![]() セクシャルウェルネス市場:製品タイプ別(性玩具、コンドーム、潤滑剤、ランジェリー、その他(妊娠検査キットなど)、販売チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、専門店、オンライン、ドラッグ/薬局店舗、その他)、地域別、競合予測・機会:2018-2028FSexual Wellness Market By Product Type (Sex Toys, Condoms, Lubricants, Lingerie, Others (Pregnancy Testing Kits, etc.), By Sales Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Specialty Stores, Online, Drug/Pharmacy Stores, Others) By Region, By Competition Forecast & Opportunities, 2018-2028F 2022年に305億米ドルと評価された世界のセクシュアル・ウェルネス市場は、予測期間中に大きな成長を遂げ、2028年までの年平均成長率は8.4%となる見込みである。急速に拡大するこの世界市場には、性の健康、快楽... もっと見る
サマリー2022年に305億米ドルと評価された世界のセクシュアル・ウェルネス市場は、予測期間中に大きな成長を遂げ、2028年までの年平均成長率は8.4%となる見込みである。急速に拡大するこの世界市場には、性の健康、快楽、総合的な幸福を高めるための幅広い製品とサービスが含まれる。近年のこの市場の目覚ましい成長は、いくつかの主要な推進要因に起因している。第一に、性の健康とウェルネスの重要性に対する認識が高まり、受け入れられるようになってきている。人々は性的健康に関する懸念について話し合い、対処することにますますオープンになりつつあり、性的満足を高め、性的健康問題に対処し、全体的な幸福を促進する製品やサービスに対する需要が急増している。 社会的態度の変化や、セクシュアリティの問題に対するより自由なアプローチも、市場の成長に大きく寄与している。性的な話題にまつわるタブーが解消されつつあるため、個人は性的体験を向上させる製品をより積極的に探求し、投資するようになっている。 さらに、技術の進歩もセクシュアル・ウェルネス市場の拡大に極めて重要な役割を果たしている。オンライン・プラットフォームと電子商取引は、消費者にとってセクシュアル・ウェルネス製品をより身近で目立たないものにし、市場成長をさらに後押ししている。 セクシュアル・ウェルネス市場で提供される製品は多様で、セクシュアル・ヘルス・サプリメント、避妊薬、潤滑剤、大人のおもちゃ、性教育・カウンセリング・サービスなどが含まれる。この多様な製品群は、消費者の嗜好やニーズに幅広く対応している。 まとめると、世界のセクシュアル・ウェルネス市場は、性の健康に対する意識の高まり、社会規範の進化、技術の進歩により繁栄している。セクシュアル・ウェルネス市場は、性の健康と満足度を高めるために設計された包括的な製品とサービスの数々を提供しており、世界中の消費者のニーズと嗜好の変化に適応しながら継続的な成長を遂げる好位置にある。 主な市場牽引要因 社会的態度の変化と偏見の減少 セクシュアル・ウェルネス市場の成長を促す主な要因のひとつは、セックスとセクシュアル・ヘルスに対する社会的態度の変化である。過去数十年の間に、世界中の多くの社会が性の問題について議論し対処することをより受け入れ、オープンにするようになった。このような偏見の減少が、性的経験を充実させ、性的健康上の懸念に対処し、全体的な幸福を向上させる製品やサービスを求める個人を後押ししている。 さらに、LGBTQ+の権利運動と多様な性的指向の認知拡大が、性の健康と幸福への注目の高まりに寄与している。その結果、さまざまな性的指向やアイデンティティの具体的なニーズや嗜好に対応する、より幅広い製品が提供されるようになった。 意識と教育の向上 インターネットや様々なメディアを通じた情報の普及は、より多くの情報を得、好奇心を持つ消費者層を生み出した。人々は現在、性の健康、親密さ、幸福に関する情報に容易にアクセスできるようになり、その結果、生活のこうした側面を改善する製品やサービスに対する需要が高まっている。 さらに、政府や非営利団体による教育的イニシアティブやキャンペーンが、性感染症(STI)、安全なセックスの実践、定期的な性的健康診断の重要性についての意識を高めている。こうした意識の高まりが、消費者がコンドームや避妊具、その他の性的健康製品を求める原動力となり、セクシュアル・ウェルネス市場を押し上げている。 技術の進歩とEコマース セクシュアル・ウェルネス産業は、技術の進歩とEコマースの台頭によって大きな影響を受けている。オンライン・プラットフォームにより、消費者は多様なセクシュアル・ウェルネス製品を目立たず便利に入手できるようになった。電子商取引は、人々が実店舗でこれらの製品を購入するのを妨げるかもしれない恥ずかしさや不快感の障壁を取り除いた。 さらに、テクノロジーは、アプリに接続されたバイブレーター、遠隔操作可能な親密機器、性的快楽と親密さを高めるために設計されたバーチャル・リアリティ(VR)体験など、革新的なセクシュアル・ウェルネス製品の開発を可能にした。こうした技術革新は技術に精通した消費者を引き付け、市場の成長に寄与している。 健康とウェルネスのトレンド より広範な健康とウェルネスの動きは、セクシュアル・ウェルネス市場にも波及している。個人の全体的な健康を優先する傾向が強まるにつれ、ウェルネスへの全体的なアプローチの一環として性的健康を促進する製品を求めるようになっている。性の健康は、身体的・精神的な健康全般に不可欠な要素であると考えられている。 その結果、性的健康サプリメントや天然潤滑剤など、性的活力と幸福感を高めると主張する製品に対する需要が高まっている。これらの製品は、ハーブエキスやビタミンなどの有益と認識される成分に焦点を当てていることが多く、ウェルネスのトレンドと一致している。 多様な製品提供と市場セグメンテーション セクシュアル・ウェルネス市場は、幅広い消費者の嗜好とニーズに応えるため、製品の多様化を進めてきた。この多様化には、セクシュアル・ヘルス・サプリメント、避妊薬、潤滑剤、大人のおもちゃ、性教育、カウンセリング・サービスなど、さまざまなカテゴリーが含まれる。この戦略により、セクシュアル・ウェルネス製品の魅力は特定の層を超え、より広範な消費者層が利用できるようになった。 さらに市場は、多様な性的指向やアイデンティティに対応することの重要性を認識している。この包括性により、LGBTQ+の人々のために特別にデザインされた製品が開発され、彼ら独自のニーズや欲求に対応するようになった。市場の細分化により、企業は特定のニッチや層をターゲットにできるようになり、業界の成長を促進している。 主な市場課題 偏見とタブー 社会的態度が変化しているにもかかわらず、セクシュアル・ヘルスとウェルネスを取り巻く偏見とタブーは多くの地域やコミュニティに根強く残っている。人々は、社会規範、文化的信条、宗教的教えのために、性的問題について話し合ったり助けを求めたりすることに抵抗を感じることがある。このようなスティグマは、個人がセクシュアル・ヘルス製品やサービスにアクセスする妨げとなり、結果的に市場の成長を制限することになる。 さらに、セクシュアル・ウェルネス製品やサービスは性機能障害や問題を抱えた人のためだけのものだという認識は、たとえ完全に健康な人であっても、より良い快楽を得るためにこれらの製品を利用しようとする人々の意欲を削ぐ可能性がある。この市場に参入する企業は、より包括的で受容的な環境を作るため、教育、意識向上キャンペーン、汚名返上の取り組みを通じてこうした問題に対処する必要がある。 規制と法的課題 セクシュアル・ウェルネス産業は、国や地域によって大きく異なる規制や法的課題にしばしば直面する。セクシュアル・ウェルネス製品の販売や流通に厳しい規制を課す政府もあれば、より緩やかな政策をとる政府もある。このような規制の違いは、市場参入や市場拡大を目指す企業にとって障壁となりうる。 加えて、製品の安全性、品質管理、表示基準に関する問題が最も重要である。