世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ステンレス断熱ボトル市場:タイプ別(シングルウォール断熱ボトル、ダブルウォール断熱ボトル)、エンドユーザー別(個人、業務用)、流通チャネル別(スーパーマーケット・ハイパーマーケット、専門店、B2B、オンライン販売チャネル、その他):世界の機会分析と産業予測、2024-2035年

ステンレス断熱ボトル市場:タイプ別(シングルウォール断熱ボトル、ダブルウォール断熱ボトル)、エンドユーザー別(個人、業務用)、流通チャネル別(スーパーマーケット・ハイパーマーケット、専門店、B2B、オンライン販売チャネル、その他):世界の機会分析と産業予測、2024-2035年


Stainless Insulated Bottle Market By Type (Single-wall insulated bottle, Double-wall insulated bottle), By End User (Individual, Commercial), By Distribution Channel (Supermarkets-Hypermarkets, Specialty Stores, B2B, Online Sales Channel, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2024-2035

飲料の温度を長時間保つように設計された容器は、ステンレス断熱ボトルと呼ばれる。このタイプのボトルは、一般的に高品質のステンレス鋼から作られ、熱伝導を最小限に抑えるために壁の間に真空シールを備えた二... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2025年2月26日 US$4,065
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
2-3営業日以内 407 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

飲料の温度を長時間保つように設計された容器は、ステンレス断熱ボトルと呼ばれる。このタイプのボトルは、一般的に高品質のステンレス鋼から作られ、熱伝導を最小限に抑えるために壁の間に真空シールを備えた二重壁構造を特徴としています。ステンレス断熱ボトルの製造に使用される高品質のステンレス鋼は、耐腐食性と耐久性に優れている。このようなタイプのボトルは、一般的に、消費者が飲料を長時間冷たくまたは熱く保つために使用される。
旅行やフィットネス活動の増加は、需要のステンレス断熱ボトルを増加させる。サイクリスト、ハイカー、バイカー、キャンプ愛好家の間では、天候に応じて冷たいまたは温かい飲料を必要とするため、温度を保持する水分補給ソリューションの必要性がある。ステンレス製断熱ボトルは、プラスチック製と比較して優れた性能を発揮します。また、これらのボトルは持続可能性にも優れている。アクティブなライフスタイルへのシフトや消費者の可処分所得の増加などの追加要因が、市場におけるステンレス断熱ボトルの需要を急増させている。
しかし、ステンレス製断熱ボトルの高価格が市場の需要を妨げている。そのため、価格に敏感な消費者は、水分補給に必要なアルミ製やプラスチック製の代替品にシフトしている。このような低コストの代替品の利用可能性は、消費者の購買決定に大きな役割を果たし、その結果、ステンレス断熱ボトル市場全体の成長に影響を与える。
メーカーは、アウトドアやフィットネス愛好家の携帯性、熱効率、耐久性の要件に応える、漏れにくく、頑丈で持ち運びやすいステンレス断熱ボトルの導入に注力している。さらに、真空断熱技術の進歩により、二重壁のステンレス鋼層の間にほとんど空気のない空間を作り出し、熱伝導を効果的に抑える最新の真空密閉設計が導入されている。さらに、銅ライニングの導入と高度な密封機構の使用は、消費者の間で再利用可能で環境に優しい水分補給ソリューションの需要に対応している。これらの要因は、予測期間中にステンレス断熱ボトル市場シェアを強化すると予想される。
市場区分
ステンレス断熱ボトル市場は、タイプ、エンドユーザー、流通チャネル、地域に分けられる。タイプ別では、市場は単層断熱ボトルと二層断熱ボトルに二分される。エンドユーザーに基づき、市場は個人向けと業務向けに分類される。流通チャネル別では、市場はスーパーマーケット・ハイパーマーケット、専門店、B2B、オンライン販売チャネル、その他に分類される。地域別では、北米(米国、カナダ、メキシコ)、欧州(ドイツ、英国、フランス、イタリア、スペイン、その他欧州)、アジア太平洋(中国、日本、インド、韓国、オーストラリア、シンガポール、その他アジア太平洋)、LAMEA(ブラジル、アルゼンチン、南アフリカ、サウジアラビア、UAE、その他LAMEA)で分析される。
地域別では、予測期間中、アジア太平洋地域がステンレス断熱ボトル市場を支配すると予想される。アジア太平洋地域は強力な製造基盤と大規模な消費者人口を誇り、環境に優しく再利用可能なボトルへの需要増加を支えている。さらに、環境問題やプラスチックの有害性に対する意識の高まりが、同地域全体のステンレス断熱ボトルに対する消費者の嗜好の変化を促している。
調査の主な結果
タイプ別では、二重壁断熱ボトルセグメントが2023年の市場収益貢献度が最も高かった。
エンドユーザー別では、個人セグメントが2023年に最大のセグメントであった。
流通チャネル別では、スーパーマーケット・ハイパーマーケットセグメントが2023年に最大のセグメントであった。
地域別では、アジア太平洋地域が2023年に最も収益貢献が大きかった。

