世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ダイレクトブッキングMICE市場 - 世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、セグメント別、イベントタイプ別(ミーティング、インセンティブ、カンファレンス)、サービスプロバイダー別(会場所有者、ケータリングサービス、旅行&ホスピタリティプロバイダー、テクノロジープロバイダー)、地域別、競合別、2020-2030F

ダイレクトブッキングMICE市場 - 世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、セグメント別、イベントタイプ別(ミーティング、インセンティブ、カンファレンス)、サービスプロバイダー別(会場所有者、ケータリングサービス、旅行&ホスピタリティプロバイダー、テクノロジープロバイダー)、地域別、競合別、2020-2030F


Direct Booking MICE Market - Global Industry Size, Share, Trends, Opportunity, and Forecast, Segmented, By Event Type (Meeting, Incentives, Conferences), By Service Provider (Venue Owners, Catering Services, Travel & Hospitality Providers, Technology Providers), By Region, By Competition, 2020-2030F

市場概要 世界のダイレクトブッキングMICE市場は、2024年には3,008億9,000万米ドルとなり、2030年には5,196億2,000万米ドルに達すると予測され、予測期間中の年平均成長率は9.37%である。この市場セグメントは、... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2025年6月30日 US$4,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
PDF:2営業日程度 180 英語

 

