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トピックス別レポート一覧 その他の市場調査レポート

このリストは既存のカテゴリーにはいらないサービス業に関連するレポートを新着中に紹介しています。

 

台湾のマスビューティ&パーソナルケア
台湾のマスビューティ&パーソナルケア
Mass Beauty and Personal Care in Taiwan
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Retail constant value sales (2021 prices) of mass beauty and personal care began to recover during 2021 but remained well below their pre-pandemic level. During 2021, mass fragrances, mass adult sun care and mass colour cosmetics were the top performers i…
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スペインのマスビューティ&パーソナルケア
スペインのマスビューティ&パーソナルケア
Mass Beauty and Personal Care in Spain
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Most mass beauty and personal care categories saw growth in 2021. The steep fall in colour cosmetics came to a halt and saw a slight improvement due to a return to outdoor activities and hybrid work modes. Most companies see Singapore as a mature market w…
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シンガポールにおけるマスビューティ&パーソナルケア
シンガポールにおけるマスビューティ&パーソナルケア
Mass Beauty and Personal Care in Singapore
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
During the pandemic, there has been an increasing focus on mental health and wellness, which is associated with changes in the way consumers perceive ageing. There has been a gradual shift from perceptions of ageing as a condition that needs to be treated…
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ニュージーランドのマスビューティ&パーソナルケア
ニュージーランドのマスビューティ&パーソナルケア
Mass Beauty and Personal Care in New Zealand
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
The rate of growth in retail constant value sales (2021 prices) of mass beauty and personal care doubled during 2021, as the economic situation stabilised and local consumers spent less time at home. After a particularly difficult 2020, mass colour cosmet…
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モロッコのマスビューティ&パーソナルケア
モロッコのマスビューティ&パーソナルケア
Mass Beauty and Personal Care in Morocco
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Mass beauty and personal care recorded higher growth rates in both volume and current value terms across a number of categories in 2021. While growth in volume terms was supported by consumers spending more time outdoors compared to the previous year, gro…
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マレーシアのマスビューティ&パーソナルケア
マレーシアのマスビューティ&パーソナルケア
Mass Beauty and Personal Care in Malaysia
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
In general, mass beauty and personal care was more resilient in 2020 compared to premium beauty and personal care, recording just a single-digit decline in value terms. This was thanks in part to the strong demand for hygiene products, which mainly fall i…
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イタリアにおけるマスビューティ&パーソナルケア
イタリアにおけるマスビューティ&パーソナルケア
Mass Beauty and Personal Care in Italy
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
While overall demand for beauty and personal care in Ireland remained stable in 2021, value sales remained marginally lower than pre-pandemic levels, with the premium segment outperforming mass products in terms of value growth. However, it is noteworthy …
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アイルランドのマスビューティ&パーソナルケア
アイルランドのマスビューティ&パーソナルケア
Mass Beauty and Personal Care in Ireland
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
During the COVID-19 crisis, mass market brands like Procter & Gamble and Unilever relied heavily on pureplay e-commerce players, such as Tokopedia, Shopee, and Blibli, for online sales. This was partly because the sales channels were already set up on the…
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インドネシアにおけるマスビューティ&パーソナルケア
インドネシアにおけるマスビューティ&パーソナルケア
Mass Beauty and Personal Care in Indonesia
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Players in mass beauty and personal care saw sluggish recovery in 2021, due to the delayed return of tourist flows. Tourist consumption accounted for around half of total sales for mass players before COVID-19. Taking The Body Shop as an example, as the b…
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中国・香港のマスビューティ&パーソナルケア分野
中国・香港のマスビューティ&パーソナルケア分野
Mass Beauty and Personal Care in Hong Kong, China
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Retail constant value sales (2021 prices) of mass beauty and personal care had been in decline before the onset of the pandemic, but they stabilised during 2020, as the economic shock of COVID-19 led more local consumers to trade down from premium offerin…
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フランスにおけるマスビューティ&パーソナルケア
フランスにおけるマスビューティ&パーソナルケア
Mass Beauty and Personal Care in France
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Overall mass beauty and personal care saw a decline in current value sales in 2021, reflecting a weaker performance compared to 2020. COVID-19 disrupted demand and retail sales patterns causing upswings in some categories and declines in other. The slowdo…
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デンマークのマスビューティ&パーソナルケア
デンマークのマスビューティ&パーソナルケア
Mass Beauty and Personal Care in Denmark
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Mass beauty and personal care benefited from price-conscious consumers trading down from the premium segment due to the economic impact of the pandemic and lower disposable income. Demand remained especially resilient in categories comprised of products s…
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コロンビアのマスビューティ&パーソナルケア
コロンビアのマスビューティ&パーソナルケア
Mass Beauty and Personal Care in Colombia
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
In 2021, the competition in the beauty and personal care industry became fiercer. Premium brands actively adopted aggressive promotion and discount strategies to attract consumers, especially during major online shopping festivals such as double 11 and Ju…
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中国におけるマスビューティ・パーソナルケア
中国におけるマスビューティ・パーソナルケア
Mass Beauty and Personal Care in China
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Mass beauty and personal care had an outstanding 2021, recording double-digit current value growth. This performance was closely linked to the improving demand for categories such as colour cosmetic, fragrances, skin care and adult sun care in particular,…
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チリの美容・パーソナルケア
チリの美容・パーソナルケア
Mass Beauty and Personal Care in Chile
価格 US$ 990  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Many limited-service restaurants recorded store closures during the pandemic, both chained and independent. Amongst the leading chained Asian limited-service restaurants, Four Sea Dragon, Mercuries, Sushi Express, Yoshinoya, Formosa Chang and Teishoku 8 a…
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イギリスのビューティ&パーソナルケア
イギリスのビューティ&パーソナルケア
Beauty and Personal Care in the United Kingdom
価格 US$ 2,650  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
COVID-19 has been the catalyst for a rapid change in consumer behaviour in Thailand, with the pandemic impacting the local economy, the ability for consumers to move freely and restricting entry to inbound tourism. Further waves of COVID-19 hit Thailand i…
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タイにおけるビューティ&パーソナルケア
タイにおけるビューティ&パーソナルケア
Beauty and Personal Care in Thailand
価格 US$ 2,650  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
2021 was a year of great change for Taiwan. The pandemic finally broke through the country’s measures to contain COVID-19, with mid-May seeing the country enter Alert Level 3 that lasted for two and a half months before being lowered to Alert Level 2. The…
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台湾のビューティ&パーソナルケア
台湾のビューティ&パーソナルケア
Beauty and Personal Care in Taiwan
価格 US$ 2,650  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Having declined at an unprecedented pace during 2020, the central theme in beauty and personal care in Spain in 2021 was one of gradual recovery. However, the impact of the pandemic on this category has been far from uniform. During 2020, colour cosmetics…
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スペインのビューティ&パーソナルケア
スペインのビューティ&パーソナルケア
Beauty and Personal Care in Spain
価格 US$ 2,650  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
Overall, beauty and personal care witnessed an increase in current value sales in 2021. In 2020, the impact of COVID-19 on beauty and personal care was particularly felt in areas such as sun care, fragrances and colour cosmetics, with all three categories…
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シンガポールの美容・パーソナルケア
シンガポールの美容・パーソナルケア
Beauty and Personal Care in Singapore
価格 US$ 2,650  |  Euromonitor International | 2022年5月 | 英文レポート
With the concept of beauty becoming increasingly globalised, inclusivity and diversity have become fundamental components of highly relevant brand messages. As a result, the industry continues to broaden product portfolios to cater for an expanding consum…
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