世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

コワーキング施設市場の世界市場規模、シェア、動向、機会、予測、スペースタイプ別(オープン/共有ワークスペース、プライベートオフィス、専用デスク、バーチャルオフィス、その他)、ビジネスモデル別(月額/年間サブスクリプション、従量課金, リース/レンタルベース, フランチャイズモデル), 用途別 (フリーランサー, スタートアップ, 中小企業 (SMEs), 大企業, リモートワーカー/ハイブリッドチーム, その他), 地域別, 競争相手別, 2020-2030F

コワーキング施設市場の世界市場規模、シェア、動向、機会、予測、スペースタイプ別(オープン/共有ワークスペース、プライベートオフィス、専用デスク、バーチャルオフィス、その他)、ビジネスモデル別(月額/年間サブスクリプション、従量課金, リース/レンタルベース, フランチャイズモデル), 用途別 (フリーランサー, スタートアップ, 中小企業 (SMEs), 大企業, リモートワーカー/ハイブリッドチーム, その他), 地域別, 競争相手別, 2020-2030F


Co-Working Facility Market Global Industry Size, Share, Trends, Opportunity, and Forecast, Segmented By Type of Space (Open/Shared Workspaces, Private Offices, Dedicated Desks, Virtual Offices, Others), By Business Model (Monthly/Yearly Subscription, Pay-as-You-Go, Lease/Rental-Based, Franchise Model), By Application (Freelancers, Startups, Small and Medium Enterprises (SMEs), Large Enterprises, Remote Workers/Hybrid Teams, Others), By Region, By Competition, 2020-2030F

市場概要 世界のコワーキング施設市場は、2024年に382億米ドルと評価され、予測期間中の年平均成長率は14.6%で、2030年には873億米ドルに達すると予測されている。この成長の原動力となっているのは、ワークカル... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2025年6月30日 US$4,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
PDF:2営業日程度 188 英語

 

