehicle Traction Motor Market Report Scope:
• Historical Data – 2023, 2024
• Base Year for Estimation – 2024
• Forecast period – 2025–2035
• Report Coverage – Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
• Regional Scope – North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
• Customization Scope – Free report customization (equivalent up to 8 analysts’ working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values for the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within the countries involved in the study. The report also provides detailed information about crucial aspects, such as driving factors and challenges, which will define the future growth of the market. Additionally, it incorporates potential opportunities in micro-markets for stakeholders to invest, along with a detailed analysis of the competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segments of the market are explained below:
By Application:
• Buses
• Trucks
• Vans
• Specialty Vehicles
By Type:
• Permanent Magnet Synchronous Motor (PMSM)
• Induction Motor
• Switched Reluctance Motor
By Power Rating:
• Less than 100 kW
• 100 kW to 200 kW
• 200 kW to 300 kW
• Above 300 kW
By Cooling Method:
• Air-Cooled
• Liquid-Cooled
• Water-Cooled
By Region:
North America
• U.S.
• Canada
Europe
• UK
• Germany
• France
• Spain
• Italy
• Rest of Europe
Asia Pacific
• China
• India
• Japan
• Australia
• South Korea
• Rest of Asia Pacific
Latin America
• Brazil
• Mexico
Middle East & Africa
• UAE
• Saudi Arabia
• South Africa
• Rest of Middle East & Africa
Key Takeaways:
• Market Estimates & Forecast for 10 years from 2025 to 2035.
• Annualized revenues and regional level analysis for each market segment.
• Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
• Competitive landscape with information on major players in the market.
• Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
• Analysis of competitive structure of the market.
• Demand side and supply side analysis of the market.