本書のご購入で得られる追加特典は以下の通りです:
四半期ごとの最新情報および*(コーポレート・ライセンスの場合のみ、表示価格でのご提供となります)
無料アップデートとして、購入前または購入後に、ご希望の会社プロファイルを5つ追加。
5ユーザー・ライセンスおよびエンタープライズ・ユーザー・ライセンスのご購入の場合、次期バージョンを無料でご提供します。
アナリストによる16時間のサポート* (購入後、レポートのレビューで追加のデータ要件が見つかった場合、質問や販売後の問い合わせを解決するためにアナリストによる16時間のサポートを受けることができます)
15% の無料カスタマイズ* (レポートの範囲またはセグメントがお客様の要件と一致しない場合、15% は 3 営業日の無料作業に相当します。)
ファイブおよびエンタープライズ・ユーザー・ライセンスの無料データ・パック。(エクセル版レポート)
レポートが6~12ヶ月以上前の場合、無料で更新。
24時間優先対応
業界の最新情報とホワイトペーパーを無料で提供

このレポートで可能なカスタマイズ(追加費用とスケジュールがあります。)
製品ライフサイクル
規制ガイドライン
お客様のご希望に沿った企業プロファイルの追加
国または地域の追加分析-市場規模と予測
ブランドシェア分析
クリスクロスセグメント分析-市場規模と予測
企業プロファイルの拡張リスト
輸出入分析/データ
主要プレーヤーの詳細(所在地、連絡先、サプライヤー/ベンダーネットワークなど、エクセル形式を含む)
顧客/消費者/原料サプライヤーのリスト-バリューチェーン分析
世界/地域/国レベルでのプレーヤーの市場シェア分析
市場規模および予測
主要市場セグメント
タイプ別
シングルウォール断熱ボトル
二重壁断熱ボトル
エンドユーザー別
個人
業務用
流通チャネル別
スーパーマーケット・ハイパーマーケット
専門店
B2B
オンライン販売チャネル
その他
地域別
北米
米国
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
ドイツ
イギリス
フランス
スペイン
イタリア
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
シンガポール
その他のアジア太平洋地域
ラメア
ブラジル
アルゼンチン
南アフリカ
サウジアラビア
UAE
その他の地域
主な市場プレイヤー
クリーンカンティーン
MiiR.com
ライフタイムブランズ
サーモス
ビスタ・アウトドア・オペレーションズ
タイガーコーポレーション
象印マホービン
シンプルモダン
YETI Holdings, Inc.
Hydro Flask, LLC(ヘレン・オブ・トロイ・リミテッド)