サマリー

市場概要
世界のコワーキング施設市場は、2024年に382億米ドルと評価され、予測期間中の年平均成長率は14.6%で、2030年には873億米ドルに達すると予測されている。この成長の原動力となっているのは、ワークカルチャーダイナミクスの進化であり、特に柔軟で手頃な価格の拡張可能なワークスペース・ソリューションを求める新興企業、フリーランサー、中小企業の存在感が高まっている。流行後のハイブリッドワークモデルへのシフトは、リモートコラボレーションやパートタイムオフィスへのアクセスを提供するコワーキングスペースへの需要を大幅に押し上げた。IoT、AIベースの予約システム、タッチレスエントリーなどのスマートテクノロジーの統合により、業務効率と利用者の利便性が向上し、魅力が増している。
不動産デベロッパーはコワーキング事業者と協力し、遊休商業スペースの再利用を図っており、ミレニアル世代やZ世代の嗜好がコラボレーションやコミュニティ志向の環境に対する需要を形成している。また、多くのコワーキングスペースがグリーンビルディングやウェルネスを重視したアメニティを採用するなど、持続可能性も注目を集めている。さらに、市場の統合や戦略的投資の増加も見られ、業界の長期的な成熟と安定を示唆している。コワーキングスペースは現代のワークエコシステムに不可欠な存在となりつつあり、独立したプロフェッショナルから、業務の俊敏性とイノベーションを追求する大企業まで幅広くサービスを提供している。
主な市場促進要因
ハイブリッドでフレキシブルなワークモデルへのシフト
ハイブリッドでフレキシブルなワーク構造への世界的な動きは、コワーキング施設市場を牽引する大きな力となっている。企業が従来のオフィスモデルから移行する中、適応性が高く費用対効果の高い代替手段を提供するコワーキングスペースへの信頼が高まっている。COVID-19の大流行はこのシフトを加速させ、リモートワークやパートタイムのオフィス利用を常態化させました。
企業は分散型ワークスペース戦略を採用し、リ モートチームやプロジェクトベースの業務をサポ ートするために拠点をまたいだフレキシブルなオ フィスをリースしています。こうすることで、従業員の自主性や地理的な多様性を高めながら、固定的な不動産コストを削減することが可能になります。コワーキングスペースは、フレキシブルなスケジュールをサポートしながら、高速接続、会議室、プロ仕様のアメニティなど、企業環境を再現した必要不可欠なオフィスサービスを提供しています。
主な市場課題
高い運営コストとビジネスモデルの持続可能性
コワーキング業界の収益性を維持することは、高い運営費とプレミアムサービスを継続的に提供する必要性から困難です。従来の賃貸契約とは異なり、コワーキング事業者は柔軟なプランを提供し、近代的な施設を維持し、複数の拠点を管理しなければならないため、諸経費が大幅にかさむ。人間工学に基づいたインフラ、24時間365日のアクセス、デジタルシステム、カスタマーサービスへの投資は、さらに予算を圧迫する。
この問題は、不動産価格は高いが、顧客は短期間や低コストの コミットメントを好むことが多い、高コストの都市部では より深刻になる。稼働率が低い時期や景気が低迷している時期には、コワーキング・プロバイダーは、固定的な運営コストが一定のまま、収益不足に直面する可能性がある。会員数の維持や投資家の後押しがなければ、中小規模の運営者は財務的な持続可能性の維持や事業拡大に苦戦する可能性がある。