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Table of Contents

Table of Contents
Chapter 1. Global Electric Commercial Vehicle Traction Motor Market Report Scope & Methodology
1.1. Research Objective
1.2. Research Methodology
1.2.1. Forecast Model
1.2.2. Desk Research
1.2.3. Top-Down and Bottom-Up Approach
1.3. Research Attributes
1.4. Scope of the Study
1.4.1. Market Definition
1.4.2. Market Segmentation
1.5. Research Assumption
1.5.1. Inclusion & Exclusion
1.5.2. Limitations
1.5.3. Years Considered for the Study
Chapter 2. Executive Summary
2.1. CEO/CXO Standpoint
2.2. Strategic Insights
2.3. ESG Analysis
2.4. Key Findings
Chapter 3. Global Electric Commercial Vehicle Traction Motor Market Forces Analysis
3.1. Market Forces Shaping the Global Market (2024–2035)
3.2. Drivers
3.2.1. Regulatory Push for Fleet Electrification
3.2.2. Advances in High-Efficiency Motor Technologies
3.3. Restraints
3.3.1. High Up-Front Cost of Traction Motors
3.3.2. Limitations in Charging and Cooling Infrastructure
3.4. Opportunities
3.4.1. Emergence of Switched Reluctance Motors for Heavy-Duty Use
3.4.2. Expansion of Electric Logistics in Emerging Economies
Chapter 4. Global Electric Commercial Vehicle Traction Motor Industry Analysis
4.1. Porter’s Five Forces Model
4.1.1. Bargaining Power of Buyers
4.1.2. Bargaining Power of Suppliers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s Five Forces Forecast Model (2024–2035)
4.3. PESTEL Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economic
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top Investment Opportunities
4.5. Top Winning Strategies (2025)
4.6. Market Share Analysis (2024–2025)
4.7. Global Pricing Analysis and Trends 2025
4.8. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Market Size & Forecasts by Type 2025–2035
5.1. Market Overview
5.2. Permanent Magnet Synchronous Motor
5.2.1. Top Regions Breakdown Estimates & Forecasts, 2024–2035
5.2.2. Regional Market Size Analysis, 2025–2035
5.3. Induction Motor
5.3.1. Top Regions Breakdown Estimates & Forecasts, 2024–2035
5.3.2. Regional Market Size Analysis, 2025–2035
5.4. Switched Reluctance Motor
5.4.1. Top Regions Breakdown Estimates & Forecasts, 2024–2035
5.4.2. Regional Market Size Analysis, 2025–2035
Chapter 6. Global Market Size & Forecasts by Application 2025–2035
6.1. Market Overview
6.2. Buses
6.2.1. Top Regions Breakdown Estimates & Forecasts, 2024–2035
6.2.2. Regional Market Size Analysis, 2025–2035
6.3. Trucks
6.3.1. Top Regions Breakdown Estimates & Forecasts, 2024–2035
6.3.2. Regional Market Size Analysis, 2025–2035
6.4. Vans & Specialty Vehicles
6.4.1. Top Regions Breakdown Estimates & Forecasts, 2024–2035
6.4.2. Regional Market Size Analysis, 2025–2035
Chapter 7. Global Market Size & Forecasts by Region 2025–2035
7.1. Regional Market Snapshot
7.2. Top Leading & Emerging Countries
7.3. North America Market
7.3.1. U.S. Market
7.3.1.1. Type Breakdown & Forecasts, 2025–2035
7.3.1.2. Application Breakdown & Forecasts, 2025–2035
7.3.2. Canada Market
7.3.2.1. Type Breakdown & Forecasts, 2025–2035
7.3.2.2. Application Breakdown & Forecasts, 2025–2035
7.4. Europe Market
7.4.1. UK Market
7.4.1.1. Type Breakdown & Forecasts, 2025–2035
7.4.1.2. Application Breakdown & Forecasts, 2025–2035
7.4.2. Germany Market
7.4.2.1. Type Breakdown & Forecasts, 2025–2035
7.4.2.2. Application Breakdown & Forecasts, 2025–2035
7.4.3. France Market
7.4.3.1. Type Breakdown & Forecasts, 2025–2035
7.4.3.2. Application Breakdown & Forecasts, 2025–2035
7.4.4. Spain Market
7.4.4.1. Type Breakdown & Forecasts, 2025–2035
7.4.4.2. Application Breakdown & Forecasts, 2025–2035
7.4.5. Italy Market
7.4.5.1. Type Breakdown & Forecasts, 2025–2035
7.4.5.2. Application Breakdown & Forecasts, 2025–2035
7.4.6. Rest of Europe Market
7.4.6.1. Type Breakdown & Forecasts, 2025–2035
7.4.6.2. Application Breakdown & Forecasts, 2025–2035
7.5. Asia Pacific Market
7.5.1. China Market
7.5.1.1. Type Breakdown & Forecasts, 2025–2035
7.5.1.2. Application Breakdown & Forecasts, 2025–2035
7.5.2. India Market
7.5.2.1. Type Breakdown & Forecasts, 2025–2035
7.5.2.2. Application Breakdown & Forecasts, 2025–2035
7.5.3. Japan Market
7.5.3.1. Type Breakdown & Forecasts, 2025–2035
7.5.3.2. Application Breakdown & Forecasts, 2025–2035
7.5.4. Australia Market
7.5.4.1. Type Breakdown & Forecasts, 2025–2035
7.5.4.2. Application Breakdown & Forecasts, 2025–2035
7.5.5. South Korea Market
7.5.5.1. Type Breakdown & Forecasts, 2025–2035
7.5.5.2. Application Breakdown & Forecasts, 2025–2035
7.5.6. Rest of Asia Pacific Market
7.5.6.1. Type Breakdown & Forecasts, 2025–2035
7.5.6.2. Application Breakdown & Forecasts, 2025–2035
7.6. Latin America Market
7.6.1. Brazil Market
7.6.1.1. Type Breakdown & Forecasts, 2025–2035
7.6.1.2. Application Breakdown & Forecasts, 2025–2035
7.6.2. Mexico Market
7.6.2.1. Type Breakdown & Forecasts, 2025–2035
7.6.2.2. Application Breakdown & Forecasts, 2025–2035
7.7. Middle East & Africa Market
7.7.1. UAE Market
7.7.1.1. Type Breakdown & Forecasts, 2025–2035
7.7.1.2. Application Breakdown & Forecasts, 2025–2035
7.7.2. Saudi Arabia Market
7.7.2.1. Type Breakdown & Forecasts, 2025–2035
7.7.2.2. Application Breakdown & Forecasts, 2025–2035
7.7.3. South Africa Market
7.7.3.1. Type Breakdown & Forecasts, 2025–2035
7.7.3.2. Application Breakdown & Forecasts, 2025–2035
Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Top Market Strategies
8.2. Robert Bosch GmbH
8.2.1. Company Overview
8.2.2. Key Executives
8.2.3. Company Snapshot
8.2.4. Financial Performance (Subject to Data Availability)
8.2.5. Product/Services Portfolio
8.2.6. Recent Development
8.2.7. Market Strategies
8.2.8. SWOT Analysis
8.3. Nidec Corporation
8.4. BorgWarner Inc.
8.5. Siemens AG
8.6. ABB Ltd.
8.7. ZF Friedrichshafen AG
8.8. Dana Incorporated
8.9. Hitachi Astemo, Ltd.
8.10. Toshiba Corporation
8.11. Hyundai Mobis Co., Ltd.
8.12. Magna International Inc.
8.13. WEG Industries
8.14. Mahle GmbH
8.15. Continental AG
8.16. BYD Co. Ltd.

 

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2025/07/14 10:26

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