世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

折りたたみ式チューブ包装の世界市場規模調査、素材タイプ別(ラミネートチューブ、プラスチックチューブ、アルミチューブ)、最終用途産業別(医薬品、化粧品・パーソナルケア、食品・飲料、産業用途)、チューブサイズ別、装飾技法別、地域別予測 2022-2032

折りたたみ式チューブ包装の世界市場規模調査、素材タイプ別(ラミネートチューブ、プラスチックチューブ、アルミチューブ)、最終用途産業別(医薬品、化粧品・パーソナルケア、食品・飲料、産業用途)、チューブサイズ別、装飾技法別、地域別予測 2022-2032


Global Collapsible Tube Packaging Market Size study, by Material Type (Laminated Tubes, Plastic Tubes, Aluminum Tubes), by End-Use Industry (Pharmaceuticals, Cosmetics & Personal Care, Food & Beverage, Industrial Applications), by Tube Size, by Decorative Techniques, and Regional Forecasts 2022-2032

折りたたみ可能なチューブ包装の世界市場は、2023年に約296億3000万米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて5.40%以上の緩やかながら説得力のある複合年間成長率で成長すると予測されている。折りた... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2025年4月20日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
3-5営業日以内 285 英語

 

サマリー

折りたたみ可能なチューブ包装の世界市場は、2023年に約296億3000万米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて5.40%以上の緩やかながら説得力のある複合年間成長率で成長すると予測されている。折りたたみ式チューブ包装は、フレキシブルで効率的、かつ消費者に優しい包装形態の展望を急速に再定義しつつある。医薬品、化粧品、パーソナルケア、食品、工業セクターで広く採用されているこれらのチューブは、使いやすさ、製品保存性、携帯性、美的魅力を提供する。廃棄物を最小限に抑えながら製品の完全性を保持するその能力は、特に持続可能性とプレミアムなユーザーエクスペリエンスの両方がパッケージング・イノベーションを推進する時代において、重要なセールス・プロポジションとなっている。メーカー各社は、視覚的差別化が最重要となる飽和状態の小売環境におけるブランディング要件を満たすため、ホットスタンプやデジタル印刷といった高度な加飾技術をますます取り入れるようになっている。
この世界市場は、主に小型で持ち運び可能な包装形態に対する需要の急増によって牽引力を増している。折りたたみ式チューブは、繊細な製剤を汚染や酸化から守りつつ、正確な分注を可能にするため、化粧品や医薬品の分野が特に熱心に採用している。さらに、折りたたみ式チューブは軽量でバリア性に優れているため、多くの用途で硬質容器の持続可能な代替品として位置づけられている。リサイクル可能な素材や生分解性素材の継続的な研究開発は、特にラミネートチューブやプラスチックチューブのフォーマットにおいて、競争力学を再構築し、環境意識の高いプレーヤーに新たな商業的道を開いている。
機会が豊富にある一方で、いくつかの要因が市場の進展を減速させる可能性がある。多層ラミネートチューブの製造コストと、アルミラミネート複合材のリサイクルにおける限界は、持続可能性とコスト効率に課題をもたらす。さらに、医薬品や食品包装の規制基準が国によって異なるため、世界のメーカーにとって物流やコンプライアンス上のハードルが生じている。こうした制約があるにもかかわらず、業界各社は、製品の品質と規制遵守を維持しながらスループットとコスト管理を強化するため、技術改良と自動化に多額の投資を行っている。