主な市場動向
ハイブリッド型ワークスペースと企業向けソリューションの台頭
コワーキング施設市場を特徴づけるトレンドは、企業顧客向けにカスタマイズされたハイブリッドワークスペースモデルが重視されるようになっていることだ。もともとフリーランサーやスタートアップ企業向けに設計されたコワーキングスペースは、今や大企業向けの戦略的不動産ソリューションへと進化している。プロバイダーはカスタマイズ可能なフロアプラン、ブランド化されたオフィススペース、セキュアなデジタルインフラを提供し、ハイブリッド形式で運営する企業チームに対応している。
このシフトは、不動産のオーバーヘッドを削減し、ワークプレイスの柔軟性を提供し、従業員の満足度を向上させることを目的とした企業によって推進されている。WeWork、Regus、Industriousのようなコワーキング・ブランドは、グローバル企業との提携を増やし、従来の家主ではなく、フレキシブルなワークスペースのプロバイダーとしての地位を確立しつつある。これらのサービスには、ダイナミックなビジネスニーズに対応するための短期および長期のソリューションが含まれる。
主要市場プレイヤー
- WeWork Inc.
- リージャス(IWG plc傘下)
- インダストリアスオフィスLLC
- オーフィス・スペース・ソリューションズ
- Knotel, Inc.
- ザ・ウィング
- セレンディピティ・ラボ社
- テックスペース
レポートの範囲
本レポートでは、Co-Working Facilityの世界市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳述しています:
- コワーキング施設市場、スペースタイプ別
o オープン/共有ワークスペース
o プライベートオフィス
o 専用デスク
o バーチャルオフィス
o その他
- コワーキング施設市場、用途別
o フリーランサー
o スタートアップ企業
o 中小企業(SMEs)
o 大企業
o リモートワーカー/ハイブリッドチーム
o その他
- コワーキング施設市場、ビジネスモデル別
o 月額/年間サブスクリプション
o 従量課金
o リース/レンタルベース
o フランチャイズモデル
- コワーキング施設市場:地域別
o 北米
§ 北米
§ カナダ
§ メキシコ
o ヨーロッパ
§ ドイツ
§ フランス
§ イギリス
§ イタリア
§ スペイン
o アジア太平洋
§ 中国
§ インド
§ 日本
§ 韓国
§ オーストラリア
o 南米
§ ブラジル
§ コロンビア
§ アルゼンチン
o 中東・アフリカ
§ サウジアラビア
§ アラブ首長国連邦
§ 南アフリカ
競合他社の状況
企業プロフィール:世界のコワーキング施設市場における主要企業の詳細分析
利用可能なカスタマイズ
Tech Sci Researchは、与えられた市場データをもとに、世界のコワーキング施設市場レポートにおいて、企業固有のニーズに合わせたカスタマイズを提供しています。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です:
企業情報
- 追加市場プレイヤー(最大5社)の詳細分析とプロファイリング