サマリー

市場概要
世界のダイレクトブッキングMICE市場は、2024年には3,008億9,000万米ドルとなり、2030年には5,196億2,000万米ドルに達すると予測され、予測期間中の年平均成長率は9.37%である。この市場セグメントは、ミーティング、インセンティブ、会議、展示会などの専門的な集まりを、仲介業者を介さずに主催者とサービス提供者の間で直接管理・促進することを専門としている。これらのイベントは、ビジネス開発、知識交換、ブランド促進、国際協力の推進において重要な役割を果たしています。ダイレクト・ブッキングMICE市場は世界の経済活動にとって不可欠であり、会場予約、宿泊、輸送、オーディオビジュアル・インテグレーション、ケータリング、ロジスティクスなど、さまざまなサポート・サービスにわたって需要を生み出しています。
同市場は、企業のグローバル化、没入型のブランド体験に対する需要の高まり、プランニングの効率化とオーディエンスのエンゲージメントを高めるデジタルツールの普及により、力強い勢いを見せている。企業が戦略的エンゲージメントを重視し、顧客や従業員に合わせた体験を提供する中、柔軟性、コスト管理、合理化されたプランニングにより、MICEの直接予約は好まれるアプローチになりつつある。
主な市場促進要因
ビジネスイベントやカンファレンスへの企業投資の増加
企業は、顧客との関係強化、新製品の発表、社内エンゲージメントの促進を目的とした対面型イベントを重視するようになっており、MICEセグメントへの投資の増加に拍車をかけています。ビジネスのグローバル化に伴い、国境を越えた協力関係や対面での交流が必要となり、会議、コンファレンス、トレードイベントへの需要が高まっています。
この傾向は、製薬、IT、金融、製造業など、製品のデモンストレーションやグローバル・サミット、インセンティブ旅行が競争力の差別化に不可欠な分野で特に顕著です。さらに、旅行体験で社員に報酬を与えるインセンティブ・プログラムは、業績や士気を高めるツールとして人気を集めている。
ハイブリッド・イベント形式の採用もこの成長を後押ししており、組織は柔軟でスケーラブルなエンゲージメント・モデルを通じて参加者とROIを最大化できる。企業のイベント支出が増え続ける中、直接予約モデルはその効率性と透明性から支持を集めている。
主な市場課題
技術的破壊とバーチャルイベントが従来のMICE業界に与える影響
バーチャルコミュニケーショ ンプラットフォームの出現と普及は、従来 のMICE構造を破壊しました。デジタルツールは、多くの場合、低コストで、物流上の制約も少なく、本格的なイベントをバーチャルで開催することを可能にし、対面形式への挑戦となっています。
COVID-19のパンデミックはこのシフトを著しく加速させ、バーチャル環境やハイブリッド環境への迅速な適応を迫りました。このような形式はアクセシビリティや継続 性を高める一方で、従来のMICE関係者にとって の収益の柱であった、物理的な会場や旅行、関連サー ビスの需要を減らすことにもなります。
この混乱は、イベント主催者がバーチャルの利便性とフェイス・トゥ・フェイスのネットワーキングの価値をバランスさせなければならないというパラダイム・シフトを生み出し、イベント・フォーマット、オーディエンス・エンゲージメント、ROIの指標を戦略的に見直すことを要求しています。
主な市場動向