ページTOPに戻る


目次

第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5フォース分析
3.3.1.サプライヤーの高い交渉力
3.3.2.新規参入の脅威は中程度
3.3.3.中程度の代替品の脅威
3.3.4.ライバルの激しさは中程度
3.3.5.買い手の交渉力は中程度
3.4.市場力学
3.4.1.原動力
3.4.1.1.アウトドアとフィットネス活動の拡大
3.4.1.2.持続可能で再利用可能なボトルに対する消費者の嗜好の高まり
3.4.1.3.真空断熱技術の進歩
3.4.2.阻害要因
3.4.2.1.プラスチックやアルミニウムの代替品に比べ高コスト
3.4.2.2.偽造品や低品質製品の潜在的リスク
3.4.2.3.ステンレスボトルのリサイクルインフラが限られている
3.4.3.機会
3.4.3.1.スマートボトルと技術統合ボトルの革新
3.4.3.2.電子商取引と消費者直販の成長
第4章: ステンレス断熱ボトル市場、タイプ別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.単層断熱ボトル
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.地域別の市場規模と予測
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.ダブルウォール断熱ボトル
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.地域別の市場規模と予測
4.3.3.国別市場シェア分析
第5章 ステンレス断熱ボトル市場:エンドユーザー別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.個別市場
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別の市場規模と予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.商業
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別の市場規模と予測
5.3.3.国別市場シェア分析
第6章 ステンレス断熱ボトル市場:流通チャネル別
6.1.概要
6.1.1.市場規模と予測
6.2.スーパーマーケット-ハイパーマーケット
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.地域別市場規模および予測
6.2.3.国別市場シェア分析
6.3.専門店
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.2.市場規模および予測(地域別
6.3.3.国別市場シェア分析
6.4.B2B
6.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.4.2.地域別の市場規模と予測
6.4.3.国別市場シェア分析
6.5.オンライン販売チャネル
6.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.5.2.市場規模および予測、地域別
6.5.3.国別市場シェア分析
6.6.その他
6.6.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.6.2.地域別の市場規模と予測
6.6.3.国別市場シェア分析
第7章 ステンレス断熱ボトル市場:地域別
7.1.概要
7.1.1.市場規模および予測 地域別
7.2.北米
7.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.2.2.市場規模および予測(タイプ別
7.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.2.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.2.5.市場規模・予測:国別
7.2.5.1.米国
7.2.5.1.1.市場規模・予測:タイプ別
7.2.5.1.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.2.5.1.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.2.5.2.カナダ
7.2.5.2.1.市場規模・予測:タイプ別
7.2.5.2.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.2.5.2.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.2.5.3.メキシコ
7.2.5.3.1.市場規模・予測:タイプ別
7.2.5.3.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.2.5.3.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.欧州
7.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.3.2.市場規模および予測(タイプ別
7.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.市場規模・予測:国別
7.3.5.1.ドイツ
7.3.5.1.1.市場規模・予測、タイプ別
7.3.5.1.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.1.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.2.イギリス
7.3.5.2.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.2.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.2.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.3.フランス
7.3.5.3.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.3.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.3.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.4.スペイン
7.3.5.4.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.4.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.4.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.5.イタリア
7.3.5.5.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.5.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.5.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.6.その他のヨーロッパ
7.3.5.6.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.6.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.6.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.アジア太平洋地域