ページTOPに戻る


目次

1.製品概要
1.1.市場の定義
1.2.市場の範囲
1.2.1.対象市場
1.2.2.調査対象年
1.2.3.主な市場セグメント
2.調査方法
2.1.調査の目的
2.2.ベースラインの方法
2.3.主要産業パートナー
2.4.主な協会と二次情報源
2.5.予測方法
2.6.データの三角測量と検証
2.7.仮定と限界
3.要旨
3.1.市場の概要
3.2.主要市場セグメントの概要
3.3.主要市場プレーヤーの概要
3.4.主要地域/国の概要
3.5.市場促進要因、課題、動向の概要
4.お客様の声
5.世界のコワーキング施設市場展望
5.1.市場規模と予測
5.1.1.金額ベース
5.2.市場シェアと予測
5.2.1.スペースタイプ別(オープン/共有ワークスペース、プライベートオフィス、専用デスク、バーチャルオフィス、その他)
5.2.2.用途別(フリーランサー、新興企業、中小企業、大企業、リモートワーカー/ハイブリッドチーム、その他
5.2.3.ビジネスモデル別(月額/年間サブスクリプション、従量課金、リース/レンタルベース、フランチャイズモデル)
5.2.4.地域別(北米、欧州、南米、中東・アフリカ、アジア太平洋地域)
5.3.企業別(2024年)
5.4.市場マップ
6.北米コワーキング施設市場展望
6.1.市場規模・予測
6.1.1.金額ベース
6.2.市場シェアと予測
6.2.1.スペースタイプ別
6.2.2.用途別
6.2.3.ビジネスモデル別
6.2.4.国別
6.3.北米国別分析
6.3.1.米国のコワーキング施設市場の展望
6.3.1.1.市場規模・予測
6.3.1.1.1.金額ベース
6.3.1.2.市場シェアと予測
6.3.1.2.1.スペースタイプ別
6.3.1.2.2.用途別
6.3.1.2.3.ビジネスモデル別
6.3.2.カナダのコワーキング施設市場展望
6.3.2.1.市場規模と予測
6.3.2.1.1.金額ベース
6.3.2.2.市場シェアと予測
6.3.2.2.1.スペースタイプ別
6.3.2.2.2.用途別
6.3.2.2.3.ビジネスモデル別
6.3.3.メキシコのコワーキング施設市場展望
6.3.3.1.市場規模・予測
6.3.3.1.1.金額ベース
6.3.3.2.市場シェアと予測
6.3.3.2.1.スペースタイプ別
6.3.3.2.2.用途別
6.3.3.2.3.ビジネスモデル別
7.欧州コワーキング施設市場展望
7.1.市場規模と予測
7.1.1.金額ベース
7.2.市場シェアと予測
7.2.1.スペースタイプ別
7.2.2.用途別
7.2.3.ビジネスモデル別
7.2.4.国別
7.3.ヨーロッパ国別分析
7.3.1.ドイツのコワーキング施設市場の展望
7.3.1.1.市場規模と予測
7.3.1.1.1.金額ベース
7.3.1.2.市場シェアと予測
7.3.1.2.1.スペースタイプ別
7.3.1.2.2.用途別
7.3.1.2.3.ビジネスモデル別
7.3.2.フランスのコワーキング施設市場展望
7.3.2.1.市場規模・予測
7.3.2.1.1.金額ベース
7.3.2.2.市場シェアと予測
7.3.2.2.1.スペースタイプ別
7.3.2.2.2.用途別
7.3.2.2.3.ビジネスモデル別
7.3.3.イギリスのコワーキング施設市場展望
7.3.3.1.市場規模・予測
7.3.3.1.1.金額ベース
7.3.3.2.市場シェアと予測
7.3.3.2.1.スペースタイプ別
7.3.3.2.2.用途別
7.3.3.2.3.ビジネスモデル別
7.3.4.イタリアのコワーキング施設市場展望
7.3.4.1.市場規模と予測
7.3.4.1.1.金額ベース
7.3.4.2.市場シェアと予測
7.3.4.2.1.スペースタイプ別
7.3.4.2.2.用途別
7.3.4.2.3.ビジネスモデル別
7.3.5.スペインのコワーキング施設市場展望
7.3.5.1.市場規模と予測
7.3.5.1.1.金額ベース
7.3.5.2.市場シェアと予測
7.3.5.2.1.スペースタイプ別
7.3.5.2.2.用途別
7.3.5.2.3.ビジネスモデル別
8.アジア太平洋地域のコワーキング施設市場展望
8.1.市場規模・予測
8.1.1.金額ベース
8.2.市場シェアと予測
8.2.1.スペースタイプ別
8.2.2.用途別
8.2.3.ビジネスモデル別
8.2.4.国別
8.3.アジア太平洋地域国別分析
8.3.1.中国コワーキング施設市場の展望
8.3.1.1.市場規模と予測
