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米国モバイルアプリケーションセキュリティ市場規模調査、ソリューション別(アンチウイルス、アンチセフト、ウェブセキュリティ、データバックアップ&リカバリ)、サービス別(マネージド、プロフェッショナル、コンサルティング、インテグレーション、サポート&メンテナンス)、企業規模別(大企業、中小企業)、導入モデル別(オンプレミス、クラウド)、産業分野別(BFSI、IT&テレコム、小売&Eコマース、ヘルスケア、政府&防衛、教育、運輸、製造、その他)、2022年~2032年予測


US Mobile Application Security Market Size study, , by Solution (Anti-Virus, Anti- Theft, Web security, Data Backup & Recovery), by Services (Managed, Professional, Consulting, Integration, Support & Maintenance), by Enterprise Size (Large Enterprises, SMEs) by Deployment Model (On-Premises, Cloud) by Industrial Vertical (BFSI, IT & Telecom, Retail & E-Commerce, Healthcare, Government & Defense, Education, Transportation, Manufacturing and Others) Forecasts 2022-2032

米国のモバイル・アプリケーション・セキュリティ市場は、2023年に約5億6,836万米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて24.37%以上の健全な成長率で成長すると予測されている米国のモバイル・アプリ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年6月10日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

米国のモバイル・アプリケーション・セキュリティ市場は、2023年に約5億6,836万米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて24.37%以上の健全な成長率で成長すると予測されている米国のモバイル・アプリケーション・セキュリティとは、マルウェア、データ侵害、不正侵入などのリスクからアプリを保護することである。これには、ユーザー認証、データの暗号化、規定のセキュリティテスト(静的テスト、動的テスト、侵入テスト)、安全なコーディングが必要です。セキュリティ対策は、モバイル脅威防御、アプリシールド、ランタイムプロテクションなどのツールで改善できる。また、データの安全な保存、最小特権の原則の遵守、ソフトウェアの定期的な更新、ユーザー教育などの実践も含まれる。米国のモバイル・アプリケーション・セキュリティ市場は、モバイル・アプリへの依存度の高まりとサイバーセキュリティの脅威の増加により拡大している。HIPAAやCCPAなど、より厳格な規則がデータ保護を義務付けているため、強力なセキュリティ対策の必要性が高まっている。SymantecやMcAfeeといった重要な企業による進歩により、企業は機密情報や金融取引の保護に注力している。

米国のモバイル・アプリケーション・セキュリティ市場は、いくつかの要因によって牽引されている。機密情報やトランザクションを保護するための強力なセキュリティ・ソリューションに対する需要が高いのは、さまざまな分野でスマートフォンやモバイル・アプリが広く使用されているためであり、モバイル・アプリケーションを標的とするサイバー脅威の増加と複雑化によってもたらされるリスクを軽減するために、徹底したセキュリティ対策に投資する企業が増えている。HIPAAやCCPAのような厳しい規制がデータ保護対策を求めており、モバイルアプリのセキュリティの重要性が浮き彫りになっている。加えて、シマンテックやマカフィーといった重要企業の継続的な進歩は、変化する脅威に対応するために設計された最先端のセキュリティ・ソリューションを提供することで、市場の拡大を後押ししている。現在のモバイルアプリやワークフローにセキュリティソリューションを組み込むには、特定の専門知識やリソースが必要となるため、市場が抑制される可能性がある。こうした側面が、米国市場におけるモバイルアプリ・セキュリティ・ソリューションの広範な使用と統合を妨げる可能性がある。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤー
Fasoo
Rapid7
ベラコード
4社
5社
6社
7社目
8社目
9社目
10社
市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

ソリューション別
ウイルス対策
盗難対策
ウェブセキュリティ
データバックアップ&リカバリー

サービス別
マネージド
プロフェッショナル
コンサルティング
インテグレーション
サポート&メンテナンス

企業規模別
大企業
中小企業

導入モデル別
オンプレミス
クラウド

産業分野別
BFSI
IT・通信
小売&Eコマース
ヘルスケア
政府・防衛
教育
運輸
製造業
その他

調査対象年は以下の通り:
過去年-2022年
基準年 - 2023年
予測期間 - 2024年から2032年

主な要点
2022年から2032年までの10年間の市場推定と予測。
各市場セグメントの年換算収益と国レベル分析。
主要地域の国レベル分析による地理的状況の詳細分析。
市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
市場の競争構造の分析
市場の需要側と供給側の分析