7.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.4.2.市場規模および予測、タイプ別
7.4.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.市場規模・予測:国別
7.4.5.1.中国
7.4.5.1.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.1.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.1.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.2.日本
7.4.5.2.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.2.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.2.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.3.インド
7.4.5.3.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.3.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.3.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.4.韓国
7.4.5.4.1.市場規模および予測:タイプ別
7.4.5.4.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.4.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.5.オーストラリア
7.4.5.5.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.5.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.5.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.6.シンガポール
7.4.5.6.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.6.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.6.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.7.その他のアジア太平洋地域
7.4.5.7.1.市場規模および予測、タイプ別
7.4.5.7.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.7.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.ラメア
7.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.5.2.市場規模および予測(タイプ別
7.5.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.市場規模・予測:国別
7.5.5.1.ブラジル
7.5.5.1.1.市場規模・予測:タイプ別
7.5.5.1.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.5.1.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.2.アルゼンチン
7.5.5.2.1.市場規模・予測:タイプ別
7.5.5.2.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.5.2.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.3.南アフリカ
7.5.5.3.1.市場規模・予測:タイプ別
7.5.5.3.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.5.3.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.4.サウジアラビア
7.5.5.4.1.市場規模・予測:タイプ別
7.5.5.4.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.5.4.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.5.アラブ首長国連邦
7.5.5.5.1.市場規模・予測:タイプ別
7.5.5.5.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.5.5.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.6.その他の地域
7.5.5.6.1.市場規模および予測:タイプ別
7.5.5.6.2.市場規模および予測:エンドユーザー別
7.5.5.6.3.市場規模・予測:流通チャネル別
第8章 競争環境
8.1.はじめに
8.2.上位の勝利戦略
8.3.トップ10選手の製品マッピング
8.4.競合ダッシュボード
8.5.競合ヒートマップ
8.6.トッププレーヤーのポジショニング(2023年
第9章 企業プロフィール
9.1.Hydro Flask, LLC(ヘレン・オブ・トロイ・リミテッド)
9.1.1.会社概要
9.1.2.主要役員
9.1.3.スナップショット
9.1.4.事業セグメント
9.1.5.製品ポートフォリオ
9.2.クリーンカンティーン
9.2.1.会社概要
9.2.2.主要役員
9.2.3.スナップショット
9.2.4.事業セグメント
9.2.5.製品ポートフォリオ
9.2.6.主な戦略的動きと展開
9.3.MiiR.com
9.3.1.会社概要
9.3.2.主要役員
9.3.3.スナップショット
9.3.4.事業セグメント
9.3.5.製品ポートフォリオ
9.4.シンプルモダン
9.4.1.会社概要
9.4.2.主要役員
9.4.3.スナップショット
9.4.4.事業セグメント
9.4.5.製品ポートフォリオ
9.4.6.主な戦略的動きと展開
9.5.象印マホービン
9.5.1.会社概要
9.5.2.主要役員
9.5.3.スナップショット
9.5.4.事業セグメント
9.5.5.製品ポートフォリオ
9.5.6.業績
9.6.ライフタイムブランズ
9.6.1.会社概要
9.6.2.主要役員
9.6.3.スナップショット
9.6.4.事業セグメント
9.6.5.製品ポートフォリオ
9.6.6.業績
9.7.サーモス合同会社
9.7.1.会社概要
9.7.2.主要役員
9.7.3.スナップショット
9.7.4.事業セグメント
9.7.5.製品ポートフォリオ
9.8.ビスタ・アウトドア・オペレーションズ LLC.
9.8.1.会社概要
9.8.2.主要役員
9.8.3.スナップショット
9.8.4.事業セグメント
9.8.5.製品ポートフォリオ
9.8.6.業績
9.8.7.主な戦略的動きと展開
9.9.タイガーコーポレーション
9.9.1.会社概要
9.9.2.主要役員
9.9.3.スナップショット
9.9.4.事業セグメント
9.9.5.製品ポートフォリオ
9.9.6.主な戦略的動きと展開
9.10.YETIホールディングス
9.10.1.会社概要
9.10.2.主要役員
9.10.3.スナップショット
9.10.4.事業セグメント
9.10.5.製品ポートフォリオ
9.10.6.業績