8.3.1.1.1.金額ベース
8.3.1.2.市場シェアと予測
8.3.1.2.1.スペースタイプ別
8.3.1.2.2.用途別
8.3.1.2.3.ビジネスモデル別
8.3.2.インドのコワーキング施設市場展望
8.3.2.1.市場規模・予測
8.3.2.1.1.金額ベース
8.3.2.2.市場シェアと予測
8.3.2.2.1.スペースタイプ別
8.3.2.2.2.用途別
8.3.2.2.3.ビジネスモデル別
8.3.3.日本のコワーキング施設市場展望
8.3.3.1.市場規模・予測
8.3.3.1.1.金額ベース
8.3.3.2.市場シェアと予測
8.3.3.2.1.スペースタイプ別
8.3.3.2.2.用途別
8.3.3.2.3.ビジネスモデル別
8.3.4.韓国のコワーキング施設市場展望
8.3.4.1.市場規模と予測
8.3.4.1.1.金額ベース
8.3.4.2.市場シェアと予測
8.3.4.2.1.スペースタイプ別
8.3.4.2.2.用途別
8.3.4.2.3.ビジネスモデル別
8.3.5.オーストラリアのコワーキング施設市場展望
8.3.5.1.市場規模・予測
8.3.5.1.1.金額ベース
8.3.5.2.市場シェアと予測
8.3.5.2.1.スペースタイプ別
8.3.5.2.2.用途別
8.3.5.2.3.ビジネスモデル別
9.中東・アフリカのコワーキング施設市場展望
9.1.市場規模・予測
9.1.1.金額ベース
9.2.市場シェアと予測
9.2.1.スペースタイプ別
9.2.2.用途別
9.2.3.ビジネスモデル別
9.2.4.国別
9.3.中東・アフリカ国別分析
9.3.1.サウジアラビアのコワーキング施設市場展望
9.3.1.1.市場規模・予測
9.3.1.1.1.金額ベース
9.3.1.2.市場シェアと予測
9.3.1.2.1.スペースタイプ別
9.3.1.2.2.用途別
9.3.1.2.3.ビジネスモデル別
9.3.2.UAEのコワーキング施設市場展望
9.3.2.1.市場規模・予測
9.3.2.1.1.金額ベース
9.3.2.2.市場シェアと予測
9.3.2.2.1.スペースタイプ別
9.3.2.2.2.用途別
9.3.2.2.3.ビジネスモデル別
9.3.3.南アフリカのコワーキング施設市場展望
9.3.3.1.市場規模・予測
9.3.3.1.1.金額ベース
9.3.3.2.市場シェアと予測
9.3.3.2.1.スペースタイプ別
9.3.3.2.2.用途別
9.3.3.2.3.ビジネスモデル別
10.南米のコワーキング施設市場展望
10.1.市場規模と予測
10.1.1.金額ベース
10.2.市場シェアと予測
10.2.1.スペースタイプ別
10.2.2.用途別
10.2.3.ビジネスモデル別
10.2.4.国別
10.3.南アメリカ国別分析
10.3.1.ブラジルのコワーキング施設市場の展望
10.3.1.1.市場規模と予測
10.3.1.1.1.金額ベース
10.3.1.2.市場シェアと予測
10.3.1.2.1.スペースタイプ別
10.3.1.2.2.用途別
10.3.1.2.3.ビジネスモデル別
10.3.2.コロンビアのコワーキング施設市場展望
10.3.2.1.市場規模・予測
10.3.2.1.1.金額ベース
10.3.2.2.市場シェアと予測
10.3.2.2.1.スペースタイプ別
10.3.2.2.2.用途別
10.3.2.2.3.ビジネスモデル別
10.3.3.アルゼンチンのコワーキング施設市場展望
10.3.3.1.市場規模・予測
10.3.3.1.1.金額ベース
10.3.3.2.市場シェアと予測
10.3.3.2.1.スペースタイプ別
10.3.3.2.2.用途別
10.3.3.2.3.ビジネスモデル別
11.市場ダイナミクス
11.1.ドライバー
11.2.課題
12.市場動向と発展
12.1.合併と買収(もしあれば)
12.2.製品上市(もしあれば)
12.3.最近の動向
13.企業プロフィール
13.1.WeWork Inc.
13.1.1.事業概要
13.1.2.主な収益と財務
13.1.3.最近の動向
13.1.4.キーパーソン
13.1.5.主要製品/サービス
13.2.リージャス(IWG plcの一部門)
13.3.インダストリアス・オフィス・エルエルシー
13.4.オーフィス・スペース・ソリューションズ・リミテッド
13.5.株式会社ノテル
13.6.ザ・ウィング
13.7.株式会社セレンディピティラボ
13.8.テックスペース
14.戦略的提言
15.会社概要・免責事項