セクシュアル・ウェルネス製品が適切な安全性と品質のガイドラインを満たしていることを確認することは、消費者を保護し、市場の信頼性を維持するために不可欠である。規制やコンプライアンスに関する複雑な状況を乗り切ることは、この業界の既存企業にとっても新興企業にとっても重要な課題となりうる。 競争と飽和 セクシュアル・ウェルネス市場は競争が激化しており、この分野に参入する企業の数も増えている。こうした競争の激化は市場の飽和を招き、新規参入企業の足場固めや既存企業の市場シェア維持を困難にしている。 この競争は、各社が競争力のある価格やキャンペーンを提供しようと努力するため、価格圧力にもつながっている。これは消費者に利益をもたらす一方で、企業の収益性や持続可能性を脅かす可能性がある。この混雑した市場で成功するためには、企業はイノベーション、ブランディング、差別化に注力し、競合他社に差をつけなければならない。 倫理と持続可能性への懸念 消費者が倫理的・持続可能性の問題をより意識するようになるにつれ、セクシュアル・ウェルネス市場は、製品の素材、調達先、環境への影響に関する精査の高まりに直面している。製造における環境フットプリント、包装廃棄物、労働者の倫理的待遇に関する懸念は、消費者の購買決定に影響を与える可能性がある。 セクシュアル・ウェルネス業界の企業は、持続可能な慣行と透明なサプライ・チェーンを採用することをますます期待されている。製品が倫理的に生産され、環境への影響が最小限であることを保証することは、特に基準の異なる様々な地域から原料を調達する企業にとっては困難なことである。 さらに、一部のセクシュアル・ウェルネス製品における動物由来成分の使用や、製品開発中の動物実験の可能性に関する倫理的懸念もある。進化する消費者の価値観や持続可能性のトレンドに沿おうとする企業にとって、こうした懸念に対処することは極めて重要である。 主要市場動向 技術主導のイノベーション テクノロジーはセクシュアル・ウェルネス市場に革命をもたらしている。アプリに接続されたバイブレーターから、親密さを高めるために設計されたバーチャル・リアリティ(VR)体験まで、テクノロジーの統合は、個人やカップルが性的体験を探求し、高めるための新しい方法を提供している。スマートフォンや他のデバイスで遠隔操作できるスマートな性玩具の出現は、親密さをより身近でインタラクティブなものにし、遠距離恋愛に対応し、人々が斬新な方法でつながるのを助けている。こうした技術主導のイノベーションは、性教育やコミュニケーションの機会も生み出し、デジタル空間における同意や性の健康、同意をめぐる議論を促進している。 包括性と多様性 セクシュアル・ウェルネス業界は、ますます包括性と多様性に焦点を当てている。セクシュアル・ヘルスとウェルビーイングは画一的なものではなく、多様な性的指向、アイデンティティ、嗜好に対応する製品やサービスへの需要が高まっていることを認識している。企業は、LGBTQ+の人々、障害を持つ人々、ボディ・ポジティブな解決策を求める人々の特定のニーズに対応し、より包括的な製品ラインを拡大している。この傾向は、多様な製品を提供するだけでなく、インクルーシブなマーケティングや表現を推進することで、固定観念を打破し、より幅広い消費者が自分のセクシュアリティを受け入れる力を与えることにつながっている。 持続可能性と倫理的調達 持続可能性は、セクシュアル・ウェルネス市場において顕著なトレンドとなっている。消費者は、自分たちが使用する製品が環境に与える影響をますます気にするようになり、環境にやさしく倫理的な方法で調達されたセクシュアル・ウェルネス製品への需要が高まっている。企業は、生分解性素材の使用、包装廃棄物の削減、二酸化炭素排出量の最小化など、持続可能な慣行を採用することで対応している。成分の倫理的な調達、透明性のあるサプライ・チェーン、クルーエルティ・フリーの製品開発なども、社会的責任や環境保全に関する消費者の価値観と一致し、重要性を増している分野である。 教育と性の健康意識 セクシュアル・ヘルスに関する教育と意識の向上というトレンドが、業界を再構築している。個人がセクシュアル・ヘルスに関する信頼できる情報を求める中、企業は教育コンテンツやリソースを提供している。これには、オンライン・プラットフォーム、ポッドキャスト、性的健康、同意、快楽に関する議論を促進するソーシャルメディア・キャンペーンなどが含まれる。さらに、組織やブランドはセクシュアル・ヘルス専門家やセラピストと提携し、カウンセリング・サービス、ワークショップ、教材を提供することで、消費者が十分な情報を得た上で性の幸福について選択できるようにしている。この傾向は、スティグマを減らすだけでなく、消費者が正確な情報とサポートにアクセスできるようにすることにも役立っている。 カスタマイズと個別化 パーソナライズされたセクシュアル・ウェルネス・ソリューションへの需要が高まっている。消費者は、独自の嗜好やニーズに合わせた製品やサービスを求めている。この傾向は、カスタマイズ可能な大人のおもちゃ、個人の好みに基づいて製品をキュレーションする定期購入サービス、パーソナライズされた性的健康アプリの開発につながった。正しいタイプの潤滑剤を選ぶにせよ、完璧なセックスグッズを選ぶにせよ、パーソナライズされた性的アドバイスにアクセスするにせよ、カスタマイズとパーソナライゼーションは、個人やカップルが個人的に共鳴する方法で自分の欲望を探求し、親密さを高める力を与えている。 主流の統合と小売の存在感 セクシュアル・ウェルネス市場は、主流文化や小売スペースに統合されつつある。オンライン・オフラインを問わず、大手小売企業はセクシュアル・ウェルネス製品を含む商品を拡大しつつある。このシフトは、こうした製品の購入にまつわるスティグマを減らし、より多くの人々がよりアクセスしやすくしている。また、既存ブランドや新興企業にとっても、より広範な顧客層にリーチする機会を提供している。小売業者はセクシュアル・ウェルネス専用コーナーを設け、性の健康と幸福に関する議論の正常化に貢献している。さらに、セクシュアル・ウェルネス・ブランドとメインストリームのインフルエンサーや有名人とのコラボレーションは、従来の小売業とセクシュアル・ウェルネス市場の境界線をさらに曖昧にし、よりオープンで包括的なショッピング体験を生み出している。 セグメント別インサイト 製品タイプ別インサイト 潤滑剤は、世界のセクシュアル・ウェルネス市場において急成長しているセグメントとして浮上している。これらの製品は、性行為中の快適さと快感を高めるように設計されており、いくつかの重要な要因により大きな人気を博している。 第一に、性の健康と幸福に対する意識の高まりにより、より多くの個人やカップルが性的体験を向上させる解決策を求めるようになった。潤滑剤は、膣の乾燥や性交時の不快感といった一般的な問題に対処するものであり、幅広い人々にとって身近で実用的な解決策となっている。 さらに、潤滑剤を含むセクシュアル・ウェルネス製品の使用を取り巻く偏見は、時代とともに減少している。全体的な幸福に不可欠な要素として性の健康が広く受け入れられていることもあり、人々は現在、これらの製品についてより気軽に話し合い、購入するようになっている。 製品処方の進歩も潤滑剤セグメントの成長に寄与している。メーカーは、水性、シリコン性、油性、ハイブリッドなど、さまざまなニーズに応える多様な潤滑剤を開発してきた。これらの製剤は様々な感触、感覚、特性を提供するため、消費者は自分の好みや感性に合った製品を選ぶことができる。 さらに、電子商取引の拡大により、潤滑剤がより身近に、目立たずに購入できるようになった。消費者はオンラインで製品を閲覧し、注文することができるため、実店舗で購入することに伴う潜在的な恥ずかしさを解消することができる。 潤滑剤はまた、あらゆる年齢層の個人やカップルの性的体験を向上させる上で重要な役割を果たしている。このような用途の多様性と、性の健康における重要性の認識の高まりとが相まって、潤滑剤は、より広範なセクシュアル・ウェルネス市場の中で、大きな成長の可能性を秘めた分野として位置づけられている。消費者の認識が拡大し続け、業界が革新的で包括的な潤滑剤オプションの開発に注力するにつれて、この分野は今後も拡大・多様化が続くものと思われる。 