 

ページTOPに戻る


 

Summary

A container designed to maintain the temperature of the beverage for extended periods of time is referred as a stainless insulated bottle. This type of bottle is generally made from high-quality stainless steel and features double-wall construction, with a vacuum seal between the walls to minimize heat transfer. The high-quality stainless steel used in the production of stainless insulated bottle is resistant to corrosion and durable. Such type of bottles are generally used by consumers to keep their beverage cold or hot for longer duration.
Rise in travel as well as fitness activities increases the demand stainless insulated bottle. There is a need for temperature-retaining hydration solutions among cyclists, hikers, bikers and camping enthusiasts as they need either cold or hot beverage as per weather. The stainless insulated bottles offer superior performance as compared to plastic alternatives. Also, these bottles offer sustainability benefits. Additional factors such as shift toward active lifestyle and rise in disposable income among the consumers surges the demand for stainless insulated bottles in the market.
However, high cost of stainless insulated bottles hinders the demand in the market. Price sensitive consumers are thus seen shifting to aluminum or plastic alternatives for their hydration requirements. This availability of low-cost alternatives plays a large role in purchasing decisions of the consumers, thus affecting the overall stainless insulated bottle market growth.
Manufacturers are focusing on introducing leak-proof, rugged, and easy-to-carry stainless insulated bottles that cater to the portability, thermal efficiency and durability requirements of the outdoor and fitness enthusiasts. In addition, advancements in vacuum insulation technology make way for the introduction of modern vacuum-sealed designs that create a near-airless space between double-walled stainless steel layers, which helps reduce heat transfer effectively. Furthermore, introduction of copper lining and usage of advanced sealing mechanisms cater to the demand for reusable, eco-friendly hydration solutions among the consumers. These factors are expected to strengthen the stainless insulated bottle market share during the forecast period.
Market Segmentation
The stainless insulated bottle market is divided into type, end user, distribution channel, and region. Based on type, the market is bifurcated into single-wall insulated bottle and double-wall insulated bottle. Based on end user, the market is categorized into individual and commercial. Based on distribution channel, the market is classified into supermarkets-hypermarkets, specialty stores, B2B, online sales channel, and others. By region, the market is analyzed across North America (U.S., Canada, and Mexico), Europe (Germany, UK, France, Italy, Spain, and rest of Europe), Asia-Pacific (China, Japan, India, South Korea, Australia, Singapore, and rest of Asia-Pacific), and LAMEA (Brazil, Argentina, South Africa, Saudi Arabia, UAE, and rest of LAMEA).
By region, Asia-Pacific is anticipated to dominate the stainless insulated bottle market during the forecast period. Asia-Pacific region boasts a strong manufacturing base and large consumer population, which supports the increased demand for eco-friendly and reusable bottles. Moreover, surge in awareness of environmental issues and the harmful effects of plastic encourages the shift in consumer preference for stainless insulated bottles across the region.
Key Findings of the Study
By type, the double-wall insulated bottle segment was the highest revenue contributor to the market in 2023.
By end user, the individual segment was the largest segment in 2023.
By distribution channel, the supermarket-hypermarkets segment was the largest segment in 2023
Region-wise, Asia-Pacific was the highest revenue contributor in 2023.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report)
● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● Product Life Cycles
● Regulatory Guidelines
● Additional company profiles with specific to client's interest
● Additional country or region analysis- market size and forecast
● Brands Share Analysis
● Criss-cross segment analysis- market size and forecast
● Expanded list for Company Profiles
● Import Export Analysis/Data
● Key player details (including location, contact details, supplier/vendor network etc. in excel format)
● List of customers/consumers/raw material suppliers- value chain analysis
● Market share analysis of players at global/region/country level
● Volume Market Size and Forecast
Key Market Segments
By Type
● Single-wall insulated bottle
● Double-wall insulated bottle
By End User
● Individual
● Commercial
By Distribution Channel
● Supermarkets-Hypermarkets
● Specialty Stores
● B2B
● Online Sales Channel
● Others
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
○ Mexico
● Europe
○ Germany
○ UK
○ France
○ Spain
○ Italy
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ Japan
○ India
○ South Korea
○ Australia
○ Singapore
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Brazil
○ Argentina
○ South Africa
○ Saudi Arabia
○ UAE
○ Rest of LAMEA
● Key Market Players
○ Klean Kanteen
○ MiiR.com
○ Lifetime Brands, Inc.
○ Thermos LLC
○ Vista Outdoor Operations LLC.
○ Tiger Corporation
○ Zojirushi Corporation
○ Simple Modern
○ YETI Holdings, Inc.
○ Hydro Flask, LLC (Helen of Troy Limited)