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Market Overview
The Global Co-Working Facility Market was valued at USD 38.2 billion in 2024 and is projected to reach USD 87.3 billion by 2030, growing at a CAGR of 14.6% during the forecast period. This growth is fueled by evolving work culture dynamics, particularly the rising presence of startups, freelancers, and SMEs seeking flexible, affordable, and scalable workspace solutions. The post-pandemic shift to hybrid work models has significantly boosted demand for co-working spaces that offer remote collaboration and part-time office access. Integration of smart technologies such as IoT, AI-based booking systems, and touchless entry has enhanced operational efficiency and user convenience, increasing their appeal.
Real estate developers are collaborating with co-working operators to repurpose underutilized commercial spaces, while millennial and Gen Z preferences are shaping demand for collaborative, community-oriented environments. Sustainability is also gaining prominence, with many co-working spaces adopting green building practices and wellness-focused amenities. Moreover, the market is witnessing increased consolidation and strategic investments, signaling long-term industry maturation and stability. Co-working spaces are becoming integral to modern work ecosystems, serving both independent professionals and large enterprises in pursuit of operational agility and innovation.
Key Market Drivers
Shift Toward Hybrid and Flexible Work Models
The global move toward hybrid and flexible work structures is a major force driving the co-working facility market. With businesses transitioning away from traditional office models, there is growing reliance on co-working spaces to provide adaptable, cost-effective alternatives. The COVID-19 pandemic accelerated this shift, normalizing remote work and part-time office use.
Companies are adopting decentralized workspace strategies, leasing flexible offices across locations to support remote teams and project-based operations. This setup allows them to reduce fixed real estate costs while enhancing employee autonomy and geographic diversity. Co-working spaces deliver essential office services—including high-speed connectivity, meeting rooms, and professional amenities—that replicate the corporate environment while supporting flexible schedules.
Key Market Challenges
High Operational Costs and Sustainability of the Business Model
Sustaining profitability in the co-working industry is challenging due to high operating expenses and the need to continuously deliver premium services. Unlike conventional leases, co-working operators must provide flexible plans, maintain modern facilities, and manage multiple locations—factors that significantly raise overhead costs. Investments in ergonomic infrastructure, 24/7 accessibility, digital systems, and customer service further stretch budgets.
This issue becomes more acute in high-cost urban areas, where real estate prices are high but customers often prefer short-term or low-cost commitments. During periods of low occupancy or economic downturns, co-working providers may face revenue shortfalls while their fixed operational costs remain constant. Without strong membership retention or investor backing, small and mid-sized operators may struggle to maintain financial sustainability or expand operations.
Key Market Trends
Rise of Hybrid Workspaces and Enterprise-Focused Solutions
A defining trend in the co-working facility market is the growing emphasis on hybrid workspace models tailored for enterprise clients. Originally designed for freelancers and startups, co-working spaces are now evolving into strategic real estate solutions for large corporations. Providers are offering customizable floor plans, branded office spaces, and secure digital infrastructure to accommodate corporate teams operating in hybrid formats.
This shift is driven by companies aiming to reduce real estate overhead, provide workplace flexibility, and enhance employee satisfaction. Co-working brands like WeWork, Regus, and Industrious are increasingly forming partnerships with global enterprises, positioning themselves as flexible workspace providers rather than traditional landlords. These offerings include both short-term and long-term solutions to meet dynamic business needs.