ダイレクトブッキングMICE市場におけるデジタルトランスフォーメーションとハイブリッドイベントの統合
MICE業界は、ハイブリッド・イベント形式を筆頭に、デジタル・トランスフォーメーションが進んでいます。対面式の集会とバーチャルな参加を組み合わせたハイブリッドイベントは、参加者のエンゲージメントとアクセシビリティを再構築しています。
AIベースのネットワーキング、没入型バーチャルリアリティ体験、リアルタイム分析、バーチャル出展者スペースの採用は、ますます一般的になりつつある。これらの技術革新は、参加者に高度にパーソナライズされた旅を可能にし、主催者に測定可能なインサイトを提供します。さらに、オンデマンド・コンテンツやイベント後のインタラクションを通じてイベントのライフサイクルを延長し、新たな価値の流れを生み出している。
また、ハイブリッド・モデルは、移動に関連する排出を最小限に抑えることで、持続可能性の目標にも合致し、その採用をさらに後押しする。しかし、この変革の成功は、デジタル疲労、サイバーセキュリティリスク、物理的コンポーネントと仮想コンポーネント間のシームレスな技術統合といった課題の克服にかかっている。
主催者は、ハイブリッド・イベントのインパクトを維持しながら測定可能な結果を出すために、統合デジタル・プラットフォーム、スタッフ・トレーニング、創造的なエンゲージメント戦略に投資することで対応している。
主な市場プレイヤー
- Cvent, Inc.
- マリッツ・ホールディングス
- インフォーマ plc
- リード エグジビション リミテッド
- MCIグループSA
- BCDトラベルB.V.(BCDミーティング&イベント)
- アメリカン・エキスプレス・グローバル・ビジネス・トラベル・リミテッド
- テストロニクス・インターナショナル・リミテッド
- GLイベントSA
- フリーマン・カンパニー
レポートの範囲
本レポートでは、ダイレクトブッキングMICEの世界市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳述しています:
- ダイレクトブッキングMICE市場、イベントタイプ別
o ミーティング
o インセンティブ
o コンファレンス
- ダイレクトブッキングMICE市場:サービスプロバイダー別
o 会場オーナー
o ケータリングサービス
o 旅行&ホスピタリティ・プロバイダー
o テクノロジープロバイダー
- ダイレクトブッキングMICE市場:地域別
o 北米
§ 北米
§ カナダ
§ メキシコ
o ヨーロッパ
§ フランス
§ イギリス
§ イタリア
§ ドイツ
§ スペイン
o アジア太平洋
§ 中国
§ インド
§ 日本
§ オーストラリア
§ 韓国
o 南米
§ ブラジル
§ アルゼンチン
§ コロンビア
o 中東・アフリカ
§ 南アフリカ
§ サウジアラビア
§ アラブ首長国連邦
§ クウェート
§ トルコ
競合他社の状況
企業プロフィール:世界の直接予約MICE市場に存在する主要企業の詳細分析。
利用可能なカスタマイズ
TechSci Research社は、所定の市場データを使用したダイレクトブッキングMICEの世界市場レポートにおいて、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です:
企業情報
- 追加市場プレイヤー(最大5社)の詳細分析とプロファイリング