販売チャネルの洞察 世界のセクシュアル・ウェルネス市場のオンライン・セグメントは、進化する消費者の嗜好、技術の進歩、市場ダイナミクスの変化により、大幅な成長と変容を経験している。このデジタル環境は、企業にとっても消費者にとっても極めて重要なプラットフォームとなっており、市場の拡大に大きく貢献している。 まず、オンライン・ショッピングが提供する利便性と慎重さが、セクシュアル・ウェルネス製品を求める消費者にとって好ましい選択肢となっている。消費者は自宅でくつろぎながら、膨大な数の商品を閲覧し、レビューを読み、購入することができる。 さらに、オンライン・プラットフォームのグローバルな展開により、企業は地理的な境界を越えて顧客ベースを拡大できるようになった。ブランドは、遠隔地や十分なサービスを受けていない地域の消費者にもリーチできるようになり、セクシュアル・ウェルネス製品やサービスへの幅広いアクセスを確保できるようになった。こうしたリーチの拡大は、こうした商品を提供する実店舗へのアクセスが容易でない消費者にとって特に重要である。 さらに、オンライン・セグメントは多様なビジネス・モデルやサービスを生み出している。Eコマース・プラットフォームは、避妊具、潤滑剤、大人のおもちゃ、セクシャルヘルス・サプリメントなど、幅広い品揃えを提供している。サブスクリプション・サービスや厳選された製品バンドルは、特定の消費者の嗜好に対応し、よりパーソナライズされたショッピング体験を提供する。 オンライン・セグメントはまた、ブログ、フォーラム、ソーシャルメディア・プラットフォームを通じて、セクシュアル・ヘルス情報と教育の普及を促進した。このような情報へのアクセスのしやすさは、消費者が自分の性の健康と幸福について十分な情報を得た上で決断する力を与え、意識の向上と責任ある製品使用に貢献している。 オンライン・セグメントが成長し続けるにつれ、セクシュアル・ウェルネス市場におけるイノベーションの拠点にもなりつつある。各社はテクノロジーを活用し、セクシュアル・ヘルス専門家によるバーチャル相談、AIを活用した製品推奨、目立たない包装・配送サービスなど、インタラクティブで没入感のある体験を創造している。 要約すると、セクシュアル・ウェルネス市場のオンライン・セグメントは、その利便性、慎重さ、グローバルな展開、多様な製品提供、革新的なビジネス・モデルによって繁栄している。消費者がセクシュアル・ウェルネスのニーズをオンライン・プラットフォームに求めるようになり、技術が進歩し続けていることから、この分野は今後も市場成長と進化の重要な原動力であり続けると予想される。 地域別の洞察 欧州は、世界のセクシュアル・ウェルネス市場において急成長しているダイナミックなセグメントである。この地域におけるこの市場セグメントの成長と進化には、いくつかの要因が寄与している。 まず、セクシュアリティと性的健康に対する社会的態度の変化が、欧州におけるセクシュアル・ウェルネス市場の拡大を推進する上で重要な役割を果たしている。セクシュアル・ウェルネスに関する議論をより受け入れ、オープンにする方向への変化が顕著であり、これによって消費者の意識が高まり、セクシュアル・ウェルネス製品を取り巻くスティグマが減少した。 さらに、欧州では性の健康に関する教育や情報に対する需要が急増している。このような意識の高まりにより、個人やカップルは性的体験を向上させ、特定の懸念に対処する製品やサービスを求めるようになった。その結果、セクシュアル・ウェルネス企業はこの需要に応えるため、包括的な教育リソースや啓発キャンペーンの提供に注力している。 さらに、ヨーロッパ全土の文化、嗜好、ライフスタイルの多様性が、さまざまな層の独自のニーズを満たすよう調整された幅広い製品の提供に寄与している。このような包括性が、多様な性的指向やアイデンティティに対応する製品の開発につながり、より包括的で受容的な環境を促進している。 欧州における電子商取引の台頭も、セクシュアル・ウェルネス市場を大きく押し上げた。オンライン・プラットフォームは、避妊具から潤滑剤、大人のおもちゃに至るまで、幅広いセクシュアル・ウェルネス製品にアクセスする便利で慎重な方法を消費者に提供している。このアクセスのしやすさが参入障壁をさらに低くし、個人がセクシュアル・ウェルネス・ソリューションを探求し投資することを後押ししている。 欧州では社会的態度、教育、アクセシビリティの変化が続いており、同地域のセクシュアル・ウェルネス市場は継続的な成長と多様化が見込まれている。各企業は、製品ラインナップの革新と拡大を通じてこうしたトレンドを活用し、最終的には欧州の消費者の進化するニーズと嗜好に応えることになろう。 主要市場プレイヤー ビジュー・インディスクレ バイオフィルム社 チャーチ・アンド・ドワイト社 不二ラテックス株式会社 HLLライフケアリミテッド 株式会社テンガ カリフォルニア・エキゾチック・ノベルティーズ ベンキーザー・グループ ドック・ジョンソン・エンタープライズ カレックス・ベルハド レポートの範囲 本レポートでは、セクシャルウェルネスの世界市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳述しています: - 性的ウェルネス市場、製品タイプ別 o 性玩具 o コンドーム o 潤滑剤 o ランジェリー o その他 - セクシュアル・ウェルネス市場、販売チャネル別 o スーパーマーケット/ハイパーマーケット o 専門店 o オンライン o ドラッグストア/薬局 o その他 - セクシャル・ウェルネス市場、地域別 o 北米 米国 カナダ メキシコ o ヨーロッパ フランス イギリス イタリア ドイツ スペイン o アジア太平洋 中国 日本 インド ベトナム 韓国 中東・アフリカ 南アフリカ サウジアラビア アラブ首長国連邦 o 南米 ブラジル アルゼンチン コロンビア 競争状況 企業プロフィール:世界のセクシャルウェルネス市場に参入している主要企業の詳細分析。 利用可能なカスタマイズ Tech Sci Research社は、所定の市場データを使用した世界のセクシャルウェルネス市場レポートにおいて、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。本レポートでは以下のカスタマイズが可能です: 企業情報 - 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer 4.1. Brand Awareness 4.2. Factors Influencing Purchase Decision 4.3. Sources of Information 5. Global Sexual Wellness Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Sex Toys, Condoms, Lubricants, Lingerie, Others (Pregnancy Testing Kits, etc.)) 5.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Specialty Stores, Online, Drug/Pharmacy Stores, Others) 5.2.3. By Regional Market Share Analysis 5.2.3.1. North America Market Share Analysis 5.2.3.2. Europe Market Share Analysis 5.2.3.3. Asia-Pacific Market Share Analysis 5.2.3.4. Middle East & Africa Market Share Analysis 5.2.3.5. South America Market Share Analysis 5.2.4. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. Global Sexual Wellness Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Sales Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. North America Sexual Wellness Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.3. By Country Market Share Analysis 6.2.3.1. United States Sexual Wellness Market Outlook 6.2.3.1.1. Market Size & Forecast 6.2.3.1.1.1. By Value 6.2.3.1.2. Market Share & Forecast 6.2.3.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.3.1.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.3.2. Canada Sexual Wellness Market Outlook 6.2.3.2.1. Market Size & Forecast 6.2.3.2.1.1. By Value 6.2.3.2.2. Market Share & Forecast 6.2.3.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.3.2.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.3.3. Mexico Sexual Wellness Market Outlook 6.2.3.3.1. Market Size & Forecast 6.2.3.3.1.1. By Value 6.2.3.3.2. Market Share & Forecast 6.2.3.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.3.3.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 7. Europe Sexual Wellness Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.3. By Country Market Share Analysis 7.2.3.1. France Sexual Wellness Market Outlook 7.2.3.1.1. Market Size & Forecast 7.2.3.1.1.1. By Value 7.2.3.1.2. Market Share & Forecast 7.2.3.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.3.1.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.3.2. Germany Sexual Wellness Market Outlook 7.2.3.2.1. Market Size & Forecast 7.2.3.2.1.1. By Value 7.2.3.2.2. Market Share & Forecast 7.2.3.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.3.2.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.3.3. Spain Sexual Wellness Market Outlook 7.2.3.3.1. Market Size & Forecast 7.2.3.3.1.1. By Value 7.2.3.3.2. Market Share & Forecast 7.2.3.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.3.3.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.3.4. Italy Sexual Wellness Market Outlook 7.2.3.4.1. Market Size & Forecast 7.2.3.4.1.1. By Value 7.2.3.4.2. Market Share & Forecast 7.2.3.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.3.4.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.3.5. United Kingdom Sexual Wellness Market Outlook 7.2.3.5.1. Market Size & Forecast 7.2.3.5.1.1. By Value 7.2.3.5.2. Market Share & Forecast 7.2.3.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.3.5.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 8. Asia-Pacific Sexual Wellness Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.3. By Country Market Share Analysis 8.2.3.1. China Sexual Wellness Market Outlook 8.2.3.1.1. Market Size & Forecast 8.2.3.1.1.1. By Value 8.2.3.1.2. Market Share & Forecast 8.2.3.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.3.1.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.3.2. Japan Sexual Wellness Market Outlook 8.2.3.2.1. Market Size & Forecast 8.2.3.2.1.1. By Value 8.2.3.2.2. Market Share & Forecast 8.2.3.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.3.2.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.3.3. India Sexual Wellness Market Outlook 8.2.3.3.1. Market Size & Forecast 8.2.3.3.1.1. By Value 8.2.3.3.2. Market Share & Forecast 8.2.3.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.3.3.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.3.4. Vietnam Sexual Wellness Market Outlook 8.2.3.4.1. Market Size & Forecast 8.2.3.4.1.1. By Value 8.2.3.4.2. Market Share & Forecast 8.2.3.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.3.4.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.3.5. South Korea Sexual Wellness Market Outlook 8.2.3.5.1. Market Size & Forecast 8.2.3.5.1.1. By Value 8.2.3.5.2. Market Share & Forecast 8.2.3.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.3.5.