Key Market Players
• WeWork Inc.
• Regus (a part of IWG plc)
• Industrious Office LLC
• Awfis Space Solutions Limited
• Knotel, Inc.
• The Wing
• Serendipity Labs, Inc.
• TechSpace, Inc.
Report Scope:
In this report, the Global Co-Working Facility Market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• Co-Working Facility Market, By Type of Space:
o Open/Shared Workspaces
o Private Offices
o Dedicated Desks
o Virtual Offices
o Others
• Co-Working Facility Market, By Application:
o Freelancers
o Startups
o Small and Medium Enterprises (SMEs)
o Large Enterprises
o Remote Workers/Hybrid Teams
o Others
• Co-Working Facility Market, By Business Model:
o Monthly/Yearly Subscription
o Pay-as-You-Go
o Lease/Rental-Based
o Franchise Model
• Co-Working Facility Market, By Region:
o North America
§ United States
§ Canada
§ Mexico
o Europe
§ Germany
§ France
§ United Kingdom
§ Italy
§ Spain
o Asia Pacific
§ China
§ India
§ Japan
§ South Korea
§ Australia
o South America
§ Brazil
§ Colombia
§ Argentina
o Middle East & Africa
§ Saudi Arabia
§ UAE
§ South Africa
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the Global Co-Working Facility Market.
Available Customizations:
Global Co-Working Facility Market report with the given market data, Tech Sci Research offers customizations according to a company's specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Product Overview
1.1. Market Definition
1.2. Scope of the Market
1.2.1. Markets Covered
1.2.2. Years Considered for Study
1.2.3. Key Market Segmentations
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Overview of the Market
3.2. Overview of Key Market Segmentations
3.3. Overview of Key Market Players
3.4. Overview of Key Regions/Countries
3.5. Overview of Market Drivers, Challenges, and Trends
4. Voice of Customer
5. Global Co-Working Facility Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Type of Space (Open/Shared Workspaces, Private Offices, Dedicated Desks, Virtual Offices, Others)
5.2.2. By Application (Freelancers, Startups, Small and Medium Enterprises (SMEs), Large Enterprises, Remote Workers/Hybrid Teams, Others)
5.2.3. By Business Model (Monthly/Yearly Subscription, Pay-as-You-Go, Lease/Rental-Based, Franchise Model)
5.2.4. By Region (North America, Europe, South America, Middle East & Africa, Asia Pacific)
5.3. By Company (2024)
5.4. Market Map
6. North America Co-Working Facility Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Type of Space
6.2.2. By Application
6.2.3. By Business Model
6.2.4. By Country
6.3. North America: Country Analysis
6.3.1. United States Co-Working Facility Market Outlook
6.3.1.1. Market Size & Forecast
6.3.1.1.1. By Value
6.3.1.2. Market Share & Forecast
6.3.1.2.1. By Type of Space
6.3.1.2.2. By Application
6.3.1.2.3. By Business Model
6.3.2. Canada Co-Working Facility Market Outlook
6.3.2.1. Market Size & Forecast
6.3.2.1.1. By Value
6.3.2.2. Market Share & Forecast
6.3.2.2.1. By Type of Space
6.3.2.2.2. By Application
6.3.2.2.3. By Business Model
6.3.3. Mexico Co-Working Facility Market Outlook
6.3.3.1. Market Size & Forecast
6.3.3.1.1. By Value
6.3.3.2. Market Share & Forecast
6.3.3.2.1. By Type of Space
6.3.3.2.2. By Application
6.3.3.2.3. By Business Model
7. Europe Co-Working Facility Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Type of Space
7.2.2. By Application
7.2.3. By Business Model
7.2.4. By Country
7.3. Europe: Country Analysis
7.3.1. Germany Co-Working Facility Market Outlook
7.3.1.1. Market Size & Forecast
7.3.1.1.1. By Value
7.3.1.2. Market Share & Forecast
7.3.1.2.1. By Type of Space
7.3.1.2.2. By Application
7.3.1.2.3. By Business Model
7.3.2. France Co-Working Facility Market Outlook
7.3.2.1. Market Size & Forecast
7.3.2.1.1. By Value
7.3.2.2. Market Share & Forecast
7.3.2.2.1. By Type of Space
7.3.2.2.2. By Application
7.3.2.2.3. By Business Model
7.3.3. United Kingdom Co-Working Facility Market Outlook
7.3.3.1. Market Size & Forecast
7.3.3.1.1. By Value
7.3.3.2. Market Share & Forecast
7.3.3.2.1. By Type of Space
7.3.3.2.2. By Application
7.3.3.2.3. By Business Model
7.3.4. Italy Co-Working Facility Market Outlook
7.3.4.1. Market Size & Forecast
7.3.4.1.1. By Value
7.3.4.2. Market Share & Forecast