ページTOPに戻る


目次

1.製品概要
1.1.市場の定義
1.2.市場の範囲
1.2.1.対象市場
1.2.2.調査対象年
1.3.主な市場セグメント
2.調査方法
2.1.調査の目的
2.2.ベースラインの方法
2.3.調査範囲の設定
2.4.仮定と限界
2.5.調査の情報源
2.5.1.二次調査
2.5.2.一次調査
2.6.市場調査のアプローチ
2.6.1.ボトムアップ・アプローチ
2.6.2.トップダウン・アプローチ
2.7.市場規模と市場シェアの算出方法
2.8.予測手法
2.8.1.データの三角測量と検証
3.エグゼクティブ・サマリー
3.1.市場の概要
3.2.主要市場セグメントの概要
3.3.主要市場プレーヤーの概要
3.4.主要地域/国の概要
3.5.市場促進要因、課題、動向の概要
4.お客様の声
5.世界のダイレクトブッキングMICE市場展望
5.1.市場規模と予測
5.1.1.金額ベース
5.2.市場シェアと予測
5.2.1.イベントタイプ別(会議、インセンティブ、カンファレンス)
5.2.2.サービスプロバイダー別(イベントプランナー、会場オーナー、ケータリングサービス、トラベル&ホスピタリティプロバイダー、テクノロジープロバイダー)
5.2.3.地域別
5.3.企業別(2024年)
5.4.市場マップ
6.北米ダイレクトブッキングMICE市場展望
6.1.市場規模と予測
6.1.1.金額ベース
6.2.市場シェアと予測
6.2.1.イベントタイプ別
6.2.2.サービスプロバイダー別
6.2.3.国別
6.3.北米国別分析
6.3.1.米国ダイレクトブッキングMICE市場展望
6.3.1.1.市場規模と予測
6.3.1.1.1.金額ベース
6.3.1.2.市場シェアと予測
6.3.1.2.1.イベントタイプ別
6.3.1.2.2.サービスプロバイダー別
6.3.2.カナダのダイレクトブッキングMICE市場展望
6.3.2.1.市場規模と予測
6.3.2.1.1.金額ベース
6.3.2.2.市場シェアと予測
6.3.2.2.1.イベントタイプ別
6.3.2.2.2.サービスプロバイダー別
6.3.3.メキシコのダイレクトブッキングMICE市場展望
6.3.3.1.市場規模と予測
6.3.3.1.1.金額ベース
6.3.3.2.市場シェアと予測
6.3.3.2.1.イベントタイプ別
6.3.3.2.2.サービスプロバイダー別
7.欧州ダイレクトブッキングMICE市場展望
7.1.市場規模と予測
7.1.1.金額ベース
7.2.市場シェアと予測
7.2.1.イベントタイプ別
7.2.2.サービスプロバイダー別
7.2.3.国別
7.3.ヨーロッパ国別分析
7.3.1.ドイツ ダイレクトブッキングMICE市場展望
7.3.1.1.市場規模と予測
7.3.1.1.1.金額ベース
7.3.1.2.市場シェアと予測
7.3.1.2.1.イベントタイプ別
7.3.1.2.2.サービスプロバイダー別
7.3.2.イギリスのダイレクトブッキングMICE市場展望
7.3.2.1.市場規模・予測
7.3.2.1.1.金額ベース
7.3.2.2.市場シェアと予測
7.3.2.2.1.イベントタイプ別
7.3.2.2.2.サービスプロバイダー別
7.3.3.イタリアダイレクトブッキングMICE市場展望
7.3.3.1.市場規模と予測
7.3.3.1.1.金額ベース
7.3.3.2.市場シェアと予測
7.3.3.2.1.イベントタイプ別
7.3.3.2.2.サービスプロバイダー別
7.3.4.フランスダイレクトブッキングMICE市場展望
7.3.4.1.市場規模と予測
7.3.4.1.1.金額ベース
7.3.4.2.市場シェアと予測
7.3.4.2.1.イベントタイプ別
7.3.4.2.2.サービスプロバイダー別
7.3.5.スペインのダイレクトブッキングMICE市場展望
7.3.5.1.市場規模と予測
7.3.5.1.1.金額ベース
7.3.5.2.市場シェアと予測
7.3.5.2.1.イベントタイプ別
7.3.5.2.2.サービスプロバイダー別
8.アジア太平洋ダイレクトブッキングMICE市場展望
8.1.市場規模と予測
8.1.1.金額ベース
8.2.市場シェアと予測
8.2.1.イベントタイプ別
8.2.2.サービスプロバイダー別
8.2.3.国別
8.3.アジア太平洋地域国別分析
8.3.1.中国ダイレクトブッキングMICE市場展望
8.3.1.1.市場規模と予測
8.3.1.1.1.金額ベース
8.3.1.2.市場シェアと予測
8.3.1.2.1.イベントタイプ別
8.3.1.2.2.サービスプロバイダー別
8.3.2.インドダイレクトブッキングMICE市場展望
8.3.2.1.市場規模・予測
8.3.2.1.1.金額ベース
8.3.2.2.市場シェアと予測