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 9. Middle East & Africa Sexual Wellness Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.3. By Country Market Share Analysis 9.2.3.1. South Africa Sexual Wellness Market Outlook 9.2.3.1.1. Market Size & Forecast 9.2.3.1.1.1. By Value 9.2.3.1.2. Market Share & Forecast 9.2.3.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.3.1.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.3.2. Saudi Arabia Sexual Wellness Market Outlook 9.2.3.2.1. Market Size & Forecast 9.2.3.2.1.1. By Value 9.2.3.2.2. Market Share & Forecast 9.2.3.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.3.2.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.3.3. UAE Sexual Wellness Market Outlook 9.2.3.3.1. Market Size & Forecast 9.2.3.3.1.1. By Value 9.2.3.3.2. Market Share & Forecast 9.2.3.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.3.3.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 10. South America Sexual Wellness Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.3. By Country Market Share Analysis 10.2.3.1. Argentina Sexual Wellness Market Outlook 10.2.3.1.1. Market Size & Forecast 10.2.3.1.1.1. By Value 10.2.3.1.2. Market Share & Forecast 10.2.3.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.3.1.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.3.2. Colombia Sexual Wellness Market Outlook 10.2.3.2.1. Market Size & Forecast 10.2.3.2.1.1. By Value 10.2.3.2.2. Market Share & Forecast 10.2.3.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.3.2.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.3.3. Brazil Sexual Wellness Market Outlook 10.2.3.3.1. Market Size & Forecast 10.2.3.3.1.1. By Value 10.2.3.3.2. Market Share & Forecast 10.2.3.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.3.3.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.2. Challenges 12. Impact of COVID-19 on Global Sexual Wellness Market 12.1. Impact Assessment Model 12.1.1. Key Segments Impacted 12.1.2. Key Regions Impacted 12.1.3. Key Countries Impacted 13. Market Trends & Developments 14. Competitive Landscape 14.1. Company Profiles 14.1.1. Bijoux Indiscrets 14.1.1.1. Company Details 14.1.1.2. Products 14.1.1.3. Financials (As Per Availability) 14.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.1.5. Recent Developments 14.1.1.6. Key Management Personnel 14.1.2. BioFilm Inc 14.1.2.1. Company Details 14.1.2.2. Products 14.1.2.3. Financials (As Per Availability) 14.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.2.5. Recent Developments 14.1.2.6. Key Management Personnel 14.1.3. Church & Dwight Co., Inc. 14.1.3.1. Company Details 14.1.3.2. Products 14.1.3.3. Financials (As Per Availability) 14.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.3.5. Recent Developments 14.1.3.6. Key Management Personnel 14.1.4. Fuji Latex Co.,Ltd 14.1.4.1. Company Details 14.1.4.2. Products 14.1.4.3. Financials (As Per Availability) 14.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.4.5. Recent Developments 14.1.4.6. Key Management Personnel 14.1.5. HLL Lifecare Limited 14.1.5.1. Company Details 14.1.5.2. Products 14.1.5.3. Financials (As Per Availability) 14.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.5.5. Recent Developments 14.1.5.6. Key Management Personnel 14.1.6. Tenga Co., Ltd. 14.1.6.1. Company Details 14.1.6.2. Products 14.1.6.3. Financials (As Per Availability) 14.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.6.5. Recent Developments 14.1.6.6. Key Management Personnel 14.1.7. California Exotic Novelties LLC 14.1.7.1. Company Details 14.1.7.2. Products 14.1.7.3. Financials (As Per Availability) 14.