市場が成熟するにつれ、プレーヤーは新しい時代の消費者にアピールするため、スマートなパッケージング要素とカスタマイズ可能な美観を統合した付加価値ソリューションに軸足を移している。触感仕上げ、偽造防止機能、インタラクティブなラベリングなどの装飾的イノベーションは、包装を受動的な容器ではなく、能動的なブランディングツールへと再構築している。さらに、パーソナルケア業界と栄養補助食品業界の両方で、パーソナライゼーションと消費者直販(DTC)モデルへのシフトが、オーダーメイドやサブスクリプションベースのデリバリーモデルに沿った、コンパクトでデジタル装飾が施されたチューブの需要を増幅している。これらのトレンドは、折りたたみ式チューブの範囲を従来の用途をはるかに超えて拡大し、形態と機能の融合によって定義される未来の到来を告げている。
地域的には、北米が化粧品、医薬品、包装食品の高い消費量に牽引され、世界の折りたたみ式チューブ包装市場で大きなシェアを占めている。同地域の高度な製造能力と持続可能性を重視した包装設計が、その優位性をさらに強めている。欧州は、環境意識の高い消費者行動とリサイクル可能な包装を支持する厳しい規制に牽引され、僅差で追随している。一方、アジア太平洋地域は、急速な都市化、パーソナルケア支出の増加、中国、インド、インドネシアなどの国々における中流階級の人口拡大に後押しされ、最も速い成長が見込まれている。中南米と中東・アフリカも、医療普及率の上昇とコンパクトな包装形態の採用増加によって支えられ、着実に進展している。
本レポートに含まれる主な市場プレイヤー
- Hoffmann Neopac AG
- エッセル・プロパック社
- Albea S.A.
- モンテベロ・パッケージング
- Amcor Plc
- フタマキ
- イントラパック・インターナショナル・コーポレーション
- CCLインダストリーズ
- リンハルトGmbH & Co.KG
- ビジパック
- ソノコ・プロダクツ・カンパニー
- ベリーグローバル株式会社
- ユネット株式会社
- ワールドワイドパッケージングLLC
- チューボプレス・イタリアS.p.A.
市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
素材タイプ別
- ラミネートチューブ
- プラスチックチューブ
- アルミチューブ
最終用途産業別
- 医薬品
- 化粧品・パーソナルケア
- 食品・飲料
- 産業用途
チューブサイズ別
- 小(20mlまで)
- 中型(20~50ml)
- ラージ(50ml以上)
装飾技法別
- オフセット印刷
- フレキソ印刷
- デジタル印刷
- ホットスタンプ
地域別
北米
- アメリカ
- カナダ
ヨーロッパ
- 英国
- ドイツ
- フランス
- スペイン
- イタリア
- その他のヨーロッパ
アジア太平洋
- 中国
- インド
- 日本
- オーストラリア
- 韓国
- その他のアジア太平洋地域
ラテンアメリカ
- ブラジル
- メキシコ
- その他のラテンアメリカ
中東・アフリカ
- サウジアラビア
- 南アフリカ
- その他の中東・アフリカ
調査対象年は以下の通りである:
- 過去年 - 2022年
- 基準年 - 2023年
- 予測期間 - 2024年から2032年
主な内容
- 2022年から2032年までの10年間の市場推定と予測。
- 各市場セグメントの年換算収益と地域レベル分析。
- 主要地域の国レベル分析による地理的展望の詳細分析。
- 市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
- 主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
- 市場の競争構造の分析
- 市場の需要サイドと供給サイドの分析