8.3.2.2.1.イベントタイプ別
8.3.2.2.2.サービスプロバイダー別
8.3.3.日本のダイレクトブッキングMICE市場展望
8.3.3.1.市場規模・予測
8.3.3.1.1.金額ベース
8.3.3.2.市場シェアと予測
8.3.3.2.1.イベントタイプ別
8.3.3.2.2.サービスプロバイダー別
8.3.4.韓国のダイレクトブッキングMICE市場展望
8.3.4.1.市場規模と予測
8.3.4.1.1.金額ベース
8.3.4.2.市場シェアと予測
8.3.4.2.1.イベントタイプ別
8.3.4.2.2.サービスプロバイダー別
8.3.5.オーストラリアダイレクトブッキングMICE市場展望
8.3.5.1.市場規模と予測
8.3.5.1.1.金額ベース
8.3.5.2.市場シェアと予測
8.3.5.2.1.イベントタイプ別
8.3.5.2.2.サービスプロバイダー別
9.南米ダイレクトブッキングMICE市場展望
9.1.市場規模と予測
9.1.1.金額ベース
9.2.市場シェアと予測
9.2.1.イベントタイプ別
9.2.2.サービスプロバイダー別
9.2.3.国別
9.3.南アメリカ国別分析
9.3.1.ブラジルのダイレクトブッキングMICE市場展望
9.3.1.1.市場規模と予測
9.3.1.1.1.金額ベース
9.3.1.2.市場シェアと予測
9.3.1.2.1.イベントタイプ別
9.3.1.2.2.サービスプロバイダー別
9.3.2.アルゼンチンのダイレクトブッキングMICE市場展望
9.3.2.1.市場規模・予測
9.3.2.1.1.金額ベース
9.3.2.2.市場シェアと予測
9.3.2.2.1.イベントタイプ別
9.3.2.2.2.サービスプロバイダー別
9.3.3.コロンビアのダイレクトブッキングMICE市場展望
9.3.3.1.市場規模と予測
9.3.3.1.1.金額ベース
9.3.3.2.市場シェアと予測
9.3.3.2.1.イベントタイプ別
9.3.3.2.2.サービスプロバイダー別
10.中東・アフリカダイレクトブッキングMICE市場展望
10.1.市場規模と予測
10.1.1.金額ベース
10.2.市場シェアと予測
10.2.1.イベントタイプ別
10.2.2.サービスプロバイダー別
10.2.3.国別
10.3.中東・アフリカ国別分析
10.3.1.南アフリカのダイレクトブッキングMICE市場展望
10.3.1.1.市場規模と予測
10.3.1.1.1.金額ベース
10.3.1.2.市場シェアと予測
10.3.1.2.1.イベントタイプ別
10.3.1.2.2.サービスプロバイダー別
10.3.2.サウジアラビアのダイレクトブッキングMICE市場展望
10.3.2.1.市場規模・予測
10.3.2.1.1.金額ベース
10.3.2.2.市場シェアと予測
10.3.2.2.1.イベントタイプ別
10.3.2.2.2.サービスプロバイダー別
10.3.3.UAEダイレクトブッキングMICE市場展望
10.3.3.1.市場規模・予測
10.3.3.1.1.金額ベース
10.3.3.2.市場シェアと予測
10.3.3.2.1.イベントタイプ別
10.3.3.2.2.サービスプロバイダー別
10.3.4.クウェートダイレクトブッキングMICE市場展望
10.3.4.1.市場規模・予測
10.3.4.1.1.金額ベース
10.3.4.2.市場シェアと予測
10.3.4.2.1.イベントタイプ別
10.3.4.2.2.サービスプロバイダー別
10.3.5.トルコのダイレクトブッキングMICE市場展望
10.3.5.1.市場規模と予測
10.3.5.1.1.金額ベース
10.3.5.2.市場シェアと予測
10.3.5.2.1.イベントタイプ別
10.3.5.2.2.サービスプロバイダー別
11.市場ダイナミクス
11.1.推進要因
11.2.課題
12.市場動向
12.1.合併と買収(もしあれば)
12.2.製品上市(もしあれば)
12.3.最近の動向
13.企業プロフィール
13.1.Cvent, Inc.
13.1.1.事業概要
13.1.2.主な売上と財務
13.1.3.最近の動向
13.1.4.キーパーソン/主要コンタクトパーソン
13.1.5.主要製品/サービス
13.2.マリッツ・ホールディングス
13.3.インフォーマ・ピーエルシー
13.4.リード エグジビション リミテッド
13.5.MCIグループSA
13.6.BCDトラベルB.V.(BCDミーティング&イベント)
13.7.アメリカン・エキスプレス・グローバル・ビジネス・トラベル・リミテッド
13.8.テストロニクス・インターナショナル・リミテッド
13.9.GLイベントSA
13.10.フリーマン・カンパニー
14.戦略的提言
15.フリーマンについて