ページTOPに戻る


Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. High bargaining power of suppliers
3.3.2. Moderate threat of new entrants
3.3.3. Moderate threat of substitutes
3.3.4. Moderate intensity of rivalry
3.3.5. Moderate bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Expansion of outdoor and fitness activities
3.4.1.2. Growth in consumer preference for sustainable and reusable bottles
3.4.1.3. Advancements in vacuum insulation technology
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. High cost compared to plastic and aluminum alternatives
3.4.2.2. Potential risk of counterfeit and low-quality products
3.4.2.3. Limited recycling infrastructure for stainless steel bottles
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Innovation in smart and tech-integrated bottles
3.4.3.2. Growth in e-commerce and direct-to-consumer sales
CHAPTER 4: STAINLESS INSULATED BOTTLE MARKET, BY TYPE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Single-wall insulated bottle
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Double-wall insulated bottle
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: STAINLESS INSULATED BOTTLE MARKET, BY END USER
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Individual
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Commercial
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: STAINLESS INSULATED BOTTLE MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Supermarkets-Hypermarkets
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Specialty Stores
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
6.4. B2B
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by region
6.4.3. Market share analysis by country
6.5. Online Sales Channel
6.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.2. Market size and forecast, by region
6.5.3. Market share analysis by country
6.6. Others
6.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.6.2. Market size and forecast, by region
6.6.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: STAINLESS INSULATED BOTTLE MARKET, BY REGION
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast By Region
7.2. North America
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by Type
7.2.3. Market size and forecast, by End User
7.2.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5. Market size and forecast, by country
7.2.5.1. U.S.
7.2.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.2.5.1.2. Market size and forecast, by End User
7.2.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5.2. Canada
7.2.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.2.5.2.2. Market size and forecast, by End User
7.2.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5.3. Mexico
7.2.5.3.1. Market size and forecast, by Type
7.2.5.3.2. Market size and forecast, by End User
7.2.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3. Europe
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by Type
7.3.3. Market size and forecast, by End User
7.3.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5. Market size and forecast, by country
7.3.5.1. Germany
7.3.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.1.2. Market size and forecast, by End User
7.3.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.2. UK
7.3.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.2.2. Market size and forecast, by End User
7.3.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.3. France
7.3.5.3.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.3.2. Market size and forecast, by End User
7.3.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.4. Spain
7.3.5.4.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.4.2. Market size and forecast, by End User
7.3.5.4.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.5. Italy
7.3.5.5.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.5.2. Market size and forecast, by End User
7.3.5.5.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.6. Rest of Europe
7.3.5.6.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.6.2. Market size and forecast, by End User
7.3.5.6.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by Type
7.4.3. Market size and forecast, by End User
7.4.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5. Market size and forecast, by country
7.4.5.1. China
7.4.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.1.2. Market size and forecast, by End User
7.4.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.2. Japan
7.4.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.2.2. Market size and forecast, by End User
7.4.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.3. India
7.4.5.3.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.3.2. Market size and forecast, by End User
7.4.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.4. South Korea
7.4.5.4.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.4.2. Market size and forecast, by End User
7.4.5.4.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.5. Australia
7.4.5.5.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.5.2. Market size and forecast, by End User
7.4.5.5.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.6. Singapore
7.4.5.6.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.6.2. Market size and forecast, by End User
7.4.5.6.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.7. Rest of Asia-Pacific
7.4.5.7.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.7.2. Market size and forecast, by End User
7.4.5.7.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5. LAMEA
7.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by Type
7.5.3. Market size and forecast, by End User
7.5.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5. Market size and forecast, by country
7.5.5.1. Brazil
7.5.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.1.2. Market size and forecast, by End User
7.5.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.2. Argentina
7.5.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.2.2. Market size and forecast, by End User
7.5.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.3. South Africa
7.5.5.3.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.3.2. Market size and forecast, by End User
7.5.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.4. Saudi Arabia
7.5.5.4.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.4.2. Market size and forecast, by End User
7.5.5.4.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.5. UAE
7.5.5.5.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.5.2. Market size and forecast, by End User
7.5.5.5.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.6. Rest of LAMEA
7.5.5.6.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.6.2. Market size and forecast, by End User
7.5.5.6.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product mapping of top 10 player
8.4. Competitive dashboard
8.5. Competitive heatmap
8.6. Top player positioning, 2023
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. Hydro Flask, LLC (Helen of Troy Limited)
9.1.1. Company overview
9.1.2. Key executives
9.1.3. Company snapshot
9.1.4. Operating business segments
9.1.5. Product portfolio
9.2. Klean Kanteen
9.2.1. Company overview
9.2.2. Key executives
9.2.3. Company snapshot
9.2.4. Operating business segments
9.2.5. Product portfolio
9.2.6. Key strategic moves and developments
9.3. MiiR.com
9.3.1. Company overview
9.3.2. Key executives
9.3.3. Company snapshot
9.3.4. Operating business segments
9.3.5. Product portfolio
9.4. Simple Modern
9.4.1. Company overview
9.4.2. Key executives
9.4.3. Company snapshot
9.4.4. Operating business segments
9.4.5. Product portfolio
9.4.6. Key strategic moves and developments
9.5. Zojirushi Corporation
9.5.1. Company overview
9.5.2. Key executives
9.5.3. Company snapshot
9.5.4. Operating business segments
9.5.5. Product portfolio
9.5.6. Business performance
9.6. Lifetime Brands, Inc.
9.6.1. Company overview
9.6.2. Key executives
9.6.3. Company snapshot
9.6.4. Operating business segments
9.6.5. Product portfolio
9.6.6. Business performance
9.7. Thermos LLC
9.7.1. Company overview
9.7.2. Key executives
9.7.3. Company snapshot
9.7.4. Operating business segments
9.7.5. Product portfolio
9.8. Vista Outdoor Operations LLC.
9.8.1. Company overview
9.8.2. Key executives
9.8.3. Company snapshot
9.8.4. Operating business segments
9.8.5. Product portfolio
9.8.6. Business performance
9.8.7. Key strategic moves and developments
9.9. Tiger Corporation
9.9.1. Company overview
9.9.2. Key executives
9.9.3. Company snapshot
9.9.4. Operating business segments
9.9.5. Product portfolio
9.9.6. Key strategic moves and developments
9.10. YETI Holdings, Inc.
9.10.1. Company overview
9.10.2. Key executives
9.10.3. Company snapshot
9.10.4. Operating business segments
9.10.5. Product portfolio
9.10.6. Business performance

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート

Allied Market Research社の 消費者向けグッズ分野 での最新刊レポート


よくあるご質問


Allied Market Research社はどのような調査会社ですか?


アライドマーケットリサーチ(Allied Market Research)は世界の多様な市場に関する戦略や将来推計、成長/衰退予測、機会分析、消費者調査などを行い、市場調査レポートを積極的に出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

 

2025/10/10 10:27

154.09 円

178.61 円

207.69 円

ページTOPに戻る