ページTOPに戻る


目次

目次
第1章.折りたたみ式チューブ包装の世界市場 エグゼクティブサマリー
1.1.折りたたみ式チューブ包装の世界市場規模・予測(2022年2032年)
1.2.地域別概要
1.3.セグメント別概要
1.3.1.素材タイプ別
1.3.2.最終用途産業別
1.3.3.チューブサイズ別
1.3.4.装飾技術別
1.4.主要トレンド
1.5.不況の影響
1.6.アナリストの推奨と結論
第2章.世界の折りたたみ式チューブ包装市場の定義と調査前提
2.1.調査目的
2.2.市場の定義
2.3.調査の前提
2.3.1.包含と除外
2.3.2.限界
2.3.3.供給サイドの分析
2.3.3.1.入手可能性
2.3.3.2.インフラ
2.3.3.3.規制環境
2.3.3.4.市場競争
2.3.3.5.経済性(消費者の視点)
2.3.4.需要サイド分析
2.3.4.1.規制の枠組み
2.3.4.2.技術の進歩
2.3.4.3.環境への配慮
2.3.4.4.消費者の意識と受容
2.4.推定方法
2.5.調査対象年
2.6.通貨換算レート
第3章.折りたたみ式チューブ包装の世界市場ダイナミクス
3.1.市場促進要因
3.1.1.持ち運び可能で廃棄物を最小限に抑える形態への需要の急増
3.1.2.正確な分注を必要とする化粧品・医薬品の成長
3.1.3.持続可能、生分解性、リサイクル可能な素材への要求
3.2.市場の課題
3.2.1.多層ラミネート・複合チューブの高い製造コスト
3.2.2.主要地域における規制の不一致
3.2.3.アルミラミネート複合材のリサイクルにおける物流のハードル
3.3.市場機会
3.3.1.コスト削減のための自動化とプロセスの最適化
3.3.2.カスタマイズ可能でスマートかつインタラクティブなパッケージング機能
3.3.3.アジア太平洋地域と新興市場における急成長の可能性
第4章.折りたたみ式チューブ包装の世界市場産業分析
4.1.ポーターのファイブフォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.バイヤーの交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競合他社との競争
4.1.6.ポーターモデルの未来的アプローチ
4.1.7.ポーターのファイブ・フォース影響度分析
4.2.PESTEL分析
4.2.1.政治的要因
4.2.2.経済
4.2.3.社会
4.2.4.技術
4.2.5.環境
4.2.6.法律
4.3.主な投資機会
4.4.トップ勝ち組戦略
4.5.破壊的トレンド
4.6.業界専門家の視点
4.7.アナリストの推奨と結論
第5章 折りたたみ式チューブ包装の世界市場折りたたみ式チューブ包装の世界市場:2022年2032年素材タイプ別市場規模・予測
5.1.セグメントダッシュボード
5.2.折りたたみ式チューブ包装の世界市場素材タイプ別売上動向分析、2022年・2032年 (百万米ドル/億ドル)
5.2.1.ラミネートチューブ
5.2.2.プラスチックチューブ
5.2.3.アルミチューブ
第6章.折りたたみ式チューブ包装の世界市場規模・予測:最終用途産業別 2022年 2032年
6.1.セグメントダッシュボード
6.2.折りたたみ式チューブ包装の世界市場最終使用産業別売上動向分析、2022年・2032年 (百万米ドル/億ドル)