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Market Overview
The Global Direct Booking MICE Market was valued at USD 300.89 Billion in 2024 and is projected to reach USD 519.62 Billion by 2030, growing at a CAGR of 9.37% during the forecast period. This market segment specializes in managing and facilitating professional gatherings such as meetings, incentives, conferences, and exhibitions directly between organizers and service providers, bypassing intermediaries. These events play a critical role in driving business development, knowledge exchange, brand promotion, and international collaboration. The Direct Booking MICE Market is integral to global economic activity, generating demand across various support services including venue booking, accommodation, transportation, audiovisual integration, catering, and logistics.
The market is experiencing strong momentum due to corporate globalization, increasing demand for immersive brand experiences, and the widespread implementation of digital tools that enhance planning efficiency and audience engagement. As companies emphasize strategic engagement and tailored experiences for clients and employees, direct MICE bookings are becoming a preferred approach due to their flexibility, cost control, and streamlined planning.
Key Market Drivers
Increasing Corporate Investments in Business Events and Conferences
Corporations are placing growing importance on in-person events to strengthen client relationships, unveil new products, and foster internal engagement, fueling increased investments in the MICE segment. The globalization of business, along with the necessity for cross-border collaborations and face-to-face interactions, is intensifying demand for meetings, conferences, and trade events.
This trend is particularly evident in sectors like pharmaceuticals, IT, finance, and manufacturing, where product demonstrations, global summits, and incentive travel are essential for competitive differentiation. Moreover, incentive programs that reward employees with travel experiences are gaining popularity as tools to enhance performance and morale.
The adoption of hybrid event formats is also driving this growth, allowing organizations to maximize participation and ROI through flexible, scalable engagement models. As corporate event spending continues to rise, the direct booking model is gaining traction for its efficiency and transparency.
Key Market Challenges
Impact of Technological Disruption and Virtual Events on Traditional MICE Industry
The emergence and widespread adoption of virtual communication platforms have disrupted traditional MICE structures. Digital tools now allow organizations to host full-scale events virtually—often with lower costs and fewer logistical constraints—posing a challenge to in-person formats.
The COVID-19 pandemic significantly accelerated this shift, forcing rapid adaptation to virtual and hybrid environments. While these formats enhance accessibility and continuity, they also reduce demand for physical venues, travel, and related services—core revenue components for traditional MICE stakeholders.
This disruption has created a paradigm shift where event organizers must balance virtual convenience with the value of face-to-face networking, requiring a strategic reassessment of event formats, audience engagement, and ROI metrics.
Key Market Trends
Digital Transformation and Hybrid Event Integration in the Direct Booking MICE Market
The MICE industry is undergoing a digital transformation with hybrid event formats at the forefront. Combining in-person gatherings with virtual participation, hybrid events are reshaping attendee engagement and accessibility.
The adoption of AI-based networking, immersive virtual reality experiences, real-time analytics, and virtual exhibitor spaces is becoming increasingly common. These innovations enable highly personalized attendee journeys and offer measurable insights for organizers. Additionally, they extend event lifecycles through on-demand content and post-event interactions, creating new value streams.
Hybrid models also align with sustainability goals by minimizing travel-related emissions, further driving their adoption. However, the success of this transformation hinges on overcoming challenges such as digital fatigue, cybersecurity risks, and seamless technical integration between physical and virtual components.
Organizers are responding by investing in integrated digital platforms, staff training, and creative engagement strategies to maintain the impact of hybrid events while delivering measurable results.
Key Market Players
• Cvent, Inc.
• Maritz Holdings, Inc.
• Informa plc
• Reed Exhibitions Limited
• MCI Group SA
• BCD Travel B.V. (BCD Meetings & Events)
• American Express Global Business Travel Limited
• Testronics International Limited
• GL Events SA
• Freeman Company
Report Scope:
In this report, the Global Direct Booking MICE Market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• Direct Booking MICE Market, By Event Type:
o Meeting
o Incentives
o Conferences
• Direct Booking MICE Market, By Service Provider:
o Venue Owners
o Catering Services
o Travel & Hospitality Providers
o Technology Providers
• Direct Booking MICE Market, By Region:
o North America
§ United States
§ Canada
§ Mexico
o Europe
§ France
§ United Kingdom
§ Italy
§ Germany
§ Spain
o Asia-Pacific
§ China
§ India
§ Japan
§ Australia
§ South Korea
o South America
§ Brazil
§ Argentina
§ Colombia
o Middle East & Africa
§ South Africa
§ Saudi Arabia
§ UAE
§ Kuwait
§ Turkey
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the Global Direct Booking MICE Market.
Available Customizations:
Global Direct Booking MICE Market report with the given Market data, TechSci Research offers customizations according to a company's specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional Market players (up to five).