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目次

第1章.米国モバイルアプリケーションセキュリティ市場の定義と調査前提
1.1.調査目的
1.2.市場の定義
1.3.調査の前提
1.3.1.包含と除外
1.3.2.限界
1.3.3.供給サイドの分析
1.3.3.1.入手可能性
1.3.3.2.インフラ
1.3.3.3.規制環境
1.3.3.4.市場競争
1.3.3.5.経済性(消費者の視点)
1.3.4.需要サイド分析
1.3.4.1.規制の枠組み
1.3.4.2.技術の進歩
1.3.4.3.環境への配慮
1.3.4.4.消費者の意識と受容
1.4.推定方法
1.5.調査対象年
1.6.通貨換算レート

第2章.要旨
2.1.米国のモバイルアプリケーションセキュリティ市場規模・予測(2022年~2032年)
2.2.セグメント別概要
2.2.1.ソリューション別
2.2.2.サービス別
2.2.3.企業規模別
2.2.4.展開モデル別
2.2.5.産業分野別

2.3.主要動向
2.4.不況の影響
2.5.アナリストの推奨と結論
第3章.米国のモバイルアプリケーションセキュリティ市場のダイナミクス
3.1.市場促進要因
3.2.市場の課題
3.3.市場機会
第4章.米国モバイルアプリケーションセキュリティ市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競合他社との競争
4.1.6.ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ
4.1.7.ポーター5フォースの影響分析
4.2.PESTEL分析
4.2.1.政治的要因
4.2.2.経済的
4.2.3.社会
4.2.4.技術的
4.2.5.環境
4.2.6.法律
4.3.最高の投資機会
4.4.トップ勝ち組戦略
4.5.破壊的トレンド
4.6.業界専門家の視点
4.7.アナリストの推奨と結論
第5章 モバイルアプリケーションセキュリティ米国のモバイルアプリケーションセキュリティ市場:ソリューション別規模・予測 2022-2032
5.1.アンチウイルス
5.2.盗難対策
5.3.ウェブセキュリティ
5.4.データのバックアップとリカバリー
第6章.米国のモバイルアプリケーションセキュリティ市場:サービス別規模・予測 2022-2032
6.1.マネージド
6.2.プロフェッショナル
6.3.コンサルティング
6.4.統合
6.5.サポート&メンテナンス
第7章 モバイルアプリケーションセキュリティ米国のモバイルアプリケーションセキュリティ市場規模・予測:企業規模別 2022年~2032年
7.1.大企業
7.2.中小企業
第8章 モバイルアプリケーションセキュリティ米国のモバイルアプリケーションセキュリティ市場規模および予測:展開モデル規模別 2022年~2032年
8.1.オンプレミス
8.2.クラウド
第9章 モバイルアプリケーションセキュリティ米国の産業分野別モバイルアプリケーションセキュリティ市場規模・予測 2022年~2032年
9.1.BFSI
9.2.IT・通信
9.3.小売・電子商取引
9.4.ヘルスケア
9.5.政府・防衛
9.6.教育
9.7.運輸
9.8.製造業
9.9.その他
第10章.コンペティティブ・インテリジェンス
10.1.主要企業のSWOT分析
10.1.1.企業1
10.1.2.企業2
10.1.3.会社3
10.2.トップ市場戦略
10.3.企業プロフィール
10.3.1.ファスー
10.3.1.1.主要情報
10.3.1.2.概要
10.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
10.3.1.4.製品概要
10.3.1.5.市場戦略
10.3.2.ベラコード
10.3.3.ラピッドセブン
10.3.4.カンパニー4
10.3.5.5社目
10.3.6.6社
10.3.7.7社
10.3.8.8社
10.3.9.9社
10.3.10.10社
第11章.研究プロセス
11.1.研究プロセス
11.1.1.データマイニング
11.1.2.分析
11.1.3.市場推定
11.1.4.バリデーション
11.1.5.出版
11.2.研究属性

 

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Summary

US Mobile Application Security Market is valued at approximately USD 568.36 million in 2023 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 24.37% over the forecast period 2024-2032The US Mobile Application Security is about safeguarding apps from risks such as malware, data breaches, and unauthorized entry. This entails user verification, encryption of data, security testing for regulations (static, dynamic, and penetration testing), and safe coding. Security measures can be improved with tools such as mobile threat defense, app shielding, and runtime protection. The practices include securely storing data, following the principle of least privilege, regularly updating software, and educating users. The US Mobile Application Security Market is expanding because of the growing dependency on mobile apps and the increasing number of cybersecurity threats. More stringent rules such as HIPAA and CCPA require the protection of data, leading to increased need for strong security measures. With advancements made by important companies such as Symantec and McAfee, businesses focus on protecting confidential information and financial transactions..