7.3.4.2.1. By Type of Space
7.3.4.2.2. By Application
7.3.4.2.3. By Business Model
7.3.5. Spain Co-Working Facility Market Outlook
7.3.5.1. Market Size & Forecast
7.3.5.1.1. By Value
7.3.5.2. Market Share & Forecast
7.3.5.2.1. By Type of Space
7.3.5.2.2. By Application
7.3.5.2.3. By Business Model
8. Asia Pacific Co-Working Facility Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Type of Space
8.2.2. By Application
8.2.3. By Business Model
8.2.4. By Country
8.3. Asia Pacific: Country Analysis
8.3.1. China Co-Working Facility Market Outlook
8.3.1.1. Market Size & Forecast
8.3.1.1.1. By Value
8.3.1.2. Market Share & Forecast
8.3.1.2.1. By Type of Space
8.3.1.2.2. By Application
8.3.1.2.3. By Business Model
8.3.2. India Co-Working Facility Market Outlook
8.3.2.1. Market Size & Forecast
8.3.2.1.1. By Value
8.3.2.2. Market Share & Forecast
8.3.2.2.1. By Type of Space
8.3.2.2.2. By Application
8.3.2.2.3. By Business Model
8.3.3. Japan Co-Working Facility Market Outlook
8.3.3.1. Market Size & Forecast
8.3.3.1.1. By Value
8.3.3.2. Market Share & Forecast
8.3.3.2.1. By Type of Space
8.3.3.2.2. By Application
8.3.3.2.3. By Business Model
8.3.4. South Korea Co-Working Facility Market Outlook
8.3.4.1. Market Size & Forecast
8.3.4.1.1. By Value
8.3.4.2. Market Share & Forecast
8.3.4.2.1. By Type of Space
8.3.4.2.2. By Application
8.3.4.2.3. By Business Model
8.3.5. Australia Co-Working Facility Market Outlook
8.3.5.1. Market Size & Forecast
8.3.5.1.1. By Value
8.3.5.2. Market Share & Forecast
8.3.5.2.1. By Type of Space
8.3.5.2.2. By Application
8.3.5.2.3. By Business Model
9. Middle East & Africa Co-Working Facility Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Type of Space
9.2.2. By Application
9.2.3. By Business Model
9.2.4. By Country
9.3. Middle East & Africa: Country Analysis
9.3.1. Saudi Arabia Co-Working Facility Market Outlook
9.3.1.1. Market Size & Forecast
9.3.1.1.1. By Value
9.3.1.2. Market Share & Forecast
9.3.1.2.1. By Type of Space
9.3.1.2.2. By Application
9.3.1.2.3. By Business Model
9.3.2. UAE Co-Working Facility Market Outlook
9.3.2.1. Market Size & Forecast
9.3.2.1.1. By Value
9.3.2.2. Market Share & Forecast
9.3.2.2.1. By Type of Space
9.3.2.2.2. By Application
9.3.2.2.3. By Business Model
9.3.3. South Africa Co-Working Facility Market Outlook
9.3.3.1. Market Size & Forecast
9.3.3.1.1. By Value
9.3.3.2. Market Share & Forecast
9.3.3.2.1. By Type of Space
9.3.3.2.2. By Application
9.3.3.2.3. By Business Model
10. South America Co-Working Facility Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Type of Space
10.2.2. By Application
10.2.3. By Business Model
10.2.4. By Country
10.3. South America: Country Analysis
10.3.1. Brazil Co-Working Facility Market Outlook
10.3.1.1. Market Size & Forecast
10.3.1.1.1. By Value
10.3.1.2. Market Share & Forecast
10.3.1.2.1. By Type of Space
10.3.1.2.2. By Application
10.3.1.2.3. By Business Model
10.3.2. Colombia Co-Working Facility Market Outlook
10.3.2.1. Market Size & Forecast
10.3.2.1.1. By Value
10.3.2.2. Market Share & Forecast
10.3.2.2.1. By Type of Space
10.3.2.2.2. By Application
10.3.2.2.3. By Business Model
10.3.3. Argentina Co-Working Facility Market Outlook
10.3.3.1. Market Size & Forecast
10.3.3.1.1. By Value
10.3.3.2. Market Share & Forecast
10.3.3.2.1. By Type of Space
10.3.3.2.2. By Application
10.3.3.2.3. By Business Model
11. Market Dynamics
11.1. Drivers
11.2. Challenges
12. Market Trends and Developments
12.1. Merger & Acquisition (If Any)
12.2. Product Launches (If Any)
12.3. Recent Developments
13. Company Profiles
13.1. WeWork Inc.
13.1.1. Business Overview
13.1.2. Key Revenue and Financials
13.1.3. Recent Developments
13.1.4. Key Personnel
13.1.5. Key Product/Services Offered
13.2. Regus (a part of IWG plc)
13.3. Industrious Office LLC
13.4. Awfis Space Solutions Limited
13.5. Knotel, Inc.
13.6. The Wing
13.7. Serendipity Labs, Inc.
13.8. TechSpace, Inc.
14. Strategic Recommendations
15. About Us & Disclaimer

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

TechSci Research社の インフラ分野 での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート


よくあるご質問


TechSci Research社はどのような調査会社ですか?


テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

 

2025/11/05 10:26

154.49 円

177.69 円

203.81 円

ページTOPに戻る