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Product Overview
1.1. Market Definition
1.2. Scope of the Market
1.2.1. Markets Covered
1.2.2. Years Considered for Study
1.3. Key Market Segmentations
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Formulation of the Scope
2.4. Assumptions and Limitations
2.5. Sources of Research
2.5.1. Secondary Research
2.5.2. Primary Research
2.6. Approach for the Market Study
2.6.1. The Bottom-Up Approach
2.6.2. The Top-Down Approach
2.7. Methodology Followed for Calculation of Market Size & Market Shares
2.8. Forecasting Methodology
2.8.1. Data Triangulation & Validation
3. Executive Summary
3.1. Overview of the Market
3.2. Overview of Key Market Segmentations
3.3. Overview of Key Market Players
3.4. Overview of Key Regions/Countries
3.5. Overview of Market Drivers, Challenges, and Trends
4. Voice of Customer
5. Global Direct Booking MICE Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Event Type (Meeting, Incentives, Conferences)
5.2.2. By Service Provider (Event Planners, Venue Owners, Catering Services, Travel & Hospitality Providers, Technology Providers)
5.2.3. By Region
5.3. By Company (2024)
5.4. Market Map
6. North America Direct Booking MICE Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Event Type
6.2.2. By Service Provider
6.2.3. By Country
6.3. North America: Country Analysis
6.3.1. United States Direct Booking MICE Market Outlook
6.3.1.1. Market Size & Forecast
6.3.1.1.1. By Value
6.3.1.2. Market Share & Forecast
6.3.1.2.1. By Event Type
6.3.1.2.2. By Service Provider
6.3.2. Canada Direct Booking MICE Market Outlook
6.3.2.1. Market Size & Forecast
6.3.2.1.1. By Value
6.3.2.2. Market Share & Forecast
6.3.2.2.1. By Event Type
6.3.2.2.2. By Service Provider
6.3.3. Mexico Direct Booking MICE Market Outlook
6.3.3.1. Market Size & Forecast
6.3.3.1.1. By Value
6.3.3.2. Market Share & Forecast
6.3.3.2.1. By Event Type
6.3.3.2.2. By Service Provider
7. Europe Direct Booking MICE Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Event Type
7.2.2. By Service Provider
7.2.3. By Country
7.3. Europe: Country Analysis
7.3.1. Germany Direct Booking MICE Market Outlook
7.3.1.1. Market Size & Forecast
7.3.1.1.1. By Value
7.3.1.2. Market Share & Forecast
7.3.1.2.1. By Event Type
7.3.1.2.2. By Service Provider
7.3.2. United Kingdom Direct Booking MICE Market Outlook
7.3.2.1. Market Size & Forecast
7.3.2.1.1. By Value
7.3.2.2. Market Share & Forecast
7.3.2.2.1. By Event Type
7.3.2.2.2. By Service Provider
7.3.3. Italy Direct Booking MICE Market Outlook
7.3.3.1. Market Size & Forecast
7.3.3.1.1. By Value
7.3.3.2. Market Share & Forecast
7.3.3.2.1. By Event Type
7.3.3.2.2. By Service Provider
7.3.4. France Direct Booking MICE Market Outlook
7.3.4.1. Market Size & Forecast
7.3.4.1.1. By Value
7.3.4.2. Market Share & Forecast
7.3.4.2.1. By Event Type
7.3.4.2.2. By Service Provider
7.3.5. Spain Direct Booking MICE Market Outlook
7.3.5.1. Market Size & Forecast
7.3.5.1.1. By Value
7.3.5.2. Market Share & Forecast
7.3.5.2.1. By Event Type
7.3.5.2.2. By Service Provider
8. Asia-Pacific Direct Booking MICE Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Event Type
8.2.2. By Service Provider
8.2.3. By Country
8.3. Asia-Pacific: Country Analysis
8.3.1. China Direct Booking MICE Market Outlook
8.3.1.1. Market Size & Forecast
8.3.1.1.1. By Value
8.3.1.2. Market Share & Forecast
8.3.1.2.1. By Event Type
8.3.1.2.2. By Service Provider
8.3.2. India Direct Booking MICE Market Outlook
8.3.2.1. Market Size & Forecast
8.3.2.1.1. By Value
8.3.2.2. Market Share & Forecast
8.3.2.2.1. By Event Type