The US Mobile Application Security Market is driven by several factors. The high demand for strong security solutions to safeguard sensitive information and transactions is driven by the broad use of smartphones and mobile apps in different sectors and organizations are increasingly investing in thorough security measures to mitigate risks posed by the growing number and complexity of cyber threats targeting mobile applications. Stringent regulations like HIPAA and CCPA require data protection measures, highlighting the significance of mobile app security. In addition, ongoing advancements from important companies such as Symantec and McAfee help drive market expansion by offering state-of-the-art security solutions designed for changing threats. Incorporating security solutions into current mobile apps and workflows can restrain the market due to the need for specific expertise and resources. These aspects could prevent the extensive use and integration of mobile app security solutions in the US market.

Major market player included in this report are:
Fasoo
Rapid7
Veracode
Company 4
Company 5
Company 6
Company 7
Company 8
Company 9
Company 10
The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Solution
Anti- Virus
Anti- Theft
Web Security
Data Backup & Recovery

By Services
Managed
Professional
Consulting
Integration
Support & Maintenance

By Enterprise Size
Large Enterprises
SMEs

By Deployment Model
On-premises
Cloud

By Industrial Vertical
BFSI
IT & Telecom
Retail & E- Commerce
HealthCare
Government & Defense
Education
Transportation
Manufacturing
Others

Years considered for the study are as follows:
Historical year – 2022
Base year – 2023
Forecast period – 2024 to 2032

Key Takeaways:
Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
Annualized revenues and Country level analysis for each market segment.
Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
Competitive landscape with information on major players in the market.
Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
Analysis of competitive structure of the market.
Demand side and supply side analysis of the market



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Table of Contents

Chapter 1. US Mobile Application Security Market Definition and Research Assumptions
1.1. Research Objective
1.2. Market Definition
1.3. Research Assumptions
1.3.1. Inclusion & Exclusion
1.3.2. Limitations
1.3.3. Supply Side Analysis
1.3.3.1. Availability
1.3.3.2. Infrastructure
1.3.3.3. Regulatory Environment
1.3.3.4. Market Competition
1.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective)
1.3.4. Demand Side Analysis
1.3.4.1. Regulatory frameworks
1.3.4.2. Technological Advancements
1.3.4.3. Environmental Considerations
1.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
1.4. Estimation Methodology
1.5. Years Considered for the Study
1.6. Currency Conversion Rates

Chapter 2. Executive Summary
2.1. US Mobile Application Security Market Size & Forecast (2022- 2032)
2.2. Segmental Summary
2.2.1. By Solution
2.2.2. By Services
2.2.3. By Enterprise Size
2.2.4. By Deployment Model
2.2.5. By Industrial Vertical

2.3. Key Trends
2.4. Recession Impact
2.5. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 3. US Mobile Application Security Market Dynamics
3.1. Market Drivers
3.2. Market Challenges
3.3. Market Opportunities
Chapter 4. US Mobile Application Security Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model
4.1.7. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.2. PESTEL Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.2.5. Environmental
4.2.6. Legal
4.3. Top investment opportunity
4.4. Top winning strategies
4.5. Disruptive Trends
4.6. Industry Expert Perspective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. US Mobile Application Security Market Size & Forecasts by Solution 2022-2032
5.1. Anti- Virus
5.2. Anti- Theft
5.3. Web Security
5.4. Data Backup & Recovery
Chapter 6. US Mobile Application Security Market Size & Forecasts by Services 2022-2032
6.1. Managed
6.2. Professional
6.3. Consulting
6.4. Integration
6.5. Support & Maintenance
Chapter 7. US Mobile Application Security Market Size & Forecasts by Enterprise Size 2022-2032
7.1. Large Enterprises
7.2. SMEs
Chapter 8. US Mobile Application Security Market Size & Forecasts by Deployment Model Size 2022-2032
8.1. On-premises
8.2. Cloud
Chapter 9. US Mobile Application Security Market Size & Forecasts by Industrial Vertical 2022-2032
9.1. BFSI
9.2. IT & Telecom
9.3. Retail & E- Commerce
9.4. HealthCare
9.5. Government & Defense
9.6. Education
9.7. Transportation
9.8. Manufacturing
9.9. Others
Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Key Company SWOT Analysis
10.1.1. Company 1
10.1.2. Company 2
10.1.3. Company 3
10.2. Top Market Strategies
10.3. Company Profiles
10.3.1. Fasoo
10.3.1.1. Key Information
10.3.1.2. Overview
10.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.3.1.4. Product Summary
10.3.1.5. Market Strategies
10.3.2. Veracode
10.3.3. Rapid7
10.3.4. Company 4
10.3.5. Company 5
10.3.6. Company 6
10.3.7. Company 7
10.3.8. Company 8
10.3.9. Company 9
10.3.10. Company 10
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes

 

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