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.7.5. Recent Developments 14.1.7.6. Key Management Personnel 14.1.8. Doc Johnson Enterprises 14.1.8.1. Company Details 14.1.8.2. Products 14.1.8.3. Financials (As Per Availability) 14.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.8.5. Recent Developments 14.1.8.6. Key Management Personnel 14.1.9. Benckiser Group Plc 14.1.9.1. Company Details 14.1.9.2. Products 14.1.9.3. Financials (As Per Availability) 14.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.9.5. Recent Developments 14.1.9.6. Key Management Personnel 14.1.10. Karex Berhad 14.1.10.1. Company Details 14.1.10.2. Products 14.1.10.3. Financials (As Per Availability) 14.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.10.5. Recent Developments 14.1.10.6. Key Management Personnel 15. Strategic Recommendations/Action Plan 15.1. Key Focus Areas 15.2. Target Product Type 15.3. Target Sales Channel 16. About Us & Disclaimer
SummaryThe Global Sexual Wellness Market, valued at USD 30.5 billion in 2022, is poised for significant growth in the forecast period, expected to achieve a robust CAGR of 8.4% through 2028. This rapidly expanding global market encompasses a wide spectrum of products and services dedicated to enhancing sexual health, pleasure, and overall well-being. The remarkable growth of this market in recent years can be attributed to several key drivers. Table of Contents1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer 4.1. Brand Awareness 4.2. Factors Influencing Purchase Decision 4.3. Sources of Information 5. Global Sexual Wellness Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Sex Toys, Condoms, Lubricants, Lingerie, Others (Pregnancy Testing Kits, etc.)) 5.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Specialty Stores, Online, Drug/Pharmacy Stores, Others) 5.2.3. By Regional Market Share Analysis 5.2.3.1. North America Market Share Analysis 5.2.3.2. Europe Market Share Analysis 5.2.3.3. Asia-Pacific Market Share Analysis 5.2.3.4. Middle East & Africa Market Share Analysis 5.2.3.5. South America Market Share Analysis 5.2.4. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. Global Sexual Wellness Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Sales Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. North America Sexual Wellness Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.3. By Country Market Share Analysis 6.2.3.1. United States Sexual Wellness Market Outlook 6.2.3.1.1. Market Size & Forecast 6.2.3.1.1.1. By Value 6.2.3.1.2. Market Share & Forecast 6.2.3.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.3.1.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.3.2. Canada Sexual Wellness Market Outlook 6.2.3.2.1. Market Size & Forecast 6.2.3.2.1.1. By Value 6.2.3.2.2. Market Share & Forecast 6.2.3.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.3.2.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.3.3. Mexico Sexual Wellness Market Outlook 6.2.3.3.1. Market Size & Forecast 6.2.3.3.1.1. By Value 6.2.3.3.2. Market Share & Forecast 6.2.3.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.3.3.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 7. Europe Sexual Wellness Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.3. By Country Market Share Analysis 7.2.3.1. France Sexual Wellness Market Outlook 7.2.3.1.1. Market Size & Forecast 7.2.3.1.1.1. By Value 7.2.3.1.2. Market Share & Forecast 7.2.3.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.3.1.