6.2.1.医薬品
6.2.2.化粧品・パーソナルケア
6.2.3.食品・飲料
6.2.4.工業用途
第7章.折りたたみ式チューブ包装の世界市場規模・地域別予測 2022年 2032年
7.1.北米の折りたたみ式チューブ包装市場
7.1.1.米国の折りたたみ式チューブ包装市場
7.1.1.1.素材タイプの内訳サイズと予測、2022年 2032年
7.1.1.2.最終用途産業の内訳サイズと予測、2022年 2032年
7.1.2.カナダの折りたたみ式チューブ包装市場
7.2.ヨーロッパの折りたたみ式チューブ包装市場
7.2.1.イギリスの折りたたみ式チューブ包装市場
7.2.2.ドイツの折りたたみ式チューブ包装市場
7.2.3.フランスの折りたたみ式チューブ包装市場
7.2.4.スペインの折りたたみ式チューブ包装市場
7.2.5.イタリアの折りたたみ式チューブ包装市場
7.2.6.その他のヨーロッパの折りたたみ式チューブ包装市場
7.3.アジア太平洋の折りたたみ式チューブ包装市場
7.3.1.中国の折りたたみ式チューブ包装市場
7.3.2.インドの折りたたみ式チューブ包装市場
7.3.3.日本の折りたたみ式チューブ包装市場
7.3.4.オーストラリアの折りたたみ式チューブ包装市場
7.3.5.韓国の折りたたみ式チューブ包装市場
7.3.6.その他のアジア太平洋地域の折りたたみ式チューブ包装市場
7.4.中南米の折りたたみ式チューブ包装市場
7.4.1.ブラジルの折りたたみ式チューブ包装市場
7.4.2.メキシコの折りたたみ式チューブ包装市場
7.4.3.その他のラテンアメリカの折りたたみ式チューブ包装市場
7.5.中東・アフリカの折りたたみ式チューブ包装市場
7.5.1.サウジアラビアの折りたたみ式チューブ包装市場
7.5.2.南アフリカの折りたたみ式チューブ包装市場
7.5.3.その他の中東・アフリカの折りたたみ式チューブ包装市場
第8章 市場競合他社の動向
8.1.主要企業のSWOT分析
8.1.1.ホフマン・ネオパックAG
8.1.2.エッセル・プロパック社
8.1.3.アルベア社
8.2.トップ市場戦略
8.3.企業プロフィール
8.3.1.ホフマン・ネオパックAG
8.3.1.1.主要情報
8.3.1.2.概要
8.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
8.3.1.4.製品概要
8.3.1.5.市場戦略
8.3.2.エッセル・プロパック社
8.3.3.アルベア社
8.3.4.モンテベロ・パッケージング
8.3.5.アムコール・ピーエルシー
8.3.6.フタマキ
8.3.7.イントラパック・インターナショナル・コーポレーション
8.3.8.CCLインダストリーズ
8.3.9.リンハルト GmbH & Co.KG
8.3.10.ビジパック
8.3.11.ソノコ・プロダクツ・カンパニー
8.3.12.ベリーグローバル
8.3.13.ユネット株式会社
8.3.14.ワールドワイドパッケージングLLC
8.3.15.チューボプレス・イタリア S.p.A.
第9章.研究プロセス
9.1.研究プロセス
9.1.1.データマイニング
9.1.2.分析
9.1.3.市場推定
9.1.4.バリデーション
9.1.5.出版
9.2.研究属性