8.3.2.2.2. By Service Provider
8.3.3. Japan Direct Booking MICE Market Outlook
8.3.3.1. Market Size & Forecast
8.3.3.1.1. By Value
8.3.3.2. Market Share & Forecast
8.3.3.2.1. By Event Type
8.3.3.2.2. By Service Provider
8.3.4. South Korea Direct Booking MICE Market Outlook
8.3.4.1. Market Size & Forecast
8.3.4.1.1. By Value
8.3.4.2. Market Share & Forecast
8.3.4.2.1. By Event Type
8.3.4.2.2. By Service Provider
8.3.5. Australia Direct Booking MICE Market Outlook
8.3.5.1. Market Size & Forecast
8.3.5.1.1. By Value
8.3.5.2. Market Share & Forecast
8.3.5.2.1. By Event Type
8.3.5.2.2. By Service Provider
9. South America Direct Booking MICE Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Event Type
9.2.2. By Service Provider
9.2.3. By Country
9.3. South America: Country Analysis
9.3.1. Brazil Direct Booking MICE Market Outlook
9.3.1.1. Market Size & Forecast
9.3.1.1.1. By Value
9.3.1.2. Market Share & Forecast
9.3.1.2.1. By Event Type
9.3.1.2.2. By Service Provider
9.3.2. Argentina Direct Booking MICE Market Outlook
9.3.2.1. Market Size & Forecast
9.3.2.1.1. By Value
9.3.2.2. Market Share & Forecast
9.3.2.2.1. By Event Type
9.3.2.2.2. By Service Provider
9.3.3. Colombia Direct Booking MICE Market Outlook
9.3.3.1. Market Size & Forecast
9.3.3.1.1. By Value
9.3.3.2. Market Share & Forecast
9.3.3.2.1. By Event Type
9.3.3.2.2. By Service Provider
10. Middle East and Africa Direct Booking MICE Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Event Type
10.2.2. By Service Provider
10.2.3. By Country
10.3. Middle East and Africa: Country Analysis
10.3.1. South Africa Direct Booking MICE Market Outlook
10.3.1.1. Market Size & Forecast
10.3.1.1.1. By Value
10.3.1.2. Market Share & Forecast
10.3.1.2.1. By Event Type
10.3.1.2.2. By Service Provider
10.3.2. Saudi Arabia Direct Booking MICE Market Outlook
10.3.2.1. Market Size & Forecast
10.3.2.1.1. By Value
10.3.2.2. Market Share & Forecast
10.3.2.2.1. By Event Type
10.3.2.2.2. By Service Provider
10.3.3. UAE Direct Booking MICE Market Outlook
10.3.3.1. Market Size & Forecast
10.3.3.1.1. By Value
10.3.3.2. Market Share & Forecast
10.3.3.2.1. By Event Type
10.3.3.2.2. By Service Provider
10.3.4. Kuwait Direct Booking MICE Market Outlook
10.3.4.1. Market Size & Forecast
10.3.4.1.1. By Value
10.3.4.2. Market Share & Forecast
10.3.4.2.1. By Event Type
10.3.4.2.2. By Service Provider
10.3.5. Turkey Direct Booking MICE Market Outlook
10.3.5.1. Market Size & Forecast
10.3.5.1.1. By Value
10.3.5.2. Market Share & Forecast
10.3.5.2.1. By Event Type
10.3.5.2.2. By Service Provider
11. Market Dynamics
11.1. Drivers
11.2. Challenges
12. Market Trends & Developments
12.1. Merger & Acquisition (If Any)
12.2. Product Launches (If Any)
12.3. Recent Developments
13. Company Profiles
13.1. Cvent, Inc.
13.1.1. Business Overview
13.1.2. Key Revenue and Financials
13.1.3. Recent Developments
13.1.4. Key Personnel/Key Contact Person
13.1.5. Key Product/Services Offered
13.2. Maritz Holdings, Inc.
13.3. Informa plc
13.4. Reed Exhibitions Limited
13.5. MCI Group SA
13.6. BCD Travel B.V. (BCD Meetings & Events)
13.7. American Express Global Business Travel Limited
13.8. Testronics International Limited
13.9. GL Events SA
13.10. Freeman Company
14. Strategic Recommendations
15. About Us & Disclaimer

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

TechSci Research社の インフラ分野 での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート


よくあるご質問


TechSci Research社はどのような調査会社ですか?


テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

 

2025/09/25 10:27

149.77 円

176.19 円

204.13 円

ページTOPに戻る