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.3.2. Germany Sexual Wellness Market Outlook 7.2.3.2.1. Market Size & Forecast 7.2.3.2.1.1. By Value 7.2.3.2.2. Market Share & Forecast 7.2.3.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.3.2.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.3.3. Spain Sexual Wellness Market Outlook 7.2.3.3.1. Market Size & Forecast 7.2.3.3.1.1. By Value 7.2.3.3.2. Market Share & Forecast 7.2.3.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.3.3.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.3.4. Italy Sexual Wellness Market Outlook 7.2.3.4.1. Market Size & Forecast 7.2.3.4.1.1. By Value 7.2.3.4.2. Market Share & Forecast 7.2.3.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.3.4.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.3.5. United Kingdom Sexual Wellness Market Outlook 7.2.3.5.1. Market Size & Forecast 7.2.3.5.1.1. By Value 7.2.3.5.2. Market Share & Forecast 7.2.3.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.3.5.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 8. Asia-Pacific Sexual Wellness Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.3. By Country Market Share Analysis 8.2.3.1. China Sexual Wellness Market Outlook 8.2.3.1.1. Market Size & Forecast 8.2.3.1.1.1. By Value 8.2.3.1.2. Market Share & Forecast 8.2.3.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.3.1.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.3.2. Japan Sexual Wellness Market Outlook 8.2.3.2.1. Market Size & Forecast 8.2.3.2.1.1. By Value 8.2.3.2.2. Market Share & Forecast 8.2.3.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.3.2.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.3.3. India Sexual Wellness Market Outlook 8.2.3.3.1. Market Size & Forecast 8.2.3.3.1.1. By Value 8.2.3.3.2. Market Share & Forecast 8.2.3.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.3.3.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.3.4. Vietnam Sexual Wellness Market Outlook 8.2.3.4.1. Market Size & Forecast 8.2.3.4.1.1. By Value 8.2.3.4.2. Market Share & Forecast 8.2.3.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.3.4.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.3.5. South Korea Sexual Wellness Market Outlook 8.2.3.5.1. Market Size & Forecast 8.2.3.5.1.1. By Value 8.2.3.5.2. Market Share & Forecast 8.2.3.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.3.5.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 9. Middle East & Africa Sexual Wellness Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.3. By Country Market Share Analysis 9.2.3.1. South Africa Sexual Wellness Market Outlook 9.2.3.1.1. Market Size & Forecast 9.2.3.1.1.1. By Value 9.2.3.1.2. Market Share & Forecast 9.2.3.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.3.1.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.3.2. Saudi Arabia Sexual Wellness Market Outlook 9.2.3.2.1. Market Size & Forecast 9.2.3.2.1.1. By Value 9.2.3.2.2. Market Share & Forecast 9.2.3.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.3.2.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.3.3. UAE Sexual Wellness Market Outlook 9.2.3.3.1. Market Size & Forecast 9.2.3.3.1.1. By Value 9.2.3.3.2. Market Share & Forecast 9.2.3.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.3.3.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 10. South America Sexual Wellness Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.3. By Country Market Share Analysis 10.2.3.1. Argentina Sexual Wellness Market Outlook 10.2.3.1.1. Market Size & Forecast 10.2.3.1.1.1. By Value 10.2.3.1.2. Market Share & Forecast 10.2.3.