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Collapsible Tube Packaging Market is valued approximately at USD 29.63 billion in 2023 and is anticipated to grow with a moderate yet compelling compound annual growth rate of more than 5.40% over the forecast period 2024-2032. Collapsible tube packaging is rapidly redefining the landscape of flexible, efficient, and consumer-friendly packaging formats. Widely employed across pharmaceutical, cosmetic, personal care, food, and industrial sectors, these tubes offer ease of use, product preservation, portability, and aesthetic appeal. Their ability to retain product integrity while minimizing waste has become a key selling proposition, especially in an era where both sustainability and premium user experience drive packaging innovation. Manufacturers are increasingly integrating advanced decorative techniques like hot stamping and digital printing to meet branding requirements in saturated retail environments, where visual differentiation is paramount.
This global market is gaining traction primarily due to the surge in demand for small and portable packaging formats. The cosmetics and pharmaceutical sectors are particularly enthusiastic adopters, as collapsible tubes allow for precise dispensing while protecting sensitive formulations from contamination and oxidation. Moreover, collapsible tubes' lightweight nature and excellent barrier properties have positioned them as a sustainable substitute for rigid containers in many applications. Continuous research and development into recyclable and biodegradable materials, especially in laminated and plastic tube formats, are reshaping the competitive dynamics and unlocking new commercial pathways for eco-conscious players.
While opportunities abound, several factors could decelerate market progress. Manufacturing costs associated with multi-layered laminated tubes and limitations in recycling aluminum-laminated composites pose sustainability and cost-efficiency challenges. Moreover, inconsistencies in regulatory standards for pharmaceutical and food packaging across countries create logistical and compliance hurdles for global manufacturers. Despite these constraints, industry players are investing significantly in technological refinement and automation to enhance throughput and cost control while maintaining product quality and regulatory compliance.
As the market matures, players are pivoting toward value-added solutions that integrate smart packaging elements and customizable aesthetics to appeal to new-age consumers. Decorative innovations such as tactile finishes, anti-counterfeit features, and interactive labeling are reshaping packaging into an active branding tool rather than a passive container. Additionally, the shift toward personalization and direct-to-consumer (DTC) models in both the personal care and nutraceutical industries is amplifying the demand for compact, digitally decorated tubes that align with bespoke and subscription-based delivery models. These trends are expanding the scope of collapsible tubes far beyond their traditional uses, ushering in a future defined by form-function fusion.
Geographically, North America commands a significant share in the global collapsible tube packaging market, driven by high consumption of cosmetics, pharmaceuticals, and packaged food products. The region’s advanced manufacturing capabilities and focus on sustainability in packaging design further reinforce its dominance. Europe trails closely, led by eco-conscious consumer behavior and stringent regulations favoring recyclable packaging. Meanwhile, Asia Pacific is anticipated to witness the fastest growth, bolstered by rapid urbanization, growing personal care expenditure, and expanding middle-class populations in countries such as China, India, and Indonesia. Latin America and the Middle East & Africa are also progressing steadily, supported by growing healthcare penetration and rising adoption of compact packaging formats.
Major market player included in this report are:
• Hoffmann Neopac AG
• Essel Propack Ltd.
• Albea S.A.
• Montebello Packaging
• Amcor Plc
• Huhtamaki Oyj
• Intrapac International Corporation
• CCL Industries Inc.
• LINHARDT GmbH & Co. KG
• VisiPak Inc.
• Sonoco Products Company
• Berry Global Inc.
• Unette Corporation
• World Wide Packaging LLC
• Tubopress Italia S.p.A.
The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Material Type
• Laminated Tubes
• Plastic Tubes
• Aluminum Tubes
By End-Use Industry
• Pharmaceuticals
• Cosmetics & Personal Care
• Food & Beverage
• Industrial Applications
By Tube Size
• Small (Up to 20ml)
• Medium (20–50ml)
• Large (Above 50ml)
By Decorative Techniques
• Offset Printing
• Flexographic Printing
• Digital Printing
• Hot Stamping
By Region:
North America
• U.S.
• Canada
Europe
• UK
• Germany
• France
• Spain
• Italy
• Rest of Europe
Asia Pacific
• China
• India
• Japan
• Australia
• South Korea
• Rest of Asia Pacific
Latin America
• Brazil
• Mexico
• Rest of Latin America
Middle East & Africa
• Saudi Arabia
• South Africa
• Rest of Middle East & Africa
Years considered for the study are as follows:
• Historical year – 2022
• Base year – 2023
• Forecast period – 2024 to 2032
Key Takeaways:
• Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
• Annualized revenues and regional level analysis for each market segment.
• Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
• Competitive landscape with information on major players in the market.
• Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
• Analysis of competitive structure of the market.