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.3.1.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.3.2. Colombia Sexual Wellness Market Outlook 10.2.3.2.1. Market Size & Forecast 10.2.3.2.1.1. By Value 10.2.3.2.2. Market Share & Forecast 10.2.3.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.3.2.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.3.3. Brazil Sexual Wellness Market Outlook 10.2.3.3.1. Market Size & Forecast 10.2.3.3.1.1. By Value 10.2.3.3.2. Market Share & Forecast 10.2.3.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.3.3.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.2. Challenges 12. Impact of COVID-19 on Global Sexual Wellness Market 12.1. Impact Assessment Model 12.1.1. Key Segments Impacted 12.1.2. Key Regions Impacted 12.1.3. Key Countries Impacted 13. Market Trends & Developments 14. Competitive Landscape 14.1. Company Profiles 14.1.1. Bijoux Indiscrets 14.1.1.1. Company Details 14.1.1.2. Products 14.1.1.3. Financials (As Per Availability) 14.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.1.5. Recent Developments 14.1.1.6. Key Management Personnel 14.1.2. BioFilm Inc 14.1.2.1. Company Details 14.1.2.2. Products 14.1.2.3. Financials (As Per Availability) 14.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.2.5. Recent Developments 14.1.2.6. Key Management Personnel 14.1.3. Church & Dwight Co., Inc. 14.1.3.1. Company Details 14.1.3.2. Products 14.1.3.3. Financials (As Per Availability) 14.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.3.5. Recent Developments 14.1.3.6. Key Management Personnel 14.1.4. Fuji Latex Co.,Ltd 14.1.4.1. Company Details 14.1.4.2. Products 14.1.4.3. Financials (As Per Availability) 14.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.4.5. Recent Developments 14.1.4.6. Key Management Personnel 14.1.5. HLL Lifecare Limited 14.1.5.1. Company Details 14.1.5.2. Products 14.1.5.3. Financials (As Per Availability) 14.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.5.5. Recent Developments 14.1.5.6. Key Management Personnel 14.1.6. Tenga Co., Ltd. 14.1.6.1. Company Details 14.1.6.2. Products 14.1.6.3. Financials (As Per Availability) 14.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.6.5. Recent Developments 14.1.6.6. Key Management Personnel 14.1.7. California Exotic Novelties LLC 14.1.7.1. Company Details 14.1.7.2. Products 14.1.7.3. Financials (As Per Availability) 14.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.7.5. Recent Developments 14.1.7.6. Key Management Personnel 14.1.8. Doc Johnson Enterprises 14.1.8.1. Company Details 14.1.8.2. Products 14.1.8.3. Financials (As Per Availability) 14.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.8.5. Recent Developments 14.1.8.6. Key Management Personnel 14.1.9. Benckiser Group Plc 14.1.9.1. Company Details 14.1.9.2. Products 14.1.9.3. Financials (As Per Availability) 14.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.9.5. Recent Developments 14.1.9.6. Key Management Personnel 14.1.10. Karex Berhad 14.1.10.1. Company Details 14.1.10.2. Products 14.1.10.3. Financials (As Per Availability) 14.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.10.5. Recent Developments 14.1.10.6. Key Management Personnel 15. Strategic Recommendations/Action Plan 15.1. Key Focus Areas 15.2. Target Product Type 15.3. Target Sales Channel 16. About Us & Disclaimer
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
TechSci Research社の消費財・小売り分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(wellness)の最新刊レポートよくあるご質問TechSci Research社はどのような調査会社ですか?テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|