• Demand side and supply side analysis of the market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
Chapter 1. Global Collapsible Tube Packaging Market Executive Summary
1.1. Global Collapsible Tube Packaging Market Size & Forecast (2022 2032)
1.2. Regional Summary
1.3. Segmental Summary
1.3.1. By Material Type
1.3.2. By End Use Industry
1.3.3. By Tube Size
1.3.4. By Decorative Techniques
1.4. Key Trends
1.5. Recession Impact
1.6. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 2. Global Collapsible Tube Packaging Market Definition and Research Assumptions
2.1. Research Objective
2.2. Market Definition
2.3. Research Assumptions
2.3.1. Inclusion & Exclusion
2.3.2. Limitations
2.3.3. Supply Side Analysis
2.3.3.1. Availability
2.3.3.2. Infrastructure
2.3.3.3. Regulatory Environment
2.3.3.4. Market Competition
2.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective)
2.3.4. Demand Side Analysis
2.3.4.1. Regulatory Frameworks
2.3.4.2. Technological Advancements
2.3.4.3. Environmental Considerations
2.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
2.4. Estimation Methodology
2.5. Years Considered for the Study
2.6. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Collapsible Tube Packaging Market Dynamics
3.1. Market Drivers
3.1.1. Surge in Demand for Portable, Waste Minimizing Formats
3.1.2. Growth of Cosmetics & Pharmaceuticals Requiring Precise Dispensing
3.1.3. Push for Sustainable, Biodegradable and Recyclable Materials
3.2. Market Challenges
3.2.1. High Manufacturing Costs of Multi Layer Laminated and Composite Tubes
3.2.2. Regulatory Inconsistencies across Key Regions
3.2.3. Logistical Hurdles in Recycling Aluminum Laminated Composites
3.3. Market Opportunities
3.3.1. Automation and Process Optimization for Cost Reduction
3.3.2. Customizable, Smart and Interactive Packaging Features
3.3.3. Rapid Growth Potential in Asia Pacific and Emerging Markets
Chapter 4. Global Collapsible Tube Packaging Market Industry Analysis
4.1. Porter’s Five Forces Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s Model
4.1.7. Porter’s Five Forces Impact Analysis
4.2. PESTEL Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economic
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.2.5. Environmental
4.2.6. Legal
4.3. Top Investment Opportunities
4.4. Top Winning Strategies
4.5. Disruptive Trends
4.6. Industry Expert Perspective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Collapsible Tube Packaging Market Size & Forecasts by Material Type 2022 2032
5.1. Segment Dashboard
5.2. Global Collapsible Tube Packaging Market: Material Type Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Million/Billion)
5.2.1. Laminated Tubes
5.2.2. Plastic Tubes
5.2.3. Aluminum Tubes
Chapter 6. Global Collapsible Tube Packaging Market Size & Forecasts by End Use Industry 2022 2032
6.1. Segment Dashboard
6.2. Global Collapsible Tube Packaging Market: End Use Industry Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Million/Billion)
6.2.1. Pharmaceuticals
6.2.2. Cosmetics & Personal Care
6.2.3. Food & Beverage
6.2.4. Industrial Applications
Chapter 7. Global Collapsible Tube Packaging Market Size & Forecasts by Region 2022 2032
7.1. North America Collapsible Tube Packaging Market
7.1.1. U.S. Collapsible Tube Packaging Market
7.1.1.1. Material Type breakdown size & forecasts, 2022 2032
7.1.1.2. End Use Industry breakdown size & forecasts, 2022 2032
7.1.2. Canada Collapsible Tube Packaging Market
7.2. Europe Collapsible Tube Packaging Market
7.2.1. U.K. Collapsible Tube Packaging Market
7.2.2. Germany Collapsible Tube Packaging Market
7.2.3. France Collapsible Tube Packaging Market
7.2.4. Spain Collapsible Tube Packaging Market
7.2.5. Italy Collapsible Tube Packaging Market
7.2.6. Rest of Europe Collapsible Tube Packaging Market
7.3. Asia Pacific Collapsible Tube Packaging Market
7.3.1. China Collapsible Tube Packaging Market
7.3.2. India Collapsible Tube Packaging Market
7.3.3. Japan Collapsible Tube Packaging Market
7.3.4. Australia Collapsible Tube Packaging Market
7.3.5. South Korea Collapsible Tube Packaging Market
7.3.6. Rest of Asia Pacific Collapsible Tube Packaging Market
7.4. Latin America Collapsible Tube Packaging Market
7.4.1. Brazil Collapsible Tube Packaging Market
7.4.2. Mexico Collapsible Tube Packaging Market
7.4.3. Rest of Latin America Collapsible Tube Packaging Market
7.5. Middle East & Africa Collapsible Tube Packaging Market
7.5.1. Saudi Arabia Collapsible Tube Packaging Market
7.5.2. South Africa Collapsible Tube Packaging Market
7.5.3. Rest of Middle East & Africa Collapsible Tube Packaging Market
Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Key Company SWOT Analysis
8.1.1. Hoffmann Neopac AG
8.1.2. Essel Propack Ltd.
8.1.3. Albea S.A.
8.2. Top Market Strategies
8.3. Company Profiles
8.3.1. Hoffmann Neopac AG
8.3.1.1. Key Information
8.3.1.2. Overview
8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.3.1.4. Product Summary
8.3.1.5. Market Strategies
8.3.2. Essel Propack Ltd.
8.3.3. Albea S.A.
8.3.4. Montebello Packaging
8.3.5. Amcor Plc
8.3.6. Huhtamaki Oyj
8.3.7. Intrapac International Corporation
8.3.8. CCL Industries Inc.
8.3.9. LINHARDT GmbH & Co. KG
8.3.10. VisiPak Inc.
8.3.11. Sonoco Products Company
8.3.12. Berry Global Inc.
8.3.13. Unette Corporation
8.3.14. World Wide Packaging LLC
8.3.15. Tubopress Italia S.p.A.
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Bizwit Research & Consulting LLP社のケミカル・素材分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2025/04/30 10:26

143.57 円

163.67 円

195.09 円

ページTOPに戻る